Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 03:15

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
20.4.2012 16:58 Mustafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
win7 jsou dobrej system, zkus je pouzivat a uvidis ze delas hlouposti, az zacnes makat tak si je pobezis koupit za plnou cenu, takhle je mas skoro zadarmo v cene lejnova.
20.4.2012 17:05 anon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
lol - ja jsem kvuli win7 starter edition rozsekal nedavno netbook za asi 10kkc :-) - mel jsem tam mint kterej ale $@#!$ toshiba nepodporovala - problemy s driverama tak jsem tam dal zpatky win7 - no furt ten obraz nebyl nejlepsi - holt toshiba - ale aspon hibernace fungovala - ale kvuli win7 to bylo vsechno tak hrozne pomaly (zajimavy ze na linuxu to opravdu fungovalo mnohem rychleji - to me prekvapilo, protoze jsem pouzival na stejnym stroji win a linuxu po asi 5 letech jestli ne vic a vsude na netu se psalo ze linux na desktopu je pomalejsi), kazdopadne ty win7 byly tak pomaly ze jsem z nasranosti prorazil displej a netbook pak letel do popelnice :-)
20.4.2012 17:07 anon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
jinak ten prispevek jsem odeslal z win xp takze o zaujatost tu nejde ( a mimochodem jinej win stroj ke kterymu tu jsem pripojenej vzdalene uz asi 10 minut loaduje "tento pocitac" .. ale to je spatnym nastavenim/pretizenim to neni factory jak ten netbook)
20.4.2012 17:07 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Když tady vidím v různých diskusích produkty vaší mysli, říkám si, že bych rád viděl lidi, kteří vás platí a vy si tak můžete kupovat ta skvělá Windows.
Migi avatar 20.4.2012 17:26 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Proč tenhle člověk ještě nema BAN?
20.4.2012 19:16 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Proč? Komu vadí, může si ho zablokovat.
xkucf03 avatar 20.4.2012 19:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Ono by stačilo, kdyby mu nikdo neodpovídal…
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
D.A.Tiger avatar 20.8.2012 13:03 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Což se právě stalo....
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
20.4.2012 17:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
win7 jsou dobrej system, zkus je pouzivat a uvidis ze delas hlouposti, az zacnes makat tak si je pobezis koupit za plnou cenu, takhle je mas skoro zadarmo v cene lejnova.
Tady přece nejde o konkrétní systém, ale o okolnosti prodeje a (ne)funčknost právního systému.

Klidně si můžeš v zápisku slova Linux a Windows nahradit slovy SystémX a SystémY. Zvláěť jestli v tobě slova Windows a Linux vyvolávají maniakální záchvaty, což, zdá se, bude tvůj případ...

20.4.2012 20:35 sdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Hlavně ten dnešní systém poškozuje i ty kdo windows chtějí. Stačí si Windows a Linux nahradit slovy Windows 7 home premium a Windows 7 starter nebo 32 bit a 64 bit windows.
21.4.2012 02:27 Mustafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Panove, vyrobci HW a zvlaste pak NTB nevidi linux jako alternativu, proste se s tim smirte, kvuli linuxu nebudou upravovat vyrobni linky, zjistete si jak takova vyroba NTB probiha a zjistite ze se jim doopravdy nevyplati delat 0.05% NTB bez os nebo s Linuxem. 99% z vas stejnak windows pouziva, kdyz potrebujete pracovat ci odeslat email, ci zahrat si hru.
21.4.2012 03:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Když mně ty windows koupíš a budeš mi každý měsíc platit dostatečné útrpné, dám jim šanci, jinak ne... Tak co, deš do toho, srabe? :-D
Salamek avatar 23.4.2012 10:47 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Hmm ja bych byl ochoten pouzivat windows 7 pokud:
  • By mi nekdo koupil Nejvyssi edici
  • By mi platil ~20k/mes jako utrpné
  • By mi nahradil v zurivosti rozbity HW (u windows mam tendenci lamat klavesnice
  • Kdybych odesel z IT sveta a na PC si cetl jen bulvar a paril hry + facebook jako 95% pak na planete
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
21.4.2012 08:05 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
At tedy primo k produktu do popisu HW napisou, ze pribaleny operacni system je nemenny z duvodu specialnich smluv s firmami (napr. Microsoftem) a pak bude vse v poradku. Tedy az na to, ze oni to neudelaji, protoze by tim verejne priznali, ze to je brutalni zneuzivani monopolniho postaveni, nacez by jim okamzite EU apod. zacala zneprijemnovat zivot.
21.4.2012 09:35 sdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
A proč by nemohli dodávat počítače bez předinstalovanáho systému a kdo chce, tak ať si ho za pár stovek nechá předinstalovat v obchodě? Vydělali by na tom všichni výrobci, prodejci i zákazníci.
lukve avatar 21.4.2012 15:14 lukve | skóre: 29 | blog: Lukove | Prešov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu

problem bude asi v tom ze ten Windows je OEM licencie teda je zviazany s hardverom.. takze zodpovednost nepada na obchodnika ktorz ten notebook predava kedze tie uz su zviazane produkty ale na samotneho vyrobcu teda lenovo, dell ktore dali dohromady tieto dva produkty.. aspon takto s ito ja vysvetlujem. ak by si mal k notebooku krabicovy windows tak myslim ze ta krabica by sa dala oddelit od notasa a obchdonik by ju predal zvlast..

linux user more than 20y
xkucf03 avatar 21.4.2012 22:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Notebooky můžou klidně být s prázdným diskem a ten, kdo chce Windows, dostane USB flashku (to dneska skoro nic nestojí, nebo DVD), které na ten prázdný disk nahraje obraz – čerstvou instalaci Windows. Po zaplacení ti licence Windows ti obchodník dá tuhle flashku, nálepku a sériové číslo.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
13.5.2012 09:41 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Bylo by krásné, kdyby to DVD nebo Flashka bylo postavené na linuxu a pomocí dd ten obraz nahrálo na hdd :-)
xxx avatar 20.4.2012 18:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu

Jsem si nedavno zlomil nohu. No a protoze tim padem nemuze provozovat nektere sve oblibene kratochivle, tak jsem se rozhodl tenhle zavadec na hry nainstalovat.

Nejdrive me rozesmala instalace, zejmena vyber disku, kam instalovat, kde se moznosti mnenili tak nejak nahodne. Co nefungovalo pred restartem, fungovalo po restartu, aniz bych cokoliv zmnenil. Tak nejak jsem zapomnel, ze tenhle system umi nainstalovat bootloader (mbr + ntfs partisna) jen na prvni disk. Coz je komicke, pokud se vam primarni disk behem restartu nahodne meni. Taktez je komicke, ze kdyz uz hotplug odpojite primarni disk, tak se treba nacte znovu seznam disku, nicmene, uz tomu nedojde, ze se zmnenil primarni disk. A aby z toho uzivatel nebyl zcela zmaten, tak je mu pomahano hlaskama "Posralo se to! Zkuste to znovu a restartovat (v lib. poradi).

Kdyz prekoname instalaci (pote co odpojime nabytecne disky), tak to nabootuje, a pak se objevi nove Windows. Nadseni vydrzi asi tak do okamziku, nez klikneme na pokrocile nastaveni pocitace, ci tak neco, kdy se nam objavi stara znama hranata tlacitka z WXP. To je panecku konsistence. Pokracujeme instalaci sw. Trochu nas prekvapi, ze neexistuji repozitare. Vydavame se tedy na Google. Kdyz uz se nam podari stahnout sw, aniz by nam stranky vnutily neco jineho (napr. listu do browseru), tak se o to pokusi instalovany program. Tomu teda rikam sw ekosystem na vysoke urovni.

O kvalite Steamu radsi pomlcim, nicmene kvalitu chybovych hlasek si drzi (Posralo se to, zkuste to znovu). Ale jsem fakt rad, ze to mam jen na spusteni her. Shrnuto, behem instalace a 3 tydnu pouzivani jsem restartoval vickrat nez za poslednich 5 let.

Please rise for the Futurama theme song.
20.4.2012 19:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Asi tak ;-) Imho nejlepší hláška je "Kontaktujte svého admina". Ta je užitečná hlavně adminům :-D
Salamek avatar 23.4.2012 10:51 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Moje nejoblibenejsi je Error window s textem:
Error: No error
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
kotyz avatar 23.4.2012 12:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Během provádění operace při které nemělo dojít k chybě došlo k chybě :-D Těch vtipnejch errorů je tam víc, někde na netu byl seznam. Tohle mi z něj utkvělo v paměti ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
xkucf03 avatar 23.4.2012 13:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Přiznám se, že jsem taky do svých programů párkrát napsal něco jako:
log.log(Level.SEVERVE, "K této chybě nemělo dojít…", e);
ale je fakt, že k takovým chybám opravdu nedochází :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
20.4.2012 18:53 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
U nas v praci je pouzivaji jen par lidi. Po tom, co vsichni dostali druhej monitor, tak 75% windowsaru preslo, protoze podpora vice obrazovek ve win7 je fakt tragicka :-).
22.4.2012 21:58 munich machine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
trolling is a art...
20.4.2012 17:12 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To už se to táhne rok a půl? Ten čas fakt ale letí... A mimochodem, notebook po takové době stále funguje? :-)

No, každopádně přeju hodně sil a trpělivosti...
20.4.2012 18:01 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
HW je porad ve stejnem stavu jako byl :-).

