Portál AbcLinuxu, 30. března 2024 05:55

Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová

12.4.2018 17:18 | Přečteno: 2159× | Zahraničně politické školení a průprava

Dlouho, předlouho jsem dumal nad tím, čemu měla posloužit aféra s dvojitým agentem a jeho dcerou. Poškodit a ukázat prstem na viníka, který byl znám už dvě minuty po incidentu – ano, jistě, roztočit další kola sankcí, samozřejmě, to už tu bylo a bude.

Už od začátku bylo pozoruhodné, s jakou vervou se toho ujala nejen vláda a premiérka bývalé velmoci, ale i mínkotvorná média. To už jsem si říkal jděte s tím do.. za tím něco bude, nějaký vyšší a ušlechtilejší cíl. Pak přišly Velikoce a s nimi přicházejí i zázraky, v tento čas vstávají lidé z hrobů a dochází ke vzkříšení a tento největší příběh historie si prožila nejprve agentova dcerka Julie a nyní ho prožívá i taťka Skřípal. Jen škoda že nepodařilo zachránit kočičku s morčátkem, tady padá trochu stín na britské veterináře, ale jinak všechna čest.

Dnes už je to celkem jasné a celkem dobře to do sebe zapadá, čemu byla předstupněm Skřípalovic aférka. Sýrie nedá válečníkům dodnes spát. Současná vyhrocená situace se ale v jednom podstatném od předešlých dost liší. Zatímco před přepadením Iráku, po kterém zmizely dva miliony iráckých křesťanů, se Collin Powell snažil cosi světové veřejnosti nalhat, ukazovat obrázky a bílý prášek a i nějaké ty historky o vyhazování dětí z inkubátoru iráckými vojáky se našly.

Děti hrají hlavní roli ve filmu i nyní. Starý a ohraný psychologický trik. Dnes už stačí k přepadení a okupaci země osprchovat hlouček dětí hadicí dát to na jutůb, tak jak to udělali spolupracovníci džihádistů Bílé helmy (kde se tam vzali, když je město obklíčeno?). Tady se nacházíme už o notný „level“ dále. Dnes už se nikdo neobtěžuje ani s falšováním důkazů. A to je na tom to nejhorší poznání. Někomu to setsakra nevoní, že válka v Sýrii prakticky skončila.

       

Hodnocení: 30 %

        špatnédobré        

Anketa

Co udělá nalakovaný tajtrdlík s přehazovačkou po vypršení všech lhůt a ultimát?
 (39 %)
 (29 %)
 (4 %)
 (4 %)
 (21 %)
 (4 %)
Celkem 28 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

12.4.2018 20:59 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kolik vám vlastně Rusáci platěj?
12.4.2018 21:51 Trumpeta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Halucinogeny Ja? Na já das ist zuper! :-)
the.max avatar 12.4.2018 22:04 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Četl jsem takovou celkem zajímavou myšlenku. V Rusku přestává být problém to, co někdo ví na někoho mocnějšího, takových už totiž moc není (jak se Rusové rádi říkají, není člověk, není problém). Ale jako velká hrozba se ukazuje to, co někdo může říci o sobě (přiznání v čem měl prsty) a následně by se mohlo přijít na to, že aby mu to prošlo, tak ho musel krýt někdo vyšší a mocnější a toho by tyto zveřejněné informace mohli ohrozit. A tak je tu zase ta známá fráze, není člověk, není problém.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
13.4.2018 07:55 gogo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Ale pánové. Pro obě strany jsme jen postradatelná čísla. Radši všimněte, kolik vůdců svobodného světa je bezdětných a je jim vlastně úplně jedno, jak to dopadne. Angela Merkelová,Theresa Mayová, Jean-Claude Juncker,předsedové vlád Itálie, Nizozemska, Švédska a Lucemburska, prezident Francie Emmanuel Macron a první ministryně Skotska Nicola Sturgeonová. Není Vám na tom něco divného? Zdroj https://echo24.cz/a/w53cJ/evropu-vedou-bezdetni-politici-jake-to-muze-mit-dusledky
12.4.2018 22:11 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Autor tohoto blogu je putinovské prase.

Fik fik.

Es kommt der Tag.
12.4.2018 22:19 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Prasata jsou američtí váleční štváči a jejich řiťolízači.
12.4.2018 22:38 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Američané se narozdíl od Rusů myjí.
13.4.2018 00:42 CREW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
To víš že se Američani myjí, v POTOKÁCH KRVE LIDÍ NA PLANETĚ ZEMI!
13.4.2018 11:14 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Psal to falesny Odin, ale pokud jsou to ruske potoky, nevadi mi to.
13.4.2018 17:38 Odin alias Fašos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Fašista já? Naturlich! :-(
13.4.2018 15:10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Je jedno, jestli je to Rusko, USA nebo třeba Čína, všechny mocnosti jsou v tomto ohledu stejné. Same shit, different as*hole.
13.4.2018 16:36 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Naprostý nesmysl
14.4.2018 19:54
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Proč?
15.4.2018 18:19 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Protože žít v Rusku nebo ruské sféře vlivu je za trest, zatímco v USA a na západě je fajn.
Petr Tomášek avatar 13.4.2018 19:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Spočítej si, kolik civiliních obětí mají v Sýrii čuráci rusáci na svědomí a pak ti dojde, kdo je skutečným válečným štváčem (a když se podíváš do zrcadla, zjištíš, kdo je jejich řiťolízalem...)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Darth Phantom avatar 13.4.2018 19:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
On už to někdo spočítal? Třeba prodejce obnošeného šatstva v Coventry (SOHR)? Vidím, že inkluze začíná zabírat a to mě těší.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
14.4.2018 13:33 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Ty jsi dobře naočkovaný. Kdo ten konflikt vyprovokoval? Kdo cvičil a vyzbrojoval radikály, pardon, umírněnou opozici?
15.4.2018 18:22 Koza
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Rusáci.
16.4.2018 12:46 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Myslíš?
13.4.2018 00:30 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
To psal falesny odin.
13.4.2018 08:06 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kazdy ma svuj nazor, kazdy si ho muze udelat na zaklade vice zdroju. Myslet si, ze svet je cernobily je naivni. Vsichni lzou jenom ja jsem vlacek.
Dalibor Smolík avatar 13.4.2018 13:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
A já jsem zase letadlo. Konečně jeden rozumný názor. Svět není černobílý. Trochu mi situace připomíná stav před 1. světovou válkou. Velmoci by si rády znovu rozdělily sféry vlivu. O ničem jiném to není. Trump mluví rychleji, než myslí, Putin zatoužil po bývalé slávě SSSR a Erdogan zase vzpomíná na starou osmanskou říši. Jak se dohodnou a zda budou rozumní, Bůh suď. Ale na rozdíl od Odina bych se nerad brodil v jakékoliv krvi, ani ruské. (Abych byl přesný, nechtěl bych ani, aby se někdo naopak brodil v krvi mé :-) ) . A do toho vstoupí moudrý nejmilejší vůdce Kim Čong Un a urovná spor s Jižní Koreou.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Darth Phantom avatar 13.4.2018 15:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová

Zdravím, pane Smolíku. Odkud začít, tak třeba tedy od ohniska napětí. Sýrie je zájmovou oblastí Ruska, řekněme klidně koloniíí, desítky let. Kontrolní otázka tudíž zní: Kdo komu leze do zelí a kdo komu opakovaně rozšlapal košíček? Vůbec nepochybuju o tom, že by Puťka rád obnovil slávu SSSR. Jen netuším, kde k tomu dochází. Sýrie je špatný příklad. Tam si drží zuby nehty svojí osamělou enklávu.

