Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 09:52


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
3.4.2020 11:28 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zboží bylo sice málo kvalitní, ale levné.

On Číňan kvalitní zboží vyrobit umí... jen je potřeba si to pohlídat a taky zaplatit. Což je pro zadavatele samozřejmě kontraproduktivní, protože nevydělá tolik a kvalitnější výrobek vydrží déle, takže nevydělá tolik ×2
Nejsou roušky, nejsou respirátory. ... Vlády v tom mohly leccos udělat, ale zase tak moc ne.
Ale mohly, říká se tomu strategické zásoby. Jenže to jsou náklady ve státním rozpočtu, které si na sebe nevydělají, protože vládě nevynesou ani jeden hlas v příštích volbách, tudíž to žádná vláda neřešila. Plus bych neřekl, že moc záleží na tom, kde se ty věci vyrábí. Pokud je problém celosvětový a vznikne skokově (což je tenhle případ), výroba nebude schopná pokrýt spotřebu, rozhodně ne hned. Proto ty zásoby.

Závěr, že se výroba věcí vrátí zpátky do Evropy, bych považoval za nerealisticky optimistický. Ne kvůli tomuhle. Až vir pomine, lidi pořád nebudou chtít platit víc peněz za stejnou věc.
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 16:16 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Mám podobný názor. Jen k těm strategickým zásobám. Ono třeba HZS tohle celkem řeší a spoustu věcí mají systémově podchycených, ale jsou docela limitování rozpočtem a byrokracií. Hlavně spousta lidí řeší problémy až když přijdou (dokonce mám pocit, že to je i v nějakých psychologických a možná ekonomických naukách doporučováno), což u některých typů problémů zkrátka s sebou nese riziko, že to řešení si vyžádá větší oběti.
4.4.2020 01:18 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Však roušky ve strategických zásobách byly, přesně takový počet jaký si nadiktovalo ministerstvo zdravotnictví v roce 2006. Ale nevím přesné datum, jestli to byl ještě Rath nebo až Julínek.
6.4.2020 13:55 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Od roku 1997 podle nich a požadavky definují ministerstva. Roušek bylo 10 tisíc.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pavel-svagr-sprava-statnich-hmotnych-rezerv-rousky-v-rezervach-respiratory_2003171811_dok

Je to docela vtipné, protože tuším nemocnice Homolka má spotřebu 1mio na měsíc.
Dalibor Smolík avatar 6.4.2020 19:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To je podobné, jako u povodní. Nikdy se to neřešilo, dokud nepřišly povodně v roce 1997. Pak se na koleně dával dohromady krizový plán, vytvářely se integrované složky, stavěly hráze a posuzoval se pozemek z pohledu možných záplav. Po tomto koronaviru bude také všechno jinak.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
6.4.2020 20:44 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To mi připomnělo, jak pár let po tom armáda chtěla postavit obří logistické centrum u Chrudimi. Vyházely se miliony za projekt, a když už se to skoro začalo stavět, zjistili že je to v zátopové oblasti :-D
7.4.2020 10:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Přesně tak. Podle mě se ze z toho nikdo nepoučil. Pořád si myslí, že přehrady představujou nějakou ochranu. A mají jediné štěstí, je dlouhodobě sucho. Obdobný deštík by teď po odlesnění Jeseníků vypláchnul tu Severní Moravu ještě rychleji než tehdy.
Gréta avatar 3.4.2020 11:38 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

možná koronavirus jako bude peklíčko ale nakonec všecko dobře dopadne :O ;D

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
3.4.2020 16:16 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jako v pohádce. ... A jestli neumřeli, žijí do dnes. :-D
Gréta avatar 4.4.2020 18:25 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?

pošlem prince hamáčka pro živou vodu a bude jako :O :O :D :D

3.4.2020 11:48 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co se změní? Maximálně množství krizových zásob na úrovni státu, jinak nevím proč by na to měl mít vliv nějaký počet genderů, který každému tak hrozně leží v žaludku a musí si do toho mermomocí kopnout - klidně jich i přibude, a co jako? Přivolá to morovou ránu?

Kdo čeká nějakou revoluci tak bude dost zklamán, lidé vylezou z nor a naopak budou vděční že se svět vrátil do normálu.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 12:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nejde o revoluci, ale způsob myšlení se změní určitě. Je to jako s povodněmi - nikdo o nich nic nevěděl, pak se začala dělat protipovodňová opatření a omezuje se stavění v záplavových oblastech. Jinak v zemědělství se toho změní hodně. Teď nikdo není, kdo by třeba drátkoval chmel ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 12:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
...a pritom tolik lidi knuci, ze jim stat MUSI nahradit jejich love...
3.4.2020 13:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Kňučí ti, co jim direktivně zavřel krámy. Tak to je snad pochopitelné, ne?
3.4.2020 13:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Me se hlavne hrozne libi, jak vsichni knucitele predpokladaji, ze kdyby jim to vlada direktivne nezavrela, tak bude vsechno stejny. Stejny prubeh nemoci, stejny pocet hostu, trzba a tak...
3.4.2020 14:26 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak dalo by se to udělat jinak. Zavření dobrovolné, ale kdo způsobí otevřením krámu nakažení kohokoliv, bude platit léčbu, odškodnění atd. Kolikpak by těch odvážlivců asi bylo, když by za své rozhodnutí museli nést zodpovědnost?
3.4.2020 14:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Vy byste furt na někoho házel odpovědnost.

Ať si vyvěsí ceduli: "Vstup jen na vlastní nebezpečí" a nechají na mě, abych se rozhodnul, jestli k nim půjdu nakoupit, nebo ne.
3.4.2020 14:44 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To by tak mohlo být, pokud by tím ohrožovali jen sebe. Ale například jejich sousedi by neměli na výběr. A právo těch lidí na život je holt důležitější než tvoje právo si otevřít krám.
3.4.2020 15:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A co králíky z klobouku? Ty mezi ohrožené nezahrnete?

Na život není žádné právo. Je to tak, že buď máte štěstí a přežijete a nebo štěstí nemáte a nepřežijete.

