Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 23:56

KOMIX - Dobrý člověk

9.5.2020 00:01 | Přečteno: 2247× | KOMIX | poslední úprava: 10.5.2020 07:45

Tak už je to 75 let od konce druhé světové války.

Dekorativní artefakty, které Vy třeba považujete za zcela normální a běžnou součást svého života, mohou jiného šokovat, znechutit nebo dokonce ohrozit na duševním zdraví! Proto si vždy před videokonferencí ukliďte, ne všichni zločinci byli pochytáni a ne všechny účty splaceny! A byla by škoda být právě jedním z těch dopadených zločinců, když jste pro společnost prospěšným a v jádru dobrým člověkem :-)

PS: Bonusový obrázek na Blaaznovu žádost. Zájemci si mohou autocenzurovanou polovinu pochopitelně domalovat :-)

 

 

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Obrázky

KOMIX - Dobrý člověk, obrázek 1 KOMIX - Dobrý člověk, obrázek 2

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Gréta avatar 9.5.2020 00:43 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

stáááááááávat stááááávat stáááávat!!!!! na rootu maj zapnutou diskuzi pod komikasama!!!!!!!!! :O :O :O :O :D :D buďto něco jejich expeťy zmršili při redesignu noa nebo konečně pochopili žeto byla pitomina vypnout. se jako uvidí :O :D ;D ;D

joa hovorka si úúúkliď to úúú ;D ;D

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
9.5.2020 09:58 Jmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ani tam nechoďte, už tam zas žádná diskuse není... :-)
Gréta avatar 9.5.2020 12:31 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

potvrzuju :'( :'(

nóóó a nově se taky jakoby ztrácej komenty ve fóru když třeba s něčim máte pravdu nebo z něčeho radost. sem tam napsala že se mi líbí žeuž to jako de diskutovat pod komiksem ale taky sem zapřemejšlela jestli to jako neni chybka kuli tomu redeisgnu. a uplně stejně jako minule koment do rána zmiz :O :O :'( :'(

mě neva že třeba nepoděkujou nevodpověděj nebo tak mě vadí taková legrační snaha vymazat jakýkoliv stopy po chybce a vytvářet nějakou takovou divnou iluzi vlastní nevomylnosti :/ :/

9.5.2020 16:54 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Holka naivní... To nevíš, že diskuse na Rootu je už nějaký čas Jirsákův safespace? Přiznejte se, kdo Root ještě čtete? Já už tam chodím jen na články Pavla Tišnovského.
Občas se tedy i trochu pobavím nad výrony grafomana Šilhavého :-)
9.5.2020 23:20 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Aj Nekola je skvely. Ked sa v diskusii vyskytnu Jirsak a Nekola, tak to ma tu najvyssiu uroven :) Krcmar z nich este bude najnormalnejsi.
10.5.2020 00:06 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Tisnovsky je super. Dobre take pise sam Krcmar. Jezkovi se tam jdu obcas vysmat. Je s podivem, ze se za ty dlouhe roky stale nenaucil psat.
Gréta avatar 10.5.2020 21:09 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

si nemyslim žeby jako jirsák potřeboval nějakej safespace. jeto takovej jakto říct slušně nóóó prostě suchar ale neni jako zase žádnej uplakánek ;D ho je tady často vidět v poradně teďko třeba u tamtoho dušanova gdpr takže si myslim že kdyby se jirsákoj na rootu líbilo a nic jinýho by neskous by zůstával jako jenom v rootím 'safespace' a sem by vubec nechodil. ale nevim :O ;D a jako vubec nechápu komu totam jako muže v současný podobě vyhovovat. výměna názorů mimo vip neexistuje autoři nedostávaj komenty a maj nějakou práci navíc s tim je schvalovat. co se jako krčmář někde prokec tak komenty schvaluje víc lidí nezávisle na daným autoroj článku takže buďto některý autoři se s tim nechtěj mazat nebo neni dost lidí pro moderování/cenzuru. nóó takže se jako muže teroreticky stát že ježek rozhoduje vo schválení vodbornýho komentu k tišnovskýho článečku :O :O
cenzura prostě ždycky výde dráš než svobodný blábolení to jako je asi jako všem jasný ;D ;D

nóó a ještě mam takový podezření že vo zavedení tý cenzury na roota rozhodovali předevšim babičky a dědečkové co pamatujou eště takový ty starodávný statický read only weby uložený na kazetách z magetickýho pásku který se pomalounku natáčeli takovým tim zpívacím modemem pro kabelovej telefon. nóó a ty tenkrát asi těžko mohli mit nějakou velikakánskou databázi s komentama a vubec s ní nějak jakoby nadálku něco dělat noa tak pro ně si myslim je statickej web bez možnosti komentovat asi jako uplně normální a teda i jako přijatelný řešení :O :O :D ;D

