Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 05:43
Automat: "Dovolali jste se na linku pojišťovny Generali. Chcete-li nahlásit pojistnou událost, stiskněte jedničku. Potřebujete-li... -"
Já: 1
Automat: "Čekejte prosím, všichni operátoři vyřizují hovory klientů, kteří se dovolali před vámi. Jste třetí
v pořadí."
"Čekejte prosím, všichni operátoři vyřizují hovory klientů, kteří se dovolali před vámi. Jste druhý
v pořadí."
"Zanechte svůj vzkaz po zaznění signálu. Nezapomeňte uvést telefonní číslo, na kterém vás můžeme kontaktovat. PÍÍÍP."
Já: WTF?
Právě jsem deset minut visel na částečně hrazené lince, abych mohl nahlásit pojistnou událost. Podle nahrané hlášky mě nechávali viset proto, aby se mnou mohl záležitost vyřídit operátor. A pak se ukázalo, že mě nechali "vystát frontu" jen proto, abych nahrál své sdělení na záznamník... Že by to byl speciálně navržený systém pro odrazování klientů od hlášení jakýchkoliv škodných událostí? Já měl totiž několik vteřin pocit, že buď rozšlápnu sluchátko nebo se začnu nekontrolovaně chechtat. Ani v jednom případě by pojišťovna nemusela žádnou pojistnou událost řešit. Nakonec jsem nějaký ten vzkaz s cukáním v koutcích vykoktal, ale musel jsem vynaložit hodně úsilí, abych se nerozpovídal místo rozbitého skla o tom, jak debilní systém tam mají nainstalovaný...
Tiskni
Sdílej:
Tam to spíš je kvůli úzkému hrdlu na vstupu (počet současně volajících), nahrává se snad někam na disk(y)?
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.