Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 12:24

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
28.11.2010 23:58 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z toho co se zatím objevilo na novinkách bylo vše až do teď neoficiálně známé, alespoň lidem co umí číst mezi řádky.

Každopádně zveřejnění mi i tak přijde hodně nešťastné, v podstatě to poskytne oficiální podklady pro vyhrocené kampaně za nenávist proti US a ostatním zemím a naprosto pošlape pověst nejen Amerických diplomatů.

Pokud má Amerika chránit své občany, pak se nedivím těm DDoS útokům...
29.11.2010 00:01 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Podobně jako zpráva Vrby-Wetzlera dala materiál kampani nenávisti proti Německu a pošlapala jeho pověst. No fuj, jak někdo může takhle myslet...
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
pavlix avatar 29.11.2010 00:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Pokud má Amerika chránit své občany, pak se nedivím těm DDoS útokům...
Zřejmě máš na mysli hlavně ty "si rovnější" občany :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.11.2010 00:21 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Je dobře že žádná tajemství, která bys nerad vyzradil aby je někdo nezneužil proti tobě nemáš...
pavlix avatar 29.11.2010 00:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Jestli jsem nějaká měl, tak jsem to na sebe nejspíš dávno prásknul sám, třeba zrovna v diskuzích na Abclinuxu :).

Ale tvá narážka je úplně lichá, protože spoléhá na víru ve velkou ameriku... někdo v ní věří, někdo v ní nevěří. Ale ukaž mi někoho, kdo věří ve velkého pavlixe, který ovládne celý svět a udělá v něm pořádek. A nebo mi ho neukazuj a rovnou mu zavolej odbornou pomoc :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.11.2010 02:55 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Trochu si to nepochopil, snad časem.
pavlix avatar 29.11.2010 16:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Zajímavé, že ty jsi si jistý, že jsi mě pochopil :). Snad časem.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 29.11.2010 16:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Copak nevíš jak to bylo?

Se Sovětským Svazem na věčné časy

a nyní je to s USA na věčné časy
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
pavlix avatar 30.11.2010 02:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Mno moc se toho nezměnilo, koukám :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 29.11.2010 00:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
a kdo má chránit Ty druhé co jim oni ubližují.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
29.11.2010 00:45 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Proč bych já jako občan, jako ten, kdo fakticky vládu platí měl mít omezenější přístup k informacím, než ten, koho platím? :) Takhle si ochranu nepředstavuju.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
pavlix avatar 29.11.2010 00:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Proč bych já jako občan, jako ten, kdo fakticky vládu platí měl mít omezenější přístup k informacím, než ten, koho platím? :) Takhle si ochranu nepředstavuju.
Je to ochrana tvého duševního zdraví, které by mohlo být narušeno, kdybys věděl, jaké zločiny se z tvých peněz platí :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 29.11.2010 01:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Adresa serveru řídícího odpalování jaderných zbraní: florida.nukecontrol.mil

Heslo na roota: usarmy123
K některým informacím je dobré přístup řídit…
pavlix avatar 29.11.2010 01:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Třeba je to důvod, proč tuto informaci Wikileaks nezveřejnili :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 29.11.2010 02:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Vždyť já neříkám, že jsem proti zveřejnění zrovna těch informací, které zveřejnili (ostatně jsem si to neprohlížel, tak nemůžu rozhodnout). Jen jsem dával Mrkvovi příklad, že existují informace, které by měl stát opravdu držet v tajnosti.

To se v noci tak blbě vyjadřuju, nebo jsi nechápavý? :-)
pavlix avatar 29.11.2010 16:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
To se v noci tak blbě vyjadřuju, nebo jsi nechápavý? :-)
Na to bych snad mohl zareagovat jako zrcadlo, ne? :) Kdybych tam aspoň nenapsal ten smajlík, tak neřeknu, ale s tím smajlíkem prostě buď pointu chytíš, nebo nechytíš. A když nechytíš, nemá cenu vysvětlovat, protože vysvětlenému vtipu už se člověk stejně nezasměje.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.11.2010 02:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Jo, no. Na tom něco bude.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.11.2010 09:44 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Adresa serveru řídícího odpalování jaderných zbraní: florida.nukecontrol.mil

