Portál AbcLinuxu, 13. května 2025 21:06

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
1.9.2006 13:13 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na dovce v Brightonu (Anglie) jsem obdivoval jejich MHD. Dvoupatrove autobusy s jedinyma dverma, jizdenka (idealne celodenni) se kupovala u ridice a tamtez i ukazovala pri nastupovani.

Podle kamarada co tam zije se cerny pasazeri resej uplne s klidem. Ridic ho ignoruje, proste jen da echo na centralu a na dalsi zastavce cekaj porizci, co ho vyvedou. Ja mel pech, nikdy jsem to nevidel a sam jsem to na sobe testovat nechtel :)

Ridic je asi docela vazena osoba, uplne bezne pri vystupovani mu lidi dekujou. Kamos se nekolikrat ptal na cestu a dostal pomerne ochotnou odpoved, nebo upgradoval SAVER (jizdenka na cely den, pripadne dele) na SUPER SAVER (vice pasem) a bylo to bez reci.

Po navratu to byl sok, uz cestou z letiste jsem byl svedkem, jak ridic nadaval nejakymu cizinci,ze mu nastupovani dlouho trva. A jeste blokuje dvere tim, ze si tam oznacuje jizdenku.
Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
1.9.2006 13:16 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
A cca tyden na to jsem byl dorazenej tim, ze ridic vyhazoval nejakeho chudaka s kolem (nebo kolobezkou).

Misto omluvy, ze ma v autobusy plno, jen panovite na nej ukazal a prohlasi, at si vystoupi.

Kluk na nej kaslal, tak si ridic drepnul za volant a trucoval. Na zbytek narvanyho autobusu mel poznamky, ze jemu je to jedno, proste nikam nepojede, dokud si dotycnej nevystoupi.

