Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 06:30


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
8.10.2009 06:53 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jojo, mně vadí i to nezničitelné prázdné okno které se tam objevilo ve verzi 2.6.
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
Max avatar 8.10.2009 07:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
A nejsi sám. Přehození statusu hlavního okna na toto mně teda moc nepotěšilo :(. Ale třeba to byla předzvěst singl-mode režimu.
Nicméně osobně nemám problémy si zvykat na nové věci, takže asi tak :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
8.10.2009 11:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
To se mi naopak líbí.
mirec avatar 8.10.2009 12:00 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Radšej ani nepočítam koľko krát som si kvôli tomu omylom zatvoril celý gimp. Dá sa to nejako prepnúť do povedzme "nomrálneho" režimu?
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
8.10.2009 15:43 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Tiez by som ocenil nejaky trik, ktorym to nebude nechavat prazdne okno.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
frEon avatar 9.10.2009 00:20 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
jo, to mi taky vadi. okno prekazi kdyz ho nepotrebuji - treba kdyz pouzivam ufraw plugin. A je nelogicke, kdyz mam otevreny nejaky obrazek a oteviram dalsi.
Talking about music is like dancing to architecture.
9.10.2009 01:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
okno prekazi kdyz ho nepotrebuji - treba kdyz pouzivam ufraw plugin

Jak? Plugin používám taky a jeho okno překryje všechno ostatní, takže mne nenapadá, jak by to okno mohlo překážet.

Jan Drábek avatar 8.10.2009 07:42 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Bylo by hezké tam napsat verzi ;-)

01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
otula avatar 8.10.2009 07:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
No jo, přímo "verze" je to 2.7.1, jinak se tedy jedná o aktuální GIT verzi :-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.10.2009 08:34 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Třikrát sláva, to to trvalo :)
8.10.2009 09:25 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Jo, to určitě. Zase se namísto užitečné funkcionality (16bit...) implemetují úlitby pro windowsáře, kteří si vzápětí najdou jiný důvod, proč je GIMP nepoužitelný.
8.10.2009 10:55 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Pred pár mesiacmi prebiehala, na ich mailing liste, debata, či by nebolo dobrá 16 bitovú podporu pridávať postupne (tak, ako to napr. urobili pri Photoshope). A teda, že najskôr by Gimp vedel načítať 16 bitové obrázky a vedel by pri takých obrázkoch zmeniť kontrast (a podobné efekty). Jeden z vývojárov na tom aj niečo robil, ale debata okolo toho utíchla veľmi rýchlo a nič zaujímavé sa neudialo.

PS: Za tým pokusom pridať aspoň nejaké 16 bitové vlastnosti stál rovnaký človek, ako je teraz za tým Gimpom s jedným oknom (a teda Martin Nordholts).
8.10.2009 10:36 decumanus | skóre: 12 | blog: Clusium
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

 Neboj, uřvanci si najdou jiný důvod. :-)

otula avatar 8.10.2009 11:09 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
No, to asi jo :-) Předpokládám, že i kdyby byl GIMP kopií Photoshopu, tak jim bude vadit, že se jmenuje jinak ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.10.2009 12:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Copak Photoshop, ten je aspoň opravdu lepší (i když v tom, co většina uživatelů nepotřebuje), ale fascinuje mne, kolik lidí si na editaci fotek radši koupí Zoner, než by vyzkoušeli GIMP.
otula avatar 8.10.2009 12:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Když už na to přijde, tak mám pocit, že největší mánie je Photofiltre ve freeware verzi, protože v diskuzích na Lidech padají neustále dotazy, jak v tomto programu dělat nějaké pokročilejší úpravy (nejlépe kliknutím na jedno tlačítko :-))
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.10.2009 17:56 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode

to na mňa každý nakričí, keď odporučím GIMP, pretože je "slabý". Proste, nekonajú sa filmové efekty typu "jednotlačítková úprava všetkého a znásobenie rozlíšenia na 127 MPix z fotky z mobilu"

Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
otula avatar 8.10.2009 23:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Hlavně neumí udělat stiskem jednoho tlačítka „takowou tu kůlowou fotešku, aby byla bílá a někde barewná“ ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
9.10.2009 17:55 bluemoon
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
v menu to umi odsytit urcitou barvu pouhym jednim tazenim viz: http://bluemoon.nazory.cz/view.php?cisloclanku=2008100003
cezz avatar 8.10.2009 10:38 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Konecne to bude pouzitelne na mac os :)

