Portál AbcLinuxu, 28. dubna 2024 02:27


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.3.2011 09:14 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

rasizmus je cokoli co vede k pořádku, protože to znamená, že některé skupiny se budou muset přizpůsobit - a kdo s tím má největší problém, ten nejvíc řve :-)

11.3.2011 09:24 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mozna by mela pani Rapkova rovnou podat trestni oznameni pro pripravu trestnych cinnu na vsechny ty, co proti jejimu navrhu protestuji:-)
11.3.2011 09:29 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No aspon ze nekdo proti tomu protestuje. Ten navrh je neprijatelny ze stejneho duvodu, jako francouzske HADOPI - dava moznost zasadniho omezeni obcanskych prav do rukou nejakemu urednikovi ci policistovi. Tresty tohoto typu by mely byt vyhradne v kompetenci soudu.
11.3.2011 09:34 cazfe | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
+1
11.3.2011 09:42 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Víceméně souhlasím, něco v tom smyslu v tom rozhovoru taky zaznělo. Otázka jak trestat lidi, na které je současný systém trestů neúčinný.
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
11.3.2011 09:49 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?

Otázka jak trestat lidi, na které je současný systém trestů neúčinný.

kvůli tomu ten návrh vzniknul - soudy jsou na to krátké (to je fakt - můžeme s tím nesouhlasit, nemusí se nám to líbit a tak podobně, ale je to všechno co s tím mi můžeme dělat) a ani to podle mě není jejich práce - ať se zabývají důležitějšíma věcma a to, jestli někdo každý měsíc po převzetí dávek dělá bordel a sere na všechno,  ať klidně řeší nižší instance

11.3.2011 12:31 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Nesouhlasím. Zmiňované důležité rozhodování by se mělo opírat o soudní rozhodnutí. Pokud soudy nefungují, musí se pozornost obrátit na jejich nápravu, ne na jejich obcházení.
11.3.2011 17:11 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
měl jsi někdy něco společného s českým soudnictvím? nebo situací v oblasti soc. slabých, nebo nepřizpůsobivých - jedno jestli černých, nebo bílých?

já docela jo a věta "musí se pozornost obrátit na jejich nápravu, ne na jejich obcházení" říká že ty moc ne

jak jsem psal - souhlasit s tím nemusíš, ale je to dobrá varianta
11.3.2011 17:14 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
pavlix avatar 11.3.2011 22:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
já docela jo a věta "musí se pozornost obrátit na jejich nápravu, ne na jejich obcházení" říká že ty moc ne
Podle mě tahle jeho věta říká, že přemýšlý jako rozumný dospělý člověk, který hledá chybu v první řadě tam kde je, a navrhuje ji i tam napravovat. Nic víc bych v tom nehledal.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.3.2011 22:28 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
nebo jako mladej, realitou netknutej, ideály kojenej jedinec ...
pavlix avatar 11.3.2011 22:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Tak tohle z těch dvou vět opravdu vyčíst neumím.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
rudiik avatar 11.3.2011 16:43 rudiik | skóre: 16 | blog: rudiikuv miniblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Podle meho to s HADOPI nelze zrovna moc srovnavat. Je tu nekolik celkem zasadnich rozdilu. Predevsim HADOPI je usito "ma miru" audiovizualnimu prumyslu. Vyhledavani potencialnich hrisniku provadi soukroma firma, pricemz jeji postupy a metodika vyhodnocovani je celkem dost nejasna. Taktez moznost zpochybneni ci odvolani proti varovani nebo odpojeni neni uplne jednoznacna. V protikladu je tu pak bezny system prestupku, reseny policii - snad vice mene nezavislou. Kazdy prestupek je resen samostatne a je za nej ulozen nejaky konkretni trest. Zaroven jsou tu jasne postupy pro odvolani atd. Moznost zakazat pobyt na uzemi obce nekomu kdo tam opakovane pacha dolozitelne prestupky mi prijde jako krok spravnym smerem.
KDE 2.0 .. KDE 3.5.10 -> KDE 4.1 .. KDE 4.4.5 -> E17 Alpha/Beta -> Trinity 3.5.12 -> GNOME 2.30 -> KDE 4.6.5
Jendа avatar 11.3.2011 19:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Moznost zakazat pobyt na uzemi obce nekomu kdo tam opakovane pacha dolozitelne prestupky mi prijde jako krok spravnym smerem.
Já jsem nějak nepochopil smysl… Tak se sebere a půjde páchat přestupky do jiné obce. A až ho zakážou i tam, půjde ještě o jednu obci vedle…
Chytrex avatar 11.3.2011 22:53 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
..tam už to lidi nese**, to už dělají bordel někomu jinému před barákem:D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
11.3.2011 09:39 bobbin | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nadarmo se neříká, že potrefená husa se vždycky ozve...
the.max avatar 11.3.2011 10:32 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
naprosto a jednoznacne vystihujici. neni co vice dodat.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
the.max avatar 11.3.2011 10:31 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
at jdou kofoly do prdele!!! uz jsem to tu psal snad milionkrat, maji plnou hubu kecu o rasizmu a vedi o tom velke hovno. Cigan (at se mi to libi nebo ne) je porad stejna rasa jako ja, tudiz Europidni. Rasizmus by to byl tehdy, kdyby se bourili rakosnici, indiani nebo negri. tem je to ale zrejme u prdele, protoze se dokazi chovat podle nasich spolecenskych pravidel.