S tím Tureckem máte ale pravdu. Turci se tam skutečně umně vetřeli a nikdo s nima už nic neudělá, mají jednu z největších armád v NATO. Nejspíš asi panuje mezi hlavními aktéry nějaká tichá dohoda a všichni jsou nuceni je tolerovat. Pokud nějaký mezinárodní vojenský zásah, tak by bylo nanejvýš vhodné douklízet území od teroristů vyzbrojených a vycvičených Američany a Saúdy a poté bylo vhodné vypráskat Osmany. To se ovšem nikdy nestane a odnesou to Kurdové, kteří mají velký podíl na eliminaci IS.

Víte, pro Ameriku musí být strašné a ponižující zjištění, že doby, kdy stačilo písknout a seběhlo se hejno ratlíků a šlo se do války, jsou prostě pryč. Ještě bude kopat a hodně. Pravda, je tu stále Velká Británie, nejlísavější pudl u nohy. Ten by šel do tažení i proti Eskymákům, to jsou v podstatě rukojmí. No a ještě Francie. Pochopitelně nesmíme zapomenout na Saúdskou Arábiii, jeden z nezrůdnějších režimů na Zemi a dobrého kamaráda USA, to je bezva trh na odbyt amerických zbraní.

Sledoval jsem různě zprávy i třeba na SkyNews a veřejnost není dalšímu nelegitimnímu přepadení bez jakéhokoliv mandátu vůbec nakloněna. A záminka? Otravu nervově paralytickou látkou nepřežije akorát kočka a hlodavec a sprchování děcek hadicí je důkaz pro vpád do cizí země. Já se ani nedivim, lidi už nejsou zdaleka tak vymaštěný.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
Dalibor Smolík avatar 13.4.2018 16:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
No v každém případě máte pravdu v tom,že chybí důkazy o tom, kdo použil chemické zbraně, v dané situaci k tomu měl Asadův režim asi nejméně důvodů. Také se mi nelíbí rychlá reakce mocností na tuto událost, aniž došlo k jejímu vyšetření. Otázkou je, zda je možné v současné chvíli rychle takovou záležitost vyšetřit a zda jsou na místě lidé, kteří to jsou schopni udělat (tj. zda by byli vůbec vpuštěni). Nemohu nevzpomenout na případ Saddáma Husajna, který měl 15 let na to, aby chemické zbraně zlikvidoval, když hrozila mezinárodní inspekce a Američani tento jednoduchý trik neprohlédli (nebo nechtěli prohlédnout). Proč jsem vzpomněl na 1. světovou válku? Atentát v Sarajevu také nebyl příčinou války, jen záminkou. To, že není veřejnost nakloněna další vojenské akci je pravda, proč najednou Trump řekne, že je na stole "i jiné řešení", než jen vojenské poté, co vyhlásil, že bude Syrii bombardovat, je asi jasné.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.4.2018 21:34 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Prispevky pod timto blogpostem pise falesny odin a ten pravy se s nimi neztotoznuje. Situace v syrien je absolutne neprehledna a pro bezneho smrtelnika neuchopitelna. Kdo je ten zly? Assad? Jedna z mnoha skupin rebelu a osvobozeneckych skupin? Jeste do toho vstupuji kurdove a IS. Podle mne je to ukazkova obcanska valka, kterou mocnosti vyuzivaji pro sve PR a diplomacii podle toho, jak se jim to hodi. Trump byl kamarad s putinem pred volbami, takze ted musi proti rusko trosku priostrit, aby si to vyzehlil u sveho elektoratu. To same imho dela i putin. Neverim na realny konflikt usa a ruska v tuto dobu. Podle mne je to jen divadelko. Trump take potrebuje uprit pozornost medii a casti verejnosti na jinou kauzu, protoze je aktualne resen kvuli svemu udajnemu romanku s nejakou pornohvezdou.
15.4.2018 18:23 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Toto psal falesny Odin.
Dalibor Smolík avatar 16.4.2018 12:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
A nemohl by se pravý Odin přihlásit?
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.4.2018 16:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja těm fanouškům Putina nerozumim. Oni skutečně věří tomu, že na světě by bylo lépe, kdyby zlé USA byly poraženy na hlavu a o světové politice rozhodoval mocný a moudrý Vladimír Vladimírovič nebo někdo takový?

Anebo prostě nesnáší Západ / USA s takovýn zaujetím, že jakékoli jiné nebezpečí, jakkoli závažné, úplně ignorují?

Případně nějaká forma Stockholmského syndromu?

Anebo je to prostě móda? Kult osobnosti jako u slavných zpěváků/zpěvaček, který časem opadne?

No, ať už je to tak jako tak, bylo by fajn, kdyby v mezičase nepřispívali k ruinování Evropy. EU má slušné tendence ruinovat sama sebe bez cizí, opravdu nepotřebuje další pomoc v téhle oblasti.
What Big Oil knew about climate change
Dalibor Smolík avatar 13.4.2018 19:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Já třeba rozhodně nejsem fanouškem Putina, ale fakt je, že se USA pohybují ve světové politice jako slon v porcelánu. A to se jim vrací jako bumerang. Irák i Afganistán byl obrovský průšvih, Libye taky. Těmto zemím a mentalitě lidí rozumí opravdu málokdo a Američané už vůbec ne. Současný prezident USA má kupodivu doma docela podporu, ale důsledky jeho působení nebudou asi o mnoho lepší, než u jeho předchůdců. Z toho těží samozřejmě Putin, který si může hrát na spravedlivého a rozvážného politika, i když skutečnost může být úplně jiná. Navíc má velmi mistrně provedenou propagační agendu (různé dezinformační weby, které šikovně rozeštvávají jednotlivé země v rámci EU, která je už i tak téměř na rozpadnutí), jeho zájmem je též získat vliv ve slovanských zemích (Jak tady dlouho myšlenka panslovanství je? Asi 150 let, spíš víc). Nám to však nic skvělého přinést nemůže, nanejvýš mezinárodní izolaci. Z ekonomického hlediska vůbec nic. Ropa a plyn jsou sice nesmírně důležité, ale pro celkovou infrastrukturu a ekonomiku to nestačí.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.4.2018 19:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Já třeba rozhodně nejsem fanouškem Putina, ale fakt je, že se USA pohybují ve světové politice jako slon v porcelánu.
S tím naprosto souhlasim. Politika USA je příšerná, jak na poli mezinárodní politiky, tak domácí. V mnoha ohledech si s Ruskem můžou podat ruce. Občas je zajímavé, jak ačkoli kultura je odlišná, jsou v některých ohledech velmi podobně špatný obě tyhle země. Asi se v tom trumfujou.