Proste hovado.
Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
msk avatar 1.9.2006 13:25 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Tiez som sa stretol s podobnym jednanim, ked som este dochadzal do skoly. V poslednej dobe pozorujem ( aj na sebe ), ze ludia su cim dalej tym viac nasrani, nervozni. Platy nahovno, politika nahovno, auta nahovno, pripojenie do netu nahovno, vsetko na hovno. Nervozita na tretiu. U mna konkretne po tom, ako v CR zacal platit novy zakon o pozemnych komunikaciach pozorujem extremnu nervozitu hraniciacu s infarktom v situaciach, ked sa niekto predo mnou vlecie a ja nemam moznost ho predbehnut. Potom s vypatim vsetkych sil a adrenalinom na 100% predbieham aj v usekoch, kde by som nemal, zurim, penim, potim sa, nadavam. Hold, taky zacina byt realny zivot.
Luk avatar 1.9.2006 15:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Platy nahovno, politika nahovno, auta nahovno, pripojenie do netu nahovno, vsetko na hovno.
Hlavně tyhle kecy na hovno. Platy nebyly nikdy lepší, politika je taková, jakou si lid zvolil, auta jsou v pohodě, na připojení si nemůžeme stěžovat ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
1.9.2006 15:21 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Hlavně tyhle kecy na hovno. Platy nebyly nikdy lepší, politika je taková, jakou si lid zvolil, auta jsou v pohodě, na připojení si nemůžeme stěžovat ;-)
no kdyz uz jsi s tim zacal, tak: platy tady sice lepsi nebyly, ale ani jsme nemeli tak vysoke ceny; jinak receno 20k Kc pred 12 lety a dnes je dost rozdil. jaksi si nemuzu vzpomenout, ze by nektere nejmenovane politiky lid nekam nekdy zvolil, presto tam jsou. auta jezdi na drahy benzin ci naftu ;-) na pripojeni si obvykle nestezuje jen ten kdo bydli ve velkem meste, jinde je to uz horsi, o FUP nemluve.
msk avatar 1.9.2006 15:39 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Suhlas. Okrem toho som tym chcel povedat, ze okolo nas je momentalne tolko negativ, ze proste v ludoch evokuju pesimisticke nalady a cele je to jeden zacarovany kruh.
Mikos avatar 1.9.2006 15:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Divné, já zas tolik negativ nevidím, alespoň tedy tady v Praze ne ;-) Platy jsou slušné, o zaměstnání není nouze, připojení k internetu výborné, dopravní situace se subjektivně zdá se mi naopak zlepšila... ale chápu že asi všude není tak blaze, jako v Praze :-) A taky nesmí být člověk takový pesimista, že vidí jen samá negativa...
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
Josef Kufner avatar 2.9.2006 10:51 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
A taky se celkem výrazně zlepšil vzduch za posledních pár let. Co mě doopravdy štve jsou sedačky v některých typech vagónů metra a i některých jiných vozidlech MHD. Pak ještě naprosto debilně rozmístěné příčné prahy. Zrovna nedávno se jich pár objevilo na hlavní silnici, která vede sousedním sídlištěm.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
2.9.2006 16:12 honzaB | skóre: 10 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Minulý týden se je už někdo snažil rozebrat; jel jsem okolo a pár těch dílů bylo odšroubovaných.. :-)
Josef Kufner avatar 2.9.2006 17:47 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
A na čem pak seděli ?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Luk avatar 1.9.2006 15:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
platy tady sice lepsi nebyly, ale ani jsme nemeli tak vysoke ceny; jinak receno 20k Kc pred 12 lety a dnes je dost rozdil.
Takže: počínaje rokem 1992 (s výjimkou roku 1993) průměrná reálná mzda stále roste. Tedy za stejný plat si lze koupit stále více. Ceny se sice zvýšily, ale v průměru prostě méně. Toto lze statisticky prokázat, i když je pravda, že ne každý se má lépe.
jaksi si nemuzu vzpomenout, ze by nektere nejmenovane politiky lid nekam nekdy zvolil, presto tam jsou
Ano, jednotlivé politiky (třeba Paroubka). Ale politické strany dostaly určité počty hlasů a na jejich základě se vládlo. Ne, že bych byl se současným stavem spokojen, ale před 20 lety bylo hůř.
auta jezdi na drahy benzin ci naftu
Máme vysokou daň. Že se z něčeho musí stavět a udržovat silnice je snad jasné. Sice na ně nejde zdaleka celá daň, ale to je druhá věc. Ale o moc levnější benzin opravdu nebyl - rozhodně ne před rokem 1989. To stál Special 8 Kčs/litr (při průměrném platu 3000 Kč/měs.) a Super 9 Kčs. Dobu před ropnou krizí nepočítám, ale ani tehdy to nebylo reálně o moc levnější.
na pripojeni si obvykle nestezuje jen ten kdo bydli ve velkem meste, jinde je to uz horsi, o FUP nemluve
Není pravda. Nebydlím v žádném velkém městě a přesto tu je výběr ze zhruba 6 způsobů připojení (dial-up, GPRS a HSCSD nepočítám). Problémy tohoto typu jsou dneska už jen někde na malé vesnici, jinak ne.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
1.9.2006 16:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
A co to říká, že průměrná reálná mzda roste? :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Luk avatar 1.9.2006 20:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Říká, že se průměrně máme lépe. Samozřejmě s přihlédnutím k tomu, jak ošidný aritmetický průměr umí být (medián by byl lepší).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
1.9.2006 20:48 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
No hned jsem klidnější, že se máme všichni lépe. A ti chudí se taky mají lépe? no to se asi z toho průměru vyčíst nedá. Jsem to ale blbec, že vůbec ničemu nerozumím.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Luk avatar 2.9.2006 00:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Jediná hodnota (jakákoliv) má malou vypovídací schopnost. Jo, kdyby se vždy udával medián + několik dalších kvantilů (aspoň kvartily + 0,1 a 0,9), to by se hodnotilo lépe. Možná ČSÚ tyto údaje někde publikuje, ale takovou trpělivost při hledání nemám.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.9.2006 10:33 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Koukam ze zas jeden co si niceho nevazi.Odhaduju, ze si typ cloveka stezovatele, kterej si bude stezovat celej svuj zivot.Pro takovy lidi neni pomoci.Di se kouknout na slovensko.Koukni na prumernou mzdu a ceny.Di se kouknout do bejvalyho vychodniho nemecka.Di se kouknout do Litvy, zkus taky Ukrajinu nebo jizni Italii.Takovy trubky co jen kecaj a placou mam nejradeji.Stoji to tu za hovno ale pokud se cechacci nenaucej makat a prestat jen kecat nebude to tu lepsi.
V podstatě nic nevím
1.9.2006 22:17 Jiří Daněk | skóre: 12 | blog: muj_blogisek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Jednou jsem mezi příbuzenstvem vyzvěděl, že za 'starých dobrých časů' činila typická mzda 1 000 Kčs (+- 1. republika ;-)) a souběžně cena rohlíku 0,2 Kčs. Pokud přijmeme za, pro dnešní dobu typické, hodnoty těchto ukazatelů životní úrovně 10 000 Kč a 2 Kč, z jednoduché rovnosti poměrů 1000/0,2 a 10000/2 dojdeme ke zjištění, že se vlastně vůbec nic nezměnilo.

