Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 23:21

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Limoto avatar 17.1.2008 15:27 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, vltava... Jednou jsem tam objednával knížku, napsali že to nemůžou sehnat a že až to budou mít tak napíšou. Neozvali se tak jsem jim tam napsal a oni mi odpověděli, že už to poslali. Samozžejmě že už to mají nenapsali.
17.1.2008 16:02 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Minulý týden ve středu jsem si tam objednával „Dokonalý kód“. Doufal jsem že to třeba stihnout do pátku, jenže jsem zapomenul doufat do kterého pátku :-) Stále knížku nemám
S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
17.1.2008 16:03 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mel jsi ziskat aspon fotku a jestli je jeste volna, bylo by to mozna zabavnejsi nez tohle martyrium.
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
freshmouse avatar 17.1.2008 16:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Můžu se jí zeptat, jestli by se pro moje čtenáře nenechala zvěčnit. :-)
freshmouse avatar 17.1.2008 16:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Nehledě na to: každá holka někoho má, dokud není s tebou. Takže její "volnost" není zas tak podstatná. :-)
18.1.2008 08:50 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
jj, fotku vymenit za prihlasovaci udaje :)
freshmouse avatar 18.1.2008 08:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Heh, podle všeho je ta Tereza dokonce přítelkyní tady kolegy Suchého, takže dotazy na foto budeme směřovat jemu. :-)
xxx avatar 17.1.2008 16:07 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spis nez zakrouzkoval jsi jim to cervene zahranatil :-).
Please rise for the Futurama theme song.
freshmouse avatar 17.1.2008 16:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Taky mě to napadlo. :-)
honzous avatar 17.1.2008 16:17 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No nevim, jestli bylo zbozi objednano pred zmenou sazby DPH, ale nebylo zaplaceno s nizsi sazbou, tak nevidim chybu u programatoru. Na ucetni expert nejsem, ale myslim si, ze by mela platit druha cena, pokud nebylo zbozi zaplaceno v dobe, kdy byla sazba DPH nizsi.
Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
freshmouse avatar 17.1.2008 16:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Chyba u programátorů je to, že jsou na různých místech různé údaje -- bez ohledu na DPH a polohu Měsíce.

Cena je taková, jaká byla v době objednání -- na tom jsme se shodli všichci (vč. Vltava.cz) + mají to i v Nápovědě.
honzous avatar 17.1.2008 16:29 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Nene, koukas na to jinak. Pokud bychom se bavili o cene bez DPH, souhlasim a podepisuji. Zvyseni sazby DPH je dusledkem zasahu vyssi moci. Pokud datum uskutecneni zdanitelneho plneni je jiz v roce 2008 (a to je bud datum vystaveni faktury nebo zaplaceni nebo jeste neco, podle toho, ktera udalost nastane driv), tak je na jejich strane vse v naprostem poradku i po strance principialni. Samozrejme obchodnik se muze ze sve vlastni vule rozhodnout poskytnout takto postizenym zakaznikum slevu. A nebo poslat mejla "Hele, mas to drazsi protoze jsi naposledy volil takhle".
Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
freshmouse avatar 17.1.2008 16:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Já na to koukám správně(TM). :-)

Do schránky mi to poslali ve stejných jednotkách, se stejnými daněmi atd., jako to mají na svých WWW. Takže všechno souhlasí, jen ne číselné hodnoty.

Jinými slovy se obávám, že každá komponenta obchodu je dělaná samostatně v tom smyslu, že se nic nesdílí -- ani způsob výpočtu ceny. No, a někdo holt nabouchal natrvdo "krát x procent" a zapomněl to při změně daně změnit, narozdíl od kolegy, který spravuje druhou komponentu...

