Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 10:23

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
vencour avatar 14.2.2006 14:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Co s tim? Napsat někomu z poslanců? Protestovat u Paroubka? Nejradši bych asi začal pana Ministra lynčovat, aspoň v duchu.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
14.2.2006 23:37 HS
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Do toho , konecne by se nasel nekdo, kdo konecne vyrazne pomuze nasemu zdravotnicvi !
vencour avatar 15.2.2006 13:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!

Tim lynčovánim? Asi by to dopadlo titulkama v novinách "tajný agent lékáren neunesl riziko snížení svého hamounského zisku!"

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
JiK avatar 15.2.2006 13:29 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
ale houby, ten, kdo by Vas zbavil toho hajzlika, by byl ustrednim vyborem CSSD oznacen za zakerneho tridniho nepritele, za skudce v zoldu ODS, ktery svym hnusnym zlocinem zhatil realizaci zaveru XXXII. sjezdu Strany a jen proto se na operaci bude cekat dele, nedate-li soudruhu lekari obalecku do kapsy.
Mikos avatar 14.2.2006 14:14 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak tohle je ovšem síla... že by autoři Zeleného Raoulu uměli věštit budoucnost? ;-) Viz. Zelený Raoul č. 570 :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
vencour avatar 14.2.2006 14:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Neboli ČSSD volitelná není, ať už je ODS jakkoli natvrdlá.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Mikos avatar 14.2.2006 14:47 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
No nedělejte si iluze, ODS je pro mě taktéž absolutně nevolitelná, to co předvádějí (v té jejich trapné kampani) mi nepřijde o nic lepší, než to co předvádí (bohužel v reálu) sRath či Paroubek. A navíc jsou neslučitelní s mým politickým názorem a viděním světa ;-).

Opravdu nevím koho budu volit :-( Jediné co vím na 100% jistě je, že to nebudou komunisti, ODS ani KDU-ČSL.
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
Mikos avatar 14.2.2006 14:50 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
A vzhledem k tomu co předvádí ani ČSSD (i když dřív jsem je volil, tak pod vedením různých Paroubka pro mě již nepřipadají v úvahu... to by se museli hooodně změnit, autoritářská politika co předvádí Paroubek je věc kterou opravdu nesnáším).
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
JiK avatar 14.2.2006 14:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
komunisti vzdy rikaji, ze chyba neni v systemu, ze je jen docasne ovladl kult osobnosti...
14.2.2006 16:21 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Taky nevím, koho bych měl volit. Z politických kroků ČSSD je mi na zvracení. Populismus pro nejnižší vrstvy se mi skutečně nezamlouvá. Bohužel právě tyhle nejnižší vrstvy slyší na povrchové ukazatele a za kusem slíbeného žvance se táhnou jako krysy za krysařem.

Těm, co mají, sebereme a nebudeme mít nikdo nic. V ničem nám to nepolepší, ale ty svině manažersko-, lekárnicko-, doktorsko-, učitelsko- a právnickopodnikatelské už taky nebudou mít nic a nebudou se moct nad námi povyšovat.
Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
15.2.2006 00:38 HS
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Ve strucnem zivotopise Paroubka jsem se docetl, ze je absolventem ekonomie VSE. Vzledem k tomu co tu predvadi, tak ekonomii jen ztezi videl z mezinarodniho rychliku v plne rychlosti. Zatimco znalec praktickeho komunismu je velice odborny, coz nam tu nazorne predvadi. Bohuzel je v tom priliz uspesny a hodne lidi mu to zere .
14.2.2006 15:40 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
jsme na tom stejne. Ale volit se mi chce.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
14.2.2006 18:13 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Zelené? Co vím, máš liberální názory, tak by ti mohli být blízcí. I když s Jaderným blogem u nich asi neuspěješ ;-) A to fakt nevím proč, protože jestli fakt vidí alternativu k hnědouhelným elektrárnách ve větrnících a snižování (!) spotřeby tak...
Mikos avatar 14.2.2006 19:04 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Zelené taky ani náhodou, sice mají semtam nějaké ty dobré názory, ale jejich pohled na jadernou energetiku je absolutně zcestný a stupidní ;-)

