Portál AbcLinuxu, 31. října 2025 10:35
 17.4.2007 15:47
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
        17.4.2007 15:47
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
            
         
             17.4.2007 15:58
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 15:58
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
         17.4.2007 18:27
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
        17.4.2007 18:27
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
            
         17.4.2007 18:58
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 18:58
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
         
             17.4.2007 23:01
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
        17.4.2007 23:01
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
            
         18.4.2007 14:30
kyknos             | skóre: 18
             | blog: Quid novi?
             | Ranša Rosa
        18.4.2007 14:30
kyknos             | skóre: 18
             | blog: Quid novi?
             | Ranša Rosa
         ) už vidím jak jsi jde typickej vysokoškolák koupit samopal. Bud jseš totálně najivní a nebo totálně vymaštěnej protože sehnat takovej samopal Vzor 58 si myslím že problem docela je(líp jde sehnat lovecká zbraň/kulovnice atd...)... A navíc na tebe pokud to neuděláš chytře(koupi zbraně) přijdou brzo fízlové a má po prdeli voe... A myslet si že policajti o něčem nevědí je další totální kravina a z vlastní zkušenosti vím jedno, a to že policajti vědí možná víc než si dokážeme připustit a ty máš bud štestí že na tebe serou a nebo práskáš a tím spíš na tebe serou... Ale až nasereš ty je tak mají na tebe páky a jseš jejich... A bejt fízlem tak to dělám zrovna tak...
) už vidím jak jsi jde typickej vysokoškolák koupit samopal. Bud jseš totálně najivní a nebo totálně vymaštěnej protože sehnat takovej samopal Vzor 58 si myslím že problem docela je(líp jde sehnat lovecká zbraň/kulovnice atd...)... A navíc na tebe pokud to neuděláš chytře(koupi zbraně) přijdou brzo fízlové a má po prdeli voe... A myslet si že policajti o něčem nevědí je další totální kravina a z vlastní zkušenosti vím jedno, a to že policajti vědí možná víc než si dokážeme připustit a ty máš bud štestí že na tebe serou a nebo práskáš a tím spíš na tebe serou... Ale až nasereš ty je tak mají na tebe páky a jseš jejich... A bejt fízlem tak to dělám zrovna tak...
             17.4.2007 15:59
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        17.4.2007 15:59
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
         17.4.2007 16:12
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        17.4.2007 16:12
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
         
            Jedině policejní placka dává 100% záruku, že zbraně nebude nikdy zneužito
Policejní placka rozhodně 100% záruku nedá, i když principiálně platí, že zbraň je v rukou policisty (a nejenom policisty, ale i vojáka, i když ti ji nenosí na veřejnosti) mnohem bezpečnější, než v rukou běžného civilisty, který ji má pro svou osobní ochranu. Svou roli určitě hraje i to, že služební zbraň si člověk nepořizuje proto, že chce být borec s bouchačkou, ale prostě ji dostane přidělenu, a má velmi omezeny situace, kdy ji smí použít. Takže každý normální policajt ji prostě vytáhne jen tehdy, když už mu jde opravdu o život.
Držitelé legálních zbraní trvají na tom, že bezúhonný člověk má na zbraň právo. To je nebezpečná, anarchistická myšlenka
Naprosto souhlasím. Mohlo by se zdát, že bezúhonný člověk, který třeba i projde psychotesty, nemůže být nebezpečný. Stačí se ale podívat například na dokument Michaela Moorea "Bowling for Columbine". Ať už má na tohoto režiséra kdo chce jaký názor, tento film mluví za vše.
 17.4.2007 18:50
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        17.4.2007 18:50
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        Jak jsem to pochopil, autor jednotlivě pouze vypíchl jeden z několika argumentů. Nic není tak černobílé.
 17.4.2007 19:00
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 19:00
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        Takže každý normální policajt ji prostě vytáhne jen tehdy, když už mu jde opravdu o život.A nebo když pronásleduje auto, jehož řidič odmítá zastavit. Pak střílí jedno kam, trefí někoho z cestujících nebo na chodníku, ani neví jak.
Film jsem neviděl, ale asi se nebudeme přít, že každý má jak přirozené tak pozitivní právo bezprostřední zásah do svého práva odvrátit svépomocí. Tím více to bude jednoznačné, když chráněným právem bude právo na život a zdraví. Jakým způsobem se potom má člověk bránit proti násilnému činu proti své osobě, když útočník je lépe fyzicky vybaven nebo ozbrojen? Historicky si člověk svou fyzickou nedokonalost vždy vynahrazoval použitím nástrojů - v tomto případě zbraní. Otázkou je tedy pouze určit jaká zbraň je ještě přiměřená jakému ohrožení. A jelikož nikdo nemůže předjímat intenzitu útoku, tak se dá logickou úvahou dojít k závěru, že meče a luky jsou nepraktické a zastaralé a kulomety jsou zase neodpovídající.Držitelé legálních zbraní trvají na tom, že bezúhonný člověk má na zbraň právo. To je nebezpečná, anarchistická myšlenkaNaprosto souhlasím. Mohlo by se zdát, že bezúhonný člověk, který třeba i projde psychotesty, nemůže být nebezpečný. Stačí se ale podívat například na dokument Michaela Moorea "Bowling for Columbine". Ať už má na tohoto režiséra kdo chce jaký názor, tento film mluví za vše.
 
