Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:48

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
15.11.2007 21:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Smršť blogpostů na téma neonacismus?
15.11.2007 21:55 source | blog: read_the_fucking_manual
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
jak houby po desti
15.11.2007 22:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
To je spíš smršť zápisků, které měly být komentáře pod jedním původním zápiskem, ale jejich autorům připadalo, že by pak jejich názor nebyl dostatečně na očích.
15.11.2007 22:07 pils | skóre: 8 | blog: pils
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?

Naprosty souhlas.

Zajimavy je, kolik takovych blogu a komentaru spusti jedna akce neonacistu. Doufam, ze neplanujou zase nejaky dalsi akce, jinak tu za chvili nebudou blogy o nicem jinym.

In TUX we trust
emorjino avatar 15.11.2007 22:15 emorjino | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Staň se členem nějaké antifašistické organizace. Choď demonstrovat. propaguj svoje antifašistické názory. Ale proboha, nevybízej k omezování svobody slova jenom proto, že se tobě absolutně většině lidí nelíbí.
Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
Bosý v tráve avatar 15.11.2007 22:44 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Ak by som napisal, ze moj blogpost ma taky isty narok na napisanie ako ostatne politicke blogposty tu na abicku a uperanie tohoto prva je upieranie prava na slobodu prejavu, bol by som daleko od pravdy?
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2007 22:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Ano, byl. AbcLinuxu je soukromý majetek.
freshmouse avatar 15.11.2007 23:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
> zo strany krajnej pravice

Krajní levice. Komunisti, nacisti (národní socialisti) atd. = levice. I když média a i samotní náckové říkají opak (kdo by ale u nich čekal inteligenci, že ano).
Bosý v tráve avatar 15.11.2007 23:07 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Komunisti stalinskeho typu a nacisti su skutocne z mojho pohladu napravo kedze predstavuju statom riadeny kapitalisticky system so vsetkymi svojimi donucovacimi prostriedkami voci obcanovi.
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
freshmouse avatar 15.11.2007 23:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Donucovací prostředky vůči občanům nemají vliv na označení pravice a levice. To jsou prakticky čistě ekonomické pojmy. A navíc ne přesně vymezené. Např. česká "pravice" může být podobná "levici" v USA atd. Podle mě tyto termíny patří do kontextu doby, kdy vznikly, a ne do roku 2007.
Bosý v tráve avatar 15.11.2007 23:25 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Poznam definiciu pravice a lavice a viem ze termin je zastaraly, hodiaci sa skor do Velkej Britanie 18. st., napriek tomu toto rozdelenie alebo pracovny termin sa doposial pouziva, preto som ho pouzil aj vo svojom zapisku. Nie, pravica sa nevyznacuje len svojimi donucovacimi prostriedkami smerom k obcanovi ale aj ekonomikou. Kapitalizmus je predsa ekonomickym system, ktory som uviedol vo svojej odpovedi.
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
freshmouse avatar 15.11.2007 23:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Nie, pravica sa nevyznacuje len svojimi donucovacimi prostriedkami smerom k obcanovi ale aj ekonomikou. Kapitalizmus je predsa ekonomickym system, ktory som uviedol vo svojej odpovedi.
1. Opakuji znova a naposled: užívání donucovacích prostředků není závislé na pravici nebo levici.