Navíc mi docela vadí Bursík a politika jakou prezentuje - pěkně to popisuje článek Strana zelených jako „noví lidovci“ české politiky na Britských Listech.
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
14.2.2006 20:19 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Zelené taky ani náhodou, sice mají semtam nějaké ty dobré názory, ale jejich pohled na jadernou energetiku je absolutně zcestný a stupidní ;-)
Vec nazoru, mas na nej pravo. SZ holt budou volit ti, kdo maji jiny nez ty, takovi jsou taky ve spolecnosti zastoupeni a k nim se SZ obraci.
Navíc mi docela vadí Bursík a politika jakou prezentuje - pěkně to popisuje článek Strana zelených jako „noví lidovci“ české politiky na Britských Listech.
Ovsem tady bych zasadne nesouhlasil. Autor clanku se boji, ze SZ by mohla umoznit vladu ODS a KDU-CSL (a proto asi bude volit CSSD) - nehlede na to, ze je to moznost daleko mene pravdepodobnejsi nez velka koalice nebo vlada CSSD s podporou komunistu, je to typicky pokus nacpat politicke strany do stareho schematu levice-pravice.

Ktera strana nevyhovuje, napr. jako Zeleni (sam autor pise: "ochrana životního prostředí padá asi „o fous“ doleva" - nevim, kde na to prisel), a to se mu nelibi.

Smer programu SZ je spis "elitarsky liberalni" v tom smyslu, ze se obraci k "uvedomelym" volicum (vetsinou tem vzdelanejsim), kteri reflektuji komplexni kvalitu sveho zivota a zivota spolecnosti. Tohle masy nikdy nebudou a SZ nema ambice stat se masovou stranou (ostatne nikde na svete podobny proud neni "vetsinovy").

V Nemecku se priznivci a clenove SZ rekrutuji hodne z akademiku napr. (i kdyz tam to ma tradici generace revolty koncem 60. let, proto to nechci primo srovnavat).

"Levicovou" muze ochrana zivotniho prostredi a kvality zivota lidi ve spolecnosti pripominat snad jen tim, ze naznacuje tvrde mantinely pro "svobodne niceni" techto hodnot, ktere nebude garantovat "neviditelna ruka trhu", ale prave hlas a prani obcanu (napr. referendum)- i za tu cenu, ze to muze byt momentalne pro nektere jednotlivce nevyhodne (kazi jim to mozny "zisk").

To je ovsem taky rozdil mezi demokracii a oligarchii - a je docela jedno, jestli je to oligarchie ustavena diktaturou (napr. komunistickou) nebo zastiranim motivace a dusledku politiky (tedy prednost financniho zisku pro nekolik jednotlivcu za cenu zniceni zivotniho prostredi vsem).

Kdyz to hodne zjednodusim, tak pravicova politika se pokousi vytvaret iluzi, ze hlavni je ziskat dostatek penez bez ohledu na nasledky i na to, k cemu budou nakonec dobre; levicova pak, ze staci dostatek penez "spravedlive" prerozdelit, ovsem take bez ohledu na to, kde se vezmou a jestli to bude k necemu dobre.

Korektivy, ktere se na ceske politicke scene mohou rekrutovat v obcanskych sdruzenich nebo prave malych "tematicky" zamerenych stranach, jsou pro tyto "samospasitelne" programy dvou o moc zapasicich (a proto k pluralite nazoru nepristupnych) velkych stran podle me pro ceskou spolecnost prospesne. I kdyz strany typu KDU-CSL a SZ neziskaji asi nikdy podporu vetsiny volicu a budou muset vzdycky usilovat o "koalici" - a proto jim bude z "pravo-leveho" tabora vzdycky predhazovan oportunismus, ze se nechteji jednoznacne zaradit.

Bohuzel tyto namitky opominaji, ze by se v pripade mohly tyto male strany de facto nechat sloucit s temi velkymi. Strach velkych stran z toho, ze nebudou moci "totalne" vladnout a budou odkazany pri formulaci sve politiky na "male a nespolehlive" stranicky je taky pochopitelny.

Ovsem z hlediska obcana bych mel vetsi strach v pripade, ze nejaka strana ziska 60% hlasu a tim padem bude automaticky povazovat svoji politiku za zjevenou vuli volice a tim padem za svatou. Spolecnost je ovsem ruznoroda, a dokud ruznoroda zustane, budou mit navzdory nenavisti "velkych" i male strany svoje misto. Kdo by mel rad nekoho, kdo ohrozuje bezohledne vykonavani moci...

