Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 09:58


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
3.9.2019 19:31 ?
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nerozumnel jsme ani slovo, preklad do lidstiny by nebyl?
3.9.2019 19:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ne, utrácím peníze za to, aby to bylo přeloženo do právničtiny :D.
3.9.2019 19:39 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ale ja napriklad tiez vobec nechapem, co sa akoze stalo a o co vlastne ide. Nejaky pribeh k tomu by bodol.
3.9.2019 19:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Po přečtení dnešní odpovědi od právního zástupce HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. očividně došlo buď k psychotické poruše, nebo ztráty paměti na straně HAYS INFORMATION TECHNOLOGY.

Nějakou lidštější verzi k přečtení doplním zítra do komentářů.
Max avatar 3.9.2019 21:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Já teda právnický jazyk nemám rád, ztrácím se v něm, ale v zápisku je to myslím celkem dobře a jasně napsáno (to je asi dáno tím, jak je to krátké), nevidím v tom tedy problém.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.9.2019 19:52 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Easy ne?

Firma X si objednala Stopku prostrednicvim HAYS. D Vpodstate byli dohodnuty na smlouve a (teda pozde, ale to je bezny) uz slo jen o to ji podepsat.

Ve chvili kdy X smlouvu podepsali? (predpokladam), a Stopka mel pro ne zacit neco delat, pricemz uz vynalozili $$$ na zajisteni nalezitosti dle smlouvy, jaksi zadne plneni nenastalo.

Proc tam neni.
xxx avatar 5.9.2019 20:31 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Moje teorii je, ze Hays koupil za levno Stopku, a prodal ho draze Zakaznikovi. Pak zjistil, ze za levno neni dost za levno (nebo, ze draze neni dost draze), tak doufal, ze kdyz na Stopku zatlaci, ze to da levneji. (Nebo za zatlaci na firmu a ta nakoupi draz). Kazdopadne ani jedna varianta jim nevysla.

Otazka je, zda-li to treba takhlen nehraji pokazde.
Please rise for the Futurama theme song.
6.9.2019 05:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Otazka je, zda-li to treba takhlen nehraji pokazde.
Predpokladal bych ze ano. Nicmene my se na finalni cene od 17. 8. 2019 dohodli, prekvapeni prislo az kdyz jsem odpovedel naco jako "Principielne v tom problem nevidim, jen budeme muset vyresit fakturaci za 1. 8. 2019 - 16. 9. 2019" protoze to je objektivne obdobi kdy mi vznikaly materialni naklady, jez nebylo zapocist proti prijmum z projektu.
3.9.2019 19:49 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nuda, jedná se o drobné.
3.9.2019 19:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ano, je to totiž spor z principu a ne o peníze. Zveřejnil jsem to, protože po včerejších novinkách v kauze AB jsem ztratil veškerou zbývající důveru v ČR jako právní stát.
3.9.2019 20:01 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Mne jedna firma tiez dlhuje 160k eur. Dajte vediet, ako to potom dopadlo. Ak to dopadne dobre, tak rovno aj kontakt na daneho pravnika :)
Bedňa avatar 3.9.2019 22:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To je tá firma ktorú si mi chcel pred rokmi dohodiť?

KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.9.2019 01:18 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Neviem, nespominam si. Ak to bolo 2015-2017, tak je to mozne :)
Bedňa avatar 4.9.2019 09:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Tak dík :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
lucorp avatar 10.9.2019 11:56 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ako si sa preboha dokazal dostat na taku ciastku? Nedavas si zmluvy vyplacat priebezne, alebo ako je to mozne? Nech sa poucim z chyb inych, nevravim ze mna vzdy vyplatia, ale nad 10k som sa nedostal nikdy.
"Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
10.9.2019 12:05 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Smluvni pokuty a uroky z prodleni?
3.9.2019 20:15 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Zveřejnil jsem to, protože po včerejších novinkách v kauze AB jsem ztratil veškerou zbývající důveru v ČR jako právní stát.
To mi povídej. Já se o tom dověděl dneska a chce se mi z toho zvracet. Aspoň ti přeju hodně štěstí při vymáhání dlužné částky.
3.9.2019 20:30 Marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nojo... Když Babiš řekl, že si jde v ČR objednat trestnní stíhání, div ho neukamenovali. A teď se všichni najednou začínaj říkat, že je možné v ČR objednat zastavení soudního stíhání... Začínám se v tom ztrácet.

