Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 11:24
u sériové produkce je problém vyřešenJak se píše v mnou nelinkovaném článku, problém vyřešen není: problém není to, že ovládání airbagu ztratí napájení a airbag vystřelí pozdě, problém je to, že při kolizi dojde ke zkratu. Že airbag vystřelí pozdě, to je až důsledek problému a ano, bylo to vyřešeno. V krajním případě tedy neumřeš na ránu do hlavy od volantu, ale uhoříš.
...ale nemyslím si, že by pravděpodobnost byla u Roomsteru nějak výrazně vyšší...Dvakrát ze dvou pokusů, to mi přijde jako dost velká pravděpodobnost. A pro výpadek napájení při kolizi mě jiný důvod, než zkrat v napájací soustavě, nenapadá
Prakticky je přímo úměrná délce kabelu mezi baterkou a pojistkami, můžeš si to změřit a spočítat sám.Chybí ti tam také. Protože jsou i další vlivy, jako například kus plechu, který se může chovat jako gilotina, pokud drát vede nějakým exponovaným místem.
ve skutečných nehodách má jedno z nejvyšších procent přežití posádky
tady jsi v soc-eu raji, na skutecnost ti kazdej dlabe, dulezity je lejstro
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.