SZ a KDU-CSL jsou zkratka tvoreny (a voleny) volici, kteri by se v pripade systemu dvou politickych stran rozdelili pomerne rovnomerne do obou a vytvorili v nich odpovidajici platformy. S tim zadne straseni "nespolehlivosti", jake predvadi autor odkazovaneho clanku, ktery je naklonen jednomu ideologickemu reseni, nic nenadela, rozhodne tim nezpochybni jejich pravo na existenci.
14.2.2006 20:57 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Smer programu SZ je spis "elitarsky liberalni" v tom smyslu, ze se obraci k "uvedomelym" volicum (vetsinou tem vzdelanejsim), kteri reflektuji komplexni kvalitu sveho zivota a zivota spolecnosti.
Zvýšení kvality života zastavením výstavby silniční infrastruktury, takže auta ve městech bez obchvatu stojí a zamořují vzduch?

Zvýšení kvality života výstavbou větrných elektráren, které dělají kravál široko daleko a vypadají hnusně?
"Levicovou" muze ochrana zivotniho prostredi a kvality zivota lidi ve spolecnosti pripominat snad jen tim, ze naznacuje tvrde mantinely pro "svobodne niceni" techto hodnot, ktere nebude garantovat "neviditelna ruka trhu",...
Anebo tím, že se nařídí, přikáže, zakáže a jinak omezí. Zkrátka budeme ekologicky devastovat přírodu, abychom vyrobili elektrickou energii z "ekologických zdrojů"
Ovsem z hlediska obcana bych mel vetsi strach v pripade, ze nejaka strana ziska 60% hlasu a tim padem bude automaticky povazovat svoji politiku za zjevenou vuli volice a tim padem za svatou...
Co vidíš špatného na tom, když nějaká strana svým volebním programem získá tolik hlasů, aby mohla vládnout sama, pokud své předvolební sliby plní? Takhle funguje demokracie, pokud se ti to nelíbí, odstahuj se do Číny, kde tě s ní nikdo nebude otravovat.
Quando omni flunkus moritati
14.2.2006 21:17 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Zvýšení kvality života zastavením výstavby silniční infrastruktury, takže auta ve městech bez obchvatu stojí a zamořují vzduch?
Vidim, ze si pletes ruzne aktivisty neboli obcanska sdruzeni coby ucastniky lokalniho rozhodovani s politickou stranou. Nejsi sam.
Zvýšení kvality života výstavbou větrných elektráren, které dělají kravál široko daleko a vypadají hnusně?
Politicka strana stavi nejake elektrarny? Kde?
Anebo tím, že se nařídí, přikáže, zakáže a jinak omezí. Zkrátka budeme ekologicky devastovat přírodu, abychom vyrobili elektrickou energii z "ekologických zdrojů"
Zakaz neceho jeste neni a priori neco "spatneho", napr. je "zakazano" vrazdit, prodavat jedovate potraviny... A znovu: politicka strana, zvlaste tak "mala" nebude narizovat, prikazovat ani omezovat nic. To udelaji maximalne voleni zastupci "lidu" v parlamentu a jimi podporovana vlada - stejne jako je to dnes.
Co vidíš špatného na tom, když nějaká strana svým volebním programem získá tolik hlasů, aby mohla vládnout sama, pokud své předvolební sliby plní? Takhle funguje demokracie, pokud se ti to nelíbí, odstahuj se do Číny, kde tě s ní nikdo nebude otravovat.
Spatneho na tom vidim to, ze ma takova absolutne vladnouci strana pramalo korektivu. Nepsal jsem, ze by to bylo nelegitimni, pokud vidim, takze svoje vylevy o odstehovani se do Ciny si muzete strcit za klobouk. Ostatne je to pri momentalnim rozlozeni sil stejne utopie, pisu o tom jako protinazoru na to, ze jinemu se zase nelibi, ze dve male "osmiprocentni" strany nemuze tak tricetiprocentni jen tak beze vseho pri sestavovani vlady obejit, pricemz hleda chybu v tech malych stranach, nikoliv v tom, ze ta velka proste neziska vetsinu volicu. To je vsechno.
14.2.2006 21:39 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Vidim, ze si pletes ruzne aktivisty neboli obcanska sdruzeni coby ucastniky lokalniho rozhodovani s politickou stranou. Nejsi sam.
Četl jsem volební program Strany Zelených, takže v tomhle případě nebudu ten, kdo se plete.
Politicka strana stavi nejake elektrarny? Kde?
Já jsem ale neřekl, že oni budou stavět nějaké elektrárny. Ale jejich volební program obsahuje "hledání cest, jak využít potenciál větrné energie", což znamená, že budou jejich výstavbu podporovat, ať to bude stát, co to bude stát.
Nepsal jsem, ze by to bylo nelegitimni,...
Ale psal jsi, že se bojíš, proto jsem ti radil, aby ses odstěhoval někam, kde nic takového, jako 60% svobodně odevzdaných hlasů pro jednu stranu, nehrozí - nebudeš se muset bát.
...pisu o tom jako protinazoru na to, ze jinemu se zase nelibi, ze dve male "osmiprocentni" strany nemuze tak tricetiprocentni jen tak beze vseho pri sestavovani vlady obejit, pricemz hleda chybu v tech malych stranach, nikoliv v tom, ze ta velka proste neziska vetsinu volicu.
Malé strany v parlamentu blokují návrhy na většinový volební systém, takže v tom nějaký podíl viny mají taky. A díky systému poměrného zastoupení už tady 15 let nebyla jediná vláda, která by vládla bez cizí pomoci a nemohla své neúspěchy svádět na nespolehlivé koaliční partnery.
Quando omni flunkus moritati
15.2.2006 01:43 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
proto jsem ti radil, aby ses odstěhoval někam, kde nic takového, jako 60% svobodně odevzdaných hlasů pro jednu stranu, nehrozí - nebudeš se muset bát.
Takze jsem tu spravne, tady to taky nehrozi, takze se toho nebojim. Krome toho jsem nenapsal, ze se bojim, napsal jsem presne:

