Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 16:06


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Luboš Doležel (Doli) avatar 19.12.2010 15:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Anketu mám v plánu přesunout opět nahoru, dole se mi nikdy nelíbila. Budu ale muset vymyslet, kam s boxíkem ITBizu. Důvod, proč se ankety nestřídají, je jednoduchý. Je to schované dole, a tak na to zapomínám :-(

Aktuální volné pozice není přesun něčeho na jiné místo. Je to krátká reklamní kampaň od někoho jiného, než jsou ty ostatní. Už jen z principu nemůže být tam, kde má reklamu konkurence. Ten boxík mi pije krev svým ohavným vzhledem, každopádně ve výsledku buďme za každou reklamu rádi, ono těch inzerentů na Ábíčku až tak moc není. Mimochodem, tahle kampaň končí dnes o půlnoci, takže zítra to tu už nebude.

Ty zprávičky je taky třeba nějak vyřešit, zatím jsem se to snažil řešit usměrněním, když to nikam nepovede, tak budu tvrdší.

Co ale pozoruju já je to, že se mi nedaří shánět lidi na neodborné články. Rád bych třeba udělal seriál o SIP klientech pro Linux, ale nikomu se nechce. Zato když sháním někoho na programátorské články, mám výsledek docela rychle. Nechci, aby tu z toho bylo AbcProgramování, ale prostě potřebuju najít lidi, kteří mají čas a chuť psát "uživatelské" články a nebude to úplný brak.
Saljack avatar 19.12.2010 16:04 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Co furt máte všichni s těma zprávičkama. Tak je nečtěte nikdo není zvědavý na ty vaše (množné číslo) debilní komentáře. To, že někdo nereaguje na svoje zprávičky mi nepříjde vůbec divné, na to je nějaký zákon, že musí reagovat na debilní dotazy?

K těm článkům, je otázka, zda tady někdo vůbec stojí o uživatelské články. Rád bych ti pomohl něco napsat, ale bohužel nemám čas (znáš to škola) a můj pravopis také není nic moc. Co jsem tak nakouknul na minulé články za poslední měsíc, tak tam o programování jsou snad jenom články o otevřené Javě, takže s to není tak horké.

Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Luboš Doležel (Doli) avatar 19.12.2010 16:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Ono přibude - prozradím, že jazyk Go a Android.
Saljack avatar 19.12.2010 18:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Super nad Go jsem přemýšlel, protože mi přijde zajímaví a myslím, že o to bude celkem dost zájem. A Android se mi taky líbí. Takže pro mě to jsou super novinky :-D.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
19.12.2010 16:56 Atrament
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Když už se tu mluví o tom vzhledu a zprávičkách, zajímalo by mne proč se nadpisy zpráviček zobrazují celé, třeba na dva řádky, když jsem nepřihlášený a když se přihlásím tak se zobrazí pouze první řádek, v případě potřeby ukončený třemi tečkami... Zvykl jsem si proto chodit na ábíčko nepřihlášený.
Luboš Doležel (Doli) avatar 19.12.2010 17:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Protože dřív byl nějaký hloupý default, který se lidem zapsal do profilů. Je třeba vlézt do nastavení a tam si to změnit.
19.12.2010 20:47 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
No vida, díky za info...
Jendа avatar 19.12.2010 17:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
19.12.2010 17:10 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
zdravim,

potvrdim Vam par veci okolo redakce. Co se tyce shaneni lidi na clanky, tak je to problem zhruba posledni 2 mesice. Vcelku nechapu, co se deje. Okolo programovani se da par clanku posehnat, ale taky az na vyjimky zadna slava.

Zacinam mit pocit, ze trh s clanky nejak prestava fungovat. Bude to treba ale resit v dohledne dobe. Bud vyssi ceny za clanek anebo hledat v jinych zdrojich autory. Osobne bych nejradeji zdvihl ceny, ale obavam se, ze to pak tezko inzerenti zaplati. Kvalita clanku jde take dost dolu.

Co se tyce shaneni reklamy, tak to zase takovy problem neni. Obchod vcelku jede a ko konci roku to ted dost ozilo.

Co se tyce "uzivatelskych clanku", tak jsem mel nejake ambice, ale nejsou lidi. Skoro nikdo nechce psat, hodne lidi to nedotahne. Ani mi nikdo nenabidne k jednani neco i s prestrelenou cenou.

