Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 21:17


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
kyknos avatar 22.4.2007 17:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejapný je především Paroubek :o) Jestli se taková kreatura stane někdy prezidentem, snad požádám o německé občanství :o)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 17:46 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Nejapný je především Paroubek :o) Jestli se taková kreatura stane někdy prezidentem, snad požádám o německé občanství :o)
Přesně na lidi vašeho typu Šimůnek zamířil - a přesně tímto příspěvkem dokazujete, že se strefil.
kyknos avatar 22.4.2007 17:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Na lidi mého typu míří lidí, nihil novi sub sole :) Jen si nejsem jistý, zda zrovna ty máš ponětí, k jakému typu patřím.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 17:53 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Na lidi mého typu míří lidí, nihil novi sub sole :) Jen si nejsem jistý, zda zrovna ty máš ponětí, k jakému typu patřím.
Soudě podle příspěvků k těm prostodušším.
kyknos avatar 22.4.2007 17:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Inu zrovna od tebe mi to zní jako lichotka. Děkuji :o)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 17:54 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
To sis správně všimnul, že tvůj typ neodvodil xkesh tvého komentáře, jinak by přece druhá část jeho komentáře nedávala moc smysl :-)
22.4.2007 18:51 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Diskuzi jsem nevidel. Sledoval jsem Moravce na CT24. Kazdopadne Simunkovo trvani na odpovedi bylo spravne. Clovek typu Paroubka ma tuto otazku v 99% uz davno vyresenu. U Paroubka je jen maly problem, ze je NEVOLITELNY :-D

PS.: Doporucil bych vam poslechnout si Paroubkovy prupovidky v situacich typu "zapli omylem mikrofon drive nez meli".... Nabubrelosti, Egocentrismem a Pocitem vlastni vyjimecnosti se muze rovnat snad jen Narcisovi V. Klausovi. Akorat s tim rozdilem, ze Klaus si hraje na Intelektuala, kdezto Paroubek cílí na osazenstvo zachodku v hospode 5. cenove skupiny.....
22.4.2007 18:58 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Diskuzi jsem nevidel. Sledoval jsem Moravce na CT24. Kazdopadne Simunkovo trvani na odpovedi bylo spravne.
Vzhledem k tomu, že je tato otázka i odpověď na nejméně(!) příštích pět let irelevantní, spíše ještě na 10 let, jedná se pouze o bulvární téma. Trvání na odpovědi je o to trapnější a neprofesionálnější (pokud tedy nebylo cílem to, co jsem se pokusil naznačit výše). Je zajímavé, že se na totéž nikdo neptá Topolánka, Bursíka nebo Kalouska či Čunka - anebo jsem aspoň takovou otázku nezaznamenal, někdo ano?.

Zbytkem příspěvku také vy naplňujete to, oč vlastně jde: Namísto aktuální politiky diskutovat chiméru Paroubkova prezidenství.
22.4.2007 19:13 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Paroubkovo prezidentsvi jsem zcela Ignoroval, a je to vas blogpost, co me donutilo k reakci? Ze by jste provozoval Bulvarni blopost??? :-D

Ptat se Kalouska ci Bursika je holy nesmysl. Jediny, kdo z dnesnich leaderu ma sanci byt protlacovan jsou vudci obou velkych stran. Tim se dostavame k Topolankovi a Paroubkovi. Jelikoz na Hrade sedi Klaus a Topolanek je premier, vsichni vime, koho bude sam Topolanek prosazovat..... Paroubek sedi na jednoduche opozicni zidli, kde se ocividne nudi.... Otazka je proto na miste. Spise stacila jednoducha odpoved: "NE doposad jsem o tom neuvazoval. NE v tuto chvili nechci byt prezidentem"... Jenze Paroubek prezidentem byt chce. Proto ta neurcita odpoved.

PS.: Chcete byt vy prezidentem???
22.4.2007 19:20 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
xkeshe bych možná i volil, záleželo by samozřejmě na protikandidátech. Jinak bych chtěl prezidentku a ne prezidenta.
22.4.2007 19:23 kolol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
jo, mladou a s velkejma kozama.
22.4.2007 19:28 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
+1

Ale Dolly Buster nebo Báru štěpánovou si nechte :-D
22.4.2007 19:38 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Představuju si spíš někoho jako byla Jaroslava Moserová. Noblesní dáma, odbornice na něco jiného než politiku, ale se skušenostmi s politikou, morální autorita. Hlavně bych mě zajímalo, jak by se říkalo jejímu manželovi. První pán? :-)
freshmouse avatar 23.4.2007 21:30 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Jaroslava Moserová má jednu nevýhodu -- je po smrti. Na druhou stranu by neodmlouvala. :-D
Luk avatar 23.4.2007 23:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Noblesní dáma, odbornice na něco jiného než politiku, ale se skušenostmi s politikou, morální autorita.
Kristina Colloredo-Mansfeldová. Jen se obávám, že by byla pro spoustu lidí krajně nepřijatelná (ještě mnohem víc než Karel Schwarzenberg jako ministr zahraničí). Takže jako náhradnici navrhuji Elišku Haškovou Coolidge. U té ale zase někomu může vadit, že má blízko k ODS.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
freshmouse avatar 23.4.2007 23:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Já myslím, že na každém někomu něco vadí. Dokonce se domnívám, že i já někdy někomu vadím. :-O

