Portál AbcLinuxu, 3. prosince 2025 05:03
Tak to mi asi stačí málo ke štěstí, když mě to pořád baví :)
Být autorem, tak bych zvážil trochu vybalancovat obtížnost hry na začátku. Protože mě fakt nebaví, když se emzáci skoro vždycky dokážou strefit přes půl mapy, zatímco moji „vojáci“ se trefí jednou z pěti střel a to ještě na třetinovou vzdálenost. Když mi pár lidí přežije, je to úspěch. Ve městech se už dá líp taktizovat, takže je i slušná šance na úspěch, ale stejně...
Priznejme si, ze emzaci nahodne rozhozeni po nahodne mape, kteri proste tak nejak jsou a cekaji, nez budou nalezeni a zabitiCož na druhou stranu znamená, že jim na konci jejich tahu zbývá všechen čas a potom tvoje vojáky zabíjí reakční střelbou dřív, než je tvoji vojáci vůbec uvidí.
Já myslím, že přesně tohle on teď nechce. Já mám rád UFO i s tou starou grafikou.
Pokud se to uchytí, časem někdo lepší grafiku určitě udělá jako mod…
OpenXcom, což je port původní hry UFO: Enemy Unknownvs
OpenXcom Open-source reimplementation of the original X-Comjsem sám, kdo vnímá jistý rozdíl mezi "port" a "reimplementace"? mimochodem, většina "portů" (sic!) co znám, se principy hry měnit nesnaží ... pouze implementační detaily, jako je použitý 3D engine nebo výčet zbraní a vybavení
Asi tak, ale bavit se o takových jemných nuancích je přece tááková zábava…
Mohli bychom se hádat do krve, ale mně je tohle fakt úplně jedno :)
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.