Vas nazor jako sefredaktora, pripadne spolumajitele ?

gf
brk avatar 19.12.2010 19:06 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Zacinam mit pocit, ze trh s clanky nejak prestava fungovat.
A fungoval někdy, respektive šlo to nazvat trhem?

Když kouknu na webu zveřejněné honoráře, tak abclinuxu.cz zmiňuje "Odměna za jeden článek činí 200 až 700 Kč. Honorář se stanovuje podle kvality, délky a úrovně zpracování. Standardní výše odměny je 400 až 500 Kč."

Linuxsoft.cz uvadí "600 Kč za článek v minimální požadované kvalitě. Nižší kvalita ₌ nižší cena."

Zdrojak.cz, který patří pod root.cz, uvádí "Obvyklý honorář: 400 – 600 Kč"

Tohle bych asi trhem nenazýval. Pokud to má finančně konkurovat brigádám typu míchání malty na stavbě nebo vybalování zboží v obchoďáků, tak pak ano, ale pokud má někdo napsat kvalitní článek na na základě zkušenosti z praxe, nebo si všechno 2x ověřit a ne jen obšlehnout texty z jiných zdrojů a ukrást screenshoty, tak to pak dá opravdu hodně práce.
USE="-qt -kde"
19.12.2010 19:21 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Budte konkretni s tou cenou, za jakych podminek by ten trh fungoval. Dekuji.

Nejake vlastni kalkulace tu mam, ale zajima me jiny nez muj nazor.

gf
brk avatar 19.12.2010 21:21 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Já se nerad bavím o penězích, ale když už jsem to nakousl ...

Vezmu to velmi obecně a z druhé strany. Průměrná měsíční mzda je cca 23600 Kč, což děla nějakých 18200 Kč v čistém a když to rozpočítám na nějakých průměrných 22,5 dnů a následně hodiny, tak je to 101Kč na hodinu čistá ruka.

Když vezmu podle honorářů na webech spíše slušných 600 Kč a odečtu od toho daň 15%, tak abych článek udělal jakoby za průměrnou mzdu, tak musí být hotový za 5 hodin.

Ono je to celé komplikovanější, protože jiný honorář si jistě zaslouží recenze hry a jiný seriál o programování jádra. Nehledě na to, že si to pak zase zaslouží i jiné srovnání podle výše průměrné mzdy, nicméně napsat ,pokud se vrátím k úvodní cifře, dobrý článek ze 5 hodin je docela problém a to i u té "blbé" recenze hry.

Zkuste si schválně vygooglit hru, o které se napsalo ideálně ani na jednom z českých linuxových serverů a nebo alespoň na tom, pro který to má být napsané. Takřka nemožné. Není problém zopakovat hru, ale to je zase googleni, zkoušení a porovnávání, zda-li hra prošla vývojem a stojí za opětovnou zmínku.

Napsat kvalitní recenzi, to je zase o testování a to po delší dobu, pokud to nemá byt jen obkecané oznámení o vydání a tedy článek o minimální vypovídající hodnotě.

Tak bych mohl pokračovat u dalších témat. Článek není jen o napsání textu v oblíbeném editoru.
USE="-qt -kde"
20.12.2010 10:55 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Ne, bavme se o penezich, protoze pro me je toto v soucasne dobe dulezite. Je spatne, pokud nedovedu zaplatit lidi nebo platim malo. On podle toho ten obsah vypada, kdyz se plati malo. Bez zpetne vazby se toho moc neda delat.

Kolik casu zabere podle Vas lepsi clanek ? Nebo to muzete prevest na x-dilny serial, kde uvedete pocet dilu.

Rekneme jako predpoklad, ze ta stovka na hodinu muze byt nejaka startovaci castka. Vim tedy, ze v IT se dela za podstatne vice.

Osobne se spise domnivam, ze lidem se nechce moc delat.

Vim, ze za par hodin se daji napsat treba dva dily clanku. Nebo treba jen jeden. Nebo treba neco rozepisete a pak to dalsi den kontrolujete a opravujete. Taktez vim, ze pokud se snazite rozjet nejakou technologii, tak Vam zkouseni teto technologie muze zabrat treba desitky hodin a tezko zaplatim nekomu 14 dni prace/zkouseni, aby pak napsal 6-dilny serial.