Tohle nijak nesouvisí s politikou, ekonomikou, ani s ničím jiným.
17.1.2008 17:45 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Nesmysl - pro koncoveho zakaznika je relevantni jen finalni cena (s DPH). To, ze cast te ceny padne na DPH, je interni zalezitost obchodnika.
17.1.2008 17:53 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
až na ten drobný detail, že zákazník nekupuje za cenu bez DPH, ale za cenu celkovou, která je platná v okamžik uskutečnění objednávky, a pokud obchodník tuto není schopen vyexpedovat a vyúčtovat včas, dříve než se DPH změní, je to jeho chyba a nemůže chtít po zákazníkovi doplatit - to je totéž, jako například s kursy cizích měn, ty se rovněž mění "z vyšší moci", a to podstatně častěji než DPH, přesto nemůže obchodník zákazníkovi na již uzavřené objednávce zvýšit cenu, protože koruna oslabila a on nyní dováží dráž
honzous avatar 18.1.2008 10:50 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
1. Zakaznik je o zvyseni DPH informovan s dostatecnym predstihem. Proto platime televizni a rozhlasove poplatky, abychom meli verejnopravni komunikacni kanaly, ktere maji povinnost tyto informace sdelovat. Samozrejme komercni televize tyto informace sdeluji taky, aby meli cim vyplnit zpravy. Kdyz jsem ve zpravach posledne videl, jak udelali reportaz kvuli sundavani vanocniho stromu v C. Budejovicich, tak jsem si rikal, ze je u nas strasna nuda, kdyz takove kraviny davaji do zprav :-) Ale to jsem odbocil. 2. Tudiz, kdyz zakaznik vi, ze se bude zvysovat DPH, jednoduse tomu predejde tak, ze zbozi zaplati jeste v roce, kdy plati jeste nizsi sazba. Tim posune z vlastni vule datum uskutecneni zdanitelneho plneni do stareho roku a muze byt spokojen. 3. Souhlasim, ze z pohledu koncace to vypada blbe, kdyz se cena takhle bez udani duvodu zvedne. Kdyby rozeslali mejly zakosum, mohli mit o starost min. Nepredpokladam, ze nekdo na Vltave utraci jednorazove desetitisice, takze jde obvykle jen o par korun. Situaci by to vysvetlilo a vsichni by byli spokojeni :-)
Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
18.1.2008 11:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Což ale nic nemění na tom, že zákazník platí konečnou cenu platnou v době objednání. To, že si prodejce interně z nějakého důvodu cenu dělí na základ a DPH, nemusí zákazníka zajímat (zajímá ho to až v případě, kdy je sám plátce DPH a potřebuje to vědět kvůli odpočtu – ale pak ho stejně zajímá toto rozdělení z konečné ceny).
honzous avatar 18.1.2008 11:49 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
To je opravdu vec nazoru. Kdybych ja byl tim obchodnikem, jednoduse bych ty koncove ceny nechal zvysit a informoval o tom zakazniky. Pro zakaznika by bylo pochopitelne, ze zaplati vic v dusledku zvyseni DPH, ze se nejedna o vyssi zisk pro me, ci jakesi samovolne zvyseni ceny. Jsem si jist, ze by nikdo nahlas neprotestoval. Je treba ale zakaznika informovat, a cenu uvadet bez DPH, vycisleni DPH a celkovou cenu s DPH. Pokud bych vedl strategii "nejlevnejsiho na trhu", asi bych si ten kus marze odebral. Nicmene tato polemika nesouvisi s kvalitou kodu, jak je vltava napsana :-)
Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