Jsem hodně rozčarovanej z toho, jak tohle u náš většinový volič naprosto nechápe a nechá se neuvěřitelně snadno vmanipulovat do té hry "Losna vs Mažňák" kde se hraje tzv. "na lepšího" nebo případně si to lidi racionalizují jako "menší zlo" (pravda, sám jsem na to v minulosti taky naletěl). Přijde mi to, jako kdyby bylo na výběr mezi sériovým vrahem, který zabil 100 lidí a sériovým vrahem, který zabil "jen" 80 lidí (navíc u obou platí, že to je pouze současný stav a nevíme, kterému kolik zářezů přibude v budoucnu).

Bohužel na tomhle principu funguje politika miniálně u nás a asi i jinde od lokální úrovně až po globální. Otázka USA vs Rusko je, mi přijde, přesně tenhle případ. A například naše prezidenstké vobly, od té doby, co je máme, tomu byly taky dost blízko (s tím, že Drahoš byl pro mě trochu neprůhledný / s otazníkem, takže těžko říct, ale moc jsem mu nevěřil).

Skoro by bylo fajn, mě teď napadá, kdyby každá závažnější demokratická volba byla kromě vyjádření preference taky doplněna o hodnocení výběru. Aby bylo poznat, jak moc jsou lidi se svou volbou spokojení versus jak moc je jejich volba daná absencí lepší možnosti. Protože když má člověk na výběr jen různě špatné možnosti, tak to je demokratická volba na dvě věci.

Jinak moc nevim co s tim.
xkucf03 avatar 13.4.2018 20:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Ekonomická orientace
Z ekonomického hlediska vůbec nic.

A co navrhuješ? Lézt dál do zadku Německu a vyrábět hlavně koberečky do aut a potahy na volanty? Mně takhle jednostranná orientace přijde z principu nezdravá a nebezpečná.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
13.4.2018 22:44 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
At si kazdy obchoduje a orientuje se kam chce. Centralizovane urcovani smerovani zeme je zlo. At kazdy smeruje podle sveho a svobodne. Ja jsem samozrejme pro absolutni politickou neutralitu a obchod s kazdym.
xkucf03 avatar 13.4.2018 23:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace

To já taky. Ovšem Německo a EU nás tlačí k tomu, abychom obchodovali primárně s nimi a naopak znevýhodňují obchod s jinými zeměmi. A eurohujeři (nebo jak se teď nazývají) pak zase argumentují s tím, že když máme většinu obchodních vztahů s Německem a s EU, tak bychom s nimi měli vycházet i politicky (čti podřídit se jim). A tím z toho dělají začarovaný kruh.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.4.2018 09:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
(čti podřídit se jim)
Tohle je IMHO především tvoje interpretace.

Mně přijde celkem logické obchodovat primárně se zeměmi které máme za humny a se kterými do značné míry sdílíme geopolitický i kulturní kontext.

Jinak jestli máš pocit, že máme problém nepodřídit se Německu, jak se asi zvládneme nepodřídit ve vztahu k zemím jako je USA, Rusko nebo Čína? To mi nepřijde reálné.
Darth Phantom avatar 14.4.2018 11:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace

S tim holt nic nenaděláš, že tady budeme dělat navždy koberečky a potahy na volanty. To je holt úděl kolonií. To není obchodování, ale totální podřízenost. Jinak mě Reichsfuhrerin trochu překvapila. Wehrmacht, Luftwaffe ani Kriegsmarine se osvobozovat Sýrii nechystá. Že už by nezvládla ještě jedno osvobození Blízkého východu a my s ní, hmmm zajímavé.

Na projevu teatrálního tajtrdlíka mě zaujalo pár věcí. Nejvíc mě zaujala proklamace, že budou i nadále odhodlaně bojovat a potírat terorismus po boku přátel z Kataru a Saúdské Arábie, dvou největších světových sponzorů islámského terosrismu.

A je tu nová verze toho jakéhosi chemického útoku. Takže podle slov tajtrdlíka s přehazovačkou zaútočilo monstrum Asad na hodné demokratické rebely Džaiš al-Islam, čili prachsprosté teroristy,(kteří byli po kapitulaci a takřka nasedali do autobusů na odjezd) ale monstrum se netrefilo a tak zabilo několik desítek dětí a ty děti se shodou okolností sešly u hodných Bílých přileb, které je pokropily hadicí. Zajímavé, tuhle verzi jsem ještě neslyšel. Mezitím nepravidelná armáda USA, IS, zahájila během nočního útoku spojenců ofenzívu z Jarmúku.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
14.4.2018 12:01 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
Ja tedy rozhodne nejsem priznivcem soucasne Nemecke politiky, ale dluzno dodat, ze lide v Cechach delaji pro Nemecke firmy dobrovolne. Nikdo je nenuti. Diky Nemeckym firmam ma v Cechach praci spousta lidi (prumysl a na nej navazene a z neho zijici sluzby). I diky Nemeckym firmam se lide v Cechach maji dobre a je videt, ze maji penize. Toto samozrejme nepotrva vecne. Cesky trh prace narazi na sve limity a Nemecke firmy zacinaji chapat, ze i pres vetsi riziko je levnejsi budovat vyrobni kapacity na vychod. Cinsky a Indicky delni jsou za praci vdecni a staci jim mala mzda. Nevydiraji sveho zamestnavatele prostrednictvim odboru, kolektivnich smluv a stavek. Nedrzkuji, ze museji makat pro hnusneho Nemce a zarovan od nej berou penize. Byl jste nekdy v cinske fabrice alespon stredniho rozsahu? Tam byste videl vdecneho zamestnance. Cely zivot razim princip: Kdyz se ti nelibi prace, vypadni a bez pracovat jinam.
14.4.2018 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
Cinsky a Indicky delni jsou za praci vdecni a staci jim mala mzda. Nevydiraji sveho zamestnavatele prostrednictvim odboru, kolektivnich smluv a stavek.
Tak to asi nejsi úplně obeznámen se situací, protože v Číně mohou být odbory někdy hodně silné a zaměstnavatele solidně vydírat. (Zdroj informace: Bývalá kolegyně pracuje dlouhodobě v Číně.)

