Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 00:14

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
pools avatar 2.4.2010 01:55 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pořád čekám, jaký sociální experiment z tohohle zase vypadne...
Vivre libre ou mourir!
2.4.2010 06:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
A jaký by jste si přál?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
pools avatar 2.4.2010 07:55 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Krátký...
Vivre libre ou mourir!
2.4.2010 07:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Tak si ho vymyslete. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
2.4.2010 21:56 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Příští zápisek bude: "Baf a mám vás - ha ha" a obrázek vyplazeného jazyka :-).
=^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2010 22:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
...rozepnutého poklopce :-D
xkucf03 avatar 3.4.2010 12:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše (a)sociální eXperiMENT
Co máte všichni s těmi sociálními experimenty? (už mne z toho taky někdo osočoval – a přitom jsem psal normální blog)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Dalibor Smolík avatar 2.4.2010 08:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, trochu neveselé zamyšlení po ránu na Velký pátek, ale pravdivé. Čas plyne rychle, děti rostou a stárnou. A dostávají se do věku, který už není rozhodně dospívání .. Ve vztazích to dnes nemají lehké muži ani ženy - ono to vyjde tak nastejno. Ale dnes hlavně mladé ženy jsou velmi emancipované, což je na jednu stranu dobře, ale na druhou - platí daň za vztah. Ženy dnes jsou finančně nezávislé - a tak snadno řeknou muži, ať jde kam chce, protože neumyl nádobí ..drobné zaškobrtnutí a vztah je pryč. Samozřejmě, obráceně je to také. Vidím to u dcery. Najednou přerušila dlouhletý vztah a řekla, že se prostě rozcházejí. Ze dne na den. Její nový partner je z okruhu jejich známých a všichni se vídají a scházejí na televizi ... za našich časů takové rozchody byly "na život a na smrt" :-) .. jo, je jiná doba. Ale jak příjdou děti, všechno je jiné. Samoživitelka to má vždycky těžké - dřív i dnes. Ženy by si měly takovou situaci rozmyslet - a snažit se zodpovědně provádět výběr partnera, který by je nenechal na holičkách. Ale ono je to opravdu nesnadné ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
2.4.2010 09:46 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
ludia sa nikdy nevedeli uspokojit s tym co maju, ale teraz je nova doba a nevedia s tym uz ani zit...
2.4.2010 09:55 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

zdravim, pane Jilek, dekuji za Vas blog a tento clanek. Mam stejny nazor na rodinu / deti / penize. Ano penize jsou dulezite, respektive hodne ovlivni, ale co by nemely ovlivnit je to uvnitr nas. System postaveny na "penize jsou vzdy az na prvnim miste" neni dobry, rekl bych dokonce ze je spatny. Stara pravda rika, ze ty nejdulezitejsi veci na svete jsou zadarmo, pripadne je nelze koupit - cas, zdravi a lasku....

Jirka

2.4.2010 10:02 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Bohužel, stará pravda fungovala v roce xyz, kdy každé lékařské ošetření nestálo 500,- a nedejbože nějáká blbá nemoc, na kterou jsou prášky za 1000,- měsíčně, takže dneska už tam patří asi jenom ten čas a láska, protože zdraví už Vám dnes zadarmo nikdo nedá....
Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
2.4.2010 10:14 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)

pekny den preji, zdravi dostavate do vinku pri narozeni.... Tedy vetsinou. Za nemoci s kterymi se potkate pozdeji si muzete sam, vetsinou. Pravdou ale zustava ze si zdravi nemuzete koupit.

