Portál AbcLinuxu, 20. července 2025 10:48


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
12.8.2012 20:27 Vít Hnilica | skóre: 1 | blog: muj blogisek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jak je na tom bing?:)
12.8.2012 20:59 baader
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
bing používá výsledky googlu..
the.max avatar 13.8.2012 18:59 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
+1 :-D
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
D.A.Tiger avatar 12.8.2012 21:34 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O tom, že Google filtruje výsledky jsem slyšel už dávno. podle tehdejších zpráv, některé ... výsledky by neměl zobrazovat vůbec.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Мiriam avatar 12.8.2012 21:45 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Jop, ale pouze ty, které nahlásí vlastník autorských práv a ještě někde zveřejňovali seznam, kdo a o jakou stránku požádal, ale pokud jsem pochopila tohle, tak vlastníkovi autorských práv bude stačit nahlásit pár stránek a Google posune dolů celý web. Nejhorší je, že od blbého Gmonopolu se blbě utíká - gmailu jsem se zbavila, ale pořád tu je Youtube, občas Google Maps a hlavně vyhledávač, který v současné době není čím nahradit ):
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
12.8.2012 22:09 sonicpp | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Právě, právě, náhradu Youtube hledám už dlouho (gmailu už jsem se taky zbavil :)). Pokud něco najdeš tak dej prosím vědět. Místo vyhledávače používám kačera, místy mi přijde i lepší.
Мiriam avatar 12.8.2012 22:32 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Občas něco najdu na Vimeo.com, v ČR je docela dost věcí na Stremu ale když celý svět odkazuje Youtube, nic moc s tím nejde dělat. Kdykoliv a kdekoliv můžu, snažím se alespoň Googlu utnout část příjmů pomocí AdBlocku ;-)
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
gtz avatar 12.8.2012 22:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
No jak pozoruji tak AdBlock začíná být na některých webech neúčinný. Třeba v Chrome je u některých webů mafry problém odstranit ty jejich reklamy raketa apod. No naštěstí FF to umí o poznání lépe (noscript + adblock).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
LukynZ avatar 13.8.2012 11:44 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Kdo proboha pouziva porad adblock, kdyz noscripts je nejlepsi adblock jaky existuje?
13.8.2012 11:52 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
A jak mě NoScript ubrání před zobrazováním klasických (nejavascriptových) bannerů a počítadel? Na trackování lidí na Internetu není Javascript potřeba. Nebo už NoScript převzal i funkčnost AdBlocku (včetně stahování a pravidelné aktualizace blacklistů reklam z Internetu)?
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
LukynZ avatar 13.8.2012 12:10 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Pouzivam to uz hodne dlouho a teda na neJS banery a pocitadla jsem teda pekne dlouho nenarazil. Dneska je uz kazdy pred pres JS protoze...protoze...protoze....who the fuck knows?
13.8.2012 13:19 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Obrazkovy pocitadla jsou na prakticky kazdym webu.
gtz avatar 13.8.2012 13:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Vška píšu, že na FF používám Noscript + Adblock a je to v pohodě, ale na starším železe je FF hodně zdechlý a tam mám chrome. Ale Chrome neměl NoScript, nebo už má?:
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
LukynZ avatar 13.8.2012 13:11 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
chrome ma noscripts uz leta pane, sice ne tak vymakany s temi vsemi filtry a featurami jako ma ff, ale bohate to staci
gtz avatar 13.8.2012 16:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Mohu vědět který používáte? jsou tam dva (jeden Notscripts a druhý NotScripts for Chrome OS)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
LukynZ avatar 14.8.2012 00:24 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
ten obycejny
16.8.2012 15:48 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Kam jste přešel z gmailu?
Jendа avatar 16.8.2012 16:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Nevím, jak on, ale já na vlastní server.
17.8.2012 14:08 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To řeší jenom část problému, podle mně zatím neexistuje webmail který by se mně používal tak snadno jako Gmail. A já se bez webového přístupu k mailu neobejdu.:-)
gtz avatar 17.8.2012 21:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
yahoo mail býval také celkem slušný, ale je tam o něco více reklamy než na googlu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.8.2012 21:53 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
yahoo mail býval také celkem slušný, ale je tam o něco více reklamy než na googlu.
A že tam ta pošta vůbec nedojde (protože ji server natvrdo odmítá s generátorem náhodných "antispamových" hlášek), to vám nevadí?
gtz avatar 17.8.2012 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Mám na yahoo mailu pár známých a nikdy se nijaký mail neztratil. Nebo to nedojde jen když Vás příjemce nemá v kontaktech?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.8.2012 23:18 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Nedojde to kdykoliv Yahoo usoudí, že není vhodné poštu ze záhadných důvodů doručit. Poté vyplníte mnohastránkový formulář, několik týdnů se jich doprošujete, s velkým štěstím to chvíli chodí a za chvíli znova. Nepomáhá SPF, DKIM, prostě nic. A takhle furt dokola, dokud vám nevytečou nervy a nepošlete dotyčné příjemce do háje s tím, ať si zřídí schránku na funkčním freemailu.
20.8.2012 11:56 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To ale moc neřeší problém, je to zase závislost na někom jiném. Pod "webmail" jsem myslel něco jako třeba roundcube apod, něco co si nainstaluju na svůj server.
17.8.2012 21:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To řeší jenom část problému, podle mně zatím neexistuje webmail který by se mně používal tak snadno jako Gmail.
Imho jde více-méně jen o zvyk.
20.8.2012 11:58 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To bezpochyby, ale nechce se mi zvykat na něcop horšího:-) Momentálně s gmailem nemám problém, to že maily skanují a ukazují mi reklamu beru jako platbu za používání služeb. Mail mám na své doméně, takže v okamžiku kdy mně to (a nebo něco jiného) začne vadit můžu se sebrat a jít jinam. Akorát prostě rád používám webové rozhraní:-)
20.8.2012 12:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Akorát prostě rád používám webové rozhraní:-)
To já taky. Jsem spokojen s Roundcube. Mám i rozšíření do prohlížeče (funguje v podstatě s libovolným IMAP). Neříkám, že toto řešení nemá své mouchy, ale když to porovnám s dřívější prací s GMailem, není to o nic horší.
12.8.2012 21:40 dfbd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
stara znama vec, kdyz se da googlu dmca stiznost, vyradi stranku z indexu (jen tam zustane info o tom vyrazeni - i v cesku je takovych zadosti hafo).

