Portál AbcLinuxu, 3. května 2025 08:50
Také Vás tak dožírají ty rozchechtané mladistvé ksichty na všech možných billboardech, letácích a webových stránkách? Ať se podívám, kam se podívám, všude je nějaký rozesmátý frikulín, navíc mi připadá, že je to pořád tentýž nebo jeden z cca pěti modelů, které se jen různě oblékají. Asi jsem prostě nervóza, ale nesnáším, když na mě civí neznámé tváře a hloupě se chichotají. Strašlivě mě štvou.
Už jsem začal uvažovat, zda by bylo možné vyrobit plug-in do webového prohlížeče, který by nějak chytře detekoval obrázky s ksichty a vykopával je. Chtělo by to ovšem pokročilou heuristiku, možná neuronovou síť. A samozřejmě to nijak nepomůže proti všudypřítomným billboardům, kde se mi šklebí různé pitváře rovnou do obličeje. Naposledy to byl jakýsi tenor, který má vystupovat tuším v březnu, tedy nejméně ještě čtrnáct dní se bude pitvořit na každém rohu. Hnus. Ne, že by to byl tak ošklivý člověk, ale při záběru z patnácti centimetrů, roztaženém na plochu jednoho metru, vypadá příšerně každý.
Pokud se můžu zeptat, jaký je Váš názor na tyhle ksichty? Dokážete je filtrovat ve vlastním mozku, nevadí vám, nebo vás stejně jako mě přivádějí k šílenství? A nemáte nějaký recept, co s tím?
Tiskni
Sdílej:
Všechno musí mít své meze. Včera jsem si zrovna pouštěl jeden film nahraný před časem z Novy. Film začínal o deset minut později, než byl psaný v programu (kvůli reklamě - to snad nevědí, že ji budou chtít před ním vysílat?) a v celkové délce 130 minut byly tři reklamní bloky po 7:20. Takže na 107 minut filmu připadalo 23 minut reklam, tj. poměr 4.65:1, a to ještě jen v případě, že započítám vložené bloky, kdybych přidal i bloky před filmem a po ním, bude to ještě daleko horší. Poslední dobou už se na Nově na premiéry raději nedívám a pokud je chci vidět, radši si to pustím ze záznamu, takže ta obrovská masa reklamy nakonec působí poněkud kontraproduktivně…
P.S.: pobavil mne Homer Simpson (nepamatuji si to přesně): "Kdepak, když se nebudete dívat na reklamy v televizi, je to, jako byste kradli!" :-)
Taky se mi líbí, že většina lidí se reklamami řídí, i když zároveň tvrdí, že reklamy jsou lživé.
No jo, také jsem proti výrobkům z reklam, a přitom miluju Tatianu, peru v Arielu a volám přes Vodafone Ale co jsem postřehnul, tak jsou to jediné 3 věci, které používám a mají reklamu.
ja jim rikam "marketingovi xichti".
IMO jsou jen dusledek toho ze si lidi od propagandy spocitali ze ucinejsi nez snazit se pusobit na vedomy rozum, ktery se stale agresivnejsimu vnucovanim zacne driv nebo pozdeji blokovat, lepsi je pracovat s podprahovymi signaly.
nevim jestli se ty ubohosti mam smat nebo bejt smutnej, ale pro lidi ktery se timhle zivi mam jen opovrzeni
Nicméně většina těch billboardů mě taktéž rozčiluje, nicméně dokážu je filtrovat, prostě je nevnímám.Ja takhle jednou odfiltroval dopravni znaceni. Sice to bylo bez xichtu, ale ta velikost cedule, osvetleni, poloha, ty optimisticke sipky nahoru.
Chtělo by to ovšem pokročilou heuristiku, možná neuronovou síť.Takhle neuronovou síť, která by vymazala xichty z toho, co vidíš, to by teprve byla machrovina
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.