Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 12:43

Chystám novinku - řešení dotazů

26.8.2009 23:59 | Přečteno: 1472× | Abíčko | Výběrový blog

Pracuju teď na dalším vylepšení Abíčka. V poradně je běžné, že je třeba delší diskuse, než se najde řešení dotazu. Čtenář pak musí složitě hledat odpověď na původní dotaz. Nejdříve jsem zamýšlel přidat wiki like odpověď mezi dotaz a odpovědi (Přidat / Upravit řešení), jenže pak mi došlo, že málokdo by měl chuť přepisovat z vyřešené diskuse komentář do řešení. To je vidět třeba na sekci FAQ.

Tak mě napadla jiná varianta - v poradně přidat ke komentářům odkaz, zda je daný komentář řešením problému a pod dotazem zobrazovat odkazy na takto označené komentáře setřizené podle počtu hlasů. Tato funkčnost by nahradila v diskusi hlasování, zda je diskuse vyřešena či ne (stačila by existence jednoho komentáře s jedním hlasem). Uživatel by měl možnost svůj hlas odvolat, admin dané poradny by mohl smazat všechny hlasy (reset) pro vybraný komentář.

Kromě technických problémů, jak ukládat hlasy, řeším hlavně usability stránku. Furt mě nenapadá, jak mám do komentáře vložit srozumitelně informaci, že komentář je řešením, kolik lidí pro něj již hlasovalo a možnost přidat či odvolat svůj hlas a to vše v minimální délce. Pracovní verze je nepoužitelná: 0× řešení Je. Možná by to chtělo jít jiným směrem. Například

23.7. 12:23 linuxik | skóre: 25 | Milovice
Re: Spamassassin a jeho uceni(za pouziti jakekoliv metody)
Řešení - tento komentář byl 3x označen jako řešení
Odpovědět | Označit jako řešení | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

přičemž nový řádek by se objevil jen v případě existence aspoň jednoho hlasu a byl by nějak zvýrazněn (třeba zeleně). Link Označit jako řešení by se přepínal s Není řešení (napadá vás lepší text?). Nejspíše bych u této funkce šel do AJAXu, přestože by to znamenalo nedostupnost pro některé prohlížeče. Takovéto funkce musí být maximálně rychlé a pohodlné, interaktivní, jinak je málokdo bude používat.

Tato funkce by se také projevila v hodnocení uživatelů. Teď za komentář získáte jeden bod, nově by autor každého řešení dostal jeden extra bod a autor řešení s největším počtem hlasů v dané diskusi pak dva body (stejně jako za commit do wiki). Možná by pak stálo na stránce Nej zobrazovat žebříček Nejlepší řešitel za poslední měsíc a celkem. Dále bych přidal do poradny možnost filtrování podle toho, zda je dotaz vyřešen či ne (aktuální způsob ukládání to neumožňuje).

Vaše komentáře a náměty?

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 00:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je nějaké složité, ale v zásadě se to shoduje s tím, co bych si asi tak představoval.

Ale jsou tu důležitější věci! Atribut pro určení zdroje u citací nebo třeba řazení komentovaných diskuzí podle hvězdičky.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Max avatar 27.8.2009 00:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý nápad :). Něco v tomto smyslu jsem poprvé viděl na www.experts-exchange.com, ale tam to nemají tak vymakané :)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
27.8.2009 06:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Jak to tam maji udelane? Je to placena sluzba, nemam chut se registrovat pro free trial.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 07:43 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Nejspíš tak, že původní dotazovatel má privilegium u jednoho komentáře nastavit stav "toto jsem akceptoval jako řešení". Ten Váš princip mi přijde použitelnější, akorát že mi připomíná klasický thumbs up/thumbs down systém, proč teda nepoužít rovnou ten? Případně něco jak má slashdot - mod points.
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
27.8.2009 07:53 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Moje reseni ma vyhodu, ze lepe skaluje. Pokud by to bylo jen na autora, tak spousta jich je anonymu, cimz by byli vyrazeni z hlasovani (kvuli podvrhu) a jen male procento ostatnich by odkliklo, ze byli spokojeni. Spise by hned odesli a tak jen minimum dotazu by melo oznacen nejaky komentar jako reseni.