Jirka

Dalibor Smolík avatar 2.4.2010 10:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Za nemoci s kterymi se potkate pozdeji si muzete sam, vetsinou.
To platí jen do určité míry. Člověk těžko ovlivní, že bydlí za elektrárnou, v zaprášených Holešovicích nebo v blízkosti uranových dolů...Určitě se dá leccos udělat, zdravě se stravovat, sportovat (tohle všechno nedělám :-)) a nekouřit. Hodně to ovlivní, ale zdaleka ne všechno. Člověk se buď narodí se zdravým kořínkem nebo ne.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
2.4.2010 10:49 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
OK, proto jsem tam napsal to sluvko - vetsinou. Jirka
2.4.2010 13:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Pokud se dobře pamatuji s těmi prášky, tak je spoluúčast do 5000Kč ročně. Je fakt, že pojištovna všechno nehradí v plné výši, ale acylpyrin si vážně raději koupím, než si pro něj jít k doktorovi aby mi ho napsal. Co se zdraví týče, tak zdraví není nikdy zadarmo i preventivně. Jíst jinak, žít jinak atd.

Pořád přemítám z jakýho důvodu lidé do toh nejcennějšího co mají, vlastní život a zdraví, nehodlají investovat víc než do chlastu, cigaret a podobného sajrajtu, když všichni víme, že to zdraví ani psychické ani fyzcké nedodá. Z hlediska dlouhodobého i takzvaně mírného užívání.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
2.4.2010 13:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Jo taky Jirko zdravím
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2010 10:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Šéfe, mně se vůbec nelíbí duševní rozpoložení ve kterym se teď nacházíte, kdybych nevěděl že jste psycholog, začal bych se o vás možná i bát... :-(
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
Fuky avatar 2.4.2010 11:03 Fuky | skóre: 52 | blog: 4u
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Pěkný blog k zamyšlení. Představa ideálního stavu mezi rodiči a dětmi v dobách dávno minulých, s tím jak je to dnes strašné a kam to spěje, mi přijde značně úsměvná. Předně ze starých vzpomínek se vždy vytrácí to špatné, takže vzpomínky na minulost jsou vždy "růžovější" než ve skutečnosti byla.

Dále mi přijde, že většina lidí má v určitém věku stejné utkvělé představy jako jejich vrstevníci. Puberťáci si myslí, že jsou středem vesmíru a rodiče jim jen brání v rozletu. Mladí si kreslí svět narůžovo, po prvním styku s realitou mají tendenci ho změnit k lepšímu, časem jim docvakne, že tudy cesta nevede, protože všechno má svůj smysl. No a ti starší mají zase tendenci říkat: "Kam ten svět spěje. Já už to nějak doklepu, ale vás mladé lituju. Jó to my, za našich mladých let, my jsme se chovali mnohem lépe".

A pak se časem člověk dozvídá, jak se chovali ve svém mládí tihle sedmdesátiletí "andílci". Neuměli žít ve vztahu, neměli tušení jak podpořit jeho rozvoj, případně se včas rozejít pokud zjistí, že to nikdy klapat nemůže. Neuměli vychovávat děti, dost často je poznamenali na celý život nejen fyzicky, ale i psychicky. Ale to je extrém, který je nejvíce vidět. To, že byla spousta lidí, kteří to dělali na jedničku už není tolik vidět, ale kdyby nebyla nejsme tam kde jsme. Zkrátka spoustu věcí, o kterých nás někteří starší poučují, s tím, že my mladí to děláme úplně špatně, dělali ještě mnohem hůř. POZOR: Tím nechci říct, že jsou horší než my. Jen to, že jsou právě úplně stejní jako my. Jsme jen lidé, tvorové nedokonalí a chybující. Je to naše přirozenost, tak proč si ji nepřiznat.

Zkrátka mi přijde, že je to již tisíce let úplně stejné. Kdyby generace 1940, 1960, 1980, 2000 vyrůstala v jiných dobách tj. za působění odlišných okolních vlivů, tak by se chovala +- stejně, jako ta původní. Z toho je krásně vidět, že chceme-li "lepší a spravedlivější" svět, nezmění to portace předcházejících "vše dobře dělajících" generací dávno minulých do dnešní doby, ale pomůže jen změna okolních vlivů. Tj. spousta lidí, kdyby měla zkušenost z krušných dob, tak by si víc vážila toho co má dnes, otázka je jak dlouho by trvalo než by daným jedincům opět "otrnulo".

