Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:28

Nástroje: Začni sledovat (6) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Michal Fecko avatar 25.9.2012 11:54 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A jak to bolo s tym Facebokovym profilom a jeho aktualizaciami, pridavanim kamaratov a zaroven neodpovedanie na maily a otazky?
belisarivs avatar 25.9.2012 18:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
No, ono staci nabidnout X lidem pratelstvi a kdyz si za mesic vzpomenou, tak ti ho potvrdi i bez tve asistence. ;-)
IRC is just multiplayer notepad.
26.9.2012 13:31 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
4 nebo 5 lidí najednou ve stejný den, navíc se samy mění fotky v profilu, účast na akcích apod., jasně. Chápu, že nemůžete všichni číst všech pět nebo kolik jich je vláken o téhle akci (navíc jsou i na rootu), ale o FB už toho bylo napsáno dost. Buď si ty informace zjistěte, nebo se ptejte, než začnete dělat soudy, proč se vlastně lidi na FB odvolávají.
belisarivs avatar 26.9.2012 20:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
1) Netreba mi vykat

2) Nedelam soudy ;-)
IRC is just multiplayer notepad.
25.9.2012 11:58 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Moment pane, za tohle si muzes sam. Prestan tady laskave prskat, lidi v diskuzi ukazali, ze jsou ochotni hodne tolerovat, ale ty jsi jednal neseriozne a nekomunikoval jsi, kdyz jsi mohl. Takze prestan nadavat, ze dobrovolnicis jako vul, nikdo te do toho nenutil a stav se k ty veci celem.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
25.9.2012 23:28 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Simtě bež raděj hlídat svoje VPS, jestli tam někdo nemá velkej load jako jsi to dělal mne a pořád jsi se mě ptal co tam dělám. Stačila i menší křivka na síťi a už byl plnej jabber dotazů co tam vyvádím.
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
26.9.2012 09:59 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Ja si je ohlidam, to se neboj. Load at si tam lidi klidne maji, oni se umi chovat.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
26.9.2012 12:41 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Já jsem psal zkušenost z vlastní praxe.
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
26.9.2012 19:07 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Budu hádat: uražené děcko, co si pořídilo virtuální server a pak se chovalo, jako by ten server byl na hostitelské mašině jediný...
Quando omni flunkus moritati
26.9.2012 19:36 sigma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Hmm, nechci do toho kecat, navíc tady jako OT, ale nemělo by se tohle řešit technicky než stylem "co na tom serveru jako dělám"? Jistě může být služba, která stojí na "rozumném chování" uživatelů, ale pak je to prostě nepochopení konceptu služby, a ne "uražené děcko". Jsou virtuální servery, kde poskytovatel nemá nic proti, když se zdroje technicky dostupné virtuálu využívají na 100%, nebo jsou jasně stanovené limity (třeba traffic za časovou jednotku).
27.9.2012 13:21 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Bohužel ne :( Já jsem později dostal i omluvu. Bylo to ještě na začátcích. Ale jen jsem chtěl připomenout zdejšímu komunitnímu mistrovi, že i on udělal pár chyb a nikdo ho asi nepranýřoval.
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
25.9.2012 14:23 Kozzi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Celej tento pripad je typicky problem komunikace. Jinak nao chapu ze te mrzi, stve a podobne, ze za svoji ochotu sklizis takovouto urodu. Ale to je holt udel,ono stacilo vydat officialni vajdreni co se stalo, tak jak to delas ted, a mohl byt klid.
bambas avatar 25.9.2012 15:05 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to je husty. Clovek, kterej nebyl shcopnej uvest veci na pravou miru nekolik mesicu, tu zacne jeste prskat, ze nektery lidi napadlo, ze je chce treba odrbat. Nojo, spolecnost jde do hajzlu...
Cowboys from Hell
Saljack avatar 25.9.2012 17:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Presne tak a vysvetleni stale chybi. Pokud se preci normalni clovek dozvi o tom, ze na nej nekdo hodla podat trestni oznameni, tak se budu snazit co nejdrive (!!!!!!!!!) a co nejvice uvest na pravou miru co se deje. Napsat: "Opravdu jsem měl těžkou dopravní nehodu a opravdu jsem byl dlouho v nemocnici, kdyby to někoho zajímalo tak jsem v pořádku.", mi prijde jako vrchol arogance. Jeste kdyz napises byl! Chapu, ze se muze stat, ze nekdo lezi v komatu treba pul roku nebo dele, ale ty uz v nem nejsi! Kdyby se mi neco stalo, tak bych take nechtel resit takoveto veci, ale pokud se dozvim, ze na me nekdo chce podat trestni oznameni (a co jsem koukal, hdonota prekrocila 5000kc, takze jiz se jedna o trestny cin), tak to proste resit zacnu. Navic by me zajimalo, jak by si se choval ty, kdyby jsi si neco u nekoho objednal a on ti prestal odpovidat a napsal po dlouhe dobe co ty, vzij se do druhe strany. Sorry mozna to nekomu prijde jako zbytecnost, ale musel jsem to proste napsat.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
gtz avatar 25.9.2012 18:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Třeba napíše co se vlastně dělo.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Saljack avatar 26.9.2012 13:20 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
A třeba taky ne a bude pořád dál mlžit. Bohužel mám pocit, že druhá varianta se mi zdá podle toho, jak se věci hýbou, mnohem pravděpodobnější.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
26.9.2012 13:46 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Napsal, že teď s tím víc dělat nemůže, že udělá aspoň něco,co půjde. Plus že není doma. To už snad lidem dojde, že má nějaké os, problémy. Popisovat je snad nemusí ;-)
Saljack avatar 26.9.2012 13:56 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Tady nejde o to jestli bude popisovat nebo ne, ale o to jak se chová! To, že není doma není přece důvod proč nekomunikovat. Mobilní internet od T-Mobile stoji u předplacené karty 39Kč za týden a postačuje v pohodě k tomu obsloužit mail nebo sem napsat alespoň krátký blog či něco jiného.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
26.9.2012 14:12 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Já se s tebou nepřu, že by neměl komunikovat, ale už to konečně dělá ;-)
26.9.2012 11:31 Pepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Souhlas. Navíc neustále někde hledat informace. Pokaždé někde jinde. Emaily které má ani ťuk. Vše je jenom o jeho přístupu!
25.9.2012 18:28 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
> Nojo, spolecnost jde do hajzlu...