Vidíš, já ji ztratil, když Nečas podepsal Klausovy amnestie (ač nemusel, stejně jako nemusí Zeman jmenovat ministry a profesory, nebo Klaus nemusel jmenovat Ústavní soudce), a když Kalousek prohlásil největší demonstraci od revoluce za demonstraci proti demokracii.

Nicméně, připravil bych se na to, že příští prezident bude Ovčáček.
4.9.2019 05:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nicméně, připravil bych se na to, že příští prezident bude Ovčáček.
I o tom jsem byl informovan :).
4.9.2019 05:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Když Babiš řekl, že si jde v ČR objednat trestnní stíhání, div ho neukamenovali. A teď se všichni najednou začínaj říkat, že je možné v ČR objednat zastavení soudního stíhání...
Všechno si lze objednat, otázka je, kde je ta čára, kterou nejsi ochoten překročit... Pokud skutečně nenarazíš na člověka who got nothing to loose, tak s ním vždy můžeš cvičit.
4.9.2019 08:58 Kate | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nevím co tam je ke ztrácení se. Premiér má na tohle přímý vliv.

Pokud tvrdí že si lze objednat trestní stíhání, v podstatě tím říká že v jeho vlastní vládě je natolik úplatná justice, že si lze objednat trestní stíhání premiéra, aniž by se na to přišlo a nic s tím nedělá (Nebo snad jeho vláda rozjela nějaké vyšetřování, které by tuhle korupci v justičním systému odhalilo?).

Pokud se jeho vyšetřování zastaví za podezřelých okolností ve chvíli kdy je ve zjevném střetu zájmů, je zas otázka, jestli to sám přímo neovlivnil.
Gilhad avatar 4.9.2019 12:23 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Druhá varianta je, že říká, že si jde objednat trestní stíhání, protože si už nějaké na někoho jiného úspěšně objednal a tak ví, že to skutečně jde ...
4.9.2019 18:23 Y
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Takže kdyby Babiš začal se stavem justice něco dělat, tak by to bylo přijato s povděkem a ne jako zastrašování nebo snaha o odstranění nepohodlných?

Všechny okolnosti za jakých by došlo k zastavení trestního stíhání budou považovány za podezřelé. A to i kdyby na premiérském křesle seděl jiný člen ANO.
5.9.2019 00:21 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pokud tvrdí že si lze objednat trestní stíhání, v podstatě tím říká že v jeho vlastní vládě je natolik úplatná justice
Bohužel tohle netvrdí jako první a není to něco, co by se v ČR objevilo až s jeho vládou. Totéž ohledně důvěry v právní stát. A bohužel bych ani neřekl, že za jeho vlády se tohle zhoršilo víc než za vlád předchozích (i když možná jen proto, že už není proč.)
...je zas otázka, jestli to sám přímo neovlivnil.
Tak zrovna v tom bych řekl, že je odpověď naprosto jasná...
Quando omni flunkus moritati
5.9.2019 01:21 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Přesně tak. Jediný způsob, jak zajistit, aby nemohl Andrej Babiš svoje vlastní stíhání ovlivnit je, aby ANO vůbec nebylo ve vládě po celou dobu vyšeteřování té kauzy.
5.9.2019 12:50 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Coz je presne to, o co ostatnim stranam jde. Kdyz nejsou schopny ho porazit ve volbach, ... A v pripade, ze by bylo trestni stihani zastaveno a ANO nebylo ve vlade, tak by se stejne vynorily spekulace, ze uplatil ja_nevim_koho, takze by se stejne nikdy nemel objevit v politickych funkcich.

Disclaimer: ANO jsem nikdy nevolil a nejsem priznivce/podporovatel.
5.9.2019 14:41 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ale jsou, stačilo by, kdyby se dohodli na velké koalici... jenže on jim Babiš zase tolik nevadí a jeho dotace už vůbec ne, hlavně že nějaká koryta zbyla.
Quando omni flunkus moritati
5.9.2019 15:41 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Kdo by té velké koalici dal 101 hlasů?
Těžko lze počítat, že ANO coby vítěz voleb podpoří jakoukoliv vládu ve které nebude mít premiéra.
A jelikož ANO má 78 hlasů a SPD 22, jediná další možnost je, že by tu vládu musela podpořit SPD. Jenže SPD skončila ve volbách na děleném druhém místě, takže by za svou podporu zcela oprávněně chtěla jeden ze tří silových postů - premiéra, vnitro nebo finance. (Zbylé dva by dostala ODS a Piráti). Nemyslím si, že by do toho ODS nebo Piráti byli ochotni jít, a bez 25 hlasů ODS, ani bez 22 hlasů Pirátů opět žádná vláda nebude.
5.9.2019 15:43 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Je sice hezké, že ODS vede pan Profesor, ale bohužel je profesorem humanitního oboru (politologie), což znamená, že neumí napočítat ani do 101... O důvod víc, proč by měla maturita z matematiky být povinná..
Fluttershy, yay! avatar 5.9.2019 16:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
ODS už nemá 25 mandátů a v kuloárech se šušká o tom, že kikina junior s vládou ANOfertu nemá zásadní problém.