Prosim pridejte nejaka cisla, jinak se nepohneme z mista. Me (a nejen me) nikdo nebude psat a Vy jako ctenari nebudete mit, co cist.

diky gf
xkucf03 avatar 20.12.2010 14:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Tak 1500-2000 za článek, ale to nikdo nezaplatí. Pak by se tím asi dalo i živit (i když to je pak spíš zralé na to, aby se člověk nechal zaměstnat a seděl někde v redakci). Vtip je v tom, že z napsání článku má autor víc než jen ten honorář – jednak je o něm slyšet, jednak si urovná ty věci v hlavě, když už o tom píše, a taky může někdy psát o tom, co zrovna vyřešil – pak to jde celkem samo a rychle (už má všechno nastudované a vyzkoušené) – tudíž není potřeba platit tolik (kolik by třeba odpovídalo normální hodinové sazbě toho člověka). Vyšší ceny za článek by asi motivaci zvedly, ale je otázka, jestli by se zvedly i nároky na rozsah/kvalitu – pokud ano, tak jsme tam, kde jsme byli – autor dostane sice víc peněz, ale bude ho to stát víc času (který nemůže věnovat vydělávání peněz nebo jiné zábavě).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
20.12.2010 14:54 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
zdravim,

co se tyce tech cen okolo 1500 a vice, tak to vidim takto:

- ano toto mi vyslo i priblizne v mych kalkulacich, abych byl schopen konkurovat firmam, co lidi zamestnavaji. Radeji pujde potom clovek psat clanky nez delat kodera do firmy.

- musely by byt clanky minimalne jednou tolik delsi.

- o tom zamestnat si cloveka jenom na psani jsem premyslel. Zde je spatne, ze jeden clovek zna dobre omezeny pocet temat. Bohuzel zde budou asi velke dane, co se tyce zamestnance, ale to se da resit.

- horsi je, jak to zaplatit. Bohuzel se dost casto inzerce plati od zobrazeni ci prokliku. Malokdo Vam zaplati za to, ze mate znacku a chodi Vam sem lidi konkretniho zamereni. Vcelku si taky nedovedu predstavit, jak rychle udelat treba jednou tolik vetsi navstevnost, bez toho aby se umele pestovaly flamewary a tak.

Jako jo. Mam v planu ceny zvysit a moc rozhodovani uz nezbyva. Mam radeji kvalitu nez delat neco, jen aby to jelo. A zkusenosti posledniho roku me v tomto pristupu utvrzuji.

gf
20.12.2010 20:22 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
a čo zamestnať šikovných študnetov na dohodu ?ušetrili by ste na odvodoch, nie ?
21.12.2010 09:11 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
zdravim,

tak jenom o usetreni na danich to neni.

Se studenty nejake plany jsou. Popravde receno, ale radeji preferuji praci od profiku nez od studentu. Dulezita je praxe, co se opublikuje a ta zpravidla byva spise u tech profiku. Cesta bude asi nekde napul mezi temi profiky i studenty.

gf
pavlix avatar 20.12.2010 19:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Budte konkretni s tou cenou, za jakych podminek by ten trh fungoval. Dekuji.
Napsal jsem pár článků pro cpress a platí několikanásobek.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
21.12.2010 09:12 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
ok, diky.
pavlix avatar 21.12.2010 19:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Ono s menším rozpočtem je potřeba lidi lákat trochu jiným způsobem, než financema. Ale jak, to sám nedokážu říct :). Jen vím, že pro ABC mám rozepsané články, ale cca rok jsem neměl čas je dokončit.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
xkucf03 avatar 21.12.2010 19:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Já snad během dneška jeden článek dorazím :-) ale je to fuška, chtělo by to nějaké prášky proti lenosti.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
21.12.2010 19:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
chtělo by to nějaké prášky proti lenosti.
+1!
Saljack avatar 19.12.2010 19:57 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Mě přijde ohodnocení celkem dobré. Jako jednorázové přivydělání je to až až.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
19.12.2010 20:34 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Az az? lol
20.12.2010 10:47 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
zdravim,

predpokladam, ze jste asi na stavbe nebo zejmena v obchodaku nedelal. Za posledni roky se par veci zmenilo. Pri psani clanku nemusite stat bez prestavky na obed 12 hodin na nohou.

Domnivam se, ze s manualnimi pracemi, co jste uvedl, se psani clanku neda srovnavat.

gf
Sešívaný avatar 20.12.2010 12:51 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Zapomněl jste ještě na jeden portál, který vzhledem k vámi uvedeným cenám platí v ČR asi nejlépe - LinuxEXPRES. Jejich honoráře jsou už docela v pohodě.
Grunt avatar 19.12.2010 22:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
A napadlo Vás někdy do těch Vašich ekonomických kalkulací započítat, že když už si někdo s takovým článkem dá až takovou práci, tak zrovna kvůli penězům (teda rozhodně ne v takové míře) to nedělá, ale jsou jen taková třešnička na dortu?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
20.12.2010 10:44 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
zdravim,

ano, pro par cestnych vyjimek to funguje. Nepopiram. Tak 5-10%.