freshmouse avatar 18.1.2008 12:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
To není věc názoru, to je věc daná. Už asi 15469464694164krát jsem tu citoval nápovědu.
Heron avatar 18.1.2008 18:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Proto je nejlepší vždy každou cenu uvádět bez DPH.
18.1.2008 19:00 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ano, pokud vás baví platit pokuty ČOI za to, že neuvádíte sjednanou cenu, pak je to dobrá volba.
Heron avatar 18.1.2008 19:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Sjednaná cena je snad na závazné objednávce a posléze faktuře, včetně daňové rekapitulace, ne? Politici si hrají s DPH a přehazují jednotlivé položky mezi sazbama. Což na cenu jako takovou nemá vliv. Tak se to uvede bez daně a až při potvrzení objednávky se to spočítá podle aktuální daňové sazby.
freshmouse avatar 18.1.2008 19:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Jen ať je hezky uvedena cena včetně daní a poplatků -- prostě tolik peněz, o kolik budu po platbě chudší. U tohoto druhu zboží je sice jednoduché tu cenu spočítat, ale u jiných druhů zboží (nebo spíš služeb, např. cestovky tím byly známé) takováto "oholená" cena pak pěkně nakyne a zákazník o tom ani nemusí vědět.
18.1.2008 19:31 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Pravidelně se objevují informace o tom, že v hypermarketech platí cena uvedená přímo u zboží, i když mají v pokladně cenu jinou. Tam by také bylo možné se vymlouvat, že objednávku člověk činí až u pokladny a pokud se mu tam cena nezdá, může přece odejít a nákup tam nechat. Ale uvést plnou cenu hned u vystaveného zboží je přece přinejmenším slušnost (a i v zákoně byste asi musel hledat kličky, proč můžete uvádět jinou než konečnou cenu). Já bych z elektronického obchodu, kde bych se dozvěděl cenu s daní až u objednávky, nejspíš „demonstrativně“ odešel. (To by mne mimochodem zajímalo, zda si obchodníci vyhodnocují, kolik naplněných košíků jim v elektronickém obchodě „zůstane stát“, aniž by byla učiněna objednávka.) A kdyby mne tím dost naštvali, i v blogu bych se o tom zmínil. Stejně jako se, pokud to jde, vyhýbám obchodům, kde nemůžu ještě před objednáním zjistit, jaké podporují způsoby placení a dopravy, a kolik který způsob stojí.
Heron avatar 18.1.2008 20:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ale já přece netvrdím, že schvaluju jinou cenu na zboží a jinou u pokladny. Já jen říkám důvod, proč je lepší vše uvádět bez daně (tedy čistá cena) a až nakonec s daní. Přičemž si mimochodem taky zákazník uvědomí, kolik odvádí za daný výrobek státu.
19.1.2008 10:50 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ale obchodník musí uvádět konečnou cenu. Zákazník neodvádí státu nic, ten platí konečnou cenu. DPH odvádí prodejce, a je to jeho náklad. Z pohledu koncového zákazníka (ne firmy – plátce DPH) je cena bez DPH totéž, jako kdyby obchodník uváděl cenu bez své marže, a tu mu připočítal až na objednávce. Cena je to, co u pokladny zaplatím, a že si to obchodník dělí (nebo musí dělit) na nákupní cenu, marži a DPH, to mne nezajímá.
Heron avatar 19.1.2008 22:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ale obchodník musí uvádět konečnou cenu.