Tenhle tyjátr je stejná komedie jako socialistický boj o zrno. Veškerá pozornost je upřená na boj s koronavirem, a zcela se opomíjí, že existují také nemoci, jejichž průběh se díky tzv. "opatřením" může výrazně komplikovat.
3.4.2020 15:16 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Na život není žádné právo.
Zákony (nejen) tohoto státu s vámi nesouhlasí. Proto například není povoleno klást smrtící pasty na cyklisty, jak jste to navrhoval.
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 15:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Papír snese všechno.
3.4.2020 15:29 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Až to vyzkoušíte a tu past skutečně nastražíte (i když pochybuju, že se tak stane, na to jste moc velký srab), tak zjistíte, že ten papír někdo bere vážně.
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 15:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nemám to zapotřebí, protože móda bikerů už je stejně v prdeli jako vy.
3.4.2020 15:48 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
éra ropáků je už historií
3.4.2020 15:27 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
s|pasty|pasti|
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 19:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
+10^10
3.4.2020 19:19 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Já bych považoval za spravedlivé, a budu to u voleb podporovat, aby škody zaplatili ti, kteří mají takovéto řeči. Je dost možné, že umřeš jako bezzemek :)
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 13:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Z vlastní hospody rovnou na drátkování?
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 13:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Kdyz nemam na mliko, tak tyhle drobnosti neresim, ne?
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 16:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ty jsi se vším hned hotov. :-D A kdo bude hradit narůstající dluhy z pronájmu, údržby budovy, co s personálem .. podnikal jsi někdy? Z té sezónní práce na poli není šance dluhy splatit.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 16:07 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak se holt dluhy odepíšou. Tahle papírová ekonomika je ve válce/krizi irelevantní. Jde jen o reálné hodnoty, skutečně vyrobení jídlo atd.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 21:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak se holt dluhy neodepíšou. Exekutoři nastoupí.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.4.2020 16:58 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Pokud bude opravdu krize (hladomor atd.), tak by asi museli počítat s tím, že je lidé začnou střílet. Vedlo by to k občanské válce a revoluci. takže nenastoupí, to mi věř.
Dalibor Smolík avatar 6.4.2020 19:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Samozřejmě v krajním případě ne, ale pokud bude situace jen trochu normální, tak exekutoři příjdou.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 16:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ale jo, vim, ze to neni tak jednoduche. Byla to ode mne zkratka k tomu "statu, co to zavinil a co to musi nahradit". Uprimne, sam jsem zvedavy, co z toho vzejde a jak se mne to dotkne. A zrovna ted by se mi nehodilo ztratit praci. Ale jsem dalek toho, abych si myslel, ze je to vina statu. Nikdo nema kristalovou kouli. Jak je to dlouho, co se nakoupily stohy Tamiflu? A jak to dopadlo?
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 17:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A jsme u toho - co zavinil stát a co ne. Já nejsem rozhodně babišovec, ale nemohu po něm chtít, aby viděl dopředu, co ta epidemie, která se zdála ze začátku být podobná jako SARS nebo prasečí chřipka (které se nás dotkly jen okrajově) a včas přijal opatření, která nedokázaly přijmout ani vlády zkušených, vyspělých států, jako je Německo, Itálie, Holandska, Švédska,USA .. Když se opatření přijala (a řekněme si na rovinu, že včas) byl kritizován za jejich přehnanost - viz Jan Hrušinský, který se ale čestně později omluvil, teď je kritika za prodloužení nouzového stavu - kde se bere jistota, že koronavirus odchází, z čísel posledních dvou dnů? To by bylo dost naivní. Vadí mi ale jiná věc: proč se nepovolilo českým firmám dodávat respirátory, když tyto firmy byly připraveny je dodávat a raději se braly z Číny. Tady vláda rozhodně selhala. Ale nemohu říci, že stát zavinil koronavirus.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 17:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Vzdyt ano. Ale nekdy si poslechni, co leta ve verejnem prostoru a obcas to probubla i tady. Ve zkratce - stat zabil ekonomiku kvuli chripecce a musi to financne nahradit.

Uz jsem to tady psal, nechtel bych ted byt v rozhodujici pozici, nekdy mi prijde, ze proti viru je ta armada pobitevnich generalu mozna horsi variantou.
3.4.2020 17:32 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Vidím to opačně. Stát zachraňuje, nejen, ekonomiku. A firmy a občané musí pomoci, a to i za cenu vlastních ztrát a nákladů.
xxx avatar 3.4.2020 17:37 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Mne by teda zajimalo, jak si predstavujes, ze stat neco nahradi? To jako, ze si statni urednici daji druhou sichtu, aby dohnali vyrobu toho, co ted mesic dva stalo?
Please rise for the Futurama theme song.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 19:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Stát by mohl pomoci, aby hromadně firmy nezavíraly dveře .. to určitě, ale pokladna bezedná není. Tenhle stav, co tu máme, nezavinil nikdo. Je to viz major.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Jendа avatar 3.4.2020 20:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Stát si může třeba nekoupit CRAB nebo Informační systém MPSV a hned má na UBI po celou dobu epidemie. Naivní, já vím.
Jendа avatar 3.4.2020 20:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Eh, asi jsem při odhadu posunul řádovou čárku :). Ale i tak jenom v tomhle oboru (IT) to docela dost peněz je.
4.4.2020 13:25 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A akcionari OKsystemu budou zrat co? Navic na nich mohou byt zavisli dalsi lide, treba vyrobci golfovych holi, bot z krokodyli kuze atd.
4.4.2020 13:52 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Kožichů, drbátek ze slonoviny, limuzín a bizjetů...

Málokdo si dovede představit jaká spousta lidí je na tom existenčně závislá :-D
4.4.2020 01:23 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Stát ekonomiku nezabil, tu by zabil milion vážně nemocných. Stát se tomu snaží co nejmírnějším způsobem zabránit.

Škody by měli nahradit ti, kteří sem nákazu zavlekli. V první řadě lyžaři z Itálie ;-)
4.4.2020 21:07 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To je také dosť sporné. Bude to platiť pre všetky choroby? Čo ak ja napr. nakazím riaditeľa nejakej veľkej firmy počas nákupu rohlíkov v Penny? Budem platiť? Koľko?

Ak niekto prišiel z nakazenej oblasti a ignoroval či porušil nariadenia - trest.

Ak niekto prišiel z nakazenej oblasti "včas" a dodržiaval nariadenia, č s ním?

Rozumiem aj tomu že ak je napr. na ceste zákaz odbočenia vľavo a ja by som odbočením vľavo zabránil nehode, tak je to asi lepšie riešenie než dodržiavať ten zákaz. Ale...
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
3.4.2020 11:55 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"ale může přijít jiná, mnohem horší"

To mas blbe, tohle totiz neni zadna pandemie, tohle je takova rymicka. Vlastne se nedeje vubec nic. Az to prijde, tak to nebudou stovky nebo ticice, ale stovky milionu mrtvych. Neni pak otazkou jestli, ale kdy. Vytvorili sme naprosto dokonalej system sireni. A protoze na planete pusobime mnohem hur nez cokoli jinyho, tak se nas proste priroda musi nejak zbavit.

K vladam asi toliko, ze misto nakupu nepouzitejnych kramu pro armadu sme mohli mit plny sklady masek pro veskery obyvatelstvo, a stalo by to asi tak miliontinu toho, co se do armady laduje.

Vyroba se nikam vracet nebude, spis ta Cina bude drazsi, takze se bude hledat v Africe, kde za hrst rejze delaj mesic. Jedinej duvod proc se tam nestehujou firmy masivne je stabilita - v Cine se neustale nevalci.

S kvalitou jejich vyrobku jsou pak tvoje informace nejakych 30 let zastaraly. Oni vyrabej a dodavaj presne to v presne takovych parametrech, jak si to kdo zaplati.
3.4.2020 12:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Vytvorili sme naprosto dokonalej system sireni
Zaroven jsme si vytvorili dokonalej(TM) system zabraneni sireni. Tzn. dokazali jsme ze dne na den plosne prikazat vsem obcanum zakaz vychazeni ci noseni rousek, nakupem pres internet jsme omezili sireni (jak by to bylo kdybychom museli nakupovat na trzistich?), kazdy si muze akutne zavolat pomoc a vi presne priznaky choroby na zaklade kterych se muze sam uvalit do karanteny. To vsechno berme jako samozrejmost, ale nosanek bych nad tim vazne neohrnoval. Jakykoliv utocnik, at je to virus nebo cikan v tunelu, ma vsak bohuzel vzdycky navrch.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 12:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Přesně tohle jsem měl na mysli. Ten útočník bude mít vždycky navrch, ale přece to bude mít o malinko těžší. I při fatální pandemii něčeho mnohem horší se může zachránit víc lidí, než bez této dnešní zkušenosti. Díky propojení se může nějaký vynález (nebo nový způsob léčby) aplikovat velmi rychle po celém světě.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 13:28 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Fatalni pandemie tu uz byla. Ale to bylo daaaavno, to byla pandemie tech hlupaku, co vedli valku, ktera ukonci vsechny valky, a za dvacet let si dali opacko. To se nam nemuze stat, my jsme dnes mnohem chytrejsi.
3.4.2020 13:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Opomíjíte fakt, že tohle je především pandemie lidké blbosti a strachu. Koronavirová hrozba totiž není ani zdaleka tak smrtící jako tahle kombinace.
3.4.2020 13:35 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ta kombinace se projevila u tebe - fáze denial.

