Portál AbcLinuxu, 23. dubna 2024 10:58

Trika - poslední slovo? [updated3]

16.7.2012 22:10 | Přečteno: 3500× | Bláboly | poslední úprava: 11.9.2012 09:20

Jak jsem slíbil, tak dělam ... trika AbcL by mohla být.

Shodou okolností jsem narazil na firmu ZDM, ta dělá šití/potisk a trika berou od Adlera. Cena mi vychází celkem zajímavě a atraktivně. No a šití se platí za jednu "šablonu" (program) jednorázově v rámci zakázky cca 800Kč a pak za jednotlivé vyšití např. 80Kč za 5cm tučňáka.

Opisuji z předchozího zápisku Sami sobě ...

Posílám Vám kalkulaci na prodej polokošil, trik a jejich potisk nebo výšivku.
Pokud budete měnit zadání pro výšivky a potisk (velikost motivů, barevnost motivů, počty zboží), cenu znovu přepočítáme. Co se barevnosti, či sytosti a pestrosti tisku týká, je toto na dohodě s klientem. Odstín barev si klient určuje sám dle Pantone stupnice. Na webu jsou převážně tisky sublimační, nikoliv klasická bavlna. Na rukáv jsme spočítali nápis. Tučňáka (hlavně pro výšivku) bychom potřebovali blíže specifikovat (počet stehů). Pro tisk stačí barevnost tučňáka.

- polokošile - Adler - Pique - 200 g/m2 - barevná.... 140,-- Kč/ks / bílá ....129,-- Kč/ks bez DPH
- polokošile - Adler - Single - 180 g/m2 - barevná.... 134,-- Kč/ks / bílá ....122,-- Kč/ks -"-
- triko - Adler - Basic - 160 g/m2 - barevné ............ 61,-- Kč/ks / bílé .... 52,-- Kč/ks -"-

- výšivka - ABC LINUXU - 50 ks
- nezázeží na barevnosti motivu / záleží na velikosti motivu
- nezáleží na barevnosti (podkladu) vyšívaného materiálu

- na prsa :
- velikost - cca 8 cm šíře
- vyšívací program ...... 780,-- Kč/ks bez DPH 20% (jednorázově)
- výšivka .................... 29,-- Kč/ks -"-
- na rukáv :
- velikost - cca 4 cm šíře
- vyšívací program ...... 390,-- Kč/ks bez DPH 20% (jednorázově)
- výšivka .................... 27,-- Kč/ks -"-

- potisk - ABC LINUXU - 50 ks
- doporučujeme na hladké povrchy tištěného materiálu
- nezáleží na velikosti motivu / záleží na počtu tištěných barev
- záleží na barevnosti (podkladu) tištěného materiálu
- technologie tisku - barevný materiál : lept, nebo krycí tisk / bílý materiál : přímý tisk
- 2 barvy tisku - modrá, bílá (+rastr)
- 2 tiskové přípravy - rukáv + prsa

- na prsa
- pro barevný materiál - 2 barvy motiv....... 33,90 Kč/ks bez DPH 20% (včetně tisk.příprav)
- pro bílý materiál - 2 barvy motiv ............. 29,10 Kč/ks -"- -"-
- na rukáv
- pro barevný mateirál - 2 barvy motiv ........ 33,90 Kč/ks bez DPH 20% (včetně tisk.příprav)
- pro bílý materiál - 2 barvy motiv .............. 29,10 Kč/ks -"- -"-
No a ještě k tomu tučňákovi jsem dostal dodatečně od ZDM sdělení ...
- motiv - tučňák - upravený do plošných barev (bez šedých stínů)
- 50 ks
- výšivka na polokošile
- na rukáv, nebo na rameno - aby byl vidět zepředu
- velikost tučňáka - cca průměr 5 cm
- vyšívací program - 780,-- Kč
- výšivka - 80,50 Kč/ks bez DPH 20 %

Takže kdo co chcete, tak napište. Víc pro vás asi udělat nemůžu ... pro ty, co maj zájem. Slíbil jsem Dolimu, že to nebude jako e-shop, takže předběžně nejpozději koncem července buď bude odeslána objednávka nebo na to budu moci zapomenout, že nebyl zájem.

No a zopakování ... jde o vyšití loga AbcLinuxu na prsa, vyšití tučňáka na rameno ... a kdyby se to ujalo a prošlo, tak bych ještě na jeden límeček dal čs. vlajku v kroužku ... u lítání jsem si hezčího znaku nevšim.


Doplnění:
Polokošile Pique Polo link
Polokošile Single link
Tričko Basic link
Logo AbcLinuxu v svg
Obrázek Tuxe z wiki

Aktuálně je objednáno: triko Pure 1x černé, triko Spaghetti Tip 1x, trika Basic: černé triko 8x, modré triko 3x, červené triko 1x, bílé triko 1x, 4x modré pique, 1x žluté pique, 2x černé pique, 1x červené pique, 1x oranžové a 1x šedé pique. No a já sám budu brát možná 2x modré nebo červené - se ještě uvidí.

Doplnění: Kdo chcete, tak si vyberte i jiný vzor od Adlera ... aspoň zeptat se můžem ... nechtěl jsem v tom dělat bordel, ta možnost tu teoreticky je ... NAVÍC Adler dává zboží jen na živnosťák (já sám ho odebrat nemůžu), takže ho chci brát přes ZDM jako dodané a vyšité. (A opět: máte-li připomínku, ozvěte se ... )

Ke dni 2.8.2012 mi to vychází na 21 trik basic, 1x Purge, 1x Spaghetti Top, 13x polokošile.

Doplnění 3: Ke dni 10.9.2012 trika u mne, jediná chyba je podle všeho v chybějící modré barvě u trik basic - místo nich jsou buď černá nebo výrazně tmavší trika. A taky: trika mam u sebe, takže mam zase chvíli klid. Pokud někdo chce nějak uklidnit, tak si řekněte jak. Mam v plánu nejpozději do pátku 15.9.2012 vše nějak vyřídit. Tj. buď odeslat nebo domluvit.

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Obrázky

Trika - poslední slovo? [updated3], obrázek 1

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (7) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

=^..^= AmigaPower® avatar 17.7.2012 06:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No a zopakování ... jde o vyšití loga AbcLinuxu na prsa, vyšití tučňáka na rameno ... a kdyby se to ujalo a prošlo, tak bych ještě na jeden límeček dal čs. vlajku v kroužku ... u lítání jsem si hezčího znaku nevšim.
...a na druhej slovenskou ve čtverečku, kočku na záda a píču přes břicho.

Tak a teď zjistíš, jak se tyhle věci jednoduše domlouvaj, jak sou všichni ochotný, jsou na příjmu když je potřebuješ, platěj včas, snažej se to co nejvíc zjednodušit, nesnažej se tě vojebat, ale hlavně, jak se to všechno bude vyvíjet přesně podle plánu a všichni se ti hned dohodnou, přihlásej se a né až s křížkem po funuse... :-D

Hodně štěstí a pevný nervy!
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
GeoRW avatar 17.7.2012 13:17 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
... jde o vyšití loga AbcLinuxu na prsa, vyšití tučňáka na rameno
ouch, to musi bolet viac ako tetovacka :-D
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
18.7.2012 11:15 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Já jsem jedny trička a další věci dělal na inetprint.cz a i přes nějaký změny v objednávce na obou stranách byla komunikace fakt rychlá, efektivní a naprosto vstřícná. Zároveň to bylo taky celkem levný, můžu je jen doporučit.
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
=^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2012 16:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
...jeden vo koze, druhej vo voze...
frEon avatar 17.7.2012 09:57 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja bych triko bral, idealne cerny
Talking about music is like dancing to architecture.
Marián Kyral avatar 17.7.2012 10:10 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ahoj, diskuzi jsem moc nesledoval. Jak je to tedy s tou cenou?

