Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 18:50

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Marcela* avatar 6.12.2012 12:23 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak já vás nejdu urazit, jen pozdravit :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
6.12.2012 12:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Já vás taky zdravím Marcelo, koukal jsem, že jste stále stejným terčem, některých méně zdatných jedinců. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 6.12.2012 18:19 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Já můžu říct, že místní jsou naštěstí ve většině lidi inteligentní a se zdravým rozumem, se kterými se dá normálně komunikovat.

Ten jeden obsedant není linuxák a je to nějaký váš bývalý obdivovatel :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
6.12.2012 21:21 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
A co si myslíte o mně? :-) Já se tedy do diskuzí na abíčku ani jinde moc nezapojuju, takže mě asi neznáte na rozdíl od Davida kolibáče a spol, kterého taky nezajímám, a když už, tak snad musí začít počítat z nějakého důvodu do desíti, aby si vzpomněl na to, že jej nezajímám. Nevyplkávám se tedy často, protože jaksi nemám s čím, a taky ne vždy mám potřebu projevit to divoké dítě ve mně.

Dal jsem se konečně po letech taky do psaní i něčeho jiného, než je překládání tisíců řetězců, i když i to hravě zvládám, a vyšlo mi, že jsem dal za měsíc dohromady víc jak 220 000 znaků, což už je na diplomku, kdybych ji potřeboval. :-) Nepovažuju to však za grafomanství, protože jde z většiny o transkripce neboli přepisy, desítky let starých dokumentů, což mi přijde s ohledem na to, o jaké dokumenty jde, velice uspokojivé.
kotyz avatar 6.12.2012 21:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
Vykašli se na překlady a piš knížky. Tam když bude čtenář zírat v němym úžasu tak to nebude tak vadit jako když bude programátor v němym úžasu zírat na "přípojku ladiče"... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
6.12.2012 22:29 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
Přípojku chladiče? To jsi viděl doma?
Bedňa avatar 7.12.2012 14:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
To je ukážka toho ako prekladáš, vďaka tebe a podobným mám na desktope angličtinu. Pretože potom písanému textu aj rozumiem a nemusím si to spätne prekladať do angličtiny aby som vedel o čo ide. Nerozumieš odborným termínom, nerob to!
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 7.12.2012 14:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
Problém nejspíš bude v tom, že neumí ani nic jiného, jinak by se nerealizoval na tom, kolik dokáže přeložit řetězců za den.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 7.12.2012 15:07 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
Takýto diletanti dokážu zmeniť dejiny. Ako som už pri podobnej diskusií spomínal, keď Friho pradedo preložil z latinčiny "šaty nerobia človeka" do presne opačného významu, ako sa nám to pekne uchytilo.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
6.12.2012 21:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé přítelkyni
i když i to hravě zvládám
To je teda dost velká nadsázka...
7.12.2012 12:47 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
I když jsem na jednom projektu, když spadl ze 100 % během ani ne půl roku dolů o víc jak pětinu, udělal bez dvou set řetězců, co bylo potřeba hned ten den, co vyšla nová verze, tak jsem se k tomu další měsíc kvůli té překvapivě motivované aktivitě s opisováním nedostal, ale je na co se těšit, jestli už je doba zralá pro to, abych to během pár hodin o víkendu dorazil.
7.12.2012 13:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ty vidíš úspěšnost překladu v procentech přeloženého textu a v tom, jak rychle se ti podaří pokles těhle procent vyrovnat.

Velká většina ostatních uživatelů SW, troufnu si tvrdit, vidí úspěšnost překladu v tom, jesli se podařilo vytvořit lokalizované rozhraní stejně a nebo ještě více srozumitelné a intuivitní v porovnání s originálem.

Ono totiž když je překlad výrazně hůř srozumitelný než originál, tak plácat se po ramenou a blahopřát si nad údajem "přeloženo 100% stringů" jaksi naprosto pozbývá smyslu.
pavlix avatar 7.12.2012 14:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Bohužel.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.12.2012 16:38 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Používáte opakující se fráze, je to snad proto, že ty výrazové prostředky, které máte po ruce svádí k frázím. Na to malém prostoru, který máte k dispozici se musíte vyjádřit - a výsledek vyznívá negativně, tak smutně. :-)
7.12.2012 17:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ano, takhle odpovídáš na kritiku vždycky. Už jsem si toho všiml i v jiných diskusích a na jiných webech, kde lidé kritizovali překlady. Vyhýbavá odpověď reagující spíš na formu než na obsah, pár obecných vzletných postřehů, nějaká slovní vata, ale skutečná odpověď chybí.
7.12.2012 22:15 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

A jak už jsem napsal, já o tom, co považuju za správné touto formou nediskutuju. Necítím, že cokoli, co člověk (já, ty, ostatní) dělá, potřebuje zvláštní obhajobu. A zároveň nikoho k něčemu nenutím. Vím, že to by nebylo správné.

Radši se pochlub, na čem děláš, ať si tě můžu zařadit. Ale bez ohledu na to, co to je a k čemu to je, ti to chválím.

8.12.2012 01:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ok, tak když o tom nediskutuješ, tak tě k tomu nutit nebudu. Řekl bych, že v budoucnu z toho nejspíš budou tak či onak problémy, protože ve světě free software je diskuse o správnosti/nesprávnosti různých řešení a postupů jednou z klíčových věcí...
8.12.2012 07:31 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

Sám jsi o tom před chvílí psal: je tu tebou použito pár obecných frází, něco vzletných postřehů, nic konkrétního atd.

A také bez doprovodu dalších faktů, co se týče praxe samotného překládání, které jsi mohl sám zažít, protože jsem ti k tomu už dal příležitost.

Pro co to pak podle tebe samotného je? A sám to na chvíli děláš přesně tak, jak si to myslíš, že to dělám já. A o co přitom jde? Jde třeba o to, že pár promile (nebo jiný zlomek) z toho, co dělám, konkrétně v počtu kusů několik jednotlivin, se ti vůbec nelíbí (a třeba dalším, několika dalším, a když seženeš podpisy, tak se přijde na to, že se to nelíbí několika desítkám, nebo stovkám, nebo tisícům, nebo ...) No ale co? To je názor. A každý má názory, tak je mám i já. Řešení bylo prozkoumáno, řešení bylo přijato, projednávání, kdyby to byl úřední postup, kde je potřeba věc vyřídit k datu, skončilo - ale toto není úřední záležitost. Toto je tzv. free, open source, a lidi, co to dělají, jsou většinou šťastní, že to dělají, a že to dělají ve volnu svého volna, a naprosto šťastní, že druzí dělají něco jiného, a dělají to třeba, když na to přijde i jinak.

8.12.2012 11:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Toto je tzv. free, open source, a lidi, co to dělají, jsou většinou šťastní, že to dělají
To je svatá pravda, bohužel to štěstí už není tak skvělé ve chvíli, kdy člověk zjistí, že SW, který ke své činnosti používá, se v češtině prezentuje nesprávně (z odb. hlediska), směšně a/nebo těžko srozumitelně. A opustí ho pak už úplně, když vidí, jaký je problém to dostat do zpět do rozumného stavu. Víc už opravdu nevim co k tomu říct...
otula avatar 9.12.2012 16:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Já jsem si například říkal, které prase překládalo Ardour, a dnes mi to nedalo a mrknul jsem do zdrojáků. Nalezené jméno mne kupodivu vůbec neudivilo :)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 18:17 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ty jsi ten, který už dvacet let nepřeinstalovává systém? Jenom přetahuje konfigurační soubory. Podle toho, co píšeš, neměníš ani verze programů. To je v pořádku.
otula avatar 9.12.2012 19:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Příloha:
No, Pavle, chceš snad tvrdit, že tohle (viz přílohu) dělal někdo jiný?
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 20:52 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
A co má jako být? Může se to vyjádřit tak, a může se to vyjádřit jinak. Co si tak myslíš, že je metrum? A podobně. To ty z toho děláš skandál. Já se nemíním obhajovat proti tomu chování smečky, co tady vidím. Honů se nezúčastňuju, i když jsem v pátek od jednoho z lovců slivovici přijal.
otula avatar 9.12.2012 22:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jak vidím, tak výraz metrum znáš (nejspíš už ti to někdo přede mnou omlátil o hlavu). Stejně tak ale popisy tlačítek - je to stejná zhůvěřilost, jako když jsem ve kterémsi textovém procesoru viděl tlačítka popsaná T, K, a podtržené P. Ani experti v Redmondu nejsou tak tupí, aby takové věci překládali.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
11.12.2012 14:42 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
oujé. ty jedno/dvou písmenkový popisky fakt vládnou.
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
Bedňa avatar 7.12.2012 17:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Pekná obhajoba idiotského prekladu, tým si svoje chyby napravil.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
7.12.2012 22:10 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Aha, už vím, co mi bylo na tobě divné - ty jsi se už snad slovensky odnaučil?
Bedňa avatar 8.12.2012 12:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Vykašli sa na prekladanie, prospeješ tým všetkým a to už stojí za zamyslenie, nie?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
8.12.2012 14:24 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jsi ze západního Slovenska nebo z východního? - tím nechci naznačit, že bych si vůbec pamatoval, co říkají Slováci o lidech u hranice s Moravou (ten vtip, který nepovažuju za případný - a to na Slovensku opravdu nežiju :-). Do slovenštiny nepřekládám, i když slovenštině jako většina lidí v ČR svým způsobem rozumími, a i když i na Slovensku mám příbuzné. :-)
Bedňa avatar 8.12.2012 14:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Aj mi tu mám svojich piatkov a chápem rozhorčenie tunajšej komunity. Kedysi som používal na desktope češtinu, pretože je viac reťazcov preložených, ale definitívny pokoj mám až keď som sa vrátil k angličtine. Však to musíš hádam sám uznať, že prekladať niečo čomu nerozumieš je blbosť. Kľudne prekladaj literatúru, tam si ešte môžeš aj zarobiť, fakt si nevieš predstaviť ako tie nezmysli vedia človeka vytočiť, to je na zabitie.