Ani SPD už nemá 22 poslanců.

A co bude dělat Foldyna, těžko říct.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
5.9.2019 17:27 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nojo, jenže pak jsou tu ještě komunisti se svýma patnácti, takže ti přeběhlíci z SPD nepomůžou... :D
Nejde ani tak o to, co bude dělat ČSSD, zásadní problém je, že ODS ani Piráti prostě s SPD vládnout nebudou, a jelikož nechtějí vládnout ani s komunistama, tak je nezachrání ani deset přeběhlíků z SPD...

Klause mladšího stejně vykopli jenom aby jim neubíral hlasy před eurovolbama. Jinak je to tam ta samá proruská pakáž jako za Klause staršího. (Rusko nepotřebuje Czexit. Rusku stačí zablokovat hlubší integraci.)
Fluttershy, yay! avatar 5.9.2019 19:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše kikinologie
Reagoval jsem na čísla.

ODS se může jít zahrabat.
Jindřich Vobořil (bývalý drogový koordinátor) se onehdá rozčiloval, že členská základna ODS jsou většinově normální, celkem racionální lidi. No, jenže když mají na exponovaných místech jedince jako Zahradil, Kubera, Vondra, Skopeček, Zahradník,…

Když se strana profiluje směrem k národním státům a konzervativismu, těžko se vyhnout koalicím s jinými národovci, kteří nutně konvergují dohněda. Pak z toho plynou spory, jako když Salvini chce kvóty, PiS jsou proameričtí kuřbuřti a zároveň Orbán tíhne na východ nebo ty různé zjevy východ rovnou financuje.

Druhá věc je velký kapitál nadřazený i těm „národním zájmům“. Z toho plynou další kontradikce.

Kontradikce? Hegelovská dialektika!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
5.9.2019 19:15 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
V tom případě nechápu, proč se voliči ODS tak rozčilujou na voliče ANO a Zemana. Ti je taky většinou volili jenom proto, že nevidí koho lepšího by měli volit..
5.9.2019 19:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Klíčová otázka je lepšího než koho. Kdyby se všichni ti co považují Zemana za darebáka sjednotili na jednom kandidátovi, tak by nikdy neměl šanci vyhrát. Jenomže ono je vždycky snazší se sjednotit na podpoře jedné svině, než najít jednoho přijatelného člověka pro všechny ostatní. Proto se taky třeba dostal k moci Hitler, jehož strana měla volební výsledky mnohem horší než ANO.

Z toho zcela jasně plyne, že je mnohem snazší ovládnout zemi, kde je politická scéna roztříštěná do mnoha obskurních stran, než tam, kde jsou tyhle dominantní strany jenom dvě až tři.
Fluttershy, yay! avatar 5.9.2019 19:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Z toho zcela jasně plyne, že je mnohem snazší ovládnout zemi, kde je politická scéna roztříštěná do mnoha obskurních stran, než tam, kde jsou tyhle dominantní strany jenom dvě až tři.
protipříklad: Tories či GOP
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
5.9.2019 20:00 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Každý chvilku tahá pilku.
Fluttershy, yay! avatar 5.9.2019 20:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
5.9.2019 22:59 Fluttershy
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
A tajný plán Britského parlamentu je donekonečna odkládat Brexit.
5.9.2019 20:21 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Ano. Hodně lituju, že se ODS sjednotila na podpoře Klause, či Béma.

Myslíš že měli volit toho, jehož názory vlastně nikdo nezná? Strana Zelených, Věci Veřejné, Jiří Drahoš?
Fluttershy, yay! avatar 5.9.2019 20:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Kdopak si vzpomene? (Ta zprávička samotná je taky docela výživná.)
O tom se nikdo nepře. Háček je v tom, že podle ODS je to "vláda lidu" nikoliv v druhém pádě, nýbrž v pádě třetím.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 5.9.2019 23:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pokud tvrdí že si lze objednat trestní stíhání, v podstatě tím říká že v jeho vlastní vládě je natolik úplatná justice, že si lze objednat trestní stíhání premiéra, aniž by se na to přišlo a nic s tím nedělá
Mně to přijde stejné jako kdyby řekl že v ČR je, já nevím, problém s korupcí. To taky všichni víme a je to pravda, tak proč je špatně když to řekne? A že s tím nic nedělá? Ono to není tak jednoduché jako upravit položku korupce = off v konfiguráku.
6.9.2019 14:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
IMO je to od něj whataboutismus (podobně jako "všetci kradnú") a součást jeho strategie pěstovat si image utlačovaného chudáčka...