            Německo: 381 Francie: 255 Kanada: 165 Velká Británie: 68 Austrálie: 65 Japonsko: 39 USA: 11 127
Počet obyvatel těch států kromě USA je dohromady cca 330 000 000. Počet obyvatel USA je cca 300 000 000. Takže selské počty říkají, že v USA se ročně zastřelí 10x více lidí, než v jiných civilizovaných zemích. (To slůvko "jiných" tam možná nepatří)
Zpět k příspěvku: I těch 40 %, které kriminálními živly nejsou, je docela hodně. Film je z roku 2002, takže předpokládám, že údaje budou z roku 2001 nebo 2000. Pokud to takhle vypadá po výrazném poklesu, jsem opravdu moc rád, že jsem se tam nenarodil.
 17.4.2007 20:52
Prcek             | skóre: 43
            
             | Jindřichův Hradec / Brno
        17.4.2007 20:52
Prcek             | skóre: 43
            
             | Jindřichův Hradec / Brno
         
            Uznávám, máš pravdu. Zároveň z toho ale vyplývá to, že v podstatě jediná účinná zbraň proti napadení je výcvik v bojových/obranných sportech/uměních. Takže pokud bych chtěl být notoricky protivný, řeknu, že se tím jen potvrzuje, že ta střelná zbraň je podle toho opět k ničemu.
Ale nechme toho. Záleží hodně na konkrétní situaci - někdy zbraň může být vhodná, jindy k ničemu, někdy leda přitíží. Abych to nějak uzavřel, můj osobní názor je ten, že legalizace držení zbraní kýmkoliv by natropila více zlého, než dobrého
 
             ), jen musím občas povinně na střelby. Nevím, jestli jsou i pistole, kam stačí zastrčit zásobník a střílet, nijak se o zbraně nezajímám.
 ), jen musím občas povinně na střelby. Nevím, jestli jsou i pistole, kam stačí zastrčit zásobník a střílet, nijak se o zbraně nezajímám.
             Jakou zbraň používáte? Nějak si nedokážu vybavit pistoli, která se po natažení závěru automaticky zajistí. Tedy pokud si jako zajištění představujeme aktivaci manuální pojistky.
 Jakou zbraň používáte? Nějak si nedokážu vybavit pistoli, která se po natažení závěru automaticky zajistí. Tedy pokud si jako zajištění představujeme aktivaci manuální pojistky.
            Hm, tak jsem u toho totální debil. Měl jsem pocit, že se zajistí po natažení, ale asi to mám nějaké poplantané  Střílíme opravdu sporadicky
 Střílíme opravdu sporadicky  Takže se omlouvám za dezinformace.
 Takže se omlouvám za dezinformace.
Jinak píšeš, že máš náboj v komoře a stačí zmáčknout spoušť. Je to asi opravdu jediný způsob, jak mít zbraň opravdu připravenu k okamžitému použití, ale pro laiky, kterými by určitě masy běžného obyvatelstva byly, by to představovalo značné nebezpečí nechtěného výstřelu. Občas s tím mají problém i lidé, pracující se zbraní denně, že se jim povede nechtěně vystřelit. A také ten problém, který jsem psal výše - použití ze strachu. Nechci tvrdit, že třeba ty někoho ohrožuješ, ale určitě by si zbraň pořídili lidé, kteří pokud jdou v noci sami, třesou se při každém proběhnutí kočky. A s nataženou pistolí v kapse by byla vysoká pravděpodobnost, že v úleku někoho zastřelí.
Jinak píšeš, že máš náboj v komoře a stačí zmáčknout spoušť. Je to asi opravdu jediný způsob, jak mít zbraň opravdu připravenu k okamžitému použití, ale pro laiky, kterými by určitě masy běžného obyvatelstva byly, by to představovalo značné nebezpečí nechtěného výstřelu.Jistější by bylo sedmi a vícemístné heslo s velkými i malými písmeny, číslicemi a speciálními znaky.
 