Jo? Takže ti taky vadí různé množstevní slevy, rozvoz od určité sumy zdarma, dárky pro pravidelné zákazníky atd? Protože i v těchto případech se dozvíš konečnou sumu až u poklady.

20.1.2008 10:26 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Myslel jsem, že se celou dobu bavíme o jednom výrobku. Tedy – musí uvádět konečnou cenu jednotlivého produktu. Množstevní slevy, rozvozy zdarma – to vše jsou slevy poskytované z celkové sumy objednávky.
17.1.2008 16:45 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bylo by to zajimavejsi bez tech zbytecnych urazlivych kecu na jejich adresu...
Drupal
freshmouse avatar 17.1.2008 16:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Jako například?
Honza Balák avatar 17.1.2008 18:00 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Jaké urážky? To PS-ko v poslední mailu autora blogu bylo sice trochu rejpavé, ale velmi mě pobavilo (jsem si skoro poprskal LCDčko :-D)
<null>
17.1.2008 20:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
To PS-ko v poslední mailu autora blogu bylo sice trochu rejpavé, ale velmi mě pobavilo (jsem si skoro poprskal LCDčko :-D)
To mě také pobavilo. Celkově napínavý příběh. Jen mě překvapilo, jak relativně rychle a chápavě sl. Tereza reagovala. Mám s pracovníky zákaznických center povětšinou horší zkušenosti...
freshmouse avatar 17.1.2008 21:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Sice se prvně zdálo, že nebude reagovat vůbec, ale pak to začala zpracovávat a šlo to rychle.
18.1.2008 09:02 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ono to zdání, že nebude reagovat vůbec, může někdy trvat dost dlouho. 3. 1. 2008 jsem dostal první reakci na upozornění odeslané 7. 12. 2007 – předávají to dál. Tímto se omlouvám Seznamu za mé tvrzení, že zprávy zaslané helpdesku se rovnou odesílají do /dev/null – zprávy se evidentně někde musí zachovávat. Taky už je mi jasné, na co Seznam potřebuje ta disková pole – na frontu požadavků na helpdesk.
17.1.2008 20:44 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
S humorem jde všechno líp... Formálních a rozčilených dopisů tam dostávají jistě spoustu, není na škodu se lišit.

Ikdyž úplně se s tím fm stylem ztotožnit nemůžu, přišlo mi to trochu jako "Máte tam chybu, váš Bůh", byl bych mírnější.
freshmouse avatar 17.1.2008 21:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Rozhodně jsem neměl v úmyslu vyjadřovat se jako bůh. Myslím, že jsem to psal celkem pokorně. :-)
17.1.2008 17:18 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chudák Tereska :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
freshmouse avatar 17.1.2008 17:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Je to její povolání. :-)
17.1.2008 21:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
K tomuhle se necítí povolán snad nikdo :-) Ale že sis z těch tisíců nebohých operátorů musel k veřejnému pranýřování vybrat zrovna Teresku, za to ti myslím vděčná nebude :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
freshmouse avatar 17.1.2008 21:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ji nepranýřuju, spíš naopak. A vybral jsem si ji, protože za poslední léta je jediná, se kterou jsem potřeboval hovořit a hovořil. ;-)
Prcek avatar 17.1.2008 17:56 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A ja mel ted nedavno opacny "problem" - na webu jsem si vybral zbozi za 540 Kc a objednal, ale pak se ukazalo ze na webu mel majitel chybu a zbozi melo stat 900 Kc. Celkem me prekvapil a automaticky mi nauctoval cenu za kterou jsem objednaval a nedelal zadne vytacky, takze jsem celkem usetril. Tomu rikam solidni obchodnik.
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
Jan Drábek avatar 17.1.2008 19:08 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
No spolužák si takhle objednal spindl 100 dvd a dodalimu je v původní ceně v obalech :D
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
17.1.2008 18:15 paranoiq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
raději nakupuji u zdroje než u těhle překupníků. loni jsem kupoval knížky od nakladatelství Dokořán a přišla mi jedna výborná i s poděkováním navíc :)
Heron avatar 17.1.2008 19:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tebe bych chtěl mít za zákazníka. ;-) To bych ještě rád poslal omluvný dopis těm, které jsem poslal někam.
Heron
freshmouse avatar 17.1.2008 19:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Snad jsem neprovedl nic špatného...?
freshmouse avatar 17.1.2008 19:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Naopak, upozornil jsem na chybu v softwaru.
Heron avatar 17.1.2008 19:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Jo, to možná jo, ale vadí mi styl jakým jsi to udělal.
freshmouse avatar 17.1.2008 19:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Co konkrétně?
Heron avatar 17.1.2008 20:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící

Psal jsi jí formou, ze které přímo čiší, že ty to víš nejlíp a že ona je kravka:

Nicméně teď (a s Vámi) asi nemá cenu to řešit, jelikož problém vidím na straně toho, kdo vyvíjí pro Vltavu elektronický obchod (ve smyslu software).