ted to ale promitne do pageranku (moc stiznosti na dany web, nizsi pagerank => horsi pozice sveho z toho webu)

12.8.2012 22:43 eee
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja jsem tomu rad. Velmi casto se mi stane, ze hledam informace o nejake hre a vyvalí se na me tuna warezu. Urazi me, ze mi google neco takoveho podstrkuje. Nemam o to zajem.
Мiriam avatar 12.8.2012 22:45 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
a nestacilo by napstat -warez?
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
Bedňa avatar 12.8.2012 23:14 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Stojí za to useknúť si párek?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Мiriam avatar 12.8.2012 23:19 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Bedno, vis co mi muzes?
MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
Bedňa avatar 13.8.2012 15:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Čo ťa vedie k tomu, sa tu hrať na ženskú?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
12.8.2012 23:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
a nestacilo by napstat -warez?
Nejspíš ano, ale to by se předřečník nemohl tak kvalitně urazit.
13.8.2012 00:41 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Takže:

GMail > LavaBit, Zoho a milion dalších alternativ

YouTube > Vimeo pro kvalitní videa, Grooveshark pro hudbu (on vážně někdo ty slideshow sleduje?), Blip.tv pro webseriály, Funnyjunk pro trolly a kočky

Google Search > DuckDuckGo

Google Maps > OpenStreetMaps, SMapy

Google+ > Twitter, Identi.ca, Facebook

Ještě něco?
13.8.2012 01:40 radicalcut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Lavabit sám používám, nicméně nazvat ho alternativou ke Gmailu je hodně přehnané.
13.8.2012 10:54 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To i OpenMaps jako náhrada Gmaps ;)
13.8.2012 10:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
OpenStreetMap má často kvalitnější pokrytí než Google Maps.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
D.A.Tiger avatar 13.8.2012 11:04 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Seznam používá taky mapy (respektive data) Google?

