Portál AbcLinuxu, 13. května 2025 17:06
[root@jinxxnote ~]# fglrxinfo display: :0.0 screen: 0 OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc. OpenGL renderer string: MOBILITY RADEON X700 Generic OpenGL version string: 2.0.6234 (8.32.5)Kdyz chci neco parit prepinam do Windows, tak me mizerny vykon fglrx zas az tak nevadil...
[jinxxik@jinxxnote ~]$ glxgears 17935 frames in 5.0 seconds = 3586.978 FPS 18583 frames in 5.0 seconds = 3716.558 FPS [jinxxik@jinxxnote ~]$ fgl_glxgears Using GLX_SGIX_pbuffer 2785 frames in 5.0 seconds = 557.000 FPS 3283 frames in 5.0 seconds = 656.600 FPS 3268 frames in 5.0 seconds = 653.600 FPSBez zapnuteho 3d renderingu funguje suspend to ram, suspend to disk, se zapnutym 3d renderingem jen suspend to disk, mozna ze se to take da rozchodit ale zatim jsem se s tim smiril, mam 3d rendering kvuli par apikacim zapnuty...
Trochu jsem zaexperimentoval a rozchodil 3d desktop, jedine reseni, ktere s aktualnimi drivery prichazi v uvahu je fglrx + XGL + beryl. Az na nejake ty bugy to vypada celkem pouzitelne. Jedine co mi brani to realne pouzivat je moc velka zatez CPU u Xgl, ~30%CPU+30%RAM a to je dost :) neverim, ze by se Xgl dal tak natweakovat aby byl vice rozumnejsi..
Co jsem zatim vycetl, kazdy misto XGL doporucuje AIGLX (lepsi zkusenost, rychlejsi?,..) ale ten s fglrx asi nerozchodim. Tak jsem zabrousil na sajtu opensource ovladace a hle, zda se, ze je v nem pro muj chip podpora i pro 3d i kdyz jen OpenGL 1.2
Dotaz zni: Doporucili by jste zkusit opensource radeon + AIGLX + beryl na moji konfiguraci, prip. mate nejake zkusenosti s 3d desktopem s radeon + AIGLX ??
AIGLX is the only one implementation of accelerated indirect rendering (and is bounded to DRI), NVidia drivers clearly have their own implementation.
$ uprecords # Uptime | System Boot up ----------------------------+------------------------------------------------- -> 1 21 days, 21:19:17 | Linux 2.6.18.6 Fri Jan 12 20:30:50 2007 4 7 days, 05:30:12 | Linux 2.6.18.2 Sun Nov 12 18:26:54 2006
[jinxxik@jinxxnote /]$ glxgears 12575 frames in 5.0 seconds = 2514.883 FPS 12921 frames in 5.0 seconds = 2584.054 FPSpri startu berylu se objevi "white screen", co jsem nasel jako bug Mesa, viz http://www.mail-archive.com/mesa3d-dev@lists.sourceforge.net/msg02083.html
Option "HyperZ" "true", coz pridalo dalsich 300 FPS, beryl samozrejme zprovoznit jde, jen nesmi clovek mit neaktualni mirror aktualizaci :)), zatim se to subjektivne zda rychlejsi, nekdy nejspis zkusim tady uz zminovane beryl+aiglx+fglx
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.