Počítám dobře?
Tričko barevné, dvě výšivky: 61 + 29 + 27 + (780/50) + (390/50) = 140,4 Kč + DPH (20%) = 168,5

Pokud ano, tak bych určitě vzal jedno černé, jedno tmavě modré, jedno červené a asi i žluté.
Marián Kyral avatar 18.7.2012 09:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Tak mou kalkulaci mi zatím nikdo nepotvrdil ani nevyvrátil. A protože mlčení je souhlas ;-) tak je to asi dobře. Počítám, že ta padesátka triček se nakonec sejde. Jinak by se to muselo přepočítat.

Takže bych to viděl na 3x Basic - Černá, námořnická modrá a červená (01, 02, 07) a 1x Pique žlutá (04). Velikost XL (ale ještě si musím ověřit rozměry, že se do XL opravdu vejdu). Do Prahy jezdím na služebky, takže předání je možné Letňany, Stodůlky nebo kdekoli v centru. Platba klidně předem, ale ne že se pak zdekuješ ;-)
vencour avatar 18.7.2012 11:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Pokud se nepletu, ty sumy 29 a 27 jsou pro velký a malý text. Tučňák má být za 80 + daň. Víc budu reagovat pozdějš.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
17.7.2012 10:34 lelio | skóre: 1 | Bratislava/Humenné
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Veľmi pekný nápad!

Verím, že tričká budú veľmi kvalitné a vkusné. Ďakujem za Tvoju ochotu sa do toho pustiť. Zároveň sa prihováram za príležitosť posielania platieb aj zo Slovenska, napr. dvojným účtom vo fio banke, aby sme sa my Slováci vyhli nehoráznym poplatkom banke za zahraničný prevod (až 10-15€!).

Dúfam, že sa celá akcia vydarí :–)
Prcek avatar 17.7.2012 11:23 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten návrh trika je tedy hotový? Výšivka ABClinuxu na prsou a tučňák na rukávu? Takže stačí když řeknu barvu a velikost trika a je to v cajku?
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
vencour avatar 17.7.2012 18:47 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Ano, takový je předpokládaný scénář ... vzorem je jméno AbcLinuxu, tak, jak je vidět na logu plus obrázek tučňáka na rukávu z wikipedie ... pokud někoho napadne něco lepšího, lze zvážit. Pořád nikdo nic jiného nenavrhl. To chci od ZDM jakožto dodavatele, vzor mají, zdůrazním to při zadávání případné objednávky. Návrh je hotový v tom smyslu, že je potvrzený od ZDM jako realizovatelný a dostal jsem nějakou kalkulaci v korespondenci. Proto mi přijdou přípravy/návrh jako dokončené.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
17.7.2012 21:11 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Příloha:
…takže nějak takhle? ↖↖
vencour avatar 17.7.2012 21:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
No jo ... nejste odtamtaď? A neni hezčí text a tučňák na protilehlém rameni?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
17.7.2012 21:33 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?

Nejsem, sice mě živí převážně taky návrh textilních výrobků, ale trochu jiných (batohy). Jdu na pivko, pak zkusím další varianty…

160 g/m2 není zrovna moc. Trik od Adlera mám několik a nějak zvlášť kvalitní mi nepřijdou, spíš takový průměr. Ale možná je to nějaká levnější řada. Z těch „reklamních“ trik se mi zdá být poměrně slušné Roly (s výšivkou nějaké prodejny koupelen nebo čeho). Ale dost se na něj chytají kočičí chlupy, to na Adlery ne. A velikost XXL odpovídá zhruba Lku. :D

Kdyžtak můžu připravit data pro ZDM, včetně těch Pantone barev, ono to většinou nebývá v ceně…

vencour avatar 17.7.2012 21:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Fajn, dík za pomoc.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
17.7.2012 12:26 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky bych triko bral, jedno černé a jedno bílé.
vencour avatar 17.7.2012 18:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Prosím o doplnění, jaký vzor trika i jakou velikost. Kdo neuvede vzor, na kterém trvá, tak u něj budu uvažovat, že chce text AbcLinuxu (tedy ABCLINUXU) a tučňáka. Prostě snažte se mi taky vyjít vstříc, ať to mám lehčí ... a případně napište i kde chcete odběr, zda osobně Praha nebo zaslání poštou.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 17.7.2012 20:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Si děláš prdel? Nejdřív zpracuj verze (jako KU) a pak dej lidem vybrat... tabulku, něco... verze, barvy, velikosti...
vencour avatar 17.7.2012 21:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
V návrhu byly trika 3. Barva se zmiňovala v předchozím zápisku. Černá, bílá. Já bych rád asi oranžovou. Zatim mam dojem, že se dá vyhovět všem.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 17.7.2012 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Nicméně dej tomu nějakou formu, garantuju ti "hokej" jak svině... ;-)
vencour avatar 19.7.2012 22:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Zatim to vypadá zvladatelný. Každej, kdo co chce, se sem nappíše. Když mi to pošle mailem, potvrdí, dopíše, kam to chce poslat, tak bych v tom mohl mít pořádek, ne? Přinejhoršim si udělam tabulku s více sloupcema.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
20.7.2012 10:51 Martin Šebek | skóre: 18 | blog: Tady je Indiánovo | Mladá Boleslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Psal jsem ti emailem (odesílaným přes ábíčko), ale nemám zpětnou vazbu.
vencour avatar 20.7.2012 10:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Ok, sem pište jen nesrovnalosti, ať to zachováme co nejvíc přehledné. Mailem jsem odpověděl a potvrdil přijetí. Od teď budu všem odpovídat mailem, když napíšou ... jak budu stíhat.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2012 00:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
To bude tim, že sem byl v Polsku a na poštu se hodlám vysrat i zejtra, protože je neděle :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2012 12:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
mailbox prázdnej, spambox prázdnej, pošli to na "co chceš(zavinutec)devonrex.cz"
vencour avatar 22.7.2012 12:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Amigáči, já už jsem od Martina maila dostal 20.7.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2012 14:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
O.K., čet sem to na mobilu, kde to neni hierarchycky, ale rovně pod sebou a nějak sem si mylně myslel, že si psal ty mně :-D tak sorry, až teď čumim, že se věci maj jinak ;-)

Marián Kyral avatar 18.7.2012 08:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
+1 - takhle si kde kdo napíše o triko a pak skončíš s hromadou trik, které nikdo nechce.

Když už nic, tak alespoň přidej do blogu nějakou tabulku, kde bude přehled závazných objednávek. A nevím jaká je představa o platbě, ale pochybuji, že ti to dají na fakturu. Takže buď to budeš sponzorovat, nebo budeš muset vybrat platby dopředu. (A opovaž se pak zdejchnout, my si tě najdem :-D )
=^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2012 16:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
...tak ho nech, uvidí sám, že se z toho vomrdá. Mně stačil jeden vzor, dvě barvy, tři velikosti, kdo zaplatil, kdo ne, kdo to kam chce, kontakty a měl sem z toho palici jak Kotyzovo břicho, ale řešil sem to aspoň přehledně...
18.7.2012 17:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Tak do furt nedemotivuj, třeba bude mít zrovna štěstí na slušný lidi ;-)
=^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2012 19:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
drž hubu woe, nebo si poříd im jinou čuvaku... ;-)
vencour avatar 19.7.2012 22:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Hlavní asi bude rozlišit ty velikosti od sebe. Trika od Rezavý vrtule mi přišly každý v pytlíku s potiskem s velikostí na tom pytli a to celý v krabici = to je zvladatelný, jestli to tak přijde od ZDM. (I když ... 50 a víc??? to bude asi pěkná bedna :-) )
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
xkucf03 avatar 17.7.2012 21:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Chtěl bych černé polo, velikost L, s vyšitým tučňákem.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
vencour avatar 19.7.2012 22:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Beru na vědomí ... co je polo? Pique nebo Single?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
xkucf03 avatar 20.7.2012 08:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
polokošile – tričko s límečkem

a Pique - 200 g/m2
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
18.7.2012 11:14 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?