             17.4.2007 17:49
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        17.4.2007 17:49
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         17.4.2007 17:12
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 17:12
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
         17.4.2007 15:54
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 15:54
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        A odhodlaneho silence/sebevraha proste nelze zastavit (alespon ne bez drakonickeho omezeni obcanskych prav, zavedeni velkeho bratra, trestu za naznaky ci podezdreni, zruseni presumpce nevinny, rasoveho profilovani a podobnych nechutnosti), jak ukazuje nejen tento pripad ale trebas i vysledek konfliku v Izraeli ci Cecensku.Ani drakonická opatření nepomohou. Takový Jicchak Rabin patřil mezi nejstřeženější osoby na světě, a stejně se našel fanatik, který ho zabil.
 
             17.4.2007 21:36
Daniel Kvasnička ml.             | skóre: 52
             | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak
             | Ostrava
        17.4.2007 21:36
Daniel Kvasnička ml.             | skóre: 52
             | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak
             | Ostrava
         ) aby z K-Martu (nebo jak se ten řetězec jmenuje) stáhli a zakázali prodej ostré munice, stojí za uznání.
 ) aby z K-Martu (nebo jak se ten řetězec jmenuje) stáhli a zakázali prodej ostré munice, stojí za uznání.
             17.4.2007 22:55
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        17.4.2007 22:55
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         
             17.4.2007 17:15
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 17:15
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
         17.4.2007 21:17
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        17.4.2007 21:17
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
         17.4.2007 22:56
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        17.4.2007 22:56
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         
             17.4.2007 17:58
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        17.4.2007 17:58
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        Nestačí si připustit, že nám není vlastní lidskost? Že se nějak musí uvlonit agresivita, adrenalin, že jsme navzájem různí? Že pohodlníme, nechcem se starat o vlastní děti, chceme svůj klid a zavíráme radši oči?
 17.4.2007 19:48
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 19:48
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 20:03
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:03
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 20:08
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:08
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 20:28
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:28
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         Rád bych takový prostředek znal, protože pistole se přece jen docela pronese
 Rád bych takový prostředek znal, protože pistole se přece jen docela pronese  Měli ti zastřelení studenti k dispozici tyto zázračné prostředky?
 Měli ti zastřelení studenti k dispozici tyto zázračné prostředky?
 17.4.2007 20:17
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:17
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 20:33
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:33
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 20:44
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:44
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 20:57
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 20:57
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         17.4.2007 21:29
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 21:29
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         
 
