Portál AbcLinuxu, 29. března 2024 11:28

-

25.10.2009 12:43 | Other | poslední úprava: 10.11.2016 17:20

-        

Hodnocení: 88 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

25.10.2009 12:47 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jaká že je v ČR promlčecí doba tohoto trestného činu?
robotics avatar 25.10.2009 12:56 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Žádná, audiovizuální díla není zakázáno stahovat.
25.10.2009 13:20 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
V tomto případě bych se dost hádal - autor získal nelegálně pořízenou kopii díla v době, kdy se ještě vůbec nedostalo do naší distribuce. Tedy se podle mě přiznává k někdejšímu porušení zákona.
David Ježek avatar 25.10.2009 13:31 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
speciálně pro tebe jsem upravil kousek věty, protože jsem si uvědomil, že to je datum vytvoření toho mpegu. já to získal později.
David Ježek avatar 25.10.2009 12:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
můžeš mi sem napsat přesný paragraf a název onoho trestného činu?
25.10.2009 13:15 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Jestli jsem to dobře pochopil, jde o kinorip, tedy nelegální záznam díla, které se (v té době) ještě ani nedostalo do distribuce. A autor blogpostu má tento rip na svém disku.
David Ježek avatar 25.10.2009 13:29 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
víš jistě že takhle točit bylo v usa v roce 199 nelegální? mimochodem, tohle už je samozřejmě dávno po promlčecí lhůtě. nejvyšší 20letá je pouze u činnů, kde je možno udělit výjimečný trest, 10letá pro činy, kde je sazba kolem 10 let tuším a další promlčecí lhůty jsou nižší (5let...). takže se uklidni.
25.10.2009 13:33 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Já jsem klidný zcela a úplně. Jen mi podobné věci přijdou občas dost úsměvné, hlavně jak flexibilní právní vědomí lidé mohou mít. A neber si to osobně ;-)
kotyz avatar 25.10.2009 13:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
imho je jedno jestli bylo natoceni legalni nebo ne (navic si to nemusel vedet, od kdy plati v usa dmca?), protoze ty si to netocil ani si to na net nedal, jenom sis to stahnul (nesdilel), coz je pro vlastni potrebu v pripade uz zverejnejch audiovizualnich del zcela legalni. ja zase mel nakej rip epizody 3 driv nez to bylo v kine, ale kouk sem na to jenom 2x (kvalita byla desna, ale musel sem nutne vedet jak to skonci) a pak to smazal a sel na to do kina (ale furt sem to odkladal takze nakonec sice sem se moh roztahnout pred dve sedacky protoze tam bylo asi jen 30 lidi, ale uz to davali jenom s dabbingem kterej stal za hovno).
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 25.10.2009 13:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
ale kdepa, kdyz to stahnul tak uz to melo premieru v usa za sebou -> slo uz o zverejneny dilo -> stahnul si to pro vlastni potrebu (a predpokladam ze to stahnul z nakyho ftp a nesdilel to, existovali uz tenkrat naky p2p programy, neprisel napster kterej stejne sdilel jenom empetrosky az v roce 2000?) -> AZ (aspon v ty podobe jakou ma dneska, tenkrat to mozna vubec neresil) neporusil (a i kdyby jo, coz pochybuju, uz to je 10 let a to je hodne dlouho doba, takze s velkou pravdepodobnosti by to uz bylo promlceny)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
25.10.2009 13:03 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A jsou tady mezi vámi vůbec nějací blázni do SW? :-)
Pro Star Wars bych zabíjel. :-) Ty filmy můžu vidět kdekoliv a kdykoliv, bez ohledu na situaci. :-) Hlavně tedy Empire Strikes Back, to je pravděpodobně můj nejoblíbenější film vůbec.
David Ježek avatar 25.10.2009 13:14 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
když to vezmu kolem a kolem, tak Empire Strikes Back je fakt nejlepší. Ale ta knižní trilogie, u té jsem doslova "uchcával".
25.10.2009 13:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Rozhodně, Timothy Zahn je borec. Však je tuším i držitelem Nebula Award (i když ne za tu Star Wars trilogii).
robotics avatar 25.10.2009 13:17 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Tak to si snad neopomenul hru pro MS-DOS - Dark Forces :-).
25.10.2009 13:42 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Neopomenul, i když jsem si ji mohl zahrát jen občas na tátově pracovním počítači. Já měl k dispozici jenom starou dýchavičnou 386 (posléze upgradovanou na 486 z různě vyžebraných dílů :-)), takže jsem pařil spíš X-Wing (v té době už notně zastaralý, ale to mi bylo fuk, vystačil jsem si s tím, co jsem měl). Jó, to byly časy.
kotyz avatar 25.10.2009 13:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
ja mel nekdy kolem roku 2001 nakou strategie force commander, ale nekomu sem ji dal, protoze sem se to nebyl schopnej naucit ovladat. pres nakej ten tutorial na zacatku sem se ani nedostal. navic to cely bylo in english a prd sem tomu rozumel. jo to sem byl tenkrat este lama :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
25.10.2009 13:20 slayn | skóre: 5 | blog: Cokoliv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zrovna včera jsem si na první epizodu vzpoměl: s tim, že jsem na ní byl v kině, protože tenkrát ještě nebyl internet potřebné rychlosti:D (ve skutečnosti jsem byl i na 2 a 3, na původní trilogii nemám potřebný věk;))
To err is human, to arr is pirate!
25.10.2009 13:35 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zrovna před pár dny jsem při stěhování pokoje našel na dně šuplíku zapomenutá CD někdy z let 1999/2000. První Matrix v mpg, Southpark the Movie v divx;-), má první anime (excel saga, laputa - kolik lidí v ČR tehdy něco takového znalo?) ve formátu RealMedia. Když si vzpomenu, jak jsem v roce 1998 v prvním ročníku VŠ stahoval na školní síti mp3 a nosil je domů na disketách (písnička na tři diskety), tak si najednou připadám strašně starý...

