Portál AbcLinuxu, 28. dubna 2024 22:35


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
xxxs avatar 8.4.2010 23:45 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemám rád ty „silné, bezchybné jedince,” kteří druhým ze zdviženým prstem kážou o své statečností, vytrvalosti a odříkání. Odříkání, které je někdy jen špatně zakrytým strachem. Strachem jít do nějakého vztahu naplno.

analogia s jilkovskym ekonomickym pohladom.
9.4.2010 00:30 osvc1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
to ze citujete me svadi k domnence, ze jste to cetl a dokonce se i trochu zamyslel, nemate skutecne nic lepsiho na praci?
xxxs avatar 9.4.2010 00:36 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
prave som veceral a pri veceri nejaky ten lahsi text dobre padne.
9.4.2010 00:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Četl, jako všichni, co tak strašně prudí a pak mi lezou na web aby si přečetli ještě něco. Stoupá mi návštěvnost. Díky za reklamu. Sponzoři mají rádi velkou návštěvnost. Pak financují i vydání mých knih, protože jsou lépe prodejné. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 01:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Hehehe, o tomhle jsem taky spekuloval s "jednim kolegou tady od sud" a měl sem pravdu... :-D Vy ty data nějak průběžně analizujete? Nebo jste se jen tak náhodou mrknul? Kolik míváte vůbec průměrně in/session?
9.4.2010 06:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Pššš, to se neříká. Nikdy nevíte, kdo na to přijde. Koukám a vidím. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 09:10 Martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Že je cílem uveřejňování blogů bezplatná reklama je snad od počátku zřejmé - kde se takhle lacino dá kydnout upoutávka na vlastní produkty?
9.4.2010 09:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Tu už dávno mám v televizi. Kdybych měl čekat na abíčko, tak to bych asi dopad. Ekonomicky. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 10:11 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Evidentně je to dost špatná reklama, když je potřeba do toho tahat i slušný lidi odsud, který na telku nečuměj :-)
9.4.2010 10:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Já tu uveřejnuji něco neslušného? Pokud ano obratte se na redakci. To je obvyklý postup. Jste-li nespokojený z mými příspěvky, nevyhovují-li vám nekonzumujte je. Zablokujte si mě a máte klid. Chtete-li mi dát najevo, že vás ruším, tak se pTám čím, čím omezuji vaši svobodu?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 10:26 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Hmm, možná trpím nějakou duševní chorobou, ale nevzpomínám si, že bych někde psal, že porušujete moji svobodu. Že mi ale vaše divadýlko přijde směšné až trapné, to ano. Jistě, nikdo mě k ničemu není, sledovat to, číst to. Ale ochudil bych sám sebe, kdybych nesledoval, jak někdo kdo se snaží být "formát" a "nad věcí" kličkuje, schovává se za rádoby-psychologicko-filozofické řeči a repliky.
9.4.2010 11:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Pak máte svůj zisk a neotravujte mě svými požadavky. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 11:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Obviňujete mě že mám potřebu někoho do něčeho tahat. Tedy slušný lidi. Z mého hlediska lidé vědí, co chtějí, co potřebují a pokud to mohou získat, získají a uspokojují svou potřebu. Pokud uspokojuji vaší potřebu Ale ochudil bych sám sebe, kdybych nesledoval, jak někdo kdo se snaží být "formát" a "nad věcí" kličkuje, schovává se za rádoby-psychologicko-filozofické řeči a repliky. pak jsem vám prospěšný a vy si ještě stěžjete. Říká se tomu dvojí informace. Nikdo neví, která je platná a v asertivitě se takové chování považuje za manipulaci.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 09:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jinak, jsem dva roky v televizi, každý měsíc. Dvacet minut v televizi a sledovanost pořadu 300 000 diváků. Na web za mnou přijdou lidé z celého světa. Bez vytahování a dám odkaz na abíčko. Myslím, že abíčko na mě prodělává? Je vám to dost ekonomické? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 11:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
hehehe, ono je to složitější. Tím, že na ábíčko odkazujete ho spíš vlastně táhnete dolu co se pagerankingu týče. ;-)
PageRank stránky A označím jako PR(A). Vypočítá se z PageRanků stránek,
které na ni odkazují. To jsou stránky T1 až Tn.