Jinak s budováním výrobních kapacit v těch zemích na východ se s rozvojem, který to v těhcto zemích přinese, dá očekávat i rozvoj odborů, kolektivních smluv atd. Takový je přirozený vývoj.
14.4.2018 13:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
S tim holt nic nenaděláš, že tady budeme dělat navždy koberečky a potahy na volanty. To je holt úděl kolonií. To není obchodování, ale totální podřízenost.
To je imho názor, který nevidí za Škodovku, navíc nejspíš ani o Škodovce to není úplně pravda. Zdaleka se tu nedělají jen nějaké podřadné práce. "Totální podřízenost" si představuju o hodně jinak, než jaká je situace.
Takže podle slov tajtrdlíka s přehazovačkou
Zajímavé, dnes je z něj "teatrální tajtrdlík s přehazovačkou". Ještě před nedávnem to byl výborný alternativní prezident zvolený Obyčejným bílým mužem™, který USA a potažmo celý svět zachránil od zlými médii protežované multikulturní válečné štváčky Hillary Clinton. Náš slovutný prezident mu gratuloval, vysmíval se médiím a lísal se do jeho přízně. Myslimže dokonce sám velký Vladimírovič vydal drobné přání. Asi se mezitim něco zvrtlo, vzhedem k tomu, že zřejmě upadl v nemilost a moskevské vrchní velení muselo takhle výrazně aktualizovat slovník svých jednotek...
Darth Phantom avatar 14.4.2018 14:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace

No ode mě a myslim že i od předřečníka to nebyla narážka zdaleka jen Škodovku. Ona je tady totiž spousta fabrik, který dělaj vopravdu jen ty koberečky a volanty, popř. kabelový svazky. A to je typický znak kolonie, stejně jako že tady ani jedna banka česká (no možná už asi jedna je) atd.

který USA a potažmo celý svět zachránil od zlými médii protežované multikulturní válečné štváčky
Já jsem nikdy nic takovýho netvrdil. K tomu se nevyjadřoval vůbec, nebo jen velmi zdrženlivě. Jen bych řekl, že po zvolení Killary by byly tyhle válečná divadýlka na pořadu dne mnohem dříve a možná i něco horšího. Mě je jasný, že ačkoliv se tam střídaj jakoby u moci dvě kliky, jejich zahraniční politika bude vždy stejná, i když mohou v předvolební kampani hlásat pravý opak. Zničit a rozvrátit to, co jim nevoní. Rozkaz zněl jasně - viz. generál Wesley Clark 7 zemí do pěti let nebo nějak tak se to jmenuje a je to na trubce.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
14.4.2018 19:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
No ode mě a myslim že i od předřečníka to nebyla narážka zdaleka jen Škodovku. Ona je tady totiž spousta fabrik, který dělaj vopravdu jen ty koberečky a volanty, popř. kabelový svazky.
To je možný, ale je tu i spousta fabrik, kde se dělá inženýring, ať už v rámci firmy vlastněné v zahraničí nebo v ČR (ani jedno mi nepřijde negativní).
18.4.2018 08:41 Blesk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
Na jedné straně jsou montovny, kde Češi seřizují, mistrují a organizují. Poláci, Slováci, Ukrajinci, Moldavci, ... montují. Jenomže automobilový průmysl není jenom o autech, ale i konstrukci, přípravě výroby, konstrukci přípravků, raznic, postavení výrobních linek a to všechno zatím dělají domácí. lidi. A tam je vidět největší posun. Dovolím si tvrdit, že bez montoven, by nebyly ani mini nástrojárny, konstrukční a vývojové kanceláře, vývojáři a programátoři robotických linek atd.
15.4.2018 18:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace
Mezitím nepravidelná armáda USA, IS, zahájila během nočního útoku spojenců ofenzívu z Jarmúku.
Ně že bych nesouhlasil, ale uvedu poznámku, ať to není tak jednostranné: Podle wiki 90% konvenčních zbraní IS pochází z Ruska, Číny nebo východního bloku. Rusko taky bylo po Tunisu a S. Arábii třetím nejvýznamějších zdrojem zahraničních rekrutů IS.
Darth Phantom avatar 16.4.2018 13:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ekonomická orientace

Ale jo, tak každej rád zbohatne na válce a přiloží si polínko. Ty zbraně se tam mohly dostat všelijakou cestou, můžou to prodávat všelijaký mafiáni, no zkrátka o tom nemá běžný člověk ani šajnu. Budu ale vycházet z motivace aktérů. Jsem si jistý, že není v zájmu Ruska vyzbrojovat a cvičit umírněné teroristy v Sýrii a kopat hrob pro svojeho spojence. Je možné že se dostanou nějaké ruské zbraně do rukou Hizballáhu skrze Írán, to by se mohlo stát. Pak jsou tam taky nějaký šiítský milice. RF vyzbrojuje legální syrskou armádu. A z toho asi těžko tyje, neb Sýrie je v troskách a nemá čím platit. Že má někdo v rukách kalašnikova, nemusí nutně znamenat, že ta zbraň je z Ruska. Nejznámější a nejpoužívanější zbraň se dnes vyrábí takřka na koleně i někde v Africe. A pak tam jsou samozřejmě kořistní zbraně od syrské armády.

Naopak je zcela v souladu se zájmy USA vyzbrojovat a cvičit umírněnou opozici z pobočky Al Kajdy, neb udělají špinavou práci za ně. Vždy, když má umírněná Al kajda na kahánku a je blízko porážce, přijde chemický útok na civilisty a návrhy zpravidla od Velké Británie na příměří a politické urovnání konfliktu. Jedna z posledních bašt radikálů je Idlíb. Já si myslím, že ještě jednou k chemickému útoku na civilisty dojde. Asad chce udržet své zámořské kamarády (kteří si tam už postavili základny) v zemi stůj co stůj a ještě jednou to zkusí. Když už si tam postavili základny, tak by je nerad vyhnal.

Že se tam pohybují často džihádisté, kteří jsou občané RF, je pravda. Kdyby se ale někdo na ně podíval, asi by těžko prohlásil, že jsou to etničtí Rusové. To je hlavně Čečensko, Dagestán a tak. Je to i jeden z důvodů, proč se tam Rusko angažuje. Je totiž mnohem příhodnější/výhodnější zlikvidovat umírněnou demokratickou opozici v Sýrii, než něco rozpoutávat u sebe doma. Kdyby Asad padl, džihád se bude rozrůstat dál. A na Kavkaz není ze Sýrie zas až tak daleko.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
JiK avatar 14.4.2018 11:04 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Z toho těží samozřejmě Putin, který si může hrát na spravedlivého a rozvážného politika, i když skutečnost může být úplně jiná. Navíc má velmi mistrně provedenou propagační agendu (různé dezinformační weby, které šikovně rozeštvávají jednotlivé země v rámci EU, která je už i tak téměř na rozpadnutí),...
No, myslim, ze pokud by Rusko chtelo rozpad evropskeho svazu, staci nechat pusobit jeho vedeni a podporovat vsechny merkelove, schulze a makrony...a co se tyka fake news, jiste, rusko pousti mlhu, ale neni ta mlha prijimana prave proto, ze v novinach prevladli nadseni svazaci, kteri se snazi "formovat" postoje verejnosti, misto jejiho informovani...? Neprijde vam, ze treba osahavaci silvestr v Koline [a informovani o nem] je spicka ledovce, a ukazuje obrovske selhani novinaru? Mozna nejvetsi v povalecne historii? Cenzura ve jmenu cehokoli je hnusna, a cenzura ve jmenu multikulturalismu, ktery meni evropu na rozvojovou zemi je obzvlast hnusna.