Hele ho, oldfaga. Že tě to ještě nepřešlo, dědku.
bambas avatar 26.9.2012 10:18 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
:) clovek si musi zanadavat na foru, no ne? :D
Pavel Stárek avatar 25.9.2012 15:25 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jojo, tak už to v naší společnosti chodí. Pro dobrotu na žebrotu. A taky to, že každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán. Myslím si, že tě další komunitní akce přejdou.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
Dreit avatar 25.9.2012 17:27 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

A já budu pořád vybočovat z řady s tím, že Poky je seriózní :-D. Poky, peníze máš (v hotovosti nebo komunitních předmětech), udělej co jsi s nimi původně zamýšlel a odešli produkty všem, co je chtěli ;-)

Jestli se můžu zeptat (a není to tajemství), co přesně se ti stalo? Zlomeniny, nebo třeba otřes mozku? Facebook neřešim, jen mě zajímá jestli tě taky při myšlení nesnesitelně třeštila hlava jako mě když mi nebylo zrovna do zpěvu (to se pak lehko kliká, ale psát je utrpení).

 

(Mimochodem, kdo byl v nemocnici tak ví, že že to s internetem není žádná sláva, já za měsíc viděl jako nejmodernější techniku připojenou k internetu jen pokladnu běžící na Win95)

Nope
Ravensun avatar 2.10.2012 17:00 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Ticho po pěšině... Škoda, že ani kolega který Filipa informoval o diskuzích neinformuje nás, kde je problém a kdy bude vyřešen (vzkaz od Filipa).

:(
Gentoo je můj poslední velký linux test...
Ravensun avatar 2.10.2012 17:05 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
oprava: ...(vzkazem od Filipa).
Gentoo je můj poslední velký linux test...
gtz avatar 2.10.2012 22:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Není už někde v Mexiku ?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Dreit avatar 2.10.2012 21:48 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce

Koukám a nelíbí se mi to :-(

Nope
3.10.2012 13:30 Pepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Dostal již někdo něco? Nebo je v Mexiku i s přítelkyní?
25.9.2012 18:04 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
omlouvat Tě nemůžu - nevidím Ti do hlavy, ale pár poznatků pro příště -

- nejhorší je:

obětovat svůj čas a prostředky pro ostatní - lidi mají pocit, že "si tu pro ně" a začnou vysávat - pokud si je neumíš pohlídat, tak tě bez milosti vycucaj

narvat svý peníze do komunitně prospěšný věci - pokud se ti vrátí alespoň náklady budeš rád

ukázat, že něco umíš a nabídnout to pod cenou - opět dojde k nemilosrdnému vycucání

xxx avatar 25.9.2012 22:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ahoj. Jakozto ucastnika komunitni akce mne ani tak nestve, ze uz to trva mesice. Co mi ale vadi je to, ze nejsi schopen se k tomu postavit k celem, a rict proste datum, kdy to dotahnes do konce.