Computers are not intelligent. They only think they are.
8.10.2009 10:43 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
To, že má Windows nepoužiteľného správcu okien som vedel, ale podľa toho čo píšeš na tom nie je Mac OS X oveľa lepšie. :)
8.10.2009 11:45 neal_cz | skóre: 29
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Možná to je i o něco horší. Přepnutí do jiného okna vyžaduje dva kliky myší (jedním se aktivuje dané okno, druhým vyberete požadovaný nástroj). Na druhou stranu, velmi rychle jsem se naučil potřebné klávesové zkratky, takže to vlastně bylo i prospěšné :-)
4.1.2010 23:43 kmarty | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
(Pozde ale prece)

V MacOS, v nastaveni X11 mas skrtatko "Click-through inactive Windows" s popiskem:

When enabled, clicking on an inactive window will cause that mouse click to pass through to that windows in addition to activating it.

Ze nevis k cemu to slouzi? :-)

Taky jsem na tohle Gimp pod Macem proklinal. Nez jsem objevil ze to neni vec Gimpu, ale nastaveni X11 rozhrani.
cezz avatar 8.10.2009 11:51 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode

No on je pouzitelny dost dobre, ale prave Gimp potrebuje X server a tam je to fakt zlee.. Napriklad Photoshop ma na OS X viac oknovy interface a ten funguje super. (dokonca dovolim si tvrdit, ze omnoho lepsie ako na win, alebo defaultnom GNOME a pod.) Cize nie je problem s viacerymi oknami, ale konkretne s X serverom..

Computers are not intelligent. They only think they are.
8.10.2009 20:29 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
8.10.2009 20:32 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
cezz avatar 9.10.2009 15:37 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode

To je mozne, ale default je viacoknovy interface a ten funguje na Mac OS skvele. (To jedno okno tam vidim ako alternativu pre ludi, co presli z win, inac mi nenapada, na co by to bolo dobre..)

Computers are not intelligent. They only think they are.
8.10.2009 15:37 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Kdyby mělo Gnome/Gtk dokovatelné/odtrhnutelné panely, jako to má KDE nebo Eclipse odedávna, nebylo by od začátku co řešit. Každý by si to nastavil jak mu vyhovuje.

Přemek Vyhnal avatar 8.10.2009 17:58 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode

v inkscapu to je

NO RAPTORS!
Jendа avatar 8.10.2009 16:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Auéé...

No nic, asi bych neměl hodnotit, když jsem to ještě nevyzkoušel. Ale co se mi ze screenshotu zdá, že je nedořešené, jsou
  1. dva monitory (jak se dají okna s nástroji na druhý monitor/jinou plochu?!)
  2. možnost roztáhnutí obrázku do fullscreenu/libovolné posouvání po obrazovce (když upravuji "Levels" fotky, tak s oknem obrázku po svém 1280x1024 vždycky různě šachuji, abych si mohl dát co největší zoom a zároveň viděl histogram)
  3. otevírání více obrázků, každý na jiné ploše
Chápu, že si uživatelé neschopných WM stěžovali. GIMP je na Windows (bez instalace speciálního programu pro virtuální plochy + always on top) opravdu nepoužitelný. Ale proč proboha musí kurvit ovládání i nám, uživatelům, jejichž WM tak základní operace umí už desetiletí?!

GIMP 2.6 byl taky krok špatným směrem, menu rozdělené na obecné věci (nový soubor, nastavení) a věci specifické pro konkrétní obrázek mi přišlo mnohem logičtější :-(.