2. Kapitalismus není nic pouze pravicového. To souvisí s tím, jak jsem řekl výše, že přesně udělat čáru mezi pravicí a levicí nejde.
Bosý v tráve avatar 15.11.2007 23:39 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Nemyslis ze tvoj prispevok vyznieva trochu dogmaicky?
1. Opakuji znova a naposled...
;)
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
freshmouse avatar 15.11.2007 23:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Možná to tak vyznívá, ale nemyslel jsem to tak. To bylo jen k tomu, že jsem si (sám sobě) slíbil, že se tu budu o politice hádat co nejméně, což se mi dařilo až do tohoto zápisku -- a tak, když už jsem slib porušil, se nebudu zbytečně moc hádat. Jinými slovy, kdybys to sdělení popřel, já už bych nepokračoval v diskuzi. To je celé. :-)
Bosý v tráve avatar 15.11.2007 23:53 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
jj, o.k. Tvoje zapisky co sa tyka Linuxu su super, akonahle sa zacnes vyjadrovat k politike uvazujem ze si ta dam na blacklist, ale zasa pridem o tie zapisky o linuxe, je to zatracene taka dilema :D
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
Bosý v tráve avatar 15.11.2007 23:54 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
taka - tazka
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
freshmouse avatar 16.11.2007 00:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
:-) Těch o softwaru teď moc není. :'( Nicméně myslím, že by zítra nebo pozítří mohl přijít jeden větší. No, znám ty svoje plány. :-) Komentáře k politice slibuju omezit, zápisky v blogu ne -- ty píšu podle toho, co mě zaujme. Ale díky za pochvalu. :-)
16.11.2007 00:16 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Donucovací prostředky vůči občanům nemají vliv na označení pravice a levice. To jsou prakticky čistě ekonomické pojmy.
Ale vubec ne. Nejsou to ciste ekonomicke pojmy ani puvodem, ani soucasnym beznym uzivanim. O puvodu se tu rozepisovat nebudu, o tom je mozne se docist treba ve wikipedii. V soucasnem beznem uzivani jsou cetne neekonomicke aspekty silne svazane s pojmy levice/pravice. A Fasismus je v mnoha ohledech extremni forma 'pravicoveho konservatismu', ktery, narozdil od 'pravicoveho liberalismu', neni nutne svazan s nejakym ekonomickym pristupem.
16.11.2007 09:59 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Komunisti stalinskeho typu a nacisti su skutocne z mojho pohladu napravo kedze predstavuju statom riadeny kapitalisticky system so vsetkymi svojimi donucovacimi prostriedkami voci obcanovi.
No jo, jenomže pak ti na levici zbydou jen anarchisti.
Bosý v tráve avatar 16.11.2007 14:05 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Anarchisti sa nedaju identifikovat ako lavica. Anarchisticke smery z uhla tohoto pohladu, teda z pohladu lavica, stred, pravica ako keby reprezentovali vsetky smery vid. anarchokomunizmus, libertinsky anarchizmus, anarchokapitalizmus (posledny zmieneny je dost nebezpecny, su v nom tendencie veduce az k totalitarizmu).
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
JiK avatar 16.11.2007 18:13 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
... anarchokomunizmus, libertinsky anarchizmus, anarchokapitalizmus (posledny zmieneny je dost nebezpecny, su v nom tendencie veduce az k totalitarizmu)...
He? Nechces to trohu vysvetlit a objasnit pro nas zaostale co se nepohybujeme mezi anarchistama, pro nas co nebylime v cizich domech urcenych k demolici a netvrdime, ze kdyz nas od tama majitel doted nevyhodil jsou vlastne nase, pro nas co se nechodime rvat na demonstrace s rudejma vlajkama a cernejma satkama?

Nerozumim, cim jsou zrovinka ti anarchokapitalisti horsi a spatnejsi nez ostatni anarchisti? Tim, ze k nim nepatris?
Bosý v tráve avatar 16.11.2007 19:28 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Akosi nevidim pointu v tvojej reakcii, neviem na co mam reagovat a nie som ani squater.
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
15.11.2007 23:15 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
freshmouse zistil co to znamena a teraz to po milontykrat musi opakovat

http://en.wikipedia.org/wiki/Far_right

kthxbye
freshmouse avatar 15.11.2007 23:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Já to miliontykrát opakuju vždy, kdy je třeba. Již poměrně dlouho. Nicméně se s tebou nehodlám hádat, mysli si, co chceš.
15.11.2007 23:20 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
mohol si si aj odpustit.

http://en.wiktionary.org/wiki/kthxbye
16.11.2007 01:39 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já bych to asi nezakazoval, ale maximálně bych zvýšil postihy za rasisticky motivované činy.
Fluttershy, yay! avatar 16.11.2007 06:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Pořád to samé dokola -- jak poznáš, že je rasistický? Když teď v sebeobraně večer v parku a bez více svědků zpacifikuji cikána, bude to podle armády pseudohumanistů těžký rasismus, nicméně z racionálního pohledu, kterého se těžko někdo dopustí, půjde o prostou sebeobranu před kriminálním živlem. Jenže kolik je tady blbců (pseudohumanistů) a kolik racionálně uvažujících lidí? Většina jsou blbci.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
17.11.2007 20:36 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Nevím jak přesně to poznat, ale například když 5 nácků, kteří jsou 1000x vyfoceni jak hailujou zmlátí do krve nějakého roma, tak bych jim dal třeba 4x delší trest.