Proti aristokracii i ne-zcela českým lidem v politice nic nemám, na druhou stranu: musíme je někam cpát za každou stranu (jako ženy)? Nicméně, Karel Schwarzenberg by byl vhodným kandidátem.
Luk avatar 23.4.2007 23:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
musíme je někam cpát za každou stranu (jako ženy)?
Nemusíme. Ale když už byla řeč o kandidátkách-ženách, tak jsem nějaké navrhl.
Nicméně, Karel Schwarzenberg by byl vhodným kandidátem.
Nemám nic proti ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
freshmouse avatar 23.4.2007 21:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Tohle je jeden z pseudoliberálních nesmyslů, prezentovaných hlavně zelenými, sociálními demokraty a komunisty: kdo už dlouho nebyl prezidentem? Ha, ženská! Tak ji tam napiště, no. (Nicméně, žena je velmi dobrý strategický tah -- je neokoukaná. Stačí se podívat na Royalovou. Její program nikdo moc nezná, a většině těch, co ho znají, se nelíbí... Nicméně je nová a blyštivá.)
23.4.2007 22:53 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Nechápu, to má být komentář ke mně? :-) Já chci prezidentku dlouhodobě... Moje důvody jsou možná pofiderní (a ty je neznáš), ale jsou moje. A vůbec nejsou pseudoliberální. Vidíš mi snad do hlavy? Tak jak můžeš napsat, že je něco pseudoliberální nesmysl... Styď se, jsi ostudou všech ábíčkářů. Zkazils mi zbytek dne :-)
freshmouse avatar 23.4.2007 23:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Ano, ten komentář patří tobě. Neříkám, že zrovna ten tvůj jediný hlas pro prezidentku-ženu je pseudoliberální nesmysl. Ale obecně, tzn. ve většině případů, to tak je. A v této rovině jsem mluvil.

Za chvíli je další den, neboj. ;-)
22.4.2007 19:56 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Spise stacila jednoducha odpoved: "NE doposad jsem o tom neuvazoval. NE v tuto chvili nechci byt prezidentem"... Jenze
Ale tato odpověď zazněla - jako první. Panu redaktorovi ale nestačila, dokud svého hosta nedotlačil k výpovědi, že kandidaturu nevylučuje. Proč by měl ale politik kategoricky vylučovat něco, co se týká časového horizontu 10 let? Co můžete v případě své osoby vyloučit vy ve výhledu na 10 let?
PS.: Chcete byt vy prezidentem???
V tuto chvíli o tom neuvažuji ;-)
22.4.2007 20:08 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Zazněla odpověď:

A) NE, v tuto chvíli nechci být prezidentem???

B) NE, neuvažoval jsem o tom???

?????? Odpověď B) je na 99,9% lživá!
xxx avatar 22.4.2007 22:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií

Diskuzi jsem nesledoval. Ale souhlasim z autorem blogu, ze ta otazka a nasledne donuceni k odpovedi bylo spatne. To uz se rovnou muze zeptat "Chystate se taky na Everest?", Skocite si s padakem?. Ano trvat na odpovedi je spravne. Ale je dulezite trvat na odpovedi na puvodni otazku. Navic by to mela byt ponekud konkretnjsi otazka pokud chci slyset ano/ne.

Nebo podivejme se na to jinak. Mam rok do bakalare

Moderátor: Chtěl byste být postgradualnim studentem?
Host: Tuto otázku si vůbec nekladu a je v tuto chvíli
 úplně zbytečná...
Moderátor: Ale přesto, kdyby se tato otázka v budoucnu
 naskytla, chtěl byste být postgradualnim studentem?
Host: Opakuji, že se touto otázkou vůbec nezabývám.
Moderátor: Tak jinak: Můžete vyloučit, že byste někdy
 v budoucnu, teoreticky, postgradualnim studentem?
Host: Tak vyloučit to samozřejmě nemohu...
Moderátor: Takže postgradualnim studentem být chcete!

Jezis jestli ten komentator udelal opravdu zaver, ktery vyrkl v posledni vete, tak tam ani toho Paroubka mit nemusel, protoze bylo uplne jedno co rekl.