Jinak SW samozřejmě ano.
25.10.2009 13:53 Dord
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uprimne receno SW mi pripadaji totalne nudne. Mozna ze kdybych je videl v dobe, kdy mely premieru, tak bych se z toho posadil na zadek, ale dneska uz jsou takove efekty bezne a o nicem jinem nez o efektech SW nejsou. Vlastne obecne mam radsi scifi, kde nejsou v hlavni roli svetelne mece.
25.10.2009 17:01 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
souhlas, star wars me vzdycky prisly zoufale nudne... ale ted sleduju star trek: the next generation a i presto, ze to misty vypada hodne papundeklove, tak se na to da divat.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
=^..^= AmigaPower® avatar 25.10.2009 17:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
. .. ...ooops! SW nudný a ST dobrý jo? Já to vidim přesně obráceně. :-D :-D :-D
25.10.2009 17:45 Dord
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Star Trek: The Next Generation jsem sledoval, když to vysílala ČT a musím říct, že se mi to tenkrát líbilo. Ale nevím, co bych na to říkal dnes, radši to nebudu zkoušet a ponechám si pěknou vzpomínku :-)

Mám nějakou scifi náladu, asi si pustím Galaxy Quest :-D
25.10.2009 18:31 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Star Trek: The Next Generation jsem sledoval, když to vysílala ČT
u nas to ted davaji kazdy den... a ze zacatku (prvni a druha serie) to bylo takove rozpacite... ale treti serie, co davaji ted, uz je naprosto v pohode. sveho casu, kdyz sel star trek na CT, tak jsem psychicky zvladal sledovat i star trek: the original serie, ale ted uz to fakt nedavam.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
kotyz avatar 25.10.2009 23:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
ja sledoval i animovanou serii :-D ale to mi bylo kolem deseti ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
26.10.2009 00:42 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
No jistě, v prvních dvou sériích ještě příliš straší Wesley Crusher, protože za hlavní diváckou skupinu byly považovány děti.

Jinak ten papundeklový vzhled je naprosto super, protože je nadčasový. Od začátku vysílání TNG již uplynulo více než dvacet let a po této stránce vůbec nezastaral.
Martin Stiborský avatar 25.10.2009 13:58 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já si z této doby dost živě pamatuju článek o Epizodě 1 v časopise ABC. Byla tam tuším vystřihovánka stíhačky které doprovázely loď královny Amidaly.