(Tím nechci říct, že to prostředí před Babišem bylo ok.)
6.9.2019 15:22 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nechápu, proč je whataboutismus považovaný za něco špatného. Vždyť to říká "Vy máte zase svoje problémy. Tak tady na nás nedělejte ramena."

Ten pojem vznikl za dob studené války. Američani chtěli ukázat svým, a do určité míry i cizím občanům, že jsou lepší než Rusové. Za tím účelem si vybrali nějakou jednotlivost (ne nutně nepodstatnou), a začali za ni Rusko kritizovat. Jelikož ta kritika byla oprávněná, Rusové ji nemohli vyvrátit, ale místo toho se zaměřili na samotné jádro sporu - na otázku, zda jsou Američani skutečně lepší než oni. Protože v propagandě jde právě o ten celkový výsledek, ne o tu jednotlivost. A tím, že Rusové vytáhli na oplátku nějaký problém Američanů, ukázali, že sice Rusové určitý problém mají, ale že Američani nejsou lepší než oni, protože oni mají zase svoje problémy.

Když někdo říká, že jde o argumentační faul, přehlíží, že v celém sporu nejde o tu kritizovanou jednotlivost, ale o to, zda je jedna strana lepší než druhá.
⧠ A = 0 avatar 6.9.2019 16:02 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
+1
Nevolte zmrdy.
6.9.2019 16:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Když někdo říká, že jde o argumentační faul, přehlíží, že v celém sporu nejde o tu kritizovanou jednotlivost, ale o to, zda je jedna strana lepší než druhá.
A proč by o to mělo jít? V čem nám to pomůže? IMO tenhle whataboutismus nepomáhá, ale naopak škodí, protože slouží jako výmluva proč neřešit problémy a pokračovat v tom špatném stavu. Ie. Babiš řekne "všetci kradnú" a že Kalousek byl špatnej a že jeho stíhaní je vykonstruované atd. a pokračuje se dál přesně v tom špatném systému, případně v ještě horším.

IMO řešit ty jednotlivosti není špatně - jak jinak chceš problémy řešit, než jeden po druhým? (Samozřejmě s nějakou vhodnou prioritizací.)
⧠ A = 0 avatar 6.9.2019 16:22 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
On ten „whatabautismus“ může právě pomoci k vhodné prioritisaci nebo k systematici řešení problémů.

Vezměme například aktuální (pseudo)problém pomníků v Praze. Má li se odstraňovat vrah Koněv, a někdo namítne třeba „a co vrah Churchill?“, je to whataboutismus? Podle mne zjevně ano, ale je to whataboutismus zcela k věci. Následovat by měla diskuse k vymezení co nejobjektivnější hranice, kterým vrahům stavět (či ponechávat) pomníky, tj. snaha o nějaké systematické řešení.

Jsou prostě věci, které by se neměly řešit izolovaně, ale v širším kontextu. A řekl bych, že v politice je takových věcí drtivá většina.
Nevolte zmrdy.
6.9.2019 20:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Má li se odstraňovat vrah Koněv, a někdo namítne třeba „a co vrah Churchill?“, je to whataboutismus? Podle mne zjevně ano, ale je to whataboutismus zcela k věci. Následovat by měla diskuse k vymezení co nejobjektivnější hranice, kterým vrahům stavět (či ponechávat) pomníky, tj. snaha o nějaké systematické řešení.
Souhlasim, že takhle pojatý ten whataboutismus může být užitečný.

