Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 11:39

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Dalibor Smolík avatar 9.4.2010 23:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, je to tak. Lidé si stěžují na zdražování nájmů, ale zapomínají, že svůj byt mají dán jaksi "shůry". Bydlím v domě "vlastníků", bývalé družstvo. Byl jsem si musel koupit, to není zadarmo. Kromě toho se platí dost vysoká částka do fondu oprav. Lidé, kteří bydli v regulovaném nájemném si žádný byt pořizovat nemuseli, peníze ušetřili a přesto bydlí a místo fondu oprav platí to "nájemné". Jsou tedy evidentně ve výhodě. Chápu, že z historických důvodů je těžké regulované nájemné zrušit okamžitě, ale tito nájemníci by měli alespoň pochopit, co je spravedlivé a co ne ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
9.4.2010 23:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Dalibore, spravedlnost je nebere, jen jejich zájem. Bez ohledu na druhé.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 00:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 13:13 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Problem je ovsem v tom, ze zatimco vy muzete kontrolovat, kolik penez jde na opravy, najemnik ten pomer, kolik penez jde na opravy a kolik na zisk pronajimateli kontrolovat nemuze. Nevim, jakou to tedy dava najemnikum vyhodu.
belisarivs avatar 13.4.2010 16:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Coby platce hypoteky taky neovlivnis kolik jde na koupeni bytu a kolik je zisk poskytovatele hypoteky. A ten pomer je IMHO jeste daleko horsi.
IRC is just multiplayer notepad.
10.4.2010 00:18 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Také nechápu existenci regulovaných nájmů. Je snad věcí vlastníka nemovitosti, za kolik si ji cení, ne? Nejsem si vědom toho, že by na trhu s byty existoval monopol (monopol jako důsledek socialismu je dle mého názoru jediný důvod, který by mohl alespoň částečně ospravedlnit státní zásahy do trhu).

Ad spropitné: nemám problém někomu "přilepšit", pokud ten někdo (ať je to číšník, prodejce nebo kdokoliv jiný) poskytne služby na vyšší úrovni, než jakou za zaplacenou částku očekávám. Ale že bych dával spropitné někomu jen protože se to "má" a přitom čekal půl hodiny na zvětralého podmíráka a hospodský se u toho tvářil jako že mu překážím, tak to ne.

Mimochodem, slyšel jste o "rovném důchodu"? Myslím, že by to stálo za zápisek :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 00:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Jo, rovný důchod - tenhle pojem jsem již zaregistroval. :-). Zatím jsem se nad ním nezamýšlel - ale tuším, že to bude pěkná ptákovina...
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.4.2010 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
No všichni budou mít sto litrů. Jirka jim to slíbil.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 04:30 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Safra, 100 litru? To jako za jednou nebo za den?
10.4.2010 01:35 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Také nechápu existenci regulovaných nájmů. Je snad věcí vlastníka nemovitosti, za kolik si ji cení, ne?

A ony nejake regulovane najmy skutecne existuji [*]? Pokud vim, tak to, cemu se rika 'regulovane najmy' jsou uplne regulerni najmy, akorat s najemnima smlouvama z doby minuleho rezimu, takze podminky tam sjednane neodpovidaji soucasnym obvyklym podminkam.

Je sice vec vlastnika nemovitosti, za kolik si ji ceni. Ale pokud treba (hypoteticky priklad) uzavre s najemcem najemni smlouvu s pevnou castkou najemneho (treba rocne navysenou o inflaci) a na dobu neurcitou a bez moznosti jednostranne vypovedi, pak se takovou smlouvou musi ridit, i kdyby nasledne doslo k skokovemu desetinasobnemu rustu cen obvykleho najemneho (ale ne ostatnich veci, takze by se to do inflace projevilo jen castecne).

Sdelovaci prostredky se AFAIK dopousteji uzasne manipulace, kdyz dodrzovani stavajicich smluv oznacuji jako 'regulovane najmy' a naproti tomu statni zasah (zakon), ktery umozni vlastnikum bez ohledu na text uzavrene smluvy jednostranne navysit najem, oznacuji jako 'deregulaci najemneho'.