Tak upřesňuji, chci text ABCLINUXU a tučnáka, černé a bílé, XL. Ideálně předání v Praze. Díky

Souhlasím s tím, že by nebylo od věci mít někde přehled, čí nabídku jsi zaregistroval a považuješ ji za přijatou.

vencour avatar 18.7.2012 11:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?

Odpovim během dne ... a na co nereaguju, tak s tim souhlasim a jen to když tak pozdějš upřesnim ...

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vencour avatar 1.8.2012 22:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
O bílé je minimální zájem, navíc vyšitý vzor textu pro černé pozadí pasuje na vše krom bílé, proto bílá trika nebudou ... vybereš si jinou barvu za tu bílou?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
robotics avatar 17.7.2012 14:39 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rád bych viděl návrhy.
Používejte Windows.
vencour avatar 17.7.2012 18:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Samotné návrhy nejsou, vzory jsou veřejně dostupné (viz) a trvám na jejich naplnění dodavatelem, proto mi to nepřijde divné, nemít je ...zkusím zřejmě domluvit dodání jednoho testovacího vzorku.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
robotics avatar 17.7.2012 17:09 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co takhle na tričko zakomponovat Kotyzovo umění? :-D
Používejte Windows.
kotyz avatar 17.7.2012 17:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Ale muselo by tam bejt někde dole v rohu malym písmem napsáno KOTYZ. Nebo by to tam nebylo a dostal bych 5 korun za každý prodaný triko ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 17.7.2012 17:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Beru i stravenky a prázdný DVD (pokud možno Verbatim).
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
otula avatar 17.7.2012 20:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
DVD Verbatim jsou shitky (alespoň dle mé zkušenosti). Už jsem pro nečitelnost vyházel téměř úplně všechna, co jsem kdy na nich měl něco vypáleného. Na druhou stranu, DVD od Taiyo Yuden mám i po letech čitelná všechna.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
kotyz avatar 17.7.2012 20:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Mě drží dobře. A PS2 je má ráda (obzvlášť vypálený rychlostí 4x), jiný značky moc nebere.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
otula avatar 17.7.2012 20:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Hm, buď máš štěstí, nebo je nemáš dost dlouho. Kdysi jsem měl mánii dělat si sbírku filmů (než se začaly prodávat HDD přehrávače). Koupil jsem si i kufřík na CD, vše pěkně očíslováno, k tomu databázi. Téměř všechna DVD od Verbatimu, něco málo od TY. Pak jsme si jednou chtěli pustit nějaký film. DVD nejelo. Tak jiný. DVD nejelo. Do třetice - DVD nejelo. Začal jsem podezřívat mechaniku, jenže ta DVD nejela v žádné mechanice. Skončilo to tak, že asi 90 % médií bylo nečitelných. Zbytek byla většinou média TY.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
otula avatar 17.7.2012 20:32 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
...ale ono už je mi to stejně putna, protože už jsem přes 3 roky žádný film neviděl :-D Koukám už jen na Dextera a ještě jsem zhlédnul zatím natočené díly Hry o trůny.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
kotyz avatar 17.7.2012 21:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
CD pálim asi od roku 2002 a DVD tak od 2005 a zatim po čem sem šáh tak přehrát šlo. A když ne, tak to byla chyba mechaniky (LG sem kupoval každej rok novou, DVD přehrávač většinou stačilo vyčistit). Když bylo vadný DVD tak se to projevilo už při vypalování nebo hned po něm při kontrole (pár s kazem při vnějšim okraji sem už vyhazoval, poslední minulej tejden). Sice už mam plnou skříň "vadnejch" DVD, ale ty byly vyřazený hned po vypálení, vyjímečně kvůli kazům, ale většina je buď špatně vypálená (seklo se to, vypad proud) nebo sou tam různě "nefunkční data" (hry co se nespustí protože sou nekompatibilní nebo nejsou opatchovaný, zfušovaný DVD filmy, různý nepovedený pokusy o přidání dabingu nebo titulků, věci co normálně fungujou ale mam lepší verzi a tak už jich neni potřeba). Za ty roky se to nasbírá.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
otula avatar 17.7.2012 21:20 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Tak to máš opravdu štěstí. Mně to čerstvě po vypálení všechno fungovalo, ale po nějaké době byly disky v háji a opravdu to všechno byly pouze a výhradně Verbatimy.

Až na jednu výjimku pár let předtím, kterou bylo hyperdrahé archivní CD od Sony, které jsem kupoval v roce 2000, abych na to bejvalce uložil jejich maturitní fotky. Když jsem po půl roce potřeboval nějaká data z toho CD stáhnout, viděl jsem sice seznam souborů na CD, ale čitelný nebyl ani jeden… Inu, externí HDD mi vychází cenově i životnostně nejlépe ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
gtz avatar 18.7.2012 23:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
No já jsem kdysi pálil nějaké archívy na ty Kodak Gold a jsou v pohodě i dnes (páleno někdy 1996). No nějak jsem si zvykl na Memorex a nemůžu na něj nadávat. Ohledně toho externího disku -> chtělo by to někam zálohovat.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
otula avatar 19.7.2012 22:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Ohledně toho externího disku -> chtělo by to někam zálohovat.
Zálohovat netřeba ;-) Dávám na externí disky právě zálohy toho, co mám v počítači. V jediné kopii pouze věci, na kterých mi nezáleží, ale je pohodlnější je nemazat.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
17.7.2012 23:48 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já bych měl taky zájem o jedno poštou.
vencour avatar 19.7.2012 22:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Velikost, vzor, barva? (Je tam jedno triko a dvě polokošile, takže fakt triko?)
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
19.7.2012 23:30 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Velikost: XXL, a barva černá
DjAARA avatar 18.7.2012 10:57 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ahoj, taky bych měl zájem o jedno triko a jednu polokošili, ideálně v modré, ale nebyl by problém ani s černou či bílou barvou.
DjAARA's blog
vencour avatar 19.7.2012 22:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
TY si musíš vybrat ... a ještě jakou modrou, to se tu zatim neprobíralo, když v gimpu mam v CMYKu 100/100/0/0, tak mam sytě tmavě modrou ... vyhovuje?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 18.7.2012 23:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Sorry, ale to, co píšeš, je strašně dezorganizovaný bordel. Šlo by to prosím nějak stručně, jasně a výstižně shrnout? Zatím jsem vypozoroval následující:

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
vencour avatar 19.7.2012 00:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Ano ano ano, taková je vize, že nám udělají, co si zamanem. Poslal jsem ověřovacího maila. Co má být s další distribucí?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 19.7.2012 12:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Co si mám představit pod odpovědí "ano" na otázku typu "platí A, nebo B"?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
vencour avatar 19.7.2012 23:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
Tak popořadě ... pravda, v té různé ceně barvy/bílé mi dělaj tak trochu ... binec.
  • trika ... pro bílou variantu.
  • barvy triček ... zavolam a zjistim. Očekávam aspoň 3 možné barvy trik v padesátce
  • výšivky ... ano, čekam rozpočítání na zakázku
  • jedno bílé s tuxem a tiskem triko mi vychází na 196Kč s daní ... 52+29+80.50+780/50+780/50⋅1.2
  • uzávěrku chci mít v "dohledné době". Předání pak jak to přijde a jak si kdo řekne.
  • Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2012 23:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?