Please rise for the Futurama theme song.
freshmouse avatar 23.4.2007 21:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Já myslím, že otázku kanidatury na prezidentsví má asi každý vyřešenou. Domnívám se, že si nikdo den před termínem neřekne: ty vole, tak já to teda zkusím, no.

:-D
22.4.2007 23:38 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
on ale nerekl "tak vyloucit to nemohu..." rekl, ze je to snem asi kazdeho uspesneho politika. Ve finale zcela jednoznacne rekl, ze je uspesnym politikem a potom tam manevroval v definicich typu "uspesny 5 az 7 let" a ze on je uspesny zatim jen dva roky atd...

Jestli se nekdo timto zameril na nejake lidi, pak napr. trefil presne me! Na paroubkovi konkretne mi vadi hned dve sady vytek: 1. je to socialista. Co mi na tom vadi? Vadi mi predevsim jejich postoj ke zpusobu a udrzeni moci. Tedy takove ty janosikovskovske sliby ve stylu "bohatym hajzlum co zbuhdarma vytvareji pracovni pozice zneprijemnime zivot co to pujde a vam neschopnym, co nam verite, dame vse co mate". Hlave tem blbcum nedochazi, ze nemaji nic (uz alespon z toho titulu ze nejsou schopni samostatne produkce bez toho aby jim kdo rekl co maji delat natoz pak vytvareni hodnot pto ostatni) a kdyz si to prozerou budou mit mene. Dalekosahle dluhy jim budoucnost taky nezaruci (zvlaste pak tehdy, jsou li zamereni jen konzum v pritomnosti a nikterak je netrapi, ze se misto produkce vytvari dluh).

2. osobne ho zna nekdo z meho pribuzenstva a vim bezpecne ze je to lenoch, krivak a hajzl v soukromem zivote!

Co z toho plyne? Bod 2 je nedulezity pro ty, kteri nemaji moznost si to overit - to je jasne. Bodu 1 prikladam vetsi vahu a z toho mi plyne, ze pravdepodobne kazdy cesky social mi bude smrdet. Vzhledem k ceske nature mi je jasne, ze nikdo z tech politiku nemuze byt takovy hlupak aby veril, ze u nas muze socializmus prosperovat, takze v tom jednoznacne vidim onen spinavy jakosikovsky trik.

btw. z tveho zapisku usuzuju, ze te uz predem rozcililo, ze nekdo se pokusi urazit pana paroubka..? Proc? Proc je jasne, ze se nekdo zameri na odpurce paroubka tam, kde se zameruji na vetsiny? Proc by nekdo mel zneuzit jeho prokecu? Nema na nej nekdo treba pifku? Nebude jich povicero? Neni k tomu treba i duvod?
23.4.2007 00:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
on ale nerekl "tak vyloucit to nemohu..." rekl, ze je to snem asi kazdeho uspesneho politika. Ve finale zcela jednoznacne rekl, ze je uspesnym politikem a potom tam manevroval v definicich typu "uspesny 5 az 7 let" a ze on je uspesny zatim jen dva roky atd...
Zápis není doslovným přepisem, ale modelem, jak takové dotlačení k předem definované odpovědi vypadá. V té debatě Paroubek nepronášel žádný projev, ale reagoval na neodbytné otázky, točící se stále dokola. Když se vás moderátor přímo zeptá, jestli jste úspěšným politikem, tak bych vás chtěl jakožto politika slyšet, jak se ho pokoušíte přesvědčit o opaku... V tomto duchu se nesl i zbytek tématu kandidatury na prezidenta.
1. je to socialista. Co mi na tom vadi? Vadi mi predevsim jejich postoj ke zpusobu a udrzeni moci. Tedy takove ty janosikovskovske sliby ve stylu "bohatym hajzlum co zbuhdarma vytvareji pracovni pozice zneprijemnime zivot co to pujde a vam neschopnym, co nam verite, dame vse co mate".
Tyhle "sliby" ale generuje jakožto polemiku hlavně "druhá strana". Pokud vím, tak socialisté operují pojmy jako solidarita a ochrana práv těch méně privilegovaných. Ono totiž je možné slibovat i naopak ve stylu "bohatým hajzlům, co si stačili nakrást, dáme ještě víc, a vám neschopným, co jste si to nechali ukrást, ještě seberem" - jak se dala také při troše zlé vůle, jakou projevujete vy, interpretovat plánovaná daňová reforma.
Hlave tem blbcum nedochazi, ze nemaji nic (uz alespon z toho titulu ze nejsou schopni samostatne produkce bez toho aby jim kdo rekl co maji delat natoz pak vytvareni hodnot pto ostatni) a kdyz si to prozerou budou mit mene.
Ano, těm "blbcům" to skutečně asi nedochází, protože jinak by se o mnoho důrazněji začali ptát, proč se třeba privatizace majetku státu (tedy všech občanů) namísto vytvoření kapitálového trhu přes penzijní fondy raději uskutečnila kuponovou rozkrádačkou (tj. prodejem majetku za babku za situace mnohonásobné převahy nabídky při nedostatku kapitálových prostředků) a proč se plánuje podobným stylem privatizace nemocnic.