Jinak u OSM mi chybí turistická mapa. Fajn by bylo kdyby tam byly zaneseny turistické trasy, ale to asi moc čekat nemohu - vzhledem, že je k tomu česká rarita. Ale co třeba vrstevnice, restaurace, spoje, atpd...
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
13.8.2012 11:22 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Česká turistická (a cyklo) mapa založená na OSM je moc pěkná tady:

mtbmap.cz (OSM MTB Mapa České republiky)

Některé části jsou tam dokonce co jsem porovnával lepší než v seznamáckých turistických mapách (ale samozřejmě jiné mohou být zase naopak horší).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
13.8.2012 16:53 karel.k001
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
A pokud chces nejen CZ turistickou mapu tak treba tady:

http://hikebikemap.de/

nebo tady

http://hiking.lonvia.de/cs/
13.8.2012 21:02 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
A z http://garmin.openstreetmap.cz/ si lze mapu i s obervenými značkami stáhnout do GARMIN GPS. Případně s trochou umu použít srtm2osm a mkgmap a vyrobit si mapu libovolné země.
Jendа avatar 13.8.2012 21:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
AIO je už zkompilovaná mapa celého světa. Dřív jsem to používal (mají velmi dobrý a jednoznačný styl), bohužel už nemají možnost stahování po státech, ale jen po kontinentech. A Evropa má 6,5 GB, což je o „trošku“ víc, než se mi vejde do navigace. Ještě jsem se nedostal k tomu, abych si z toho gmaptoolem vyřízl jenom ČR.
13.8.2012 16:30 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To co je videt na default webu a mape je tak setina dat, ktery v OSM jsou. Existujou desitky, dnes uz spis stovky dalsich map zobrazujici data, ktera na default mape nejsou - napriklad prave turisticke stezky, ktere v OSM samo nejsou vsechny (nekdo je musi zmapovat), ale jsou(stejne tak cyklostezky, lyzarske trasy, ...). Stejne tak jsou k dispozici vrstevnice, POI (restarurace ...) autobusove/vlakove spoje ... Staci trochu hledat.
13.8.2012 19:02 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Seznam používá taky mapy (respektive data) Google?
To dělají AMapy (z Centrum.cz), tam jsou všechny měřítka mimo dvou s nejvyšším rozlišením od Googlu. Seznam má buď vlastní data, nebo bere data od stejných dodavatelů jako Google.
D.A.Tiger avatar 13.8.2012 23:40 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Díky za informace, rady a odkazy. Poměrně dost cestuji - pěšky, bude se mi to hodit. Ještě jednou dík
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
13.8.2012 13:58 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Co jsem se díval ve svém okolí tak to byla celkem bída... Ale Apple teď v nich jede, ne? (Pardon, jestli zním jako ignorant, Apple vážně nesleduju)
Stanislav Brabec avatar 13.8.2012 16:29 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Bývávalo. Vedení projektu si však neváží svých uživatelů, a kvůli jakési právnické bitvě vymazalo půlku pražského Starého Města a rozsekalo navigační data. Projekt tím ztratil mou důvěru. Nehodlám do něj dále přispívat, a znovu mapovat to, co už tam jednou bylo.
13.8.2012 16:32 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Nedávno tady někdo odkazoval na nějakej fork před tím "slavným" přelicencováním.
13.8.2012 16:33 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
fosm.org
13.8.2012 16:34 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Jo, to je ono, dík.
Stanislav Brabec avatar 13.8.2012 16:51 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Bohužel, fosm.org už více než půl roku před Velkým výmazem nepřebíral žádná data z OSM, takže přejít k němu také znamená přijít o půl roku práce tisíců uživatelů.

Něco, co by forklo (nebo alespoň zaznamenalo) poslední snímek před výmazem, neznám.
13.8.2012 16:32 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Ano, souhlas, za to by zaslouzili preshubu. Dokonce kvuli tomu vzniknul fork. A to sme na tom jeste dobre, nektery staty z mapy zmizely prakticky cely ...

Nehlede na to, ze spoustu veci rozbily takovym zpusobem, ze kdyby to smazali vsechno, vyjde to lip.
Bilbo avatar 14.8.2012 00:45 Bilbo | skóre: 29
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Tuším, že Polsko bylo jeden z těch států co z nich moc nezbylo ...