Chapu ze to je dobrovolna cinnost, takze mi nevadi tolerovat to, ze ted po nehode radsi dohanis party, holky, skolu, nebo cokoliv jineho, nez komunitni akci. Ale zase je dobry to na rovinu rict.

Please rise for the Futurama theme song.
26.9.2012 08:12 bibri | skóre: 33 | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
No někdy prostě nejde "říct datum", to se občas stává. Blbé kydy o holkách bych si nechal na jinam, jestli je Poky po těžké dopravní nehodě, tak to není žádná prdel. Navíc v takových nehodách bývá zapleteno víc lidí, stačí aby se musel starat o rodinu nebo řešit něco s právníky a je to dost v hajzlu... Takové starosti spolehlivě vypudí z mysli i milion samolepek. Chce to trochu přemýšlet, než začneš lidi odsuzovat.

Ano, mohl dát vědět dřív, ale to je tak jediné, co se k tomu dá říct.
xxx avatar 26.9.2012 10:55 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce

Hele blbe kydy o holkach si nenecham jinam. Pokud je to fakt tak vazny, ze treba poky nemuze koukat do kompu, nebo co ja vim, tak neni problem to sdelit. Stejne tak to lze i s datem, kdy to nemusi byt cely cislo, ale klidne jen "az mi doktor dovoli sedet vic nez hodinu v kuse u kompu".

Ja v jeho prispevkach spis vidim mlhu, a jeho nenapadny prechod do utoku "zadny termin jsme si nedomluvili", mi taky nezapada do modelu nekoho, kdo nemuze, ale spis do modelu nekoho, kdo nechce.

Please rise for the Futurama theme song.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 11:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Bíbr je blb?!?!?! Nebejt toho "blba" tak umim s Mandrivou úplný hovno a možná bych se i trápil s widlema...
xxx avatar 26.9.2012 11:48 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
provedem upgrade: "Hele, blbé kydy o holkách..." :)
Please rise for the Futurama theme song.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 11:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Tywoe... Pište kurva s těma háčkama a čárkama :-D Žes vynechal čárku za "blbe" sem bral tak nějak automaticky, ale že je to celý bez diakritiky sem si nevšim... ;-)
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
...asi mi tu chybí 3,14Tý :-D
kotyz avatar 26.9.2012 14:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Nedavno sem potkal ve výprodeji knížku Madriva 2010 s šesti DVD (asi za stopade) a vzpoměl si na tebe...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Heron avatar 26.9.2012 15:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Kdyby někdo chtěl se slzou v oku zavzpomínat, tak máme ještě knížky Mandriva 2007.1 včetně DVD.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 15:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Já taky, dar od mistra Jílka ;-)
26.9.2012 19:48 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Vzpomínat? :) Já začal ještě na Mandrake, než se to muselo přejmenovat... CD bych taky ještě někde našel :-D
kotyz avatar 26.9.2012 22:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Sem si vzpoměl jak nemoh vypálit žádnou mandrivu aby jí moh nainstalovat na troublemate, tak by se mu ty lisovaný instalačky hodili. No teď už to neni aktuální, když má tři acery a ani jeden nefunguje a na desktopu to přeinstalovávat nebude...

Doma mam taky origo instalačky Mandrake 8.1, 9.1 a 10.0 community (první co se mi povedla úspěšně nainstalovat). Starý časy. Dneska už bych se k tý distribuci vracet nechtěl...