[*] Odmyslim li globalni regulaci najemnich (a jinych) smluv podle obcanskeho zakoniku, spolecnou pro 'regulovane' i 'neregulovane' najmy.
Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 01:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
i kdyby nasledne doslo k skokovemu desetinasobnemu rustu cen obvykleho najemneho
K takovým skokům u běžného nájemného uzavíraného v současnosti nedochází. Je to jen o té inflaci. Stejně tak nedochází ke skokovému růstu cen u běžného zboží. Ovšem pokud má někdo smlouvu z doby před 20 lety, pak ovšem je situace jiná. Tam muselo k růstu cen zákonitě dojít.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.4.2010 02:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Sdelovaci prostredky se AFAIK dopousteji uzasne manipulace, kdyz dodrzovani stavajicich smluv oznacuji jako 'regulovane najmy' a naproti tomu statni zasah (zakon), ktery umozni vlastnikum bez ohledu na text uzavrene smluvy jednostranne navysit najem, oznacuji jako 'deregulaci najemneho'.
Ona je otázka za jakých podmínek byla ta nájemní smlouva uzavřena, že...
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
10.4.2010 07:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Měsíčně a k tomu výlet na Mallorku s plnou pensí. Tam jsem ještě nebyl, tak se tam pak vydám.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 11:20 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Kapky deste se na plachtach vozu trpyti, jedou vozy tichou spici krajinou, az tam za hory tam za obzory kam mracna tise plou poklusu na Mallorku s moji kobylkou.
10.4.2010 03:43 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Najmy, ceny bytu, nemovitosti se ridi poptavkou. Pokud je vic lidi nez bytu, ceny jdou nahoru a naopak. Vic bytu nez lidi, ceny jdou dolu. Porad je lepsi za ten drahy byt platit nez dojizdet za praci kdovi odkud kde jsou najmy lacinejsi. Vyjde to financne stejne.
10.4.2010 07:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Když jsou někde nájmy lacinější a je tam práce, která je slušně ohodnocená, z jakých důvodů se tam nenastěhovat?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 00:30 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No já frčím do lesa. Budu teď do neděle bez proudu tak se zatím opatrujte, klid a nohy v teple
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 00:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Hezký víkend!
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.4.2010 00:34 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Děkuju, nápodobně :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
10.4.2010 00:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
A nepytlačte, nebo na vás přijde hajnej.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 01:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
...hajný je lééésa pááán, je drůbeží a hmyzem milovááánnn... .. . .. ...nebo jak to je :-D
Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 01:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Okolo lesa pole lán, 
hoj, jede, jede z lesa pán,
na vraném bujném jede koni,
vesele podkovičky zvoní,
jede sám a sám.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.4.2010 01:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
10.4.2010 12:12 Sunfire
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Čas od času padnu k zemi. Jojo, zatraceny kolena. Ale jeste vzdycky vstanu.
otasomil avatar 10.4.2010 08:48 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

K te TV karte asi takto:

Problem se zvukem jste si vyresil sam takze OK. Ona dobra duse co se bude divit za nekolik dopsanych znaku do konfiguraku a nasledne Vami uctovanou castku se urcite nenajde.  Proc ?

Protoze pouziva windows a tam to vse funguje.

Protoze v pripade problemu si za par stovek koupi novou kartu jelikoz nazna ze je spatna.

Protoze je linuxar a s problemem se popere tak jako Vy.

 

Vysledkem je ze za Vasi schopnost vyresit problem si muzete rict tak 100,- max 200,- a to jeste s tim ze ten dotycny u Vas byl mozna s nejakym problemem naposled.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
10.4.2010 08:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Uvedl jsem tuhle možnost jako příklad, stejně tak dobře jsem mohl uvés opravu automatické pračky, stříhání psa, vyuku dětí, případně cokoliv jiného. Pokud prodávám někomu něco co neumí, záleží na míře dostupnosti, velikosti konkurence a dalších jiných faktorech. Znám lidi, kteří zaplatí tisícikorunu za to, že jim někdo nastaví, nebo nastavil Outlook. Protože oni to neumí, učit se to nebudou, nemají zájem se to učit. Z toho důvodu vůbec je nenapadne, že by si nějakou novou televizní kartu koupili atd. Zavolají někoho o kom předpokládají, že to umí a zaplatí co si řekne. Mě se moc líbí, jak se zde v diskusi, vždy zabere detail, většinou nepodstatný detail a o něm se diskutuje až do padnutí.

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
otasomil avatar 10.4.2010 09:25 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod

Tez znam par lidi co pustej nejaky chlup. V IT oblasti vsak jich rapidne ubyva. Mame vyhledavace, diskuse .... tam i tito lide najdou reseni.

Ja sam neznam mnoho lidi co taketo veci nechcou umet. Jeden znamy prastil s thunderbirdem pac tam nemohl cosi rozchodit a jiz nekolik let pouziva webove rozhrani.

S opravama ruznych veci mimo IT je to porad tak nejak dobry.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
10.4.2010 09:49 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ty smajlíky jsou naprosto dokonalý, konečně něco, čemu z IT rozumím z toho internetu asi vyhraje kyslík, snad budou rychlý na zapojení.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
10.4.2010 12:35 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Redakce - neslo by davat do RSS jmeno autora blogu?

tyhle blaboly jednoho jenom otravuji

10.4.2010 12:51 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Mohli by na to zvolit specialni pismenko, jako maji ankety a obrazky, tak by mel pan Jilek pismeno J.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 13:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
Navrhuju "I/Y", teď ještě zbejvá domslet, jestli tvrdý, nebo měký...
kotyz avatar 10.4.2010 13:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
zasadne tvrdy, s mekkym to neni ono ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.