Kvík ..
kotyz avatar 25.10.2009 14:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
z ABC sem mel plakat k epizode 1 a k epizode 2 ho jeste porad mam vylepenej na skrini. jo to este to abicko aspon za neco stalo. pak sme ho radsi prestali kupovat.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
unknown_ avatar 25.10.2009 14:04 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jee, to je ten dil kde je Padme nejhezci :-D
Fluttershy, yay! avatar 25.10.2009 23:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Ve dvojce je hezčí!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
AraxoN avatar 25.10.2009 14:24 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Timothy Zahn je boží!

Ale filmy Star Wars Episode 1, 2 a 3 stáli za kulové. Pozerať ich dobrovoľne a ešte k tomu screener - to už je iný masochizmus... :-)

25.10.2009 14:58 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Nikdy jsem nepochopil onu nenávist k "nové trilogii". Jediné, co nenávidím, je Jar Jar Binks, ale stejně tak bych se nebránil genocidě Ewoků z A New Hope, tak co. :-D Jinak jsou to podle mě skvělé filmy, hlavně tedy The Revenge of the Sith (i když přerod Anakina v Darth Vadera byl trochu urychlený, na můj vkus). A už kdyby jenom kvůli geniální Battle of Heroes od Mistra Williamse stojí za to na něj koukat (hned po Padmé :-D).
David Ježek avatar 25.10.2009 15:16 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
jo, dobrá hudební pasáž. začátek mi dost připomíná šostakoviče :-).
AraxoN avatar 25.10.2009 18:10 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
To nie je nenávisť, len mi to dvakrát stačilo vidieť a už viackrát nechcem. Bolo to prečačkané, prehypované a snažilo sa to vyjsť v ústrety väčšinovému vkusu. Nič extra - takých filmov sú tisíce. Epizóda jednotka v tomto bola najhoršia, smerom ku trojke sa to mierne zlepšovalo. Ale ako si vravel, prerod Anakina v trojke bol odfláknutý a to podľa mňa mala byť top scéna z celej trojky. Namiesto toho si ľudia z trojky odniesli zábavného Yodu ako poskakuje so svetelným minimečíkom ako jojo.
26.10.2009 09:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Budu za šťourala, ale Ewokové jsou až v Return of the Jedi. Jinak souhlas, stejně jako Jar Jar jsou chvíli roztomilí, ale stejně jako jeho jich je tam prostě moc.
26.10.2009 18:49 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Jsem hňup, samozřejmě, že jde o Return of the Jedi, tfuj. :-)
25.10.2009 14:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hoď to pls někam na rapid :-D
What Big Oil knew about climate change
vencour avatar 25.10.2009 15:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Z jistého pohledu jsem rád, že jsou tu příspěvky k době promlčení a trestnému činu. Pořád by chtěl jeden druhými manipulovat ;-) ... čekam, že jednou bude platit trestní zákon zpětně :-/ a tito lidé tomu budou ještě tleskat, protože "tak je to správné".

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vencour avatar 25.10.2009 15:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Když se ptáš na to, kolik je tu fanoušků SW, tak se zeptám já: Ty vidíš v SW nějakého ducha a poselství? Taky jsem byl jimi kdysi zasažen, zlo i dobro je vidět, lze se s postavami zosobnit. A víc tam toho nevidim ... jako jinde, u konkurence ;-)

\\//_

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
David Ježek avatar 25.10.2009 15:51 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
nijak zvláštního ducha a poselství tam nevidím. Co se mě na star wars líbí , je toto (neřazeno dle priorit :-)):

- HUDBA - nic naplat, JW je prostě borec, vedle Jerry Goldsmithe můj největší oblíbenec

- prostředí - Lucasovy obrovské rozlehlé lokace, to je nádhera. A teď nemyslím jen pláně v ep.3 (scéna "execute order 66"), planetu Hoth a nic takového. Beru to komplexně a jeden z hlavních důvodů, proč jsem hrál Jedi Knighta, byly ty úžasně obrovské rozlehlé levely, kde nebylo problém spadnout z římsy z takové výšky, že jakákoli jiná hra nedosahovala ani 10% této výšky v nejvyšší lokaci, nebo na začátku elvelu stát před gigantickou věžní stavbou, kterou budeš 1,5 hodiny dobývat a vždy se kochat pohledem z okna nad svým postupem. atd, atd, atd

- některé aspekty systému se Sílou (to by bylo na příliš dlouhé a složité vysvětlování)

- klasické knižní principy známé desetiletí převedené do kosmu - nejlépe to právě ukazuje Timothy Zahn.