Zcela objektivně, koronavirus je zcela jistě nejhorší zdravotní krize za posledních sto let.
3.4.2020 13:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak to se máme vážně skvěle.
3.4.2020 13:39 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nechám tě při tom.
3.4.2020 14:49 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Pandemie blbosti a strachu to urcite je, ale prave proto se z koronaviru podarilo vyzdimat maximum. Post mortem analyza bude jeden dlouhy vycet failu a skoncime na wikipedii v kategorii "tragikomicti hlupaci" hned vedle tech z roku 1918. Nebo dokonce nad nimi.
3.4.2020 18:31 karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Hezky to popisuje pan Hostomský v rozhovoru na DVTV. V zásadě se skoro nic neděje, ale my si dobrovolně zničíme celou ekonomiku, což bude pravděpodobně stát mnohem víc životů, než kolik dokáže způsobit koronavir.
3.4.2020 20:54 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ekonomika se slozi tak jako tak. Jednoduchy vypocet mrtvi/nakazeni totiz neni vubec jednoduchy. Jestli virus zabije 10%, 1% nebo 0.1%, nevime. Mame zavrit podniky, nemame, co bude za pul roku? Pokud nevis, nebudes utracet a hospodarstvi jde do recese.
Nebo ho muzes uzaverkama poslat do recese rovnou. Uvidime, jak se bude darit Svedsku, ktere s tim vaha. Podle mne moc mrtvol a moc malo provedenych testu na to, aby to dopadlo dobre.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 21:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Podle posledních informací to ve Švédsku moc nedávají, hrozí to tam katastrofou. Všude tam, kde nedělali ochranná opatření hned od začátku,stačilo od počátku března, kdy už bylo jasné, že krize bude většího rozsahu, než v případě Sarsu nebo prasečí chřipky.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.4.2020 01:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Mýlíte se. Ve skutečnosti je to mediální hype. Honba za jedním konkrétním virem. Uvidíte, až budou zveřejněny konkrétní statistická čísla. Ačkoliv už teď je jasné že se nízký počet obětí bude vydávat za důkaz, že ta opatření byla na místě. I když tomu tak není. Bez by sice bylo těch úmrtí víc, ale pořád by to bylo víceméně v rámci běžného sezónního výkyvu. Nejvíc úmrtí je od října do května, s tím že špička začíná obvykle prosincem a končí posledním březnem. I když tam byla v minulosti tuším jedna výjimka, kdy byla vyšší úmrtnost i v dubnu.
GeoRW avatar 4.4.2020 07:22 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ta statistika bude jednoducha. Napr. celkovy pocet mrtvych v danom mesiaci vs. priemerny pocet mrtvych v danom mesiaci za poslednych 10 rokov. A dovolim si tvrdit, ze v krajinach, kde ziadne opatrenia nerobili alebo ich zacali robit prilis neskoro tie cisla budu daleko horsie a zdaleka to nebudu len mrtvi na koronavirus, ale celkovo vzrastie odvratitelna umrtnost v dosledku pretazenia zdravotneho systemu.
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
Dalibor Smolík avatar 4.4.2020 18:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Přesně tak.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
JiK avatar 5.4.2020 07:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Kolikrát pro tebe znamená “daleko horší”? 5x víc? 50x víc? 500x více? 5000x více mrtvých než každý jiný den či rok? Protože (aniž bych to nějak zlehcoval) v te Itálii přiznali v několika nejhorších dnech 900 mrtvých. Je to strašné číslo? Je nebo není? Bez čínského Coronaviru jim tam umírá průměrně 2100 lidi denně, každý jeden den. Tady je řec ne o petinásobku, ale o nějaké slabé polovině navíc, a jen po několik málo dnů.

Kolik set tisíc lidi umře, zešílí, nebo skončí v base či na drogách v důsledku měsíčního odstavení celé ekonomiky, vzdělávání, obchodu a průmyslu? A následných let propadu? Už teď to vypadá na největší hospodářskou recesi za posledních 70 let.

Vlády se to chystají řešit masivním tiskem peněz, a rozdávánim vlevo vpravo. Jsou i teorie, které tvrdí, ze právě tohle prodloužilo hospodářskou krizi ve 30 letech o několik let, namísto aby to byla běžná korekce na burzách ze které by se svět otrepal po normálních 18-24 měsících. Možná ano, možná ne. Na každý pád ty důsledky dnes neumí nikdo dohlédnout, stejně jako to neuměl tehdy.

5.4.2020 08:01 Biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To ale mluvíme o Itálii, kde platí tvrdá opatření (mnohem tvrdší než u nás) a kde to v téhle fázi zastavili. Kolik by to bylo, kdyby opatření neudělali? Tipnu si 100x víc.
Ruža Becelin avatar 4.4.2020 02:15 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nojono, hotovy postapo.
4.4.2020 02:57 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ruža Becelin avatar 4.4.2020 08:17 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
njn, hokejista, IQ50
4.4.2020 08:26 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Což je pořád víc, než má průměrný švédský politik :-D
Ruža Becelin avatar 4.4.2020 13:11 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Rika Radovan
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 21:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
V zásadě se skoro nic neděje, ale je to také díky opatření. Bez nich by situace vypadala jinak.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 14:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
No právě v tom byl problém - nezachytily se první případy, neprovádělo se trasování, jaké se provádí nyní. Ono to ani nešlo, když to bylo uprostřed války. Jsem přesvědčen, že kdyby se nic nepodnikalo nyní, obětí by bylo řádově mnohem víc.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 15:01 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jsem přesvědčen, že kdyby se nic nepodnikalo nyní, obětí by bylo řádově mnohem víc.
Mýlíte se pane Smolíku. Každý umírá jen jednou. Otázkou je pouze kdy. Víte jaký bude výsledek těchto opatření? Rekordně nízká měsíční úmrtnost, kterou však bohatě v celoroční statistice vykompenzují úmrtí v následujících měsících. Takže v konečném důsledku na tom budeme v podstatě pořád stejně.

Já si totiž na rozdíl od pana j a podržítka dal tu práci abych si zpracoval statistická data za posledních 28 let. Výsledek je opravdu velice zajímavý. Podle všeho nám už tenhle (nebo nějaký jeho příbuzný virus) tady koluje od zimy 2012/13. Nějaká menší epidemie proběhla předtím naposledy v březnu 2005. Jinak úmrtnost na počátku 90-tých let bývala mnohem větší než dnes. Od roku 1992 procentuální úmrtnost klesala až do zmíněného roku 2005. A od té doby se téměř 7 let držela na nějakých průměrných 9 tisících zesnulých per měsíc.