Jinak; zároveň s prvorepublikovou cenou rohlíků my bylo řečeno, že p.p Paroubek je trest Boží (tm). No potěš pánbů. :-)
Byl jeden pán a ten měl psa. HAFUŠA se jmenoval.
Luk avatar 2.9.2006 00:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
První republiku jde s dneškem srovnávat dost těžko. Máloco se totiž vyrábí stejně. Dá se říct, že cena toho, co lze vyrábět strojově, výrazně klesla, kdežto lidská práce je dražší.

Kdybychom srovnávali třeba ceny za služby holiče (oholení nebo ostříhání - stejné jako před 70 lety), dnes budou zcela jistě dražší. Je to především tím, že se platí vysoké zdravotní a sociální pojištění. To tehdy nebylo, ale zase se děti více staraly o své staré rodiče a zdravotní péče byla sice méně účinná, ale zase výrazně levnější (žádné drahé léky ani přístroje). To se musí brát také v úvahu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Pavel Stárek avatar 1.9.2006 16:17 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Máme vysokou daň. Že se z něčeho musí stavět a udržovat silnice je snad jasné.
Cha chá, dovol mi abych se zasmál. Ty asi moc autem nejezdíš, nebo možná ano a nechceš v tom případě vidět v jak "perfektním" stavu jsou české dálnice a silnice. Kurňa za ty prachy co se vyberou na spotřební dani za pohonné hmoty, by jsme je (ty silnice) museli mít z mramoru a svodidla ze zlata. Omyl pane, vybrané peníze ze spotřební daně jdou na něco úplně jiného, na placení podpor a sociálních dávek všech nemakačenků a členů tzv. nepřizpůsobilého etnika (rozuměj cikánům).
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
1.9.2006 16:24 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Omyl pane, vybrané peníze ze spotřební daně jdou na něco úplně jiného
Taky na platy všech těch politických parazitů, na Gripeny, na oddlužení rozkradených podniků atd. atd.
Pavel Stárek avatar 1.9.2006 16:29 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Přesně tak, ale já se rozčilovat nebudu, obzvláště při pátku ne.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
Luk avatar 1.9.2006 20:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Ty asi moc autem nejezdíš, nebo možná ano a nechceš v tom případě vidět v jak "perfektním" stavu jsou české dálnice a silnice.
A ty asi nevíš, kolik se vybere na SD a kolik stojí postavit kilometr dálnice. Samozřejmě, v této oblasti se točí velké peníze, proto tam bují korupce a jiné negativní věci (vzpomeňme na Zemanovu akci D47). Ale jestliže jde na stavbu, údržbu a opravy všech silnic (celkem více než 55 tisíc km) ročně zhruba 80 mld. Kč, nemůže to být moc znát. V tuto chvíli se vnitřní zadlužení silniční sítě odhaduje na cca 1,5 bil. Kč (peníze, které by byly potřeba na uvedení silnic do dobrého stavu), což jsou skoro dva státní rozpočty. I kdyby se dál nezvětšovalo (což se zvětšuje), s dnešním financováním se to opraví za 20 let. Tím spíš, že se současně staví nové dálnice a kilometr přijde řádově na stovky milionů (podle terénu).
Omyl pane, vybrané peníze ze spotřební daně jdou na něco úplně jiného, na placení podpor a sociálních dávek všech nemakačenků a členů tzv. nepřizpůsobilého etnika (rozuměj cikánům).
S někým, kdo tvrdí takový nesmysl, nemá cenu diskutovat. Stačí se podívat na složení státního rozpočtu (byť je jako takový špatný), abys zjistil, že je to absolutní hovadina.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
wake avatar 2.9.2006 02:12 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
hajtla
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
mkoubik avatar 1.9.2006 13:38 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
To řidičovo trucování je mimochodem docela dobrá taktika. Lidi najednou přestanou s tím cestujícím soucítit a přemlouvají ho aby byl rozumný a vystoupil, aby mohli zase jet.
1.9.2006 14:06 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
V prazske MHD je povolena preprava jizdnich kol pouze v metru, takze nevim, za co by se mel ridic omlouvat.
1.9.2006 14:21 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Pouze pokud rozmery presahju rozmery pro zavazadlo: http://www.dpp.cz/cz/di-spp04.htm Proto jsem psal, ze to byla spis kolobezka :))