    Pro jistotu znovu: Jedna dávka vyšívání je pro různé typy triček, nebo právě jeden typ triček (obyčejná zvlášť, jedny polokošile zvlášť, druhé polokošile zvlášť)?

    trika ... pro bílou variantu.

    Nechápu.

    barvy triček ... zavolam a zjistim. Očekávam aspoň 3 možné barvy trik v padesátce

    Hodilo by se zjistit a nějak to sjednotit, ať nechce každý jinou barvu.

    výšivky ... ano, čekam rozpočítání na zakázku

    Předpokládám tedy, že to, co jsem napsal, platí.

    jedno bílé s tuxem a tiskem triko mi vychází na 196Kč s daní ... 52+29+80.50+780/50+780/50⋅1.2

    To ti IMHO vychází blbě, protože to nemáš uzávorkované.

    uzávěrku chci mít v "dohledné době". Předání pak jak to přijde a jak si kdo řekne.

    Ať neposíláš 40 balíků. Radši právě ať se domluví osobní předání v Praze, někdo s balíkem na osobní předání v Brně atp.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 19.7.2012 23:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Ad první bod ... můžem si vybrat ze 3 výrobků a na ty dát šití ... takže můžem mixovat ... Ad počítání ... jo pravda, 231Kč to je s daní ... koukam, že qalculate nepočítá výsledek krát 1.2 ale celý vzorec krát 1.2 ... tedy jen poslední součin. Ad předání ... to by mi vyhovovalo taky, "sběrná místa", to až podle toho, kde se kdo namane ... případně můžu do Plzně/Pardubic dovézt osobně někdy o víkendu. Ještě se dá o tom diskutovat ... podle průběhu a zájmu.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 20.7.2012 00:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Várky na vyšívání budou asi aspoň dvě, že? (Protože zřejmě není dobrý nápad vyšívat černou nití na černé tričko, příp. světlou nití na bílé tričko.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 20.7.2012 00:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Proto mi přijde fajn modré nebo oranžové triko/košile. Ověřim ... zda bude nějaký okraj ... i když nepředpokládam. A taky ... jen to černé by vypadalo blbě ... no napadá mne, kdyby ta nit byla lesklá, tak to zase nevadí, černá na černé, nebylo by to elegantní, lesklý černý na matné černé?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 20.7.2012 00:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Jasně, ale dost lidí chce vysloveně černé triko, tak aby z toho nevznikl problém.

    Já bych osobně bral světle modrou, ostře oranžovou/žlutou, příp. nějakou zelenou… ještě jsem nad tím moc neuvažoval, ale pak napíšu. (O černou nestojím a po recentních zkušenostech netoužím ani po bílé.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 20.7.2012 00:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Jasně, dík za připomínku. Co mam zkušenost s tim černým trikem z před 5 lety, tak černá vybledla a je "jen" tmavě šedé. Bude to zřejmě znamenat další kalkulaci ... líbilo by se mi to pak podšitý třeba žlutym oválem, mohlo by to být jednodušší, než mít obšitá samotná písmena ... prověřim a dopíšu sem.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 20.7.2012 00:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Tak co na černé triko šít AbcL tmavěšedou? Přijmete to tak? Máte jiný návrh?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 20.7.2012 10:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Odpověď od Luboše ... oficiální logo na bílou i černou ... takže na černou navrhuju inverzní a jinam "normální" ... jestli má někdo připomínky, ať se ozve včas.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 20.7.2012 11:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Tuxe to bude chtít ohraničit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 20.7.2012 11:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Do bílýho kolečka? Nějak jinak?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 20.7.2012 11:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Nevím — vzhledem k tomu, že netuším, jak má v praxi vypadat ta technologie vyšívání.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 20.7.2012 18:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Kolečko ne. Jak by vypadal s bílým okrajem?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2012 22:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Hodil jsem to do wiki, snad se nějak ty informace shromáždí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 19.7.2012 23:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Taky možný přístup ... ale je to JEDNORÁZOVÁ akce!!! Aspoň tak to bylo s Lubošem domluveno.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2012 23:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Je to tam napsané. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 19.7.2012 09:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Mam nějakou událost v rodině, i tohle snažení mi pomáhá se nezbláznit. Vím o lidech z AbcL, kteří mne znají a pokud by se něco semlelo, tak sem určitě dají zprávu. Děkuji všem za trpělivost. Mimochodem když mi píšete maila, napište do něj i k jakému nicku patříte - ať v tom mám pořádek. Děkuju.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Marián Kyral avatar 19.7.2012 17:10 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    A jak to je teda? Stačí objednávka v diskuzi, nebo ti mám raději poslat email?
    Prcek avatar 19.7.2012 17:44 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    ... a na co nereaguju, tak s tim souhlasim a jen to když tak pozdějš upřesnim ...

    Stačí asi napsat do diskuze, ale můžeš mu poslat i mail, vyber si :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 19.7.2012 21:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Potřebuju mít každého nějak identifikovaného. Mail je lepší v tom, že se daj psát osobní věci - co nechcete zveřejnit. Tak jako tak je pro úspěšné dokončení nákupu nutné vědět co, v jaké barvě a velikosti, počet kusů, požadované "ozdobení" - asi bude jen jeden vzor, "ABCLINUXU" a tučňák a pak adresu či způsob předání. Tohle musím u každého vědět, co kdo přesně požaduje, bez toho to nemůžu objednávat. A zdejší diskuse mi přijde vhodná jako místo sjednávání, může tu být vše na jednom místě, přehledné.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.7.2012 12:23 Karel | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Bral bych modré a černé triko, modrou polokošili.
    vencour avatar 19.7.2012 22:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Takže 3 kusy? Velikost? A modrá taky "sytě modrá" 100/100/0/0 v CMYKu?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.7.2012 08:53 Karel | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Ano, velikost "M" Jaka bude modra mi je jedno. Jak bude chtit vetsina.
    vencour avatar 20.7.2012 22:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Další update ... nejdřív moje otázky mailem ...
    1) kolik můžeme chtít různých barev trika/polokošile v 50 kusech? Když to přeženu, 50 různě barevných trik taky zvládnete dodat a za inzerovanou cenu?
    Lze na každý výrobek přidělat jakoukoliv výšivku? U tučňáka píšete o výšivce na polokošili - tedy na triko nejde dát?

    2) jak vyšít černé logo na černé triko. Dostal jsem od zástupce AbcLinuxu následující obrázek ... na černém je bílý text, Zvládnete je nějak pěkně udělat?
    a odpověď je ...
    K prvnímu mailu/dotazu dodání trik a polokošil. Abyste mne pochopil, co se výšivky od nás týká, tu Vám zhotovíme na jakékoliv zboží.
    Např.: na trika, na polokošile, na bundy, na košile, čepice, ručníky atd. a v různých barvách. Barevnost výšivky by se samozřejmě musela přizpůsobit podkladové barvě zboží (to se týká druhého dotazu)

    Stejnou cenu výšivky však negarantujeme, pakliže se bude měnit barevnost výšivky, nebo velikost výšivky, usazení výšivky....apod. Výšivku po jednom ks lze zhotovit, ale taková vyjde opravdu hodně draho. Počítali jsme v kalkualci s 50 ks. Proto doporučujeme cenu zpracovat, až ve finále, kdy zákazník zná přesné údaje. Počet výšivek, velikost výšivek, barevnost výšivek.