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
gtz avatar 26.9.2012 23:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Já začal s nějakým SUSEm. Mandrivu jsem také párkrát potkal, ale nějak mne tehdy nesedla.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
kotyz avatar 26.9.2012 23:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Mě se líbilo MCC (Mandrake Control Center), ale nelíbilo se mi jak málo balíčků je v repozitáři a jak sou starý. Měl sem Mandrake a Mandrivu několik let a končil sem někde u verze 2005 nebo 2006 a přísahal sem si že už nikdy nebudu používat žádný RPM-based distro. A dodržel sem to.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
gtz avatar 26.9.2012 23:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
No já stále jen RPM-based distro. Suse - RH8 - FC - SUSE9.3 a pak stále jen samý Susáč.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 06:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jojo, když na sebe vzal celou tu pakárnu s nálepkama, to vám byl dobrej a plácali ste ho po zádech...

pro dobrotu na žebrotu!
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
vencour avatar 26.9.2012 07:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Akci jsem přesně nesledoval, přesto pokud něco slíbim a nedam pak vědět, jak se co děje, zda jsem nebo nejsem ok, tak nějaké nepříjemné reakce mám čekat.

Buď jak buď, konec ukáže ... co je Poky zač, podle toho ho bude většina lidí hodnotit. A konec je teprve před náma. Žádný fňukání, Poky, ukaž, co v Tobě je :-)
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 07:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Věřim tomu, že se ukáže, ale nálepku zmrda už dostal na trvalo což mně sere, protože já (a ty předpokládám taky) vim co taková akce obnáší...
vencour avatar 26.9.2012 07:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Hele, je na Pokym, aby dokázal, že to myslel dobře. Dokázal konáním. A pak se mu možná někdo omluví. Fakt je to na něm, jak to celé dopadne.

Co celá akce obnáší? Naštěstí jsem tu neměl protentokrát čtyřhodinový porady několikrát v týdnu ... a stejně bych do toho zase šel znova, jestli má něco smysl, tak to má smysl udělat dobře :-)
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Saljack avatar 26.9.2012 08:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Nalepku zmrda bych mu nedal spis medaili za hloupost. Tohle proste neni normalni chovani at se deje co se deje, pokud cloveku hrozi trestni oznameni.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Heron avatar 26.9.2012 10:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
-1

Ne že bych chtěl tohle chování nějak omlouvat, ale v životě jsou události, které tohle hravě předčí i s celým TO. A to ani člověk nemusí být jejich přímým účastníkem. Jestli se někde stala chyba, tak je to chybějící zástupce. Ale ruku na srdce, kdo znás ho má ve všech případech. Znám větší akce za větší peníze, kde není jediný zástupce. Nechci rýpat, ale afaik je i abclinuxu tak trochu one man show a kdyby se Dolimu nedejbože něco stalo, tak konec.
26.9.2012 13:19 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Ještě jednou: Pokud byl zástupce na fejsbůkování, pokud byl kolega, který ifnormoval o vláknu o TO během pár minut Filipa, mohl být zástupce nebo kolega na napsání několika málo vět o zdržení akce, a to během července, srpna, skoro celého září. Lidi by si brblali chvilku pod vousy, že už je zase odklad, ale byl by klid a nikdo (myslím) by neřekl ani slovo.
26.9.2012 13:21 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Dodatek: Jen tak mimochodem, o TO se začalo psát až poté, co lidi zjistili, že jeho FB žije. Do té doby byli zdrženliví a báli se, jestli se mu něco nestalo, o pěnezích nepadlo ani slovo.
27.9.2012 20:34 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Presne tak. Pri naznaku problemu je hned ohen na strese. Skoda. Osobne si myslim, ze bychom meli pokymu vice verit a nestrilet trestnim oznamenim do vlastnich rad (z komunitniho hlediska).
26.9.2012 10:58 Insomnia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hele ja si myslim, ze pravo byt nasrany maji obe strany:

poky - delal prospesnou vec ktera at uz z ni neco ma, nebo nema nabidla neco, co jine ne. Mel s tim urcite hromadu prace, nervu, zarizovani... A pak se mu lidi takhle odvdeci.

zakaznici - dostali proste moznost u nej ziskat neco co jinde ne. O to vic se na to tesi a jsou s tim otravni (nedivte se). Poslali na ucet penize cloveku, ktery jim bez nejakych pisemnych podkladu a pravniho osetreni neco slibil a pak za nevyjasnenych okolnosti zmizel a prestal komunikovat. Co jsem videl posledni aktualizace od Doliho, tak to sice nebylo moc, ale ani malo penez.