Ty aspekty se netýkají čistě filmů. Tak jako Star Trek, vnímám i Star Wars jako celek, tedy filmy+knihy+seriály+hry+vše další.
vencour avatar 25.10.2009 16:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu

Hmm, lítal jsem kdysi v X-wingovi, dost se mi líbil, dokonce jsem asi 2x sestřelil laserem torpédo, to je zase moje zkušenost, byl jsem s rebelama a líbilo se mi to. Člověk se vyblb. Muzika je fajn. Síla je ... mystická, to je něco podobného jako třeba Gaia, v tomhle významu, mají si blízko.

Taky znam nějaké filmy pro potěšení a kochání se. Na které nevzpomínam kvůli myšlence, ale pro tu parádu, vtip apod.

Dík za odpověď ;-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.10.2009 23:03 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Pokud vám nevadí angličtina, tak na webu jdou najít spousty textů, které do hloubky analizují všechny možné aspekty Hvězdných válek, od inspirace monomýtem (posaných Josephem Campbellem v knize Tisíc tváří hrdiny, ačkoliv monomýt samotný je minimálně několk tisíc let starý) přes úvahy o fyzice ničitelů planet jako je Hvězda smrti až po takové speciality jako srovnání s Wagnerovým Prsten Nibelungů (např. použití leitmoivu či nutnost vytvoření si vlasní firmy/postavení si vlasního divadla, protože nikdo nebyl schopen relaizovat potřebné vizuální/hudební efekty požadované autorem).

vencour avatar 25.10.2009 23:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu

K Blade Runnerovi jsem kdysi taky našel dlouhý pitvání včetně toho, zda je Deckard kyborg nebo ne, protože kdo jinej by se malíčkem udržel viset ze střechy. Taky tam byla pěkná muzika. A taky už je z/na Blade Runnera ve mně jen malá vzpomínka. Pěkný. Ostrov, bez přímých souvislostí.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Grunt avatar 25.10.2009 16:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Každopádně jde o MPEG-1 s konstatním bitrate 1152kbps při 25fps a MP2 stereo zvukem 224kbps/44,1kHz CBR, zkrátka takové "Video CD". Pořízeno jakousi, zcela jistě analogovou, kamerou přímo z hlediště. Je na tom krásné, že jsou slyšet lidé v hledišti, ovace na začátku a celkově ten rip má větší atmosféru než synteticky dokonalý render známý jako "Blu-ray". A hlavně to na tehdejších Pentiích/K6 běželo plynule.

Takže nyní, více než deset let po získání tohoto ripu, jsem si jej náhodně pustil a rázem jsem byl o 10 let zpět. Zažili jste něco takového?

A jaký je rozdíl např. mezi letošním Terminátorem? Ba naopak. Jé, kde jsou ty doby kdy bylo možné sledovat film nějaký ten měsíc před celosvětovou premiérou bez nějakého posvátného posledního pomazání před vypuštěním ukradnutým někde ze střižny? Jinak tyto nahrávky doslova nesnáším. Ze všeho nejvíc mi na nich vadí debilní kontrast(přepálená bílá a naopak doslova temná černá a všechno ještě se štěstím v odstínech šedi), pak rotace a všelijaké zploštění plátna(jak se furt s kamerou třepe) a dost často také přepálený zvuk(boom boom efekty v kinech). To už radši snesu i to HD. Jinak dobu pamatuju moc dobře, protože to byly zrovna léta kdy jsem se slzami v očích měnil 486 za Pentium II. To se ještě chodilo přepalovat do Sparksu za 150,- jedno CD. Můj první film na PC byl The.Fifth.Element.CD1.mpg ještě o chvilku dřív. A nebudu lhát. Stejná nostalgie mě přepadla poslední víkend(jen ne desetiletý, ale ještě starší). No schválně, dá to někdo bez nápovědy?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
AraxoN avatar 25.10.2009 18:16 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
... No schválně, dá to někdo bez nápovědy?