Heslo na roota: usarmy123
K některým informacím je dobré přístup řídit…
security by obscurity není zrovna nejvhodnější přístup - některé informace by ani neměly existovat, pak by nebylo třeba je utajovat (tj. v tomto příkladu onen server vůbec nemá být co napojen na Inet => nemá DNS záznam => není co zveřejnit)
pavlix avatar 29.11.2010 16:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Taktak. Informace vedoucí k odpálení vůbec nemá samostatně existovat. Akorát je třeba připomenout, že tohle není na zodpovědnosti Wikileaks (tobě kavole ne, ale některým jiným).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.11.2010 15:16 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
No vida pokrok, někde jsem četl, že před dvaceti lety měli jen ENTER :-D.
29.11.2010 17:55 jozinzbazin
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
tak tenhle byl fakt dobrej! :D
28.11.2010 23:59 adsvascvacbaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z CR je *zatial* jediny dokument. To "zatial" je dolezite, lebo na tej stranke je napisane: "Currently released so far... 219 / 251,287", tj. este nie je released skoro nic.
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 00:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Opraveno, díky.
29.11.2010 00:14 adsvascvacbaf
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Dalsi update: Podla tej stranky a "Country stats" tam je z CR 1,360 sprav, zo Slovenska 1215... (akurat stiahnutie + nacitanie Flash appletu trva dlho)
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 00:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Díky.
29.11.2010 00:28 asdfasdfa
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Pardon, teraz mam z toho chaos; v zotriedeni "By country" je stlpec fulltext Czech Republic 1,360

Ale podla stupna utajenia po scitani Origin: Embassy Prague to dava ine cisla:

Unclassified Embassy Prague 602 Confidential Embassy Prague 600 Secret Embassy Prague 69

Asi kazdy krat pocitaju nieco ine - bohuzial dokumenty nevidim, takze netusim, kde je rozdiel.
29.11.2010 00:03 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vlády si objednávají DDoS od mafiánů... žádné překvapení.
Quando omni flunkus moritati
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 00:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Měli to strčit na BitTorrent, zveřejnit Magnet link a nechat to mirrorovat celý svět. To už by žádný mafián nezastavil. Ale i na tom slavná Amerika pracuje: Internet kill switch.
pavlix avatar 29.11.2010 00:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Internet kill switch.
Pak se přejde na moderní obdoby toho, co tu bylo před internetem :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jakub Lucký avatar 29.11.2010 00:30 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
kabelový přenos... datový nosič do kabely a kabelu odnést :-)
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
pavlix avatar 29.11.2010 01:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Třeba. Fyzické přenášení dat je určitě jedna z možností. Ale je tu spousta dalších, dráty, rádio, protože není jednoduše možné přímo ohlídat celý svět.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 29.11.2010 01:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Proč si asi myslíš, že se uniklé zprávy jmenují kabelogramy?
GeoRW avatar 29.11.2010 09:59 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
zeby z anglickeho cables? telegram
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
Jendа avatar 29.11.2010 17:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Nepochopil…
29.11.2010 01:58 Magnet
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 02:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Takhle to nemá smysl, když tam jistě není všechno.
Jendа avatar 29.11.2010 02:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Tuhle měl jeden švédský portál kvůli zveřejňování podobných odkazů docela velké problémy…
Michal Fecko avatar 29.11.2010 07:27 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Takze sloboda a demokracia uz dorazila aj do Svedska? :-D
29.11.2010 15:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Ten soud s TPB je ještě z doby než přešli na magnet linky ne? Magnet link toho v sobě má mnohem míň než .torrent imho.
29.11.2010 00:06 optim | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Such disclosures put at risk our diplomats, intelligence professionals, and people around the world who come to the US for assistance in promoting democracy and open government.
[guardian.co.uk]

Že mu (nebo jí) huba neupadne.
29.11.2010 00:33 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
No, sověti, Fidelové a Kimové a podovný stvůry určitě plakat nebudou.
29.11.2010 00:35 Tan | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Omlouvam se za svoji neinformovanost,ale mohl by mi nekdo rict , odkud ty tajne dokumenty vlastne bere?
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 00:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
To se samozřejmě neví. Dotyčný by se pak asi nikde na světě před agenty USA neschoval.
29.11.2010 00:41 Tan | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
To je proste divny. Tolik dokumentu z ruznych statu nebo spis o ruznych .
GeoRW avatar 29.11.2010 10:00 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
no dotycny je uz od leta v USA uvezneny ;-)
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
vulgární Nick avatar 29.11.2010 12:29 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Takže ty dokumenty nejsou příliš důvěryhodné.

