Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 04:12


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 12:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Připomínka. Není možná úprava hesel. Přidávám heslo, nevyplním "typ slova", jen vyberu v rozbalovacím seznamu -- příslušný sloupec (v exportu) je pak prázný -- asi by se to tam mělo doplnit samo, ne? Nebo nějaké upozornění. Prostě když vyberu podstatné jméno rodu středního, snad to tam nemám ještě psát do toho pole výše.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 18.9.2010 12:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Od toho je tam ta červená šipka… A úprava možná je, dáš si vyhledat to slovíčko a v tabulce pak je odkaz upravit.
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 12:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Aha, toho vyhledávacího pole jsem si nejdřív vůbec nevšiml.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 12:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Není možná úprava hesel.

Tím se myslí (a) doplnění a (b) úprava. Třeba v tom anglicko-českém jsou chyby.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 12:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Každopádně by to chtělo nějak naznačit, že ten rozbalovací seznam je jen nápověda.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 15:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jo a kam se má dávat třeba nepravidelné skloňování? Druh sloves? ...? Do poznámky?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 18.9.2010 15:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
To řeší Vašek… Bohužel je zrovna offline. Nepravidelné skloňování a minulý čas v třetí osobě jednotného čísla do poznámky (do poznámky dáš „er nimmt; er hat genommen“).
18.9.2010 15:36 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Co tvar, to řádek + v poznámce uvést např. že se jedná o slabé/smíšené skloňování.

Jinak já osobně nezamýšlím jít tak do hloubky, abych uváděl, zda se jedná o slabé/silné/nepravidelné sloveso. Ale pokud chceš, tak si do poznámky můžeš dát, že se jedná např. o silné sloveso. Např. máme (smíšené skloňování):

der Name
des Namens
dem Namen
den Namen

Takže bude zvlášť řádek pro 'Name', zvlášť řádek pro Namens, zvlášť řádek pro Namen... Jasný? :-)

18.9.2010 15:44 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Čeho se ale opravdu držím, tak že do poznámky uvádím vždy, zda se jedná o préteritum, perfektum...

Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 17:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Cože?! Jako pro každý tvar zvlášť položka? OMG!

Jinak ano, hodilo by se uvádět, jak se s tím slovem zachází (BTW v německých výkladových slovnících to tak je), protože když to slovo hledám ve slovníku, pravděpodobně je to proto, že ho neznám nebo neumím používat.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 18.9.2010 15:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Takhle?
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 17:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jo, to je lepší. Akorát při zobrazení bez obrázků tam nějak není ta červená šipečka, jenom '^', šlo by to třeba obarvit CSS?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 18.9.2010 17:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Hergot, v Unicode není zlomená šipka doleva a nahoru, tak jsem tam dal alespoň tohle.
19.9.2010 01:20 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Když kliknu do rozbalovacího seznamu a potom na červenou šipku, tak se mi tam záznam vloží. Tak jaká nápověda???
Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2010 15:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi tu všichni znáte svobodný anglicko-český slovník. Obsahuje pro mě neuvěřitelných 227220 záznamů a může se směle srovnávat s mnohými komerčními slovníky.
Kéž by to byla pravda. Bohužel obsahuje docela dost redundantních/podivných záznamů a pokročilá slovní zásoba je dost nekompletní. Oproti poslednímu Lingea Lexiconu pořád bída.

Hlavně ty záznamy jsou samy o sobě dost chatrné. Připomíná mi to ten hrůzaslovník na Seznam.cz.
Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2010 15:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Dám příklad - zkuste do toho zadat slovo beckon. Vyhodí to tyhle věci:

beckon - zvát
beckon - pokynout
beckons - zve

První položka je zavádějící - beckon v tomhle významu opravdu znamená spíš lákat (jako lure) než zvát (jako invite). Druhá je OK. A ta třetí je evidentně naprosto zbytečná.

18.9.2010 20:59 Petr Prášek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Mohls to rovnou opravit.
Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2010 22:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Proč? To bych musel podobně opravit tři čtvrtě toho slovníku.
19.9.2010 10:22 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

+1

Petr Tomášek avatar 19.9.2010 10:42 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
-1

Proč by měl opravovat něco, co je špatné „by-design“?
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Grunt avatar 18.9.2010 16:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdysi mi jakési slovníky do Stardictu poslal Oťula (za což jsem mu nesmírně vděčný). Bohužel k nim neznám licenci (a jen doufám, že to nebylo nic tajného – no při nejhorším to smažu). Třeba se to do začátku bude hodit.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
18.9.2010 16:18 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Může se to hodit, ale bohužel bez té licence to nepůjde.