Pokud jde o klasicke znamkovani, neco jsme tu pred lety meli, ale po tydnu jsem to po negativnich reakcich stahnul pryc. Lidem se nechtelo hodnotit jednotlive komentare. Zde by se jednalo jen o jednotky komentaru jen u dotazu a s jasne definovanym poslanim, proto tomuto pokusu verim vice.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 08:08 Vojtěch Horký | skóre: 39 | blog: Vojtův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Jak to tam maji udelane?
Barevně odlišenou hlavičku odpovědi - jestli je od „Experta“, od autora dotazu a hlavně je zeleně označeno přijaté řešení.
Je to placena sluzba, nemam chut se registrovat pro free trial.
Pokud se tam jde z výsledků v Googlu, tak je nejdřív hromada upozornění, že je to placené atd., ale bod blokem reklam jsou vidět i ty odpovědi (zadáním přímo adresy to ale nefunguje). [měl by to být hned první odkaz]
I am always ready to learn although I do not always like to be taught. (W. Churchill)
27.8.2009 00:47 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Docela se mi to zamlouvá, myslím, že by to mohlo fungovat. Jen navrhuji "Není řešení" přepsat na "Není řešením", zdá se mi to jasnější (dotaz nemá řešení versus tato odpověd není řešení).
27.8.2009 13:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
+1 přesně to mě taky napadlo. "Není řešením" zní líp.
tmr avatar 27.8.2009 01:47 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A nebo: Je tento komentář řešením? Ano Ne
Popř.: Řeší tento komentář dotaz? Ano Ne
tmr avatar 27.8.2009 01:49 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Další možnost je udělat to podobně jako na stackoverflow.com
27.8.2009 06:38 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 06:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Bohuzel to nesplnuje podminku delky, je to prilis dlouhe.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 03:28 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zni to velmi zajimave! Body bych asi ale za oznaceni nedaval, protoze pak mozna hrozi riziko, ze pokud za to neco je, tak nekdo muze mit tendenci si bod pripsat i kdyz treba odpoved nebude tim spravnym resenim.

Jina vec je, kdyz nekdo odpoved povazuje za reseni a nekdo jiny naopak ne, protoze bud neco nepochopil, nebo to pro nej proste nefungovalo. Co s tim..? Odecitat jiz pripsane body asi nema smysl... je tedy otazkou zda je spravne aby kdokoliv mohl zrusit oznaceni "je resenim".

27.8.2009 06:43 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Z duvodu objektivnosti autor komentare nebude moci hlasovat sam pro sebe. Kdokoliv ostatni (registrovany) bude moci hlasovat pro, jen admin bude moci smazat vsechny hlasy (treba proto, ze se nekdo spletl nebo si jen hral). Moznosti podvadet se skore je spousta, zabranit se jim neda, holt to musime risknout. Dulezitejsi bude, kdyz se lidi budou vice snazit psat kvalitni odpovedi a tim vzroste uroven poradny. To je nase motivace.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 06:07 Jan Klaus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zajímavé, ale nějak se mi tam vytrácí tazatel. Řada lidí může označit problém za vyřešený, ale tazateli to stejně nemusí fungovat.

27.8.2009 07:45 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
A nebo naopak.
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
Josef Kufner avatar 27.8.2009 20:11 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Tazatel by mohl mít více hlasů. Tím by případně přebil jiná označení, ale zas by neměl moc hlasů na to, aby nemohl být přebit. Asi tak 3 nebo 5 by mohlo být akorát, ale bude to potřeba doladit po nějaké době provozu.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
27.8.2009 06:51 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Doporucuji barevne odliseni misto stroheho textu.
Josef Kufner avatar 27.8.2009 20:12 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
+1
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
27.8.2009 07:28 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty body jsou dobrá věc. Podobně to mají uděláno na fórech SAP Developer Network. Jako autor otázky můžeš jednotlivým odpověděm (resp. jejich autorům) přidělovat body (2 - užitečná odpověď, 6 - velmi užitečná odpověď, 10 - řeší problém). Tyto "reward points" jsou v komentářích vidět u každého autora. Je pak vcelku jednoduché dopátrat se kvalitní odpovědi na otázku, kterou třeba hledáš. Člověk, který tomu rozumí bude mít logicky postupem času hodně bodů. Alespoň tam to tak funguje a orientace v threadech tam tak alespoň částečně vynahrazuje totálně dokurvený vyhledávací engine..
27.8.2009 07:59 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Hezke, akorat je tu furt ten problem se skalovanim. Ale mozna bych to mohl pojmout jinak. Kazdy uzivatel by ziskal na zacatku mesice nejaky pocet bodu a ty by mohl rozdavat komentarum v poradne. Clovek s vyssim skore by jich dostal vice nez novacek, anonym nic. Kazdy by si mohl urcit, kolik ze svych zbyvajicich bodu chce komentari dat. U komentaru by se pak objevoval pocet obdrzenych bodu. Na konci mesice by nevycerpane body propadly. Jeste by mohlo byt videt, kdo kolik bodu prispevku byl, obdobne jako jsou Likes na Facebooku (prvni tri ctyri a pak AJAXovy link More).