A co se týče "těch blbců" - co myslíte, pracuje český kvalifikovaný i nekvalifikovaný dělník hůř než ten německý? Anebo k tomu má spíš horší podmínky, o které se stará "chytrý manažer"? A proč ten český manažer nedokáže zorganizovat práci českého dělníka jako toho německého? Proč ji nedokáže "kvalitně prodat", proč naříká na to, že výroba je moc drahá a doba (globalizace) těžká?
btw. z tveho zapisku usuzuju, ze te uz predem rozcililo, ze nekdo se pokusi urazit pana paroubka..? Proc? Proc je jasne, ze se nekdo zameri na odpurce paroubka tam, kde se zameruji na vetsiny? Proc by nekdo mel zneuzit jeho prokecu? Nema na nej nekdo treba pifku? Nebude jich povicero? Neni k tomu treba i duvod?
Za prvé nevím, že by Paroubka někdo urážel, a za druhé je mi jeho osoba naprosto šumafuk. Kdyby tam seděl někdo jiný, byl by zápis stejný - ovšem nikoho jiného, např. Topolánka nebo Kalouska, se na prezidentské ambice žádný redaktor neptá. Proč se nikdo neptá Topolánka, pana premiéra, jestli by nechtěl být po druhém Klausově období prezidentem? Asi by také nesklidil takový mediální ohlas jako "satan české politiky"...

Kdybyste četl s asistencí mozku, patrně by vám došlo, že kritizuji jisté mediální praktiky. Že se momentálně zaměřují na "bytostného nepřítele" všech "rádoby pravičáků" (což jsou u nás často ti, kteří zastávají v médiích důležité posty a kterým jde např. daňová reforma ODS na ruku), to se nedá nic dělat, tak to je.

PS. Paroubka jsem nevolil a volit ho nikdy nebudu. Nenechám ovšem své politické přesvědčení veškerou svou bytostí, abych neviděl a neslyšel. Právě protože o Paroubka osobně vůbec nejde.
23.4.2007 01:12 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
ja nerikam ze je koser do nekoho palit bezduvodne a byt razantni v kazde situaci ci dokonce se jakkoliv silacky projevovat (napr. i z pohledu moderatora) atd... Takze vyslovne timto radeji zopakuju, ze je velmi neseriozni kdyz novinar prekrucuje fakta! Vim moc dobre ze to delaji a hnusi se mi to! Vim vsak, ze paroubek osobne rekl neco co jsem si i s moji absenci rozumu vylozil tak, ze je to jeho sen.

Nevim o tom, ze bychom meli pouze dve strany (ale s moji absenci rozumu to lze prominout), takze nevim ktera konkretni strana slibuje socialisticky pristup vice nez ty socialisticke..? Nicmene vim bezpecne, ze kdyz se podpori stredni podnikatelska vrstva (napr. jako v tom nemecku, kde ekonomika stoji predevsim na te stredni podinikatelske vrstve vsrtve), tak se bude mit lepe i nas cesky delnik. Vim take bezpecne, ze pokud se budou vsechny podnikatelske vrstvy potlacovat, pak to jen ten cesky delnik nezachrani.

K cemu je tomu kvalifikovanemu ceskemu delnikovi jeho kvalifikace, kdyz nema zamestnani kde by svoji kvalifikaci vyzuil pro blaho sve a pro blaho svych spouobcanu? A k cemu mu je jeho kvalifikace, kdyz by se chtel stat zivnostnikem a uz by u ostatnich kvalifikovanych delniku byl preskatulkovan do skatulky "hajzlove jizm se musi ze zavisti hazet klacky pod nohy"?

Pojem "cesky manazer" bych potreboval vydefinovat abych mel jistotu, ze se oba bavime o tomtez druhu zivocicha, nebot my, kteri piseme a cteme bez asistence rozumu si pod timto pojmem muzeme skutecne predstavit nekoho, kdo je normalni obycejny zamestnanec v roli "sefa oddeleni" (tedy z uhlu pohledu politika to je kategorie "cesky delnik"). Ja jsem ale predtim mel na mysli ty, kteri se seberou na zivnostensky urad s nejakou ideou, kterou uvedou v zivot a ve finale potrebuji jednoho az X zamestnancu. Takovym se ale nenadava do manazeru ani kdyz nejsou kdovijak chytri! jsou to lide, kteri jsou velkym prinosem pro sve okoli a je pravda ze mnohoz nich se projevuji jako uplni pitomci, kterym je potreba dat part facek, ale i tak jsou dle meho nazoru velmi duleziti a uzitecni (toto berte s rezervou kdyz uz pisu bez asistence rozumu).