Během uplynulých 5 let ale opět vystoupala na úroveň roku 1998. Jsem fakt zvědav na čísla za uplynulé tři měsíce. Podle mě bude překonán rekord z června 2007, kdy zemřel nejmenší počet osob za celou dobu, kterou ta statistika zaznamenává – tehdy zemřelo pouhých 7870 osob.

O to víc ale úmrtnost naroste až naplno dolehnou ekonomické důsledky těch zbytečně drakonických opatření. Jednak umřou ti co by umřeli už teď. A navíc poroste počet úmrtí v důsledku stresu a přepracování.
3.4.2020 15:07 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Výsledek je opravdu velice zajímavý. Podle všeho nám už tenhle (nebo nějaký jeho příbuzný virus) tady koluje od zimy 2012/13
Další kreacionista popírající výsledky fylogenetické analýzy?

Jednak umřou ti co by umřeli už teď. A navíc poroste počet úmrtí v důsledku stresu a přepracování.

Tak zatím si vši stěžují na nudu, nezaměstnanost a že není do čeho píchnout. Ale Kapica se bojí smrti z přepracování :D
3.4.2020 15:09 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Kapica se, na rozdíl od vás, smrti nebojí.
3.4.2020 15:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Lidi, co se smrti nebojí, nemají potřebu se tím vytahovat online.
6.4.2020 11:31 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To už ti sebrali všechny iluze?
6.4.2020 11:54 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
+1
3.4.2020 15:23 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Otázkou je pouze kdy. Víte jaký bude výsledek těchto opatření? Rekordně nízká měsíční úmrtnost, kterou však bohatě v celoroční statistice vykompenzují úmrtí v následujících měsících. Takže v konečném důsledku na tom budeme v podstatě pořád stejně.

To, že každý umírá jen jednou, je pro počet obětí této epidemie téměř irelevantní (stanovuje to jenom horní mez počtu obětí.) Pokud nechápete proč, zkuste se zamyslet na významem pojmu "počet obětí". Ta úvaha s tím, že na tom budeme stejně, je jenom vaše utkvelá představa, která se neshoduje s realitou jiných států.
A od té doby se téměř 7 let držela na nějakých průměrných 9 tisících zesnulých per měsíc. Během uplynulých 5 let ale opět vystoupala na úroveň roku 1998.

To jako vážně vyvozujete nějaké závěry z počtu úmrtí za měsíc, aniž byste bral do úvahy početní zastoupení jednotlivých ročníků? Až budou otevřené knihovny, skočte si tam pro nějakou knihu o statistice.
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 15:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Já si totiž na rozdíl od pana j a podržítka dal tu práci abych si zpracoval statistická data za posledních 28 let.
Dohledejte si je. Jsou volně k dispozici. A taky si protřete oči. Jasně jsem psal o pojmu procentuální úmrtnost. Tj. jaké procento populace za jeden měsíc umřelo. Jsou to všechna úmrtí, bez rozdílu. Takže je zcela jedno, jestli někdo umřel na sešlost věkem, nebo že napálil na kole někam hlavou nekam do sloupu.

Ovšem pokud vám najednou na dva až tři měsíce vyskočí procentuální úmrtnost nahoru (což v reálu znamená, že najednou za měsíc umřelo o jeden až dva tisíce lidí víc než obvykle), tak je víc než zřejmé, že za tím asi bude něco jiného, než hromadná nehoda autobusu na D1.

Jo a teď si tohle číslo ještě porovnejte se známým číslem potvrzených úmrtí na koronavirus.
3.4.2020 15:46 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Na chřipku ročně umírá celosvětově 290,000 - 650,000 lidí dle WHO. Počítejme 650000. Itálie má méně než 0.8% světové populace, tj 5200 úmrtí ročne. V Itálii je nákaza koronavirem cca 2 měsíce, i když na začátku té doby bylo rozšíření minimální, ale dejme tomu, 1/6 roku, tj 866 lidí. Ale mrtvých na koronavirus (těch 100% jistých) je tam 16x víc.

A to pořád srovnáváme chorobu, která má k dispozici celou populaci už mnoho generací, s nováčkem, který se ani v té Itálii k naprosté většině lidí zatím neměl šanci dostat.

Ale Kapica žije v jiném světě.
3.4.2020 16:49 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jasně jsem psal o pojmu procentuální úmrtnost.

A taky jste jasně psal o absolutním počtu 9 tisících zemřelých, tak by příště bylo dobré si vybrat.
Tj. jaké procento populace za jeden měsíc umřelo. Jsou to všechna úmrtí, bez rozdílu. Takže je zcela jedno, jestli někdo umřel na sešlost věkem, nebo že napálil na kole někam hlavou nekam do sloupu.
Když řešíte procento zemřelých oproti celkové populaci, tak je naprosto nezbytné před vyvozením závěrů zohlednit také věkové složení té populace. Ono nebude náhoda, že za posledních pět let tohle procento roste, to prostě souvisí s tím, že máte silné poválečné ročníky, které teď mají věk okolo průměrného dožití české populace. Vyvozovat nějaké závěry o virech na základě procentuální úmrtnosti je nesmysl.
Quando omni flunkus moritati
xxx avatar 3.4.2020 17:31 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jeden by rek, ze pro takove debaty o datech, je tady moznost u prispevku vlozit prilohu. Treba s temi daty, aby si ji kazdej nemusel vyhledavat.
Please rise for the Futurama theme song.
3.4.2020 18:42 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Mám to rozepsané. Nebudu sem dávat text, vytržený z kontextu.
Jendа avatar 3.4.2020 20:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Proč to děláš? Vždyť jsi mi před chvílí psal, že toho mám nechat, že to stejně nemá cenu.
3.4.2020 21:01 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Vedle, Hightowere?
Quando omni flunkus moritati
Jendа avatar 3.4.2020 21:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tady, ale koukám, že to bylo Bherzetovi, ale to je jedno.
3.4.2020 23:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak to si asi pod "před chvílí" každý představujeme něco jiného.
Quando omni flunkus moritati
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 19:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Úmrtnost tady bude a bude i po skončení pandemie - lidé budou umírat na její důsledky, to nikdo nepopírá. Ale podívejte se na země, kde se spoléhali na přirozenou imunitu. Tam se umírá po stovkách denně. Dám na to krk, že takhle nedopadneme, ani když sečteme důsledky koronaviru i po roce po jeho skončení .. Jo, březen 2005. To jsem měl velmi ošklivou chřipku, to si pamatuji.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.4.2020 01:36 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak o tomhle si rád přečtu blog. Podle jedné teorie ten virus po lidech skákal roky, než zmutoval do vhodné formy, která teď válí.