Som zo západného Slovenska, ja mám na oplátku rodinu v Čechách :-) Na hranice to dohodím kameňom, takže s Moravákmi a Čechmi mám už niečo odpité. Na vojne som bol v Lipníku nad Bečvou, tam boli fakt super ľudia, v hospode nám platili starý chlapy a do kasína ma dovliekli :-)

Nám ide o kvalitu a nie kvantitu, rovnako ako v sexe, možno si len moc mladý a hyperaktívny.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 8.12.2012 14:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Na hranice to dohodím kameňom,
No jestli na moraváky přes hranice házíš kameny, tak to leccos vysvětluje :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.12.2012 14:56 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Netuším, co vysvětluje to, co jsi napsal. Není z toho jasné, jestli si právě teď myslíš, že jsem národností Slovák, Čech anebo Moravan.
8.12.2012 14:58 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Aha, promiň, myslel jsem, že reaguješ na nějakou moji poznámku, ale nebylo mi jasné, k čemu se to vztahuje.
pavlix avatar 8.12.2012 14:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
V pořádku.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 8.12.2012 15:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ty vole ja ich mám rád, nestrihaj mi kontext :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 8.12.2012 15:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
:D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.12.2012 16:48 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
tím nechci naznačit, že bych si vůbec pamatoval, co říkají Slováci o lidech u hranice s Moravou (ten vtip, který nepovažuju za případný
a co říkají?
8.12.2012 17:09 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Nepamatuju si to už a to málo o tom dalšího vůbec ne přesně, ale jako charakteristiku povahy, jak to na otázku jednoho Čecha/Moraváka, proč se jim ve zbytku Slovenska pošklebují, řekl jeden Slovák k tomu, jací jsou lidé za Moravou na slovenské straně (což jsou zřejmě/vlastně Moravané, co během vývoje za posledních tisíc let skončili nakonec v jiném státě), což je třeba Modrá a okolí: "No víš, oni jsou takoví, dobří. Ha, ha, ha." To jsou ty vtipy o tom, jak letěl orel... Bedňa třeba bude vědět víc.
8.12.2012 17:15 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
si to mýuíš, on neni Záhorák:-)
8.12.2012 17:23 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Modra

/ten dělal pro Academy of Sciences of the Czech.-)/
8.12.2012 17:48 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jo, jména si zase nepamatuju, ale Štúr je ten důvod, proč Slováci nemluví dnes česky, anebo něčím (což byla třetí jazyková možnost, která je na konci 19. století mohla, kdyby převážili její zastánci, zachránit před úplným pomaďarštěním), čemu bysme tady na Moravě nejspíš moc nerozumněli.
Bedňa avatar 8.12.2012 19:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ak si to dobre pamätám na naše územia prišli Slovania z východu, po dlhom kopulovaní vytvorili národy z kmeňov +- podobnými jazykmi myslím aj Poliakov.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
8.12.2012 19:25 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
po dlhom kopulovaní
šicke hutoreli
8.12.2012 20:44 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Systém, který v druhé polovině v "Horní zemi" na úrovni základního školství zavedli Maďaři - vyučovací řeč, další postupy apod., byl tak účinný, jak přiznávají sami Slováci, že kdyby nevzniklo Československo, tak mluvili Maďarsky tak jako tak. (možná do toho rok 1918 pletu zbytečně :-)
8.12.2012 20:57 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
kdyby Maďaři nebyli tak blbí jak komunisti, možná by nebylo Slováků, ani Československa
8.12.2012 21:08 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
To se už dost odklání od původního tématu, a jak se říká: "Kdyby pes nesral, dál by doběhl."
9.12.2012 07:18 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
a jaké bylo původní téma?
9.12.2012 09:05 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

Vojtěch Král a Bedňa prohlašují, že má práce je neužitečná, neb škodlivá.

V případě Bedni je na tom kromě výše uvedeného legrační to, že se vyjadřuje k překladu v jiném než rodném jazyce. Ale vysvětlil, že se na to dívá systémově, popsal vcelku běžnou situaci, kdy si někdo navykne na něco, trochu experimentuje, aby se nakonec vrátil k původnímu, dokud nebude jinak.

A proto kvůli jeho projevenému zápalu s nadsázkou předpokládám, že kdyby uměl kupříkladu japonsky, a zjistil, že v otázce překladu některých slov Japonci nejsou zajedno, že jsou mezi Japonci spory - přiklonil by se na tu podle své zkušenosti správnou stranu. Ale on by nemusel chodit až tak daleko. V případě Qt/Qt Creatoru by stačilo, kdyby svého času zasahoval do podobných rozbrojů mezi našimi sousedy Poláky.

Potom mi říká, co mám/nemám dělat - doporučuje, tvrdí, že bych nejvíc prospěl - kdybych nedělal nic. Do toho zahrnuje ty dvě stovky projektů, o kterých jsem se třeba formou příspěvku na speciálních k tomu určených stránkách zmínil, včetně těch několika dalších nebo pár desítek, o kterých jsem se dosud nezmínil.

9.12.2012 09:53 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jo, překladům já nerozumím. Vím jen, že Japonci mají nějaké divné písmo, slabiční abecedu nebo tak nějak, a to by mohl být pro našince problém.:)

Jinak, jsem toho názoru, že každý by měl, pokud to jde, dělat to, co ho baví, co umí a čemu přikládá sám význam. Bedňa je Slovák, proto působí tak zapáleně. Slováci jsou jak samozápalné směsi. :)))
9.12.2012 10:33 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

Jo, před několika lety jsem pozoroval bráchu, jak, když český hokejový tým vstřelil slovenskému na mistrovství světa puk do branky, přepínal okamžitě program, aby se podíval "s úsměvem od ucha k uchu", jak to komentují slovenští komentátoři.

To samé jsem dělal já, když dali Slováci gól Čehůnům. V obou případech je to sranda na kvadrát (a to samé v případě českých komentátorů - bavit se přitom dá víc než při hokeji samotném - kdyby to člověk neviděl postupně během let jako dokola se neustále opakující scénu :-)

9.12.2012 09:56 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
ten JJ je ale nakažlivej:))

směsY
otula avatar 9.12.2012 10:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
ROFL :-D (první verze byla správně)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Bedňa avatar 9.12.2012 11:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ani sa mi nechce veriť, že môžeš byť tak blbý a stále nechápeš, že kvantita je nič nehovoriace číslo. Ako som písal, češtinu som používal a na domácom servery ju naďalej mám, kvôli rodine.

Čo si kurva predstavuješ pod vetami:

Chyba při čtení sbírkového souboru

Písmová rodina

Bodová velikost

Seřídit stranu s kartou obsahu

Adresní pruh

Idiotizmus ešte aj s preklepom Stlačené soubory s nápovědoun

Preložiť Documentation info file is corrupt! na Soubor s informací o dokumentaci je poškozen! môže len idiot, alebo Google Translate.

Okrem pár zaužívaných fráz je celý preklad zle, nechápeš to? Aký ešte chceš dôkaz? Zapamätaj si Google Translátor z teba robí pekného idiota.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 11:19 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Zapamätaj si Google Translátor z teba robí pekného idiota.
Hele, Bedňo, taky ses prohnal přes Google Translátor, anebo jsi prošel terapií u pana Jílka?
9.12.2012 11:24 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
si:))

ten pravopis, ten pravopis!
otula avatar 9.12.2012 11:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Lidi, vám už z toho JJ úplně hrabe. Výše se také někdo špatně opravoval. Sice nevím, jak to musí být nejsprávněji podle jazykových puritánů, ale jinak byla věta anebo jsi prošel terapií u pana Jílka správně. Stejně tak by byly správné verze anebo sis prošel terapií u pana Jílka, anebo prošels terapií u pana Jílka. Ovšem verze anebo si prošel terapií u pana Jílka* je naprosto blbě, ačkoliv právě pan Jílek tohle nesmyslné spojení neustále používá, nejspíš aby jeho čeština měl chuť, nebo jak tomu říká.