V dnesni dobe kdy jsme z mass medii krmeni srackama o tom, jak chce kazdy podjebat kazdeho, tak se nedivim ze byli lidi (vcetne me) nervozni. Ono je tezke verit spolecnosti ve ktere se ostatni koukaji jak jeden druheho okrada na ulici a nic neudelaji. Myslim si ale ze kdyby Poky dal prostrednictvim pritelkyne napriklad vcas vedet, lidi by to pochopili. Ber to Poky jak chces, ale nejsme hyeny. Kdybysme z overeneho zdroje vedeli vcas, ze se Ti neco stalo, asi by nekteri pochybovali, ale vetsina by chapala, ze se to protahne a ze na to nemas zrovna naladu. Takhle se na nas nezlob, ale po trech mesicich nejistoty lidi ztraceji nadeji.

Nicmene jsem rad, ze se veci pohnuly. Ackoli me mrzi, ze az za takovych okolnosti.
26.9.2012 11:30 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stačilo, aby v červenci, v srpnu, či v září, sednul k počítači (nebo instruoval kolegu) a napsal, že kvůli os. problémům se akce pozdrží, ví, že lidi čekají, ale není ve stavu, kdy je schopen v ní bez problému pokračovat (plus případná omluva a nový termín - říjen, listopad, prosinec). To se nestalo. Tohle je důvod, proč to zašlo tam kam to zašlo, ne chuť lynčovat.
Ravensun avatar 26.9.2012 12:39 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
+1

Přesně tak, doposud jsem nedostal informaci, jaký byl důvod k tomu, že se akce pozdržela. Ani po tomto vyjádření. Já chtěl znát důvod zdržení. (Teď už nechci, protože slíbil, že začne co nejdříve odesílat část zboží, takže vyčkávám dál).

Ano já se přiznám, že jsem se přidal ke skupině, která začala sbírat informace k TO, protože jsem chtěl, aby se to hlo. Protože kdyby se to TO tu neobjevilo a kdyby se to tady nezačalo řešit, kdyby tu lidi nezačali spekulovat a shánět informace o stavu, tak jsem přesvědčenej, že doposud bych nedostal informaci ani sem, ani na email.

Ostatně, zajímal by mě důvod Filipe P., proč nemůžeš poslat "lepší" officiální vyjádření + info tvým emailem "poky (AT) poky.name"? Můžeš mi prosím napsat, v čem je problém, že tady můžeš vyvěsit "zápisek na blog", ale email nemůžeš nebo nechceš použít?

Vžij se do mě, jako do zákazníka. Já si objednal zboží někdy v cca 6.dubna a už pět měsíců jsem trpělivě čekal na jaké-koli info z tvého emailu jaký je stav mé objednávky, kterou jsem uhradil předem již 11.dubna. Ničeho jsem se doposud nedočkal. A věř mi, že pokud by si přes tvé stránky objednal zboží nějaký američan z New Yorku či ital z Říma, tak jistě by oba také těžko klidně čekali 5 měsíců. Jsem silně přesvědčen, že ti by po pár týdení nekomunikace bez jaké-koli informace po předpokládaném termínu dodání, začali být také netrpěliví a hledali by způsob jak dostat zpět své peníze.

Filipe, prosím tě, jestli chceš zpět získat mou důvěru a mě jako zákazníka (pokud jestli vůbec budeš příště pořádat další komunitní akci, kde bych koupil třeba flashdisk jako dárek pro svou přítelkyni), odpověz mi prosím na otázku, proč jsem doposud nedostali info z tvého emailu a hlavně zajisti, aby se co nejdříve začalo rozesílat zboží, aby tato kauza konečně vzešla do zapomnění.

Děkuji

Howgh
Gentoo je můj poslední velký linux test...
26.9.2012 13:15 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Já ani důvody znát nechci, to je soukromé, ty os. důvody jsem dal jako příklad. Celou dobu šlo o to, že se lidi tři měsíce dohadovali, jestli někomu něco přišlo, co je s Filipem, proč neodpovídá (a proč jeho FB žije), jediné co chtěli byly informace, protože je celá akce stála také peníze, nejen Filipa, jak píše. Kvůli tomu, že nevěděli, co se děje, byli nas**ní, nic jiného v tom (aspoň u mě) nebylo. To asi stále nejsou někteří schopni, a není jich málo, pochopit, tak dělají z lidí jako ty nebo já z**dy co se třesou až podají TO.

Ano já se přiznám, že jsem se přidal ke skupině, která začala sbírat informace k TO, protože jsem chtěl, aby se to hlo. Protože kdyby se to TO tu neobjevilo a kdyby se to tady nezačalo řešit, kdyby tu lidi nezačali spekulovat a shánět informace o stavu, tak jsem přesvědčenej, že doposud bych nedostal informaci ani sem, ani na email.

