Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 11:31

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
19.5.2008 16:10 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak, velice dobrou zkušenost mám s podporou (a byla opravdu potřeba) těchto produktů: CarNet, OneOrZero helpdesk, PostPath, EVI (evidence odpadů). U SAPu je to trochu o něčem jiném, nejde o žádnou podporu na zavolání, nicméně podporu ve formě přístupu na OSS využívám velice často, a nutno říct že je ten portál velice kvalitní, přehledný a užitečný. Naopak Microsoft mě v tomhle (i když ne příliš neočekávaně) velice nepříjemně překvapil, tam souhlasím že to vypadá spíš jako poskytování know-how jim.
20.5.2008 09:15 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Dost dobru podporu pocnuc rozsiahlou dokumentaciou, forami, otazkami mailom atd. ma Oracle.
20.5.2008 14:34 beko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Ale autor clanku nehovori o dokuemntacii, forach etc. Podla mna mu ide najviac o telefonicky support.
19.5.2008 16:21 heetly | skóre: 9 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak určitě nejde říct, že když mám několik špatných zkušeností, je podpora k ničemu.

Já ji zatím potřeboval 2x. A to u jednoho zákazníka, který používá spoustu programů, pořád nějaké kupuje a i když jsem se zezačátku snažil alespoň trochu s každým SW umět pracovat, tak se už ztrácím.

Podporu jsem tedy potřeboval u 2 produktů a nemohu si stěžovat. V 1. případě stačil pouze telefon a první operátor, který mi to zvedl (bez dalšího přepojování na nějaké "odborníky", kdy se stejně většinou nedovolám), mi pomohl problém vyřešit. Ve 2. případě to bylo složitější, kdy jsme se po telefonické a mailové komunikaci nedobrali výsledku. Druhý den ráno přijel někdo od nich a problém vyřešil.

Takže já si na support u placeného SW nemohu stěžovat.

P.S.: Microsoft mě několikrát mile překvapil. Nesmíte tam samozřejmě volat, že máte problémy s OEM produktem.
Fluttershy, yay! avatar 19.5.2008 16:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
19.5.2008 16:52 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prevazne pouzivame Linux a OSS, takze placeny support na telefonu to nema, na druhou stranu neni lepsi support, nez desitky ruznych stranek s nalezenyma problemama a resenim u rozsirenych produktu. Proto radsi volim otevreny a hodne pouzivany produkty.

Pro firewall jsme ale koupili Zorp Gateway od Balabitu s placenou podporou pres Web (pokud je nejakej akutni pruser, telefonavim ho nevyresim a musim se snazit sam, aspon to rozbehnout do nejakyho funkcniho stavu, takze phone-support by byl k nicemu; web support pro hlaseni chyb nebo nove vzniklych problemu staci). A ten web support funguje dost dobre, pokud jsem nasel nejaky problem v tom jejich systemu, tak byli schopni udelat specialni balicek, ktery problem resil. Samozrejme ta oprava se pak dostala i do oficialniho vydani.

Ale zalezi asi od firmy - pokud na supportu sedi lidi, kteri tomu rozumi, tak aspon vi, co maji vyridit u vyvojaru. Kdyz tam sedi holciny s prijemnym hlaskem (a mozna i dobre vypadajici), tak je to mozna prijemny pokecani, ale problem to obvykle nevyresi.
michich avatar 19.5.2008 22:22 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Prevazne pouzivame Linux a OSS, takze placeny support na telefonu to nema [...]
Jestli tohle bylo myšleno jako implikace, tak to není pravda.
19.5.2008 17:52 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja mam skusenosti len s podporou spolocnosti ESET, a tu si velmi pochvalujem. Ludia ktori na druhej strane sedia svoje produkty skutocne poznaju a vzdy mi poradili k mojej plnej spokojnosti.

Takze Ano, je to k niecomu :-) (aj ked asi zalezi od firmy)
20.5.2008 14:27 beko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Ja mam presne opacnu skusenost. Uz polroka s nimi riesim problem s jednym skriptom, ktory je nespravne detekovany ako virus a neviem sa domoct riesenia.
20.5.2008 17:05 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
No, pokud nějaký tvůj skript obsahuje značku z databáze virů, asi to nebude problém podpory. Pokud někomu pošlu na ukázku značku viru Eicar mailem, neprojde to a nemůžu si stěžovat. Natož stěžovat si na podporu. Možná na podpoře, ale to je tak všechno.
19.5.2008 18:25 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Napríklad mňa prekvapila podpora cenkrosu(slovenský programátori a asi aj majitelia). U nás cenár rozpočtár bol trochu zbehlejší a keď našiel problém tak len zavolal a do týždňa sme mali na stole ubgrade.

Ináč vlastne supórt nepoznám. Vlastne hej stránky abclin, linuxos a google môj kamarát. :-)
20.5.2008 09:14 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je.

Ovsem je pravidlem, ze v prvni linii jsou "zdvihaci telefonu" (hlavne z duvodu penez) a teprve druha linie jsou odbornici. Takze ten spravny trik spociva v tom, jak se co nejrychleji dostat pres "cvicenou opicku" :-)
Max avatar 20.5.2008 22:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podle toho s kým ;-). Pokud jde třeba o MS, tak rovnou říkám, že to nemá cenu. Pokud jde třeba o Helios Orange, tak paráda. To samé mohu říci o společnosti Software602. Mezi další třeba patří GTS linuxbox (a nemyslím zelenou linku :), mám hafo čísel na kluky uvnitř). Pokud jde třeba o celníky, tak mizérie, to samé potom třeba zelená linka u GTSky ... A takto by to mohlo pokračovat. Prostě jak která firma a jak které oddělení v ní.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Max avatar 20.5.2008 22:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je support k niečomu?
No, a málem bych zapomněl na to nejdůležitější, jedna z nejlepší podory patří samozřejmě nám :D. Ještě si nikdo nestěžoval ... :D
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.