*) to by musela být řeč o nějaké třetí osobě (on si prošel terapií)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 12:37 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
;-) njn, s tou češtinou je to přece jenom trochu složitější, než jsem si původně mislel, že jo, Bedňo
otula avatar 9.12.2012 13:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
No, pokud ta tučná písmena měla znamenat chyby, tak chybně je v té větě pouze označené měkké i. ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 14:26 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
;-) Netahejte mě za kačera, outulo.
otula avatar 9.12.2012 15:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
:)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 12:40 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
joooo.... už to chápu... sloveso být 2. os. sg.? :))
otula avatar 9.12.2012 14:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jasně, sloveso být v 2. osobě jednotného čísla, kdežto si je zvratné zájmeno.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 12:11 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Pro první seznam, co uvádíš, platí to, co je schopen, když chce, jestli je schopen, si představit, ten, kdo to čte. A například, stejně tak jsem použil jinde: velikost bodu, Rodina písma apod. Pro poslední větu zase platí, že všechno se dá opravit, když je potřeba. A taky můžeš přednést vlastní návrhy, ať je jasné, že máš jazykový cit, že to není náhoda. :-)
Bedňa avatar 9.12.2012 12:17 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Píšem, že je to celé zle, úplne zle všetky texty čo majú viac ako dve slová. Nechápeš že je čas to zabaliť, alebo máš nejakú obhajobu pre idotizmi? Ste skupina čo chce zničiť Češtinu, inak si to neviem vysvetliť.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 18:44 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
+1
10.12.2012 02:15 idiot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
idiotizmy, češtinu ( nie_pauza _ je )
9.12.2012 18:43 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Pro poslední větu zase platí, že všechno se dá opravit, když je potřeba.

Nejlepsi by bylo, kdyz byste temto nutnym opravam predchazel tim, ze nebudete prekladat. Lepsi je podle mne retezec neprelozeny nez spatne prelozeny. Na druhou stranu se jiste u vasich jazykovych perel spousta lidi zasmeje.
9.12.2012 19:38 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Lepší je smích než pláč.
9.12.2012 21:22 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Plac patrne nebude. Spise prechod znechuceneho uzivatele na neprelozenou verzi nebo v horsim pripade na uplne jiny software. :-(
Bedňa avatar 9.12.2012 21:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Nieje nutné aby si sa ďalej zosmiešňoval, skôr zmaž reťazce kde netušíš o čo ide, ja viem je to na rok práce, sú ich stovky. Nepíš mi tu prosím ťa bezcenné odpovede, ale obháj si svoj preklad z príkladov čo som ti napísal!
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 18:47 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Tyhle silenosti se opravdu dostaly do nejake verze prekladu urcene pro verejnost? To preklady neprochazeji nejakou revizi, ktera by takovyto paskvil odfiltrovala?
Bedňa avatar 9.12.2012 18:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
To som narýchlo skopčil pár viet s QT Creatora. Je to smutné, rozmýšľam nad blogom a napísať správcom že je to idiot, nech ho ignorujú.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 19:19 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
že je to idiot, nech ho ignorujú
Poslyš, o tobě si taky kde-kdo na základě tvých projevů myslel, a taky to někde napsal, že ti je dvanáct. Nenazval tě idiotem, i když jsi (;-)) na něj zřejmě tak působil. Vem si z něj příklad. Děkuju.
Bedňa avatar 9.12.2012 20:33 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Príklad ako zo seba spraviť mega idiota, alebo som neporozumel písanému textu?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 19:47 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
A to některé distribuce používají na rozdíl od tebe (?) klidně třičtvrtě roku staré verze takovýchto programů. Copak tam máš ty?
Bedňa avatar 9.12.2012 20:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Má zmysel ti odpovedať? Je to aktuálny preklad.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 23:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Tyhle silenosti se opravdu dostaly do nejake verze prekladu urcene pro verejnost? To preklady neprochazeji nejakou revizi, ktera by takovyto paskvil odfiltrovala?
Tak když je autor zahraniční, což je většina, tak překladu nerozumí. Nemůže teda sám od sebe posoudit kvalitu, musel by na toho někoho sehnat.

V případě Qt Creatoru vyšla tady na Abc zprávička, pod kterou se pan Fric pochlubil, že velice rychle přišel s překladem. Tušil jsem, co to znamená - překlad, jehož účelem není kvalita, ale rychlost a co největší pokrytí. Takže jsem se připojil do codereview a několik měsíců (sic!) jsme to rozebírali v mailing listu, v codereview a mailem mezi sebou. Spolupracoval ještě Tomáš Pospíchal. Překlad byl hodně pročištěn a pro další verzi QtC již pan Fric překlad nezaslal. Doufám, že to tak zůstane i nadále. Řada jiných projektů ale takové štěstí neměla.

Jinak myslím, že se namáháte (namáháme) zbytečně, s panem Fricem zřejmě o tomhle nebude řeč, kritiku bere trochu v potaz teprve až ve chvíli, kdy se do toho někdo vloží v upstreamu, ale i pak hodně neochotně.
10.12.2012 08:00 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

Ty jsi tehdy pomáhal hlavně tak, že jsme po několika týdnech pochopili, že děláš úplně jiné věci. Vývoj terminologie týkající se Gitu, aby to sedělo přes všechny ty verzovací systémy a odpovídalo dostupné literatuře, je věcí Tomáše Pospíchala. No a pak jsi k tomu v hodnocení přidal svůj bodík, takže teď nemusíš vykládat to samé, co jsi psal, když se o tom, že je možnost to zlepšit v diskuzi tady na abc někdy v květnu. Jsou to ty samé argumenty, podobná nevraživost, stejní lidé.

Ten druhý odstavec tvého tvrzení vyplývá z toho, že jsi si neuvědomil, co to znamená, když spadne v prostředí Qt Creatoru překlad o víc jak 1500 řetězců, a pořád se drží nad úrovní, v jaké je jako překlad podle docela vysoké laťky podle pravidel použitý při vydání nové verze programu. Tak to padá proto, že je tak aktualizace překladů v Qt zařízená. Je tam tak 1300 řetězců, které jsou úplně stejné, nebo se jen mírně liší; třeba vývojář přidal na konec věty tečku. Vtip je v tom nenechat ty překlady potvrdit ani automaticky, ani je neprojet ručně příliš rychle. Zbytek je pár set řetězců, co jsou navíc.

10.12.2012 14:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Ty jsi tehdy pomáhal hlavně tak, že jsme po několika týdnech pochopili, že děláš úplně jiné věci.
Takže ty jsi stěžuješ, že jsem ti nepomáhal dostatečně? :-D Člověče, ty jsi úplně mimo!

Zaprvý, mě nešlo o to, pomoct tobě s tvým překladem. Mně šlo o to, pomoct Qt Creatoru nějakým způsobem především od hodně špatného překladu, nejlépe k překladu dobrému, pokud to je možné. Já nemám žádnou povinnost tobě pomáhat, aby se tvůj překlad dostal do upstreamu. Ale i přesto jsem ti pomáhal, neříkej, že ne, pokud vím, byl jsem první, kdo procházel překlady v codereview a označil jsem tam řadu věcí, navrhl lepší překlad, atd. To jsem si ještě myslel, že s tebou na to téma bude řeč.

Po několika týdnech už jsem skutečně měl na práci jiný věci, protože ono to taky mělo být do několika týdnů vyřešeno, ne, aby se to táhlo měsíce. Jenže to je těžký, když ty jsi schopen se sáhodlouze dohadovat o překlad pojmů, u kterých do poslední chvíle netušíš, co znamenají ("port").

Jinak mě je celkem šumák, kdo dodá překlad QtC, jde "jen" o to, aby byl ten překlad slušný. Tys takový překlad prostě nebyl schopen dodat, resp. rozhodně ne bez vydatné pomoci Tomáš Pospíchala. Myslim si, že míra příspění Tomáše byla taková, že by klidně mohl dělat celý překlad sám, což by bylo fajn. Je otázka, jestli by na to měl čas/chuť.

10.12.2012 15:43 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

"Takže ty jsi stěžuješ, že jsem ti nepomáhal dostatečně? Člověče, ty jsi úplně mimo!"

Touhle srandou jsi mě nedostal, ale když tebe to baví, tak je to tvoje hra (chápu, že je to z tvé strany jako obrat určené taky pro ostatní případné čtenáře, kteří se mají pobavit). Stěžování nemám totiž většinou v povaze. Ano, jako každý jiný pláču, a to ve chvílích citového vypětí, jak si vzpomínám na dobu před desítkami let.

O pomoc jsem tě, myslím výslovně nežádal, ale je to možné. A nejen na konci (začátek července) jsem v e-mailu dal najevo, ale předtím i tady na abc jsem tvé zapojení dal všem jako příklad toho, že někteří lidé jenom nekecají (nevypisují se). Měls tu potřebu pomáhat/zapojit se, a máš, tak ano, nazvi si to pro sebe, jak chceš. Přihlásil ses do projektu, aby bylo po i po tvém, a protože si myslíš, že můžeš nějak pomoct, a věděl´s, že to ve výsledku nebude zase jen tvoje "one man show". Nemyslím si, že by se tvé návrhy odbývaly mávnutím ruky. Jejich rozsah a vyjádření k nim lze dohledat. To, že čas při spolupráci více lidí plyne stejně, jako když to dělá jeden, je normální, a tohle dostalo čas, aby se nespěchalo jenom proto, že za měsíc dva je další vydání na stole. A stihlo se to i tak včas.