Ovsem z hlediska obcana bych mel vetsi strach v pripade, ze nejaka strana ziska 60% hlasu

A to hlavne z toho duvodu, ze v takovem pripade neduveruji urovni politicke kultury v Cesku, na to je 15 let po bolsevickem rezimu dost brzo. Bohudik tu neni stejna situace jako v Nemecku po valce, aby nam sedeli Americani za krkem a dohlizeli na to, aby se nevracely do politiky nacisticke moresy (a to trval nacisticky rezim v Nemecku taky jen tech 15 let), takze se s tim musime vyrovnat sami. To ma zkratka svoje mouchy.

Jeste to bude trvat, ceska politicka scena zkratka zdaleka neni zrala na prevahu "jedne matky Strany", ani stran pouze dvou - stacil jeden mladicek zeleznicar par mesicu ve funkci a komunisti byli malem ta druha "vetsinova" strana, coz by ODS jiste privitala. Nastesti jsme aspon cleny EU, i kdyz se to bolsevickym povaham evidentne prici.
Malé strany v parlamentu blokují návrhy na většinový volební systém, takže v tom nějaký podíl viny mají taky. A díky systému poměrného zastoupení už tady 15 let nebyla jediná vláda, která by vládla bez cizí pomoci a nemohla své neúspěchy svádět na nespolehlivé koaliční partnery.
Myslim, ze nic nebrani zadne strane v tom, aby presvedcila nadpolovicni pocet volicu a "vetsinu" si zajistila v ramci nynejsiho volebniho systemu. Ze zde volaji po umelem omezeni zvlaste jinak zastanci "volne souteze", je obzvlast pikantni. Malym stranam se neni co divit, dokud vladne v tech velkych duch "jednoty" spojeny s velkou davkou populismu a pitomosti najednou, asi neni pro nektere nazorove proudy misto v jejich "naruci", a nikdo se krome toho nebude primlouvat za vlastni likvidaci, leda silenec.

Ale to nic, ceska politika neni jediny cirkus tohoto druhu na svete, to prezijeme.
stativ avatar 14.2.2006 19:31 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Videli jste ten jejich klip? Ja ho videl v kine, je to docela zajimavy...
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
14.2.2006 14:51 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajimave je, ze ackoliv je na idnes.cz clanek o tomtez dni a tomtez setkani, ze tam o tomhle neni ani slovo, coz se pri bulvarnim charakteru mfdnes velmi divim.

