Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 09:24

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
xxx avatar 22.3.2008 21:53 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Samozrejme ze jede na Linuxu. Krom toho, ze je to ma snad ve vsech obchodech v popisku, tak je to pomerne znama vec. Navic google na dotaz "ovislink + linux" da pomerne jednoznacnou odpoved.

Nakonec si musim rypnout. To uz jsou dnes lide tak nepozorni, ze jim unikaji naprosto jasne veci, nebo jsem jen nepostrehl ironii v blogu.

Please rise for the Futurama theme song.
kozzi avatar 22.3.2008 22:02 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
nevim asi mam jinaci google :-D. Projel jsem namatkou 20 obchodu a ani v jednom se o slove linux nezminuji. jinak ovislink + linux mi vrati irelevantni udaje o ruznych diskuzich kde se rezi problemy s timto modelem v linuxu, ale nikde nic o tom ze jede tento model na linuxu.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
xxx avatar 22.3.2008 22:06 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?

No dobre s tema obchodama jsem trosku prestrelil. Nicmene staci dotaz doplnit o spojeni "wl 5450", cimz se dostonam k tomu, ze je tam jakysi realtek, a odtud se dostanem k tomu, ze na tom muze bezet linux.

Proste nekdo si to zjisti, a nekdo se holt trochu hloupe zepta.

Please rise for the Futurama theme song.
kozzi avatar 22.3.2008 22:16 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
To ze mas rejpavou, nevadi hlavne ze mi tve odpovedi pomuzou ;-)
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
Luboš Doležel (Doli) avatar 22.3.2008 21:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hlavně že je to v tom výpisu hned několikrát napsané ;-)
kozzi avatar 22.3.2008 22:03 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
JJ, já se chtěl jen ujistit. Jinak pokud to jede na linuxu, tak by mi měli poskytnout zdroje od firmware ne?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
xxx avatar 22.3.2008 22:09 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Hledej "realtek firmware sources download". :-), hehe mam rejpavou naladu dneska...
Please rise for the Futurama theme song.
kozzi avatar 22.3.2008 22:12 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Dík za nakopnutí jsem tam furt cpal ovislink a vubec me nenapadlo tam nacpat chipset.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
22.3.2008 22:56 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Mají je dokonce i dobře dohledatelné na oficiálních stránkách...
Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
Grunt avatar 22.3.2008 22:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co jiného než Linux(resp. BSD, ale to je jedno) by ta mělo jet?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kozzi avatar 22.3.2008 22:12 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
No právě to BSD :-D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
Grunt avatar 22.3.2008 22:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
No právě to BSD :-D
No pokud vím tak Linux používá Network BSD Stack, takže je to téměř stejné(už se těším na salvu kamenů). Navíc OpenSource jako OpenSource, pokud jsou k tomu zdrojové kódy, tak je úplně jedno co tam běží.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kozzi avatar 22.3.2008 22:24 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Jo, ja nerikam ze ne, me slo o neco jineho, ale to je jedno co jsem potreboval vedet uz vim.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
Věroš avatar 22.3.2008 22:34 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
No pokud vím tak Linux používá Network BSD Stack.
Ne, Linux má sice BSD sockety, ale tím veškerá podobnost končí. V prvních verzích síťování se sice BSD stack používal, ale klucí linuxoví pak komplet celé síťování přepsali.
Školím Ansible
Grunt avatar 22.3.2008 22:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
V prvních verzích síťování se sice BSD stack používal, ale klucí linuxoví pak komplet celé síťování přepsali.
Myslel jsem si to . Proto také "už se těším na salvu kamenů". A jaký je pak mezi nimi rozdíl? Umí ten z BSD něco víc oproti tomu Linuxovému? Ptám se, protože všechno je to OSS, takže když už se úplně nechce, tak stačí vzít zdroják a překopírovat si ho do svého. (Teda samozřejmě krom cesty Linux -> BSD, ale takové blbosti jako licence nechme prosím stranou).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
23.3.2008 02:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
tak stačí vzít zdroják a překopírovat si ho do svého.
ROFL. Přeji hodně zdaru :-) Pak mi pošli zkompilované kernely. :D
22.3.2008 23:23 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Všechny podobné krabičky, se kterýma jsem se zatím setkal, běžely na Linuxu, ať už to byly APčka, ADSL modemy nebo set-top-boxy...
I am Jack's wasted life.
Cubic avatar 23.3.2008 09:52 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
napriklad posledni verze nekterych domacich wifirouteru od linksysu jsou pohanene vxworks, zkrouhli tomu i hardware takze se tam linux uz nenacpe ani kladivem
ne zebych si stezoval, dela co chci, bastlir nesjsem a nepamatuju si, ze by o sobe za ten rok dal vedet, proste funguje
23.3.2008 00:10 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mohlo by tě zajímat Appro http://www.appro.cz/. Používám tu verzi na Airlive 1120AP celkem spokojeně už asi 3 roky.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
23.3.2008 08:24 vlanav | skóre: 24 | blog: Dlouhý den
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
O APPro jsem taky uvažoval, údajně jsou někde i zdrojové kódy - ale najít je na stránkách approsoftware.com je docela obtížné (mi se to teda nepodařilo). Nakonec jsem koupil Asus WL-500gP a nahrál tam X-Wrt.
23.3.2008 10:41 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Zajímavé.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
23.3.2008 02:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
On dneska google, ani nmap nefunguje? :-)
23.3.2008 09:28 boriz | skóre: 4 | Localhost
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
to asi nefunguji no, dyz sou ty velikonoce :-D
I slackwaristi maji sve dny
frEon avatar 23.3.2008 09:29 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
vzdyt je nedele
Talking about music is like dancing to architecture.
23.3.2008 13:37 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemyslis spis ovislink 5460? At uz tak nebo tak, je to rtl8186 hardware, kterych je vsude plno. na tyhle bazi (realtek wifina, realtek SoC a 2 ethernety) bezi valna vetsina dnes prodavanych wifi routeru.

Obecne nejvymakanejsi firmware je APPro, le routovaci verze je jen za penize. freeware verze umi pouze bridge, coz je nanic. Taky dobry je AProuter (tez za penize), ale to uz toho tolik neumi. Nejlepsi volne sehnatelnej firmware co tam lze nacpat je ten od WRT-311 (ale jen do verze 1.5.3, vyssi maj ochranu proti nahrani na cizi HW). Jestli lze ten firmware legalne nahravat do jinych krabicek jsem nepatral.

Bohuzel vsak musim konstatovat, ze nevim o zadnem zcela svobodnem firmware pro rtl8186 krabicky, podobne jako je OpenWRT (ten tam nejde).

Takze pokud potrebuju z docela slusneho HW s mizernym firmware (ovis5460, ccwa2204,...) udelat pouzitelnou krabicku, nacpu tam WRT-311. Navodu je na webu plno.

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
24.3.2008 10:46 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ovislink WL-5450AP Linux nebo ne?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Samozrejme, ze to jede na Linuxu a samozrejme ze lze do toho nahrat Linux. Napriklad appro... I kdyz to je celkem neschopne a clovek tam musi veci resit vlastni tvorbou :) (Mam samozrejme na mysli placenou verzi)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.