    Co se dostupnosti zboží týká, tady já už jsem na pochybách. Jak jsem Vám již říkala, nejsme obchod, proto za sebe nemohu zaručit dodání tak pestrého sortimentu. Jinak řečeno, nikdy to nevíme předem, jaké zboží bude skladem u dodavatele.

    Možná by nebylo od věci kdybyste mi naopak napsal již jakousi předběžnou objednávku. A asi Vás poprosím o adresu, ráda bych Vám poslala nějaký vzoreček s výšivkou, abyste je viděl. Já mám spíše obavy z dostupnosti zboží a z nedorozumění co se cen týká. Také je možná varianta, že si zákazník přiveze své zboží a my jej vyšijeme.

    Takže zatim to jsou od nás objednávané modré, červené, černé, bílé, žluté. Cca 16 ks jsem napočítal, o které jste si řekli.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 22.7.2012 16:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Dnes mi končí dovolená. Navrhnu ZDM nějaké "nouzové řešení", abych zjistil, co se vůbec dá realizovat ... máme háček v černé barvě, že má jiný vzor šití, než ostatní. Tj. kdyby bylo 25/25 barevných/černých, na kolik by se změnila kalkulace. Pokud se nepletu, jsme teď kolem 20 objednávaných kusů. Tj. když tak posunu konec akce na posledního srpna, pokud za 9 dní nebude 50 objednávek?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 22.7.2012 22:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Ještě nápad ... pokud chce většina modré nebo černé, co dělat vzor na černo ... a ne ten klasický? Tj. pak by se nedělaly bílý trika/košile, ale barevný ... a vzor vyšití by byl stejný. To by šlo, ne? A tím bychom sfoukli i nutnost jen jednoho vzoru vyšití ... ? Takže by se dělalo invertované logo?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2012 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Máš někde rozepsaný poměr tmavých/světlých trik? Na tom to visí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 22.7.2012 22:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Podle všeho je zatim jedinej bílej kus.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2012 23:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Viděl jsem tu i žlutou, červenou a oranžovou, to by bylo diskutabilní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 22.7.2012 23:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Ok, tam ale bílá barva písmen vidět je. Takže čekam na reakce a protinávrhy.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2012 23:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Je? (Neviděl jsem ten odstín v reálu, takže nevím, ale mám tu jedno ostře žluté tričko, na kterém by pravděpodobně bylo takřka neviditelné. To by musela být místo bílé nějaká šedá/stříbrná.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2012 23:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    TA-BUL-KU PY-ČO! :-D
    kotyz avatar 22.7.2012 23:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    A taky VO-BRÁZ-KY! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.7.2012 11:09 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    abych pravdu rekl tak bych si taky neco objednal, ale ted z toho mam takovy gulas ze uz pomalu ani nevim jestli se tady objednavaji trika nebo teplaky (nadsazka)
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2012 11:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    ...fajne, no ni? :-D
    23.7.2012 12:03 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    ja ja, fajne jak cyp :)
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    23.7.2012 12:59 machy | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Mam z toho stejny pocit...
    vencour avatar 23.7.2012 13:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Do dnešní půlnoci zkusím vyhovět. No a pokud má někdo vůli a chuť řešit, můžu mu dát kontakt na ZDM, ať toto celé převezme a pochlapí se sám.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    23.7.2012 13:25 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Ale ja vas nekritizuju...pouze konstatuju ze v tom mam gulas. Rozhodne nemam chut ani vuli to resit ja. Za to vam tleskam. Svym prispevkem jsem chtel rict, ze kdyby to bylo prehlednejsi, ze mozna bude i vice objednavek.

    Chyba neni u vas, verim, ze kdybych tomu venoval hodinku s tuzkou a papirem, tak si dam ty informace dohromady, ale zas tak o to triko nestojim.
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    Fluttershy, yay! avatar 23.7.2012 13:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Máme wiki.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 23.7.2012 13:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?

    Vize je taková, že jsou tři vzory k odebrání. Jedno triko a dvě polokošile. Barva vzoru je skoro libovolná ... ALE s tim omezením, že na bílé a černé má AbcLinuxu jinou barevnou kombinaci loga. To je asi jediné omezení, které je ze strany nás jako odběratele. A náš dodavatel, tedy ZDM, má kalkulaci na 50ks ... a podle všeho nejsme tak velká zakázka, aby se kvůli nám podělal ... dělá, co může, ale v jistých mezích. Proto se musíme nějak dohodnout my, jak mu vyjdeme vstříc.

    A pro malou velikost zakázky mi přijde zbytečné dělat něco kolem ... dá se to vypsat, mam to tak ... navíc, podle všeho ne každý si tu práci dá a chci respektovat soukromí těch, co si objednávají = proto to nechci zveřejňovat co kdo chce. Najít si to můžete taky. Pokud vám pomůže vidět, na jakém počtu jsme a kolik chybí do 50 ... večer to tu bude.

    Aneb přijde mi, že kdo chce triko, ten si ho objednat nebo o něj napsat může. Víc snad nepotřebuje?

    (Něco vám chybí? Přesvědčte mne, že to za to stojí, aby to bylo ... jo?)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 25.7.2012 15:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Dosavadní resumé ... očekávam poštou vzorky od ZDM. Pražáci když tak se ozvěte, kde bych je moh nechat/ukázat (u Luboše? jinde?) Zajímám se o to, jaká bude kalkulace ceny při odběru 25ks pošitých kusů. Až tohle skončí, budu pro nás od 606th objednávat taky něco, sám pudu do mikin. Tj. věřim, že vše dobře dopadne ... aspoň tohle že dobře dopadne.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 26.7.2012 20:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Vzorky už mam doma, teda ne ty naše, jiné ... i to triko Adler Basic vypadá celkem pěkně.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 27.7.2012 06:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo?
    Tak jsem kecal, přišel mi vzorek trika Adler Classic ... ale pěkný je.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.7.2012 12:28 stps | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Jestli to jeste nemas uzavrene, tak ja bych si vzal L-kove Pique Polo piskove (08) barvy. Diky
    vencour avatar 28.7.2012 12:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Uzávěrku plánuju k poslednímu červenci. Jsi v seznamu. Až budu posílat objednávku, zveřejnim to i seznam vzorů/barev/velikostí, co odesílám(e).
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    xkucf03 avatar 28.7.2012 19:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    A počítáš i s mojí objednávkou tady z diskuse, nebo je potřeba to poslat mailem?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    vencour avatar 28.7.2012 19:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Černé L pique ... odpovídá? Jasně, že počítam.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    31.7.2012 18:36 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

    Zdravím, dozvěděl jsem se o tom příliš pozdě a vůbec se v tom nevyznám. Právě jsem se vrátil z dovolené, takže to nestíhám všecno přečíst. Skoro se mi zdá, že než bych se tím vším prokousal, bylo by skoro jednoduší, kdybych si to celé objednal sám (omlouvám se, nechci nikoho demotivovat).

    Jinak, kdybych o tom věděl dříve, mohl bych nabídnout spolupráci, včetně nákupu na ŽL a prodeje ard.. Tak třeba příště.

    Hodně zdaru! Je to jinak skvělý nápad!