Takze tohle jako de facto reklamni clanek (vice si prectete v dnesnich tistenych novinach!) muze byt taky jen vyplod fantazie redaktoru, kteri delaji z nejakeho komara velblouda, napr. z si dokazu predstavit, ze Rath pri sve aroganci rekl neco jako "... taky by se mohlo..." a pologramotni zurnaliste meli svuj "skandal". Ostatni to na te tiskovce ci co to bylo neslyseli?

Ze se toho chyta pan mistni demagog a skandalista (viz predchozi zapis o "podrobenem uzemi"), naopak neudivuje.
Isah avatar 14.2.2006 15:07 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
ZDN

Zde jsou bližší údaje.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
14.2.2006 15:10 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
No, bohuzel, to neni dalsi zdroj, to je naprosto totez. Ale diky za odkaz, hezka ukazka toho, jak pracuji "novinari" Lidovych novin: prebiraji pod svymi jmeny zpravy CTK.
14.2.2006 15:21 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Aby bylo jasno, jen si chci precist, co slyseli na tiskovce ostatni novinari, ale jak vidno, tak tam snad ani ti z LN nebyli a vsude asi bude tahle jednotna zprava z CTK, ve ZDN s uvedenim zdroje, v LN bez uvedeni zdroje (zajimave taky je, jak u nas agenturni zpravy prekracuji miru objektivity unosnou pro anonymni media jako jsou tiskove agentury, nekdo anonymne proste napise tendencni clanek a ostatni to poslusne papouskuji).

Disclaimer: Rath je mi osobne ukradenej a CSSD volit nebudu ;)
JiK avatar 14.2.2006 15:19 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
a pologramotni zurnaliste meli svuj skandal"...
Vidim, ze pro Tebe jsou novinari pologramotny povl a zumpa, co Vam drze kritizuje neomylnou Stranu a Vladu a brzdi nastoleni beztridni spolecnosti, pro mne je svobodny tisk hlavnim strazcem demokracie a dusledna kontrola politiku je jedna z jeho hlavnich roli.
14.2.2006 15:24 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Ja zatim vidim, ze "svobodny tisk" (Volkszeitung :P) jen opapouskoval CTK aniz se namahal s uvedenim zdroje, coz dokazuje tentyz prispevek v ZDN (odkaz vyse), podepsany tentokrat CTK. Tak cekam, az "svobodny tisk" neco napise.
14.2.2006 15:51 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Drtiva vetsina zprav v novinach je prebirano z CTK, staci se podivat do tiraze. Clanky bez uvedeni autora byvaji z pera CTK.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
14.2.2006 16:04 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Drtiva vetsina zprav v novinach je prebirano z CTK, staci se podivat do tiraze. Clanky bez uvedeni autora byvaji z pera CTK.
Ja to vim, nekde jsem uz napsal, ze se mi cesky "svobodny tisk" jevi jako zpravy CTK a jinych agentur doplne fantaziemi "novinaru" na tema publikovanych zprav. Overene a samostatne zurnalistickych pociny jsou vyjimky.

Zpravy agentur se ale casto dementuji, zkratka pisou hned o vsem, co se sustne, taky pod nimi nebyva nikdo podepsan. Utvaret si tedy nazory na nereflektovanem zpravodajstvi agentur je tedy hodne kratkozrake. Kvalitni zurnalismus ma operovat overenymi zpravami a zprava z tiskove konference ma byt podeprena bud oficialnim tiskovym prohlasenim nebo osobni pritomnosti reportera na akci, ne "prepsana" odjinud. Zvlast pokud se dotyka nejakeho zasadniho tematu.

V LN jsou ovsem "autori" teto zpravy uvedeni, o CTK je jen v posledni vete clanku v souvislosti s jakymsi rozhovorem, ani slovo o tom, ze by byla CTK zdrojem vsech informaci z clanku. Mozna, ze k tomu maji pravo ci smlouvu z CTK, to je mi celkem jedno, ale kdyz tohle vim, tak verohodnost takoveho clanku i jeho autoru klesa k nule.
14.2.2006 15:54 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chlače, ty jsi nemocný.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
14.2.2006 16:55 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

CO takhle vypsat sbírku za jeho hlavu? Myslim, že by se toho nějakej ukrajinec mohl chytit

www.pcnews.cz
Dalibor Smolík avatar 14.2.2006 18:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já se divím, že se divíte :-). Rath nedávno prohlásil, že komunisté už nejsou titíž, jako před rokem 1989, tam není ani Jakeš ani Husák, takže . jsou asi jaksi lepší, že? :-)
Myslím, že to o něčem vypovídá.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Isah avatar 14.2.2006 18:22 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!