Na, světe, tady máš gigabajty skandálních dokumentů. Neřeknu, odkud jsou a kdo mi je dal, prostě ti musí stačit vědomí, že jsou skandální.
JSEM PRASE A HOVADO.
29.11.2010 12:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
No, nebyly by důvěryhodné, kdyby... USA nepotvrdili jejich pravost :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
vulgární Nick avatar 29.11.2010 12:42 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Nemluvím jen o dokumentech USA, mluvím o "produkci" WL obecně. Níže jsem sám napsal: jediným způsobem ověření je de facto potvrzení "prozrazeného" člověka. To samozřejmě platí jen tehdy, pokud ten člověk nelže.

Taky jsem ale níže napsal o tom, že bych se nedivil, kdyby někdo WL podstrčil falešné informace, takže za předpokladu, že USA (pro příklad) ty informace podstrčily a pak je po "úniku" samy "verifikovaly", tady mnoho lidí nad tím "odhalením" křepčí zbytečně.
JSEM PRASE A HOVADO.
29.11.2010 12:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Taky jsem ale níže napsal o tom, že bych se nedivil, kdyby někdo WL podstrčil falešné informace, takže za předpokladu, že USA (pro příklad) ty informace podstrčily a pak je po "úniku" samy "verifikovaly", tady mnoho lidí nad tím "odhalením" křepčí zbytečně.
To je pravda - ale zatím to vypadá, že tenhle leak USA jen uškodí. Takže nevidím důvod takového jednání.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
vulgární Nick avatar 29.11.2010 12:49 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Kdyby všechno bylo takové, jak to vypadá...
JSEM PRASE A HOVADO.
29.11.2010 15:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
To samozřejmě platí jen tehdy, pokud ten člověk nelže.
To je ale docela nezanedbatelná podmínka :-D.
Všichni lžou.
:-D
vulgární Nick avatar 29.11.2010 16:13 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
To je ale docela nezanedbatelná podmínka :-D.
To ano. Těží se z toho, že někteří lidé jsou debilové a řeknou, co sami nechtějí. Viz třeba Standa Gross nebo soudruzi z causy Climategate.
JSEM PRASE A HOVADO.
29.11.2010 20:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Takže ty dokumenty nejsou příliš důvěryhodné.

Na, světe, tady máš gigabajty skandálních dokumentů. Neřeknu, odkud jsou a kdo mi je dal, prostě ti musí stačit vědomí, že jsou skandální.
No jo, ale jak to chceš udělat líp? Zveřejnit jméno zdrojů, aby pak po zbytek života hnili v jailu, a to ještě v lepším případě? To asi ne, žejo...
vulgární Nick avatar 29.11.2010 21:39 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
No jo, ale jak to chceš udělat líp?
Nevím, jak to udělat lépe. A ani mě to moc nezajímá. Možná to ani nejde, pokud bychom se byť jen rámcově drželi způsobů, jaké WL užívá. Já jsem jen chtěl krotit bezhlavé nadšení ze "skandálu". Problém není ve WL, problém je v přístupu lidí.
Zveřejnit jméno zdrojů, aby pak po zbytek života hnili v jailu
Kdybych tento argument použil obecně na všechny informace, pak bych mohl říct jakékoli smyšlenky a vždy je obhájím.
JSEM PRASE A HOVADO.
29.11.2010 00:37 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A neexituje nejaky (napr. evropsy) mirror serveru wikileaks?
29.11.2010 01:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chápu správně, že dokumenty označené "SECRET" jsou tajnější než "CONFIDENTAL", nebo je to obráceně?
SPD vůbec není proruská
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 01:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Je to tak.
29.11.2010 01:25 mibo | skóre: 12 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Tak treba v NATO je: Cosmic Top Secret - prozrazeni by zpusobylo mimoradne zavazne skody, Secret - by zpusobylo zavazne skody, Confidental - by poskodilo a Restricted - by bylo nevyhodne. Sic nevim proc mam u Hasicu v Plzni proverku NATO confidental, respektive vim, ale nechapu, avsak to je spis na logiku naseho statecku. Jinak stejna obdoba utajeni je u nas (prisne tajne, tajne, duverne a vyhrazene) a predpokladam ze tedy i ve vsech statech NATO vcetne USA.
29.11.2010 07:47 100% Lenin
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Novodobý to soudruhu. Věz - že i novodobí požárníci musí být předvojem (nějaké - dosď si sám) třídy.

