Portál AbcLinuxu, 14. července 2025 23:36
[dancelis@xeonix ~] $ quake3 Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002 ----- FS_Startup ----- Current search path: /home/dancelis/.q3a/baseq3 /opt/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files) /opt/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files) /opt/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files) /opt/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files) /opt/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files) /opt/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files) /opt/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files) /opt/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files) /opt/quake3/baseq3 ./quake3.x86/baseq3 ---------------------- 534 files in pk3 files Running in restricted demo mode. ----- FS_Startup ----- Current search path: /home/dancelis/.q3a/demota /opt/quake3/demota ./quake3.x86/demota ---------------------- 534 files in pk3 files ----- CL_Shutdown ----- ----------------------- ----- CL_Shutdown ----- ----------------------- Sys_Error: Couldn't load default.cfg
emerge quake3takže asi nepomůže... i když nevím jestli se to kompilovalo - vlastně asi ne, když to instalil z nějakýho .run souboru. A kdyby byl venku zdroják, tak věřím tomu, že by v portage byl.
věřím tomu, že by v portage bylNebyl.
[dancelis@xeonix ~/compile/quake3-1.32b/code] $ ./unix/cons : není souborem ani adresářem
gcc -pipe -Wall -Wimplicit -Wstrict-prototypes -DUSE_SDL=1 -I/usr/include/SDL -D_REENTRANT -DHAVE_VM_NATIVE -DNDEBUG -O3 -fomit-frame-pointer -ffast-math -falign-loops=2 -falign-jumps=2 -falign-functions=2 -fstrength-reduce -fno-strict-aliasing -o releasex86_64-glibc/client/jerror.o -c ../jpeg-6/jerror.c -I/usr/X11R6/include In file included from /usr/include/GL/glx.h:25, from ../jpeg-6/../renderer/qgl.h:54, from ../jpeg-6/../renderer/tr_local.h:31, from ../jpeg-6/jerror.c:22: /usr/include/X11/Xmd.h:130: error: conflicting types for 'INT32' ../jpeg-6/../jpeg-6/jmorecfg.h:153: error: previous declaration of 'INT32' was here make[1]: *** [releasex86_64-glibc/client/jerror.o] Error 1 make[1]: Leaving directory `/home/dancelis/compile/quake3/code/unix' make: *** [build_release] Error 2Nemám štěstí ...
* media-libs/alsa-oss Latest version available: 1.0.8-r1 Latest version installed: 1.0.8-r1 Size of downloaded files: 218 kB Homepage: http://www.alsa-project.org/ Description: Advanced Linux Sound Architecture OSS compatibility layer. License: GPL-2Možná je to tím, že mám starší verzi alsa-oss než ostatní alsa věci, takže odmaskuju 1.0.9, případně 1.0.10_rc1.
/etc/init.d/alsasound restarta vybaflo toto:
* Caching service dependencies ... [ ok ] * Storing ALSA Mixer Levels ... [ ok ] * Unloading ALSA ... [ ok ] * Unloading ALSA modules ... [ ok ] * Loading ALSA modules ... * Loading: snd-card-0 ... [ ok ] * Loading: snd-seq-oss ... [ ok ] * Loading: snd-pcm-oss ... [ ok ] * Restoring Mixer Levels ... [ ok ]Takže tam podpora OSS asi bude...
------- sound initialization ------- /dev/dsp: Device or resource busy Could not open /dev/dsp ------------------------------------Tohle JE debilní. Jeden čas to dělalo XMMS, Kiax se nespustí když hraje amaroK, ale jiný programy nemají problém. Při spuštění Quake to nemá zvuk ať už je amaroK zaplej, nebo ne.
/dev/dsp: Input/output error Could not mmap /dev/dsp
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=84426&highlight=mmap+dev+dsp
tedy i vymoženostíNevím, na co by mi byl v linuxových ovladačích balast jako jsou virtuální plochy nebo průhledná okna, když je už X.org/KDE podporuje samo o sobě. Řekněte, co vám tam tedy chybí?
tady jsou i lépe odladěnyVelká část kódu nVidia ovladačů je mezi Windows a Linuxem sdílená...takže v tom asi chyba nebude.
běží mu tam plno nesmyslnejch procesůA nebeží vám zase něco takového pod Linuxem? Pod Windows jsem nikdy firewall nebo antivir nepoužíval, protože nemám veřejnou IP a antivir nevím k čemu by mi tam kdy byl...nikdy mě žádný vir nenavštívil (nepoužíval jsem IE ani Outlook + pravidelné aktualizace). A stejně jsem tam měl méně FPS. Nikdy jsem nikde cukání nezaznamenal (ani na W., ani na L.). Proč mám pocit, že vás tak baví vyvolávat flamebait?
Proč mám pocit, že vás tak baví vyvolávat flamebait?Protože na tom něco bude. Jednou mě ale pobavil. No jo, to ale nemění nic na tom, že pracuje u Microsoftu.
echo "quake2 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss
echo "quake2.real 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss
FC4, alsa, oss emulace, integrovana zvukovka intel8x
Treba to bude fachat i na Q3, zajistuje to nejakej primej pristup ke zvukovce.
quake3-bin
, nainstalovat ze zdrojáků a přesunout soubory pak?.pk3
z /opt/quake3/baseq3
do /usr/share/games/quake3/baseq3
A zvuk funguje bez štrachání do /proc/asound/card0/pcm0p/oss
. Nejdřív mi tedy nešel a tak jsem tedy restartoval alsasound, jednou to pomohlo. Neprsklo v bedničkách a tak mi došlo... Takže díky moc všem, co jste mi tu pomohli.
echo "quake3.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/ossa pak spusť hru (klasicky).
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.