Naštěstí jsou k dispozici i extrakty z doby před výmazem: http://download.geofabrik.de/osm-before-redaction/

... takže dokud se OSM nevrátí zpět na původní kvalitu (což bude trvat asi minimálně měsíce, spíš ale pár let ....), nebo se neuchytí fosm nebo jiný fork, tak jsou aspoň nějaká použitelná data.
Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
13.8.2012 05:27 eee
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Jeste greader, gdoc a kalendar. A nahrady aby mely nativni klienty pro android a automaticky se synchronizovaly.
13.8.2012 05:29 eee
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Jo a taky vlastne jeste nahradu androidu a ne od apple a microsofťu.
13.8.2012 10:16 radicalcut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Já bych ty počítače a telefony rovnou vyhodil z okna.
13.8.2012 10:20 sonicpp | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Za Android půjde brzy prásknout Ubuntu, ne?
=^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2012 13:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
To si ho rači urvu a hodim kočkám...
14.8.2012 19:27 Voransky | skóre: 8 | Český Krumlov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
+1 :-)
13.8.2012 10:44 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům

symbian

Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
13.8.2012 10:24 sonicpp | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Co LibreOffice online? A proč klient pro android když android nechceš :D
frEon avatar 13.8.2012 10:31 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
koukam, google uz te ma, uz jsi otrokem google.
Talking about music is like dancing to architecture.
13.8.2012 10:54 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
https://www.zoho.com/
13.8.2012 11:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
GMail > LavaBit, Zoho a milion dalších alternativ
Nejlépe Roundcube na vlastním serveru...
little.owl avatar 13.8.2012 11:48 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
+1
A former Red Hat freeloader.
LukynZ avatar 13.8.2012 11:46 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Jo toaletni papir > hrst trisek
13.8.2012 12:08 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
:-D :-) :-D
13.8.2012 14:17 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Když už tady probíráme ty alternativy. Nezná prosím někdo alternativu k Bloggeru? Něco na způsob Identi.ca ale bez omezení 140 znaky. A musí to být poskytovat vlastní hosting.
Václav 13.8.2012 15:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Nevím co umí Blogger navíc, ale co takhle tumblr?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
13.8.2012 18:45 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Diaspora, patchnutý StatusNet. K Bloggeru WordPress nebo nechápu.
13.8.2012 23:02 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Diaspora vypadá dobře :)

BTW nevíte někdo jak to funguje s CC licencí co má pouze BY? Protože "to make commercial use of the work" se mi u blogu moc nelíbí. Jaký to může mít důsledek? To třeba někdo může vzít můj nápad a začít ho prodávat a já nemůžu říct ani ň? O_o
14.8.2012 11:15 Lukáš Lánský | skóre: 2 | blog: Bruneloviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Tak tvůj nápad může vždycky někdo vzít a začít ho prodávat, pokud si ho nepatentuješ.

Pokud ti jde o ten přesný text, který jsi na blog napsal (o autorské dílo), tak CC-By skutečně vynucuje jen uvedení autora, takže by někdo třeba mohl vydat tvoje texty knižně.

