Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 15:13
Tento zápisek byl redakcí smazán.
Tiskni
Sdílej:
Ale obchodník musí uvádět konečnou cenu.
Jo? Takže ti taky vadí různé množstevní slevy, rozvoz od určité sumy zdarma, dárky pro pravidelné zákazníky atd? Protože i v těchto případech se dozvíš konečnou sumu až u poklady.
To PS-ko v poslední mailu autora blogu bylo sice trochu rejpavé, ale velmi mě pobavilo (jsem si skoro poprskal LCDčkoTo mě také pobavilo. Celkově napínavý příběh. Jen mě překvapilo, jak relativně rychle a chápavě sl. Tereza reagovala. Mám s pracovníky zákaznických center povětšinou horší zkušenosti...)
/dev/null
– zprávy se evidentně někde musí zachovávat. Taky už je mi jasné, na co Seznam potřebuje ta disková pole – na frontu požadavků na helpdesk.
Psal jsi jí formou, ze které přímo čiší, že ty to víš nejlíp a že ona je kravka:
Nicméně teď (a s Vámi) asi nemá cenu to řešit, jelikož problém vidím na straně toho, kdo vyvíjí pro Vltavu elektronický obchod (ve smyslu software).
Sdělíš jim: "Máte to blbě." A ještě si panovnicky určuješ, kdy se o čem budete bavit:
Jinými slovy, software Vltava.cz špatně funguje, protože na svém účtu na Vašich WWW mám požadavek na 539, kdežto e-mailem mi posíláte požadavek na 526... (Mimochodem, celá vltava.cz jakožto webová stránka špatně funguje, nicméně o tom až jindy,)
A v rádoby vtipné poznámce opět nejlíp víš co se u nich děje:
Jak si na tom obrázku prohlížím název objednané knihy, napadlo mne, že byste ji jakožto firma mohli (např. jako vánoční dárek) věnovat vývojářům Vltava.cz. Naopak, to CD Vaši vývojáři již nejspíš mají; navrhuji jim ho zabavit. Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra.
Tohle si vypíchnu ještě jednou. Ty je otravuješ a sám jim říkáš, co by pro ně byla úleva:
Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra
Je zajímavé, kolik textu může vzniknout kvůli třinácti korunám.
Ano. Otravování operátorky a dva zápisky na abc. Což jsi způsobil ty.
Ano, s operátorkou zákaznického centra nemá cenu řešit technickou stránku věci. A že vidím problém na straně vývojáře softwaru, je logické vzhledem k tomu, že je chyba v softwaru... Nebo kdo za to může? Pan Tau?Psal jsi jí formou, ze které přímo čiší, že ty to víš nejlíp a že ona je kravka:
Nicméně teď (a s Vámi) asi nemá cenu to řešit, jelikož problém vidím na straně toho, kdo vyvíjí pro Vltavu elektronický obchod (ve smyslu software).
Nevím, jak jsem tím určil, KDY se o čem budeme bavit, ale to je jedno. (Nicméně jsem zákazník a ona je ze zákaznického centra, takže si troufám i říct, že na to mám právo.) Že celá Vltava.cz špatně funguje, to je pravda, o tom jsem tu už psal. A že jim o tom potom napíšu, to je taky pravda.Sdělíš jim: "Máte to blbě." A ještě si panovnicky určuješ, kdy se o čem budete bavit:
Jinými slovy, software Vltava.cz špatně funguje, protože na svém účtu na Vašich WWW mám požadavek na 539, kdežto e-mailem mi posíláte požadavek na 526... (Mimochodem, celá vltava.cz jakožto webová stránka špatně funguje, nicméně o tom až jindy,)
Vynechal jsi zcela záměrně smajlíka, který byl na konci odstavce a zcela jasně podtrhoval, že ten odstavec je nutné brát s tzv. humorem. Nicméně věřím, že většina populace to pochopí jako humor i bez smajlíka.A v rádoby vtipné poznámce opět nejlíp víš co se u nich děje:
Jak si na tom obrázku prohlížím název objednané knihy, napadlo mne, že byste ji jakožto firma mohli (např. jako vánoční dárek) věnovat vývojářům Vltava.cz. Naopak, to CD Vaši vývojáři již nejspíš mají; navrhuji jim ho zabavit. Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra.
Viz výše. A ano, otravuju obchodníka tím, že u něj nakupuju. To je ale otrava, dostávat peníze!Tohle si vypíchnu ještě jednou. Ty je otravuješ a sám jim říkáš, co by pro ně byla úleva:
Byla by to úleva i pro operátorky zákaznického centra
Operátorku jsem neotravoval (ji osobně možná ano, ale z hlediska její profese ne). Přišel jsem se zcela věcnou připomínkou. Mimochodem, tohle je už třetí zápisek o této kauze, ne druhý. A bude-li třeba, přijde pátý až n-tý. Proč to čteš, když ti to vadí? V perexu je jasně řečeno, o čem zápisek je.Je zajímavé, kolik textu může vzniknout kvůli třinácti korunám.Ano. Otravování operátorky a dva zápisky na abc. Což jsi způsobil ty.
A ano, otravuju obchodníka tím, že u něj nakupuju. To je ale otrava, dostávat peníze!
Ne, otrava je se s někým hádat o 13kč.
Proč to čteš, když ti to vadí? V perexu je jasně řečeno, o čem zápisek je.
Mě to nevadí. Ty jsi chtěl vědět, co konkrétně.
Psal jsi jí formou, ze které přímo čiší, že ty to víš nejlíp a že ona je kravka:Podle mě to z toho moc nečiší...
ad a) to je věc názoruTo je věc zaměstnání. Operátorka je zaměstnaná proto, aby jednala se zákazníky. Pokud ji to otravuje, ať jde dělat něco jiného.
Zadarmo, hmm, zadarmo. Tak to fakt musíte mít obrat v astronomických částkách, co?Tu by asi bolo dobré rozlíšiť, či ide o zákazníkov a dodávky tzv. na zakázku alebo je to "masovka" - zdá sa mi totiž celkom bežnou praxou, že v prípade dodávky na zakázku tomu zákazníkovi do určitej miery občas niečo urobím "zadarmo" - výhoda toho je presne tá reklama a vytváranie dobrých vzťahov so zákazníkmi. Rozhodne by som nezovšeobecňoval to, že nikto si neváži, ak dostane niečo zadarmo. Zdôrazňujem, že tento prístup má zmysel len v práci a dodávkach na mieru - nie v prípade "škatuľového" softvéru a/alebo služieb.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.