Bohuzel ve vetsine pripadu to nefunguje uz nekolik let. Vysledek je takovy, ze je problem sehnat kvalitni clanky. Chybi popisy slozitejsich technologii. A chybi hodne popisy uzivatelskych aplikaci.

Mate pravdu, ze je to dost o nadsenectvi. Myslite si, ze je spravne, abych kazdy rok dotoval 50.000,-Kc minimalne obsah a provoz ?

Dotoval by jste uvedenou castkou kazdy rok ze sveho obsah a provoz linuxoveho portalu ?

Podobny nazor jako Vy uz melo par lidi zde na abicku. Uz tu nejsou. Ja ale nemam v planu to za par let zapichnout a rici, ze se to nepovedlo a ze uz me to nebavi dotovat. Chci funkcni portal, ktery si na sebe vydela.

Pokud si chcete zkusit, jak chutna nedelat neco jenom kvuli penezum, tak mi muzete par tisic, nebo lepe par desitek tisic poslat. Za zaslane penize predem diky. Pokud se Vam do tohoto nadsenectvi nechce, tak mi alespon reknete proc nechcete danou castkou jen tak zazponzorovat ? Moje cislo uctu je zde: 1326909163/0800 anebo na linuxsoftu na strance provozovatele. Jedna se jen o sponzoring nadsenectvi. Nic za to mit zavazne nebudete.

dekuji za odpoved.

gf
20.12.2010 19:33 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Myslite si, ze je spravne, abych kazdy rok dotoval 50.000,-Kc minimalne obsah a provoz ? Dotoval by jste uvedenou castkou kazdy rok ze sveho obsah a provoz linuxoveho portalu ?
ta uvaha je zcestna. jednou jste si koupil portal vedel jste do ceho jdete. mate svuj konicek. to je neco jak kdybyste si poridil chalupu nebo bernardyna a zacal knucet, ze opravy nebo zradlo stoji nekrestanske prachy.
Pokud si chcete zkusit, jak chutna nedelat neco jenom kvuli penezum, tak mi muzete par tisic, nebo lepe par desitek tisic poslat.

opet zcestna myslenka. rozdil je, ze kdyz ty vrazis penize do portalu, porad to bude tvuj portal. kdyz ti nekdo posle penize, tak jeho nebude nic. to je stejne absurdni, jak kdybych te zadal o prachy na opravu chalupy nebo na krmeni toho bernardyna.

jinak nedelat veci jen pro penize je fajn pocit. spousta lidi to dela a dava k dispozici treba software, co napragramovali. ale drtive vetsine to staci nebo ma asi svou dustojnost a nepotrebuje zadonit o penize a vykladat, jak by neco delali, kdyby na to meli.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
21.12.2010 09:23 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
zdravim,

tak nejak jste nepochopil, o cem jsem psal. Bylo to o tom, ze je sice pekne byt nadsencem, ale ze to neco stoji. A tu cenu jsem priblizil.

To o co mi slo bylo, abych zjistil od autora prispevku, nakolik si ceni nadseni. A to se uz pri vyssich investovanych castkach neda takto merit, jak mi par lidi uvadi.

Uvedu jen to, ze nemam duvod neco nekonecne dotovat a ani to neni moje _povinnost_. To, ze clovek neco dotuje, je spatny jev.

Vice Vam asi nema smysl vysvetlovat neco o tom, jak funguje obchod a podnikani. Co je to vztah k majetku a k praci. Socialiste to nikdy nedovedli pochopit. Ti vetsinou skodili.

Mam trochu pocit, ze Vam pouze slo ze me udelat kretena. To je posledni roky takova skvela ceska vlastnost. Ze kdyz si chcete nechat poradit a chcete slyset nejaky nazor po sdeleni problemu, tak se dovite, ze si za to clovek muze sam a ze je vlastne debil. Debil proto, ze vubec neco dela.... Tak doufam, ze jste na sebe hrdy.