Nicméně obávám se, že reálně půjde hlavně o to, že jedna strana bude tlačit odstranění Churchilla a ponechání Koněva, druhá obráceně a o systematické řešení nepůjde ani jedněm... Ale možná jsem jen pesimista...
6.9.2019 16:24 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Kalousek a spol se snaží použít problémy Babiše k tomu, aby voliči Babiše dali raději hlasy jim a ne ANO. Proto je potřeba připomínat, že oni nejsou o nic lepší.
6.9.2019 16:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Kalousek a spol se snaží použít problémy Babiše k tomu, aby voliči Babiše dali raději hlasy jim a ne ANO. Proto je potřeba připomínat, že oni nejsou o nic lepší.
K čemu je to dobré? Jestliže je relevantní ten whataboutismus, a tedy Kalousek a Babiš jsou +- ekvivalentní (tj. ), pak je jedno, kdo z nich vládne, ne?
6.9.2019 16:56 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jinak u puvodniho pouziti toho pojmu jde o to kdo je lepsi, protoze to je podstata veci. Nebo snad USA upozornovaly sve a cizi obcany na problemy Sovetskeho svazu jenom proto, aby mu pomohli tyto problemy objevit a vyresit? To asi tezko...
6.9.2019 17:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nebo snad USA upozornovaly sve a cizi obcany na problemy Sovetskeho svazu jenom proto, aby mu pomohli tyto problemy objevit a vyresit? To asi tezko...
To samozřejmě ne, nicméně všimni si, že kdyby to tak SSSR vzalo a místo whataboutismu ten problém řešilo, pro řadového občana SSSR by to pravděpodobně bylo zlepšení... A o to si myslim, že by mělo jít.
Fluttershy, yay! avatar 6.9.2019 19:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Vycházíš z mylného předpokladu, že různé skupiny lidí považují stejné záležitosti za problémy.

Aneb klasické feature, not a bug.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
6.9.2019 20:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Některé věci mi přijdou relativně univerzální, např. dostupnost & kvalita zdravotnické péče...
Fluttershy, yay! avatar 6.9.2019 23:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ti, kdož by to rádi co nejvíc – ve jménu vlastních zisků – privatizovali (popř. ponechali privátní), se na tom neshodnou.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.9.2019 07:28 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pokud jde o zdravotnictvi, je to obchod a ma to byt obchod. Socialisticky system zdravotniho pojisteni, jehoz vyse je odvozena od vyse prijmu, je reliktem. Jedine spravne reseni je komercni zdravotni pojisteni. Kazdy, at se stara o sebe a plati podle sve rizikovosti a ne podle vyse prijmu. To je jedine spravedlive. V ramci soucasnych maninelu by bylo nejlepsi zdravotni pojisteni zrusit a nahradit to zvysenou dani z prijmu. Statni moloch by dostal stejne, ale alespon by ubylo uredniictva a rezie s tim spojene.
7.9.2019 07:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pro zacatek by stacilo zfuzovani jednolivych zdravotnich pojistoven ve VZP.
7.9.2019 22:21 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
+1 I toto by byl obrovsky skok. Nevim, proc by stat mel konkurovat statu. Vlastne vim. Pojistovny ze zakona mohou vyhradit urcitou cast prijmu ze zdravotniho pojisteni na propagaci v soukromych mediich. Statni pojistovna dela reklamy premlouvajici pojistence jinych statnich pojistoven... Tak alespon majitel medialniho domu z toho ma radost. :-)
8.9.2019 03:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
AFAIK rezije muze delat 4% jejich prijmu...
6.9.2019 23:14 TYX
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Já nechápu, proč ti Češi o té korupci pořád jenom mluví, místo aby ji prostě vyřešili....
⧠ A = 0 avatar 6.9.2019 16:11 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Mně to přijde stejné jako kdyby řekl že v ČR je, já nevím, problém s korupcí. To taky všichni víme a je to pravda, tak proč je špatně když to řekne?
+1
A že s tím nic nedělá? Ono to není tak jednoduché jako upravit položku korupce = off v konfiguráku.
Nejde jen o absenci výsledků, nýbrž též o absenci vůle.
Nevolte zmrdy.
Fluttershy, yay! avatar 6.9.2019 16:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Korupce je oblíbený slaměný panák autoritářů, kteří ho používají jako obhajobu čistek ve veřejných institucích.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
⧠ A = 0 avatar 6.9.2019 16:23 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To však není důvod, proč by se měla tolerovat.
Nevolte zmrdy.
Fluttershy, yay! avatar 6.9.2019 19:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ano a ne. Záleží na kontextu (ostatně #89), protože existuje riziko spálení politického kapitálu a mediálního prostoru na margináliích (jako ten Koněv výše) a přípravu materiálu pro autokratické živly… viz Lava Jato – a samozřejmě Lula Livre!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.9.2019 20:32 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dnes mám manažera mimo kancelář celý den, ale zítra už tu normálně bude, takže ho to nechám podepsat a hned Vám to zašlu zpět
Bez ohledu na nepoctivé jednání ze strany CENSORED GDPR tu podepsanou smlouvu 1.8. nezaslal a vy jste to zjistili až 17.8.?
Max avatar 3.9.2019 21:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nic takového se tam nepíše. Spíš se tam píše, že 17.8. už bylo 100% jasné, že ta smlouva nebude. Tzn., že tam docházelo/nedocházelo asi 14 dní k nějaké další komunikaci, která výústila 17.8. ve finální verdikt zmíněný v zápisku.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
3.9.2019 22:25 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To tady trolluješ nebo o co ti jde? Ano, nic takového se tam nepíše, a proto se na to ptám. Buď tady chybí zásadní informace o událostech 1.-17.8. nebo je dotyčný podvedený naivní, když po celou tu dobu "myslel".
4.9.2019 00:45 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jestli jsem pochopil správně, smlouva nebyla vůbec oboustranně podepsána. Podepsala ji pouze jedna strana, druhá ne. Jinak řečeno, žádnou smlouvu neuzavřeli.