bla bla bla
Jardík avatar 29.11.2010 02:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já se těším na zveřejnění dokumentu o tom, jak si amíci sami zlikvidovali dvojčátka ...
Věřím v jednoho Boha.
29.11.2010 02:59 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Pak se ti bude s zdát svět veselejší ?
29.11.2010 06:23 Slayer
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Nie, ale bude pravdivejsi a uprimnejsi...
29.11.2010 06:47 Jiri
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
A když se to nestane, tak si počkáš znovu?
pavlix avatar 29.11.2010 16:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Myslíš na zveřejnění, že to udělali číňani? :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.11.2010 17:31 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Tak ho napise a posle na wikileaks.
Michal Fecko avatar 29.11.2010 07:32 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Preco USA nezrusia DNS pre wikileaks, ako to bolo pri torrent-finder.com?
29.11.2010 07:48 100% Lenin
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
asi je to pro ně výhodné, klasické vrtění psem
29.11.2010 07:53 100% Lenin
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
a propos - kromě jiného - vrtěti internetovým psem znamená jeho odstřižení v libovolnou chvíli. Oni už to občané odkývají. Až se nováci dozvědí kdo komu oře cizí/jeho pole. To jednoho na...e. No ne?

A pak už budeme na staré dobré lodi novinových a TV projímadel. Formování nového člověka a tak dále a tak dále.

Cinkejte nemehla a pak sypte je jedno čím a jedno jak. Chemický hambáče, práškové šampáňo a jiné pochutiny nové doby vás očekávají. Totální recyklace se oprašuje.