 

co tam teda jako na tom rootu čtu. kromě článečků vod tišnovskýho žanetina komiksu a krčmáře z toho co se tam jakoby nějak pravidelně voběvuje ještě celkem dou postřehy z bezpečnosti. pravidelně se tam ještě voběvuje tamta softwarová sklizeň s tim kombajnem na vobrázku ale často jetam samej electron a dlóóóóuho tam nebylo ukázaný něco co bych si jako nainstalovala ale blbinka nakonci bejvá dobrá :D u nepravidelnejch článků mimo nějakej seriál jeto tak 50 na 50 :/ :/

ježek mi neva ale taky ho moc nečtu :D si myslim že ježek má nějakej svuj význam pro ne it čtenáře z jinejch webů iinfa různejch těch vitalií lup podnikatelů a tak. je hloupí si stěžovat na jakejkoliv vobsah navíc. ježka nikdo nikoho nenutí číst tak nechte ježka žít :O :D :D ;D
jako je taky potřeba by se tam každej den něco voběvilo novýho na stránce i za cenu pitominy páč takle udržej čtenáře v režimu 'dneska eště musim zkontrolovat coje jakoby novýho na rootu' :D ;D

11.5.2020 09:06 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jsou dvě skupiny uživatelů safespaců.
Tzv. sněhové vločky a ideologové. Vločky se tam schovají, aby se v tom zlém světě nerozpustily. Ideologové si tam poplácavají po zádech s jinými ideology. Mezi ty druhé podle mého názoru lze počítat Jirsáka.
Vločky jsou vlastně oběti, ideologové (z mého pohledu samozřejmě) odpudiví tvorové.

Všiměte si, jak ideologům chybí např. smysl pro humor, jak sebe i svůj boj berou smrtelně vážně. Pro mě je šokující, kolik jich je ve světě IT - holt asi vliv prosluněné Kalifornie. Jsem proto rád, že už léta dělám v embedded a do IT už tedy tak úplně nepatřím... U nás jsou lidé normální :-)
Gréta avatar 12.5.2020 13:01 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

náhodou jirsák jednou napsal smajlík hele :D :D ;D

sem se jako snažila najít nějakej jeho vtípek ale nějak měto přestalo bavit luštit ty jeho komenty :D ;D

AraxoN avatar 10.5.2020 12:09 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ja som sa tam (na root.cz) nedávno pokúšal registrovať. Bohužiaľ som bol zmazaný skôr, než som stihol prvýkrát pípnuť. Ako rozumiem, že kto neplatí, nech si trhne nohou, ale mohli by to tam mať aspoň niekde napísané.
HO▽ORK△ avatar 10.5.2020 07:57 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

Úúú uklizeno ;-)

Díky

Blaazen avatar 9.5.2020 01:01 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Díky za komiks i za obrázek! :-)
9.5.2020 11:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Luxusni. :-D
9.5.2020 12:52 FFuka
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyvěsit si na zeď portrét malíře znamená být špatným člověkem, ok. Chudáci s ročníkem 88, co mají psát do formulářů?
9.5.2020 16:19 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
9.5.2020 16:46 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
X Æ A-12 je ve skutečnosti jméno občas používané Indiány kmene Dakota.
Trochu se zajímám o různá podivná nářečí (mám třeba rád jazyk Brainfuck) a tak jsem se pokusil tomu porozumět.
Je to takový překladatelský oříšek. V češtině se to těžko vyjadřuje, ale volný překlad je zhruba ve smyslu: "Ten, jehož rodiče jsou dementi."
Blaazen avatar 10.5.2020 00:29 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Věděli jste, že pro adminy existuje sudo krém? Tak jestli vás prudí uživatelé a jste opruzení, tak se s tím můžete namazat. Funguje i na uhry! :-)
HO▽ORK△ avatar 10.5.2020 07:56 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

