Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 15:53
no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.
Uškodí víc, než kdyby ho zlikvidovali úplně? :-) Trochu mi to připomíná podobné reakce, když IBM prodávala svou divizi notebooků. Nebylo by lepší počkat, jak to opravdu dopadne?
Škoda těch aut.Copak ona za posledních let vlády Forda (ne-li více) ještě za něco stála? Prostě nemůžu prodávat pořád pryč na historickou pověst, ta časem ztratí na lesku. Ne že by nepřímo úměrně navzdory (nebo je to kvůli) rostoucí technické "nabušenosti" nešla kvalita a spolehlivost moderních vozů do kytek bez ohledu na výrobce... I když možná je to jenom nostalgie po časech, kdy to šlo spravit kladivem a na každé vsi se dalo poskládat řešení z dostupného materiálu.
a ostatních výrobků co Čína děláEhm, a jsou vůbec nějaké výrobky, které Čína nedělá?
Asi před rokem jsem na veletrhu u nás seděl v podobném SUV čínské produkce jako je XC90 od VOLVA, úžasná cena, vybavení auta na úrovni vyšší třídy, ale to provedení ( nelícující plasty, hrkající díly ), doufám, že opravdu Volvo bude zase Volvem.100% souhlas. Take jsem v cinskem SUV sedel. Z 5 metru pekne na pohled, z blizka prehlidka odflaknute prace a nedotazenosti.
spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodíTa spousta si hlavně evidentně koupí něco jiného. Anebo to není až taková spousta, aby to ceněné Volvo zaplatila. Nechápu tyhle nářky. Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Nebo tím nejhorším. Anebo jakýmkoli způsobem mezi tím. Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.
Nebo tím nejhorším.Komunisto!!!
Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.Vidím, že jste ideologicky pomýlený. Topolánek má pravdu, že to Rudé Nebezpečí číhá všude!!!
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Ne, trhu je úplně jedno, co je správné, trh je jenom hra na toho, kdo zbyde.
Čína dožene kvalitu vyráběných automobilů velmi rychle. Tak jako to dokázaly jihokorejské automobilky. Koupě Volva jim k tomu naví pomůže. Získají know-how.Asi jsi vubec nepochopil, o co jde. Know-how je irelevantni, cinani ho nemaji malo. Jde o to, ze cinane z principu nemaji zajem delat kvalitni veci. Cina funguje stylem "zaplavime svet". Kvantita nad kvalitu. A funguje ji to. Podhodnoceni a terorizovani otroci v cinskych tovarnach tezkou budou vyrabet kvalitni auta, i kdyby meli know-how na warpovy pohon... Jine to je, pokud si tu vyrobu v cine zada zahranicnin firma, ktera vylozene vyzaduje, ze to musi byt high-end vyrobky. Ale cinani sami?...
a) A nebylo to dáno komunismem? Tehdy CZ nebyl vyspělý stát b) To, že to ještě nenastalo neznamená, že to nenastane a to bude teprve průser. Tahle rádoby krize je vyumělkovaná "debilama" z USA, a evropané se toho chytli a začali bláznit. Banky aspol. a jejich manageři, uzavírat smlouvy s každým bezdomovcem to se prostě nedělá c)Nevím co tím myslíš. Taky to nevím
23. října Volvo zveřejnilo hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí, kdy se propadlo do ztráty 3,3 miliardy švédských korun. Ve stejném období loňského roku přitom společnost dosáhla zisku 3,2 miliardy švédských korun.Jedno období zisk a druhý taková ztráta. No spíše vedení přelévalo peníze z jedné strany na druhou a snažilo se zachránit sama sebe.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.