I toto může být jednou z verzí.
29.11.2010 09:06 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
predstavte si, ze mate vlastni mail/jabber server, pouzivate sifrovani i zabezpeceni, jak to jde a pak jednoho dne prijde nekdo a je jedno jestli je to vlada usa nebo franta odvedle a vsechny pikantni zpravy o vas a vasem okoli zverejni. uz vidim, jak mistni paranoidni jednotka z kinderporna rve o tom, ze je to bezprecedentni utok na lidska prava a vsichni zacnou flamovat, ze je potreba konecne vyjit do ulic nebo zalozit alternativni internet.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
29.11.2010 09:14 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Tento problém s Wikileaks je zatím největší útok na svobodu slova., dává státům do ruky důkaz že svoboda slova je nebezpečná. A umožní rychlejší regulaci internetu ...
29.11.2010 09:27 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
vsmni si,ze aby mohlo dojit k utoku na svobodu slova, musel nekdo porusit podobne zasadni princip -- listovni tajemstvi. predstav si, ze nekdo zverejni vsechnu tvou komunikaci a da to na internet. taky budes asi pekne nakrkly.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
29.11.2010 10:40 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
A zaútočím na principy které to umožnili, neboli tvrdím že tahle ptákovina ohrozí každého z nás ve smyslu svobody. Ono udržet svobodu je poměrně těžká věc, zaútočit na stát pomocí vykradení jeho tajných dat není přípustné. Stát krom ochrany svobod občanů musí také občany chránit, případně zajišťovat pro ně prospěch a to i na úkor ostatních. Problém vidím v tom že se někdo snaží dát tyto věci do ostrého rozporu. ZA to si zaslouží kopanec do rozkroku.
Jardík avatar 29.11.2010 12:04 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Já např. žádné tajemství nemám a kdyby někdo vykecal něco o mně, bylo by mi to ukradený. I kdyby vykecal, že mám malý penis a rakovinu varlat.
Věřím v jednoho Boha.
29.11.2010 14:15 A
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
A co tak meno, adresa, problemy s erekciou?
29.11.2010 14:24 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
muzes udelat pruser i bez toho. predstav si, ze jsi alice z nasledujiciho prikladu. Alice napise Bobovi, ze jsi videl, jak Cyril na poslednim vecirku trochu zaparil s Danielou. Eva se k teto informaci dostane a zverejni ji. diky tomu se k informaci dostane Franta, Danielin manzel, a ten ji zastreli, protoze mu byla neverna. nasledne Cyril zastreli i tebe, protoze vykecals neco, cos nemel, a kvuli tomu mu nekdo zastrelil holku.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
29.11.2010 19:25 Derryk
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
jj, to by bylo super. Cyril neměl s Danielou co pařit a ona s nim, když je zadaná. Po pár krvavých letech by se buď změnil přístup lidí k osobní zodpovědnosti za své činy nebo by došlo k změně morálních hodnot. Takže každopádně + ;)
29.11.2010 20:55 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Gabriela spáchá sebevraždu, protože se ukáže, že se v Cyrilovi, svojí celoživotní tajné lásce, strašlivě mýlila. Hanka, šéfka místní buňky Strany zelených, spáchá teroristický útok na sídlo předsedy vlády, protože utajované informace, které Eva, asistentka předsedovy poradkyně pro hubení domácích škůdců a tedy veřejný činitel, zveřejnila, ukazují, že Ivan, šéf tamní ochranky, který si v civilním životě nechával říkat Cyril, je agentem ruské kontrašpionáže. Johnny, expert na kryptoanalýzu, zjistí, že Alicina zpráva Bobovi, kterou Eva zveřejnila, je ve skutečnosti signálem pro spící agenty první vlny islámského Nového džihádu. Kristýna, nadšená konzumentka konspiračních teorií, z toho okamžitě vyvodí, že Eva je tajná islamistka a Ivan trojitý agent, což se shodou okolností potvrdí, když je Lara, odbornice na xenoarcheologii, uvidí souložit pod zbrusu novým pražským minaretem. Ma'gheâ, kapitánka poslední kolonizační lodi dávné rasy inteligentních trojokých chobotnic z planetární soustavy Betelgeuze, která se před časem s Larou seznámila na vykopávkách v Rudlitské poušti na planetě Kakrafún, ji v naprosté zoufalosti žádá o radu, jakou planetu by mohla její rasa osídlit. Lara, znechucená situací s Evou a Ivanem a čerstvě po rozchodu s Ninou, ze které se vyklubala doslova psychická upírka, posilněná lahví Old Pulteney, bez nejmenších skrupulí doporučuje Zemi, pokud si dokáže vyjednat odklad její naplánované demolice. Vidíš, Jardo, co všechno jsi způsobil?
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 12:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Tohle není až tak srovnatelné - není to soukromá komunikace. Až někdo vynese tajný dokument, že USA chce vybombardovat půlku Evropy, taky půjdeš obhajovat soukromí úředníků USA?
gtz avatar 29.11.2010 12:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Oni teď mají jiné zájmy. Nikdo neví co bude s Koreou a zda kdyby k něčemu došlo zda Čína by SK nešla na pomoc.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
29.11.2010 12:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Čína by imho SK na pomoc nešla (proč by to dělali?). To spíš naopak...
gtz avatar 29.11.2010 12:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
V minulosti Čína a Rusko byli hlavní spojenci v válce SK/JK. Nyní by Čína z toho nic neměla, ale i tak Čína by proti SK nešla.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
29.11.2010 21:01 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat

rusové by na pomoc KLDR nešli, rakety nemají kvůli USA a Evropě (válka je nereálná), ale kvůli Číně, kterou konvenčníma zbraněma nemaj šanci porazit. Čina si brousí zuby na bohatou ale nelidnatou Sibiř. Jižní Korea má za sebou USA a Japonci taky nebou rádi, že se jim střílí na dvorku a pomůžou jižní korei. čína bude možná zprvu dodávat zbraně KLDR, ale jakmile to s KLDR půjde z kopce, zaberou si kus severu a zlepší se jejich vztahy se západem.