"pro každodenní ochranu plenkou pokryté pokožky"

Schopný admin, který odvádí dobrou a poctivou práci, nemá důvod obávat se o stabilitu a zabezpečení svého serveru a tedy i důvod nosit pleny :-)

Gréta avatar 10.5.2020 18:37 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

podrtžítko by mohlo vo plínách vyprávět si myslim :O :D :D ;D

#ADBL

10.5.2020 21:45 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Nejen vyprávět.
Max avatar 10.5.2020 18:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Mám, zkoušel jsem ho, když jsem chodil delší tracky. Úspěch slavil, když jsem šel 100km track (nonstop, začínalo se ve 22h s čelovkama) po vrcholkách Šumavy a odřel jsem si půlky o sebe. Stačilo promazat sudokrémem a fungoval jsem jako před nehodou :).
Jo, kdybych si na 70km (po asi 2,2km převýšení) nenasral do trenek, tak bych těch 100km možná dal. No, vlastně ne, měl jsem nedoléčenou zlomeninu zánártní kůstky a klouby na tom také nebyly moc dobře.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.5.2020 21:47 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To chce trošku trénovat a nevydávat se na takovou procházku hned z kanceláře. Jinak přes 70 km dávají i mé děti.
Max avatar 10.5.2020 22:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Délka není problém, problém je převýšení. Jak jsem psal, na těch 70km bylo 2,2km převýšení (trasa vždy vedla úplně nahoru na kopec a pak úplně dolu, aby se na celé trase nahonilo co největší převýšení). Šlo se nonstop a začínalo se v noci. Těch 70km v terénu jsme šli asi 20h v kuse, resp. na 2 stanovištích jsme si trochu odpočinuli (chodilo se v říjnu a na kopcích buď pršelo, nebo sněžo pršelo).
Natrénováno jsem měl, denně jsem chodil přes 8km a víkendy jsem si dával opakované výstupy (třeba 2x, 3x) na Kleť pod lanovkou.
Pohořel jsem na váhu (začínali se ozývat kyčle a kolena) a tu zlomeninu (to bylo celkem peklo, co krok, to bolest hřebíku v noze).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.5.2020 23:34 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
2.2 km převýšení mi nepřijde nijak mnoho, to udělám na krátké procházce mimo hory - třeba kopce v Českém středohoří, běžně 300 m (200-400) převýšení na kopec. A i kratší procházka, řekněme 20-30 km, naroutovaná přes vrcholy 10 kopců, klidně udělá 3km převýšení.
Max avatar 11.5.2020 11:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
České středohoří mám celkem prošlé. Nejvyšší je tam asi Milešovka, kam od potoka dá člověk 400m převýšení. Ale nějak si nedokážu představit trasu v tom okolí, aby jsi dal takové převýšení.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.5.2020 23:36 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jinak s turistickým kroužkem jsme jako děcka chodívali "víkendový Everest", což znamenalo udělat převýšení 8848 m za víkend.
11.5.2020 04:54 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Max avatar 11.5.2020 10:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Tak jsi holt borec, no. Nejlepší borci (= ti co roviny a z kopců běhali a do kopců jeli po čtyřech) na tom pochodu dali těch 100km s převýšením 3km asi za 13h. Těch tvých 8,8km za víkend zní celkem neuvěřitelně, pokud se bavíme o nějakém dětském kroužku (= základka).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
11.5.2020 16:07 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
RTvrdil jsi že vzdálemnost nedělá problém, tak s ní neargumentuj. Samozřejmě, že jsme u toho neušli 100 km. Prostě jsi asi zvyklý chodit velké vzdálenosti víceméně po rovině.
Max avatar 11.5.2020 23:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Samotná vzdálenost není problém, to ano, ale když k té vzdálenosti přihodím horší terén a nějaké převýšení, tak je to jiná. To jest celé. Pokud to pro tebe problém není, tak ok.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
vencour avatar 25.5.2020 21:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Hm, tipnu si, že kombinace nevhodné boty, zpocené nohy a špatný povrch cesty dost určují, jak daleko člověk dojde. Mimo převýšení.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
11.5.2020 08:03 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To zni jako 5bv nebo b7? Jestli jsem to neuhodl, tak nevadi.

Mam kamarada, ktery v Tatrach mene nez 2km prevyseni povazoval za promrhany den.