Oni asi opravdu nejsou titíž jací byli kdysi. Rozumem se to snažím pochopit a říkám si, že snad by jim nikdo nedovolil, aby znovu ten stát dovedli ke "světlým zítřkům". Ale bojím se, že když by u moci byli, tak už jim zabránit nepůjde. Jen ta atmosféra společnosti v dobách před revolucí byla totální beznaděj. Dobře to pamatuju a bylo to hnusné.:-(

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Dalibor Smolík avatar 14.2.2006 19:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Návrat ke komunismu nehrozí, protože neexistuje Sovětský svaz a jejich tanky. V tomto jsou dnešní komunisté jiní. :-)
Jejich myšlení se nezměnilo vůbec v ničem, možná právě proto mají tak vysoké preference! Jinak tu dobu pamatuji také, zejména na ty železné potvory s bílými pruhy, co nám jezdily kolem oken, když skončilo jedno "zajímavé" jaro :-(
Ale to jsme odbočili od problematiky Ratha... Skutečně odbočili???
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Isah avatar 14.2.2006 19:30 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!

Ani ne, Rath je v ČSSD a ta je spjata s Komunisty. A pokud vyhrají volby....:-(

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
14.2.2006 22:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Ale kdepak, neodbočili, oni tu jsou a čekají. A jsou tu ti co také čekají, až jim někdo hodí kus žvance. A pak jsou tady ti co si myslí, že se to nemůže opakovat. Asi ne tak jak to bylo, ale jinak. A jestli si někdo myslí, že to nemůže být horší než to bylo, tak ho klidně při tom soudruzi nechají. Zcela určitě mu to nebudou vyvracet. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.2.2006 18:20 Michal Korf
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Vůbec nechci hodnotit kroky pana ministra, spíš jen vnést jiný pohled na problematiku

Když vznikly soukromé zdravotní pojišťovny, mohl si každý pojišťovnu zvolit, jistě všichni souhlasí, že nejdaražší pacienti jsou staří lidé a děti a právě ti zůstali ve VZP. Proto má VZP schodek v hospodaření, zatímco soukromé pojišťovny hospodaří s přebytkem. Aby byl systém spravedlivý musely by ostatní pojišťovny převzít úměrnou část "drahých" klientů od VZP.

Kladu si otázku proč žádnému z reagujících tento zcela nerovný přístup k trhu, kdy jeden subjekt má většinu pasiv a ostatní z velké části aktiva nevadí. Možná proto, že tento "bolševizmus", slovo, které tak rádi používáte, vznikl za vlád ODS.

14.2.2006 19:08 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Když vznikly soukromé zdravotní pojišťovny, mohl si každý pojišťovnu zvolit, jistě všichni souhlasí, že nejdaražší pacienti jsou staří lidé a děti a právě ti zůstali ve VZP. Proto má VZP schodek v hospodaření, zatímco soukromé pojišťovny hospodaří s přebytkem. Aby byl systém spravedlivý musely by ostatní pojišťovny převzít úměrnou část "drahých" klientů od VZP.
Pod VoZP spadá víc starých lidí, než pod VZP (jsou to hlavně bývalí i současní zaměstanci Ministerstva obrany - vojáci z povolání.)
Kladu si otázku proč žádnému z reagujících tento zcela nerovný přístup k trhu, kdy jeden subjekt má většinu pasiv a ostatní z velké části aktiva nevadí.
Nevím, co si představujete pod slovem trh, ale já si pod tím představuji možnost výběru pro zákazníka, nikoliv pro poskytovatele služby.
Quando omni flunkus moritati
Isah avatar 14.2.2006 19:37 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!