Jinak to, že nejvíc lidí umírá v zimě, nás učili už v hloubi minulého tisíciletí na základní škole.
3.4.2020 13:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Proč neutopit v zájmu starších spoluobčanům zasloužilých komoušů a podobně i ten zbytek, že?
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 13:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
On to někdo tvrdí?
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 13:30 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Zaroven jsme si vytvorili dokonalej(TM) system zabraneni sireni. Tzn. dokazali jsme ze dne na den plosne prikazat vsem obcanum zakaz vychazeni ci noseni rousek, nakupem pres internet jsme omezili sireni (jak by to bylo kdybychom museli nakupovat na trzistich?), kazdy si muze akutne zavolat pomoc a vi presne priznaky choroby na zaklade kterych se muze sam uvalit do karanteny. To vsechno berme jako samozrejmost, ale nosanek bych nad tim vazne neohrnoval.
Pan podržítko jaksi pozapoměl na to, že to takhle nemůže dlouhodobě fungovat. Zhroutí se to na takových banalitách jako roztrhané šaty a boty, nefunkční spotřebiče. A pochopitelně se také odrazí přepracování a neustálý stres na zdraví těch, co ty služby zajišťují.
3.4.2020 13:37 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A co ti brání si ty věci opravit/vyrobit/koupit nové? S tím není problém ani teď.
3.4.2020 13:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
No nějaký problém asi bude, když v baráku kam docházím na rehabilitace je už 14 dní urvaná klika a není kdo by ji opravil.
3.4.2020 14:13 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
...protože za normálních okolností je sehnat v Praze řemeslníka na takovouhle nic-práci/nic-peníze brnkačka
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 14:24 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Neumíš opravit kliku? Tak to JE problém.
3.4.2020 14:34 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Za A, není to můj barák, moje brána, můj problém. A za B, ty nosíš obvykle po kapsách vercajk a náhradní kliky, když jdeš k lékaři?
3.4.2020 14:39 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Pokud to není tvůj problém, ta si nestěžuj, třeba to není ničí problém.

Pokud to je tvůj problém, tak ji oprav.

Ano, minimálně leathermana a švýcarák nosím.
3.4.2020 14:42 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Už tě vidím jak s tímhle pidláš novou kliku.
3.4.2020 14:45 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Dělal jsem s tím mnohem složitější věci. Když to neumíš, popros nějakého chlapa v okolí.
3.4.2020 15:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Dělal jsem s tím mnohem složitější věci. Když to neumíš, popros nějakého chlapa v okolí.
Předpokládám, že tím jste měl asi na mysli sebe.
3.4.2020 16:48 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Naštěstí nejsem z Ostravy.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 14:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ale samotná starší paní si s tím určitě neporadí.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 14:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Je to zbytečné. Takoví jako j či podtržítko myslí jen na sebe. Nejsou vyplašení proto, že by koronavirus ohrožoval někoho jiného. Ale proto, že ohrožuje především je samotné. Proto by nejraději všechny pozavírali někam do izolace. A ty co z ryze praktických důvodů zavřít nemohou by nechali chodit jen ve skafandrech.
3.4.2020 14:42 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nevím jak to druhé podtržítko, ale já bych tu kliku babiččce opravil, místo tlachání na ábíčku o tom, jak mi svět ubližuje.
3.4.2020 18:23 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Blbost - moje iterace podtržítko se o své blízké boji a snaží se ne starat
3.4.2020 18:42 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Neměj starost, všechny iterace jsou si vědomy kapustovy projekce, sám je to psychopat co přiznal touhu vraždit a okečákává to i u druhých.
3.4.2020 13:40 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Pan kapusta jaksi pozapomněl na to, že nikdo nepředpokládá trvalý stav pandemie. A nechápu, proč si ten lhář musí neustále něco patologicky vymýšlet a cpát svoje plešaté středoškolské výlevy lidem do úst.
3.4.2020 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Došly argumenty?

Zřejmě ano. Prozatím se ten stav stále jen prodlužuje. Takže pokud je tady někdo lhářem, tak je to Babišův kabinet, který je v koutě.
3.4.2020 13:49 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Argumenty na strawmana nepotřebuješ.
3.4.2020 14:21 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Stále prodlužuje? Jsme na začátku a někdo už fňuká, kdy už tam budem? Co budeš dělat za půl roku?
3.4.2020 14:35 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak co budu dělat já nevím, ale podtržítko možná prohučí komínem.
3.4.2020 14:41 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nepravděpodobné. Ale ty jsi kombinace totálního vystresovance s ignorantem protivirových opatření a věkově/zdravotně jsi také riziková skupina. Pokud bych si měl vsadit, kdo z této diskuse do Vánoc zmizí, byl by jsi horký kandidát.
3.4.2020 14:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To posouzení pravděpodobnosti bych si, být vámi, nechal na později. A vsadím se s vámi oč chcete, že pokud tenhle server bude fungovat tak já tady – na rozdíl od vás – nejspíš stále budu.
3.4.2020 14:47 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Z mrtvoly se vyhraná sázka blbě páčí.
3.4.2020 15:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Máte pravdu. Proto jsem vám taky nenavrhnul oč se vsadíme.
3.4.2020 15:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Lidi, co se smrti nebojí, nemají potřebu se tím vytahovat online.
3.4.2020 15:15 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Lidi co se nebojí nemají potřebu diskutovat anonymně.
3.4.2020 15:18 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A na to si přišel jak?
3.4.2020 15:36 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak to je úvaha dne, kapuco :-D :-D Ty máš vážně pár dnů do mozkové mrtvice.
3.4.2020 15:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Dosti ubohé na člověka, kterého naučili číst a psát.
3.4.2020 15:55 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Já jsem si říkal, ale nechci po tobě mnoho.
4.4.2020 01:39 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A co když ta pandemie bude trvat tři roky, jako Španělská chřipka?
4.4.2020 02:33 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To uz by slo do tuheho, protoze tri roky jen na duchodce a kuraky jet nevydrzime. Po takove dobe i proziravym programatorum dojdou filtry do respiratoru a pak zacnou padat jako mouchy. V Tescu budeme muset neustale koukat pod nohy, abychom do nejakeho neslapli.
xxx avatar 3.4.2020 17:45 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Proc v ramci popravy starych komousu nepopravit i ten zbytek, ze?

Mam rad, kdyz se mezi miliony komentaru objevi ta skutecna pricina nekterych nazoru.
Please rise for the Futurama theme song.
3.4.2020 18:40 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Pokud vím, tak to byli zrovna komouši co se kvůli ideových sporům docela rádi popravovali mezi sebou.
4.4.2020 01:40 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Však právě to jim má nejvíc za zlé :-D
Jendа avatar 3.4.2020 20:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tzn. dokazali jsme ze dne na den plosne prikazat vsem obcanum zakaz vychazeni
Pod tím bych si představoval i zákaz chození do práce mimo základní joby (potraviny, energetika, voda…).
3.4.2020 21:19 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To si počkej na mor, takovou sebevraždu ekonomiky neprovede nikdo jen tak. Zakázat to ale jde úplně stejně jako zákaz vycházení.
Jendа avatar 3.4.2020 21:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Mor je podle mě v dnešní době menší problém -- přenos pomocí blech z hlodavců, což typicky nemáme a ten zbytek jde pokillit insekticidy/rodenticidy, a máme antibiotika.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 12:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Afriku bych jako zdroj výroby zatím neviděl. Tam nejsou připraveni většinou makat - to dokáží asiaté. Nejsou ani tak průbojní a ambiciozní. Jednou to také příjde, ale v současné době určitě ne. Mohlo by to vyřešit i spoustu problémů s migranty
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 13:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To mas blbe, tohle totiz neni zadna pandemie, tohle je takova rymicka. Vlastne se nedeje vubec nic. Az to prijde, tak to nebudou stovky nebo ticice, ale stovky milionu mrtvyc
"Obří hrozbou pro svět jsou i další koronaviry a chřipkové viry a z nich nejvíc mutace pocházející z ptačí a prasečí chřipky".
Epidemiolog Jiří Beran
S kvalitou jejich vyrobku jsou pak tvoje informace nejakych 30 let zastaraly. Proč tedy napříkad Holanďani reklamovali celou zásilku respirátorů jako nefunkční?
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 13:16 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Proč tedy napříkad Holanďani reklamovali celou zásilku respirátorů jako nefunkční?
Protože fabrika, která doteď vyráběla něco jiného, najednou vyrábí respirátory a kupodivu náběh výroby není vždy bez problémů?
Quando omni flunkus moritati
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 14:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Vtip je ještě v tom, že tohle nezvládne žádná fabrika v Evropě - což bylo v podstatě smyslem mého blogu.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 15:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
No jo, to je rozdíl v mentalitě lidí. V Číně strana a vláda nařídí a je továrna na respirátory. U nás se nikdo nařídit neodváží a i kdyby jo, přijdou odbory se seznamem práv, kvůli kterým to nejde. Pro běžný život je ten druhý způsob asi přijatelnější, ale v krizových situacích má větší šance ten první.
Quando omni flunkus moritati
3.4.2020 16:06 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Lepší umřít jako člověk než žít jako mravenec.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 16:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jistě. Když umřu, nic se nestane. Ale nerad bych třeba viděl umírat svoje děti.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 16:10 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
I pro děti platí výše psané. Raději uvidím své děti umírat jako lidi než žít jako mravence.
3.4.2020 18:20 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
kontrolní otázka - už nějaké mas?
3.4.2020 18:43 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
tři a dvě vnoučata
3.4.2020 19:02 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak dobrý - já si třeba až na par fakt tragických možnosti radši představím svoji smrt, než jejich
3.4.2020 19:14 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tady nejde o mojí nebo jejioch smrt ale o tom zda mají umřít jako lidi nebo trpět jako zvířata. Copak má žít jako mravenec smysl a cenu? To bych je snad raději zabil já sám, než se díval na jejich utrpení a živoření.
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 21:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Co je to trpět jako zvířata? Prosil bych definici. Protože každý má jiný názor na to, co je to trpět.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 22:12 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
žít jako nesvobodný mravenec