Max avatar 11.5.2020 10:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Pochod BLK (Boubín Libín Kleť), bohužel již zrušený. Nadšenci ho pořádali asi 5-7 let. Pokaždé jiná trasa. Měli tam i kratší úseky i delší (100mil / 160km). Já jsem byl na dvou pochodech. První skončil technickým KO(špatně zvolené oblečení i obuv) po 42km. Druhý jsem ukončil s kamarády asi po 74km, kdy mi začaly odcházet klouby + ta blbá zlomenina.
Myslím, že tu stovku s převýšením přes 3km dali ti nejlepší asi za 13h. Už si to přesně nepamatuji. Timeout byl 36h (pátek 22:00 - neděle 10:00).
Pro mně těch 2,2km byl rekord. Do té doby jsem měl rekord z Alp, kde jsem dal na jednom kopci 1,2km (1,2km nahoru a 1,2km dolu).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
11.5.2020 16:15 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Já vyrostl v chalupě na úpatí bezvýznamného kopce, ovšem na vrchol to bylo 300 metru převýšení. Dodnes to používám jako jednotku převýšení. Bylo pro mě od dětství naprosto přirozené tam za den vylézt třeba třikrát (hráli jsem si tam a sešli dolů třeba na oběd, večeři) a nepovažovat to za sportovní výkon. Takže 2.2 km je 2.5 násobek dětské hry, která nestála za řeč. To fakt není nic, co by mělo člověku odrovnat kolena nebo co. 100 km do dálky považuji za několikanásobně namáhavější než 2.2 km převýšení. Sakra vylézt z centra Liberce na Ještěd je přes 600 m a je to odpolední procházka pro důchodce.
12.5.2020 09:31 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Z centra Liberece to je hlavne hrozna pakarna, nejde vubec o prevyseni. Sel jsem to jednou a od te doby zasadne tramvaji na konecnou.
Max avatar 12.5.2020 10:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Já to šel z parkoviště. Celkem pohodová procházka, ideál pro rodiny s kočárkem.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Gréta avatar 12.5.2020 13:10 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk

se tam dá jet lanovkou a cestou si jako z vejšky prohlídnout tu dlouhatatánskou šňůru turistů jak se celý upocený plazej nahoru do kopce zamávat jim a hodit po nich kornoutek vod zmrzliny :D ;D

11.5.2020 16:28 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Fakt by si nezvládl za víken 14x Liberec - Ještěd? Tedy byla by to nuda, ale jinak nic, o čem bys měl psát domů.
Max avatar 11.5.2020 23:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Asi se nerozumíme. Já netvrdím, že je 2,2km převýšení problém ani netvrdím, že je 100km problém. Já jen tvrdím, že kombinace obou + horší terén už nějaký problém představuje.
Takže tvá tendence toto vše posuzovat zvlášť je trochu mimo téma. Ale chápu, že někteří to mají jinak a zvládnou to levou zadní.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.5.2020 09:03 Onanym
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Smál jsem se 6 000 000 krát
10.5.2020 12:28 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Pocet Nemeckych obeti byva odhadovan na 7340000.
10.5.2020 14:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Počet německých oběti se odhaduje na skoro padesát milionů. Tolik lidí povraždili Němci a kolaboranti, kterým ty ríkáš "integrovaní".

Mrtví Němci se nezapočítávají, to byli pachatelé, nikoliv oběti.
10.5.2020 18:27 Onanym
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Nahlaseno ideopolici. Pri nasteve naseho pracovnika prosim nekladte odpor a spolupracujte. Jeden vylosovany stastlivec kazdy tyden vyhrava rodinny reedukacni zajezd vcetne dopravy. Zpatecni jizdenka neni soucasti.
11.5.2020 22:54 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Co by asi tak ideopolicii mohlo vadit na suchem konstatovani poctu Nemeckych obeti? Psal jsem to zde, abych dokreslil vaznost one velke tragedie. Nezlehcuj to, prosim.
11.5.2020 23:08 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Tvoje nacistická dezinterpretace. Udal jsi totiž počet potrestaných pachatelů.
11.5.2020 23:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jaka nacisticka dezinterpretace? Nacismus je zlo, jak jsem zde mnohokrat napsal. Co je nacistickeho na konstatovani poctu obeti Nemeckych? Ty to vsechno prekrucujes a prisuzujes prispevkum vyznam, ktery nemaji.
12.5.2020 10:09 onovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Když je nacismus zlo, proč se opakovaně hlásíš k sudeťákům a vyjadřuješ se negativně k odsunu? Vždyť tu působíš jako obhájce nacismu!
12.5.2020 12:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Prohlásit, že všichni sudetští němci byli nacisté je stejné, jako prohlásit, že všichni češi byli kolaboranti a udavači.
12.5.2020 14:10 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ty co nebyli nacisté ale nikdo neodsunul. U nás na vesnici bylo ještě v 80. letech několik německých starců a stařen, kteří odsunuti nebyli. Právě proto, že se nehlásili k třetí říši a nekolaborovali proti Československu.
⧠ A = 0 avatar 12.5.2020 15:24 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Proč lžeš?