Novorozenec spadá pod pojišťovnu matky. Je-li tedy matka pojištěna u ZPMV nebo VOZP, dítě má tutéž pojišťovnu. VZP je největší pojišťovna, ale také nejhloupější. V následné péči platí třeba 6letou hospitalizaci ve zdravotnickém zařízení ačkoliv pacient náleží pod péči sociální a nemusela by ji tedy hradit. ZPMV, VOZP si tyto lhůty hospitalizace hlídají. Po 3 měsících je nutné žádat o prodloužení poskytování zdravotní péče.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
14.2.2006 19:39 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vydrzte to do voleb, dejte hlas nekomu jinemu a zas pak na 4 roky drzte zobak! To je ta vysnena demokracie :-)
15.2.2006 00:20 HS
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Demokracie neni jenom forma vlady. Jsou to take garantovane jiste svobody ?

Copak nejsi rad, ze nejsi v kriminalu, jenom za to, ze myslis jinak, vyznavas jinou ideologii, mas jiny pohled na svet, tva kariera neni znicena na tom, ze v hospode neco nepekneho reknes na adresu zprateleneho naroda po prohranem finale MS ledniho hokeje. Neni ti znemozneno studovat jenom proto, ze tvuj stryc je farar nebo emigrant. Tve genialni schopnosti jsou zmarene a jsi odsouzen k pomocnym pracem, jenom proto, ze soused vysoke obecni zvire nesnasi tvou rodinu a skodi ji co to jde. Nebo te odsoudi k likvidaci v dolech za to ze jsi branil republiku na spatne strane, nebo te popravi jenom proto ze jsi vyznamny a jses jim alternativou ?

Demokracie ti tady nabizi to nejcenejsi co ma, a bud rad ze to nefunkuje tak, jak jsem to popsal vyse v tomto prispevku. Nebo bys chtel byt popraven za udajne zlociny, se kterymi nemas nic spolecneho ?

To ze mezi hlavnimi predstavitely psilne prevlada chovani Volici, dej nam svuj hlas ve volbach a potom drz hubu. neni chybou demokracie, ale chybou clenu stran a volicu, ze takove predstavitele toleruji a pravidelne voli. Kdyby se proti tomu hodne lidi postavilo, toto chovani odejde do zahrobi.

Mimochodem nejsi rad ze za tvuj prispevek nejsi predvolan na vyslechy policie a v praci nejsi prerazen na horsi, pomocnou praci nebo tve kariere byl ztrzen vrchol, ze ktereho dale proste nemuzes ?
15.2.2006 09:03 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
zatim. ale pokud to takhle bude pokracovat, dost mozna to tak bude vypadat znovu.
14.2.2006 22:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na co si stěžujete všichni? Jsou z nás a vypovídá to o nás. Měli jsme patnáct let na to abychom ze sebe bez cizí pomoci a cizího nátlaku udělali banánovou republiku plnou korupce. Vždyt to co dělají, dělají jen proto že to mnohým přemnohým z nás vyhovuje. Přečtěte si po sobě své komentáře ke všem těm politickým debatám, které tu vedete. Dobře si je přečtěte. Pak možná, ale jenom možná pochopíte.

Rádoby politologické úvahy nic neřeší a vaše "intelektuální" předvádění už vůbec ne. Kdo z vás oznámil poslanci ze svého obvodu, že jeho volit zcela určitě nebude? Kdo z vás si skutečně prohlídne kandidátku a zaškrtne člověka , kterého chce? Valná většina řekne, "volit nejdu není koho". Kdo z vás co tu pláčete jak se "komunisti houfují" hodlá volit lidi , kteří nikdy komunisty nebyli? Kdo z vás skutečně půjde volit? Klidně čekejte na to co se stane. Něco se stane. Ale není jisté jestli se vám to bude líbit. Bud jste svobodní lidé odhodlaní vzít na sebe a za sebe odpovědnost a nebo jste plačky nad ztracenou demokracií. A Budete mít přesně to čeho se bojíte.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Isah avatar 15.2.2006 05:08 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!

Jo, pane Jílek, poraďte nám, bez vás a vašich rad bychom se v tom dnešním světě ztratili. Vlastně můžeme být blahem bez sebe, když nám Všeználek poradí s věcmi od balení batohu přes jeho vybalování až po to koho a jak máme volit :-( . Možná by vám neškodilo se nad tou svojí arogancí trochu zamyslet.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
15.2.2006 09:03 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: A bude se krast!
jo. zvlast kdyz pycha je smrtelnej hrich :)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.