PR(A) = (1-d)/m + d * ( PR(T1)/C(T1) + ... + PR(Tn)/C(Tn))

kde d je dampening faktor (nastavený pravděpodobně na 0,85), m je celkový počet zaindexovaných stránek. C(T) je počet odkazů vedoucích ze stránky T. Jako vstupní hodnoty PR(Ti) se berou hodnoty PageRanku stránek z minulé iterace výpočtu. Vzoreček po několika iteracích dobře konverguje (tím lépe, čím je nižší d). Hodnoty PageRanku všech stránek se pohybují těsně nad nulou.
Na druhou stranu vás ale v žádnym případě nepodezírám o opačný zámer, protože když já sem za pomoci ábíčka tahal nahoru pr devon-rex.ovh.org, musel sem tady těma linkama už vyloženě spamovat, abych se dostal na tu čtyřku. Čtyřka je ale pro soukromej web dlouhodobě neudržitelná, takže teď jsem střádavě na 3 a 2.
9.4.2010 11:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Tomuhle moc nerozumím, protože nějak mi uniká souvislost, nemám vzdělání tohoto typu a budu muset nastudovat o co jde.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Nastudujte si někde nějakej článek, ono je to celý závislý asi na třech, čtyřech věcech, ten vzoreček je stejně jen pro hnidopichy, co na to jdou přehnaně vědecky... :-D
9.4.2010 12:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jasně, já to ale myslel tak, že lidé, tedy někteří už jdou rovnou sem, protože jsem dal odkaz. Tedy zde se zvyšuje mírně nvštěvnost. Budu-li tu publikovat nové věci, přestane těch 150 lidí co chodí na mé stránky denně, jako unikátní návštěvníci a kliknou si víckrát, kvůli diskusi, nikoliv linuxu, ale přesto na tom abíčko nemůže prodělat. Ani já ne. Tím nemyslím, že bych abíčko zachraňoval, je natolik kvalitní, že ti lidé příjdou i beze mne, ale nepoškodím ho. Konečně co jen tak tuším, tak je zde reklama a cena se odvíjí od počtu návštěv.

Pravdou je, že na svém webu moc drsné diskuse se nevedou. Lidé si chodí pro informace, které jim umožní zlepšit život třeba ze závislým. Takže tak. proto tam nechávám v surové podobě i knihy, které se zabývají komunikací, spoluzávislostí a závislostí, plus vztahy. protože závislost jsou především narušené vztahy. Klienty nesháním, už tak nestíhám. Dělat víc, tak mě za chvíli odvezou na uzavřené oddělení. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 12:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jestli vám do toho (pro dobro návštěvníků) můžu kecat, předělejte ty stránky z 800px na 1024px, ta nudle se fakt musí blbě číst už na 1280x1024 (1600x1200 je na hůl a brejle), google vám ve statistikách dodává i rozlišení monitorů, ne? Na mých stránkách za minulý rok klesla návštěvnost lidí s monitorem 800x600 do desetin procent. Schválně na to mrkněte.
9.4.2010 12:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
To spravuje manžel mé manažerky, zkusím to s ním probrat, ale mě to nějak nevadí. Možná to bude dobrej nápad.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 12:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Příloha:
Vy tim nic nezískáte, jen vaši čtenáři větší komfort. ;-)

Schválně mrkněte, jak blbě se to čte...
9.4.2010 12:47 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Je to dobrý nápad, nenosím brýle a i já si texty, na který se chci soustředit, musím zvětšovat.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 11:57 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
<.....jako všichni, co tak strašně prudí a pak mi lezou na web aby si přečetli ještě něco.> Mam neprijemny pocit ze tahle slova asi patrila me. Jinak-hezky blog-Jdi v pokoji. Jdu v pokoji.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 12:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Si tam taky anonym? Protože tohle se asi týká spíš těch, co se zaregistrovali...
9.4.2010 12:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Ale já se tím spíš bavím, než se trápím. Klidně chodte, čtete a budete-li mít potřebu mě hledat víte kde mě najdete. :-) Jsem rád, že se vám blog líbil.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
danaketh avatar 9.4.2010 14:49 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Dokud stoupá návštěvnost, tak je to ok. Horší to bude, až začne stoupat tlak :)
Darth Phantom avatar 9.4.2010 16:16 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Stoupá mi návštěvnost. Díky za reklamu.

No vidíte - na mě to má efekt přesně opačný. Za takovýto průhledný a trapný styl zviditelňování se mám spíš chuť nakopnout takového otravného dědka jako jste vy do prdele, než číst vaše vaše knížky a chodit na váš web. To jako bude každý den úryvek z kapitolky?

Sice s tím nikoho neomezujete a nemusí to číst, to je pravda. Já to taky ani nečtu. Sice jsem se jako obvykle vyjádřil neslušně a nezdvořile, ale o to víc od srdce :-D

Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.4.2010 17:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jen si ulevte. Můj kámoš Radim říka že teprve vaše děti mě budou nenávidet, až se o mě budou učit ve škole. Tak se trénuju tady. :-) Slyšel jsem takový muzikanstký fór, moc se mi líbil a něco mi z mého života připomíná