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 08:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
No, to je pravda, to že může někdo přispívat (jak položit otázku, tak reagovat) bez přihlášení, mě nenapadlo. Pak je to smůla... Jinak ten systém, o kterém jsem mluvil, se mi hodně líbí. Člověk ví přesně na čem je a s kým má tu čest (co se autorů komentářů týče). Všichni jsou nuceni k registraci (jak autoři, tak komentátoři), což spolu s celkem striktní moderací úplně odrovná jakékoliv magory, kteří nejdou k tématu. Co se poradny týče, to je podle mě priorita, jinak je to k ničemu a zpětně se téměř nedá hledat. Navíc když už nějaký thread najdeš, podle bodů poznáš ihned, jakou odpověď by sis měl přečíst jako první, neboť pochází od člověka, který už si dost bodů vysloužil. Tady máme jenom nějaké "pochybné" skóre, které může někdo vyšplhat dost vysoko jen tím, že leze po cizích serverech a zobe třeba zprávičky. V poradně je pak takové skóre skoro k ničemu, protože o znalostech nevypovídá zhola nic.
27.8.2009 09:47 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Tak ze bychom vytvorili jeste jedno bodovani uzivatelu podle poctu reseni v poradne? Skore totiz ukazuje obecnou aktivitu uzivatele, tedy i treba ve wiki (v posledni dobou ma monopol David Kolibac).