-- RÁMO: psí tábor , ETriatlon: Výuka plavání
2.4.2010 11:08 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
+1

Ale treba taky v sedesati budeme psat podobne veci :-)
Dalibor Smolík avatar 2.4.2010 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Souhlasím, že lidé jsou stále fyziologicky stejní, ale podmínky se mění. Po válce byla bída a každý měl to, co měl. Nihoko nenapadlo, že by měl nosit značkové boty, oblečení. Dnes to jinak nejde. Mládež, která nemá značkové oblečení, je out a nikdo se s takovými jedinci ve třídě nebaví. To je obrovský tlak na rodiče i na společnost. Těžko se to vymluví ..
Mladí lidé dnes cestují, mají možnosti profesního růstu a řada z nich bere profesi vážněji, než tomu bylo za nás v 70. letech. Na druhé straně - citové vazby, vztahy, všecho se ochuzuje. Proto má starší generace dojem, že je svět horší než býval - samozřejmě, pravda to není. Je jen úplně jiný. A porozumět mu není snadné.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
2.4.2010 11:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Svět a lidé nejsou horší než kdysi, jen něco zmizelo a něco přibylo. Otázkou je jestli to prospívá tolik společnosti, že stojí za to opustit model rodiny a podporovat samoživitelky a neplatiče alimentů. Plus to, že "závazky jsou nanic" a hlavně bavme se.

Jinak těm starostlivým. Není mi nic víc, než ostatním lidem. Jen to jednoduše umím srozumitelněji říci, co mi je a co mi není, než většina lidí. Oni zas umí něco jiného, co neumím já.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
2.4.2010 12:08 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkný blog, díky za něj.

Podle mne, je problém v tom, že lidé k sobě nemají úctu. Moji rodiče se za celou dobu, co jsem s nimi bydlel, pohádali snad jen jednou. Opravdu pohádali. Samozřejmě, že měli na dost věcí jiný názor, ale vždy se dokázali domluvit. Bez nadávek, řevu a skla létajícího vzduchem. Chovají se k sobě navzájem velice uctivě. Netušil jsem, že to není běžné.

Teď se k manželce, a i ona ke mně, chovám velice slušně. Nehádáme se. Proč bychom měli? Sice máme nervy dost často na pochodu (máme velice čilá dvojčata, taková demoliční četa), ale snažíme se řešit věci v klidu. Chci aby naše děti také poznaly, že se lidé k sobě mohou chovat slušně. U sousedů pod nama bývalo často velice "veselo". Hádky, nádobí létající vzduchem. Nechápu. Chudáci děti. Jen se modlím, aby toto nemusely zažít naše děti.

Lidé si kolikrát nadávají tak sprostě, že bych tak neřekl ani psovi. Děs. Bych si musel dát za rohem pořádnou po tlamě, kdybych takto měl mluvit s manželkou. Samozřejmě, že bývám občas nasraný, ale prostě nadávat sprostě manželce si nedovedu představit.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
2.4.2010 12:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
K tomu nadávání. U plavby jsme spolu mluvili takovým způsobem, že slyšet nás nezasvěcený, tak volá policajty, že se hodláme zabít. Takže, když mi kolega řekl "hele ty ču*a*u krvavej, smotej si ten drát."Tak to nebyla urážka, ale byla to laskavá výzva abych si udělal pořádek pod nohama, nebo mi ocelové lano uřízne bud nohy, případně se do něj zapletu a stáhne mě do vody a utopím se i s lanem. Atd, atd. Citlivé povahy si zcela jistě něco pomyslí, ale to pomyšlení nechám citlivým povahám. Oni si jistě mezi sebou říkají "ano prosím, jistěže,prosím, račte si to lano smotat. Počítač vypnout"