Slyšel jsem jaký si hajzl, v jaký šmíře to hraješ, bereš kdejaký kšefty, žiješ s nějakou kurvou. Jo jo, vidíš a já o tobě neslyšel vůbec nic.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 9.4.2010 17:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Můj kámoš Radim říka že teprve vaše děti mě budou nenávidet, až se o mě budou učit ve škole.
:-D :-D ))). Díky za pobavení. Ještě mi odpovězte, kolik kapitol chystáte denně a v jakém časovém horizontu. Jen klidně trénujte, už vás nebudu rušit v tvůrčí činnosti. Jen jsem se vyjádřil, že jste podle mého názoru otravný otrapa, který asi momentálně nemá nic lepšího na práci než si tady denně mastit svoje ego svými kapitolkami. To bude z mé strany asi vše a můžeme se klidně rozloučit.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.4.2010 21:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Tolik kolik budu považovat za nutné. Jen neztracej nervy hochu. Jsi mladý a budeš je ještě dlouho potřebovat. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.4.2010 23:49 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechtělo by to snížit frekvenci uveřejňování příspěvků ?

Tyhle texty jsou dost náročné a aby je člověk stihnul vstřebat, chce to čas. A tímhle tempem nutně hrozí devalvace. A taky to pak vypadá trochu jako tapetování :-(
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
8.4.2010 23:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jeden denně je tapetování? Sto řádků textu? Ve VIM.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 8.4.2010 23:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
presne, ja jich doted jeste dobrou pulku nemam prectenou. nestiham. takhle vecer uz u toho i usinam (snad se neprobudim rano s klavesnici obtisklou na ksichte).

no tapetovani to jeste asi primo neni, ale

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 00:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
A tímhle tempem nutně hrozí devalvace.
Souhlas, já už to taky sotva stíhám přirozeně vstřebávat...
9.4.2010 00:24 osvc1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dalsi kolo oblibene hry "strefujeme se do Jilka" je otevreno ...
9.4.2010 00:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
A kdo hraje? Vy? Hmm a tohle je všechno co svedete, nebo ještě něco? Předvedte se. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 06:55 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Já se k němu rád přidám! :-)
9.4.2010 07:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Klidně, směle do toho. Pokud je o co hrát, zahrajte si :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 00:52 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Díky!
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
9.4.2010 07:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Koukal jsem na vaše blogy. Ten o tom globálním oteplování se mi moc líbil.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 01:30 Marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobré čtení. Díky, i za ty předchozí.
9.4.2010 07:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Někdy jsem se cítil ve vztahu nekonečně šťastnej, nějak jsem ale nedospěl k tomu druhýmu pólu, divoký bolesti. City byly na jiný rovině. Teď jen, jestli to je výhra nebo prohra.
9.4.2010 08:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Ptáte se? A jak zní odpověd?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 11:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Ptám se. Ptám se často a leckoho. Nakonec si ale musím odpovědět sám. Tady mám hned několik odpovědí.
9.4.2010 12:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jako kde? V diskusi, v blogu, ve vesmíru?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 13:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jako odpopvědi? Tady nebylo označení místa těchto písmen, ale označení otázky. V diskusi jsem to neřešil, v blogu také ne. S vesmírem jsme to probrali. Právě při průletu mlhovinami, kličkování mezi meteory a kometami se mi zjevila odpověď tak hluboká, že černé díry kolem bledly hrůzou, řervení trpaslíci jabysmet a bílí obři byli takhle malinký.

Je ovšem také pravdou, že popel ze spálených srdcí je třeba rozmetat všemi směry.

10.4.2010 03:14 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Dagu, tak jsi jeste nikoho nemiloval. Jestli se takhle citis, jsou ty vztahy pouze nahradni. Stejne mi nejde do hlavy jak muze nekdo milovat celym srdcem vickrat nez jednou v zivote. Taky v tech nahradnich vztazich litam, koncim je s lehkym srdcem, bezbolestne. Za cas jsou spis otrava.
9.4.2010 09:36 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Co to placas?