Taky si myslím, takže to bylo pro něco dobré.
26.9.2012 13:16 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Oprava: Až TO za ně podá někdo jiný :-D
26.9.2012 12:54 gass69 | blog: g600
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce

První omluva, postavil si se k tomu čelem.

Druhá až přijdou samolepky, nebo mail kde mě to můžes soukromě vysvětlit.

Druhá omluva není podmíněná samolepkami ani vrácenými financemi.

Vyjádříš li se jasně mailem, jsem ochoten odepsat poslanou sumu a omluvit se.

Druhá omluva  bude formou blogu, tobě mailem.

Pavel Stárek avatar 26.9.2012 15:44 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ach jo, já tady jen žasnu, kolik lidí je strašně férových, k jakémukoliv problému se okamžitě staví čelem, nikdy se jim nic nemůže stát a vůbec jsou ti nejlepší lumeni na světě. Já být Pokym tak co nejrychleji bych povracel ty peníze (popřípadě odeslal zboží) a už nikdy, ani za zlaté prase bych nic takového neorganizoval.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
26.9.2012 16:12 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Napsat za tři měsíce to, co napsal až po tom, co se tu objevily zprávy o podání TO, to bych opravdu zvládl. A nemusím být ani férový, ani nejlepší na světě.

Já být Pokym tak co nejrychleji bych povracel ty peníze

Že bys je tím ztrestal, jo? :-D
26.9.2012 16:24 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Poky má aktuálně nějakou komunitní akci asi docela v píči. Nechci soudit proč, ale je dost možné že i z docela objektivních důvodů. Ale to není problém. Problém je, že nekomunikuje a dokud se nezačala řešit možnost trestního oznámení tak o sobě nedal nijak vědět. A když už se ozval, bylo to přes proxy servery (mimochodem, to je samo o sobě zvláštní - brečet že mi ostatní nevěří a přitom se snažit před nimi utajit i takovou blbost jako je IP) a stylem "nezkoušejte mě kontaktovat, je to zbytečné a někdy to dodělám". A pak se objeví tenhle "uraženecký" zápisek. Ať je to jak chce, tenhle přístup působí všelijak jinak než důvěryhodně.

Upřímně - vy se divíte lidem, kteří si u někoho objednají zboží za celkem asi 20k že poté co se prodejce odmlčí začnou zkoumat co a jak? Já bych to asi ani ty tři měsíce nevydržel a začal to řešit mnohem dřív.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
26.9.2012 18:22 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Kéž by to – namísto těch debilních krachoduchých pravdoláskařských keců o tom, jak jste všichni geniální supermani, kteří kromě toho, že jsou nejmorálnější na světě a vždy vše udělají bez chyby – to někdo řešil.

Všichni jste dokonalí, geniální – a můžete soudit a házet kamenem, protože jste zkrátka etalonem nejvyšší dokonalosti lidstva.

Možná má poky problém jako prase, možná je podvodník, to poznáte časem.

Zatím vidím spoustu zápisků, kteří soudí a vysvětlují, že i kdyby se poky postavil na hlavu, nechal se prodat na orgány a odkázal všechen svůj majetek předtím vám všem „supermorálním“, zanechavše poslední dopis na rozloučenou, kde by se bil do hlavy a brečel – nestačilo by vám to.

Neexistuje dokonalejší antikoncepce proti tomu chtít mít cokoli společného s linuxovou komunitou – než několik posledních zápisků z blogů abclinuxu a diskuse k nim.

Tak jo, vy supermorální andělé.

26.9.2012 18:48 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Nikdo tu netvrdí, že je geniální superman, nejmorálnější na světě atd. (kromě tebe), jen pár lidí chce to, za co zaplatili, a když to nejde, tak o tom chtěli být zpraveni ve lhůtě tří měsíců, což se nestalo, to je vše. Tyhle rádoby moralizující blitky pro moralizující si strč za klobouk, jsou totálně mimo.

S úctou supermorální anděl.
Pavel Stárek avatar 26.9.2012 20:19 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Vy anonyme jeden, jistěže to nikdo netvrdí, ale stačí si přečíst ty Vaše (a některých ostatních lidí) komentáře a hned mám jasno. Abíčko je najednou plné těch naprosto nejskvělejších, nejmorálnějších lidí.