Tazke konkretne v tomhle pripade se o rasizmu v zadnem pripade mluvit neda.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
11.3.2011 10:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Na začátku je nazveš "kofoly" a pak řekneš, že jsou vlastně úplně stejní. Tak jsou, nebo ne? Jsme já a ty taky "kofoly"? Jestli ne, proč?
Možná by nebylo od věci se podívat ne tenhle článek - že by to na wiki měli špatně?
Kromě toho, Romové mají kořeny v Indii, a to už stejná rasa afaik není.

Poznámka: to neříkám proto, že bych těch konkrétních lidí chtěl zastávat. Jen mi vadí podobné pseudoargumenty slovíčkařením...
the.max avatar 11.3.2011 11:12 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Ja osobne kofola nejsem, tebe neznam, takze hodnotit nemuzu. Co se tyka ras, tak v zakladu tu mame tri rasy. Europidni, negroidni a mongoloidni. na prvni pohled je hned jasne, ze cigan ai nebude pochazet z mongoloidni rasy. Zbyva nam tedy europidni a negroidni. A protoze negroidni rasa ma koreny v subsaharske africe, kde se ale indie proste nenachazi. Ac je to tedy k nevire, zbyva opradu pouze ta europidni.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
11.3.2011 11:46 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?

Co se tyka ras, tak v zakladu tu mame tri rasy.

Odborník nejsem, ale třeba Wikipedie říká, že těch ras je víc a obecná shoda neexistuje.

Btw, co to znamená přesně kofola?

11.3.2011 11:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Btw, co to znamená přesně kofola?
Perliva limonada, vyrabena spolecnosti Kofola a.s.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
the.max avatar 11.3.2011 12:01 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?

Co se tyka ras, tak v zakladu tu mame tri rasy.

Odborník nejsem, ale třeba Wikipedie říká, že těch ras je víc a obecná shoda neexistuje.

A napsal jsem snad neco, co je v rozporu s odstavcem Rasova teorie?

Btw, co to znamená přesně kofola?

to same co uzenac, cikorka, magnet, hnedocech, etc...
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
11.3.2011 13:28 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Není žádný základ o třech rasách, takže v podstatě tam rozpor je. Jinak tedy pod kofolou myslíš opáleného človeka?
Není žádný základ o třech rasách, takže v podstatě tam rozpor je.
S počtem ras a zařazením jedinců do konkrétní rasy atd. je to stejné jako s druhy obecně. Může vznikout nebo zaniknout potřeba členit živočichy jako samostatný druh; o této potřebě se mohou lidé přít.
Jinak tedy pod kofolou myslíš opáleného človeka?
Prakticky ano.
JSEM PRASE A HOVADO.
the.max avatar 11.3.2011 19:06 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
cituji z tebou odkazovane stranky z wikipedie:
Tradiční rasová teorie nikdy nedospěla ke shodě o počtu ras, udává se obvykle mezi dvěma až dvanácti rasami. Základní dělení obsahuje tři až pět ras.
Ja uvedl pro rekapitulaci rasy tri, ktere tam jsou o neco nize i vyjmenovane. Ptam se tedy znovu. Napsal jsem snad neco, co je v rozporu s odstavcem Rasova teorie?
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
11.3.2011 22:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Ptam se tedy znovu. Napsal jsem snad neco, co je v rozporu s odstavcem Rasova teorie?
Nevím, proč se ptáš zrovna na tohle, tohle ti nikdo nevyčítal.
Tvrdíš, že nenávist k cikánům není rasismus, ale přitom někdo je za rasu považuje a nepanuje shoda ohledně rozdělení ras, což sám víš, takže dost dobře nemůžeš vyvrátit, že to je rasismus.
Rasismus to není tak maximálně podle tebou uznávaného rozdělení na rasy.
12.3.2011 08:10 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Tvrdíš, že nenávist k cikánům není rasismus, ale přitom někdo je za rasu považuje
[citation needed]