9.4.2010 09:47 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a to teprve jak v tom dokáže lítat ženská ....
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 09:59 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
Jsme si to myslel, ze pan Jilek pritahnul sice par zenskych, ale ze pocitace pro ne asi nebudou, proc sem prisly. Pane Jilku, nechcete pro tyhle zeny udelat nejake Linux/BSD skolenicko, at nemusi psat tyhle paticky?:-)
9.4.2010 10:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jednu už trénuji na |Macu a Slackwaru, třeba sem brzo začne psát příspěvky o konfiguraci atd. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 12:41 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
kdysi mě to bavilo, zformátovat počítač, nastavit, ale to už je dávno, kdy jsem si i stránky dělala v HTML kódu. Nějaké jiné využití ženského prvku v diskusi byste našli?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 12:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No mohla by si uvařit kafe a když už si v tom, tak vytři podlahu a napeč buchty. Si dost využitá? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 12:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
A vypni tu telenovelu. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 12:49 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
hele, šoumene, na ten seznam úkolů nech služku, a kafe ti uvařím jen tak, z lásky, snad to bude stačit. Psala jsem o diskusi, míněno diskusí zde:-)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 12:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Tak to aspoň služce vyřid, hele ted si ze mě udělala vykořistovatele člověka člověkem. Mám služku a manažerku, dvě osoby. Sakra sem buržuj. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 13:04 CD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Je z diskuze vidět, že se už chystáte obsadit uvolněné místo v pelíšku terapeuta...
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 12:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Nějaké jiné využití ženského prvku v diskusi byste našli?
No, já mam od určitý doby nastavenej CSS sty ábíčka na růžovo, to je přínos, ne? :-D
jsem si i stránky dělala v HTML kódu.
Tak to nerozumim, proč si pořád stěžujete na nedostatek smajlíků <img src="adresa_toho_smajlíka"> :-D
9.4.2010 12:52 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
nevím, nemám ráda růžovou. A co ty smajlíci? Nějak jsem to nepochopila, přiznávám, ty na četu mě nutí zakládat si pořád nové a nové nicky, aby moje sbírka byla co největší. Už jsem si posbírala medvídky, žirafky, tučňáky ..
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 12:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Půjčím ti literaturu jak na to :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Literatura je na nic, to chce osobní přístup ;-)
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
ty na četu mě nutí zakládat si pořád nové a nové nicky, aby moje sbírka byla co největší. Už jsem si posbírala medvídky, žirafky, tučňáky ..
??? Co to je za chat proboha ???
A co ty smajlíci? Nějak jsem to nepochopila,
No naklepete < (Alt+<) img src=" pak skopírujete adresu obrázku třeba z http://mrumru.eu/posting.php?mode=smilies, kde nad vybraným obrázkem pomocí pravého tlačítka a volby "kopíruj adresu obrázku" (widle tam budou mít něco podobnýho) skopírujete adresu, kterou následně vložíte pomocí Ctrl+C do editovaného textu, ukončíte " a >, čímž vám vznikne třeba <img src="http://mrumru.eu/images/smiles/AddEmoticons00916.gif">, který následně vypadá takto:

Je to jednoduchý, zkuste si to.
9.4.2010 13:10 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
no, na "lidé", mají omezení 30 smajlíků na nick. Zkusím, mě stačí nějaký hodně rozchechtaný.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...si docela protiřečíte, co do potřeby množství těch emotů ;-)
9.4.2010 13:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Zkus: Pojďte ke mně domů, ukážu vám svoji sbírku smajlíků.
9.4.2010 13:25 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
ne, tady mi stačí jenom ty hodně rozchechtaný, na četu se mi jich hodí víc.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jak to vlastně děláte, že se mi tak strašně líbíte?
belisarivs avatar 9.4.2010 15:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
IRC is just multiplayer notepad.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 15:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...ta závist, to je strašná vlastnost... :-D
belisarivs avatar 9.4.2010 16:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Co mam zavidet? Ze jsi chtel mrdaci akci a nevyslo to? ;-)

Hele, nic ve zlem, mne je to sumak, ja jenom chtel trosicku popichnout.
IRC is just multiplayer notepad.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 16:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
On kamarád je v mim věku a je panic, tak sem ho chtěl jen trochu poškádlit... :-D

BTW: Vim pouze o jediný holce kterou měl a tu jsem mu přebral (Zuzanka utěšitelka) :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 16:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...možná bych to měl napsat do blogu...
9.4.2010 16:52 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No jestli se ti krom věku podobá i v tom, že je stejný hovado, pak není divu :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 16:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Ne on neni hovado jako já, on je úplně mimo.
belisarivs avatar 9.4.2010 16:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Ty jsi teda pekny kamarad. Jenom co je pravda.
IRC is just multiplayer notepad.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 17:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Testosterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrron! :-D
9.4.2010 13:45 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jé, to jsou pěkný kočičky! Už jsem se chtěla dřív zeptat kde ty obrázky berete. Zkouším:
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
9.4.2010 13:47 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Tak mě to nějak nejde...
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 14:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Kdyby ste chtěla, tak já vám to přijdu udělat... ;-)
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 14:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Teda jako ty obrázky!!!
9.4.2010 19:20 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
9.4.2010 19:35 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
hurá povedlo se!
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
9.4.2010 19:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)

Blahopřeju, super! Vidíte, html není tak strašný.