Takže si prosím ty Vaše blitky nechte pro sebe nebo své kamarády z nádražního bufetu IV. cenové skupiny.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
26.9.2012 20:38 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Kdybyste uměl skutečně číst, anonyme (neanonym budete ve chvíli, kdy si ofotíte OP jako důkaz toho, že se skutečně jmenujete tak jak uvádíte v přezdívce, mimochodem, já jsem Pepa Novák z IV. cenové, těší mě), tak byste zjistil, že FP je vytýkáno to, že nedal za tři měsíce nikomu vědět, co se děje, přesto mu neděalo problém operovat na FB a kolega sledoval dění na abclinuxu. Na moralisty si hrajete vy a vám podobní, když neustále peskujete někoho za to, že si dovolil chtít něco, za co před půl rokem zaplatil. Do bufetů nechodím, o blitky si budete muset říct někomu jinému, je mi líto :-)
26.9.2012 20:45 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
P.S. Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod. Na něčem se přece jen shodnem.
Pavel Stárek avatar 26.9.2012 22:40 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Bohužel. Mrzí mne to, protože s lidmi jako Vy se snad nechci shodovat v ničem.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
26.9.2012 23:07 asdsafsdfdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
On se neshoduje ani obsah vašich textů tady s vaším podpisem. A nejsem člověk, ale anděl.
26.9.2012 23:24 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
:) ten čo spadol do ohrady medzi sliepky?

( to bola pekná poviedka:)))
26.9.2012 18:51 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Příště zkuste míň číst z hvězd a víc číst příspěvek, na který reagujete.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Pavel Stárek avatar 26.9.2012 20:04 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
+1
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
Marcela* avatar 27.9.2012 14:27 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Máte taky někdy dobrou náladu, pane Ponkráci?

PS: Zaujal mě doposud mi neznámý výraz krachoduchý. Bohužel ale nevím, co si mám pod ním představovat.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
29.9.2012 23:36 cba
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Bohužel ale nevím, co si mám pod ním představovat.

Tak to si v :-)
29.9.2012 23:36 cba
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Bohužel ale nevím, co si mám pod ním představovat.

Tak to si v ... :-)
Heron avatar 26.9.2012 19:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
A když už se ozval, bylo to přes proxy servery (mimochodem, to je samo o sobě zvláštní - brečet že mi ostatní nevěří a přitom se snažit před nimi utajit i takovou blbost jako je IP) a stylem "nezkoušejte mě kontaktovat, je to zbytečné a někdy to dodělám".

Teď píšu také přes proxy. Ostatně jeho stavu (nemůže se dostat ke svému účtu, není doma) by daleko více odpovídalo, že to bude psát z nějaké divné sítě, klidně i přes proxy, než z nějaké super transparentní sítě. Opět, tím nikoho nehájím a sám nevím, kde je pravda. Jen mi ten technický argument (psal za proxy => což je podezřelé), prostě nesedí.

gtz avatar 26.9.2012 20:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Musíme počkat třeba vysvětlí co a jak se dělo. Souhlas s tím, že bych nevydržel čekat delší dobu než by bylo nezbytně nutné.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 26.9.2012 16:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty vole vyjebať sa na všetkých a ešte tu vyplakávať, sa zobuď. Akože spravím niečo pre niekoho, potom mám za to právo s nim vyjebávať? Na tie samolepky sere pes, len keby si dal aspoň po niekom vedieť, ale to ti asi aj tak nedvôjde.

KURWA KDE TEN SVET SPEJE!
KERNEL ULTRAS video channel >>>
26.9.2012 16:12 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
KURWA KDE TEN SVET SPEJE!
od Hattalovej a Hodžovej reformy slovenského pravopisu od r. 1852 dospel ku kvôli ;-)
26.9.2012 16:23 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
...žiškupanenkamariaskákavá:)... dedôjde( vô ... nespomenula som si, čo mi to vypichlo oko:)))

____________

* ( dúfam, že sa neurazíš / tu sa musí tak polopate:)/ ja som sa len nezdržala komentára, ale nič v zlom, tiež mám kdejaké dys...)
26.9.2012 16:29 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
nedôjde:)
=^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2012 16:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
muhahahaha! grammar nazi suicidal :-D
26.9.2012 17:08 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
vysloví sa kôli, ale píše sa kvôli... vysloví sa nedôjde a píše sa nedôjde... nedjde sa nedá ani vysloviť... ( pre mňa sú samovražedné zas tie preklepy, polovicu písmen na klávesnici mám zodratých, ale ja keby som nemala,môžem si byť istá, že skomolím slovo, alebo ich pár preskočím...)
26.9.2012 17:09 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
aj:)
26.9.2012 17:20 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
hej, a ešte som zabudla, že to k sa spodobuje na g... tým jazykové okienko končím (mám dobre medzery za čiarkami?:))
13.10.2012 10:09 lllllllllllllllllllll
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nějaké novinky?
Ravensun avatar 13.10.2012 10:40 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Já vím stále stejné kulové, jako před pár týdny nebo přesněji před pár měsíci...