Jak úvahou, tak empirií asi dojdeš k tomu, že pravděpodobnost něčeho takového je dost malá. Úvaha tkví v tom, že autor z dnešních běžných způsobů distribuce dostává tak málo, že vydavateli nijak nevadí s ním honorář domluvit. Empiricky si můžeš všimnout, že pod CC-By-SA píše třeba František Fuka a nikdo mu neautorizovanou knížku nevydal.
14.8.2012 22:08 Redi | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Díky za vysvětlení ;)
14.8.2012 17:28 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
No, já myslím, že ty neuvěřitelné poklady na blogísku, fejsbůůku a tvíííty by zasluhovaly daleko vyšší ochranu. Za porušení podobně genitálního duševního vlastnictví bych nejraději dával rovnou trest smrti.
little.owl avatar 14.8.2012 17:30 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
rovnou trest smrti.
Ctenarum nebo autorum?
A former Red Hat freeloader.
14.8.2012 17:35 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Raději oběma, aby se to náhodou nevyzradilo. :-D
Jendа avatar 13.8.2012 15:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
DDG stojí dost často za houby.
little.owl avatar 13.8.2012 11:51 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tu snahu uteci od Googlu chapu, nicmene alternativy jsou obvykle mene vyspele a hlavne clovek je ke Googlu zahackovan pres okruh svych pratelu.
A former Red Hat freeloader.
13.8.2012 12:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Tak pokud všichni zůstanou u gůglu, jasně že alternativy nebudou vyspělý... On třeba takovej GMail v dobách, kdy měl 5 uživatelů, taky nebyl moc vyspělej...
13.8.2012 13:09 radicalcut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Vážně? Já se tedy velkým štěstím dostal ke Gmailu už v jeho velmi raných počátcích a už tehdy byl o několik kroků napřed před všemi ostatními emailovými službami.
little.owl avatar 13.8.2012 13:21 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
On třeba takovej GMail v dobách, kdy měl 5 uživatelů, taky nebyl moc vyspělej...
Omyl. Ja mam Gmail od doby, kdy byl predstaven a v podstate od pocatku byl dale nez maily majici v te dobe statisice uzivatelu.
A former Red Hat freeloader.
13.8.2012 13:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Taky tam mam účet už dááávno, ale není mi jasný, co na něm vidíte / jste viděli tak úžasnýho. Jediný, co má oproti ostatním dobře zvládnutý, jsou vlákna. Pokud ovšem neberete třeba takový hotmail jakou bernou minci - proti tomu bylo lepší cokoli včetně poštovního holuba.
little.owl avatar 13.8.2012 14:33 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Stabilita a rychlost implementace. Tuna drobnosti, od spravy kontaktu pres spam filtry ci pouzitelnost na malych screenech.
A former Red Hat freeloader.
13.8.2012 18:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Hm, mně třeba ani ty kontakty, ani ty drobnosti nevyhovují - například ty jejich "štítky" mě fakt štvou, nastavení taky není zrovna dvakrát přehledný (třeba filtry) a na malych obrazovkach to je použitelný jen když nastavíš kompaktnost na vysokou...

Prostě asi to je věc názoru / pohledu.
13.8.2012 19:40 radicalcut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
O tom, jestli ti featury Gmailu vyhovují nebo ne ale řeč nebyla. Napsal jsi
On třeba takovej GMail v dobách, kdy měl 5 uživatelů, taky nebyl moc vyspělej...
13.8.2012 19:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
No však taky nebyl ;-) alespoň dle mého názoru při zpětném pohledu... Ale to je jedno, šlo mi spíš o to, že OP napsal, že alternativy googlu jsou méně vyspělé, na což se dá říct jen "duh!". Není to imho validní důvod k zůstání u googlu - jasněže alternativy budou nevyspělý, když všichni zůstanou u googlu, protože pak nebude motivace alternativy vyvíjet...
little.owl avatar 13.8.2012 20:49 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Treba v te dobe asi nejlepsi (a asi i dnes) spam filtr neni zadna drobnost.
A former Red Hat freeloader.
14.8.2012 07:26 Lacking
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Přinejmenším v počátcích mi klasifikoval jako spam výzvu k platbě. Také byly občas problémy s tím, že (legitimní) maily odeslané z mého vlastního poštovního serveru končily v něčím spamu. _Nejlepší_ spamfiltr si představuji malinko jinak.
14.8.2012 09:33 radicalcut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Ty jsi už viděl spamfiltr, který nikdy neudělá chybu? To by mě zajímalo, sem s tím.

S tou tragédií na Centru a Seznamu, které byly v době nástupu Gmailu asi nejrozšířenější, se tyhle chyby nedají porovnat.
14.8.2012 09:39 Martin Mareš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Ty jsi už viděl spamfiltr, který nikdy neudělá chybu? To by mě zajímalo, sem s tím.
Minimálně už jsem viděl spamfiltr, který propustí o něco více spamů (ovšem stále pod 1%), ale legitimní mail za spam neprohlásí takřka nikdy (méně než 0.01% případů).
14.8.2012 19:36 Voransky | skóre: 8 | Český Krumlov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
sem se jménem...o spamfiltrech na centrum.cz a seznam.cz, které jsou uvedené výše rozhodně nemůže být řeč...vybíral jsem ze spamu legitimní objednávky na ubytování tak dlouho až jsem ho byl nucen vypnout...
14.8.2012 22:18 Martin Mareš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Má osobní kombinace: DSpam + SpamAssassin (bez bayesovské statistiky, tu má DSpam lepší) + ClamAV + můj bounce detector.