9.4.2010 20:01 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Díky, teď vás asi budu zásobovat ikonky imocjy
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
9.4.2010 15:19 Johanus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Musíte před tu uzavírací závorku dát uvozovky: <img src="http://adresa.obrazku/1.jpg">
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 15:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No, i Johanus to podle toho návodu zvládnul, viz výše... ;-)
9.4.2010 21:31 Johanus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Neboj se, že bych nevěděl, jak vložit obrázek v HTML :-D Jen jsem si všiml, kde dělala chybku :-)
9.4.2010 19:24 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Děkuji za radu, ale výsledek je stejně neviditelný :-). Dělala jsem to přesně podle návodu. Je tam nutné to img src= a pak 1.jpg na konci?
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
9.4.2010 18:41 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
< (Alt+<) img src="http://mrumru.eu/images/smiles/kucharz2.gif"> zkouška
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 18:41 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
a nic ...
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
belisarivs avatar 9.4.2010 19:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Bez toho "(Alt+<)". Smankote zenska, vzdyt jste rikala, ze jste neco matlala v html, tohle potom pro vas prece nemuze byt spanelska vesnice.
IRC is just multiplayer notepad.
9.4.2010 20:00 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
no jo no šmankote ženská, matlala ale už je to dááááááávno
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 20:03 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)

jooooooooooooooooooooooooo
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 22:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
+1
9.4.2010 17:11 osvc1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
phantom (martin b.) napsal nahore ... otravny dedek ... a myslel tim Jilka

Nelibi se mi to slovo dedek, protoze (jsa sam brzy potrefen) to povazuji za diskriminujici. Hlavne se tim implikuje snizujici se potence ve stari, coz kazdy muz tezce nese. (logicky, je to nase jedina uloha na tomto svete). A martin tim, ze vpodstate rekl 'Jilku jen si kecej, stejne se ti brzo uz nepostavi', zahnal pana Jilka do kouta, z ktereho neni pro Jilka uniku, protoze prirodu ani Jilkove neosali. Myslim si, ze to neni ferove a ani zapotrebi, pan Jilek je jiz charakterove to nejspodnejsi suple, o tom je treba mluvit a potenci je mozno nechat pro situace, kdy rozumna diskuze s panem terapeutem konci.

Mladym nekritickym kolegum bych jeste rad jednou pripomnel, tato zeme neni ziva z knih o bolesti ani z prodeje terapeutickych prirucek. Tato republika je ziva zejmena praci tech lidi, kterymi pan Jilek ocividne pohrda, temi, kterym by po 2 mesisch nezamestnanosti sebral podporu , at se staraji sami o sebe. My vsichni zijeme z exportu a to vynasi jeste porad tolik, ze si tato republika muze jeste dovolit zivit takove prisavky, jako jen pan Jilek. Jak dlouho?
Darth Phantom avatar 9.4.2010 18:30 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
A martin tim, ze vpodstate rekl 'Jilku jen si kecej, stejne se ti brzo uz nepostavi'
Ne, to jsem tím nemyslel. To jsem jako obvykle přehnal se svojí rétorikou. Jílek je určitě švihák lázeňský, což zde dokazují různé Marcely a Rity. Jsa dobře pobaven Jílkovými Marcelami a Ritami a tím, že se o Jílkovi budou učit děti ve škole (ano, i toto tento bizarní otrapa o sobě nepřímo metaforicky prohlásil) na milého pana Jílka prdím. Ale přeju mu hodně tvůrčích úspěchů a co nejvíce zápisků na abc.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.4.2010 22:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Tak jsem vám jen citoval slova svého kamaráda. Nejvíc jsem v životě lidi rozčiloval holými fakty. Fakty, která jsem ocitoval. :-) Pak mě oslovovali podobným způsobem. Máte skutečně "dobré chování." Možná někdo vám podobný oslovuje podobným způsobem vašeho otce, protože si myslí, že si to může dovolit. Vám to jistě přijde divné, on přece není "žádný bizardní otrapa." :-) Věřte, že se zcela určitě někdo najde takový.

Tedy on ho oslovuje podobně jako vy mě, nebot má za to, že má právo se vyjadřovat k někomu, koho sice nečte, ale ví, že je vším tím, čím jste mě oslovil vy. :-) Že vašeho otce pozdravuji. Rity A Marcely, zřejmě mají dobrý důvod se ke mě hlásit.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 18:41 CyberDragon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Priznam se, ze nerozumim tomu, proc je tady kolem pana Jilka tak velky humbuk. Pan Jilek ma ego trochu vetsi nez je zdejsi prumer :), ale nijak extremne vybocujici. Prijde mi, jakoby spousta zdejsich prispevovatelu potrebovala vyhonit svuj respekt a osobnost pana Jilka jim slouzi jako bezpecny terc.

Lidi, to se fakt nedokazete podivat s nadhledem, aniz byste po nekom neslapali? Live and let live?
9.4.2010 22:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Váš charakter osvc1 je skutečně úžasný, jen tak dál, projevte se at mohu ocenit vaši úlohu v dějinách. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 18:29 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tedy, to je zášti, to je mindráků, jen to z těch slov kape. Když už se neví co by, tak se začne řešit věk či potence. Že by pisatel dle sebe soudil ostatní? Na webu i na abíčku je takových krásných článků a diskusí. Proč někteří chodí právě sem? Léčit si mindráky? Články ani komunikace s Janem, pokud si pamatuju, není nutná k dennímu přežití pro nikoho, tak jako já bych si nekoupila a nečetla Rudý právo, a taky vychází, a je mi to ale naprosto šumák.