Co se osob politiky tyce, tak nemuzu v zadnem pripade rict, ze by mi kterakoliv z nich byla suma fuk! Mezi takove patri prave pan paroubek a vsichni ostatni z te particky (particka tvorena vsemi cleny vsech politickych stran - tedy obou vlastne... kdyz rikas ze jich vic nemame..?). Taktez ale bezpecne vim, ze kazdy z nich je normalni social (socan ci tak neco), protoze politik uz z principu zije z prace a penez druhych proto aby jim kecal do zivota takovym zpusobem, ktery nemohou bezprostredne ovlivnit (jinymi slovy "delat tvrda rozhodnuti, ktera pro ne neplati" - neboli "vladnout" jak moc to jde).

Nemam tedy rad zadneho politika! Jen mam duvod byt neprijemny na ty (emh... jsem luza z ulice samozrejme, tedy pouzijme radeji spojeni "vice kritizovat" ci "mene tolerovat"), kteri jsou horsi a nebezpecnejsi nez ti druzi. Pozor! Nebezpecnosti nemam na mysli individualni silu osobnosti, ale nebezpecnost nazoru a kroku, ktere dela (nebo hure kterych dosahuje na nas ukor).

Topolanka se nikdo ptat nemusi, protoze vim bezpecne, ze i kdyz by zalhal ze nechce ci nepotrebuje byt prezidentem, tak si vroucne preje aby se jim stal. A jak to vim? Asi tusim, ze je politik. Takze pro jistotu rovnou zacni psat zapisek na tema "Topolanek chce byt prezidentem".

P.S. vykani mi ve zdejsim diskusnim foru vadi bud z principu teto konkretni komunity, nebo take tehdy, pokud me nekdo zkousi urazet (coz mi samo o osobe takove potize nedela - znam take jeden text na webu, kde je takovy diskuter jasne definovan a jiz jsem k takovemu zaujal urcity jasne definovany postoj) a pritom se snazi o hodne prehnanou "slusnost" vykanim.
Dale jsem nabyl dojmu, ze jsem se zaradil v tvych ocich mezi ostatni idioty, kteri si dovolili nepouzit rozum a tedy nesouhlasit s tebou ve vsech bodech ;-)
23.4.2007 10:12 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Nemam tedy rad zadneho politika!
Jistě, jenže já nepsal o politicích, já psal o práci redaktora TV Prima (a šéfredaktora HN), konkrétně o jeho věcně naprosto nesmyslné, ale o to mediálně vděčnější otázce.
Topolanka se nikdo ptat nemusi
Fakt je, že se ho nikdo neptá, ačkoliv je k tomu objektivně viděno úplně stejný důvod jako ptát se Paroubka. Můj názor je, že v případě Paroubka jde o start další mediální kampaně - v čemž mi za pravdu dávají titulky snad všech důležitějších internetových médií (a se zpožděním dají těch papírových), dokonce se vyrojily ankety na téma Chcete Paroubka prezidentem?