pokud tím myslíš to, že se za ni považují oni sami, tak stále to není rasismus, neb jde o chování někoho jiného k nim, nikoliv jich samých k sobě
a nepanuje shoda ohledně rozdělení ras, což sám víš, takže dost dobře nemůžeš vyvrátit, že to je rasismus.

Rasismus to není tak maximálně podle tebou uznávaného rozdělení na rasy.
ok, rozšiřme tedy počet ras, o kterých se tu bavíme, na všechny, které uvádí wikipedia, kterou se tu oháníte: europoidní, mongoloidní, negroidní + australoidní = ekvatoriální, kapoidní

- do které z nich patří češi, a do které cikáni?
pavlix avatar 12.3.2011 15:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
pokud tím myslíš to, že se za ni považují oni sami
Pokud by to tak myslel, tak by to tak napsal.

Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
13.3.2011 10:47 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
ty mu vidíš do hlavy? - klobouk dolů ...
pavlix avatar 13.3.2011 22:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Jen přirozená dedukce. Pokud ty ji nemáš, palec dolů.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
14.3.2011 10:04 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
no, asi ne ... anebo funguje jinak než u tebe, neb mé zkušenosti říkají, že lidi dost často napíšou nebo řeknou něco, o čem pak tvrdí, že to tak vůbec nemysleli, tedy tvrzení "Pokud by to tak myslel, tak by to tak napsal." není vždy v souladu s realitou, a opravdu nevím (nemám doplňující informace), proč bych si měl myslet, že zrovna v tomhle případě v souladu s realitou je
the.max avatar 11.3.2011 19:09 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Zapomnel jsem na ty kofoly.

Ne, kofolou nemyslim opaleneho cloveka. Opaleny clovek je obvykle takovy, ktery se rad vystavuje slunicku, nebo navstevuje solarko. Etnikum, ktere mam na mysli ma tuto barvu jiz od prirody, pritahlo sem k nam ze slovenska, madarska, rumunska a kdo vi odkud jeste. Takze pokud narazis na to, jestli kofolou oznacuju i negry, tak ne.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
12.3.2011 07:56 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Není žádný základ o třech rasách
ještě jednou, nauč se číst - v článku, na který se odvoláváš, se píše "Základní dělení obsahuje tři až pět ras."
12.3.2011 07:54 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
třeba Wikipedie říká, že těch ras je víc
nikoliv "je" ale "může být", nauč se číst
a obecná shoda neexistuje.
stejně tak neexistuje obecná shoda například na evoluční teorii ...
Nenapsal, že jsou stejní, ale stejná rasa.
JSEM PRASE A HOVADO.
11.3.2011 11:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Aha, takže ta případná xenofobie by byla založená na jiném rozdílu než rasovém. Opravdu je důležité, na jakém konkrétně?
Jiná kultura, jiná mentalita. Pravděpodobně. A není to nutně xenofobie.
JSEM PRASE A HOVADO.
the.max avatar 11.3.2011 12:05 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Cigani si stezovali na rasizmus, coz se tu snazim vyvratit. Pokud by mluvili o xenofobii nebo o nenavisti proti skupine obyvatel, tak bych se v tom nestoutral a jen bych se tomu zasmal. Ale o slovo xenofobie, ci skupina obyvatel v jejich komentarich nezaznela. tak nevim proc to sem motas.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
11.3.2011 12:35 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Pokud by někdo utlačoval nějakou skupinu obyvatel, protože ji považuje za jinou rasu, tak to je rasismus vždy. Nezávisle na tom, zda skutečně jsou jiná rasa. (Natožpak když o rozdělení ras nepanuje shoda.)
11.3.2011 22:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Cigani si stezovali na rasizmus, coz se tu snazim vyvratit.
No prostě si hraješ se slovíčky.
Odhlédněme od toho, jestli je to jejich stěžování opodstatněné, nebo ne. Důležité teď je, že pokud si stěžují na rasismus vůči sobě, implikuje to, že si stěžují na nesnášenlivost/xenofobii/agresi vůči sobě. To, že řekneš, že nejsou jiná rasa než my, celkem není žádný argument, protože to není klíčovým obsahem jejich sdělení. Klíčovým obsahem jejich sdělení je nesnášenlivost založená na tom, že jsou "kofoly".
Klidně si to můžeš sám pro sebe přeložit jako "antikofolismus" a na hry se slovíčky a počtem ras se vykašlat, je to totiž naprosto irelevantní...
7.6.2011 21:06 Immi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
OMG... s prominutim Maxi co ty jsi za idiota... rasismus je ideologie ktera nastavuje hierarchii ras, socialnich skupin nebo i etnik, coz jsou napr. cigosi... prvni si neco precti nez otevres tlamu! ;-)
12.3.2011 20:38 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Nechci vypadat jako grammar nazi. Ale ten správný český výraz není Cigán (to je slovensky), ale Cikán s K. Hezky česky.
12.3.2011 20:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
A co třeba takovej cyglista? :-D
11.3.2011 12:24 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten navrh mi prijde velmi totalitni. Aby si kdejaky urednik rozhodl o tom, ktereho souseda vyhosti z obce a ktereho ne? Na lokalni urovni, kde se lide dobre znaji, je to proste nebezpecne. A myslim, ze je v tomto pripade jedno, do jakeho etnika clovek patri.
12.3.2011 20:00 Jark | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Máš pravdu, o tom zdali lidé chtějí platit ze svých daní bezstarostný život chronickým netáhlům, by se mělo rozhodnou v národním referendu a ne mocí úřední.
the.max avatar 13.3.2011 22:25 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
+1 :-D
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
11.3.2011 12:55 anti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co se diví? Zákaz kouření taky platí pro všechny, ale bouří se jen kuřáci :-) .
To je lež. Proti různým přiblblým zákazům a nařízením stran kouření se "bouřím" i já - vášnivý nekuřák. :)
JSEM PRASE A HOVADO.
12.3.2011 07:59 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
+1
limit_false avatar 11.3.2011 13:55 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
UK si vymyslelo zakon, ktery zakazuje lezeni na zemi a rozdavani jidla zadarmo (pokud se nejedna o PR/marketingovou akci). Taky plati pro vsechny, bohate i chude.