Jo, to přede mnou teď leží úkol vymyslet internetové připojení doma. Před chvílí jsem absolvovala rozhovor s jedním "technikem". Závada je někde ve společných částech, firma co to dělala prý už nedrží záruku, záruku drží developer, ten se k ničemu nemá a nebude mít, protože, jak jsem technikovi vysvětlila, v součástech bytu nebyl přívod internetu, ale přívod televizního signálu (i když v té samé zásuvce). Televize jde. Nemám tedy co vůči developerovi reklamovat. Jestliže provider není schopný závadu opravit, a závada je mimo můj byt, odstoupuji od smlouvy s nimi uzavřené a musím si hledat náhradní řešení. Technik - provider mi oznámil, že platit budu muset, a že mi budou dobropisovat částky za dny, po které internet nejde. Ptala jsem se, kdy si myslí, že se závada odstraní, na to mi řekl, že závada není u nich, a že neví. Tak jsem se opět zeptala, proč bych tedy měla udržovat smlouvu s nimi, když nejsou schopní mi dodat signál do bytu. Na to mi řekl, že se se mnou velmi těžko jedná. Tak jsem ho poslala přímo kamsi a šla vařit, a teď přemýšlím, jeslti si objednat O2, nebo jen něco do notebooku, ach jo, proč jen u nás v domě není kabel.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 19:21 blabla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
jaka zast, jake mindraky? Jen znechuceni nad vyplody stareho plesniveho dedka, ktery si mysli, ze sezral Salamounovo hovno a prudi tapetovanim svymi radoby chytrymi blaboly. Jenom svym trollovanim odsouva do pryc hodnotne blogove zapisky , ktere jsou v souladu se zamerenim tohoto serveru .
belisarivs avatar 9.4.2010 19:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
hodnotne blogove zapisky je trochu oxymoron.

Paklize je neco uzitecne, vyjde to jako clanek, paklize je to zumpa, blog je presne misto kam to patri. Ostatni pripady az tak caste nejsou. Koneckoncu, nic dotycnym nebrani, dat si do blokace pana Jilka apod.
IRC is just multiplayer notepad.
9.4.2010 20:13 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
mindráky? Evidentně Vaše. On Vám snad nadává? To co tady předvádíte nemá se slušnou diskusí nic společného, nadáváte člověku, který zde vystupuje pod svým jménem a svými názory, aniž byste řekl cokoliv konstruktivního, například k tématu. Proč to tedy čtete? Si seďte nad těma svýma kódama a nepleťte se do života, stejně netušíte, o čem to je.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 21:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Zlato, prosím tě, ted jsem se probudil, přečetl jsem si ty vlídný slova a usoudil jsem že opravdu si chlapci potřebuji zase něco hezkého přečíst. Když už mám jak říkají potíže s tou potencí, tak aspoň píšu. :-) Oni jsou takoví vlídní, tolerantní, hotový levicový předvoj. Co si tak pamatuji, vždy ta levice měla podobné typy. Co nepřevychovali, to zastřelili. Předvádějí skutečně demokratickou diskusi. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 02:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Které hodnotné zápisky? Se to řadí jak to jde a ty hodnotné si snad najdete. Nebo vám mám poradit jak na to?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 9.4.2010 19:26 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Poradim jednu fintu. Tlacitko "Blokovat". To zpusobi, ze takove plky nebudou tak na ocich a covek je pak nemusi cist.

S tim internetovym pripojenim, nechapu vetu že platit budu muset. Paklize nemate smlouvu, tak je to prece nesmysl. Nebo je tim myslena platba zpetne.