Ale samozřejmě bych nechtěl být ten, kdo to posuzuje.
16.11.2007 10:02 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
K tomu ovšem patří doplňující otázka: Je existence antikomunistikých hnutí opodstatněná? A antisocialistických?

Jo, představme si, že by se Francie a Británie v roce 1938 postavili Hitlerovi. Dnes by bylo zcela běžné vidět v televizní debatě nacistického poslance, kterak si stěžuje na "primitivní" a "neodpodstatněný" antifašismus.
Bosý v tráve avatar 16.11.2007 13:53 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Zabudol si dodat, ze za predpokladu ked by Hitler vyhral vojnu.

O opodstatnenosti antisocialistickych hnuti dost pochybujem a co sa tyka tych komunistickych, zalezi od toho, co za komunisticke hnutia povazujes. Ak myslis kom. hnutia typu Polpot v Kambodzi alebo maoistickeho a stalinskeho typu, urcite ano. Ak myslis anarchokomunisticke hnutia tak nie.
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
16.11.2007 10:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ne, jediné opodstatněné hnutí je People's Front of Judea, ostatní jsou odpadlíci ... zvláště pak Judean People's Front - fuj, hnus!
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
16.11.2007 10:48 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Jo!!! :-)
mkoubik avatar 16.11.2007 12:22 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
antifasistickych a anarchistickych hnuti LOL, dobre to michas. Co ma antifasismus spolecnyho s anarchismem?
Plesk! | Population | Industry
Bosý v tráve avatar 16.11.2007 13:55 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
No prave ten antifasizmus. ;)
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
=^..^= AmigaPower® avatar 16.11.2007 21:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Fašismus je svinstvo, se kterým se tak ve 25% shoduji, komunismus je stejné svinstvo se kterým se schoduji také ve 25% a to konkrétně v těch, které má schodné s fašismem. Anarchie je hloupost... Existence antifašistických a antikomunistických hnutí mně v celku vůbec nezajímá (pokud mi někdo z nich nedá bezdůvodně do držky), jsem jedinečná identita, takže mám svůj vlastní názor, který postupem času podléhá přirozeným změnám. "Pozitivní diskriminace" a chování většiny z jistého neasimilovatelného etnika mi vadí a mělo by se s tím něco dělat, ale rasizmus jako takovej odsuzuju, protože v něm kromě strachu z něčeho co je na první pohled jiné, nenacházím nic logického...
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
Bosý v tráve avatar 16.11.2007 21:23 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Je dost mozne ze komunizmus a fasizmus maju nejake stycne body, mozno sa miestami aj prekryvaju, ale zeby to bolo az 25% ?
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
=^..^= AmigaPower® avatar 16.11.2007 21:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Možná že né až tolik (prostě jsem to střelil) ;-) jde převážně o tu "myšlenku" udělat "něco" aby "nám dole" bylo "líp" (nerealizovatelné). On ten národní socialismus byl přecejenom tak extremně vpravo, že byl až v levo. ;-)

...no a lidi sežrali, jak jedno, tak druhý...
Bosý v tráve avatar 16.11.2007 21:40 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
Jaj, ty myslis nacionalny socializmus, lebo fasizmus bol zasa o niecom inom. Co sa tyka NS, tam by to snad aj sedelo mozno aj viac ako 25%.
O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
=^..^= AmigaPower® avatar 16.11.2007 21:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Je existencia antifasistickych hnuti opodstatnena?
máš pravdu ;-) trosku jsem si poplet německo a italii, nicméně fašizmus jako takovej, bych řek jako ideologie je fakt špatnej a navíc v dnešní době i dost ideologicky zastaralej už pro nikoho "normálního" neatraktivní...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.