Následně se klient ozval cílové firmě, kde měl pracovat. Cosi spolu řešili, bavili se nejspíše o budoucím řešení, s tím, že se začne později.

Smouva nebyla uzavřena vůbec.

Tedy §1720, odst. 2 NOZ.

4.9.2019 02:02 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Počkal bych prostě na autora zápisku, jestli je ochoten k tomu dodat podrobnosti. Variant, co se stalo, může být víc. Třeba podle toho druhého bodu, kde je zmíněno ust. § 1728 NOZ to na mě působí tak, že smlouva byla vzájemně podepsána a tvářila se jako platná, jenže 17.8. byla zjištěna nějaká skutková nebo právní okolnost, o které protistrana věděla a která způsobila neplatnost smlouvy. V zápisku prostě nejsou úplné informace.

BTW: §1720? Asi šotek.
4.9.2019 07:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V zápisku prostě nejsou úplné informace.
Samozrejme ze v zapisku, ktery je anonymizovanou predzalobni vyzvou nejsou uplne informace, vzhledem k tomu, ze spor bude predmetem soudni litigace, tak nebudeme odhalovat vsechny sve karty, ale jen karty, ktere musime a v case kdy tomu bude potreba.
4.9.2019 05:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Podepsala ji pouze jedna strana, druhá ne. Jinak řečeno, žádnou smlouvu neuzavřeli.
To je celkem odvazne tvrzeni, nikde ve smlouve neni napsano, ze smlouva nabyva platnosti a ucinnosti podpisem obou smluvnich stran; a jak jiste vis smlouvu lze uzavrit jak ustne, tak treba i vzdalene po telefonu.
4.9.2019 18:01 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ono jde leccos, ale pak je třeba to také dokázat. Tvrzení o ústním uzavření smlouvy je pasé, když se připravovala evidentně písemná smlouva.

Jsem hodně zvědav, a na takový soud bych se osobně přišel podívat. Existuje písemná smlouva, jedna strana jí podepsala, druhá nikoli. A druhá strana se hájí tezí o ústním uzavření smlouvy.

Na druhé straně některé náklady, které vám vznikly, předpokládaly, že smlouva je uzavřena, ačkoli evidentně nebyla podepsána.
4.9.2019 05:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Následně se klient ozval cílové firmě, kde měl pracovat. Cosi spolu řešili, bavili se nejspíše o budoucím řešení, s tím, že se začne později.
Nikoli, mezi Zakaznikem a objednatelem probihala komunikace, jez mela vest k uzavreni dalsi objednavky; dodavatel kontaktoval Zakaznika az v utery 13. 8., ciste za ucelem, aby se ujistil, ze Zakaznik jiz nadale nezije v predstave, ze k 17. 8. zacne plneni protoze tato shitshow miri k pravni litigaci.
4.9.2019 17:53 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V čísle paragrafu řádil šotek, správně mělo být poslední číslo devítka.

Pokud budou mít dobrého právníka a budou dobře reagovat, tak to nejspíše projedete.
4.9.2019 18:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Vycházíš z předpokladu že mezi mnou, zákazníkem a objednatelem neproběhly žádné komunikace. Ale v záznamu telefonních hovorů jdou vidět telefonické kontakty například z 10. 7. kdy po rozhovoru s Hays proběhl další rozhovor se zákazníkem; Hays sice může trpět ztrátou paměti o té konverzaci co proběhla mezi mnou a jimi, ale zákazník touto ztrátou paměti netrpí.
4.9.2019 23:54 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ale komunikace klidně proběhnout mohly. Ono je jaksi běžně, že se komunikuje, a to i hodně, při jednání o smlouvě. Ani bohatá komunikace před pokusem o uzavření smlouvy vůbec nic nedokazuje.