A dekuji za prani.
20.4.2012 21:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Jojo, lenovo je drzak :-). Aspon to moje (o pul roku starsi nez tve, taky s windows 7).
Baník pyčo!
21.4.2012 09:59 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Zrovna se chystam sepsat zápisek o mojem Lenovu, jak mi před týdnem kleklo...
20.4.2012 19:25 Jinan Dvoulalocny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chces s temi poplatky nejak pomoct? Mohli bychom ti poslat nejake penize na ucet, kdybys chtel. Minimalne ja bych neco urcite dal, na tomhle bych se velice rad podilel.
20.4.2012 20:17 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Diky, ale zatim to zkusim uhrat na toho studenta (vsak proc ne, kdyz to je pravda). Kdyby byly financni potize, tak vyhodim nejaky prosebny blogpost.
20.4.2012 20:59 2012
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
+1, na dobrou věc není nikdy peněz škoda :)
20.4.2012 19:35 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jestli to vraceni penez umoznuji licencni podminky, je snaha domoci se sveho prava chvalihodna. Co je vsak hrozne, ze kvuli par korunam uraduje x lidi a danovi poplatnici za vas ve vysledku zaplati daleko vice penez. Soudni poplatky by mely platit pro vsechny a mely by byt daleko vyssi, aby se lide nesoudili o takove drobne - at se klidne soudi, ale soud at si hradi sami.
20.4.2012 20:02 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
OMG, ty vůbec netušíš, která bije, že? Tady vůbec nejde o "takové drobné", tady jde o precendens ohledně zneužívání monopolního postavení na trhu.
20.4.2012 20:07 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Jisteze chapu snahu toto medializovat a davat najevo, jak ti zli prodejci prodavaji pouze notebooky s windows. Proto pisi, ze pokud to licence umoznuje (vratit penize za os, ktery nechci), tak je snaha domoci se sveho prava dobra i kvuli tomu, ze se to zmedializuje - ze maji uzivatele pravo na vraceni penez. Ja s tim treba souhlasim, ale pocitejte s tim, ze vetsine spolecnosti je toto uplne jedno a proto je nespravne, ze soud v dusledku zaplati nekdo jiny - soudni poplatky jsou stale smesne nizke.
20.4.2012 20:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
No jo, ale zas důsledek toho by pak byl, že soudnictví by bylo přístupné jen pro majetné a/nebo většinové...
20.4.2012 20:20 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Absurdní úvaha; to je jako chtít, aby si rodina oběti vraždy zaplatila proces a vsaď botky, že se všemi posudky z oblasti kriminalistiky a soudního lékařství to bude pěkná pálka. U tohoto případu se náklady mohou docela dobře znásobit, bývá běžnou praxí, že strana co prohraje dostane od soudu nařízeno pokrýt komplet náklady, je to na uvážení soudu. Ale chtít po něm než vůbec začaly třeba 10k???

Btw. doporučuji shlédnout film natočený nedávno o Thatcher. Je tam docela pěkně vidět, z jakého omezeného prostředí vznikly tyto druhy názorů.
xkucf03 avatar 20.4.2012 20:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
+1, jakmile se jeden případ povede úspěšně vysoudit, ostatní už to budou mít jednodušší.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
20.4.2012 20:10 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Ano. Pod to se klidne podepisu. Ale neni spravne, ze tento soud plati danovi poplatnici. At si ho plati ten, kdo o to ma zajem - nebo at mu na to ostatni prispeji dobrovolne...
20.4.2012 20:21 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
S tim souhlasim. Ale zase si nedovedu predstavit, ze bych si to mel cele platit sam. Pochopitelne mohu pozadat komunitu a usporadat sbirku, ale to by zase znamenalo, ze nejaka mensina bude platit neco, z ceho bude mit (v mem pripade) prospech vetsina, ktera vsak nedala ani korunu.