Hle, národ a média mají konečně dostatečně bulvární a přitom naprosto neškodné téma pro současnou vládní garnituru: vyvolávání ďábla Paroubka. Je naprosto vedlejší, co si přeje sám Paroubek, protože o to vůbec nejde. V tom je jistý "vtip a elegance" celé řetězové akce, která je skvělou ukázkou postupu, jak pořádně rozmáznout velké hovno. Občané a voliči, vykašlete se už na tuhle vládu a její reformy a vrhněte se radši zase na toho neřáda Paroubka! - toť vzkaz pana Šimůnka.
Dale jsem nabyl dojmu, ze jsem se zaradil v tvych ocich mezi ostatni idioty, kteri si dovolili nepouzit rozum a tedy nesouhlasit s tebou ve vsech bodech ;-)
Je-li nesouhlasit se mnou známkou nepoužití rozumu, souhlasím ;-) Hlavně jste se ovšem vyjadřoval k poněkud jinému tématu než bylo předmětem diskuse, což je sice jistě vaše právo, ale už byste by neměl své téma podsouvat do mého textu. Pak mám totiž zase nemenší právo se proti tomu ohradit ;-)
Dalibor Smolík avatar 23.4.2007 11:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Jenže problém je též v panu Paroubkovi. O něm se všeobecně říká, že má diktátorské sklony, moderátor zjevně na tuto vlastnost mířil. Nebylo to od něj příliš férové, na druhou stranu pan Paroubek, pokud by tento úmysl moderátora včas vycítil (což by politik špičkového formátu rozhodně měl), by řekl maximálně "no comment" a zatlačit do kouta by se nenechal.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
freshmouse avatar 23.4.2007 21:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Zrovna Šimůnka Paroubek označil (šalamounsky ještě s Moravcem a někým z Novy) za novináře, s nímž je spokojený. :-)
22.4.2007 18:46 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
+1
freshmouse avatar 23.4.2007 21:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Paroubek je najapný zhruba jako takový Putin. :-˚|
22.4.2007 17:50 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Trefně zachycené...
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
22.4.2007 17:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neprofesionalita a omezenost některých novinářů je vskutku otřesná. Skoro každý den se některý z nich dopustí překrucování, zjednodušování, nebo rovnou lže či uráží. Tady je pár ukázek:
iHNed.cz
Lidovky.cz
iDnes.cz
kyknos avatar 22.4.2007 18:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Na to existuje jednoduchý lék. Čti články těch novinářů, kteří ti vyhovují. Kdybych měl číst, co mi nevyhovuje, a rozčilovat se nad tím, nebudu dělat nic jiného.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 18:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
To bych se zase ochuzoval o cenné novinky. Takhle mi stačí porovnat pár zdrojů, abych ty lži mohl oddělit od pravdy. :-)
22.4.2007 18:43 _radek | skóre: 19
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Ještě bych Vám doporučil, naučit se vyčleňovat z "novinek" názorové rubriky, u kterých snad opravdu nikdo nemůže očekávat "profesionalitu a neomezenost některých novinářů".
22.4.2007 19:08 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
To, že je onen autor specialistou na urážky, pro mne není novinka.
Polsko nemá dálnice, je zemí, která v rámci Evropy patří k nejzaostalejším a oproti takovému Slovensku nebo i Česku dál ztrácí.
To už zavání §198 Trestního zákona.
kyknos avatar 22.4.2007 19:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
To ale musí být hloupý zákon. Zvlášť, když je to imho pravda (ovšem, nebyl jsem nikdy na východ od Slovenska).
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 19:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Ano, je hloupý, protože jej lze využít k potlačení svobody projevu. (I když se v praxi používá jen na národovce.)

Ale celkem by mě zajímalo, v čem je Polsko jedna z nejzaostalejších zemí Evropy. Sice jsem tam nebyl, ale když jsem se setkal s Poláky, nijak zaostalí mi nepřišli.
kyknos avatar 22.4.2007 19:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Zda na to existují nějaká objektivní měřítka nevím, ale prostě na mě tak Polsko působí. Ale abych dal konkrétní důvod, tak například obrovská popularita středověkých názorů na potraty, homosexualitu a pornografii je pro mě jednoznačným znakem hluboké zaostalosti.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 20:02 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
obrovská popularita středověkých názorů na potraty, homosexualitu a pornografii je pro mě jednoznačným znakem hluboké zaostalosti.
Chtěl jste jistě napsat "novověkých názorů" - sice se to neshoduje s naší ideou o temném středověku a osvícených dobách následných, ale zato se skutečností.
kyknos avatar 22.4.2007 20:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Nikoliv. Chtěl jsem napsat středověkých.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 20:12 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Nikoliv. Chtěl jsem napsat středověkých.
Jak vidno, ve svém původním odhadu vaší prostoduchosti jsem se nemýlil ;-)
kyknos avatar 22.4.2007 20:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Sedím tu sám, takže to množné číslo není zapotřebí. O historii existuje řada pěkných knížek, doporučuji některé přečíst.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 20:20 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Sedím tu sám, takže to množné číslo není zapotřebí. O historii existuje řada pěkných knížek, doporučuji některé přečíst.
A já vám doporučuji je pochopit (stejně jako to, že vykání je množné číslo pouze formou) ;-)
kyknos avatar 22.4.2007 20:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Vykat je zde poněkud nevhodné. S chápáním problém nemám :o)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 20:32 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Vykat je zde poněkud nevhodné.
Proč?
kyknos avatar 22.4.2007 20:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Není to zvykem. On je to nesmysl i jinde, ovšem tam to lze snadno obhájit zvyklostmi a společenskými pravidly.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 20:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Není to zvykem.
Vaším zvykem? Mým zvykem to je.
On je to nesmysl i jinde, ovšem tam to lze snadno obhájit zvyklostmi a společenskými pravidly.
Proč myslíte, že je zvláštní forma pro zdvořilé oslovení nesmysl? Když to lze "jinde" uhájit společenskými pravidly, proč ne tady?
kyknos avatar 22.4.2007 20:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Není to obecně zvykem na webových fórech. Vykající uživatelé vždy působí poněkud výstředním dojmem.