Na několik týdnů to dostal do ruky Tomáš Pospíchal, který kromě terminologie pro Git prošel i další věci, i když třeba ne všechny - na to je toho hodně velký krajíc (napadlo mě hned mu to poslat, protože jsem mu důvěřoval a mám pořád představu, že to tak bylo dobré; když může někdo, kdo na to má, dělat ty změny přímo). Nešlo o to to celé za tu určenou dobu změnit, i když i to by šlo, kdyby byl na to čas. Z tvé strany byly požadovány návrhy, a nějaké jsi dodal.

Proč, co a jak s terminologií kolem Gitu Tomáš Pospíchal udělal ti (e-mail) a ostatním Tomáš Pospíchal podrobně vysvětloval (ty stránky, co udělal, ale na které se kvůli výpadku celého L10N dlouho nikdo v dalších měsících nedostal. Chtělo by to obnovit ze zálohy toho textu, který je přehledný, jak jen může být, a která doufejme bude k dispozici, ale třeba je to důsledek toho výpadku a na straně těch stránek to při obnově poslali "dopryč").

No a teď jsme v situaci, kdy opět dostaneš příležitost. (Vím, kdybych to udělal před měsícem, tak by na to bylo víc času). Netrvám na tom, aby sis nastudoval, co znamená německé Anschluss, a udělal referát o jeho případném použití v německých překladech (vedle ponechání anglického slova port), protože to jsme taky řešili a vyřešili, a kvitoval jsi to s povděkem.

10.12.2012 16:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
No a teď jsme v situaci, kdy opět dostaneš příležitost.
Co tím myslíš? Cheš do QtC posílat další překlady?
10.12.2012 16:43 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli

Nejprv to musím projít - se zaměřením na to "fuzzy - rádobynové", a nové (z toho, co je opravdu úplně nové nebude potřeba, abych to přeložil úplně všechno).

Politika Qt je nechat tam jako "obsolete" staré překonané verze řetězců. Proto jsou ty soubory tak obrovské. A vždycky když jsem se ozval, že by se to mohlo dát pryč, aby se to nepletlo, tak bylo tohle připomínáno (a jen tak bez dalšího ptaní to pryč nedáme, že). To může dělat neplechu, jelikož při aktualizaci vývojáři, se tam potom občas mohou jako návrh (fuzzy) objevit (zřejmě) i tyto starší verze, když na to přijde, i když ani nejde o překlad toho řetězce. Chtěl bych to specielně projít na výskyt slova port, i když to bylo minule (skoro) vychytané. V řetězcích, které jsou označené v aktualizované verzi jako hotové, by to být nemělo (předpokládám).

Ozvi se, jestli můžeš, Tomáši Pospíchalovi, jak je na tom s časem a chutí, a jestli by se podíval, jak je to s jeho textem ke Gitu a spol. na těch wiki stránkách. To by byl dobrý krok. (samozřejmě to můžu udělat a udělám sám, jestli mu nenapíšeš, že máš zájem se zapojit v dobré víře, ale myslím si, že bys klidně mohl. :-)

Luboš Doležel (Doli) avatar 10.12.2012 17:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Moc tě prosím, už na Qt Creatoru nic nikdy nepřekládej. My vývojáři ti budeme moc vděční.
10.12.2012 17:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Zapomeň.

Tys tady svými překlady a hlavně svým přítupem na**al X lidí, a ťed očekáváš, že s tebou budu já nebo někdo (kdo?) spolupracovat na překladu? Píšeš mi, že dostanu příležitost? :-D To jsi asi spadl z jahody na znak. Tématu překladu jednak nerozumíš, pokud vím, tak tě ani nezajímá a seznamovat s problematikou ses trošku začal teprv až pod vnějším nátlakem. Opravdu nevidim jedinej důvod, proč tě podporovat.

Předej to Tomášovi celý (pokud bude mít zájem) a neotravuj.
Bedňa avatar 10.12.2012 19:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Svoje príspevky smeruj na lamer.cz tam to ľudia ocenia.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.12.2012 21:42 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
To si děláš srandu...?
gtz avatar 10.12.2012 22:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Pánové kdo je ten fri? Nějaký známý lamer?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 10.12.2012 22:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Hyperaktivní člověk, který kurví českou lokalizaci svobodného softwaru. Má příliš mnoho volného času, neumí anglicky, nezná kontext (technickou terminologii) a je pomatený obrozeneckými bludy o čistotě jazyka.

Pro začátek si můžeš přečíst můj zápisek o jednom jeho překladu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
gtz avatar 10.12.2012 22:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Bourá se rozhraní, no to je tedy pekelné peklo.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 10.12.2012 23:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
A čo tak napísať blogový zápisok Anti"fri" a doložiť dôkazmi čo je to za idiota, páč keď tu budeme prudiť traja, ten idiot svojim skóre v prekladoch nás všetkých prevalcuje. Zničme idiota kým je čas, páč časom to bude vzor prekladov a stále budeme "inštalovať pred tým zrušený balík". že napíšem si skript čo mi cez Google Translate urobí preklad a robím preklady 100 a viac softvérov denne, skončime s idiotmi. Koniec-idiotom.org
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Fluttershy, yay! avatar 10.12.2012 23:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Vzhůru do toho, půl je hotovo. Já se první vrátím k dodělávání projektu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Bedňa avatar 11.12.2012 15:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jasne, vidím ten tvoj blogový zápisok a ako sa dá dať takému človeku ban? Predviesť jeho tvorbu, zorganizovať ľudí a nech napíšu autorovi softvéru, alebo čo? Vykašľať sa na to a nepoužívať preklady?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
11.12.2012 16:26 ?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
ako sa dá dať takému človeku ban?
nechceš presplesk, aby ťa prešiel ten hysák?
Bedňa avatar 8.12.2012 23:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Vznik Československa prospel obom, asi si na nejaké detaily okrem Maďarov zabudol.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 00:31 fri
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Jestli chceš do té odbočky od tématu přispět, jakože i Maďarům prospěl rozpad Rakousko-Uherska, jestli se tak tvá poznámka dá pochopit, tak ano, vývoj jde vždy vpřed. Jestli chceš zopakovat, že Československo je dobrý projekt, tak ano, i to hodnotím pozitivně. Tím směrem, že bych chtěl moc podrobně zmiňovat, co se kdy stalo, jsem ale nemířil. Jestli jsi z toho pochopil něco jiného, než co bylo zamýšleno, tak se to bez dalšího nechávám tobě.
9.12.2012 07:19 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Československo je dobrý projekt:).
Václav 9.12.2012 15:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému příteli
Pro mě je negativní a smutné, že prostě nemohu používat přeložené verze software, protože mi překlad znemožňuje používat ho. QtCreator byl celkem jasným příkladem.

Ty se totiž na práci na překladu díváš úplně špatným způsobem:

Cílem dobrého překladu je učinit software srozumitelným cílové skupině. Což např. v IDE znamená ustálené technické pojmy nepřekládat.

Cílem fri překladu je přeložit všechno za každou cenu, i když to následně cílové skupině nedává žádný smysl a znechuceně přepne locales do angličtiny.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
6.12.2012 21:28 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Marcelinka blahem ustříkává do bombarďáků, mistr alkoholik ji vlídně oslovil - to bude dlouhá noc, plná neukojených snů o pořádném parťákovi do společného života.
Nobody can give you as much as I can promise you
Bedňa avatar 6.12.2012 19:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Tento som dal celý, zaujímal by ma ten sitcom, ako sa volá, rád by som si to pozrel. Teória veľkého tresku je fakt dobrý seriál, dúfam že si lepší :-) O tom že Abičko nieje stredom zemegule ťa už niekto predbehol, ale Abičko je stredom zemegule :-)