Vy musíte dokázat 1) že uzavření smlouvy bylo vysoce pravděpodobné, 2) že druhá strana pro ukončení smlouvy neměla spravedlivý důvod. Na ostatní vám kašle bílý tesák.

Protože obé je vysoce subjektivní, tak pokud má protistrana dobrého právníka a bude dobře reagovat, projedete to i s gatěma. I když dnes nelze u justice předvídat nic.

Pak je tu ta věc, že se soudíte s právní osobou se základním jměním 1 Kč. To dává mnohé další scénáře, kdybyste náhodou - což je nepravdědpobné - uspěli u soudu.
5.9.2019 03:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pak je tu ta věc, že se soudíte s právní osobou se základním jměním 1 Kč.
Zakladni kapital a vlastni kapital jsou dve ruzne veci.
6.9.2019 00:21 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To každopádně.
5.9.2019 20:01 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ty radsi nezvan, neznas ani zaklady smluvniho prava pro deti z matersky skoly.

Smlouvu lze jednak uzavrit i ustne, a pak smlouva vznika jaksi automaticky v okamziku, kdy nekdo ucini nabidku, a protistrana ji akceptuje. Coz samozrejme lze u ustni dohody prokazovat obtizne, ale v tomhle pripade je to tezko zpochybnitelny fakt - nabidka byla zcela jednoznacne ucinena nejpozdeji v okamziku zaslani smlouvy k podpisu, a pokud ji firma X poslala podepsanou zpet, doslo jednoznacne a prokazatelne k akceptaci nabidky.

A pak mas jeste hromadu § na tema ocekavane uzavreni smlouvy, naklady s tim spojene atd atd, takze i kdyz ve finale zadna smlouva nevznikne a nedojde k plneni, muze dojit k situaci, kdy jiz vznikly v ocekavani toho plneni naklady, ktery je pak dotycny povinen prostistrane kompenzovat.

Navic ma zcela kazdy vseobecnou povinost predchazet skodam a minimalizovat je, coz, pokud nekomunikuje, nesdeli ze neni schopen/ochoten plnit/... jednoznacne porusuje.
5.9.2019 21:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
+1
6.9.2019 00:20 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Doufám, že se pochlubíte, až to totálně pro...vyhrajete.

Já bych si přál mít vždy ve sporech protistranu jako je Marek Stopka. To jest velice subjektivně, neobjektivně vidící protistranu se silným přáním aby to bylo tak, jak si přejí - nikoli tak, jak je to reálně.

Pokud toto Hays prohrají, tak jsou totální žabaři.

6.9.2019 04:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To si predpokladam vycetl z kristalove koule, vid?
Bystroushaak avatar 6.9.2019 11:32 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V tomhle případě spíš z hvězd.
6.9.2019 11:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
No jo, nepamatuju jakou magii to Ponkrac disponuje...
6.9.2019 14:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
No minimálně disponuje aurou, která ho odstinuje od nepohodlných otázek...
Max avatar 4.9.2019 10:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nechápu, co tě tak pobouřilo na tom, že jsem ti řekl, co se nejspíše dělo a nakonec to tak i bylo (autor to níže potvrdil).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
4.9.2019 20:22 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ta první věta - "Nic takového se tam nepíše.", působilo to na mě dost ignorantsky, pač já jsem se jen zeptal, nic jsem nekonstatoval. Ale v pohodě.
4.9.2019 05:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ano, mezi 1. 8. 2019 - 9. 8. 2019 dochazelo jeste k jednanim; 9. 8. 2019 se jednani dostala na kritickou cestu (do te doby jednani na kriticke ceste nebyly), bylo domluveno, ze se 12. 8. 2019 ozvou pote co vec probere management. Neozvali se, tak jsem se neco po 17:00 (close of business) sesel s pravnikem a predal mu vec k reseni.
4.9.2019 21:29 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jaké postavení a pravomoce má pan CENSORED GDPR, jestli to taktéž není tajný? Pač vy jeho jednání považujete za bernou minci a přitom on smlouvu nepodepisoval, jestli to správně chápu. To je pak na úrovni filmu Kulový blesk, kde Máňa, co uklízí na OPBH řekla, že to není směroplatný.
5.9.2019 00:09 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To je z textu jasné. CENSORED GDRP je Account Manager. Jak vyplývá z textu: V zásadě žádné pravomoce, na vše se obrací k manažerovi. V zásadě tedy komunikační brána, sekretářka a vrátná mezi zákazníkem a vyššími šaržemi uvnitř firmy. Obracet se či volat osobě CENSORED GDRP je to samé, jako odeslat mail a poslat si, až ho donesou managerovi a ten rozhodne. Jinak řečeno, hlavně asertivní osoba s hroší kůží, která má chytit vztek zákazníka a ochránit manažery, co skutečně rozhodují před zákazníkem, a nikoho zvenčí k manažerům nepustit.
5.9.2019 00:44 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Máte pravdu. Já se v tom názvosloví neorientuji a neznám ani hierarchii. Ale když někdo napíše, že nadřízený člověka v pozici "Account Manager" je "Manažer", tak je to úsměvné. S tou Máňou jsem to nakonec trefil. Budou je žalovat, protože to Máňa, co tam uklízí, slíbila.
Bedňa avatar 3.9.2019 22:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Takže hrajú mŕtveho brouka. Fandím ti (vašej firme), že do toho ideš (idete). Toto ti v živote uberie dosť energie a ten neistý výsledok je dôvod, prečo sa na to väčšina ľudí vysere.