Samozřejmě s ženou jsem tak nemluvil a nemluvím a myslím, že moje partnerky by musely hodně vzpomínat, kdy jsem na ně zvýšil hlas. Případě když s námi jela moje žena, nebo žena někoho jiného, zcela určitě jsme se ovládali a dokonce jsme nemočili ani přes bort jako obvykle. Chodili jsme na záchod, i když to bylo přes půl parníku. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
2.4.2010 12:51 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Rozumím Vám. Když jsem byl na brigádě mezi zedníky, taky se bavili "trochu" jinak. Ale to slušné jednání jsem myslel spíše k manželce, rodičům a pod.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
2.4.2010 12:41 flaxa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
..ale prostě nadávat sprostě manželce si nedovedu představit. ..

ono vse zalezi na tom, jestli to funguje v posteli. Staci, abyste mel problemy v praci, pak prijdou problemy s erekci a jednoho dne Vam ta milovana manzelka rekne, ze jste se odcizili, ze odchazi a ta dvojcata bere s sebou. U soudu Vam vymeri vyzivne, ze dalsi vztah je nemozny a pak je jen krok k nadavkam, o kterych vubec nevite, ze je znate, nemluve o zidlich, nozich, strelnych zbranich ...
2.4.2010 12:55 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Asi máte pravdu. Jen mi přijde, že dneska lidé ze vztahů utíkají i kvůli prkotinám. Prostě kdejaká blbost a už se řeší rozvod. Když jsme se brali, slíbili jsme si, že v dobrém i zlém. Snad se dají některé věci překonat a ne se hned rozvádět. Omlouvám se Vám, ale asi jsem nenapravitelný romantik. Snad se mi to nevymstí a nepadnu hubou na tvrdou zem.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
=^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2010 13:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
pak prijdou problemy s erekci
dneska lidé ze vztahů utíkají i kvůli prkotinám. Prostě kdejaká blbost
:-O ???!!!
2.4.2010 13:14 flaxa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
jenom pro uplnost, nadmerny konzum alkoholu prinasi s sebou vyssi pravdepodobnost erektivni disfunkce i u muzu kolem 30 let.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2010 15:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Ale dyk já nechlastám nadměrně, to vy všichni chlastáte podprůměr. :-D
kotyz avatar 2.4.2010 16:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
vo to dyl nam bude stat a vo to dyl si vystacime se svyma staryma jatrama ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2010 19:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
...tywoe, ty ho máš stejně jenom jako věšáček na ručník ;-)
2.4.2010 17:07 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
+1
Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
MaFy avatar 3.4.2010 08:38 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
To ti nestaci standartni smajlik? Takle to tu prasit animakama z ICQ :-( To je snad horsi nez ty reklamy kolem....
Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
=^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 09:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
MaFy avatar 5.4.2010 21:39 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
To by zas bylo, aby KockoPower nerejpnul ;-)
Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
kotyz avatar 3.4.2010 11:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
tyhlety sou z qipu a ne z icq :-P
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 12:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
2.4.2010 13:16 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
ale ale, toto už je manipulace :-D
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
jirkaqwe avatar 3.4.2010 13:45 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
Rozbalit Rozbalit vše Re: Staré fotky (z lepších časů)
Lepší jsou občasné hádky (bez podpásovek) než když je doma dusno či se jeden z partnerů uzavře do sebe. Pokud je dusno či je jeden z partneru naštvaný a něco ho trápí je lepší, když druhý rovnou vyprovokuje hádku o něco na čem oběma nezáleží (nějaká pitomost) a zuřivě se o to hadat, dokud se oba neunavíte nebo vás nepřejde vztek. Samozřejmě s humorem, bez podpásovek a vytahování starých křivd.

Těch tzv. slušných lidí (vše řešili "civilizovaně", bez emocí), co je opustil partner, protože měl pocit, že vedle sebe nemá živou bytost, ale kus ledu je spousta.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.