Dalo to trochu práce vyladit, ale funguje to obstojně.
little.owl avatar 14.8.2012 11:18 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Mel jsem stesti, nic takoveho se mi nestavalo.
A former Red Hat freeloader.
13.8.2012 13:16 depka | skóre: 20 | blog: eterity
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
ja ji teda nechapu
Jendа avatar 13.8.2012 15:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Mně by se třeba nelíbilo, kdyby nějaká společnost měla všechny moje maily, kalendář, kontakty, fotky… Už to, že mají historii mého vyhledávání, je až až.

A proč mi to vadí? Roste riziko zneužití.
Drom avatar 13.8.2012 17:56 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
+1

A WWW rozhrani k mailu ma pouzitelny kdejaka suzba.
Jendа avatar 13.8.2012 19:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Osobně se už k mailu na cizích počítačích radši nepřihlašuju. Buď tam mám věci od lidí, kteří nejsou schopní ani na citlivé věci použít PGP (a pak nechci, aby si to root na cizím počítači četl), nebo PGP používají, a pak bych si to zase nepřečetl ani já :).
Jendа avatar 13.8.2012 15:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Z alternativ mi chybí hlavně vyhledávání. Nejlépe nějaké, kde provozovatel nemůže sledovat dotazy chodící od jednoho uživatele (např. když hledám nějaké jedy a půl hodiny na to VN Švihov :).

Mail mám stejně na vlastním serveru, na mapy používám OSM + deriváty (Prahou na kole, OSM for Garmin) a na letecké snímky seznamácké mapy, na ostatní věci mám normální desktopové aplikace.

Jak může Google přiháčkovat někoho přes přátele? Napadá mě jenom G+.
Conscript89 avatar 13.8.2012 12:42 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neni to konec freehostingu a domen 3. radu? Nevim jak presne algoritmus funguje, ale pokud bude nejaky "piratsky obsah" na pirat1.domena.com a pirat2.domena.com, tak bude frantapepa.domena.com na konci seznamu?
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
Jendа avatar 13.8.2012 16:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímalo by mě, jak ověří pravost té DMCA notice. Např. když jim napíšu já, že někdo někde vystavuje můj článek, jak ověří, že je můj, a co se stane, kdyby jim někdo nahlásil nějakou legální stránku, které se potřebuje zbavit (třeba web politické strany před volbami).
13.8.2012 16:50 bfgb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům

neoveruje se to nijak (viz us zakon)

ty das dmca, google koukne na obe url co poskytnes (jednu tvoji originalni a druhou s tim kradenym necim)

pokud to je stejne, vyradi to

a do google webmaster tools (pokud dana domena to ma aktivovane) napise info, ze jim bylo neco vybanovano (muzou podat protest)

that's all

Jendа avatar 13.8.2012 21:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
13.8.2012 16:13 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Náhodou, docela dobrá funkce - když budu hledat nějaký upirátěný data, tak vím, že s prvníma odkazama nemá cenu ztrácet čas. Ještě by mohli přidat nějakou značku, která by upozornila, že tohle porušuje autorská práva. Nejlíp velkou červenou čáru, za kterou by tyhle odkazy byly.
Jendа avatar 13.8.2012 19:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
site:chillingeffects.org warez_co_hledám

(bylo to tu kdysi v nějaké diskuzi)
13.8.2012 18:48 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nebude je upravovat kvůli pirátům, ale kvůli těm hajzlům, kteří proti pirátům vedou svatou válku. Kdyby nebylo těchto dacanů, Google by to měl nadále na háku.
14.8.2012 10:45 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Kto nechce warez, pojde od prvych vysledkov. A kto chce, tak pojde od konca.
13.8.2012 21:23 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
S bojem proti piratum souhlasim. Otazka je, jak bude tento konkretni system implementovan a jestli je to vubec spravna cesta.
13.8.2012 22:05 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Nu, konec koncu google je spolecnost jako kazda jina a muzou si svuj algoritmus upravit, jak chteji. Pokud bude nahlasovani webu odkazujicich na piratska data dobre fungovat: podchyceni falesnych hlaseni, atd. tak jsem za tuto upravu rad.
14.8.2012 12:24 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google bude upravovat výsledky hledání kvůli pirátům
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Google nikdy neuměl výsledky pirátských odkazů nějak rozumně řadit, proto taky na filmy používám The Pirate Bay (dot se) :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.