Ono to je skutecne tezke rozhodnout. Ono obecne co se soudu tyce, tak je to nekde na hrane. Proto take soudci apod. maji hodne penez :-).
20.4.2012 23:04 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Jsem měl za to, že ty soudní poplatky hradí nakonec ten, kdo ten soud prohrál...
21.4.2012 12:12 čha čha čha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Jenže pokud jde o 100x „takovéto drobné“, tak už o drobné nejde :-)
20.4.2012 20:50 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pri prvnim precteni jsem to pochopil spatne, tak tedy aby to bylo jasnejsi -- "soudni poplatek ze zaloby" je jakysi vklad, ktery musi uhradit zalujici strana, aby se soud zacal pripadem zabyvat. Clanek neznamena, ze by soud rozhodl o tom, ze zalujici neuspel, a mel by tim padem uhradit naklady celeho jednani. Veci se tedy soud podel vseho jeste zabyvat nezacal.
Blésmrt
20.4.2012 23:27 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Ale jiz rozhodoval. To se preci nevylucuje (viz. prilozene skeny).
21.4.2012 11:34 sasula
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím si, že by ses měl snažit svůj spor financovat jinak než natahováním ruky ke státu. Mnoho lidí zde tvrdí, že nebojuješ jen za sebe. Mnoho lidí štve, že musí kupovat notebooky bundlované s Windows. Jako případné se mi proto zdá uspořádání sbírky. Stát by měl být až poslední možností, na koho se obrátit. A nutno dodat, že je to možnost zcela legitimní, neboť každý by měl mít stejnou možnost domoci se svých práv bez ohledu na majetkové poměry.
21.4.2012 12:10 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
To je filozoficky problem. Lze nalezt mnoho pro a proti ke kteremukoliv z obou pristupu.

Osobne jsem zvolil cestu nejmensiho odporu a hodlam v tom pokracovat (takze napr. pokud pro me bude priste jednodussi pozadat komunitu o finance, udelam to).
21.4.2012 12:29 sasula
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Je to tvoje volba. Až budeš platit daně, budeš za ni platit i ty ;-)
21.4.2012 12:34 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Ano, to je neduh vsech monetarnich systemu a nic s tim nenadelas.
xkucf03 avatar 21.4.2012 22:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Ano, já už daně platím a budu mnohem radši, když se z nich budou financovat takovéto soudní spory, než nějaké šmejďárny a rozkrádání.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
frEon avatar 22.4.2012 16:08 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
+1
Talking about music is like dancing to architecture.
21.4.2012 12:45 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Já rozhodně oceňuji, že jsi se do toho pustil.

Dle mého názoru by toto měl financovat stát, protože především on by měl mít zájem na tom, aby se prosadilo právo jedince na výběr z možností do čeho a za co investovat svoje peníze, a ne toto právo náleželo nějaké nadnárodní korporaci a našinec za to musel platit. To že 95% populace si tam onen OS nechá a bude ho aktivně používat je jejich volba a právo, ale těch zbylých 5% by mělo možnost platit pouze za to co žádá.

Jinak i já jsem měl na netbooku WinXP Home, a část doby jsem je aktivně používal (ze studijních důvodů), ale taktéž mám jako student možnost využít možnosti stažení produktů M$ díky M$DN Academic Alliance a neplatit nic.
23.4.2012 22:51 Libor Chocholaty | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Tuhle praxi by měl taky někdo napadnout u soudu.
Proč by zrovna studenti měli mít něco zadarmo, když ostatní musí platit? Škola by si měla koupit normalní multilicenci, jako každá jiná firma. A když nemá dost peněz, má učit studenty na softwaru, co je zdarma. :-)
21.4.2012 12:37 adsdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Mnoho lidí štve, že musí kupovat notebooky bundlované s Windows.
Alza.cz: 66 modelů s Linuxem/Bez OS Czc.cz: 59 modelů s Linuxem/Bez OS/FreeDOS

Navíc jsou tady linux-only distributoři typu system76...
21.4.2012 12:50 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Offtopic:

Tak jsem si tedka poctive prosel Alzu a CZC a skutecne tam neni jediny poradny model. To potvrzuje domnenku, ze se do kvalitativne levnych vyrobku proste neda OS.

O System76 apod. se v tomto pripade vubec nelze bavit (to je naprosto mimo zdejsi CR rovinu).
21.4.2012 13:32 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Posuň si cenu nad 25000vč. DPH a nemáš tam ani jeden.
25.4.2012 10:32 kretén
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Prislo rozhodnuti soudu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
DRŽÍM PALCE! :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.