(Mimochodem, i ti, co nebyli odsunuti, např. manželé a děti etnických Čechů, byli zavíráni do koncentráků.)
Nevolte zmrdy.
12.5.2020 15:28 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ty lžeš.
12.5.2020 12:43 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odsun, tak jak probíhal u nás je především ostuda. Pokud to někdo srovnává s tím co se dělo v roce 1938, tak si nevidí do huby. To co se dělo před odstoupením pohraničí Německu a bezprostředně po něm byly kriminální činy a jako takové měly být i stíhány a souzeny. Stejně jako zločiny ke kterým docházelo za války i po válce.
12.5.2020 15:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Souzeni měli být odsunutí Němci. Byla jim de facto udělena milost a ještě se cítí ukřivděně. Všichni,. kteří se přihlásili k Třetí říši měli být popraveni.
13.5.2020 22:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Proc bych se nehlasil? A ano, vyhnani povazuji za zlocin. Stat vyhnal na zaklade principu kolektivni viny 3 miliony svych obcanu. Vetsina z nich naciste rozhodne nebyli.
14.5.2020 13:17 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Většina z nich se přihlásila k Říši. Unikli z toho lacino, mohli být i popraveni.
14.5.2020 22:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jak se hlasili k Risi? Sudety se vlivem soukoli mezinarodni politiky staly soucasti Rise. Ptal se nekdo lidi tam zijicich? A i kdyby se hlasili a chteli do Rise, schvalujes vyvrazdeni tri milionu lidi na zaklade principu kolektivni viny? Jsou nacisty zeny pracujici v zemedelstvi? Jsou nacisty deti a starci? Jsou nacisty odvedenci do Wehrmachtu? Jsou nacisty Slezaci z Hlucinska a Tesinska, kteri byli odvedeni do Wehrmachtu, protoze uredne se jednalo o Nemce, i kdyz mnohdy poradne neumeli iazyk?
19.5.2020 09:20 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Na principu individuální viny.
Jsou nacisty zeny pracujici v zemedelstvi?
Dobrovolně a nadšeně pracující pro nacistické zemědělství živíécí nacistickou armádu? Samozřejmě.
Jsou nacisty odvedenci do Wehrmachtu?
Samozřejmě. Kdo už je víc nacistou?

20.5.2020 21:45 BoneFlute | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To není ani zdaleka pravda.

Těch, co se přihlásili k Říši bylo jen pár. Patřili mezi Freikorps, a bylo jich několik desítek tisíc (z 3miliónů celkem).

Pak tu bylo velké množství sudetských němců, kteří se k Říši přihlásili díky buzeraci českého státu. Prakticky neměli na výběr - buď to, nebo umřít hlady.

A pak tu stále bylo velké množství sudeťáků, kteří byli loajální vůči ČR, českému státu navzdory. Takže házet je do jednoho pytle je jako tvrdit o Palachovi, že to byl komunista.
11.5.2020 23:56 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Pachatelu? Co treba civilni obeti pri doruceni spojeneckeho pozdravu do Drazdan? Co trilety kluk vhozeny do studny? Ceho tito lide byli pachateli?
12.5.2020 10:08 onovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Kdo byli rodiče toho kluka?
⧠ A = 0 avatar 12.5.2020 15:26 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Irrelevantní. Jedině náckové posuzují děti podle rodičů.
Nevolte zmrdy.
12.5.2020 15:29 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Není to irelevantní. Dítě není nezávislá entita, je to jen remix rodičů. A jsou to primárně rodiče, kdo jsou za takovou smrt zodpovědní.
⧠ A = 0 avatar 12.5.2020 19:19 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To, že jsi neonácek, už víme dávno. Lidi s nezvrácenou morálkou to samozřejmě vidějí jinak.
Nevolte zmrdy.
12.5.2020 20:20 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Neonácek těžko, _ musí být přinejmenším neonacistická organizace.