To že si si vytvoril skupinu "obdivovateľov" je tvojim rozsiahlym písaním, keď jednu myšlienku rozvinieš na 50riadkov, tu sú väčšinou ľudia ktorí optimalizujú kód ;-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 20:04 čumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
eória veľkého tresku je fakt dobrý seriál
Na tebe je spoleh. Když ty řekneš, že je něco dobrý, tak na to vemu jed:)).
6.12.2012 12:40 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja si myslim ze tvoje sledovani tbbt je lepsi pro vsechny. navic je to opravdu dobry serial.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
6.12.2012 12:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Co si myslíš, není pro mne důležité, navíc nejsi volený mluvčí této komunity. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 12:48 AMD Faunom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Já si myslim, dědku, že se už trochu nudíš a tak sis přišel trochu zaprudit :-)
6.12.2012 12:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
AMD Faunom. Tak mladej a tak myšlenkově impotentní. :-) Nauč se už něco zajímavějšího.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 12:57 AMD Faunom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Možná to není myšlenkově tak objevné, ale o to víc to bude pravdivé :-D
6.12.2012 13:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Neber si to tolik, ty nemáš ani vlastní myšlenky ani potenci či šanci nějakých dosáhnout. Tak aspoň kopíruješ noviny. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 13:59 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
to je dobre ze to pro tebe neni dulezite. Casem se budou treba vsichni starat jenom o sebe a pak bude na svete krasne :-)
btw tato komunita pokud vim nema voleneho ani jineho mluvciho.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
6.12.2012 19:57 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
tbbt je sračka sračkoucí, komerční hovno pro rádoby geeky co si myslej že jsou atomoví inženýři. a furt tam řešej vztahy.
Člověk z Horní Dolní avatar 6.12.2012 20:19 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Viděl jsem jednu epizodu a měl jsem z toho podobnej pocit.
pavlix avatar 6.12.2012 22:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Viděl jsem víc epizod, protože to někteří známí žerou, ale měl jsem z toho úplně stejný dojem. Tuctový sitcom.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.12.2012 21:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Hm, musim souhlasit, poslední dobou tam fakt už řešej v podstatě jen vztahy, na kterých navíc už teď ani není nic zajímavýho... Ale některý starší díly byly fakt dobrý ;-)
6.12.2012 21:57 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
presne tak, ja jsem vzdycky chtel byt atomovy inzenyr, proto to sleduju :-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
6.12.2012 13:54 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Paráda! Dneska mám fakt dobrej den! :-) Dostal jsem do ruky nově fyfrézlej prototyp GTA04 a do toho jsem se dostal do TOP 10 "dementos" co nemají rádi Jílka. Prostě není dneska krásnej den!? :-))))) Tak co intelektuale, jdeme pokecat o smyslu života, či smysluplnosti sociálního státu a nebo jen tak probrat všednosti života? :-))) Už se teším na urážky voe! :-))))
6.12.2012 14:01 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Fotky! Ten GTA04 board máš? Fotky! Fotky!
To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
6.12.2012 14:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Mam. Tedka jsem ještě mimo domov, ale doma to budu testovat jestli se tam ta deska GTA04, teda GTA02 vejde. A udělám nějaký videa a dám na youtube. Ale musíš chvilku ještě počkat, než to všechno zbastlím. :-)
6.12.2012 14:56 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři

A tu GTA04 jsi koupil za 666 EUR v GoldenMobile (nebo jak se ten E-shop jmenuje) ?

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
6.12.2012 14:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
No já se ke koupi musím dokopat. :-) Zatím jsem udělal jenom ten hliníkovej obal kterej odpo a nebo večer budu testovat jestli to tam sedí. :-)
6.12.2012 15:00 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři

Nebojíš se, že hliník zastíní antenu(y) na GSM, BT a Wifi?

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
6.12.2012 15:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
na GSM ko tam mám vydlabanou díru ven. Připájím kus drátu k descea ten drát zaliju do balu pomocí epoxidu. Horší to bude s GPRS. Ta mmusi m udělat nějaký díry pro to aby mohli vlny prolítnout . Nevíš jakou mají velikost? Né délku ale vejšku vlny?
7.12.2012 12:03 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
To nechápu .... GPRS je přece datový přenos realizovaný pomocí GSM. A tak jednoduchý to s těma vlnama nebude ... není to kus špagátu. Jsem fakt zvědavej, jak Ti to bude fungovat...
To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
7.12.2012 12:25 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Sorry já zase plácám.... Myslel jsem navigaci GPS... :-)
6.12.2012 14:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zimo, věnuj se tomu čemu rozumíš a neshazuj se sociální politikou, nebo sociální dovedností. Tomu jako bolševik nerozumíš. Smyslem života se neunavuj. Ten si zatím nepochopil. TOP 10 "dementos" Tak tam nepatříš, si někde ve 190 řadě :-) Dost si fandíš.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Paráda, takže nějakej šulin z plavby rozhoduje o tom čemu se kdo má věnovat. :-))) Na to by jsi musel nejdřív pořádně studovat imbecilní mrdko. :-)) Ty mně bavíš voe! :-)))
6.12.2012 14:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zimo, já dokážu na rozdíl od tebe pobavit spoustu lidí, dokonce je i něco naučit. Pochop, že ty na mě nemáš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:12 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ty jsi fakt boží, materiál! :-)))) Fakt díky udělal jsi mně dnes radost! :-)))
6.12.2012 14:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
To je ten rozdíl mezi mnou a tebou, já lidi bavím, tobě se smějou. Ale neber si to tolik, až změníš chování a vystupování, budeš skoro přijatelnej v dobré společnosti. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
A pak že už tě nebaví diskutovat. :-)))) Baví viď! :-))) Neboj a zkus moji osobu zakomponovat do tvých sračkoidních pamfletů. Byl bych hrdý že se moje virtuální osůbka ocitla mezi kupou sraček. Byl bych poctěn! :-))))
6.12.2012 14:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zimo, tohle není diskuse mezi rovnými, ty patříš mezi ty sračky, jak sám říkáš a já mezi běžné lidi, v tom je mezi námi rozdíl. Zakomponovat tebe, nebo tobě podobné je ztráta času a plýtvání energií, lidé jsou zvědaví na úspěšné lidi, ne na sračky, když si na ten titul tak hrdý. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:25 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ahááá takže knížka bude o slávných a uspěšných. :-))) Tím pádem do knihy nepatřím, to máš recht! Radaši tam napiš o sobě, jak jsi si zasklil balkon, koupil bagetu, jak ses stal kapitalistou a jak se ti žije dobře v paneláku. :-)))))
6.12.2012 14:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zimo, no a tohle ti obyčejní lidé právě chtějí slyšet, že je možné hezky žít, mít radost z běžných věcí a vidět svět, nikoliv podle bolševických novin, které jsou ti zdrojem veškeré moudrosti, ale podle té reality. Třeba podle vlastního pocitu, nezávislém na novinách a televizi. Takže ty patříš mezi ty neúspěšné, co jim diktují pocity jejich noviny. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Takže tě diskutovat baví co?! Boha jeho, ty jseš šašek. :-))))
pavlix avatar 6.12.2012 14:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ty seš fakt beznadějnej případ.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.12.2012 14:41 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
U tebe je zajímaví že se nepohybuješ na urovni faktu ale obecných žvástů. :-) Takže si řikej co chceš, mne to moc nezajímá.
pavlix avatar 6.12.2012 22:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Až budu jílkovi dělat býka (vola), co letí na každé zamávání hadru, tak se o tom můžeme bavit. Do té doby nemám šanci ti porozumět.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.12.2012 14:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zimo, my nevedeme diskusi, ty jen nadáváš a já ti vysvětluji, že tímhle způsobem zůstaneš jen omezenec. :-) Možná s inženýrským titulem. Mimochodem, kde jsem v textu napsal, že nechci diskutovat? Bud si tak omezený, že si pleteš zábavu s diskusí, a nebo na mě zkoušíš hloupoučkou manipulaci zamindrákovaného čtenáře bolševických plátků. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:40 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Tady ty primitive. :-)
Bavil jsem se zde dost dlouho a míra mé zábavy se zde naplnila. Pánové; vozejk, dad, abc, ajtyman, Zima a další, mě začali opakováním svých „moudrostí” nudit, tedy se bavím jinde, jinak a lépe. I když stále provozuji na svém PC linuxovou distribuci Centos 6.3 a FreeBSD 9.0, mám ověřeno, že co potřebuji zjistit o těchto systémech, si pohodlně opatřím jinde. Z některými členy zdejší komunity, jsem stále v přátelském vztahu, nemám zlé mínění ovšech členech této komunity jako o sociálních debilech, pouze jen o některých. Do té skupiny sociálních debilů, zahrnuji i slintu. Veškeré urážky, které hodláte pod mým blogem publikovat, mě budou jen nudit.
6.12.2012 14:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Kde je slovo o diskusi? Diskutovat není nutně zábava. A že mě tvoje urážky nudí, to je jen holý fakt. Zatím jsi nudný a zábavu si musím a umím obstarat nezávsle na tvých komentářích. Třeba tím, že si zformuluji své odpovědi, ale tím si k mé zábavě ničím nepřispěl. Rozhodně ne kvalitou diskuse. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 14:56 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Takže ty tu diskutuješ kuli práci? Když né pro zábavu? To jseš slušnej magor. :-)
6.12.2012 14:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Já se tě snažím Zimo vychovat, ale je to obtížné, i když ne nemožné. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 15:04 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Jo tak takhle ty rád tváříš sračky co? :-) Hrabeš se takhle i doma ve svých lejnech? :-)))
6.12.2012 15:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zimo, každá otázka obsahuje správnou odpověd a ta odpověd je, že ty mě podezříváš z toho, co sám praktikuješ. :-) Způsob jakým se ptáš svědčí o tom, že se zřejmě ve svých lejnech brodíš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 15:13 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Taky že jo, vždit já to řikám celou dobu! :-))))
6.12.2012 15:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Nějak ti Zimo dochází vtip. Vlastně, ted sem tě přecenil, jak ti může docházet něco, co si nikdy neměl? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 15:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Vžid já řikám já nic nemám! :-))))
7.12.2012 11:23 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
už máš na diskotéce ten pevnostní rám? ve výšce mrňouse jílka je to jistota :) jinak proti p. Jílkovi nic nemám, myslím že byste si u piva pokecali (pokud by nedošlo na politiku :) )
7.12.2012 11:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ještě nee... Moc práce a musím se k tomu dostat... :-( Jinak diskoška boží jako prase! Musím se dostak tomu udělat nějaký fotky a dát je sem na abíčko a nebo udělat video na youtube. :-) Jezdil ijsme s kámošem s neupravenou diskoškou po motokrosové dráze v blátě a naprostá pohoda. Auto jak je nestabilní na silnici tak v terénu je sebejistý na 200 procent! :-) Prostě redukce 2,3,4 a plnej!!! :-)))
otula avatar 6.12.2012 18:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
To je ten rozdíl mezi mnou a tebou, já lidi bavím, tobě se smějou.
Jestli ono to není přesně naopak…
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Člověk z Horní Dolní avatar 6.12.2012 18:59 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Podle mě platí oboje zároveň.
AsciiWolf avatar 6.12.2012 19:25 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
+1 :-)
frEon avatar 7.12.2012 21:12 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
ja se naopak naramne bavim
Talking about music is like dancing to architecture.
Bedňa avatar 6.12.2012 20:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
vozejk, dad, abc, ajtyman, Zima
Bratu v poho, si piaty :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
AsciiWolf avatar 6.12.2012 14:51 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Nějak nechápu, proč máte neustále potřebu používat argumentum ad hominem a druhé shazovat/urážet (a pak psát jak jsou vulgární, když vám ty urážky vrátí).