Sdělíš jim: "Máte to blbě." A ještě si panovnicky určuješ, kdy se o čem budete bavit:

Jinými slovy, software Vltava.cz špatně funguje, protože na svém účtu na Vašich WWW mám požadavek na 539, kdežto e-mailem mi posíláte požadavek na 526... (Mimochodem, celá vltava.cz jakožto webová stránka špatně funguje, nicméně o tom až jindy,)

A v rádoby vtipné poznámce opět nejlíp víš co se u nich děje:

Jak si na tom obrázku prohlížím název objednané knihy, napadlo mne, že byste ji jakožto firma mohli (např. jako vánoční dárek) věnovat vývojářům Vltava.cz. Naopak, to CD Vaši vývojáři již nejspíš mají; navrhuji jim ho zabavit. Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra.

Tohle si vypíchnu ještě jednou. Ty je otravuješ a sám jim říkáš, co by pro ně byla úleva:

Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra

Je zajímavé, kolik textu může vzniknout kvůli třinácti korunám. :-)

Ano. Otravování operátorky a dva zápisky na abc. Což jsi způsobil ty.

freshmouse avatar 17.1.2008 21:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Rozhodně jsem nepsal a ani si nemyslel, že je to kravka!

Psal jsi jí formou, ze které přímo čiší, že ty to víš nejlíp a že ona je kravka:

Nicméně teď (a s Vámi) asi nemá cenu to řešit, jelikož problém vidím na straně toho, kdo vyvíjí pro Vltavu elektronický obchod (ve smyslu software).
Ano, s operátorkou zákaznického centra nemá cenu řešit technickou stránku věci. A že vidím problém na straně vývojáře softwaru, je logické vzhledem k tomu, že je chyba v softwaru... Nebo kdo za to může? Pan Tau?

Sdělíš jim: "Máte to blbě." A ještě si panovnicky určuješ, kdy se o čem budete bavit:

Jinými slovy, software Vltava.cz špatně funguje, protože na svém účtu na Vašich WWW mám požadavek na 539, kdežto e-mailem mi posíláte požadavek na 526... (Mimochodem, celá vltava.cz jakožto webová stránka špatně funguje, nicméně o tom až jindy,)
Nevím, jak jsem tím určil, KDY se o čem budeme bavit, ale to je jedno. (Nicméně jsem zákazník a ona je ze zákaznického centra, takže si troufám i říct, že na to mám právo.) Že celá Vltava.cz špatně funguje, to je pravda, o tom jsem tu už psal. A že jim o tom potom napíšu, to je taky pravda.

A v rádoby vtipné poznámce opět nejlíp víš co se u nich děje:

Jak si na tom obrázku prohlížím název objednané knihy, napadlo mne, že byste ji jakožto firma mohli (např. jako vánoční dárek) věnovat vývojářům Vltava.cz. Naopak, to CD Vaši vývojáři již nejspíš mají; navrhuji jim ho zabavit. Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra.
Vynechal jsi zcela záměrně smajlíka, který byl na konci odstavce a zcela jasně podtrhoval, že ten odstavec je nutné brát s tzv. humorem. Nicméně věřím, že většina populace to pochopí jako humor i bez smajlíka.

Tohle si vypíchnu ještě jednou. Ty je otravuješ a sám jim říkáš, co by pro ně byla úleva:

Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra
Viz výše. A ano, otravuju obchodníka tím, že u něj nakupuju. To je ale otrava, dostávat peníze!
Je zajímavé, kolik textu může vzniknout kvůli třinácti korunám. :-)

Ano. Otravování operátorky a dva zápisky na abc. Což jsi způsobil ty.

