Portál AbcLinuxu, 21. července 2025 10:27


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Jendа avatar 25.4.2014 01:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Záznam komprimuju, má to málo jader, tak to chvilku potrvá :)
25.4.2014 07:52 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Komprimuj, komprimuj - čekám na to :).
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
Jendа avatar 25.4.2014 10:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
26.4.2014 15:31 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Toš jsem to zhlédl a zhodnotil, prostředí nic moc (furt tam někdo courá), Bluebear trochu a hlavně než si člověk zvykne, „uspávač hadů“, ale jde to. Obsah pro začátky dobrý, osobně jsem si v průběhu něco ujasnil. „Spekulace“ o více aplikacích, zdrojích a synchronizaci na závěr trochu zmatené… (to bych ustřihl :)). Celkově dobré, ale chtělo by to v polovičním čase… dík, dík.
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
David Heidelberg avatar 28.4.2014 13:00 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
proč si vybral mkv? Sice je to můj oblíbený formát, ale na streaming se zas tak často nepoužívá, spíš na DVD/Bluray-like obsah.
Jendа avatar 28.4.2014 14:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
proč si vybral mkv?
Jde dovnitř zabalit mnoho formátů, případně i nějaká extras.
Sice je to můj oblíbený formát, ale na streaming se zas tak často nepoužívá, spíš na DVD/Bluray-like obsah.
Streaming je ve FLV. Záznamy se přebalují (a překomprimovávají, bohužel).
David Heidelberg avatar 28.4.2014 14:59 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
proč to přebalujete? Z flv se to dá "většinou" bezztrátově převést do MP4.

Jo a díky za upload, zajímavá přednáška.
Jendа avatar 28.4.2014 15:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
proč to přebalujete?
Těžko říct, prostě jsem do toho parametru ffmpegu tehdy napsal "mkv" :-)
Z flv se to dá "většinou" bezztrátově převést do MP4.
No snad vždy. Ale to neřeší, že bych chtěl ustřihnout začátek a konec (když jsem to zkoušel, mělo to rozpadlou A-V synchronizaci).
David Heidelberg avatar 29.4.2014 01:09 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
můžeš to zkusit s nějakou gitovou verzí libav a nebo ffmpegu, třeba se někde poštěstí a bude to sedět..
mikirc avatar 25.4.2014 09:01 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dalo se to sledovat online nebo jsem mačkal F5 zbytečně :D ?
Byl jednou jeden...
Jendа avatar 25.4.2014 10:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Dalo, stream normálně fungoval.
mikirc avatar 25.4.2014 13:12 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
A kde se dal najit odkaz na ten stream? Ja na to výše uvedeném odkazu nic právě neměl.
Byl jednou jeden...
Jendа avatar 25.4.2014 16:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
http://nat.brmlab.cz/stream/. Je tam nějaká flashová zvrhlost (kterou jsem viděl fungovat lidem přes rameno) a odkaz na FLV pro přehrání v normálních přehrávačích (ten vždycky testuju, že funguje, když to zapneme). A pár lidí koukalo a chodilo jim to. Akorát Bluebear mluví trochu potichu, proto je tam šum.
25.4.2014 10:17 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
az to budes mit zkomprimovany, pisni - taky jsem zvedavej :)

j3.
___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
Bluebear avatar 25.4.2014 12:08 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Slajdy a ukázkový kód (samozřejmě public domain) uploadnu na brmlabí stránku, jakmile doplním pár chybějících odkazů do slajdů a spravím dvě chyby, co mi v nich našli během přednášky :-) ETA ještě dnes, přinejhorším zítra.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
xkucf03 avatar 25.4.2014 12:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Dík moc. Nemohl jsem dorazit, ale zrovna koukám na záznam :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Bluebear avatar 25.4.2014 16:07 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Neopravená verze slajdů už tam je: https://brmlab.cz/_media/event/codenight/opengl_and_shaders.pdf

K večeru (doufám) uploadnu opravenou (jsou tam dvě chybky a pár chybějících odkazů).
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
mirec avatar 25.4.2014 19:56 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brmlab: talk "OpenGL a shadery - jemný úvod"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Trochu offtopic, ale celkom zaujímavý materiál o shaderoch som našiel tu - Learning Modern 3D Graphics Programming.

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.