Stěžujete si na trolly a přitom mám pocit, že Vaše chování je často mnohem horší a jde Vám jen o vyvolání flame... :-(

6.12.2012 14:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
To je váš problém, že nechápete, že si nestěžuji, nýbrž jen konstatuji, že se stalo jen co jsem čekal. Navíc, nepublikoval jsem tu od srpna ani řádku, leč v mnohých diskusích se objevovalo moje jméno. Asi jsem jim scházel. :-) Tak jsem na nějakou chvíli zde. :-) Osobně.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.12.2012 15:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Přišel, uviděl, ničím nepomohl, odešel. Kde nic není, ani smrt nebere... :-))))
6.12.2012 15:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teďka Jane Vážně. Jsi po mně duševní mrzák. Nikdy jsi komunitě s ničím nepomohl, dle mého soudu a tak jak jsi přišel tak zase odtáhneš. Ani smard po tobě nezustane. Bye-
6.12.2012 15:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Dle tvého soudu, možná, jenže mě jsou Zimo tvoje soudy, stejně jako těch vyjmenovaných v blogu u prdele. Co po kom zůstane, o tom rozhodne čas, zatím se mi zdá že vedu nad tebou v prospěšnosti, protože po mě zůstanou lidé, kterým jsem prospěl, jeich počty jdou do tisícovek, to je mínění těch lidí. Takže mě opravdu lidé tvého typu jen nudí. :-) Já jsem byl prospěšný a stále jsem prospěšný širší lidské komunitě, než je tato linuxová.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
7.12.2012 17:33 Santa Claus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Teďka Jane Vážně. Jsi po mně duševní mrzák.
tělesný taky
gtz avatar 6.12.2012 16:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdravím Vás, kdepak jste se nám zase toulal

mohu mít malý dotaz?

Když člověk denně vypije 2 piva je alkoholik?

Myslím to když si vypije jedno pivo na oběd, druhý u večeře

Díky
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.12.2012 18:13 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Co se stane, když si člověk ta dvě piva nedá? Pokud nic, alkoholik zřejmě není.
gtz avatar 6.12.2012 18:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
:-) Davide to byla jen otázka pro specialistu zabývající se něčím podobným. Nešlo o ty dva škopky, ale o to kdy. Zda když je to každý den ...
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Marcela* avatar 6.12.2012 18:22 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
To se dozvíte z blogu, když si ho přečtete.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Člověk z Horní Dolní avatar 6.12.2012 18:58 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Anebo si to může najít na Wikipedii. Další možnost je zajít k psychologovi/iatrovi, který se na tuto oblast specializuje a konzultovat to s ním. Způsobů, jak získat tuto informaci je opravdu velmi mnoho.
gtz avatar 6.12.2012 20:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Marcelo, ten blog o té ženě jsem prolétl očima, ale o tom jsem nenašel zmínku. Potom jsem se ptal.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.12.2012 18:46 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
kazdy den dva skopky je v pohode. byt to kazdou hodinu tak uz je to horsi :-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
Fluttershy, yay! avatar 10.12.2012 22:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Já o tom nedávno diskutoval s několika lidma, jeden přemítal, zda je alkoholik, když si dá večer dva panáky, aby se mu líp spalo. Vzhledem k tomu, že ostatní měli (nejen) s alkoholem bohatší zkušenosti než tady Jílek (a kvalifikaci měli stejnou, ne-li větší). Výstup? To, co bylo napsáno výše.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2012 11:49 Dasher, Dancer § Prancer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
:-)
Dalibor Smolík avatar 6.12.2012 16:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdravím všechny diskutující, vidím, že flame oživil trochu stojaté vody, nicméně padl zde dotaz, zda-li je člověk po 2 pivech alkoholik. Já alkohol pít nesmím vůbec žádný ze zdravotních důvodů - ale zajímavé je něco jiného. Moje diagnóza se nazývá "nealkoholická steatohepatitida", což je poškození jater z jiné příčiny, než alkoholem. Teď k tomu nejdůležitějšímu: podle lékařské definice je tato nemoc klasifikovaná jako nealkoholická, pokud denní příjem alkoholu byl do zjištění nemoci max. 20 g čistého lihu.
To představuje 1 panáka domácí slivovice, 2 deci vína nebo 1 plzeňské pivo.
Pro gtz: z toho by se dalo odvodit, zda jste či nejste alkoholik, dvojnásobné množství této dávky určitě z člověka alkoholika (v sociálním a lékařském slova smyslu) neudělá.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
gtz avatar 6.12.2012 16:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ten dotaz jsem vznesl protože při jednom pokecu s pár známými na tohle přišla řeč. Ona byla totiž někde definice, že i když je to malé množství, ale je to každý den tak člověk alkoholik je.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Dalibor Smolík avatar 6.12.2012 16:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
O tom jsem někde četl, je to tzv. alkoholismus delta. Sice ne moc, ale člověk pořád něco má v sobě. To je typické pro středomořské národy; popíjejí vínko i k obědu, ale nikdy se moc nenamažou. U nás je spíš typický ten "nárazový" alkoholismus - dlouho nic a pak je člověk pod stolem. Když to má člověk pod kontrolou a nejezdí autem, není to žádná tragédie (tedy pokud je zdravý).
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
otula avatar 6.12.2012 19:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zdenku, mohu ti s jistotou říct, že to není (obecně) pravda (záleží na daném člověku). Pil jsem dost let láhev vína denně. Každý večer jsem jednu otevřel, partnerka si usrkla tak deci (většinou nic), já vypil zbytek. Bylo to v pohodě, cítil jsem se střízlivý, neměl jsem s tím žádný problém. Jen mne cosi uvnitř nahlodávalo, jestli ze mne už náhodou není alkoholik. Pak jsem v roce 2006 někde ulovil mononukleózu - no a při té příležitosti jsem zjistil, že mé obavy byly zcela scestné - neměl jsem vůbec žádný problém s vysazením alkoholu, ani sebemenší náznaky absťáku. Navíc jsem si během rekonvalscence odvyknul pít natolik, že teď už nepiju téměř vůbec. Dám si jen příležitostně skleničku, a to spíš jen ze slušnosti, ani na to nemám většinou chuť.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Dalibor Smolík avatar 6.12.2012 19:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
V tom to asi bude. Pokud člověk pít nesmí, prostě vysadí a nějak to neřeší. Skutečný alkoholik je závislý a přestat pít je obtížné zvládnout. Odvykací kůry, antabus a to všechno kolem. Ale i tak se to může podařit, když je dobrá motivace.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
gtz avatar 6.12.2012 20:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ahoj, ptal jsem se i protože s tím skoro vždycky přijdou ženské. Když jsem nějakou dobu byl v presu tak jsem si večer v klidu dal jedno-dvě piva a šel spát. A po nějaké době jsem slyšel od ženské "ty si to pivo nemůžeš odpustit, pak jseš alkoholik".
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
otula avatar 6.12.2012 20:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ony ženské toho nakecají ;-) Musíš vědět sám, jestli je to jen chuť+zvyk, nebo opravdu závislost. Pokud míváš v tom pití výpadky, které vůbec neřešíš, tak bych se akutní závislosti nebál.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
gtz avatar 6.12.2012 20:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
U mne je to třeba chuť+zvyk. Chlast si dokáži odpustit, protože jsem dost často za volantem a to s tím nejde dohromady. Nemyslel jsem to ani na sebe, bavil jsem se o tom s pár známýma a pár jich mělo podobnou zkušenost. Prostě přijdeš urvaný z práce, dáš si jedno, dvě a tím to hasne. Žádný na plech, ale třeba jen na žízeň.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
otula avatar 6.12.2012 21:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
No vidíš, tak to nemusíš řešit. A ženské můžeš říct, že na ábíčku říkali, že je to v pohodě :-D