Prostě čekám a doufám, že aspoň na vánoce přijde mé zboží a budu moci dát bratrovi přívěšek na klíče s Tuxem, když si zamiloval ten Linux na svém desktopu..
Gentoo je můj poslední velký linux test...
gtz avatar 13.10.2012 16:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Už je jistě někde Mexiku :-) nebo na Bahamách?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
13.10.2012 12:50 Gerret
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Žádné. Stále vím velké hovno a už mě to začíná opravdu srát.
29.10.2012 00:32 Lukáš Tícha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Držím Pokymu palce k brzkému uzdravení.

Ale každopádně se přidávám k názoru, že se celá akce mohla řešit jiným způsobem, než jen prostou odpovědí v diskuzi, kde se probírá TO. A pak hned ubrečenou zprávu, jak je svět krutý. Samozřejmě, že někteří diskutující by zasloužili pověsit za koule do průvanu, ale opravdu si myslím, že chyba je na obou stranách.

Ještě jednou doufám, že se akce povede dokončit a Poky hned tak nezanevře na celou akci a komunitu.
Ravensun avatar 29.10.2012 12:55 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
No já bych řekl, že vše záleží na Poky74.

Myslím si, že většina z nás udělala vše pro to, aby akce proběhla ku spokojenosti oběm stranám a že teď je na tahu Filip a nebo jeho pobočník. Ti by měli dostát svého závazku a dotáhnout akci do zdárného konce.

Zda bude další Komunitní akce nebo ne, záleží na důvěře a zdárném dokončení této akce, to je doufám všem jasné.

Domnívám se však, že pokud bude další akce a zároveň tato se zdárně dokončí, budou kupci Filipa testovat malými objednávkami. Takže pokud chtěl založit úspěšnou karieru podnikatele s reklamními předměty s linuxovou tématikou (berte s nadsázkou), tak to u této akce svým mrtvým broukem a tajnůstkařením dokonale zabil.
Gentoo je můj poslední velký linux test...
29.10.2012 18:25 lllllllllllllllllllll
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Samozřejmě, že někteří diskutující by zasloužili pověsit za koule do průvanu,

Hlavně ti, kterých se to netýká a horlivě diskutují, jak by se měli ti, kterých se to týká, zachovat, dokonce jak by se měli vyjadřovat v diskuzi o celé věci.
31.10.2012 12:46 Pepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Poky slíbil, že bude reagovat na naše dotazy. Nikde nic. Ukázka jeho přístupu. Z naší strany to má dávno doma. A předměty nikde. Jedině TO je v tomto případě odpovídající reakce.
31.10.2012 13:36 Pepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Prosím, kdo ještě neposlal podklady Dolimu na TO, tak to pošlete co nejdříve, ať se s tím konečně hne. Raději dám peníze na Charitu než Pokymu. Že by něco posla už nevěřím.
30.4.2013 14:20 shitzudog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přišlo už někomu něco?? Já ještě nic poštou nedostal. Plánovalo se trestní oznámení. Jak to s ním vypadá? Nebo už je všechno v pořádku a já mám jen smůlu nebo se zásilka ztratila??
Prcek avatar 21.5.2013 10:16 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Zatím nic.
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
22.5.2013 12:45 ggg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Zatím? To jako někdo čeká, že to třeba ještě někde přijde? :-D Naivkové.
11.6.2013 14:27 Dr Pepper
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevíte někdo kde se v současný době F. Pokorný zdržuje? 13 měsíců od zaplacení mi od něj nepřišel ani pohled natožpak samolepky nebo přívěšky, tak bych si rád vyzvedl od něj peníze.
25.7.2013 08:52 Ludek K.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
stále se nic nerozesílá ?
Prcek avatar 7.5.2014 00:04 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitní akce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ping
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.