Kazdopadne je to porad zakaznik, i kdyby nemel pravdu, ma se tak k nemu chovat.
Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
1.9.2006 20:39 vagojan | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Prostě dle přepravního řádu nemá kolo v autobuse ani tramvaji co dělat (alespoň v pražské MHD). Takže se řidičovi nedivím. Krom toho už mi jeden takovýto namachrovaný mistr s kolem za 50 táců a pivní žízní (po několika kilometrech velkého sportovního výkonu) málem dotyčným kolem málem zlomil nohu.... on ten autobus překvapivě cuknul a cyklista se držel jen toho kola... a i s ním na mě spadnul. Děkuju pěkně, jelito jako kráva a 14 dní jsem pajdal.

Prostě hovado!!!
elviin avatar 1.9.2006 15:06 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
No co jsem si vsiml, tak opravdu jsou v UK ridici velmi ochotni. Myslim si, ze to je tim, ze jsou lepe placeni a navic jsou to vetsinou pristehovalci nebo sezoni pracovnici a navic mlady lidi, takze maji o par duvodu navic se snazit a mozna vice empatie. Jak jsem lety vypozoroval, tak bili ridici jsou prevazne na mezimestskych linkach a u mestskych (asi mene placenych) je to opacne. Ale setkal jsem se ne malokrat i s tim, ze ridici ignorujou jizdni rady. Proste si jedou jak chteji nebo objedou/prejedou zastavku, ci tam ani nedojedou, nebo hazi navzajem na sebe, kdo ma kdy jet, neustaly vymlouvani. Jak jsem mel moznost slyset, tak autobusy nejsou povazovany za spolehlivy dopr. prostr. resp vlaky jsou presnejsi.
msk avatar 1.9.2006 13:14 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
neměl jízdenku a vzpěčoval se moci úřední Revizori nie su uradna moc. K problematike revizorov som cital rozne rozporuplne clanky. Konkretne pred cca 4 rokmi, kym som este zil na SK, som siel autobusom v BA z petrzalky na safko. Prechadzal som len cez most, cvakol som si 10min listok. A hla, na moste zacali po buse pobehovat revizori. Prisli ku mne a po kontrole listku zahlasili, ze listok je neplatny uz celu minutu.