Uhájit to jistě lze, ale jeden z důvodů, proč raději komunikuji anglicky než česky, je právě nerozlišování tykání a vykání.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 21:06 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Není to obecně zvykem na webových fórech. Vykající uživatelé vždy působí poněkud výstředním dojmem.
V českých webových fórech se "obecně" objevují obě formy oslovení (stejně tak např. v německých, kde to působí ještě formálněji než v češtině, nemluvě vůbec o francouzských). Ale dejme tomu, a proč je to "nevhodné", když podle vás působím "poněkud výstředním dojmem"?
Uhájit to jistě lze, ale jeden z důvodů, proč raději komunikuji anglicky než česky, je právě nerozlišování tykání a vykání.
Kde vám samozřejmě "množné číslo" nevadí :-D
kyknos avatar 23.4.2007 11:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Nevadí, klidně budu používat třeba duál. Podstatné je, že se nerozlišuje vykání a tykání.

(I když jedna slečna z anglického venkova mi kdysi na "I love you" opáčila "A koho ještě?")
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 20:33 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Ale abych dal konkrétní důvod, tak například obrovská popularita středověkých názorů na potraty, homosexualitu a pornografii je pro mě jednoznačným znakem hluboké zaostalosti.
Použít slovo středověký jako synonymum zaostalosti je poněkud trapné. V té době se stavěly úctyhodné stavby s mimořádnou estetickou hodnotou, kupříkladu katedrály. Je to snad rys zaostalosti? :-)
kyknos avatar 22.4.2007 20:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Úctyhodné stavby s mimořádkou estetickou hodnotou se stavěly dlouho před středověkem a staví se dodnes. To není žádný argument.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.4.2007 21:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Úctyhodné stavby s mimořádkou estetickou hodnotou se stavěly dlouho před středověkem a staví se dodnes. To není žádný argument.
Ten argument, co je totiž na dnešních populárních názorech v Polsku tak středověkého, jste měl, pokud se nemýlím, dodat hlavně vy. Možná tím myslíte popularitu všeobecného zákazu potratů (v katolické církvi Pius IX, konec 19. století), anebo snad respektování lidských práv nenarozeného plodu (od osvícenství)... anebo co vlastně?

Umělý potrat nebyl sice nikdy pro společnost lhostejná záležitost (a platil za hřích, za který bylo nutno pykat), ale až v novověku a dnes v retro-fundamentalistických proudech je chápán jako neomluvitelný trestný čin či generálně zakazován bez ohledu na okolnosti.
22.4.2007 21:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Já se tomu protipotratovému extremismu vůbec nedivím a docela jej chápu. Potratová svoboda je jedna z věcí, která snižuje již tak velmi nízkou porodnost.
22.4.2007 21:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Tohle jsi nemyslel úplně vážně?
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
22.4.2007 21:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Ale myslel. Protipotratáři v tom zoufale hledají způsob, jak porodnost zvýšit, škoda, že to tak snadno nejde.
22.4.2007 22:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
škoda, že to tak snadno nejde.
Každým příspěvkem žasnu stále víc ... nezlob se, ale tohle už mi zavání uvažováním o lidech jako o kusech.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
22.4.2007 22:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
22.4.2007 18:52 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
V Dobe Internetu, u ktereho mimochem vsichni sedime, neni "blby" novinar zadny problem..... V posledni dobe vseak clovek pri hledani informaci musi vedet, kdo ktere neoviny vlastni, protoze "tendencni" jsou tak trochu vsechny...
Daniel Kvasnička ml. avatar 22.4.2007 18:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Simunek je ta parodie na moderatora, co se vzdycky na Prime tak trapne snazi vyrovnat se Vaclavu Moravcovi?
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
22.4.2007 19:07 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Simunek je ta parodie na moderatora, co se vzdycky na Prime tak trapne snazi vyrovnat se Vaclavu Moravcovi?
Jenomže Moravec se právě ve vynucování těch "správných" odpovědí přímo vyžívá. Patrně podle nějakých zahraničních vzorů z BBC, akorát mu uniká, že namísto aby vytáhl z politika něco relevantního, tahá z něj pouze potvrzení vlastních, zpravidla irelevantních, tezí o tom, co má či nemá být.

Typické pro Moravce je např. pořádání dohod mezi politiky v přímém přenosu (Tak, X tady řekl toto, co mu na to odpovíte, co mu nabídnete vy?) jako by byl nějaký zprostředkovatel. Namísto aby se staral o kladení kritických otázek, stará se o to, aby se tam u něj u stolu politici vzájemně dohodli (a slíbili Moravci, že to udělají to a to).