Podotykam, ze pokud je chyba opravdu u vas v baraku, tak s tim kyslici nic neudelaji (co jsem tak cetl, tak maji co delat i kdyz je chyba u nich).
IRC is just multiplayer notepad.
9.4.2010 20:08 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
máme na internet anténu na střeše a vedeno rozvody stejně jako TV. 8 vchodů jde, 2 najednou nejdou, chyba je někde v tom vedení. Mám smlouvu na dobu určitou, protože jsem neplatila instalaci, samozřejmě, jenže oni jaksi nebudou plnit ze své strany. Kyslíci jsou vedení jinak, zvláštní rozvody na telefon, tam by neměl být problém, jen přemýšlím, jestli jít do kyslíků a nebo do mobilního operátora, ach jo, to jsem raději uvařila ještě lečo, rizoto, česnekovou pomazánku, polívku, a pořád jsem to při tom vaření nevymyslela a nevymyslela. Asi v noci cinknu na jejich linku, jak dlouho by to trvalo, co by to stálo. Právě nevím jestli jít do modemu a wi-fi? Sousedce se ten modem rozbil a čeká už 14 dní na opravu.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 20:49 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Rito, vazne se v dome nenajde sikovna zenska (chlap by to nesved) ktera by ten uvolnenej drat nasla? Kdyz to jde v dome jinym, je jasne ze je chyba nekde v kontaktu. Zkuste prozatim natahnout drat od sousedu. Kdyz to pujde, chyba ve spojeni je jasna.
9.4.2010 21:52 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
to nevím, asi ten 1 technik, co hledal závadu celý úterý, další technik, co tady byl v pátek, jsou naprosto nepoužitelní, fakt nevím, zvlášť když byli od firmy, která ten internet provozuje a díky tomuhle asi příjdou o 100 klientů v našem domě, a hrozí že i o ostatní domy, protože ten náš je největší. V rozvodný skříni, do který je zapojených přes 180 bytů na TV, internet a satelit. Odešel jim rozbočovač (snad je to to správný slovo), ale nevědí který a kde, a hlavně se hádají, kdo a za jaký peníze to bude zjišťoat. Drát od sousedů nic neřeší, když není na co napojit, leda tak si objednat kyslík, který jde jiným drátem. Snad to chápu svojí ženskou logikou dobře, ten študovanej technik nebyl schopnej mi to rozumným argumentem vyvrátit.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 22:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Blokovat nebudou, přeci musí mi vysvětlit jaký sem vlastně hovado. To by už potom nešlo. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.4.2010 19:36 osvc1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
ja byt zena, tak se na potenci take divam s nadhledem, tohle je jedna z veci, co zenske nepochopi, kdyz je v tomle u nich problem, tak se vezme lubrikacni gel a je to.
9.4.2010 20:18 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
no jo, když ale apriory předpokládáte problém. Naprostá většina lidí také nemá problém s dýcháním a tak to neřeší a nemyslí na to. Ale takovej astmatik je hold vyděšenej a pořád si hlídá, aby ten životazachráncovej sprej měl u sebe, ne? Ženská může mít zase problém v psychice, že se jí ten její chlap něčím zprotiví, hodně jí zraní, tak to ani lublikační gel nepomůže.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
9.4.2010 21:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No jo, vlastně máš pravdu, "čím víc mám s něčím problém, tím víc ho předpokládám u druhých." On to osvc1 vlastně deklaruje, když už se do těch diskusí o potenci pouští. V jeho věku a na jeho místě bych vyhledal dobrého sexuologa. Pokud má kliku není to organické, ale jen psychické. To se zvládne několika dobře vedenými terapeutickými hovory. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 22:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
"čím víc mám s něčím problém, tím víc ho předpokládám u druhých."
Gito-Gabrielo, amigapower nemá problém s ničim, kdybyste se náhodou rozhodla dělat...

...nečekaný věci...

...napište na "cokoliv"@devonrex.cz :-D

PS: můžu si vytisknout fotku z vašich "tajemnnejch" fotek z internetu, strašně moc se mi na jedný z nich líbíte....?
9.4.2010 22:44 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
a která fotka má padnout za oběť? že bych jí poslala ve větším rozlišení, když už, tak pořádně, ne? :-) Já si tedy doma budu rámovat pláž a západy slunce, jen si opatřit flešku.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 22:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
můžu?
9.4.2010 23:04 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No jo, ty malý fotky zvětšit nejdou, jsou to náhledy pro profifocení, ze kterýho ale sešlo, protože fotograf když viděl Jana vycouval se slovy, že nechce dostat přes hubu. Přitom, takový skoro nevinný fotky to byly ...
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No, já se docela (dokonce teď už můžu říct "pár desítek let") zabejvám grafikou, já si z vás udělám 2400x1800 a nebude nic poznat. :-D Na fotky bohužel teď nemam aparát, ale jestli chcete nějaký "lehtivý", tak si ho zejtra koupim. :-D
9.4.2010 23:22 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
děkuji za nabídku, nechci, nepotřebuji. Si ze mě udělejte klidně 2400x1800, akorát pořád nevím z který tý fotky. No, když mi bylo 5, tak mě vyblejskly ve FOTOGRAFII, a jednu fotku dali do výlohy. Visela tam dalších 16 let, dokud tu provozovnu nezrušili. Tak už jsem zvyklá. No to jsem zvědavá, jak tady uvědomělí mě rozcupují, cože jsem to za vejtahu za fotogeničtější ksichtíček, o to pikantnější to je, že si mě ještě nedávno pletli s Jílkem
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Jste neuvěřitelně krásná ženská, jste tak hezká že si to možná ani neuvědomujete...