Na safku vsetci ludia vystupili, okrem mna. Revizori mi v tom mierne branili, sofer hned za poslednym clovekom zavrel dvere. Bol som v tedy mierne v soku, ved to poznate, tenkrat poprve. Dnes by som tomu revizorovi pri akomkolvek pokuse o obmedzenie osobnej slobody rozbil drzku a zavolal na neho 158. Tak sme sa teda pekne v tom buse usadili ( ja a 2 revizori ) a hodili sme rec.

Ze vraj:
obciansky preukaz.
Nedam ani za boha.
Musite dat.
Nemusim, vy nie ste verejny cinitel.
Tak zavolame policiu.
To vam nepomoze, policajt si moze zapisat moje udaje, ale ak ich neochrani a zveri tretej osobe, riskuje trestne oznamenie, ktore na neho v zapati podam.
Tak ako to vyriesime?
Nijak, ten listok stratil platnost 70 sekund pred konecnou, kde som chcel vystupit.
Tak sa dohodnime, ze nam date na pivo a mozete ist.

Hadajte, ako to dopadlo...
1.9.2006 13:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
nedal si jim ani na pivo, já bych jim to nedal ;-) ale jsem student a nikam nespěchám :-)
1.9.2006 14:13 rnj3e | skóre: 9 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Rekl jsi jim, ze jsou to svine a maximalne co jim das bude plivanec do ksichtu?
Luk avatar 1.9.2006 14:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Nevím jak na Slovensku, ale u nás před časem přijali zákon, který dává revizorům právo chtít osobní údaje (jejich požadavek, aby byli veřejní činitelé, naštěstí neprošel).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
1.9.2006 14:55 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
ano, to je cesky kocourkov: revizori mohou chtit osobni udaje, obecni policie meri rychlost vozidel, kdejaka bezpecnostni agentura chce delat pred koncertem (fotbalovym ci hokejovym utkanim) delat telesne prohlidky, atd.
Luk avatar 1.9.2006 15:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
To není zdaleka jen v Čechách. Mimochodem právo na zjištění totožnosti někoho má každý, kdo na to má právní zájem (např. majitel hospody, když někdo nemá na zaplacení) - §13, odst. 3, písm. c zákona o Policii ČR.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
1.9.2006 15:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Nebudu hodnotit, že je to dle mého názoru špatně, ale jak mě chce takový revizor doutit podepsat mu, že jsem v tom dopravním prostředku opravdu jel, to po mě snad nemůže chtít nikdo, ani pocilie, nebo se mýlím?
1.9.2006 14:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jo, jo, pro nekoho to sport je. Ja jsem si kupoval listek vzdycky, protoze revizory pritahuju, schvalne, kdo z vas potkal revizora v mezimestskem busu? Podotykam, ze revizor se do vozidla dostal tak, ze stal (resp. stali, byli dva) v odstavnem pruhu na dalnici a mavli na autobus. Az jednou, byl jsem v matce mest vlakem, ze usetrim, nebudu znecistovat prostredi a tak. Na zaver pobytu jsem zakoupil v Bauhausu v Cimicich nekolik kg obkladacek, ktere mi doma schazely, hodil je do batuzku a sel na zastavku. Jenze ouha, uz bylo sedm vecer, stanek zavren, tramvajak listky neprodava. I nastoupil jsem, neb mi za pul hodin jede vlak z Masarycky. Nez jsme vjeli na most pres Vltavu, nastoupil pan, ja jsem se na nej podival a uz jsem vedel. Dvere se zavrely, pan vytahl placku a bylo to. Uvazoval jsem chvili o zdrhnuti, ale zkuste zdrhat s keramikou na zadech... No co, byl v pravu, stalo mne to 400 CZK, ale stran prodeje listku si pan ode mne vyslechl mnoho nelichotiveho. Jemu to bylo sumak a ja si ulevil...