Je to jenom par dni zpatky, ale ani za boha nemuzu vygooglit na to link.
When people want prime order group, give them prime order group.
pavlix avatar 11.3.2011 15:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
UK si vymyslelo zakon, ktery zakazuje lezeni na zemi a rozdavani jidla zadarmo (pokud se nejedna o PR/marketingovou akci). Taky plati pro vsechny, bohate i chude.
Vtipálku.

Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 11.3.2011 14:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Ne, zákaz kouření v restauracích by vadil i mně. Stejně tak by mi vadily i zákazy mnoha jiných věcí, byť je třeba nepoužívám.
12.3.2011 20:06 Jark | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Je zbytečné zakazovat kouření v restauracích, stačí nařídit minimální čistotu vzduchu, který se tam dýchá a tu vyžadovat pod pokutou. Účinná výměna vzduchu s rekuperací si s tím už poradí.
pavlix avatar 11.3.2011 15:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Zákaz kouření taky platí pro všechny, ale bouří se jen kuřáci :-) .
To je lež.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.3.2011 13:54 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsou to prostě chudáci, viz. včerejší Máte slovo. Já bych řekl, že pro romy je rasismus vše, co souvisí s bílými. Je tu ovšem jedna výjimka, a to jsou peníze, ty cikánům nesmrdí.
gtz avatar 11.3.2011 15:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já bych je vykázal někam jinam a ne za hranice obce.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
11.3.2011 18:10 kotyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pravnicke vzdelani JUDr.Rapkove ze z Plzne jiste postacuje na spravne formulovanou argumentaci.
11.3.2011 18:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To jestli se proti tomu bouří zrovna cikáni je irelevantní. Faktem je, že ten návrh je naprostý totalitní humus, nechápu jak o něčem tak zrůdném vůbec někdo ve svobodné společnosti může uvažovat. Naštěstí je to IMHO (doufám) neslučitelné s Listinou základních práv a svobod.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
12.3.2011 10:49 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
... ten návrh je naprostý totalitní humus
Neřek bych to tak ostře, ale v principu souhlasím.
To jestli se proti tomu bouří zrovna cikáni je irelevantní.
Mě to právě zaujalo z druhého konce - je to zákon, jehož smyslem trestat problémové lidi, na které je současný systém trestů neúčinný (to, že je to zákon špatný mi v tomhle úhlu pohledu přijde nepodstatné) a z dané reakce je zřejmé, že i samotné romské oraganizace si uvědomují, že Romové (nebo řekněme romské komunity) patří mezi ty problémové. Samozřejmě, že není řešení je zavřít do ghet, ale stejně tak není řešení dělat vyvrhela z někoho, kdo řekne, že je to problém.
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
12.3.2011 20:20 Jark | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Přesně tak, jak má vypadat svoboda, odkud a kam má sahat si mají dohodnout občané v referendu a nikoli nařízením jakéhokoliv úředníka odkudkoliv....
12.3.2011 21:00 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
To je princip přímé demokracie. My tu máme demokracii nepřímou, tzn. rozhodují za nás volení zástupci, kterým jsme k tomu my (voliči) dali mandát.