Grunt avatar 18.9.2010 16:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Fakt nepomůžu. Snažit jsem se Googlit a hledat zdroj ale bez úspěchu. Nejspíš by bylo potřeba kontaktovat Otu a pátrat po původním autorovi.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 18.9.2010 16:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jinak mám pocit, že jsem ještě jeden takový obdobný menší slovník pro Stardict už kdesi viděl.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
18.9.2010 16:54 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Díky za ochotu. Mám Otu kontaktovat?

Grunt avatar 18.9.2010 16:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Mám Otu kontaktovat?
Já v tom nevidím nejmenší problém.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
otula avatar 19.9.2010 00:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Václav mne kontaktoval, ale moc s tím nepomohu, protože autora ani licenci neznám. Našel jsem to kdysi na nějakých stránkách se slovníky, ale netuším už ani adresu těch stránek, natož něco dalšího.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Jendа avatar 19.9.2010 00:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
na nějakých stránkách se slovníky
Rapidshare.com? :-D
otula avatar 19.9.2010 00:49 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Pochybuji, že by na RS byly slovníky pro Stardict :-) Bylo to na normálních stránkách, ale zda je původ slovníku čistý, to fakt nevím, a určitě bych za něj žádný orgán do ohně nestrkal…
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Jendа avatar 18.9.2010 17:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Fakt se to čte s ť?
Grunt avatar 18.9.2010 17:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Co?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 18.9.2010 17:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Oťula.
Grunt avatar 18.9.2010 17:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Aha. Jsem si říkal, kde by Němci vzali ť. Jinak nevím. Zeptej se ho. Ale, že by se otulil (základ slova tulit se?) se mi nezdá.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 18.9.2010 17:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
že by se otulil (základ slova tulit se?)
Eh, co to znamená „otulit se“? Jako tulit se kolem něčeho?

Ty to vůbec máš s těmi jmény divné. Už jsi přestal Davidovi říkat Kolíbáč? :-)
Grunt avatar 18.9.2010 21:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Ach jo. Neotravuj furt. Nechápu jak to souvisí a na některé otázky prostě odpovědi neznám budeš-li snažit sebevíc.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
otula avatar 19.9.2010 00:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jo, Oťula je naprosto správně. Bejvalka mi říkala Oťulko, Jana mi tak říká jen když je výjimečně velmi potěšena třeba nějakou kytkou, jinak mi převážně říká právě Oťulo, občas Oťóchu. Ale nejvíc mne oslovuje stylem Jéžišmarjá, {co tu zase dělá ta bedna | co je tu zas nadrobeno | proč je to prkýnko nahoře | kolikrát ti mám opakovat…}? :-D
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Petr Tomášek avatar 18.9.2010 17:37 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taková otázka: proč děláte česko-německý a ne německo-český slovník?

Podle mně je a) k vytvoření kvalitního Č-N slovníku zapotřebí velmi dobré znalosti němčiny; nejlépe, aby na tom dělali rodilí mluvčí; b) stejně tak bude větší zájem o směr N→Č, než Č→N.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Jendа avatar 18.9.2010 17:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Já ti nevím. Tak mě to napadlo. Vzhledem k tomu, že to jde používat oběma směry, tak mi to přijde celkem nevýznamné… Ale podle mě je spíš česko-německý - pro české sloveso odbočit jsou rovnou i záznamy pro třetí osobu.
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 17:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Ale pro ostatní časy nic...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Petr Tomášek avatar 18.9.2010 18:57 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Pokud by to má být Č⇒N, tak proč se zadává, slovní druh / rod / atd. pro němčinu a ne pro češtinu?
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
18.9.2010 19:09 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Jde hlavně o to, aby prostě si kdokoli za pomoci tohoto slovníku mohl vyhledat překlad německého slova do češtiny. Opačně to půjde taky. Tak nevím, co řešíte.

Petr Tomášek avatar 18.9.2010 20:27 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Tak to, aby to šlo „opačně“ je pěkná blbost, takle se kvalitní slovníky nedělají. Pokud to tak, skutečně chcete, pak z toho bude pěkný zmetek, asi něco, jako mají na seznamu...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Fluttershy, yay! avatar 18.9.2010 20:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Problém je, že v tuto chvíli ten slovník nemá nic mimo svobodné licence navíc oproti jiným slovníkům. Tohle se týká především anglického slovníku (ZČU), protože němčina je v zásadě mimo mě, takže ani nemůžu moc přispívat do tohoto slovníku. Na tom anglickém je problém v chybách* a právě v chybějících příkladech a souvisejích frázích apod. (v němčině je to navíc ta gramatika, IMHO klíčová). Tím pádem mizí i motivace přispívat (jistě, tady je to GUI jednoduché, takže se to ještě celkem dá). Raději si pořídím třeba LL a OALD/LDOCE, ač jsou proprietární, s restriktivní licencí, navíc relativně drahé.