Cele to story s "priprchliky" mame vsichni jeste v zive pameti, masirovani v TV a novinach, o tom, jak sem jdou lekari a inzenyri, kteri nam budou delat na duchody a jak jsou strasne ekonomicky prospesni, ze je vlastne velky dar nasich nemeckych pratel, ze se o sve hosty s nami podeli, z toho se myslim nadpolovicni vetsine lidi dodnes zveda kufr. Nebyt tohoto, lide nebudou cist aeronety a vyrabet si alobalove cepice na ochranu pred chemtrails.
14.4.2018 13:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Nebyt tohoto, lide nebudou cist aeronety a vyrabet si alobalove cepice na ochranu pred chemtrails.
Ne, že bych nesouhlasil s tvým hodnocením evropských médií, ale tohle mi přijde úplně mimo. Přece když se ti nelíbí, že tebou sledované noviny začínají být zaujaté a nevyvážené, tak to neřešíš tím, že přejdeš ke konkurenci, která je podobně špatná nebo horší... Nebo možná to tak řešíš, ale pak to teda vůbec není dobré řešení.

Nemůžeš odpovědnost za oblíbenost Aeoronetů, Sputniků, Parlamentních listů a podobných hlásných trub hodit na média. Mají na tom podíl, to určitě ano, ale není možný zbavit odpovědnosti lidi, kterří na alternativních médiích rejžují, jako např. tenhle chlapík.
14.4.2018 19:47 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Ne, že bych nesouhlasil s tvým hodnocením evropských médií, ale tohle mi přijde úplně mimo. Přece když se ti nelíbí, že tebou sledované noviny začínají být zaujaté a nevyvážené, tak to neřešíš tím, že přejdeš ke konkurenci, která je podobně špatná nebo horší... Nebo možná to tak řešíš, ale pak to teda vůbec není dobré řešení.

Já myslím, že jde o pouhé konstatování faktu. Každá akce vyvolá reakci. Klasická mainstreamová média dlouhodobě selhávala, takže se nemůžeme divit, že někteří lidé přešli k alternativním zdrojům informací. Kdyby klasická média korektně plnila svou úlohu, tak by se to nestalo.

Nemůžeš odpovědnost za oblíbenost Aeoronetů, Sputniků, Parlamentních listů a podobných hlásných trub hodit na média. Mají na tom podíl, to určitě ano, ale není možný zbavit odpovědnosti lidi, kterří na alternativních médiích rejžují, jako např. tenhle chlapík.

Jakou odpovědnost? Oni jen vyplňují mezeru na trhu, kterou vytvořil někdo jiný.

belisarivs avatar 13.4.2018 16:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle vsechno tu uz bylo a dopadne to zase stejne.

Rusko rozesle par hoaxu a nakonec se sesype jako posledne a tim to cele zkonci.

Uprimne, byt Rusama, tak spis premyslim nad Cinou.
IRC is just multiplayer notepad.
Darth Phantom avatar 13.4.2018 17:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Také odhaduju, že to skončí nějak podobně jako minule. V tom případě si mohou Syřané již pogratulovat že nejsou v Libyi nebo v Iráku. Ale kdoví, ještě tu máme základny a armádu světového četníka, který je tam zajisté zcela legálně v souladu s mezinárodním právem a usnesením OSN. Co když se zachce darebnému Asadovi zaútočit ještě na něj? To by mohl pobyt kamarádů ještě o něco prodloužit, já si myslím, že by to ještě mohl udělat. Předevčírem to byl podle nezvratných důkazů sarin, včera chlor. Neví někdo co je dnes na pořadu dne, už to nějak nesleduju. Savo? Pak se zase Rusko sesype (ty už jsi dnes požil, synu?) a bude klid.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
belisarivs avatar 13.4.2018 17:01 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/britove-maji-o-skripalovi-a-novicoku-pravdu-potvrdily-testy/r~5d30fcee3e4511e885e30cc47ab5f122/?redirected=1523612396
IRC is just multiplayer notepad.
Darth Phantom avatar 13.4.2018 17:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
A?
Tahle patička nemá hlavu ani patu
JiK avatar 14.4.2018 11:08 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Poškodit a ukázat prstem na viníka, který byl znám už dvě minuty po incidentu – ano, jistě, roztočit další kola sankcí...
Tomu nerozumim, nerikal Vladimir vladimirovic, ze jim sankce nevadi, ze jim naopak strasne prospivaji, ze jejich ekonomika je rok od roku silnejsi a zlaty rubl nahradil zbankrotovany dolar uz nekdy v roce 2015?
Jirka Cech
Darth Phantom avatar 14.4.2018 11:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Dvojitý agent Skřípal, léta neaktivní zcela bezcenný jak pro Rusy tak pro Brity se stal ze dne den britským národním hrdinou. Navíc byl z Ruska propuštěn. Ideální objekt pro hrátky tajných služeb. Chybí mi tady to nejpodstatnější a to je motiv, proč by to Rusové dělali a navíc amatérsky snadno odhalitelnou látkou z dob SSSR.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
JiK avatar 14.4.2018 11:44 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
... Chybí mi tady to nejpodstatnější a to je motiv, proč by to Rusové dělali a navíc amatérsky snadno odhalitelnou látkou z dob SSSR.
Protoze muzou? Aby ukazali, ze silnejsi pes mrda? Aby anglani drzeli hubu a krok? Aby Corbyn mohl opet postavit na stranu Ruska a proti sve zemi, jako pokazde za poslednich 40 let? Proc KGB otravilo Litvinenka super-exotickym poloniem, ktery maji k dispozici jen asi 3 reaktory na svete? Proc zabili v londyne bezvyznamneho Markova, coz ani nebyl zbehly spion, ale jen nejaky prasteny disident a spisovatel? Protoze muzou. Proc plukovnika Pekovskeho prikurtovali zaziva na nositka a nacpali ho do zapnute kremacni pece, a jeste to nataceli a pousteli jako vzdelavaci film vsem agentum, aby je nahodou nenapadlo taky prebehnout....protoze muzou. Rusko je orient.
14.4.2018 12:28 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Kdyby chtěli něco ukázat, tak použijí skutečný foliant A232 nebo A234 a Skřípal by se té kliky s problémem pustil. Jestli chceš vidět jak vypadá zasažení Vx (nemluvě o binárních jedech typu foliant) najdi si smrt Kimova bratra.