Neco z Vaseho profilu: "Potom co jsem zjistil, že jsem socka, která parazituje na práci jiných, rozhodl jsem se, že se stanu levicovým intelektuálem. A tak jsem si rozšířil osobní slovník o nová slova jako "vykořisťovat" a "odbory". A na stůl jsem si postavil fotku Zdeňka Škromacha."

gf
21.12.2010 12:39 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
tak nejak jste nepochopil, o cem jsem psal. Bylo to o tom, ze je sice pekne byt nadsencem, ale ze to neco stoji. A tu cenu jsem priblizil.
a vy jste zase nepochopil, co jsem chtel rict ja. svet je plny nadsencu, kteri do svych konicku vrazi nemale penize. at uz je to sbirani znamek, jezdeni na motorce nebo chovani bernardyna. vy proste mate svuj portal.
Uvedu jen to, ze nemam duvod neco nekonecne dotovat a ani to neni moje _povinnost_. To, ze clovek neco dotuje, je spatny jev.
tak nedotujte, nikdo vas k tomu nenuti.
Mam trochu pocit, ze Vam pouze slo ze me udelat kretena.
to nemam zapotrebi.
Ze kdyz si chcete nechat poradit a chcete slyset nejaky nazor po sdeleni problemu, tak se dovite, ze si za to clovek muze sam a ze je vlastne debil. Debil proto, ze vubec neco dela....
ja jsem nebyl ten, kdo tu zacal zebrat o penize. mimochodem, kdyz jsem vysvetlil, proc nechci prispivat na vas portal, cehoz jste se dozadoval, jedine ceho jsem se dockal byly urazky, ze jsem socialista a nic nechapu. opravdu pravicovy pristup.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
brk avatar 19.12.2010 18:23 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Tak kdyby se anketa vrátila nahoru, tak budu jenom rád. To by byla z mého pohledu opravu pozitivní změna po změně vlastníka. Naopak na itbiz jsem docela vysazený a to až tak, že Abíčko a jeho "píšeme jinde", tedy na itbizu, mne přimělo nainstalovat AdBlock.
USE="-qt -kde"
Chytrex avatar 21.12.2010 22:49 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Já na to použil stylish addon do IceWeasela:)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
Jezekus avatar 20.12.2010 01:24 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Díky za vysvětlení :-)
19.12.2010 16:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
komixy, které se zde začali oběvovat
omg :-D
What Big Oil knew about climate change
Jezekus avatar 19.12.2010 23:11 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Ajajajaj :-D Pardon
19.12.2010 17:28 Neel | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Který typ měřiče informační hodnoty používáte? Přemýšlím, že si pod stromeček nějaký pořídím, ale v tom množství značek se úplně strácím.

Mě naopak iritují ti kreténi, co pod těmito zprávičkami trolují. Nemusí je číst, pokud nechtějí. A to že zrovna jim nepříjdou zajímavé neznámená, že nezajímají někoho jiného. Nebo jsou snad nasraní, že titulní stránka už není vytapetovaní jejich ubuntu zprávičkami?

19.12.2010 23:11 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Nemusí je číst, pokud nechtějí.
poslyš, a ty který typ automatického filtrovače obsahu používáš, že ti z browseru i z RSS čtečky schová zprávičky, které tě nezajímají, abys je nemusel číst? - ten můj nějak nefunguje, já si tu zprávičku musím přečíst sám, abych zjistil, o čem vlastně je, a následně si teprv mohl říkat, že takovou zprávičku bych radši nečetl ...
gtz avatar 19.12.2010 18:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bohužel většinou dané zprávičky nemají příliš velkou informační hodnotu Zajímalo by mne proč takové zprávičky procházejí při schvalování?

Asi to bude mušketýrem, který tyto zprávičky chrlí. Pokud zprávičky vydá Doli nebo někdo jiný pak je vše jak má být.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Jezekus avatar 19.12.2010 23:13 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Ano měl jsemna mysli konkrétně Mušketýra. Od nikoho jiného jsem tento fenomén nepozoroval.
Amarok avatar 20.12.2010 08:05 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zda se mi to?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
K anketam davam +1, taky nechapu, proc tu visi anketa cely mesic, sla by klidne 1 za tyden. Vse ostatni je vec nazoru a redakce mozna casem pozna dramaticky pokles navstevniku, tak s tim treba neco udelaji. Ja premyslim, jestli nepujdu na jare taky jinam, jde to tu hodne z kopce. Ale obcas sem urcite budu koukat, trvale to takhle urcite nezustane.
GNUniverse - May the source be with you...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.