    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2012 20:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 31.7.2012 21:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Noo ještě nemusí být pozdě, je to na vás. Se ZDM teď ověřuju konečnou cenu, jelikož původní kalkulace byla na 50ks a máme domluveno/naplánováno jen cca 13 trik a 13 polokošil.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    pavlix avatar 31.7.2012 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Hele tak mi přidej taky dvě trika, jedno malé, jedno velké...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 31.7.2012 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    (v přímých překladech těch slov :))
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vencour avatar 1.8.2012 06:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Ok, počítam. Fakt trika? Takže M a L a obě černá?
    Tj. je tu kalkulace na 50ks, už mi mailem přišel rozpočet na jiné počty kusů, ještě to ověřuju a pak zveřejnim.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 1.8.2012 07:48 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Takže M a L a obě černá?
    Tipnul bych, že S a L :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 1.8.2012 23:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Tak tak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vencour avatar 1.8.2012 13:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Závěr mailování s ZDM, víc napíšu večer ... tj. JAKÉKOLIV triko lze vzít, objednat, podstatné je jen mít objednávku na minimálně 10ks trik a 10ks polokošil.
    Jj, tak jen, aby zůstalo dost lidí, co si to vezmou ... se to nezdá, ale nasčítá se to, jeden mi napsal "snad se vejdem do 200Kč, snad si rozumíme" ... večer to chci zveřejnit a v pátek poslat závaznou objednávku, kdo bude chtít, tak ať se rozhodne a zváží, co mu za to stojí.
    V.

    Rozumím.
    Tak v průměru :
    triko - cca 100,-- Kč
    výšivky - 140,-- Kč
    celkem 240,-- Kč = 288,-- Kč včetně DPH za jedno triko (nebo polokošili)
    Musíte ale ještě rozpočíst mezi zájemce ty vyšívací programy. Takže čím více lidí, tím lépe.
    ZDM
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 1.8.2012 22:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Tak ony podrobnosti, nedokázali jsme se shodnout na tom, kolik čeho objednáme, jaká bude kalkulace na počet kusů. Vyšívací program se platí vždy a k tomu za vyšitý kus, přičemž 1 vyšitý kus vyjde na 417Kč za kus, 5ks vyjde na 154,50 za kus a při odběru 25 výšivek stojí jedna 102Kč.
    Takže jsme dostali nabídku na "paušál", při odběru aspoň 10ks jakýchkoliv trik a 10ks jakýchkoliv polokošil nás jeden kus vyjde na 2x780 / 25 (podíl ceny programu na 1ks, pro 25 odebraných to je 62,40Kč) + 38Kč za text + 102 za tučňáka + cena za triko/polokošili. Viz kalkulace výše. Takže do pátku 3.8. čekám na ohlasy těch, co tohle nechtějí či těch, co se ještě chtějí svézt ... kalkulace už je daná a předpokládám se hýbat nebude. Pak to budu brát tak, že nikdo nemá námitky ... ještě ověřim, že mam vše ode všech a dá se to v pátek odeslat jako závazná objednávka.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.8.2012 14:07 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Mohu-li se ještě přidat, měl bych zájem o trička Basic oranžová (11) barva, velikost L, 2 kusy a Basic azurově modrá (14) barva, velikost L, 2 kusy. Vzor text ABCLINUXU a tučňáka. Pokud je možné zaslat poštou. Díky.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    vencour avatar 1.8.2012 18:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Přijímam objednávku, potvrďte ji prosim mailem, ať vim, kam to chcete doručit.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 3.8.2012 20:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

    Co posílam jako objednávku ...

    černé triko basic XXL 2
    černé triko basic XL 3
    černé triko basic L 5
    černé triko basic M 1
    černé triko basic S 1
    modré triko basic XL 2
    modré triko basic L 2
    modré triko basic M 1
    červené triko basic XL 1
    oranžové triko basic L 2
    azur triko basic L 2

    černé triko Pure L 1
    černé triko Spaghetti L 1

    černé pique XL 1
    černé pique L 1
    modré pique L 3
    modré pique M 1
    šedé pique M 1
    červené pique L 1
    oranžové pique L 3
    (8) pískové pique L 1
    (4) žluté pique XL 1

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 3.8.2012 21:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Plus pro malýho jsem vzal Duo Sandwich .. aneb mail odeslaný, nejpozděj v pondělí by měla být reakce apod. Pro freona jsem počítal velikost L ... na mail nereaguje ... snad se to dá případně ještě změnit, v mailu jsem to zmínil.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 4.8.2012 00:04 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    A zrovna se tam nevidím :-). Psal jsem přes ABC mail, že chci červené Pique M, asi se to někde ztratilo v šumu.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 4.8.2012 05:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Víš, kdy to bylo? V mailu nemam nic ... červené pique M mailem nedorazilo. Ok, poslam update objednávky č.1.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 4.8.2012 10:29 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Nevím, ten mailovej formulář tady na ABC je takovej jednorázovej, nedá se kouknout do historie. Poslal jsem na zkoušku znovu mail, jestli to teda funguje nebo ne, možná jsem minule někde udělal chybu. Nevim jestli může vypršet session toho potvrzovacího kódu třeba...

    Tak se omlouvám za komplikaci.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 4.8.2012 10:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Jj, mail předtim došel ... jen nebyla svázanost nicku a mailu. A kruci, já to přehlíd. Takže joo, mail došel 20.7. 2012, 13:36.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 15:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Mohl bys, prosím, těm, kdo si něco objednali, potvrdit, že jsi to objednal u ZDM? Případně napsat nějaké shrnutí co kdy kde jak? (Byl jsem teď týden mimo a aktualizoval bych ten přehled ve wiki.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 5.8.2012 15:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]

    Dělam rekapitulaci, ještě to nemam hotový, chyby vidim (2x jsem špatně počítal velikost) a budu posílat snad poslední update pro ZDM. Do dnešní půlnoci to chci mít.

    Pro ZDM posílam jen seznam, jak jsem uvedl výše, tj. barva, vzor, velikost a počet. Můžu ještě potvrdit všem jmenovitě mailem, co jim beru ... a těm co nemaj maila, to dopsat sem. Ještě čekam na vyjádření okolo ceny trika Classis a Heavy, je tu o ně zájem, pokud nebudou zas o tolik dražší. No a ještě je tu dotaz na cenu trika Pure - čili naše objednávka má podmínku, cenové okno. Na to čekam. Jinak jsme se snad už shodli na všem.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 5.8.2012 17:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    V tuto chvíli mam jedinou nejasnost ... námořnická modrá a královská modrá. U dvou lidí mam jeden hlas pro tu i tu a u ostatních jen pro modrou ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    kotyz avatar 5.8.2012 17:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Jakej je v tom rozdíl? Všecky sou modrý! To už by bylo pomalu lepší popsat to hexadecimálně jako #0000ff, tam by se případnej rozdíl ukázal, nemyslíš? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 5.8.2012 17:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    To nebyla prdel ... námořnická modrá a královská modrá.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    kotyz avatar 5.8.2012 18:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Kdyby napsali šedomodrá a modrá, bylo by to jasný hned. Pod těmahle divnýma názvama si nedovedu nic představit...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marián Kyral avatar 5.8.2012 18:08 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Náčelníku, kdyby ses obtěžoval kliknout na ty odkazy ke tričkům, tak bys zjistil, že těch barev je tam více. Nevím nakolik jsou ty obrázky přesné, ale námořnická modrá zatím vždy znamenala tmavě modrou. Myslím, že ti co napsali jen modrou budou chtít sytě modrou.
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 18:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Námořnická mi vůbec nepřijde modrá, ale co už…

    Jestli jsem chtěl modrou, prosil bych královskou (tj. opravdovou modrou).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 5.8.2012 19:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Jj, původně jsem taky viděl jen 05 a při rekapitulaci objednávek jsem narazil na zmatek.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Marián Kyral avatar 5.8.2012 19:53 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Tu námořnickou modrou jsem chtěl já, takže až mi to dorazí, tak poreferuji, jestli je to modrá, šedomodrá nebo oranžová :-D
    kotyz avatar 5.8.2012 20:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Stačí to udat hexadecimálně v rgb! ;-) Jestli to neni #0000ff tak to neni modrá!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marián Kyral avatar 5.8.2012 20:28 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Pochybuji, že přesně tento odstín bude mít ta královská modrá. Takže vlastně žádné modré triko v nabídce nemají :-D
    kotyz avatar 5.8.2012 20:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    To už je vo tom, jak si ten odstín načteš...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marián Kyral avatar 5.8.2012 18:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Příloha:
    No rozdíl tam je. Viz příloha.
    kotyz avatar 5.8.2012 18:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    +100 ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 6.8.2012 00:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

    Odeslaný update objednávky ...

