Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 20:52
Před nedávnem jsem psal o problémech s Českou spořitelnou.
Ve zkratce jde o to, že mě Česká spořitelna od dubna vedla jako obyčejného klienta, ačkoliv jsem doložil, že jsem studentem. Mou první reklamaci ztratili a už mám výsledky reklamace druhé. 15. září mi volali (pravděpodobně z budějovické pobočky banky), že mi poplatky vrátí a navrátí mi status studenta. Jen mi bylo připomenuto, že budu muset do konce tohoto roku přinést potvrzení zase na další rok. Radoval jsem se, ale předčasně.
Na poplatcích mi příští den vrátili 137 Kč, ale někdo to jednoduše zvoral. Nevrátili mi poplatek největší, tedy 200 Kč za vedení karty. A kromě toho jsem při zadávání stížnosti jednoznačně určil, že chci vyrozumění poštou na adresu, kterou jsem jim nadiktoval, a ne telefonicky. S papírem můžu něco dělat, s hovorem na mobil ne.
Suma sumárum, České spořitelně se povedlo toto:
Chtěl jsem jen vrátit blbé tři stovky a jaká hniloba se odkryla. Chystám se na reklamaci třetí, tentokrát ji asi budu podávat osobně v bance.
Tiskni
Sdílej:
to zamestnavate nejaky analfabety, kteri nedokazou ani spravne do telefonu precist cislo reklamace?Tu reklamaci se nepodařilo najít ani podle rodného čísla, takže ji prostě někdo musel smazat.
Chystám se na reklamaci třetí, tentokrát ji asi budu podávat osobně v bance.
Myslím, že nejlepší by bylo, kdyby to byla tvá poslední návštěva dané banky. Po takové anabázi by mě už tam nikdo nikdy neviděl.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.