To znelo ako nejaké crackerské intro od Fairlightu na Amige. Ale to to určite nebude. :-)

Grunt avatar 25.10.2009 18:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Ale fuj. Můj kamarád říkával Deep Out(i když jsem to dodnes nepochopil). Tak dobře teda: Nápověda.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
AraxoN avatar 25.10.2009 19:13 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Veď vravím - crackerské intro. Čisté mod tunes... :-D No dobre, máš pravdu, I'm out. Nič mi to nehovorí a ani žiadna ďalšia nápověda s tým nič nespraví.
Grunt avatar 26.10.2009 12:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Čisté mod tunes...
Těsně vedle. MIDI.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
26.10.2009 12:34 skrepak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Že by Raptor: Call Of The Shadows?
Grunt avatar 26.10.2009 12:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Prosím, poznamenejte si, že dlužím pivo.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
26.10.2009 16:10 skrepak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Ok ;-)
Grunt avatar 25.10.2009 16:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
konstatním bitrate 1152kbps při 25fps
Jinak to jsem nějak nepochopil. To by měla být jako nějaká ostuda nebo tak něco?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Ježek avatar 25.10.2009 16:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
ne, jen konstatování parametrů.
=^..^= AmigaPower® avatar 25.10.2009 16:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A jsou tady mezi vámi vůbec nějací blázni do SW? :-)
Jo, já, ale jen do původní trilogie. ;-)
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
vencour avatar 25.10.2009 17:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu

A viděls od Kevina Smitha Clerks 2? Dialog o SW je tam docela pěknej :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 25.10.2009 17:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Neviděl...
vencour avatar 25.10.2009 19:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu

V "papíru" vyšlo asi všechno od Smitha ... aneb na stánkách trafik. Jestli Tě jeden film od Smitha zaujme, časem Tě asi dostanou všechny ;-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
kotyz avatar 25.10.2009 17:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
bracha si to sysli v supliku, takze sem to este cely nevidel, ale ta scena s tim solem byla masakrozni :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 25.10.2009 23:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
oslem
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Nicky726 avatar 25.10.2009 17:13 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Nejen do původní trilogie... :-)
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
25.10.2009 18:24 nhy | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Netreba zabudat na Star Wars: Knights of the Old Republic.
kyknos avatar 25.10.2009 23:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
SW mi vzdycky prisly bud jako vcelku povedena pohadka pro predskolni deti a infantilni pubertaky nebo jako zoufale spatne radoby sci-fi. Podle toho, kdo ma byt cilovou skupinou.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
houska avatar 26.10.2009 09:01 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ten rip jsem ziskal na stredni od spoluzaka z vedlejsi tridy a asi si dokazes predstavit co se delo kdyz jsem v pulce filmu zjistil ze druhe cd je necitelne ... chtel jsem vrazdit.

Do starwars jsem maniak a sveho casu jsem se pokousel i o webovky, bohuzel casem hosting zanikl takze jsem je musel ozvit z archive.org

Zahna jsem taky precetl na jeden zatah - jsou to paradni knizky, ale ten novy preklad je slabota :(

BTW videl jsi upoutavku na tohle?? vypada to moooc dobre :)

kotyz avatar 26.10.2009 12:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Náhoda, Hvězdné války a déjà vu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
to bych si schvalne aspon kousek stahnul, jestli by to muj book vubec utah. vim ze muj tehdejsi desktop s pentiem 166 by to dal, ale tam sem mel 128 mega pameti a ati rage xl s udajnou hw akceleraci mpegu ...

tenhle sunt ma jenom nakou chips&tech ktera je rada ze da 800x600 pri 24b barvach, o naky akceeraci nemuze bejt rec. taky nez sem si do dektopu dal tu ati, tak na ty jednomegovy S3 se mi vsecko sekalo, potom uz to bylo lepsi, pecka v mpegu jeli i fullscreen :-D

tak to bych byl sam zvedavej jestli by to na tom kramu slo, pak by se totiz dalo uvazovat o tom, ze by byl pouzitelnej jako nastroj na ukraceni dlouhy chvile o prednaskach ... :-D sice by se ty filmy museli pracne prevadet a pak je do toho jeste nejak dostat, ale stalo by to za to. ten pocit ze to mam zadarmo a dokonce se s tim da i neco delat ... ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.