Portál AbcLinuxu, 14. července 2025 02:13
Řešení dotazu:
Heh, zajimavy pohled, ja vidim jednu killer feature za druhou: - UTF retezce - move semantika - automaticke typy - constexpr - thready
UTF retezce se ochcavaji silene tezkoOtázka je, jak často člověk potřebuje UTF-8 literály přímo v kódu. Mně se to ještě nestalo.
Kolem copy-on-write je vzdy kodu jako praseToho jsem si na wiki nevšiml.
automaticke typy nejdou nijak ochcatMyslíš to, co je na wiki pod "Type inference"? Leccos se dá ochcat pomocí void * (ne že bych to používal). Je fakt, že kvůli tomu člověk může potřebovat víc parametrů pro šablonu případně znát některé „vnitřnosti“ knihovny ale nezdá se mi to tak hrozné. Je fakt, že už se mi stalo, že jsem na začátku měl hromadu typedef-ů jenom proto, aby se to dalo rozumně používat. Ale zase na druhou stranu se mi moc nelíbí, že se tím kazí silná typovost jazyka.
const expr taky ne.Jediný případ, kdy mi to dělalo problémy bylo u polí (mimochodem g++ to skousne), a ty stačí nahradit vektory.
Na to jdou částečně použít enumy.const expr taky ne.Jediný případ, kdy mi to dělalo problémy bylo u polí (mimochodem g++ to skousne), a ty stačí nahradit vektory.
Enumy ne, ty se (jako náhrada compile-time konstant) používaly před C++03 (což už nějaký ten pátek je). Ale jdou použít makra (někdy) nebo šablony (téměř vždy, kde stačí celočíselné aritmetika, ale ne každému se líbí). Jde o případy typuNa to jdou částečně použít enumy.const expr taky ne.Jediný případ, kdy mi to dělalo problémy bylo u polí (mimochodem g++ to skousne), a ty stačí nahradit vektory.
Node* stack[log(numeric_limits<T>::max())];
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.