Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 11:25
Mam s Bontonlandem stejnou zkušenost, chtěl jsem Návrat do budoucnosti I-III, nakonec mi vrátili peníze.
Ale dyž už dostanou zaplaceno, tak máš letenku jistou.Ale let ne.
Takže jestli to někdo neumí, tak je buď neschopný nebo podvodník.Chtěl jste napsat "schopný podnikatel"? Peníze inkasovat předem, naopak dodávat a faktury proplácet pozdě - základ úspěšného podnikání. Banky nám jdou příkladem! :P
Ale oni to umí zjistit. Prostě naschvál prodají víc letenek. Občas to třeba nevyjde. Pak začíná licitace. Nabídnu vám například, že pokud poletíte dalším letem, tak dostanete navíc peníze, lepší místa, striptérku, modré z nebe :). Vždycky se někdo nechá zlákat.
Údajně je to v Americe velmi populární. A pokud máte dostatek, času, tak si tím lze prý i pěkně zpříjemnit (zlevnit) cestování.
Jeden z kantorů nám popisoval, že když byl na nějakém vnitrostátním letu v Americe, a přišla před stratem letuška, tak se okamžitě zvedli tři studenti, a že poletí klidně později. Bohužel letuška přišla pouze oznámit, že bude let trochu neklidný.
Tak to by jsi asi udělal lépe, kdyby jsi tam rovnou zašel. To bys tam třeba narazil zrovna na mně a já bych se ti podíval kolik kusů ještě máme a případně by sis to mohl hned odnést. Když by to bylo už vyprodané, objednal by sis to hned tam na místě. Objednávka přes internet vypadá tak, že po příchodu do práce dostaneme na papírech CD/DVD co si kdo objednal a chodíme po prodejně a vybíráme z regálů. Krom toho internetové objednávky se o víkendu nevyřizují (normální prodej je). Prostě nijak závratně rychlý a spolehlivý ten proces není.
Mrzí mne, že i dnes je možný takový nehorázný šlendriál, že někdo může prodat zboží, které nemá a dokonce za to přijmout předem peníze. A přitom se v době objednávky tvářit jako, že zboží je na skladě.Pravděpodobně to v době obědnání opravdu na prodejně bylo, ale protože se (jak už jsem psal) internetové objednávky vyřizují vždy ráno před začátkem prodeje, tak pokud sis to objednal třeba dopoledne, tak se to s největší pravděpodobností přes den prodalo.
Ale z technického hlediska není problém zjistit, kolik zboží je skladem, nebo kolik je volných sedaček v letadle. Takže jestli to někdo neumí, tak je buď neschopný nebo podvodník.Problém to opravdu není. Kdyby sis tam zašel, dozvěděl by ses to přesně na kusy. Osobně netuším proč na webových stránkách mlží způsobem "pár kusů".
On ten informační systém co se tam používá taky není žádný med - program LADAsoft běžící na DOSu. Některé počítače mají jenom DOS, ty lepší Win98. Například vyhledávání v té "databázi" podle čehokoliv jiného než abecedy (část názvu titulu, dodavatel,...) trvá cca 2 minuty. Na některých počítačích dokonce ještě déle. Řekl bych, že dokud to bude fungovat, tak s tím nikdo nic dělat nebude. Docela by mě zajímalo jak jsou s tímto propojené webové stránky - pokud vůbec nějak jsou.
V podstatě souhlasím, že to není moc dobrý přístup. Ale ten tvůj navrhovaný postup by vyžadoval dalšího člověka, který by měl jako jedinou pracovní náplň čekání na objednávku a následně co nejrychlejší vyřízení. To by snad nebyl problém, ale řekl bych, že doba je pořád taková, že se preferuje "živý" zákazník v kamenném obchodě než "neživý" zákazník visící na drátě. Asi by to vypadalo divně, kdyby tam chodili pracovníci BL po prodejně a zákazníkům by před očima mizelo zboží z regálů. Prostě je na tom znát, že to není čistě on-line obchod.
Ne, agent nejsem. Jsem vcelku pravidelný čtenář abíčka a spokojený uživatel Arch Linuxu.
Pravděpodobně ti nic bližšího neřeknu, protože to prostě nikdo neví. Jana ti to napsala tak jak se věci mají. U nás to už nemáme, tak se čeká na zboží od dodavatele a ten asi dodává každých 10 dní. Nijak se postupu Bontonlandu nezastávám, akorát poukazuji, že to má své důvody. Kdybys zašel do prodejny a zeptal se na informacích, tak by ses dozvěděl to samé. Žádné "ojebávky" na zákazníky v popisu práce nemáme.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.