Ale od politruka s nacistickým symbolem v avataru to je docela vtipné.
xxxs avatar 12.5.2020 20:47 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
mne ten symbol pripada dost medzinarodny. co je na nom nacisticke?
12.5.2020 20:55 !
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Bolševismus a nacismus je až na nepodstatné detaily totéž.
xxxs avatar 12.5.2020 22:50 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
medzinarodny vs narodny. to su skor pritipoly.
13.5.2020 14:05 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To nejsou protipoly, to je otocene o 360 stupnu. Ne nadarmo se Hitler dlouho kamaradil se stalinem. Ne nadarmo je tezko rozlistit, zda v dnesnim rusku panuje (Putin a spol) bolsevismus nebo fasismus/nacismus.
xxxs avatar 13.5.2020 15:25 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
maju nejake spolocne rysy, ale nacionalny a internacionalny su dve veci.
13.5.2020 21:48 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Národ je beztak umělý a nesmyslný pojem.
xsubway avatar 12.5.2020 23:57 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Podle tvé logiky je, podle mě, tvoje matka a otec, dvojice vhodná k terminaci. A samozřejmě, včetně tvé tělesné schránky ,-) Jste prostě taková zbytečná trojka :-D Nebo?
13.5.2020 22:15 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Pribuzni mych predku. Otec kluka odvedenec do Wehrmachtu. Prezil valku a zvladl se vratit z vychodni fronty. Maminka byla v domacnosti s ditetem a byla sama ze smiseneho manzelstvi. Ovladala dobre oba jazyky, ktere ucila i sveho syna. Byla zabita se svym ditetem.
14.5.2020 10:44 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Takže žena aktivního nacisty, který vraždil Slovany a židy. O jejích politických aktivitách se raději nezmiňuješ. O dítěti také nic. Mohl to být klidně nácíček z Hitlerjugend.
14.5.2020 11:46 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Nejsmutnější na tom je představa, jak by se stejné choré mozky, které se dnes schází pod fotkami prvňáčků ze ZŠ Plynárenské, nebo zde v diskuzi obhajují házení tříletých dětí do studny, zachovaly v tak emočně vypjaté situaci, jakou tehdy byl konec války. „Co Němec, to nacista“, „co muslim, to terorista“, … Znovu a znovu dokola.
14.5.2020 12:19 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Už to tu bylo jednou zmíněno, ale asi je potřeba to zopakovat. Slušní Němci nenacisti odsouváni nebyli. Bohužel naprostá většina tzv. nevinných Němců se k Třetí říši hlásila.
14.5.2020 22:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odvedenec do Wehrmachtu se snad rovna nacista?
15.5.2020 09:08 Evzen
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Samozřejmě.
⧠ A = 0 avatar 15.5.2020 10:37 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Přestaň lhát.
Nevolte zmrdy.
15.5.2020 11:48 Freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Soudruhu, hoň si ho, ale nemluv s ním.
14.5.2020 22:41 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ano, je to smutne. Valka probudila v lidech nejhorsi vlastnosti. Mnohdy asi diky strachu je to snad i pochopitelne. Mstit se na zenach a detech, veset a strilet nevinne,... to je prasarna a nemelo by to byt nikdy zapomenuto!
15.5.2020 09:07 Evzen
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Tyhle prasárny ale Němci včetně tvých sudetských dělali nebo přinejmenším podporovali celou válku. Nikomu z nich se nestalo nic horšího, než zasloužil.
15.5.2020 23:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Schvalujes vyvrazdovani? Schvalujes statem organizovane deportace vlastnich obcanu na zaklade narodnosti a kolektivni viny? Vojaci Wehrmachtu museli rukovat povinne. Pokud by nerukovali, hrozil by jim postih.
16.5.2020 10:07 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jo museli, postih, povinně, rozkazy... Tohle zkoušeli před popravou i náckové v Norimberku.