 17.4.2007 21:22
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        17.4.2007 21:22
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         18.4.2007 15:48
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        18.4.2007 15:48
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         18.4.2007 16:44
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        18.4.2007 16:44
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         18.4.2007 16:57
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        18.4.2007 16:57
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
        LAVICOVI § 202 – výtržníctvo, § 257 - poškodzovanie cudzej veci, § 186 a 187 - nedovolená výroba a držba omamnej látky, psychotropnej látky, jedu a prekurzora a obchodovanie s nimi, § 188a - šírenie toxikománie. PRAVICOVI § 196 ods. 2 - násilie proti skupine obyvateľov a proti jednotlivcovi, § 198 - hanobenie národa, rasy a presvedčenia, § 198a - podnecovanie k národnostnej, rasovej a etnickej nenávisti, § 202 – výtržníctvo, § 219 ods. 2 písm. f) - vražda, § 221 ods. 2 písm. b), § 222 ods. 2 písm. b) - ublíženie na zdraví, § 259 – genocídium, § 260, § 261 - podpora a propagácia hnutí smerujúcich k potlačeniu práv a slobôd občanov.nie som extremista, nie som komunista ani socialny anarchista ani nic podobne. len tak BTW si zisti co to naozaj znamena a nenavazaj sa tu do mna. a pokial myslis na sviatok prace, tak vedz ze ma tesi sviatok, ktory mame o tyzden neskor - Den vitazstva nad fasizmom.
 23.4.2007 17:37
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        23.4.2007 17:37
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         18.4.2007 17:34
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
        18.4.2007 17:34
Bosý v tráve            
             | blog: Slave
             | bezdomovec, inak hore z osady
         23.4.2007 17:28
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        23.4.2007 17:28
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
        Antifašistická akce (AFA) je federací regionálních skupin, které se zavazují bojovat ideologicky i fyzicky (...) AFA je organizace sdružující radikální (militantní) antifašisty a antifašistky, kteří vytvářejí lokální skupiny po celém území České republiky.Otázka levicovosti Antify je snad jen tak do počtu. Jak už jsem zmínil, nacismus (= národní socialismus) je vlastně taky levicový proud. Nicméně, jen tak pro pobavení uvádím tento dokumet ze stránek Antifa (už tam není, je tam jiný skvostný sloupek). K tomu jsem také napsal následující komentář (publikováno jinde):
Přináším další várku prima šprýmů. Tentokráte se role baviče ujala organizace Antifa a jako nástroj jí posloužily grafomanské sklony jednoho z jejích aktivistů. Článek, ve kterém se mladému spisovateli trnem v oku staly firemní benefity, nese pompézní název "Debuzirujici komunismus" ve firme Google -- tajemnější než hrad v Karpatech. Tak hola hola, šup šup, běžte tu novinu sdělit svým chlebodárcům -- měli by urychleně vrátili stravenky, mobilní telefony, případně služební přemisťovadla. Budou z vás mít radost. Přece se nenecháme vykořisťovat! Článek jsem umístil k sobě, poněvadž a jelikož z jeho mateřských stránek již zmizel. Tak. A od teď se už nebudu chichotat reportérským dovednostem Honzy Tuny.Doufám, že jsem problematiku alespoň poodkryl.
 23.4.2007 17:48
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        23.4.2007 17:48
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
        vzdy so rozumel slovu sebaobrana v zmysle "branit seba".
Nevím jak je to v SK, ale tady v ČR zákon o žádné sebeobraně nemluví. Paragraf 13 se jmenuje "Nutná obrana" a je úplně jedno, jestli bráníš sebe nebo někoho jiného. Nutná obrana umožňuje bránit jakýkoliv zájem chráněný zákonem, tedy i majetek. Druhá věc, že zastřelit někoho při obraně majetku by asi neprošlo. Proto se všeobecně doporučuje udělat z obrany majetku obranu života, tj. něco ve smyslu "ten chlap mi páčil zámek u auta a po mé výzvě na mě vystartoval s páčidlem v ruce".
a ta zbran po sebe necha telefonne cislo, alebo co?
Telefonní číslo sice ne, ale ze střely a nábojnice se dá zjistit mnoho údajů, se kterými se dá dále pracovat. Kdyby např. "lesní vrah" Kalivoda nebyl úplný idiot a obstaral si zbraň načerno, tak by ho jen tak nechytli a on by zabil víc lidí.
si predtsav kolko zbrani je asi ukradnutych z domovov podstivych ozbrojenych americanov...
Například v ČR se ročně ztratí několik set zbraní. Vzhledem k tomu, že celkový počet nelegálních zbraní se odhaduje na jeden až dva miliony, tak to nehraje žádnou roli.