...šlo mi o tuhle fotku ;-)
9.4.2010 23:37 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
jo tuhle! na který se nesměju (vyjímečně), klidně :-) děkuji za milá slova. Že jsem tomu Jílkovi ale podobná, že :-) :-) Proto jsem se tak smála, když zde někteří nemohli věřit tomu, že jsem skutečná
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Vy si z toho děláte srandu, ale vedle vás fakt i slovo "krása" strácí smys, protože se stává pouhým mezičlánkem mezi tim všednim-krásnem a váma...
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 00:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...necháte se dloho přemlouvat na to nezávazný kafe?
9.4.2010 23:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Amigo, to víš, já mám dobrej vkus. A mě se vždycky držely krásný ženský, to jsou ty fakta, co někteří neunášejí. :-) Ale jsem rád, že ji obdivuješ.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Ona je nádherná, pro mně je něco jak Beruška pro Ferdu :-D ...a vy byste v mim nerealizovatelnym snu moh bejt pytlík. :-D
9.4.2010 23:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Hele rozhlídni se kolem a uvidíš, mraky čekajících krásných holek. A to myslím vážně. Stačí jen prstíkem kejvnout a už jdou. Touží po lásce a obdivu
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
njn, zbírám houby na parkovišti... :-(
=^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...ale nekecejte, že se vám nezježily *"chlupy alfasamce"!? :-D

*krční ochlupení kocoura, viz. též hříva u lva
10.4.2010 00:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
V životě jsem ženskou nehlídal. Ženská se bud uhlídá sama a nebo nemáš prostě nárok. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 00:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
A u koček je to možná stejný. Beztak si skočí jen ten, kterýmu ona nastaví. I když zažene konkurenci.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 00:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...neznáte Greebo van Di-Anthés*NL
">
foto - 3.5 měsíční kotě Greebo van Di-Anthés*NL atakuje Grand International Championa Dumbo Rex Loki-Miao*PL v záležitosti vlastnictví teritoria Kultúrneho centra Ružinov v Bratislavě....
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 00:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...tak teď si sem jako nikdy před tim jistej, že kecáte
10.4.2010 00:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
No u koček si nejsem tak jistej, u ženskejch s tím nehlídáním zcela.

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 01:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
neni možný ;-)
9.4.2010 23:55 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
asi si půjdu přečíst Ferdu Mravence, ať jsem v obraze, co se tu děje
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 00:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Beruška byla prostě v tom posranym hmyzim feudálnim společenství, úplně někde jinde než Ferda, to docela si myslim vystihuje naše současný sociální postavení a proto by sme měli my dva spolu teď dělat nějaký...

...nečekaný věci... ;-)

10.4.2010 00:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 00:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...hmmm, hra na prodlužování penisu autama, Ford Mondeo combi, ode dneška můj novej chleba.

...každá ženská někoho má, dokud nepozná amigapowera...


10.4.2010 01:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)

Tomu se frajere říká vozidlo. British Columbia 2008

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 01:10 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
praštěný jste oba. Teď ještě chybí vzkaz od anonyma (kerý zatepla nabonzuje panu Literákovi) že si pletete vážnou diskusi o zdrojových kódech s chatem.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
10.4.2010 01:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 01:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...vám nechutná kafe? :-(
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 01:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 01:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Litter "A"

Litter "B"

Litter "C"
10.4.2010 09:37 růžovej pežot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Co to má být? Přetahovaná o to, kdo je včíl větší kretén? Děda má o tu babu strachy sevřenou řiť, ale on neví, že ty jsi také impotent.
10.4.2010 09:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Když už impotent, tak aspoň smajlík. Hele vy toho o tý impotenci nějak moc víte. Že by další člen do klubu?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Klub s pěti "P" - Parta Pojebanejch Pošuků s Plandajícími Penisy? Můžu bejt místopředseda? :-D
10.4.2010 10:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
První místopředseda a metodik. Zodpovědný za činnost a ideologii. tedy i hlavní ideolog.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 10:43 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
zdravotnice?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
10.4.2010 10:50 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
jenže nemám ten ... no, pindíka. Ale prsa jo, vlastně slovy klasika "ňadra dmoucí" tak by těch Pé nebylo 5

Tedy, koukám, přínos příchodu žen do diskuse je evidentní, pánové začali používat roztomilé smajlíky a někteří mají obarvené monitory na růžovo, i když někdo jiný zase rudo před očima (v lepším případě)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
...madam, nepište už prosimvás nic o svých vnadách, pokud nechcete být zodpovědná za stav mýho duševního zdraví...
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Nějaký trauma z dětství? Úraz v oblasti přirození?

Nemusí stát! Stačí, když pevně vysí! :-D
10.4.2010 10:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Svobodní v bolesti (a nikdo je do nebe nezvedne)
Co impotence, ale inkontinence. Tomu se říká potíž. Sám to ještě nemám a podobně jako Skála se bojím dvou věcí. Demence a inkontinence.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.