* U méně frekventované slovní zásoby byly některé překlady zcela zcestné, konkrétní příklady bych teď musel dohledávat, ale ve škole jsem na to čuměl jak puk, když jsem to konzultoval s OALD a rodilým mluvčím.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Petr Tomášek avatar 18.9.2010 18:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Ještě jednu věc: pokud bych se skutečně snažil udělat pořádný slovník, tak bych si určitě nevystačil s překladem 1:1, ale ke každému výrazu v původním jazyce bych dal možnost několika různých („základních“) významů (např. označených „arabskými“ číslicemi), a ke každému z nich mít synonymní vyjádření v cílovém jazyce plus vazby a idiomy.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
18.9.2010 19:17 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Dělám slovník takový, aby mi vyhovoval a aby byl užitečný i jiným lidem (což určitě bude).

Po vzoru slovnik.zcu.cz má každý překlad jednoho slova vlastní řádek.

ke každému z nich mít synonymní vyjádření v cílovém jazyce plus vazby a idiomy.

Nebudu opisovat jiné (komerční) slovníky, abych vyhověl vám. Když nějakou vazbu znám, tak jí do slovníku dám.

Petr Tomášek avatar 18.9.2010 20:28 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Vidíte, měl jsem chuť přispět, ale do takového zmetku opravdu nemám chuť.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Petr Tomášek avatar 18.9.2010 20:31 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Nebudu opisovat jiné (komerční) slovníky, abych vyhověl vám. Když nějakou vazbu znám, tak jí do slovníku dám.

A jak ji tam jako dáte, když ani nevíte, jestli chcete překládat z Č⇒N (tj. jestli se jedná o českou frázi), nebo z N⇒Č; a když na ni nemáte žádnou kloudnou strukturu v databázi?
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
19.9.2010 10:14 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Vždycky se najde nějakej Helmut von Idiot, co akorát kritizuje. Ale aby sám něco udělal, to ne.

Petr Tomášek avatar 19.9.2010 10:47 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Sorry, snažil jsem se přijít s konstruktivní kritikou, bohužel přístup „mě to vyhovuje, neser se mi do toho“ není zrovna způsob, jak přitáhnout další přispěvatele...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Luboš Doležel (Doli) avatar 19.9.2010 19:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Přesně tak, to je základ. Jinak je z toho opravdu bordel typu slovnik.seznam.cz.
otasomil avatar 18.9.2010 21:02 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Po precteni textu na zminene strance byste si meli davat majzla pac se muze objevit kreten jez bude pi****t ze je vlastnikem ci jinym narokovatelem slovnich prekladu DE / CZ.

Doufam ze se tak nikdy nestane a preju mnoho uspechu v praci na slovniku.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
19.9.2010 10:16 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Díky.

Jardík avatar 19.9.2010 18:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Abychom jim pak rozuměli, až na nás zase půjdou s beretama?
Věřím v jednoho Boha.
19.9.2010 19:49 xurfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jardíku, ty jsi prostě jen obyčejný malý český blb...
Jardík avatar 19.9.2010 20:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Já o sobě alespoň netvrdím, že jsem nadčlověk.
Věřím v jednoho Boha.
20.9.2010 15:37 xurfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jejda, ty jsi ale pitomec! Ukaž mě němce, který o sobě tvrdí, že je nadčlověk...
Jardík avatar 20.9.2010 16:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Ukaž mě němce, který o sobě tvrdí, že je nadčlověk
Tohle já přece nikde neříkám, to by mohl být rasismus ...
Věřím v jednoho Boha.
Václav 20.9.2010 12:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Kdy a jací Němci na nás šli s baretama?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 20.9.2010 12:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Jo beretama, slepota :D
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
gtz avatar 19.9.2010 21:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
předpokládá se import slovníků z dict.info?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Jendа avatar 19.9.2010 22:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Hmm, FDL. Já si hned říkal, že s GPL budou problémy :-). Možná by to chtělo změnit licenci, dokud to ještě jde (= není tam moc slovíček od moc lidí). Napíšu Vaškovi…
20.9.2010 14:38 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Ono je otazka, zda by nebylo nejlepsi rovnou to spojit (strojove synchronizovat) s wiktionary.org
20.9.2010 18:39 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Verzi pro stardict si můžete (stejně jako u anglického) stáhnout ode mě.
Weblate - překládání přes web | Gammu SMSD - posílání SMS | Blog
Jendа avatar 20.9.2010 18:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
20.9.2010 18:56 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník

Moc díky.

Grunt avatar 27.9.2010 18:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Česko-německý GPL slovník
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
BTW: Ještě mě napadlo…nakolik legální by bylo vzít klasický slovník a zOCRkovat ho? Když už nějaké to slovo přidávat budu, stejně se podívám do klasického slovníku co vůbec znamená.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.