Ελευθερία ή Θάνατος
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 22:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak to bych opravdu nechtěl. Je jen na nás, jestli po odeznění pandemie si necháme sebrat svobody nebo se o ně budeme prát. Ale do té doby musíme dočasně něco obětovat. Již v antickém Řecku v době krize fungoval tzv. diktátor, který na určitou dobu přebíral moc. Ale po určité přesně stanovené době se vracela situace do zajetých kolejí demokracie. Tady nemůže být ta doba přesně stanovena, ale můžeme ohlídat, zda nebezpečí již pominulo nebo ještě ne.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 22:56 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Já nemluvím o politické situaci, to je v podstatě trivialita. Já mluvím o způsobu myšlení, smrti svobodného ducha.
Dalibor Smolík avatar 4.4.2020 00:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Politická situace jde ruku v ruce se způsobem myšlení. V nacistickém Německu nikomu nepřipadalo divné, že někam mizejí židovští spoluobčané a bylo jim to jedno. V Severní Koreji zase všichni dýchají pro velkého vůdce.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.4.2020 13:21 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Politická situace se může změnit přes noc, způsob myšlní potřebuje generace. Mnoho generací. Pár (desítek) let politického režimu ho nemá šanci změnit.
Dalibor Smolík avatar 4.4.2020 18:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Fakt ne? Stačilo dvanáct! let nacistického režimu. A ženské na ruinách svých domů v Německu na jaře 1945 roztahovaly látky s nápisy "nikdy se nevzdáme". Během prvních 6 let hitlerovské vlády nebyla v Německu širší opozice. Ne proto, že by byla umlčena, ale že se změnilo myšlení lidí. Za pouhých šest let a dalších šest let války přetrvávalo. Po jejím skončení lidé páchali sebevraždy, protože se jim zhroutil jejich svět
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.4.2020 18:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jenze mysleni Nemcu se nijak nezmenilo. Maximalne prostredky.
4.4.2020 19:26 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Již v antickém Řecku v době krize fungoval tzv. diktátor, který na určitou dobu přebíral moc. Ale po určité přesně stanovené době se vracela situace do zajetých kolejí demokracie.
Technická: bylo to v Římě.
Gréta avatar 4.4.2020 19:41 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 16:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak to s tou mentalitou lidí je pravda. Kdysi jsem byl s dětským pěveckým sborem na Taiwanu. Uprostřed prázdnin. Byli jsme tam na pozvání jedné základní školy mimo hlavní město. Když jsme tam přijeli, všichni žáci s rodiči i učitelé byli nastoupeni téměř v pozoru, byla to čest, že k nim přijela skupina až z daleké Evropy. Dovedu si představit, jak by to vypadalo u nás koncem července, škola vylidněná, děti bůhví kde, učitelé taky :-). A to je demokratický Taiwan.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 19:28 karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Není pravda, u nás by to taky šlo, ale nechce se většinou ze shora. Např. dezinfekci může vyrábět jen někdo. To stejné platí i pro testovací laboratoře, kdy Babišova může, ale konkurence ne. Tady jde o to, že se na tom Babiš a další stále snaží hlavně vydělat. Nevěřím, že hrad z těch obchodů s Čínou nic nemá.
3.4.2020 19:44 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
desinfekci si může udělat doma každý sám
4.4.2020 01:50 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Protože nemají Zemana, který jim tam přes kámoše sehnal aspoň trochu funkční. Tak koupili levný šmejd přes Internet, a dostali ho.
3.4.2020 13:34 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
S kvalitou jejich vyrobku jsou pak tvoje informace nejakych 30 let zastaraly. Oni vyrabej a dodavaj presne to v presne takovych parametrech, jak si to kdo zaplati.

To jsou kecy. Ano, občas některé výrobky umí číňani slušné (obvykle ze západních polotovarů, ať už tím polotovarem je špičková ledka, nanotkanina nebo design procesoru), ale neplatí to zdaleka o všem. Spoustu věcí neumí ani když chtějí/dostanou za to zaplaceno. Jsou to prostě šikovné kopírovací opičky, nic víc.
3.4.2020 12:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stejny, jen chudsi. A vyroba se presune tehdy, az to bude pro vlastniky financne vyhodne. Oni totiz nemaji v ucetnictvi kolonky "bezpecnost statu", "zdravi lidskych zdroju". Obcas neco pod tlakem verejneho mineni udelaji, ale staci, kdyz opadne pozornost, jede se ve starych koleji. Podobnost s obyvatelem Chanova je ciste nahodna.
3.4.2020 13:25 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Bylo by fajn, kdyby jim tam stát ty kolonky přidělal. Ve formě daní/úlev, cel a podobně.
3.4.2020 16:09 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a vrátíme se co nejdřív k našich běžným aktivitám.
skutečně to chceme?

Občan ráno vstane, něco sní a vydá se do tzv. práce. Buďto jede autem a 1/2 hodiny stojí v zácpě a nebo se cpe v autobuse. Pak se dostaví na to misto a tam provádí nějaké činnosti, které společnost vůbec nepotřebuje a mnohdy více škodí než přinášejí užitku.

Poté se občan dovleče domů, zpacifikuje děti, podívá se na nějaký debilní americký seriál a někdy je i ten sex. A další den to samá a pořád dokola 40 let, aby pak dostal minimální důchod.