Co všichni pořád vidí na tom, že Photoshop má svá okna uzavřená ještě v jednom okně? Co by se stalo, kdyby tam to velké objímající okno prostě nebylo?
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
stativ avatar 8.10.2009 16:25 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Půjde to vypnout…
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
otula avatar 8.10.2009 16:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Don't worry, be happy :-) Je to volitelné, můžeš používat klasické rozložení (pokud se dá za klasické považovat to velké šedé okno).
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
otula avatar 8.10.2009 16:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Koukám, že bych neměl dopisovat příspěvek po dlouhém telefonátu, vypadám pak jak kretén, který dubluje odpovědi :)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
8.10.2009 16:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hurá.
Ty jednotlivý okýnka, to byla hrůza. Si člověk musel vyhradit jednu celou plochu jen pro gimp.
Teda né že bych v Gimpu nějak často pracoval, ale občas se to hodí, že...
What Big Oil knew about climate change
Jendа avatar 8.10.2009 16:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Ty jednotlivý okýnka, to byla hrůza. Si člověk musel vyhradit jednu celou plochu jen pro gimp.
Nebyl to účel? :-p
8.10.2009 17:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Nějak si nedokážu přestavit, že bych pracoval s grafickým editorem a neměl ho přes celou plochu.
8.10.2009 20:04 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Jaké máš rozlišení?
8.10.2009 20:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
1600x1200
8.10.2009 21:07 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Já takhle velká okna nedělám. A mohl bych - mám 2560x1600. Většinou mám otevřených 5-6 oken a v těch oknech přepínám záložky. Vlevo nahoře mám okno televize (MeTV), pod ním okno instant messengeru (sim). Pravá část obrazovky je pracovní - mám přes ní většinou browser (opera), filemanager (krusader), atd. Vertikální hranici měním podle typu "práce" zhruba od čtvrtiny do půlky. Konzolu (yakuake) otevírám málokdy, ale když se rozjedu, tak mám i tam 5+ záložek. Jediný Gimp mi nezapadá do tohoto systému.
8.10.2009 23:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Řeč byla o GIMPu a u toho bych klidně snesl i větší. Většinou pracuji s rozměrem 3906x2602 pixelů, takže situace, kdy by byla pracovní plocha příliš velká, nehrozí.
8.10.2009 21:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Nějak si nedokážu přestavit, že bych pracoval s grafickým editorem a neměl ho přes celou plochu.
A kde si se toulal, když se rozdávala představivost? ;-)
8.10.2009 23:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Zdůrazňuji, že jsem psal "bych", ne "by někdo".
8.10.2009 23:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Jj však jó... já to myslel spíš ve smyslu "nikdy neříkej nikdy", tedy že většinou si člověk zvykne na úplně jiný styl práce, je-li to nutné, přestože předtím by to považoval za nemyslitelné.
Naštěstí ve světě open source má většinou člověk možnost volby, a tak si každý vybere, co mu nejlépe sedí - což většinou znamená to, na co je zvyklý z dřívějška ;-)
8.10.2009 18:44 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevím, proč je potřeba nazývat uživatele takto expresivně. Já osobně jedno okno radostně vítám. Konečně tu nebudu mít (jinak dobrou) aplikaci s (budu teda taky zbytečně expresivní :-)) blbým UI, které mě nutí měnit své chování. Ve stávajícím UI pořád hledám a zvedám okna. Po změně UI přejde na GIMP spousta uživatelů a to je jedině dobře. A taky je určitě dobře, že to půjde vypnout.
Jendа avatar 8.10.2009 18:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Ve stávajícím UI pořád hledám a zvedám okna.
Možná máš špatně zkonfigurovaný window manager...
8.10.2009 19:12 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Na woknech i na siduxu (KDE)?
Jendа avatar 8.10.2009 20:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Nevím. Já mám KDE (3.5) zkonfigurované tak, abych okna lovit nemusel.
8.10.2009 21:15 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
A dá se někde nastavit, aby se aspoň "zvedl" Toolbox, když dám aktivitu nějakému dokumentu?
Jendа avatar 8.10.2009 21:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Hmm, to asi ne. Já mám si GIMP spouštím na zvláštní ploše...
Jendа avatar 8.10.2009 21:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
8.10.2009 21:38 uřvanec
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
To používám jen zcela výjimečně, nevidím v tom výhodu. Gimp si to ale vynucuje, chybějící okno je tak nahrazeno celým desktopem. Já spíš používám rozložení "vše v okně s toolboxem", takže s dokumentem mám jen 2 okna, to už jsem ochotný překousnout - ale chybí mi dokumenty v záložkách, možnost jedním trhnutím zabrat pro aplikaci více/méně místa, jedním kliknutím minimalizovat/maximalizovat... prostě to, co u mě dělají všechny ostatní aplikace.
9.10.2009 11:21 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
To používám zásadně u všech programů. Není problém mít na jednom z 20+ desktopů přesně zachovaný stav práce rozdělané před dvěma týdny a moci se k ní vrátit. Který jiný styl toto umožňuje?
otula avatar 8.10.2009 23:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Nevím, proč je potřeba nazývat uživatele takto expresivně.
Nenazývám takto uživatele. V závěru zápisku jsem vysvětlil, že mám na mysli skutečné uřvance, kteří (především v diskuzích na Živě, kam mne jednu dobu bavilo chodit) vykřikují, že GIMP je k ničemu (tohle není citace, ale volba velmi slušného výrazu), protože má 3 okna (a tohle nepíšu s nadsázkou, tyhle výroky tam byly k přečtení skutečně velmi často).
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Grunt avatar 8.10.2009 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak a teď se bude nadávat na co? Na to, že to není Photoshop a nebo na to, že k požadované kouzelné úpravě je potřeba víc kliků a znalosti o zpracování obrazu?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
8.10.2009 19:57 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode

 Na absenci kontextové nabídky? (respektive, kontextová nabídka je vlastně menu nabídka)

Ne, že bych se za to bil, ale pro ostatní to je nezvyk...

Grunt avatar 8.10.2009 20:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Na absenci kontextové nabídky? (respektive, kontextová nabídka je vlastně menu nabídka)
Co to? Není to náhodou to co se zobrazí po kliknutí pravým tlačítkem myši do obrazu?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
19.10.2009 22:11 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Jenomže to zobrazí nabídku, která je dostupná jako menu nahoře. Jiné programy (nevím jak photoshop, pracoval jsem s corel photo-paintem) nabídnou nabídku, která se váže k práci s vrstvou, výběrem apod. podle toho, kde je zrovna kurzor myši.
8.10.2009 19:40 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem za to rád. Doma nemám takové rozlišení, abych ho mohl používat ve více oknech.
Jendа avatar 8.10.2009 20:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
A jak se liší ta „novinka“ od toho, kdyby sis dal teď ta okna vedle sebe?
8.10.2009 21:48 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Tak, že se mi vedle sebe prostě nevejdou, různě se mi překrývají apod. BTW mně nynější rozhraní taky vyhovuje a na větších monitorech je mnohem lepší. Doma ale uvítám simple mod.
Jendа avatar 8.10.2009 21:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Vždyť co do velikosti jsou ovládací prvky úplně stejné.
otula avatar 8.10.2009 23:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Tady ten zmíněný problém docela chápu. Každý otevřený obrázek "má tendenci" zalézat okrajem pod některý nástrojový panel, což se touto inovací vyřeší. Ale jak jsem psal - sám preferuji raději tabulátor.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2009 20:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Je to jediné okno v liště, a tudíž když na něj kliknu, ukáže se mi celá aplikace a ne jen jedno z X "podokýnek".
otula avatar 8.10.2009 23:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Jsem za to rád. Doma nemám takové rozlišení, abych ho mohl používat ve více oknech.
Docela si protiřečíš. Tahle novinka je vhodná právě pro velká rozlišení, pro malá je naprosto nevhodná. Pro malá rozlišení (což jsou skoro všechny monitory) existuje klávesa tabulátor, kterou skryješ nástrojové panely a můžeš využít maximum místa pro samotný obrázek. Tato novinka ti to znemožní. Navíc (pokud pracuješ s více než jednou fotkou), ti sežere ještě široký pruh nahoře, takže ti okouše půl pracovní plochy.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Jardík avatar 9.10.2009 00:03 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Kdyby nebylo super moderní do tabů cpát náhledy velký jakkráva, tak by to místo nezabíralo. Bohatě by stačilo zobrazení náhledu na mouse-over na záložku. Jenže gnome/gtk je pro slepý a tak musí být všechno obrovské, aby to zabíralo půl obrazovky.
Věřím v jednoho Boha.
otula avatar 9.10.2009 15:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
V tomhle s tebou mohu jen a jen souhlasit :)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
10.10.2009 21:47 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Jenže gnome/gtk je pro slepý a tak musí být všechno obrovské, aby to zabíralo půl obrazovky.

Správně, a tak to má být. Je to 64bitové, takže všechno přece může být dvakrát větší.
10.10.2009 23:05 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kedysi by som uprednostnil staru verziu, dnes uz na to ani nemam miesto, 6 plnych desktopov. ked chcem na chvilu pustit gimp, tak je jedno okno efektivnejsie
otula avatar 11.10.2009 09:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Single-window mode
A v čem je jedno okno úspornější? Ať hledám, jak hledám, jediná úspora je na taskbaru. Pracovní plochou šíleně plýtvá - nebudu to měřit, ale odhadem bych řekl, že při rozlišení 1280x1024 sežere single-window mód zhruba 1/4 - 1/3 pracovní plochy navíc.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.