Pretože ťa tu čítavam už roky, ani neviem koľko, ale moc dlho, tak chápem prečo do toho ideš.

Máš niekedy strach z neúspechu?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.9.2019 05:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Máš niekedy strach z neúspechu?
V soucasne dobe jednam o tom, aby tu shitshow zafinancovala jina firma, ktera taky nema rada kdyz nekdo nekoho "podelava na businessu".
Bedňa avatar 4.9.2019 09:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Veľa zdaru, potom daj vedieť ako to dopadlo.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bystroushaak avatar 3.9.2019 22:43 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zrovna z Hays mi volal někdo minulý týden. Prý jestli nechci dělat testera v pythonu za 7k na manday. Řekl jsem že to opravdu nechci, že momentálně nemám zájem měnit práci. Pak přijdu domu a v emailu návrh objednávky a kde co. Druhý den mi pán volá, proč jsem mu nedal vědět jak se mi objednávka líbí. Strašně se divil, když jsem mu připomínal že jsem o ní vůbec neměl zájem a že jsme se domluvili že zavolá nejdřív za pět měsíců. Kvalitou jdou asi dolu po všech stránkách.

Co to máš za právníka mimochodem? Můžeš doporučit?
blog.rfox.eu
4.9.2019 05:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Co to máš za právníka mimochodem? Můžeš doporučit?
Blockchain Legal
4.9.2019 08:47 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O co jde? Z toho textu je patrné jen to, že jsi nedodržel smlouvu.
4.9.2019 10:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Tady fakt nekdo neumi cist :), proc me to u Odina neprekvapuje. Z textu je patrne, ze doslo k presnemu opaku, ja konal dle smlouvy a kdyz prislo na lamani chleba tak Hays prisel s tim, ze "my jsme na ten papir vlastne nedali razitko" byt akceptaci objednavky potvrdil jejich zamestnanec; my jsme tedy tento argument akceptovali a presunuli se do roviny predsmluvni odpovednosti, namisto odpovednosti smluvni.
4.9.2019 11:40 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Není smlouva není odpovědnost
vencour avatar 4.9.2019 12:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jinej komentář nebude? Nebo něco od lepšího, třeba přihlášeného, Odina?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.9.2019 12:45 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nespojuj mě laskavě s tím náckem co má v nicku kromě Odin ještě hitlerovská číslíčka.
4.9.2019 22:42 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jaka hitlerovska cislicka Gott im Himmel ? :-D Rok konce prvni valky je hitlerovsky? Rok vzniku ceskoslovenske republiky je hitlerovsky? Wtf?
Fluttershy, yay! avatar 4.9.2019 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Taky rok, kdy byl Hitlerovi udělen Železný kříž.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
4.9.2019 22:48 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
No a co? Krome hitlera v onom roce zelezny kriz dostalo spoustu dalsich lidi. Ale jasne, kdo chce odina bit, hitlerovske cislicko najde i v roce vzniku CSR.
Fluttershy, yay! avatar 4.9.2019 22:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odin, takové československé jméno…
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
5.9.2019 21:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V cem je problem? Byl snad podle tebe odin nacista? Nebo byl snad hitler jeho uctivac? :-D
4.9.2019 22:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pravy odin to pochopil a nema potrebu se vyjadrovat.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.