Možná by bylo chytré použít šarži A232 z Uzbekistánu, kterou v ohromném množství (údajně řádově desítky Kg )odvezli USA. Je o tom zpráva pro kongres USA.

14.4.2018 12:30 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Důkazy, důkazy, důkazy... To je to co tady chybí. Nařknout je mnohem snazší než dokázat.
14.4.2018 17:53 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Tady někdo čet Akvárium ?
14.4.2018 12:40 Nedomrdlé sluníčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Takže teď už Trump není nácek, ale je to náš kamarád? Já jen abych věděl co psát.
14.4.2018 14:19 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Výpovědi lékařů z Dumy

Ruská propaganda, nebo pravda?

Nicméně je zajímavé, že když chlor použili tzv. povstalci, tak to západ nechalo klidným. To spojenectví se Saúdskou Arábií se Evropě jistě vyplatí.
Darth Phantom avatar 14.4.2018 19:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
USA pohrozily dalším útokem. Přesně tohle jsem tušil. Odcituji sám sebe ze včerejška:
Co když se zachce darebnému Asadovi zaútočit ještě na něj? To by mohl pobyt kamarádů ještě o něco prodloužit, já si myslím, že by to ještě mohl udělat.
Oni tu válku(USA) prostě chtějí. Patolízalové jako GB a FR nevím, ale USA rozhodně. A dr. Asad to znovu udělá, je totiž imbecil. Co se jevilo ještě jako srandička (ten citát) se mění dnes ve skutečnost.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
14.4.2018 22:00 Vavrous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Člověk ani nemusí číst Fantomovy blogy, aby předem věděl, že to bude 100% proputinovská propaganda a 0% třeba o Linuxu nebo vlastně čemkoli jiném...

šikovný mix nastudované (ale poněkud selektivní) pravdy s manipulativní lží...

odsuzování médií (samozřejmě kromě sputniku, aeronetu atd.) pro údajnou zaujatost ... a přesto naprostá vypočitatelnost toho, kdo bude ten "dobrý" a kdo je "špatný"...

a nesmí chybět zesměšňování, komolení jmen a slovní agrese proti těm ovcím, co si dovolí argumentovat a nesouhlasit.

Dost specifické ukazatele na profesionální politický trolling.

Ke cti místnímu "mistru propagandy" slouží, že podle wayback machine se svými aktivitami začal mnohem dřív, než hoši z petrohradského Olgina zaspamovali Facebook a Twitter.
14.4.2018 22:37 SazeVaclav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
a nesmí chybět zesměšňování, komolení jmen a slovní agrese proti těm ovcím, co si dovolí argumentovat a nesouhlasit.
tohle je dobra formulace. To co tady zbylo jsou prave obcas vtipne a trefne formulace, clovek se pri cteni nejak tak uvolni, zasmeje.

Diky.
15.4.2018 10:21 PRASATA
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
PODÍVEJ SE NA TOHLE TY FAŠOIDNÍ PRASE! https://www.youtube.com/watch?v=0F3AEpWtD78&feature=youtu.be
14.4.2018 22:33 SazeVaclav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
lidi , neni vam to uz fakt blby. A nejste z toho unaveny?

Trochu mi to pripomina me rodice. Moje maminka se starala o deti, varila, prala, uklizela a vsechno mozne a muj otec mel na starosti zahranicni politiku. Jestli si dobre vzpominam, tak jak Benes, tak Gottwald, Zapotocky, Novotny, Svoboda a Husak to delali blbe. No vlastne si nevzpominam na nikoho ve svete, ktery by u meho otce dostal aspon za 3.

Muj otec vedel vsechno nejlepe, tak jako ti panove zde. Cest jeho pamatce.
15.4.2018 10:19
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

link spam (sputnik news)

Zobrazit komentář
16.4.2018 16:03 m.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
nespamuj tady jak nejaky fasoidni prase. Jednou to stacilo, koho to zajimalo, ten to uz videl.
robotics avatar 16.4.2018 08:07 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty pičo, jasně, při válkách děti vůbec netrpí. Válka se dotýká jen dospělých. Tahle logika mě vždycky dostane... Nesmrtelnost dětí během válek mě překvapuje.
Používejte Windows.
19.4.2018 06:37 zase ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Anglický spevák Roger Waters, bývalý člen skupiny Pink Floyd a v súčasnosti sólový interpret, počas svojho koncertu odsúdil kontroverznú sýrsku organizáciu Biele helmy, ktorá podľa jeho názoru vytvára propagandu džihádistom a teroristom.Britský umelec svoj názor prezentoval na piatkovom koncerte v Barcelone, ešte pred vojenským útokom proti Sýrii zo strany Spojených štátov, Veľkej Británie a Francúzska. Všetky tri štáty sa tak rozhodli na základe správ, ktoré poskytli práve Biele helmy. Pred týždňom táto pochybná organizácia vyprodukovala fotografie a videá, ktoré mali dokazovať zodpovednosť sýrskej vlády za chemický útok v meste Dúmá."

citujem správu z "konšpiratívneho média":)... konečne niekto s iným, než s povinným "názorom" (myslím R.Watersa... "konšpiratívne médiá" už sa stávajú dnes niečím, ako bol kedysi u nás Hlas Ameriky alebo SL. Európa...)

inak, pozitívne si prekvapil
Darth Phantom avatar 19.4.2018 08:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová

No ne že bych přikládal nějaký zvláštní význam vyjádření komediantů a umělců ať už z jakékoli strany, soudružko, to tedy ne. V kostce: tzv. vůdcové demokratického světa předkládají světové veřejnosti jako hlavní důkaz video na youtube od lidí, které si sami štědře platí.

Tady Hurvínkovi roboticsovi jako hlavnímu dojímači nad smrtí dětí bych doporučil upřít svůj zrak k Jemenu. Tam umírá nějaké dítě každou chvíli, je tam hladomor a skutečná humanitární katastrofa. Tam zaručeně na nějaké pomahače MI6 a CIA Bílé helmy nikdy nenarazíš. Zaručeně tam taky nikdy nenarazíš na politické humanitární neziskovky typu Člověk v plísni. Válka v Jemenu je politicky žádoucí a korektní a navíc je to vynikající podnkatelská příležitost pro Spojené státy, které cpou do Saúdské Arábie zbraně horem dolem.

Teď je nějak podezřele dlouho ticho po pěšině. Na ty vyšetřovatele toho údajného chem. útoku v Dumá bude vyvíjen obrovský tlak. V sázce je příliš mnoho a totiž to, že by se potvrdilo, že vůdcové demokratického světa jsou prolhaní kašpaři. Každopádně Američani rozhodně ještě něco zkusí ( další chem. Útok v režii Bílých přileb by už byl příběh pro děti z Jedličkova ústavu a Tomáška), no nechme se překvavit, už do Sýrie chtějí protlačit svoje teroristické kamarády ze S. Arábie a Kataru.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
19.4.2018 11:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
V sázce je příliš mnoho a totiž to, že by se potvrdilo, že vůdcové demokratického světa jsou prolhaní kašpaři.
Já bych z toho nedělal takovou kovbojku - tohle se přece provalilo snad už dávno, ne? A to při vícero příležitostech. Západ i samotní bežní Američani si z americké zahraniční politiky dělají srandu už řádku let, kolují vtípky jako "Na zahradě mi vytrysklo něco černýho, doufám, že to není ropa, nerad bych dostal demokracií" a podobně.

