Portál AbcLinuxu, 29. října 2025 04:57
Při pokusu o přihlášení mi to zamítá obě čísla:
Je nám líto, ale do Internetové samoobsluhy lze vstoupit jen s telefonním číslem, které je aktivní v síti Vodafone.To by mě zajímalo, jestli by jim stačil screenshot až bych jim nezaplatil účet s tím, že už nejsem zákazník :D
Je nám líto, ale do Internetové samoobsluhy lze vstoupit jen s telefonním číslem, které je aktivní v síti Vodafone.Mne sa stalo to isté, skúsil som sa prihlásiť znova a šlo to
Zatim poslali jen uctivou odpoved, ze splatnost faktury je za mesic a zbytek ze proveruji.
Ale uz je to hodne let, detaily si nepamatuju.
. A nevím, co je na něm špatného, protože 0,35/1,50 kč za smsky to neměly v té době ani Platinové tarify Eurotelu. Přitom na střední všichni smskovali jak draci. I tento tarif byl k nezaplacení!
Presto je Vodafone nejrozumnejsim operatorem na trhu, i kdyz vic nez kde jinde si myslim zde plati "mezi slepymi jednooky kralem"Mohl bys to nějak rozvíst?
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.