Operátorku jsem neotravoval (ji osobně možná ano, ale z hlediska její profese ne). Přišel jsem se zcela věcnou připomínkou. Mimochodem, tohle je už třetí zápisek o této kauze, ne druhý. A bude-li třeba, přijde pátý až n-tý. Proč to čteš, když ti to vadí? V perexu je jasně řečeno, o čem zápisek je.
Heron avatar 18.1.2008 06:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
A ano, otravuju obchodníka tím, že u něj nakupuju. To je ale otrava, dostávat peníze!

Ne, otrava je se s někým hádat o 13kč.

Proč to čteš, když ti to vadí? V perexu je jasně řečeno, o čem zápisek je.

Mě to nevadí. Ty jsi chtěl vědět, co konkrétně. ;-)

17.1.2008 22:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Psal jsi jí formou, ze které přímo čiší, že ty to víš nejlíp a že ona je kravka:
Podle mě to z toho moc nečiší...
Quando omni flunkus moritati
Honza Balák avatar 17.1.2008 23:42 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Taky se musím Freshmouse zastat, zas nic tak špatnýho nenapsal. Já osboně se snažím jednat co nejslušněji, ale po takovém nekonečném dopisování bych byl asi nerudnější :-)
<null>
18.1.2008 08:10 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
To je presne to, na co jsem upozornoval. Zakladem je uvedomit si, ze ta operatorka neni tvou hlasnou troubou a jestli ji to vmetes nebo ne, moznosti, co s tim muze udelat, jsou naprosto stejne jako vzdycky. Ja bych takhle s operatorkou nejednal a asi bych dosahl stejne slevy 13kc jako ty. Ale narozdil od tebe, ja bych nasral mene lidi.

Ta operatorka byla asi fakt hodne nasrana...zacala ji bolet hlava z takovejch drzounu jako ty. Prisla domu a kvuli tomu asi nedala vecer svemu priteli, coz ho nepochybne dost nastvalo a do rana se z toho nevzpamatoval. Prisel do prace a tam byl akorat neprijemnej na lidi, protoze mu vecer operatorka nedala. No a dal... :-)
freshmouse avatar 18.1.2008 08:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Zaprvé nevím, co myslíš tou hlásnou troubou, zadruhé jsem mimo vás dva nikoho nenasral.

Jestli jsi včera "nedostal", smůla. Máš si najít ženskou s míň rizikovým povoláním. :-)
freshmouse avatar 18.1.2008 08:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Mimo vás dva... Čti: tebe a Herona.
18.1.2008 10:25 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Mno smerem ke me takhle utocny byt nemusis. Chtels vedet, proc jsou ty maily moc drsny, dozvedel ses to a naopak jsi zautocil na nas. Je to od tebe zbytecne.
freshmouse avatar 18.1.2008 10:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Na tebe jsem nezaútočil; na Herona zaútočím, až mu vyčtu, že o zákaznici řekl, že je kráva, zatímco on mi to vyčítal, aniž bych to řekl. (Juj, to je věta! :-))
Heron avatar 18.1.2008 10:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
To mi klidně vyčíst můžeš. Akorát nevím, jak to s tím souvisí. Ty někoho otravuješ a ještě takovýmto způsobem. A druhá strana se k tobě chovala slušně.

Mě někdo otravoval velmi nevybíravým způsobem, tak jsem to zcela stejným způsobem odpálkoval zpět.

Podle této analogie, kterou mi chceš vyčíst, tě měla ta operátorka poslat někam. Což by taky skončilo v blogu, že?
freshmouse avatar 18.1.2008 10:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
a) Nikoho jsem neotravoval.

b) I já jsem se ke druhé choval slušně.