To jen zas východně orientovaní helhulové mají pocit, že objevili Ameriku a že všichni kolem nich s ne úplně stejným názorem opěvují USA kudy chodí.

Koneckonců z Ruska si děláme srandu úplně stejně, zejména kdykoli u nich jsou nějaké volby, to se vždycky vynoří spousta zábavných záběrů vhazovaných lístků a výsledná volební účast taky obvykle pobaví. Stejnětak Putinovo dojetí, nad kterým by se srdce ustrnulo a měl za ně už dávno dostat oskara.

Tolik ke kašpaření. Oni se v tom kluci dokážou docela dobře předhánět. Nám nezbývá doufat, že na to přehánení se nějak nedoplatíme...
19.4.2018 13:01 zase ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Úvodom môjho listu:-) sa ospravedlňujem, že som si vás zmýlila s tým s tým, čo chová tie škaredé mačky, predsa len, už sem nechodím, takže mi vypadli z pamäti prezývky... ale bolo mi hneď divné, že by ten cynik mal nejaký názor na Biele prilby.

Čo ma baví na tých, ktorí nevedia rozoznať pomerne primitívnu (v našom prípade rusonenávistnú) propagandu je, že hneď vytiahnu zoznam nepriateľských rusofilných médií - hoci napr. taký Sputnik (alebo u nás nejaký Zem a Vek) ja nečítam... Zato u nás sú celkom kvalitné niektoré relácie na Slobodnom vysielači a na Infovojne (ktoré majú okrem rusofilnej nálepky aj fašistickú;-)).

Chápem, že ľudia sú už alergickí, keď sa, súdruh, komedianti štylizujú do úlohy politických analytikov a bojovníkov za pravdu a demokraciu, ale príliš veľa sa ich už nanominovalo do uvítacích komisií imigrantskej tsunami, všetci sú Charlie alebo sú All for Jan, a tak je príjemné zistiť, že niekto z nich má ešte aj zdravý rozum.
Darth Phantom avatar 20.4.2018 20:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
nechodím, takže mi vypadli z pamäti prezývky...
To je inženýr Králík, soužko :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
19.4.2018 10:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Anglický spevák Roger Waters, bývalý člen skupiny Pink Floyd a v súčasnosti sólový interpret, počas svojho koncertu odsúdil kontroverznú sýrsku organizáciu Biele helmy
Chtělo by to něco poněkud méně směšného než názor zpěváka. Tím se nevyjadřuju k obsahu jeho vyjádření, spíš k odvolávání se na populární zpěváky. To je podobně trapné jako náš Kocáb.

To už mi zajímavější mi přijde třeba toto, přebráno z wikipedie:

"In June 2017, a member of the White Helmets was suspended indefinitely after he was discovered to have assisted armed militants in the burial of mutilated corpses of soldiers belonging to pro-government forces."

Přesto bych ale různé rychlé závěry ze strany Russia Today a Sputinku bral s rezervou. Jejich politická motivace je enormní a poměrně zřejmá. (Samozřejmě podobně jako Bílé helmy.)
"konšpiratívne médiá" už sa stávajú dnes niečím, ako bol kedysi u nás Hlas Ameriky alebo SL. Európa...
No to určitě :-D

"konšpiratívne médiá" jsou prostě jen další politická tlačenka. Jediný rozdíl od "mejnstrýmu" je, že mají jiný názor a obsah jim diktuje jiný šéf, tím to ale končí, ten šéf má úplně stejně sobecké zájmy jako ten, co diktuje mainstream. Prostě klasicky zase Losna versus Mažňák. "Konšpiratívne médiá" jsou nejen zcela legální, ale v případě třeba Parlamentních listů a přidružených webů mají za sebou státní zakázky (s různou mírou podivnosti), mají podporu prezidenta a jeho povedeného týmu, podporu minimálně 2 významných politických stran, podivnou finanční i propagační podporu od ČD, podporu ruského velvyslance na Slovensku atd. Něco podobného platí i o množství ostatních "konspiračních médií".

To mi nepřijde úplně jako ekvivalent rádia Svobodná Evropa. To je spíše výsměch.

Ale samozřejmě naivnější část populace tuhle imidž "potlačované" "alternativy" sežere i s navijákem... Stejně jako imidž Ruska coby utlačovaného chudáčka, kterému zlý Západ neustále ubližuje.
19.4.2018 13:14 zase ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Sloodnú Európu sme tiež nebrali doslova, takí naivní sme neboli. A naše plátky sme čítali medzi riadkami. Keď si to dal človek dokopy, vytvoril si celkom obstojnú predstavu, ako to v skutočnosti je.

Keď dnes niekto odmieta rusonenávisť, neznamená to, že je "boľševik" alebo nejaký pansláv z 19. st., túžiaci po ochranných krídlach Ruska. A tiež to neznamená nenávisť voči Američanom... I keď má Amerika asi oveľa väčší podiel tých s morbídne obéznymi kotrbami, ako naša "zaprdená" stredná Európa.

A keby pán sem-tam sledoval tie slušným a inteligentným ;-) zakázané médiá, možno by skorigoval svoj jednoznačný názor na ne a nehádzal to všetko do jedného vreca.
19.4.2018 13:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
A keby pán sem-tam sledoval tie slušným a inteligentným ;-) zakázané médiá, možno by skorigoval svoj jednoznačný názor na ne a nehádzal to všetko do jedného vreca.
Právěže já je pravidelně čtu, abych měl představu, o čem se tam píše a co se prezentuje jejich cílové skupině. A jsem celkově hodně zklamán, protože pak zjišťuju, že metody jsou úplně stejné, pouze sponzor je jiný.

Nevím, proč se to stále snažíš nabarvit tím imidžem toho zakázeného ovoce. Něco, co se mi snaží vnutit do přízně z billboardu na každým nádraží, opravdu není zakázaný utlačovaný chudáček ;-)
Keď dnes niekto odmieta rusonenávisť, neznamená to, že je "boľševik" alebo nejaký pansláv z 19. st., túžiaci po ochranných krídlach Ruska. A tiež to neznamená nenávisť voči Američanom...
U tebe konkrétně nebo u dalších lidí třeba ne, ale mnoho lidí to takhle opravdu má. Stačí si projít ty diskuse kolikrát...