    černé triko basic XXL 2
    černé triko basic XL 3
    černé triko basic L 6
    černé triko basic M 1
    černé triko basic S 1
    (02) modré triko basic XL 1
    (05) modré triko basic L 1
    (05) modré triko basic M 1
    červené triko basic XL 1
    oranžové triko basic L 2
    azur triko basic L 2

    černé triko Pure S 1
    červené triko Duo sandwich velikost 6 let

    černé pique XL 1
    černé pique L 1
    (05) modré pique L 2
    (02) modré pique L 1
    (05) modré pique M 1
    (03) šedé pique M 1
    červené pique M 2
    oranžové pique L 3
    (08) pískové pique L 1
    (04) žluté pique XL 1

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 6.8.2012 10:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Dnes 6.8.2012 po poledni odjíždím mimo Prahu, online budu nejpozději 7.8. večer. Do seznamu přibývá ještě 05 modré triko XL pro kaaju.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 7.8.2012 23:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Odeslal jsem snad závěrečnou verzi objednávky ... 22x triko pánské, 1x dívčí, 2xdětské a 14x polokošile. Přišla od ZDM otázka, jakým fontem vyšít AbcLinuxu.cz, odpověděl jsem a) rádi bychom tak, jak je v logu, b) pokud by to nešlo, tak nějakým bezpatkovým ... jako např. tímhle osi fontem. Kdo k tomu co máte, tak se klidně ozvěte ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 8.8.2012 09:32 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    No byla by škoda, kdyby to nebylo vyšité tím originálním logem. Ale asi to přežijem, kdyby nebylo :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 9.8.2012 20:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Mam částečnou reakci na objednávku ... jen to dětské triko mají ve velikosti od 8 let (ne od 6 let), to nějak překousnem ... malej si na něj asi počká ;-) (jestli ho pak bude ještě chtít). Další upřesnění mam přislíbeno zítra ... snad dostaneme finální kalkulaci.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 13.8.2012 19:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Požadovaná finalizace zatim nedorazila ... a možná bude jedno L černé basic navíc, jelikož pro jednoho co velikost nenapsal, jsem počítal L a chtěl XL ... XL má být po dnešních mailech zajištěno, L zatím je "bez zájemce" ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    xkucf03 avatar 14.8.2012 19:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Není to to moje? (maila jsem žádného neposílal)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    vencour avatar 14.8.2012 19:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Dyť jsi psal černé pique, ne? Já píši o černém basic L, že jsem ho objednal v domění, že bude dobrý ... a pak se mrtvá duše probudila a dala vědět, že chce XL.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.8.2012 20:21 stps | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Pokud se neprihlasi pravoplatny majitel. Tj, jestli ti zustane, tak ja te ho zbavim.
    vencour avatar 15.8.2012 20:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    To spíš ... pokud jsem to dal dobře dohromady ... zatim si myslim, že to mam ok (takže by mělo být volné) ... a čekam na nějakou souhrnnou kalkulaci od ZDM, abych to mohl rozpočítat = věděl, že to sedí ... dneska mi to mělo přijít ... to už neřeší ta osoba, se kterou si cca měsíc píši ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 28.9.2012 13:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Jedno L zůstává bez zájemce = počítám s Vámi, ještě pošlu maila, zda ho budete chtít. Čili tohle L plus trika pro 4 lidi a můžu vyhlásit úspěšný konec.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 17.8.2012 19:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Domluvil jsem se se ZDM na zaplacení zálohy ve výši 80% zakázky. Dneska jsem ji odeslal.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 21.8.2012 22:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Dnes ZDM potvrdilo příjem zálohy.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.8.2012 14:38 l3arntoswim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Dobrý den ve spolek, jdu pozdě na případnou objednávku?
    20.8.2012 14:46 l3arntoswim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Tak to vypadá že už byla odeslána záloha :( škoda. Kdyby se konala další "vlna", určitě se mnou prosím počítejte.

    (Měl bych zájem o polokošili Adler - Pique vel. M v bílé barvě. Nejsem si jistej, jestli je to možný, ale pokud ano, tak pouze výšivku tučňáka na prso. Peníze bych mohl odeslat obratem.)
    vencour avatar 20.8.2012 18:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Teď je dohodnuté triko s textem (logem) AbcLinuxu a tučňákem. Podle všeho každý jiný vzor se účtuje zvlášť (asi platba za ruční práci, manipulaci). Zatím koliduje barva loga s bílou a černou, jelikož většina chtěla tmavé triko, tak bílé neprošly. Pro příště chci dát šanci bílé. Každopádně další rundu můžu slíbit, až tohle dobře dopadne. Do pátku 24.8. doufám bude nějaký pokrok. Kolem 14.8. jsem sondoval a byl zvědavý na stav, odpovědí mi byla slova od ZDM "nechte nás pracovat, víme, co chcete i co musíme".
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 24.8.2012 21:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Aktuální stav: od středy 22.8. mne PPL nesehnalo, dnes jsem jim dal na sebe další kontakt, v úterý mam mít vzorky našich výšivek. Jestli je nějakej Pražák chce vidět, tak se ozvěte. Snad bude co fotit, abych to sem dal.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 28.8.2012 11:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Vzorky došly, vypadaj použitelně až na zarovnání do řádky ... čekam na reakci ZDM, že se s tim dá něco dělat.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 28.8.2012 11:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Sice moc nerozumím, ale… hujajá!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 28.8.2012 11:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Kdybys napsal víc ... vzorek mi došel. Vypadá de facto použitelně. Tučňák je tučňák, logo AbcL vypadá jako logo, jen modrá je světlešjí. No a navíc písmena v textu nesedí na řádce, jsou rozházená o cca milimetr ... nebo spíše "co má nohy, to čouhá dolů" ... jako vlastnost by to šlo použít. Čekam na odpověď od ZDM, zda to maj pod kontrolou = zda budou všechny kusy vypadat takhle. A zda by s tim (pozicí písmen) dokážou něco udělat.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 28.8.2012 11:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    No a navíc písmena v textu nesedí na řádce, jsou rozházená o cca milimetr ... nebo spíše "co má nohy, to čouhá dolů" ... jako vlastnost by to šlo použít.

    Dík, teď už to chápu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 28.8.2012 11:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Dobrá, zdůrazním: Přidal jsem ofocené vzorky. Mělo by to tam být vidět, jak to vypadá. Pro názornost jsem nechal vedle audio jacky = jak to je asi tak velké.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 28.8.2012 11:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Super. Dobré to je! (Až na to rozházené písmo, ale co už…)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 28.8.2012 21:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Když někdo neobjeví něco zásadního v tom vzorku, tak potvrdim zítra, že se podle nich může vyšívat.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 29.8.2012 12:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated]
    Schválení vzorků jsem odeslal. Tak doufam, že se blíží finále.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 6.9.2012 19:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Stav Akce ke dni 6.9.12 ...
    Otázka: Chcete tím říci, že se zítra snad dočkáme všeho, co jsme si objednali?
    Odpověď: Zítra odesíláme, takže v pondělí u Vás.