Je to vůbec hrozně divný formát, ty české politické debaty. Stále stejné odpovědi stále stejných politiků na stále stejné otázky moderátorů - pak není divu, že jediné, co z té šedivé kaše utkví, jsou excesy jako ten o Paroubkově prezidenství...
freshmouse avatar 23.4.2007 21:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Jinými slovy, vhodným moderátorem bys byl jen a jen ty, protože tomu rozumíš a rozumíš nejlíp.
23.4.2007 21:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Jinými slovy, vhodným moderátorem bys byl jen a jen ty, protože tomu rozumíš a rozumíš nejlíp.
Váš předpoklad, že kritik musí být nejprve lepším tvůrcem než kritizovaný, aby si mohl dovolit kritizovat, je stará vesta a kromě toho neplatný ;-)
22.4.2007 20:30 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já nechci být prezidentem.
22.4.2007 22:07 Jiří Hlinka | skóre: 29 | blog: zapisky | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bohužel jsem se na "Primáckou" debatu nedíval, ale jestli je pravda to co píšeš (a nemám jedinej důvod tomu nevěřit), tak je to teda síla - hned jsem se mrknul na novinky.cz a aktualne.cz, mezi hlavníma zprávama je i "Paroubek by chtěl být v budoucnu prezidentem" (novinky) a "Paroubek přiznal, že zvažuje kandidaturu na Hrad" (aktualne). To je teda pecka :-).
Díky za info,
Jirka
23.4.2007 10:13 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No to je klasika českých médií. Proto jsem přestal sledovat zprávy na ČT1 (ačkoliv jsem doufal, že tohle nikdy neřeknu, tak Nova prostě podává detailnější informace a méně často se tam ozývá věta "podle deníku Aktuálně.cz"), zcela ignoruji "politické debaty", kde se výkvět žurnalistického odpadu snaží dotlačit politiky (kteří také neprojevují příliš mnoho intelektu) do svých předem připravených a zcela nesmyslných výroků a hlavně nečtu noviny, protože v ČR nemáme jediný nebulvární deník...
θηριον ειμι
23.4.2007 10:27 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
"politické debaty", kde se výkvět žurnalistického odpadu snaží dotlačit politiky (kteří také neprojevují příliš mnoho intelektu)
Na druhou stranu jde hlavně o infotainment, takže politik nebo vůbec host, který odpovídá příliš chytře

a) totálně rozhodí moderátora (občas se to stává v pořadu ČT Události, komentáře, kde se redaktoři evidentně na rozhovory nestačí dostatečně připravovat a nejsou natolik profesionální, aby dokázali pokračovat i v případě, kdy jejich host odpoví něco jiného, než čekali a co se mu snažili už formulací otázky podsunout)

b) nasere většinového TV-diváka, protože "je ňákěj moc chytrej" - většinový divák neocení (často vůbec nepochopí) ani vtip ani ironii, ten je spokojenej pouze tehdy, když se dozví to, co už dávno věděl, že politici jsou svině, co se jen tak vymlouvaj

Takže takový příliš inteligentně reagující politik si udělá jen nepřátele, protože nedovolí ani moderátorovi ani divákovi, aby se cítili jako vítězové. To mu obě skupiny nezapomenou. Není příliš chytré vypadat příliš chytře ;-)
23.4.2007 17:37 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek chce být prezidentem aneb Bída českých médií
ČT Události, komentáře, kde se redaktoři evidentně na rozhovory nestačí dostatečně připravovat
Jo, to je pořad za všechny prachy. Někdy si myslím, že na školách, ze kterých jdou redaktoři takových pořadů, by se mělo začít důsledně používat fyzické násilí jako výchovný prostředek. Třeba by jim pravidla chování v dialogu namlátili do hlavy :-).

Ovšem ještě neschopnější redaktoři než v Událostech, komentářích jsou v Dobrém ránu s ČT. Otázky, které jsou schopné položit redaktorky tohoto pořadu by imho měly být důvodem pro odebrání volebního práva a separaci v léčebně pro duševně choré :-D.

Ale myslím si, že by politické scéně neuškodilo, kdyby se udělala nějaká inverzní varianta nováckého Kotle. Místo bandy debilů, kteří nejsou schopni ani položit otázku formou souvislé věty a do studia přišli jen do očí nadávat politikovi, o kterém ani nevědí jakou funkci zastává, by se ve studiu sešli odborníci na danou problematiku a lidé s alespoň základním vzděláním a kultivovaně by se pokoušeli dobrat závěru (ať už toho, že nesmyslná novela zákona prošla jen díky silné lobby a úplatkům nebo toho, že novela nebude, protože na ministerstvu není jediný kompetentní člověk, který by ji připravil :-D). Průměrný český volič by si dál mohl zanadávat u svého Kotle a ti, kterým jde i o fakta, by se konečně dočkali odpovědi.

Btw. mnohdy lituju i politiků, které nemám rád, a obdivuji jejich trpělivost. Kdyby se mě někdo po třetí zeptal na otázku na kterou jsem dvakrát odmítl odpovědět, asi bych mu to vysvětlil židlí do hlavy :-D...
θηριον ειμι

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.