dnes 08:23 pasmen (pokrocily ?) | skóre: 45 | blog: Elliot | Praha

Napriklad novacek - 0 reseni, junior  do 10 reseni, pokrocily do 50 reseni, expert do 100 reseni a guru nad 100 reseni.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 10:21 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
To je na tobě :-) Ale podle mě když mi někdo přidělí body za to, že jsem mu dobře poradil, má i pro ostatní daleko větší vypovídací hodnotu než to, že se někdo vykecává v diskuzích a to mu zvyšuje skóre (třeba můj případ :-). Aktivita je jedna věc, ale o zkušenostech uživatele a jeho znalostech to nic nevypovídá. A to je to, co by mělo tazatele zajímat především: radí mi někdo, kdo něco opravdu ví a zná (má vysoké hodnocení za dobré rady), nebo někdo, kdo ví kulový a v životě dobře neporadil?
27.8.2009 12:05 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Skore se pocita jen z komentaru v poradne, za komentar pod blogem, zpravickou, clankem (atd) nedostanes asi jeden bodik.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
David Ježek avatar 27.8.2009 14:13 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
problém současné implementace skóre je to, že vlastně nic neříká. kupříkladu já se již bodově řadím téměř mezi "širší elitu" (50 a více) a přitom zde kromě pár zpráviček, pár wiki záznamů a asi 10 linuxových článků (elementární úrovně) vlastně žádnou s linuxem spraženou aktivitu nemám. skóre mi zvedá pouze nepřetržitý seriál o hardwaru.
27.8.2009 10:27 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Jinak hezky je to také vymyšlené na diskuzích na MRKu, což je teda web o rybaření, ale to je jedno :-) Tam je systém podvojný. Mají "auru" uživatele, což je něco jako tady "skóre", tedy obecná aktivita různě hodnocená podle oblasti aktivity. Krom toho je tam systém "poděkování". Jako autor otázky můžeš komentátorům vyjádřit poděkování za příspěvek. Když pak koukneš do profilu uživatele, vidíš, kolikrát mu někdo poděkoval, jaké je jeho pořadí ve srovnání s ostatními (jakýsi žebříček) a když to rozklikneš, taky vidiš, kdo ti poděkoval spolu s odkazem na daný komentář. Tam už si člověk opravdu dokáže udělat dobrý obrázek o tom, kdo věci opravdu rozumí a je pro ostatní přínosem, a že má potenciálně smysl např. člověku poslat soukromou zprávu se soukromým dotazem, protože čekáš, že člověk ví a je ochotný pomoci. Taky je tam (stejně jako na předešlém zmiňovaném SAP developer network) vidět poměr (celkový počet příspěvků do diskuzí)/(počet posbíraných bodů), takže zároveň máš přehled o tom, kdo body sbírá pomalu a má jich hodně jen proto, že je dlouho registrován, a kdo má poměr malý, tudíž co komentář, to trefa do černého.
27.8.2009 12:04 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Zajimavy napad s tim pomerem, ale u nas by to diskriminovalo dlouholete uzivatele pred temi novymi. Pripadne se to muselo pocitat az od nejakeho data.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 12:36 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Jasně, to je daň za vylepšení :-) Z dlouhodobého hlediska je to ale podle mě přínos. Určitě se může pár lidí ze začátku rozčilovat, že mají málo bodů a tudíž vypadají jako lamy... Ale brzo se ukáže, kdo dobře radí a kdo ne. Ten poměr má výhodu v tom, že se to ukáže rychle, s časem bude víceméně konstantní, na rozdíl od absolutních čísel.
27.8.2009 13:45 12345 | skóre: 41 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Takové rozdávání bodů je pěkný nápad, ale obávám se, že by to málokdo používal. Do poradny chodím, protože mě zajímají problémy a jejich řešení, ne abych složitě přemýšlel, kolik bodů kde „utratit“, jestli mi vydrží do konce měsíce atd. Systém hodnocení komentářů musí být maximálně jednoduchý, jinak ho nikdo nebude používat.
27.8.2009 20:34 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Souhlasím, tohle by bylo moc složité.
27.8.2009 10:27 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proc to neudelat podobne jako ExpertsExchange a podobne weby. Po oznaceni dotazu jako zodpovezeny se proste otevre seznam komentaru kde si muze clovek vybrat odpoved a asistence.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
27.8.2009 12:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Prosim posli screenshoty. Akorat to muze byt nepohodlne, pokud bude prilis hodne komentaru, navic na abicku jsou hierarchicke diskuse.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
27.8.2009 15:52 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spíš by se hodilo dát nad článek v blogu navigaci místo toho, aby byla až pod ním. Tak když si člověk chce jenom prohlédnout nové komentáře, tak musí scrollovat přes celý zápisek v blogu.
28.8.2009 16:21 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já bych pod dotaz vypisoval seznam komentářů podle obdržených bodů. Byl by to seznam pouze hlaviček komentů a přezdívka toho, kdo komentář napsal. Řazení podle počtu hlasů. Něco jako:
Tyto komentáře byly shledány jako řešení:
Komentář 01 | přezdívka autora | počet bodů
Komentář 26 | přezdívka autora | počet bodů
Komentář 23 | přezdívka autora | počet bodů

A každý řádek bych linkoval na skutečný komentář v diskusi. Bodování - tazatel by mohl dát například nejlepšímu komentáři (řešení) 3 body, dalšímu 2 body, atd. Ostatní už jen po 1 bodu. Diskustující by mohli přidělit pouze po 1 bodu.
28.8.2009 17:21 timeos | skóre: 32
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Koncom minuleho roka som na tuto temu napisal na bugzille feature request. To ako sa to realne prevedie pre mna nieje nejak podstatne, dolezite je, aby spravy typu "akceptovane riesenie" boli nejak zvyraznene... predsalen v threade, kde je uz len 20-30 prispevkov je problem narychlo vyhladat riesenie. Niekto spominal ako priklad experts-exchange.com, ...ano presne takto nejak by som si to predstavoval.
28.8.2009 18:14 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů

Co mi prestala fungovat bugzilla, prestal jsem do ni chodit. Kazde reseni bude zvyraznene v hlavicce, diky CSS si budete moci upravit vzhled. Na zacatku primo pod dotazem bude odkaz na vsechna reseni.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
2.9.2009 07:12 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jeden technicky: co delat se starymi hlasy, ze diskuse je vyresena? Nejdrive jsem napsal migracni toolu (trvajici deset minut), ktera prevedla tato data z XML do boolean-like sloupecku s tim, ze neexistoval zadny komentar oznaceny jako reseni. Jenze se mi ted prestava zdat, novy system bude odkazovat na reseni a tam prazdno, to by bylo asi vice matouci nez uzitecne. Ted zacinam vahat, zda ty stare hlasy nemam proste zahodit a zacit nanovo.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
2.9.2009 09:05 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chystám novinku - řešení dotazů
Staré hlasy zahodit. Ať je nový systém konzistentní.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.