 

Asi k tomu jsme s kamarádem došli. KLDR má šanci leda v blietzkrigu, maj početní sílu. Pokud se jim nepodaří získat dostatečný množství rukojmích, aby mohli vyhrožovat jejich zabitím, tak jsou v čudu :-)

gtz avatar 29.11.2010 21:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Co když vypustí najednou všechny rakety? A co ty jejich bio-zbraně? Myslím si, že se bude jen chrastit a bude klid. Obě země by tím hodně ztratily.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
29.11.2010 14:15 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Tohle není až tak srovnatelné - není to soukromá komunikace
to se jako ma rozlisovat ktera korespondence je soukroma a ktera ne? to jako vladni urednici a tajne sluzby maji spolu komunikovat pres message boardy, aby vsichni videli, co delaji?
Až někdo vynese tajný dokument, že USA chce vybombardovat půlku Evropy
zamenujes dve veci. neobhajuju to, co dela USA, ale nelibi se mi vynaseni informaci, ktere byly diskretni, bez ohledu na to, jake to muze mit dusledky.

mimochodem, jak by se ti libilo, kdyby nekdo vynesl na povrch vsechny zaznamy rozhovoru/emailu o tom, jak to bylo s prodejem abicka?
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 14:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
mimochodem, jak by se ti libilo, kdyby nekdo vynesl na povrch vsechny zaznamy rozhovoru/emailu o tom, jak to bylo s prodejem abicka?
Bylo by mi to jedno, protože to zásadní už stejně bylo vyneseno. Každopádně je tohle opět jiná situace - nemůžeš srovnávat společnost a vládu. Vláda je tu pro nás a má fungovat transparentně, firma je soukromý subjekt.
29.11.2010 09:24 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Problém je v tom, že stát není soukromá osoba.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.11.2010 10:15 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tenhle leak snad nikoho moc neohrozi na zivote, i kdyz u nekterych diplomatu tezko rici. Ale nejak nechapu, co je na publikovani diplomatickych resersi tak duleziteho z pohledu obyvatel? Mohl by mi nekdo z mistnich "WikiLeaks fanousku" vysvetlit, jak z tohoto budou tezit lide - obcane? A pred tim, nez se vydaji cestou zblebtani o otevrene spolecnosti a vlade, prosim, aby si uvedomili, v jakem svete zijeme a jak se pracuje v diplomacii. Tahle aferka mi prijde cca na stejne urovni senzacechtivosti jako byla Klausova SMSka o Topolankovi.... Upadek Wikileaks zjevne pokracuje.
29.11.2010 10:33 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Jo, je to tak malicherny, ze Hillary telefonuje doleva doprava, aby nejspis rekla, ze to tak nemysleli.
29.11.2010 11:11 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Nerikam, ze to nema dopad na diplomacii USA. Tak jako ta SMSka mela urcite dopad na vztahy v ODS. Ja nerikam, ze to dopad nema. Ale pro obcany to take pozitivni prinos nema. Ja netusil, ze Wikileaks maji mit uroven Blesku. I kdyz, po predchozich udalostech... :-(
29.11.2010 11:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Předchozí leaky taky nikoho na životě prokazatelně neohrozily (s vyjímkou Assange).
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
29.11.2010 11:09 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
A ten dukaz, prosim? Vy nebo nekdo jiny vam znamy osobne mluvil v posledni dobe se vsemi jmenovanymi?
29.11.2010 11:12 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Ne on věří. Dříve lidé věřili v boha ...
29.11.2010 11:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Dukaz, ze se to nestalo?
29.11.2010 11:17 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Důkaz čeho? Že ty leaky nikoho neohrozily? Důkaz, že se něco nestalo? To je padlý na hlavu, ne?

Nicméně, toto stačí, cituji:
Secretary of Defense Robert Gates said there is still concern Afghans named in the published documents could be retaliated against by the Taliban, though a NATO official said there has been no indication that this has happened.
...
The defense secretary said that the published documents do contain names of some cooperating Afghans, who could face reprisal by Taliban.