c) Analogie je v tom, že když ty o někom řekneš, že je kráva, tak to vlastně není neslušné, zatímco kdybych to řekl já (že jsem to vůbec neřekl není podstatné), tak to je "špatný způsob".
Heron avatar 18.1.2008 18:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
ad a) to je věc názoru

ad b) možná je to tvoje std komunikace, nevím

ad c) ne. Operátorka má teď nárok o tobě říct, že jsi kokot. Stejně jako já jsem měl nárok. Protože ty ses (dle mých měřítek) k ní nechoval zrovna slušně, stejně jako v mé kause ta jiná kravka :-) ke mě.
19.1.2008 13:10 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
ad a) to je věc názoru
To je věc zaměstnání. Operátorka je zaměstnaná proto, aby jednala se zákazníky. Pokud ji to otravuje, ať jde dělat něco jiného.
Quando omni flunkus moritati
Heron avatar 19.1.2008 22:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
To sice je, ale není povina (alespoň doufám) poslouchat, či spíše číst, oplzlé narázky a invektivy.
freshmouse avatar 19.1.2008 22:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Já jsem byl fakt oplzlej! :-)
Heron avatar 20.1.2008 18:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Mezi řádky to přímo tryská :-)
18.1.2008 20:21 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Nevidel bych to takhle tragicky. freshmouse je zakaznik a vltava.cz od nej bere penize a on by za ne mel dostat solidni jednani. Navysovani ceny nepovazuji za solidni jednani. Nemyslim si, ze by se slecnou Terezou jednal nemistne, tim spise, ze by ji obtezoval. Konec koncu, od toho tam je, aby resila takoveto problemy se zakazniky.
honzous avatar 18.1.2008 12:03 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Upozornil jsi na chybu softwaru, ale abstraktni formou (Vltava spatne funguje) a na spatnem miste. Pokud na Vltave nakupujes, a jsi spokojen, tudiz uvazis, ze ma cenu je upozornit, existuje cela rade mnohem lepsich a efektivnejsich forem nez to, co jsi spachal ty. Pokud spokojen nejsi, neresis, nakoupil jsi u nich naposledy a priste hledas jinde. Takovych obchodu je cela rada.

Zpusob, jakym jsi komunikoval s operatorkou mi pripominal PetroTomesovske "Ja jsem ten nejchytrejsi na svete a vy vsicni delate vsechno spatne" (sorry za to prirovnani, nerikam, ze jsi Petr Tomes, jenom jsem to z toho textu nejak vycitil).
Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
freshmouse avatar 18.1.2008 12:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Nevytrhávej věci z kontextu. Na špatnám místě jsem neupozornil, jen naťukl problém a ještě navíc nepožadoval, aby to operátorka řešila ("s Vámi to nemá cenu řešit", nebo tak něco). Abstraktní to bylo (no, špatně uvedená cena není moc abstraktní...), ale s příslibem, že "o tom až jindy".

Na Vltavě nakupuju (jednou), a nejsem spokojen. Přesto jsem chtěl na problém upozornit. Možná by nebylo od věci, kdyby sis položil otázku: "Proč jsem nebyl spokojen a co by se mělo stát, abych byl?" Tím by se vysvětlovalo, proč chci, aby problémy řešili, i když jsem nebyl spokojen.

A rozhodně popírám, že jsem cokoli řešil PT stylem.
18.1.2008 20:23 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Myslim, ze P. Tomes je na tom trosicku hure :-) Todle bylo alespon celkem vtipne :-)
Heron avatar 17.1.2008 19:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Kdybys se mnou jednal podobným stylem *) a to ještě o takové pičovině, tak bys letěl.