    Takže kdo máte osobní odběr, můžete navrhovat, jak to chcete předat. V pondělí 10.9.12 bych to měl mít v Praze.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Marián Kyral avatar 6.9.2012 20:07 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Pokud se nic nezmění, budu v Praze úterý až čtvrtek. Předání je možné během dne na Letňanech, případně úterý nebo středa večer centrum nebo Stodůlky.

    Pokud je tady někdo z Ostravy a okolí, můžu něco přibrat.
    7.9.2012 07:54 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Tady je Nový Jičín dojíždějící do Ostravy.
    Marián Kyral avatar 17.9.2012 10:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Tenhle týden do Prahy nejedu, až ten další. Předpokládám, že Vencour se ti už ozval. Pokud mi přiloží i trika pro tebe, tak ti je přivezu.
    17.9.2012 13:03 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Jo, ozval se. Díky.
    Marián Kyral avatar 25.9.2012 18:22 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Ahoj, triko pro tebe jsem přebral, ozvi se mi prosím na mkyral () email.cz ať si domluvíme podrobnosti. Díky
    vencour avatar 10.9.2012 18:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Balík doma. Vypadá to celkem pěkně ... ověřuju počty a tak ... minimálně ty dvě červený dětský trika vypadaj dost pěkně.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 10.9.2012 19:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Asi zásadní záležitost ... ta námořní modrá zřejmě vypadá pod žárovkama hodně blízká černé ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2012 19:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Vynikající!

    Měli bychom se pak asi nějak domluvit na přepravě, ať nemusíš moc na poštu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 10.9.2012 19:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Přeprava? Todle se dá nasáčkovat do bublinkových obálek, jestli proti tomu nikdo nic nenamítá. Teď hlavně vyjasnit, co jsme to vlastně dostali zhotovené. Máme nějak moc černých na úkor modrých.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 10.9.2012 19:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Podle všeho trika basic modrá nejsou a místo nich jsou černá. Mam za to, že jsem psal, že chceme modrá (05) ... píšu ZDM žádost o vysvětlení.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 10.9.2012 19:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Noo pod žárovkou rozdíl vidět je, ale takhle modrá 05 nevypadá.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 10.9.2012 19:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Tak předběžně to sedí na počty (a na tu divnou modrou), během cca 28h ověřim ještě oproti jinak seřazenému seznamu a začnu kontaktovat lidi, zpravidla mailem.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 10.9.2012 19:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated2 ]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    UPŘESNĚNÍ ... nemam ještě v ruce fakturu, platil jsem zálohu a v balíku bylo jen "dodací list na výšivku a 40 trik". Věřim, že dostanu přesné počty a kalkulace, abych to mohl spočítat do halíře.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 11.9.2012 23:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Domluvil jsem se s ZDM, pošlu 1xM černé basic a 1xM modré (05) basic na důkaz, jak si jsou podobné, zpět.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 12.9.2012 20:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Ještě jedno upřesnění: podle všeho se barva královské modré dotýká u trik basic jen dvou lidí.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 13.9.2012 21:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    K vyúčtování: K tomu všemu 20% daň. Bylo celkem 40ks trik i výšivek. (doplním ...)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2012 21:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Vychází mi obyčejné tričko na 670 korun, resp. polokošile 772 korun. Tak drahé triko jsem snad ještě neviděl… nebo něco dělám špatně?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 13.9.2012 21:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Zaplatil jsem zálohu 10.500 a doplatek 2.788Kč, což je 13.288Kč. Je 40ks trik. Průměr je asi tak 340Kč se vším všudy ... (byl tam překlep, AbcL je za 38, neee za 338)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2012 21:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Asi jsem blbě počítal s těma nášivkama, díky za uklidnění. ^_^°
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 13.9.2012 22:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Mam někoho na drátě, do půlnoci se snad dostanu k nějakému pokroku. Hlavně, že známe celkovou sumu. Už jsem dnes odeslal azurový trika, poštovný bylo do stovky, bublinková obálka za pár drobných ... taky doplnim.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 14.9.2012 20:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Zítra jdu odeslat pro 4 lidi objednané zboží. Na další nemam podrobnosti nebo maj osobní odběr.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 16.9.2012 10:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    V sobotu odeslány trika na 5 adres, v úterý má být doručeno.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 16.9.2012 18:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Dostala se ke mně nabídka posezení v hospodě a předání tam ... při očekávaném počtu triček s osobním předáním mi to organizovaně přijde zbytečné (=jedná se o počet max. 6 lidí). Přesto pokud na tom trváte, dejte návrh.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 18.9.2012 19:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Distribuce trik probíhá ...
    Sám mám mám k celé Akci nějaké připomínky, poznatky, jak ji propříště dělat efektivněji. Jestli máte vy cokoliv, klidně to napište ... zpravidla se každého ptám, jak je spokojený.
    Předpokládám, že do roka a do dne bude opakování této akce, ať už přímo mnou nebo někým jiným.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 21.9.2012 11:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Během 24h napíšu/pořešim ty, co ještě nemaj "to svoje" a za co můžu já. Ve stručnosti: kdo chtěl královskou modrou a dostal/nedostal námořnickou modrou, měl by tu svou královskou modrou mít - pozdě, ale přece.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 28.9.2012 13:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Ke dnešku - 28.9.2012 - mám u sebe trika ještě pro 4 lidi, se dvěma jsem se zatím nedohodl na osobním odběru a u dalších dvou čekam na královskou modrou. A pak budu mít konečně volno ... a dobrej pocit, že to klaplo.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    kotyz avatar 28.9.2012 14:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Aby si to těm dvěma lidem neskladoval ještě dva roky jako Amigapower ty trika KERNEL ULTRAS, ikdyž po dvou letech si to jeden z těch dvou osobně vyzvednul na srazu! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 28.9.2012 15:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Uvidim do půlky října, jak se vybarví, prostor pro ono předání vidim. Skladoval, neskladoval ... když to nevadí jim, proč ne :-)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 9.10.2012 19:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Dnes, 9.10.2012, jsem dostal informaci, že jsou na mou adresu odeslány dodělané kusy s královskou modrou. Zítra odešlu i ono "triko navíc", kde jsem se původně sekl s velikostí. Jeden osobní odběr je pořešený předáním za laskavé pomoci jednoho z účastníků nákupu. Takže musim už jen uhnat posledního zájemce o osobní odběr a bude to celé úspěšně završeno. Ufff.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 11.10.2012 12:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Tak oprava, ty poslední zbytky se taky týkají osobního odběru, ne poslání poštou. Podle zadání mám ony kusy u sebe, napsal jsem maila dotyčným a čekám, jak se rozhodnou je převzít. Krom toho mi jeden človíček uniká a pořád říká "jsem tu a tam ...", takže mu budu muset nějak vyjít vstříc a taky vyrazit do světa ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 21.10.2012 23:22 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trika - poslední slovo? [updated3]
    Další doplnění: ona dodělávaná trika s královskou modrou už nejsou od Adlera. Jedná se o dva kusy. Navíc odstín modré je o něco jiný. Tj. další poučení pro příště, tohle jsem nebral v úvahu, že by bylo víc odstínů a neznám názor těch, co brali trika.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.