But a senior NATO official in Kabul told CNN that there has not been a single case of Afghans needing protection or to be moved because of the leak.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
29.11.2010 13:05 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Rikal jste, ze ty leaky prokazatelne nikoho neohrozily, tak jsem se ptal na dukaz toho "prokazatelne". Dekuji za odkaz na vyjadreni Roberta Gatese a zastupce NATO, to lze povazovat za dobry dukaz, ze se stav podarilo zvladnout.
29.11.2010 13:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Ne, říkal jsem, že nikoho prokazatelně neohrozily (což není "prokazatelně nikoho neohrozili"), tedy že nikdo neprokázal, že by někoho ohrozily. Ach ten jazyk.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
29.11.2010 13:10 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
OK, beru :-) Presto jste podal odkaz na vyjadreni, ktere snad i znaci, ze mozne ohrozeni se povedlo vcas eliminovat. Tim lip.
29.11.2010 13:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Na eliminaci jakéhokoli ohrožení intenzivně pracují už Wikileaks ve spolupráci s dalšími organizacemi. Dokonce nabídli spolupráci i Pentagonu. Ten ji ale odmítnul.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
29.11.2010 11:24 optim | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Nelze dokázat existenci, tak necháme druhou stranu dokázat neexistenci? Tak to opravdu neposloužím. Ale snad něco napoví, že kvůli úniku zpráv z Afgánistánu prý nikdo k úhoně nedošel.
29.11.2010 13:08 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
prokazatelně neohrozily
To jen k te zadosti o dukaz.
29.11.2010 13:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Blbé čtení vede k blbému chápání.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
29.11.2010 13:13 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Spatna formulace vede k blbemu cteni ;-) Btw. muzeme se vratit k tomu, ze by konecne mohl nekdo rici, jaky smysl pro obcany ma tenhle leak krome ukojeni senzacechtivych potreb?
29.11.2010 12:27 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Mohl by mi nekdo z mistnich "WikiLeaks fanousku" vysvetlit, jak z tohoto budou tezit lide - obcane?
Informace o chování vládních představitelů, o tom, jaká je skutečná vládní zahraniční politika?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.11.2010 13:01 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Jak z tech diplomatickych reportu tezi lide - obcane? Jak se to projevi v zahranicni politice USA? Jak to ovlivni obcany nejake zeme?
29.11.2010 15:44 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Jak budou občané těžit z toho, že se dozví, že jejich vláda jinak mluví a jinak koná v zákulisí? Jak budou těžit z toho, že se dozví, kteří politici podstrojují lezou do pr.. zahraničním zemím? Vážně je nutné se takhle ptát?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.11.2010 16:15 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Ano, je nutne se takhle ptat, uz jen proto, ze WikiLeaks, drive docela smysluplny system, ztraci to, cim mozna byl prinosnym pro svet. Protoze zatim z tohohle leaku leze v podstate jen balast z toho pohledu, co vy zadate. Docela pekny komentar k tomu je na The Register ("Has Wikileaks run out of secrets?").