Ona se dá z pravidelného pití závislost vypěstovat, ale ne každý, kdo denně pije, je závislý. Je to tak, jak psal Dalibor - alkoholik je člověk ve chvíli, kdy to začne při vynechání pociťovat.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Dalibor Smolík avatar 7.12.2012 12:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
A ženské můžeš říct, že na ábíčku říkali, že je to v pohodě :-D
Myslím si, že tenhle argument určitě na ženskou zabere :-)))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
otula avatar 7.12.2012 12:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Nad tím netřeba pochybovat :-D
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
7.12.2012 08:38 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
no co jsem zažil z blízka, tak 1-2 lahve vodky za den nejsou problém a to pravidelně a den za dnem
gtz avatar 7.12.2012 11:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
v Rusku?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 14:15 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
v čechách
gtz avatar 7.12.2012 16:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
2 litry vodky za den, to je myslím denní dávka v Rusku :-) Mezi námi, mne by zabil i litr (litr bych určitě nedal), ale zase jsem znal barmanku, která dokázala vytáhnout za večer flašku ginu (nepočítám to co ji ostatní lidé poručili) a pak odejít po svých.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
kotyz avatar 7.12.2012 17:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Já na základce vyžah půl flašky (nevim už jestli byla litrová nebo menší) za půl hodiny a pak sem blil ještě dva dny, skočil oblečenej do rybníka (ještě že bylo léto) a bůhví co sem eště dělal...

Od tý doby piju už jenom pivo.

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 7.12.2012 17:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
*půl flašky laciný vodky
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
gtz avatar 7.12.2012 18:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ochucenou denaturákem nebo methylalkoholem :-) Já jsem to kdysi přešvihl s medvědem (na dno vodka a dolít šampaňským) a od těch dob taky vodku nemusím. S tím bílým medvědem přišel jeden kamarád, který léta žil s rodiči v Rusku. Tehdy se to nějak zvrhlo a chlastalo se to půl/půl.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Člověk z Horní Dolní avatar 6.12.2012 18:44 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
JJ is BACK!!
8.12.2012 00:28 Ivorne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ale ty chyby pane jílku, úplně mi to trhá uši (oči). Jinak bych ale řekl, že vás to přece jenom pořád trochu štve, že vás tu málo lidí bere vážně. Osobně si taky rád jednou za čas trochu zahatuju, ale rozhodně jsem si připadal v době, kdy jste tu nepublikova spokojenější. Přeci jenom většina zdejších blogů má alespoň nějakou hodnotu (narozdíl od vašeho). Amigapowerovy přízpěvky mají například jakousi (leč pochybnou) uměleckou hodnotu. Z vašich přízpěvků jsou cítit jenom otřepané dějové konstrukce, neustálé stěžování si a vychloubání se. Například tu věc o tom, jak se tady hrooozně nudíte jste v článku napsal alespoň 4x. Normální člověk by to napsal maximálně jednou, takhle je až příliš průhledné, že to není vůbec pravda.
otula avatar 8.12.2012 10:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Že Jílek naprosto nezvládá češtinu, je zdejšímu osazenstvu již dávno známo. Předpokládám, že na své knize vydělá už proto, že ji školy nakoupí coby odstrašující příklad do jazyka českého. Ale kritizovat ho a psát o přízpěvcích, je trošku komické.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 10:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Otulo a jak vypadá zvládnutá čeština. Jako ta tvoje? No nazdar, bez chuti a zápachu. Bych řekl, tou svojí češtinou. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.12.2012 11:40 Dasher, Dancer § Prancer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Otulo a jak vypadá zvládnutá čeština. Jako ta tvoje? No nazdar, bez chuti a zápachu. Bych řekl, tou svojí češtinou. :-)
Jen se neposer, papundekle!
otula avatar 8.12.2012 12:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Jak vypadá zvládnutá čeština? Zkus si přečíst něco od Karla Čapka, to je opravdová studnice krásného jazyka. Češtinu, která má chuť, používal také další Karel, rodák z Kroměříže. Z tvých jmenovců bych zmínil například pana Nerudu. No a pokud jde o mne, dělám překlepy (i při psaní rukou – po desítkách let jsem se dozvěděl, že je to jakási dyslexie, ale nevymlouvám se na ni), vynechávám občas části slov, někdy si nejsem úplně jist interpukcí, občas ji napíšu špatně kvůli nesoustředěnosti (jako v příspěvku výše, neboť jsem měl v hlavě Ale kritizovat ho a psát o přízpěvcích? To je trošku komické. – a během formátování „přízpěvků“ jsem to zkonil), no ale i tak byly slohy a pravopisná cvičení to jediné, za co jsem měl v češtině jedničky ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 12:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Otulo, Čapka sem četl, když si ty tahal kačera kolem kostela. Až toho přečteš tolik co já toho přečteného zapomněl, budeš si moci gratulovat. Taže napřed se nauč psát tolik zajímavě, aby tě lidi četli a měli pocit, že je to bud sere, nebo nadchne a pak se budeme bavit o stylu a způsobu. Psát knihy není psát slohová cvičení. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
otula avatar 8.12.2012 12:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
No tak já naprosto chápu, že se svými ubohými cca 1200 přečtenými stranami měsíčně nemohu ani pokukovat po výšinách, v nichž se pohybuješ. Ale když už přiznáváš, žes nikdy Čapka nečetl, měl bys to přece jen – i přes svůj pokročilý věk – zkusit. Je to opravdu kvalitní litaratura a mohla by ti hodně dát.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 13:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Otulo, ještě jednou, Čapka jsem četl, když si tahal kačera kolem kostela. to je asi tak před třiceti až čtyřiceti lety. Takže, tvých 1200 stran měsíčně, přečtu za týden, to jest 4-6 knížek týdně, čítaval sem deset, polevil sem mladíku. Zatím na tvém způsobu vyjadřování a chápání ta četba není vidět. :-) Píše literatura, nikoliv litatatura. Kvalitně se vyjadřuj, ty sečtelý čtenáři, opakuj si to cestou na kole. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
otula avatar 8.12.2012 14:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Vtip je v tom, Jane, že jsem nikdy kačera netahal. Ani kolem kostela, ani kolem čehokoliv jiného. Netahal jsem vůbec žádné hračky. Jediné, co jsem tahal, byly sáňky, na nichž seděla má šikanující starší sestřička. Přečíst 5 až 10 tisíc stran měsíčně, to je úctyhodný výkon, i když mám docela problém ti to věřit. No a gratuluji, žes v mém příspěvku objevil překlep. Jen kdybys při tom hledání neudělal v tom svém 8 dalších chyb.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 15:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Otulo přečíst 1200 stran není výkon, to je pohoda. Kačera si tahal, nestyď se. cCo ty mi věříš je stejně důležité jako co považuješ za kvalitní literaturu. Tedy nula. To že tě šikanovala sestra je znát, ale dobrý terapeut tě toho mindráku zbaví. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.12.2012 16:16 Dasher, Dancer § Prancer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
dobrý terapeut tě toho mindráku zbaví
Zato tobě není rady ani pomoci, těch svých mindráků se nezbavíš nikdy, ale těch pár let to už s nima nějak přežiješ. Neměj strach, pak se vyléčíš.
otula avatar 8.12.2012 17:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Jane, já se nestydím, neb se nemám za co stydět. Kromě tahacích hraček jsem si nehrál nikdy ani s autíčky. Pamatuji si, že jsem občas u paní, co mne hlídala, honil po dvoře káču, doma jsem sestře rozebíral panny, jednou jsme se i s jistou kamarádkou navzájem prohlíželi, jak to vypadá ve skutečnosti (to si pamatuji, protože nás u toho načapala má mamka), a jinak jsem od malička pořád něco montoval a podpaloval a po večerech jsem si četl nebo hrál s taťkou šachy.

Ohledně těch pohodových 1200 stran týdně – já holt tak rychle nečtu, přečtu za hodinu kolem 30 stran textu, přičemž si děj užívám. Občas odletím myšlenkami úplně jinam, takže pak se četba ještě zpomalí. Na druhou stranu, když jsi napsal, že 1200 stran = 4 až 6 knih, tak z toho odvozuji, že to, co čteš, jsou spíše brožurky, než knihy, a ty mívají obecně i méně textu na stránku (takové drobné jsou například jednotlivé díly Zelené míle, a ty jsem také zvládal za necelé 2 hodiny na jednu knížku).