Já jsem v takové situaci zatím naštěstí nebyl, ale hodně jsem toho přečetl. Sice nemám o policii moc dobré mínění, ale úplní hlupáci to nejsou a občas dovedou zajímavé věci, takže takové lhaní by se nemuselo vyplatit. Jen pro ilustraci - policie dovede rozlišit první výstřel od ostatních. Střelit nejdřív do pachatele, potom do vzduchu a následně policii tvrdit opak, není dobrý nápad  Někde jsem tady dával odkazy na judikáty Nejvyššího soudu. Ve všech těchto případech šli neozbrojení pachatelé proti člověku se zbraní a někdy je nezastavily ani varovné výstřely. Takových případů je poměrně hodně. Nevím, co se takovým lidem honí hlavou, ale prostě se to stává.
 Někde jsem tady dával odkazy na judikáty Nejvyššího soudu. Ve všech těchto případech šli neozbrojení pachatelé proti člověku se zbraní a někdy je nezastavily ani varovné výstřely. Takových případů je poměrně hodně. Nevím, co se takovým lidem honí hlavou, ale prostě se to stává.
Jak je vidět, v případě Kalivoda to výrazně pomohlo a policisté ho sebrali zrovna v okamžiku, kdy se chystal na další vraždu. A další věc je následné usvědčení pachatele podle balistické analýzy. Páchat trestný čin s legálně drženou zbraní je stejně chytré, jako nechat na místě činu své otisky nebo vzorky DNA.
 18.4.2007 23:54
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        18.4.2007 23:54
JiK             | skóre: 13
             | blog: Jirkoviny
             | Virginia
        ...Sice nemám o policii moc dobré mínění, ale úplní hlupáci to nejsou a občas dovedou zajímavé věci, takže takové lhaní by se nemuselo vyplatit. Jen pro ilustraci - policie dovede rozlišit první výstřel od ostatních. Střelit nejdřív do pachatele, potom do vzduchu a následně policii tvrdit opak, není dobrý nápadTo by mne tedy opravdu zajimalo. Nejak se temer zdraham tomu uverit, protoze kdyz jsem si delal ZP, tak nam primo policajt, co nas zkousel z predpisu a bezpecne manipulace rikal, ze budeme-li nuceni zbran pouzit, je rozumne aby to utocnik-pachatel neprezil. Vzhledem k debilnimu pravnimu systemu. Protoze jinak to pry bude tvrzeni proti tvrzeni, on bude poskozeny a mozna dozivotne zmrzaceny a prohlasi, ze plot k Vam prelezl, jen proto, ze se chtel podivat, jestli nemate na dvore neco, co by mohl odnest do sberu...A skonci to pry tak, ze budete-li mit velke stesti tak vas po letech soudu a nakladnych buzeraci nepotrestaji, a nebudete-li mit velke stesti, pravdepodobne tomu spoluobcanovi budete dozivotne platit bolestne a odskodne, a to i v dobe kdy uz bude zpatky v kriminale za neco dalsiho. To, ze byl, je a zustane recidivistou, je pry pro ceske soudy irelevantni. Nevim, mozna se neco zmenilo, je to uz aspon 9-10 let. Vybavuji si, ze doslova prohlasil, prvni dve rany do pachatele, pak tri kroky zpet a dve do asfaltu pod nohy, zavolat 158 a sanitku a tvrdit, ze jsi dal napred 2 vystrazne, ale pachatel nejevil chut prestat, tak jsi musel branit holy zivot, a proc dve, to zduvodnis tim, ze jsi na trelnici trenoval defenzivni strelbu a kazda ucebnice doporucuje double tap.
 19.4.2007 09:22
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        19.4.2007 09:22
Luk             | skóre: 47
             | blog: Kacířské myšlenky
             | Kutná Hora
        a proc dveProč dvě? Přece první rána je nástřelná a druhá na jistotu
 
             Ale vážně, kdyby kolem tebe někdo střílel do spolužáků (kolegů) a tys u sebe měl legálně drženou střelnou zbraň, tak bys ji nepoužil?
 Ale vážně, kdyby kolem tebe někdo střílel do spolužáků (kolegů) a tys u sebe měl legálně drženou střelnou zbraň, tak bys ji nepoužil?
             17.4.2007 20:17
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
        17.4.2007 20:17
masožravá palma             | skóre: 6
             | blog: Agnes
             | Matka měst
         17.4.2007 22:43
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        17.4.2007 22:43
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         (Ale neříkám, že tam není i něco ve stylu: "A za to může Paroubek," i když tento typ se vyskytuje řádově méně...))
 (Ale neříkám, že tam není i něco ve stylu: "A za to může Paroubek," i když tento typ se vyskytuje řádově méně...))
             17.4.2007 22:48
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
        17.4.2007 22:48
freshmouse             | skóre: 42
             | blog: Bruno Banány
            
         "... posílíš mír."
"... posílíš mír."
             </pokus o velmi cerny humor>
</pokus o velmi cerny humor>
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.