A ano popravy nacistů schvaluji. To není vyvražďování ale spravedlivý trest.
20.5.2020 21:47 BoneFlute | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To není pravda. Největší zvěrstva v sudetech (krom rusáků) dělali češi.
15.5.2020 11:50 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
O kterých nevinných mluvíš? Ženská, která se pelešila s náckem, nebyla nevinná, i kdyby jinak nevylezla od plotny.
15.5.2020 23:32 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Za prve to nebyl zadny nacek a za druhe ona se nepelesila, byli radne oddani. Povinne odvedeny muz nebyl zadny nacista! Proste vojak jako miliony dalsich.
19.5.2020 09:16 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
nacistický voják, vole

nacistický voják je ještě horší než nacistický civilista

tihle lidé se smaží v pekle
20.5.2020 21:52 BoneFlute | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
On je problém v tom, že z nás mluví historická zkušenost. Němci (a potažmo češi) žili v podmínkách, kdy neměli zrovna dobrou představu, co za zvíře je Hitler zač. Do dneška si lidé neuvědomují, co za sociopata byl zač Beneš. Prostě byli v mnoha případech objetí okolností a propagandy. Stejně jako dnes. Ne každý je inťouš se širokým přehledem a schopností dobrého morálního úsudku.

Což samozřejmě neomlouvá linč, střílení sudeťákům do zad při odsunu, udávání sousedů, etc.
21.5.2020 17:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Chudáci sudeťáci, třeba tenhle...
⧠ A = 0 avatar 22.5.2020 08:08 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Do dneška si lidé neuvědomují, co za sociopata byl zač Beneš.
+1. To je holt těžké, když ve školách se dějepis furt učí jako propaganda (pouze hrdinové a padouši se občas obměňují dle politické objednávky současného režimu), a podstatné věci se zamlčují; navíc se pak na nejvyšší úrovni přijímají rozhodnutí, že Beneš se zasloužil o stát.
Nevolte zmrdy.
25.5.2020 10:31 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
…navíc se pak na nejvyšší úrovni přijímají rozhodnutí, že Beneš se zasloužil o stát.
O jeho morální kolaps rozhodně.
14.5.2020 22:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ne. Odvedeny Soldat opravdu neni nacista. Jeho zena se starala spise o to, aby jeji dite melo co jist. A trilety chlapecek? Omg :-(
15.5.2020 09:04 Evzen
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Kdo už je víc nacista než nacistický vrah a voják? Sám Hitler?
15.5.2020 23:31 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jaky vrah? Povinne odvedeny v podstate ve veku kluka!
16.5.2020 10:03 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Prostě nacistická svině, která má na svědomí spoustu skutečně nevinných životů. Pak tu zas někde vykládej, že nejsi nacista.
16.5.2020 12:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Jak si to dovolujes soudit? Vzdyt ani nevis, kde slouzil, kolik mel bojovych zkusenosti a kolik zabil nepratel. Plneni rozkazu vojakem ve vyhlasenem valecnem stavu opravdu neni vrazda. To snad definuji i ty tve zenevske umluvy. Vis, co hrozilo za neuposlechnuti rozkazu ci dezerci? Ne, vetsina vojaku Wehrmachtu opravdu nebyli naciste. Ostatne to dokazuje i korespondence, ktera se zachovala.

Ja nacistou muzu byt opravdu jen tezko. Jednak je to zrudnost a muselo by mi byt asi tak nejmene 95 let a to mi, zatim, neni. :)
18.5.2020 10:34 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Irelevantní. Nastoupil do nacistické armády, byl nacista.
18.5.2020 11:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
To je úplně fuk. Podle toho co tady prezentuješ, mezi tebou a náckem není žádný rozdíl.
19.5.2020 09:15 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Ze sedmi slov je to výborná analýza, nechceš dělat pro FBI?
10.5.2020 12:25 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Btw byl zaplacen poplatek za pouziti podobizny politika? Mam pocit, ze za uziti jmena a podoby nekterych politiku se plati poplatky... :-D
Agent avatar 10.5.2020 14:30 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
TVL neříkej dvakrát... :-)
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
Gréta avatar 10.5.2020 18:46 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Agent avatar 10.5.2020 14:29 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Dobrý člověk
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Toto je taky dobrý člověk - Babišovy dobroty' - O perníkové chaloupke'
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.