Je mi jasne, ze vy se nemuzete dockat odhaleni, ze nektery z nasich politiku si petkrat denne odrika americkou hymnu a modli se zasadne smerem na zapad. To by vas asi uspokojilo a mohl by jste nadsene takoveho clovek odsoudit, nejlepe k smrti. A?
29.11.2010 16:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Pokud je to jen balast, proč se tím valná většina médií zabývá? Proč už to už teď poměrně značnou měrou ovlivňuje celosvětovou politickou scénu?
Je mi jasne, ze vy se nemuzete dockat odhaleni, ze nektery z nasich politiku si petkrat denne odrika americkou hymnu a modli se zasadne smerem na zapad. To by vas asi uspokojilo a mohl by jste nadsene takoveho clovek odsoudit, nejlepe k smrti. A?
Vaše schopnost extrapolace ad absurdum je úžasná. Ano, samozřejmě od politika v ČR očekávám, že bude hájit zájmy ČR a ne USA. Jakou hymnu odříkává, jestli se při modlitbách obrací směrem k Washingtonu, Moskvě nebo Mekce je mi jedno - pokud ve chvíli, kdy přijde na rozhodování nebude upřednostňovat cizí zájmy před zájmy ČR.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
vulgární Nick avatar 29.11.2010 16:48 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Pokud je to jen balast, proč se tím valná většina médií zabývá?
Co jste zač? Provokatér? ANO, média se zabývala, zabývají a budou zabývat HLAVNĚ balastem. A proč? Protože se i lidé zabývají HLAVNĚ balastem.
JSEM PRASE A HOVADO.
29.11.2010 16:56 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Jako provokatér vypadáte spíš vy. Co takhle reagovat na ten zbytek?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.11.2010 22:46 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Pokud je to jen balast, proč se tím valná většina médií zabývá?
Nerikejte mi, ze jste tak naivni. Ktere "noviny" jsou u nas nejctenejsi?
Proč už to už teď poměrně značnou měrou ovlivňuje celosvětovou politickou scénu?
Jak to skutecne ovlivnuje celosvetovou politickou scenu? Co to zmeni z dlouhodobeho hlediska?
Vaše schopnost extrapolace ad absurdum je úžasná. Ano, samozřejmě od politika v ČR očekávám, že bude hájit zájmy ČR a ne USA. Jakou hymnu odříkává, jestli se při modlitbách obrací směrem k Washingtonu, Moskvě nebo Mekce je mi jedno - pokud ve chvíli, kdy přijde na rozhodování nebude upřednostňovat cizí zájmy před zájmy ČR.
A jak budete z reportu americkeho diplomata o jednotlive aktivite z jeho perspektivy soudit, zda konkretni osoba jedna v zajmu CR? Jednotliva akce, ac se muze zdat jako velice spatna pro CR, muze mit velky vyznam pro CR v ramci nejakeho celku.
vulgární Nick avatar 29.11.2010 10:18 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Diverzní činnost je jim vlastní, snad se jim tedy líbí, když ji někdo použije na ně.
JSEM PRASE A HOVADO.
vulgární Nick avatar 29.11.2010 11:26 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechápu přehnanou důvěru ve WikiLeaks, a to jak u lidí zde v diskuzi, tak u "novinářů". Informace, které WL poskytuje, nelze často vůbec ověřit (zdroje pochopitelně nejsou prozrazeny - beztak pochybuju, že primární zdroje WL vůbec zná) a jediným způsobem ověření je de facto potvrzení "prozrazeného" člověka.

Kdybych byl v situaci těch, co jim údajně unikly nějaké informace, tak prostě začnu WL lifrovat falešné informace a celou situaci obrátím ve svůj prospěch.
JSEM PRASE A HOVADO.
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 12:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Píše se, že si měli opisovat čísla kreditek. To mi smrdí tím, že vláda USA může volně zjišťovat detaily o všech transakcích provedených na určité číslo karty.
29.11.2010 15:04 Standa
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Je to velmi pravděpodobné.

Již před lety, v rámci války proti drogám, vyplynulo na povrch, že vláda ilegálně nakupuje data o transakcích od bank, a z nich pak vytěžuje podezřelé kombinace (výrazné zvýšení poplatků za elektřinu + nákup hydroponických hnojiv => zátah FBI s cílem nalezení indoor pěstírny konopí).
29.11.2010 14:37 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bylo by fér, kdyby ten hrdina z wikileaks sehnal i dokumenty z ruska, číny a podobně - aby se měřilo všem stejně

ale na to asi koule nemá
29.11.2010 15:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Sezen kontakt urcite to bude venku :-)
29.11.2010 15:25 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
tož za prvé, "ten hrdina" nic neshání, lidi mu to cpou sami

a za druhý, dokumenty z Ruska nebo Číny na Wikileaks taky jsou, hledej šmudlo ...
29.11.2010 15:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Ze severní koreje :-D.
saly avatar 29.11.2010 16:54 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
Rozbalit Rozbalit vše Re: WikiLeaks pod DDoS útokem krátce po vydání dalších dat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mají nějaký jednoduchý způsob, jak ten jejich server mirrorovat?
Mám svůj web: https://www.renekliment.cz/.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.