*) Jedna jediná klientka si dovolila poslat na firmu SMS, že prý nejsem příliš zdatný ohledně PC a že sítím nerozumím už vůbec. Pak obdržela (ode mne) vysvětlující dopis, ve kterém jsem ji naznačil, co si o ní myslím, že na její PC seru a nemám čas se zabývat takovýma kravinama a že jestli chtěla servis, tak si to měla zaplatit. Od tý doby ani nepípla :-).
freshmouse avatar 17.1.2008 19:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Ti, co mají na svědomí vltaví software a hardware a jeho správu, jsou jednoznačně paka. Např. nefungující (resp. výjimečně fungující) vyhledávání, častá nedostupnost atp. Je toho dost.
Vojtěch Trefný avatar 17.1.2008 20:26 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Hezky se chováš k zákazníkům...
Heron avatar 17.1.2008 20:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Tak ono to není potřeba brát až tak moc vážně, proto je tam ten smajlík. Ale to je fakt kráva.
pavlix avatar 17.1.2008 22:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Jasně... a freshmouse jedná povýšeně :D.

Jenže rozdíl je ten, že freshmouse byl v dané kauze zákazník, takže na to měl spíš nárok než ty. Fuj.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
honzous avatar 18.1.2008 11:57 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
"Nas zakaznik nas pan" - ano, ale v omezene mire. To bys neveril, jak te nekteri lidi dokazou vytocit, obzvlaste ti, kteri jistou formou tvrdi, ze jsou ve tvem oboru, kterym se zivis, lepsi nez ty. A to o Heronove pripadu nevim nic, hovorim z vlastni zkusenosti :-)
Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
Heron avatar 18.1.2008 18:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
A ve skutečnosti jsou to nuly, což se dá dokázat zpatra. :-D
17.1.2008 21:05 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Hm, hlavne nech tí klienti platia a držia hubu ?
Heron avatar 17.1.2008 21:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Netvrď mi, že tě žádný zákazník nikdy nenaštval.
17.1.2008 21:17 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Samozrejme, že ma nejaký zákazník naštval a nie raz. Nikdy som však nemal potrebu písať "vysvetľujúce" listy, v ktorých by som naznačoval, čo si o ňom myslím - jednoducho túto potrebu nechápem a nepáči sa mi taký prístup.
18.1.2008 20:24 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Tak to se divim, ze jsi neletel ty (pokud ti tedy ta firma nepatri, samozrejme :)) Todle by se u nas stat nemohlo. U nas plati: Nas zakaznik, nas pan. Odvirovavani klientskych pocitacu je u nas beznou praxi a neveril bys tomu, ale je to zadarmo. Pusobi to jako jakasi forma reklamy, dejme tomu...
Heron avatar 18.1.2008 20:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Tak popisovaný případ nesouvisí s mým hlavním zaměstnáním, ale i tam mi prošly daleko horší věci. Holt někdo jde vyhodit, někdo ne.

Zadarmo, hmm, zadarmo. Tak to fakt musíte mít obrat v astronomických částkách, co? ;-)

Jak klienty donutíte starat se o čistotu PC, když je to nic nestojí? "Proč bych se vo to měl zajímat, prostě to stáhnu spustím, neřeším, přijde maertien a odviruje mi to, jak minulej týden." To ti teda nezávidím. Jo, taky bylo lecos zadarmo. Ale pak přišlo prozření. A není nic horšího než když vidíš jak někdo kálí na tvou práci, tvůj čas. Když je něco zadarmo, tak si toho nikdo neváží.
18.1.2008 21:29 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Operátorka zákaznického centra Vltava.cz sedící, spící
Zadarmo, hmm, zadarmo. Tak to fakt musíte mít obrat v astronomických částkách, co? ;-)
Tu by asi bolo dobré rozlíšiť, či ide o zákazníkov a dodávky tzv. na zakázku alebo je to "masovka" - zdá sa mi totiž celkom bežnou praxou, že v prípade dodávky na zakázku tomu zákazníkovi do určitej miery občas niečo urobím "zadarmo" - výhoda toho je presne tá reklama a vytváranie dobrých vzťahov so zákazníkmi. Rozhodne by som nezovšeobecňoval to, že nikto si neváži, ak dostane niečo zadarmo.

Zdôrazňujem, že tento prístup má zmysel len v práci a dodávkach na mieru - nie v prípade "škatuľového" softvéru a/alebo služieb.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.