A co se terapeuta týká, já už to bez něj nějak doklepu, ale těší mne, že svým podílem přispívám k léčení mindráku tvého.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 17:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
já holt tak rychle nečtu, přečtu za hodinu kolem 30 stran textu, přičemž si děj užívám

Jo to říkají všichni ti méně schopní. Vždy preferují kvalitu před rychlostí, ale výsledek je stejný jako u těch rychlých. Ti jen toho ve stejné kvalitě stihnou víc.

těší mne, že svým podílem přispívám k léčení mindráku tvého.

Opravdu? Mám-li být upřimný, pokoušíš se ve mě mindrák vyvolat, tedy zřejmě se cítíš slabý: :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
otula avatar 8.12.2012 18:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Nepopírám, že čtu pomalu. Zrychlit umím, vím obsah toho, co jsem četl, ale nebaví mne to. Většinou zrychluji u pasáží, které mi připadají rozvláčné a zbytečné. A když narazím na pasáže, které mne pohltí, opět zpomalím. Je to jako procházka krásnou krajinou – také ji můžeš proběhnout a víš, co tam bylo, a nebo můžeš jít v klidu a užít si to (také na túrách zpomaluji tam, kde se mi líbí). Ale jestli ti to udělá dobře, tak ano, je to jen výmluva.

A já že chci vyvolat mindrák v tobě? Přece jsem ti psal, že se svými stranami nemohu ani pokukovat po výšinách, v nichž se pohybuješ. Já měl za to, že ti lichotím.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 20:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
nemohu ani pokukovat po výšinách, v nichž se pohybuješ.

Jistěže si mi chtěl lichotit, tím že se pokusíš ve mě vyvolat mindrák, no asi máš o sobě veliké mínění. :-) Pořád mi sděluješ věci na které se tě vůbec neptám. Vážně si myslíš, že jsi pro mne tak zajímavý, nebo trpíš osamělostí a dělá ti dobře, že se můžeš někomu svěřit?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
otula avatar 8.12.2012 22:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Pořád mi sděluješ věci na které se tě vůbec neptám. Vážně si myslíš, že jsi pro mne tak zajímavý, nebo trpíš osamělostí a dělá ti dobře, že se můžeš někomu svěřit?
Víš, co je zajímavé, Jane? Že přesně totéž bych mohl říct já tobě. Přitom jsem na začátku jen pozastavil nad tím, že člověk, který píše knihy, ani neumí pořádně česky. Nevím, zda za tebe tvou práci opravuje nějaká korektorka, nebo to vydáváš bez korektury (v tom případě potěš koště), kupovat si od tebe nic nebudu, neb píšeš mimo můj okruh zájmů. A asi by sis měl sám, coby psychoterapeut, uvědomit, že člověk, který se kritice brání nadáváním a urážením druhým, má nejspíš nějaký problém, s nímž by se měl léčit. Měj se.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.12.2012 06:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Neber si to tolik, já tu nevystupuji jako terapeut a nijak jsem ti nenabízel terapii ani ti ji nedoporučoval. To dělají lidé jako jsi ty, lidé, kteří trpí komplexem dokonalosti, čtou jen ty správné knížky a dělají jen ty správné věci. Tím ukazují svůj mindrák, který chtějí zamaskavot těmi dokonalými projekty, jak je zvykem říkat. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.12.2012 06:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Pardon, poznamenal sem, že je vidět, že tě šikanovala sestra a že tě toho dobrý terapeut zbaví. :-) Jinak jestli ty považuješ sebe za znalce češtiny, tak tě ujištuji, že jsi od dobré češtiny daleko. Velmi daleko. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.12.2012 09:30 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Vážený pane Jílku, je dost pravděpodobné, že se již nezapojíte do stávající diskuze, ale přece jen: mrzí mě, že jste dosud neodpověděl na mou otázku. Zněla:

Promiňte mi můj dotaz, ale všiml jsem si, že Zima za svůj poslední blogpost získal dosud 100 % hlasů, zatímco Váš naprostá většina hlasujících čtenářů hodnotí jako špatnou zábavu. Připouštím, že se Vám možná kření, ale nehlasují.... Není Vám to divné?

(Záměrně jsem si dovolil vynechat poznámku o těch tisících, kterým jste prospěšný, protože to jste již nespočetněkrát manifestoval.)
9.12.2012 09:33 Jan Jílek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
omlouvám se: zmlouvu
9.12.2012 10:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Milý Pátroviči, zřejmě nejsi schopný rozeznat prospěšnost od zábavy. Svým blogem zde jsem nikoho nehodlal pobavit, mimo sebe. Chtěl jsem pouze být prospěšný jednomu čtenáři. Byl jsem prospěšný více zde přítomným a pobavil jsem sebe. Chápu, že je to na Pátroviče složité. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.12.2012 10:41 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
zřejmě nejsi schopný rozeznat prospěšnost od zábavy.... je to na Pátroviče složité.
Teď jste mě rozplakal.:'-)

A co bude s mou otázkou? Niiiiiiic?
9.12.2012 10:50 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Ve Vašem věku už máte patrně trochu potíže s pamětí. Pomůžu Vám:
6.12. 14:14 Jan Jilek | skóre: 6 | blog: Strider Re: Mému věrnému čtenáři Odpovědět | Sbalit | Výše | Link | Blokovat | Admin

To je ten rozdíl mezi mnou a tebou, já lidi bavím, tobě se smějou. Ale neber si to tolik, až změníš chování a vystupování, budeš skoro přijatelnej v dobré společnosti.

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
tak já nevím, nakolik si tím prospíváte;-)
9.12.2012 11:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Pátroviči, já lidi bavím a jsem jim prospěšný, včetně sebe. I zde. A že je Zima hlupák, nic nemění na tom, že vysoutružil, případně vyfrézoval kryt na něco. To dokáže každý učedník na soutružníka či frézaře třetího ročníku. tedy v časech mého mládí to zcela určitě svedl. Včetně mě a to jsem se frézařem neučil, pouze jsem na fréze nějaký čas pracoval. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
9.12.2012 12:26 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Vy jste jako já, pane Jílku! Umělec všech řemesel!
9.12.2012 12:30 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři

Dočista jste mě zblbnul. Vaše odpověď jaksi nesouvisí s dotazem:

...Zima za svůj poslední blogpost získal dosud 100 % hlasů, zatímco Váš naprostá většina hlasujících čtenářů hodnotí jako špatnou zábavu. Připouštím, že se Vám možná kření, ale nehlasují.... Není Vám to divné?
9.12.2012 12:36 JirkazPlzne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
i když pan Jílek všechno ví, všude byl a od všeho ma klíče, tak bych přesto rád opravil malou chybičku, která se vloudila.

Pan Jílek nemohl pracovat na fréze, protože fréza je ten nástroj, který se upíná do frézky - a frézka je ten stroj, na kterém je možno pracovat.
9.12.2012 12:57 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Milý Jirko z Plzně!

Co Vy víte, třeba pan J vynalezl frézku, která se ještě dodatečně upíná do frézy. A do té se ještě upne další fréza.
Fluttershy, yay! avatar 10.12.2012 22:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
To dokáže každý učedník na soutružníka či frézaře třetího ročníku. tedy v časech mého mládí to zcela určitě svedl.

Tak určitě... nééé.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.12.2012 10:59 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
9.12.2012 09:31 Jan Jílek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Neuzavřel jsem s Váma žádnou smlouvu, Pátroviči. :-) :-) :-)
8.12.2012 16:37 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Když se příspěvek zpívá, pak je češtinářsky správné napsat přízpěvek :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
otula avatar 8.12.2012 17:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
:-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 10:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Mě tu bere víc lidí vážně, než si jsou ochotni připustit :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
otula avatar 8.12.2012 12:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Jane, ty mu onikáš?
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.12.2012 11:37 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý den, pane Jílku!

Promiňte mi můj dotaz, ale všiml jsem si, že Zima za svůj poslední blogpost získal dosud 100 % hlasů, zatímco Váš naprostá většina hlasujících čtenářů hodnotí jako špatnou zábavu. Připouštím, že se Vám možná kření, ale nehlasují. Zřejmě nedokáží ocenit Váš společenský význam a užitečnost tisícům lidí. Není Vám to divné?
8.12.2012 12:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Zřejmě nedokáží ocenit Váš společenský význam a užitečnost tisícům lidí. Není Vám to divné? Váš komentář Není. Zřejmě má užitečnost se manifestuje jinak, než na blozích na abclinuxu. Pátroviči. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
8.12.2012 14:06 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Měl jsem za to, že se na abc linuxu nemanifestuje, nýbrž že ji manifestujete Vy. Možná s cílem propagace své soukromé praxe a Vašeho vydavatelství.
8.12.2012 14:15 Josef Pátrovič
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Asi nedopatřením jste neodpověděl na můj dotaz, svou užitečnost jste již vysvělil.
11.12.2012 12:21 cba
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mému věrnému čtenáři
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nějakej šulin z plavby

to je téměř geniální, třeba si to dá do patičky, šulin z plavby ;-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.