Já skutečně nechápu, proč se nemohou všichni dočkat, az budou moct zase provádět tenhle nekonečný nesmysl?
3.4.2020 16:12 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
+42
3.4.2020 16:26 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak nějak, vypíchl bych .. a mnohdy více škodí než přinášejí užitku.... . :-)
3.4.2020 18:17 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To, ze někdo si někdo neumí nastavit život tak, aby měl smysl je dost často hlavně jeho problém. A pak má samozřejmě problém přijmout to, ze něčí život/práce/soukromí smysl dává....
4.4.2020 16:44 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
život tak, aby měl smysl

gratuluji, Sokrates, Platon, Hegel i Kant (a i řada dalších filozofů) se snažili zjistit co je smyslem života a nic - až jednoho dne jeden diskutér na abclinuxu nepřímo prozradil, že to řešeni zná. Mohl bych s váma kamárádit?
4.4.2020 16:53 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Já ho také znám. Ona je to dost individuální věc. Všeobecný smysl života neexistuje, určitě ne ve světě, kde je život výsledkem darwinistické evoluce.
4.4.2020 17:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jestli budete zlobit, natahnu sem KaJana...
4.4.2020 21:44 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Dobře - doplním to - pro mě smysl ma. Mám své děti, ženu, koníčky, práci - mě to stačí. Jestli někdo chce ztrácet čas filozofovanim, Ok. Je to jeho volba.
Gréta avatar 5.4.2020 21:00 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?

jóóóó muj křeček měl taky manželku svadbu měli v kartonový trubičce vod kuchyňskejch utěrek. dá se jim dát i trubička vod toaleťáku ale to je takový hnusný ne :O :D děti měli taky ale mamka jim je pokaždý ukradla a vodnesla do akvaristiky a nechala jim je tam že prej se vo ně nemusim bát aže si je tam někdo koupí a bude je mit strašně moc rád nejmíň uplně stejně jako já ale co sem tak šmírovala skrz výlohu tak snima pokaždý prodavač krmil hady pavouky a jiný potvory. a houkal na mě prej jestli se chci jako mrknout jak je jako takovej faktže extra hnusnej tlustej hroznýš sežere jednim hltnutím zaživa :O :O

křečkovi to ale jako nebrali tak vážně jako já a furt naněčem makali ani sem jim nemusela do napaječky strkat moc antidepresiv vyměněnejch za lentilky u rodičů v nočních stolcích. taťkovi modrý který dělaj aby mi moch udělat dalšího bratříčka nebo sestřičku a mamčiný který zase navopak dělaj abych neměla žádnýho dalšího bratříčka nebo sestřičku. křečkovi celej den scháněli nějaký jídlo vubec nemysleli na nic jinýho a skoro celej den natom spolu dřeli. jeden čásek si ale fakt jakože pořádně mákli a prokousali plastový dno svý klícky a pak vyrazili na pár dní na dovču do špajzu a pořádně se tam jako vyblbli všechno nakousali a pokakali. naštěstí sem křečkovi našla první já a né packa naší kočky bačkora mamky nebo pěst taťky. akorát sem paseku po křečkovejch musela všecku uklízet ato si jako myslim že nebylo fér protože to byl jejich bordýlek néé muj a navíc toje příroda když se takle nějaký zvíře vyblbne ve špajzu a taky neni možný aby se jídlo nějak moc poškodilo a muselo se mi strhávat z kapesnýho zlášť když ho pak mamka nastrkala do takovýho kontíku pro charitu. v obchoďáku taky jako po všem lezou krysy z kanálů bezdomovci s žloutenkama nato šahaj důchodci dělaj nemytejma prstama dirky do pečiva jestli je měký ato sou jenom věci co sem navlastní voči viděla určitě se tam dějou ještě věčí hnusárny když lidi nekoukaj :O :O nóóóó a u nás doma do jídla jenom trošičku nakakali čistotný manželé křečkovi jako žádná tragédie :O ;D

občas si navečer po práci někdy tak kolem třetí v noci si šli zaběhat do běhacího kolečka co tam v klícce měli nebo šplhali po mřížích až se jako celá klec klepala a znělo to jakoby byla strašně moc velikakánská i když byla uplně mrňavá. supr to rachotilo a cinkalo akorát sem byla jediná který se to líbilo. taťka nejdřiv pod klec dal takovej malej kobereček aby to jako rachot tlumilo ale vubec to jakoby nefungovalo a taky do koberečku křečkovi skrz mříže čurali protože se jim asi nelíbil nebo jim smrděl nebo co já vim :D protože kobereček jako nefungoval tak pod ně strčil polystyren ato se křečkovejm zase líbilo stráááááááááášně moc takže už do polystyrenu teda jako nečurali ale zase ho furt loupali a drolili a tahali do domečku a taky ho asi i trošku papali protože ho měli v bobkách. stačilo kolem tý klícky projít a člověk byl hnedka všude samá polystyrenová kulička a bylo to jako v krkonošskejch pohádkách jak tam krakonoš mučil trautenberga tim polystyrenovým sněhem aby mu všecko řek ato jako bylo supr nejvíc :O :D
se sněhem se jako dala užít supr legrace třeba nabrat hrst a founkout ho mamce do vlasů když se právě učesala nebo taťkoj na telku když jako zrovna nekoukal na nic důležitýho jenom s praporkem v ruce čučel na nějakej blbej turnaj ve fotbale basketbalu nebo včem a pak se mohlo hrát na honěnou a schovávanou. a když ještě trošička sněhu zbyla tak se dal founkout do vobličeje a hrálo se na slepou bábu :O :O :D :D

nóóóó až jednou nás taťka vzal sebou na vejlet a bylo takový divný že nechal mamku samu doma že sem měla až chvilkama strach jestli se třeba jako nerozvedou a nebudu pak mit misto jednoho taťky a jedny mamky dva taťky a dvě mamky ale když sme se vrátili domu se ukázalo žeto je jako mnóóóóóhem horší!!!! křečkovi byli pryč!!!! když sem záhadný zmizení křečkovejch začala vyšetřovat tak mamka nejdřiv řikala že sem jim jakože zapoměla u klícky zavřit dvířka a křečkovi snědla naše kočka ale todle sem si jako moc dobře hlídala a naše kočka navíc když chytne myš nebo něco tak ji vykuchá a ty střeva nám nastrká do bot ato se nestalo. no a pak mamka zase řikala žesi křečkovi vodnesla nějaká jeji kámoška a že už jim je moc dobře ale tomu sem taky nevěřila když už tamto předtim byla lež. sem zalezla pod postel a brečela že chci křečkovi zpátky ale mamka s taťkou že prej to už nejde protože sou na lepším místě.

nakonec se vnich nějak hnulo svědomí aže mi daj jiný zviřátko aby se mi po křečkovejch nestejskalo. a co jako myslíte že přitáhli?? tamtoho hnusnýho tlustýho hroznýše že prej jim prodavač poradil že se tam na něj furt chodim koukat do výlohy!!!!!! :O :O
na hroznýše sem se nemohla zlobit toje prostě příroda že sežral křečkovi který neznali nic jinýho než klec a dovču ve špajzu tak sem ho chudáka pustila i s celým terárkem bych na něj nemusela šahat ze střešního vokýnka na svobodu. chudáka chcíplího hroznýše sem nabodla na pohrabáč a zakopala do díry u kytek a plácla na něj cihlu do který sem vyryla křížek a vobčas tam chodim křečkovejm zapálit kahánek 

si myslim že křeček s křečkovou prožili smysluplný plnohodnotný životy ;D

6.4.2020 08:17 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Dík za zarny příklad ztráty případne ztráty casu :)
Gréta avatar 6.4.2020 22:07 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?