Pokud se Vám to nelíbí můžete vstoupit do politiky a pokusit se to změnit. Nebo zvolit někoho kdo to zkusí za Vás.
12.3.2011 21:12 Jark | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Po posledních volbách začínám o zapojení se do politiky uvažovat, ale sám na to stačit nebudu...
17.3.2011 12:12 xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Pokud budeš mít rozumný program, máš můj hlas. Zatím není na naší politické scéně subjekt, který by se mé představě ideálu byť jen blížil.
12.3.2011 20:48 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Proč totalitní humus. Zákaz pobytu na území obce, už dnes normálně funguje. Jen je dnes uděluje soud. Pokud je přesuneme např. do kompetence přestupkových komisí (jejichž rozhodnutí je přezkoumatelné nadřízeným orgánem, kraj potažmo soud) pak soudům ulehčíme. On ten zákaz pobytu zřejmě nepůjde aplikovat na obec s trvalým bydlištěm, ale jen na obce a města ostatní. Proč by někdo kdo má trvalý pobyt v Aši měl opakovaně dělat bordel třeba v Ostravě? Ať si tento problém řeší tam, kde na něho dostávají peníze z rozpočtu (trvalý pobyt).
the.max avatar 13.3.2011 22:28 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
velice dobre a vystizne napsane.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
Chytrex avatar 14.3.2011 11:57 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
+1
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
14.3.2011 16:25 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Jasně, k čemu soudy, vždyť jen zdržujou a každého jenom otravujou. Jak krásně by se nám žilo, kdyby stačilo rozhodnutí nějakého úřady. To bychom to těm darebákum rychle nandali! Né jako ty blbé pomalé soudy, co je pořád osvobozují. Spravedlnosti by bylo konečně učiněno za dost!

P.S.: Vy opravdu nevidíte paralelu mezi tímto a odpojováním od Internetu bez soudu po vzoru Francouzských fašistů?
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
17.3.2011 11:59 xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Nevidím v tomto případě, až takový rozdíl mezi právně vzdělaným úředníkem rozhodujícím v přestupkovém řízení a soudcem rozhodujícím ve zkráceném řízení. Pokud bude v zákoně u některých přestupků jako sankce zákaz pobytu může tuto sankci uložit i přestupková komise. Pokud má odvolání odkladný účinek pak není přestupce krácen na svých právech, možná by to pro něho bylo i výhodnější protože tato sankce udělená v přestupkovém řízení by se mu např. neprojevila v rejstříku trestů.

Ovšem je na debatě zda je lepší některé pravomoci přesunout na místní samosprávu nebo navyšovat počet soudců, protahovat soudní řízení atp. Jako samozřejmost bych pak, ale požadoval po úřednících určitý standart ve vzdělání.

A paralelu s HADOPI skutečně nevidím. Můj koncept počítá s odkladným účinkem odvolání.

Celkově to je o nastavení celého systému, dohnáno ad absurdum se úplně můžeme obejít bez soudců a nebo vše, i přestupky, budou řešit soudy.

Jinak dle mého názoru je soudce také jen úředník. Byť má státem daná určitá privilegia, která mu mají pomáhat při výkonu jeho funkce.
17.3.2011 12:07 xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Rasismus?
Jen pro doplnění. Tuto sankci bych já osobně navázal nejen na určité přestupky, ale i na jejich opakovanost. Tzn. pokud se v Aši jednou za rok opiji na oslavě narozenin kamaráda a budu si po půlnoci vyřvávat opilecké songy zákaz nedostanu. Pokud to budu dělat každý víkend pak zákaz pobytu nafasuji.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.