Je pravda, že stejnětak jsou i lidé, kteří jsou nekritický vůči USA...
19.4.2018 17:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Sloodnú Európu sme tiež nebrali doslova, takí naivní sme neboli. A naše plátky sme čítali medzi riadkami. Keď si to dal človek dokopy, vytvoril si celkom obstojnú predstavu, ako to v skutočnosti je.
Ještě k tomuhle: Čtení mezi řádky je možné, ale člověka nijak moc daleko nedostane. Např. co se týče chemických zbraní v Sýri, víceméně nevíme. Je mi jasný, že třeba ty nebo kolega Fantóm máte v případu zcela 'jasno'. Nicméně ono je těžké odlišit, kdy člověk čte mezi řádky a používá intuici, a kdy čte mezi řádky a vidí to, co tam chce vidět.

Co se týče té aktuální otázky, umím si představit oba scénáře. Ruská snaha znemožnit Bílý helmy (skrze RT, Sputnik a další hlásné trouby) může skutečně být snahou upozornit na faul USA (a taky z toho vytřískat politické body, když už :-D). Stejnětak to ale může být vehementní snaha krýt Asada. Sýrie měla v minulosti velké nepřiznané zásoby chemických zbraní, které přiznala až po donucení Západem v r. 2013. Také to mohlo být tak, že dřívější chemické útoky (např. Ghouta) mohly být reálné, ale tenhle ne, to by mě vůbec nepřekvapilo.

Takže čtení mezi řádky sice proč ne, když to člověk nepřehání, ale nějaké solidní informace by byly o mnoho lepší. Bohužel takové informace ale nemůžeme čekat ani od USA ani od Ruska, navíc obě tyhle země aktivně omezují verifikace třetími stranami.
Darth Phantom avatar 20.4.2018 20:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Např. co se týče chemických zbraní v Sýri, víceméně nevíme.
Jak nevíme, viník byl znám už minutu po události a už byl i náležitě potrestán. Ty jsi byl v kómatu a nesledoval hromadné sdělovací prostředky? Možná bych se pozastavil u toho „trestu“. Ono to možná nebude tak slavné, jak se s pompou prezentovalo. Pravda, začly s tím ruské zdroje, že ne zdaleka všechny rakety dolétly. Ale tady je jedna velmi zajímavá věc, že tu ruskou verzi víceméně potvrdil SOHR, tedy zdroj se kterym velice rádi šermujou všechna média
that the number missiles that were downed, exceeded 65 missiles, of the total number of missiles fired by the Trio Coalition,
Teď samozřejmě tuhle zprávu necitujou. Když něco tvrdí dva zcela protichůdné zdroje, tak narůstá pravděpodobnost, že se to bude blížit skutečnosti. Nějaký trestání a zničení chem. Arzenálu jsou samozřejmě kecy v kleci pro veřejnost. Byl to hlavně test syrské protivzdušné obrany. A jestli bylo opravdu sestřeleno okolo 70 raket sovětskou PVO z 60. let minulého století, tak to zas tak blyštivý úspěch nebyl. Na nějakej ten výzkumnej ústav mělo padnout přes 70 raket, to jako opravdu? Tak byla setsakramentsky drahá demolice jednoho baráku. Tady si myslim, že kecaj obě strany.
Je mi jasný, že třeba ty nebo kolega Fantóm máte v případu zcela 'jasno'
Co se týče Sýrie, tu sleduju dlouhodobě a tady zcela jasno opravdu mam, kdo je Arcilucifer a kdo je jen čert shodností Vraníka s vlčím ohonem a kdo stojí na straně jakž takž civilizace. Co se týče toho chem. pseudoútoku, tak bych řekl, že největší problém maj teď kluci z tajných služeb s tím, jak vyrobit mrtvoly, asi ne? Zdá se, že jeden z hlavních dětských aktérů podřadného béčkového filmu je jako rybička. Samozřejmě budeš ohrnovat nos nad rusáckým zdrojem, ale zdá se, že to je opravdu ten klučina. Nebo tady si počti. Odhadoval bych, že se to nachází asi v této fázi: Američané obvinili Rusko, že zametlo jimi nastrčené "důkazy".
Sýrie měla v minulosti velké nepřiznané zásoby chemických zbraní, které přiznala až po donucení Západem v r. 2013.
Dokud nepodepíšeš nějakou tu úmluvu, která nevim jak se jmenuje, tak nemusíš přiznávat vůbec nic a zvesela můžeš vyrábět co chceš. Podobný je to i s jadernejma zbraněma. Izrael je má, ale oficiálně je vlastně nemá a tak nepodlíhá vlastně žádným mezinárodním kontrolám atp. No nic, je hezky, asi vyzvednu žold od Puťky a poletim za to na dovolenou třeba do Artěku. Cestou si vyzvednu od Dimy Medveděva vyznamenání Hrdina Sovětského svazu za vedení hybridní války.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
xkucf03 avatar 21.4.2018 11:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Neexistující chemické zbraně, divadlo pro voliče

Co se týče hromadných sdělovacích prostředků a „mejnstrýmu“ – teď jsem i v MF Dnes zahlédl článek, kde se autor zamýšlí nad tím, že bombardovat sklady chemických zbraní a továrny na jejich výrobu není úplně dobrý nápad, protože by ty chemikálie mohly uniknout a způsobit škody – což byla vlastně první věc, která mne napadla, když jsem o tom plánu na bombardování slyšel. Ovšem chemikálie, které tam nejsou, které vůbec neexistují, nemůžou ani nikam uniknout a někomu ublížit, takže „je bombardování vlastně v pořádku“.

Takže je to asi zase jen divadlo pro voliče, ve kterém se západní politici snaží vyvolat dojem, že jsou rázní a rozhodní, že jim není lhostejný osud nějakých chudáků kdesi v tramtárii, a zároveň si s tím chtějí prosadit nějaké svoje zájmy.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
24.4.2018 15:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak nám zabili kočičku s morčátkem, paní Müllerová
Byl to hlavně test syrské protivzdušné obrany.
Tak to určitě. Jestli to byl ale jedinný cíl nebo ne, to si myslim, že reálně nevíme.
Na nějakej ten výzkumnej ústav mělo padnout přes 70 raket, to jako opravdu? Tak byla setsakramentsky drahá demolice jednoho baráku. Tady si myslim, že kecaj obě strany.
No, tak USA tvrděj, že to mělo být zničení chemické dílny zlého diktátora; storka, kterou nám zprostředkovaly mnohá "oficální" média. Muži onoho diktátora zase tvrdí, že tam vyráběli léky proti rakovině a že byli tákhle blízko o vyléčení veškerých pacientů, světového míru, atd., ale zlý Západ jim tu snahu překazil čistě ze zlé vůle. Což je storka, kterou nám převyprávěly alternativní média a lidé typu Tereza Spencerová, kteří vidí svět jako román Karla Maye.

Čiliže tady bych s tebou souhlasil, přijde mi to jako kydy oboje...

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.