Pripomina mi to take jeden stary kamenak:
Chyti revizor mladence cestujiciho nacerno, mladenec vse uzna, nevzpecuje se, ale nema se k placeni pokuty a je ochoten odjet s revizorem na policii. Na nejblizsi zastavce s nim vystoupi a cekaji na refyzi na pripoj ke straznici, revizor si vytahne cigaretu, smatra po zapalovaci a mladik stojici vedle nej jen klidne pronese: "Ani si nezapalujte, budeme utikat...".
1.9.2006 14:59 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
uz bylo sedm vecer, stanek zavren, tramvajak listky neprodava.

Řidič by prostě měl prodávat lístky, ať se děje co se děje. V nejhorším případě s mírným příplatkem oproti prodeji z automatu (ve špičce nebo když je jinde otevřeno, v noci pak za normální cenu), ale člověk by se neměl v civilizované zemi dostat do situace, kdy mu jede autobus nebo tramvaj a není si kde koupit lístek.
1.9.2006 22:51 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Slyšel jsem podobnou historku. Dva revizoři vytáhli ven dva týpky, aby zjistili údaje, kam poslat pokutu a nezdržovali přitom dopravu. Jeden z černých pasažérů: "Můžu mít dotaz? Jak rychle umíte utíkat…"
Only Sith deals in absolutes.
4.9.2006 11:59 Krígl | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Něco jako ten kameňák mi kdysi vykládal řidič, kterého sem stopnul. Chytli ho zamlada, když dělal atletiku a hodně běhal, na revizory se pěkně usmál a bavil se s nima ve stylu "No co, dostali ste mě, budiž vám přáno, holt to někdy nevyjde". Revizoři se taky naladili příjemně, po výstupu (akorát pod kopcem) se mládenec začal hrabat v kapse a zeptal se: "Kouříte?". Chlapi samozřejmě (bylo to v Ostravě) rozšířili úsměvy, že prý ano, načež černý vesele prohlásil: "Tak si zaběháme" a vystartoval závodním tempem rovnou do toho kopce. Kuřáci to rychle vzdali.
Mikos avatar 1.9.2006 14:55 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Po dlouhé době zas blogpost který se od vás dal číst, dávám za 3 body ;-)

Jinak není to nic proti tomu co zažil spolužák (tedy ex-spolužák, ještě z gymplu). Aspoň to tedy tvrdil, snad nekecal a není to jen nějaká "urban legend"...

Prý takhle jednou jel v tramvaji a nastoupili si revizoři. Začali kontrolovat cestující a na jednom místě seděl obrovský nabouchaný chlap, prostě takový typický kulturista, kalifornský guvernér hadr ;-) No a jak jeden z revizorů kontroloval lidi, jeho taktně přeskočil :-) Kulturista se prý rozčíleně postavil a mohutným hlasem pravil: "Já nemam lístek, co se mnou uděláš?" Revizor dělal že neslyší :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
1.9.2006 19:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Tak vám děkuji, jsem myslel, že mé texty nečtete. Jsem příjemně překvapen. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
1.9.2006 14:59 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
davna prihoda z brnenske mhd: do dlouhe (kloubove) tramvaje nastoupily prednimi dvermi dve revizorky a jejich snaha o dohodu o tom ktera pujde ze zacatku tramvaje a ktera od konce presla v hlasitou hadku, takze nekolik cernych pasazeru melo dostatek casu si cvaknout listek :-)
1.9.2006 22:53 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
V brně prý napoprvé stačí na dopravním podniku tvrdit, že na tebe byli revizoři hrubí nebo použili násilí.
Only Sith deals in absolutes.
2.9.2006 13:36 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyz vas tak zajima MHD a revizori, musim vam doporucit vyborny madarsky film Kontroll.
Pavel Stárek avatar 2.9.2006 16:37 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Boj v podzemí
Jojo, ten je super, po dlouhé době zase něco, na co se dalo dívat.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.