až to pude a prej akvaristiky už jako sou votevřený kup dětem křečky ;D

3.4.2020 18:25 karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Pokud sis takhle zařídil život, tak to jen tvůj problém. Nikdo tě k tomu nenutí. Já mám teda život o dost pestřejší a vrátit se k tomu chci.
3.4.2020 18:45 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Te svět už se zpět nevrátí.
3.4.2020 18:58 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Těžko říct, vrátil se po mírových ranach, po wwI, wwII, komunistech, 11. září, 2008 - ale stejný asi nebude
3.4.2020 18:59 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
morovych ranach - i když ve znaku míru taky zarvalo mrak lidi....
3.4.2020 19:14 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Stejný určitě nebude.
3.4.2020 19:40 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tohle neustojí Čína. Nový svět bez Číny.
3.4.2020 20:09 din
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
řekl bych že Amerika skončí
cbrpnk avatar 3.4.2020 20:14 cbrpnk | skóre: 8 | blog: bl0gium
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Južná ? Celkom možné...
3.4.2020 20:15 din
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
NIKDY se nevrátí. Jenom idiot si může myslet že každý bude mít v rodině tři auta a na zahradě bazén atd. Je to naprosto neudržitelné. Jsou podle mě tři možnosti, v reálu dvě: vychcípá polovina lidstva na planetě, nebo se drtivá většina musí uskrovnit ohromným snížením zivotní úrovně, nebo nereálné osídlení jiné planety.
4.4.2020 16:51 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
řekl bych, že v rozumné diskuzi dojde k problému definovat co je životní úroveň.
4.4.2020 16:54 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Myšleno bylo zjevně to, cpo se za životní úroveň považuje dnes - auta, spotřeba energie, bazény, zahraniční dovolené, nadbytek spotřebního zboží apod.
Darth Phantom avatar 4.4.2020 11:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
A další den to samá a pořád dokola 40 let, aby pak dostal minimální důchod.
Budu souhlasit, že lempl jako ty soudruhu společnosti asi nijak prospěšný nebude, avšak nesváděj to společnost, soustruhu.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
4.4.2020 16:48 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
před lety se to tady diskutovalo a zjistilo se, že problematice společensky prospěšné práce nerozumíš. Řekni mi, proč sis to za tu dobu ještě nenastudoval?
Darth Phantom avatar 5.4.2020 07:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?

Nejvíc mě poslední dobou dojímá, jak se vy komouši skrýváte za společenské vědy, vznešené fráze a filosofy. Že jsi starý zapšklý komunista stalkující celé dny úspěšnější nekomunisty na netu, tak zato si můžeš sám, soudruhu, to je záležitost každého jednotlivého soudruha.

A s tím převtělením do sekačky hmm, no nevim. Není to poněkud infantilní, okázale se rozloučit a pak si hrát na sekačku v tvém věku, soudruhu.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
xxxs avatar 5.4.2020 11:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
soudruh? soustruhy sa minuli?
3.4.2020 19:05 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ne, pandemie (spise radeji nemoc) nic nemeni, meni to politici a prijate regulace. Virus nenici ekonomiku a zivotni styl, nici to nasi predstavitele. Pro mne je nejvice poucne videt, jak stado nasadi hadr na hubu, pokyvuje a hyka na toho, kdo si v dobe radoby krize dovoli kritizovat neomylnou vladu. Takze ne virus vazeni, ale vy sami si to delate. ;-) Kdyby se nechal nemoci volny prubeh, budou daleko mensi ekonomicke skody, populace se promori a jede se dal. Tech par ldnkaru? Predstavte si, ze lide proste umiraji...
3.4.2020 19:16 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ne, my to děláme tobě :) Prostě nás ti ldnkaři zajímají víc než tvých pár usmolených korun.
3.4.2020 19:24 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jiste. Presne rikam, ze nemajetnym a neschopnym tato situace vyhovuje. A ty jen potvrzujes ma slova.
3.4.2020 19:39 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
hodně kreativní výklad, že by ze strachu?
3.4.2020 21:28 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ze strachu? O co? O majetek? Ode mne nic nikdo nedostane. Penize? Tech se da lehce zbavit. Cenne veci? Nikdo nenajde... Nemovitosti? Ohen je muj kamarad.
3.4.2020 21:38 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tvé věci nikdo nechce. Chceme jen, abys zaplatil co dlužíš a dál neničil planetu.

3.4.2020 21:52 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Neboj, nikomu nic nedluzim. Naopak. Za mnou odvedene odvody, dan z prijmu i dph, studuji darmozrouti do triceti a nekterym se i operuji nadory. A ze se obcas projedu v poradnem aute? Ty zase dychas a palis energii na psani hlouposti na sit, kazdy skodime nejak. :-D
3.4.2020 22:09 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Škody, které si napáchal svým autem, těžko někdy vyrovnáš na daních. To bys musel platit větší daně než Bill Gates.
xxxs avatar 4.4.2020 10:39 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
co ma jadrovy pohon a vymklo sa to kontrole?
4.4.2020 13:19 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
hůř má retro ropné auto
3.4.2020 19:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dalsi vec je, ze likvidace ekonomiky vyhovuje nemajetnym a bezzemkum. Vzdyt bohati sve statky stejne nabyli ilegalne, tak co?
3.4.2020 19:42 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nejde o likvidaci ekonomiky, ale o to že se svět posune skokem vpřed, zbavíme se Číny, ropných aut, odporu k ekologii atd.
3.4.2020 20:06 din
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
pán je optimista
3.4.2020 20:58 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Proc myslis? Benzin je ted levny jako nikdy, navic ho nepalis v kolonach, protoze zadne nejsou. 2020 je jednoznacne rokem automobility na fosilni paliva, a kdybych mel rict, ktera automobilka se v ted uz nevyhnutelne recesi slozi jako prvni, tak urcite Tesla :D
3.4.2020 21:39 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tesla se určitě nesloží, nemá důvod. Stávající situace jen urychlí zákaz spalovacích motorů. Nidko nechce aby se situace opakovala a k přírodě se musíme ačít chovat slušně.
3.4.2020 21:56 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tesla ma duvod; je draha. Predtim byly prijmy i uvery, potom bude jen nezamestnanost, exekuce a lotysske vtipy. Ale nebudou to vtipy, jen halucinace z hladu a zimy.
Ostatni automobilky maji modely i pro socky.
3.4.2020 22:10 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ne, ostatní automobilky nemají konkurenceschopné elektromodely pro socky.
3.4.2020 22:37 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ale o to jde. Socky jedou na benzin.
3.4.2020 22:57 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nepojedou, když se jim to zakáže.
4.4.2020 09:35 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ty by si rad zakazoval viď?
4.4.2020 13:17 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ano, svět bez zákazů nemůže fungovat.

Je zákázáno mnoho méně škodlivých, méně nebezpečných a méně zbytných věcí než ropná auta.
4.4.2020 15:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ok, tak zakážeme dotace na elektroauta a fotovoltaliku - tím bych začal. Co ty na to?
4.4.2020 15:29 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Kontraproduktivní, ty je naopak potřeba podporit

Je potřeba zlepšit ekologii i za cenu drastickeho snížení životní úrovně. Pokud covid srazi životní úroveň na 10 procent,netřeba se vracet na 100, ale bohatě stačí 30 nebo 40.
4.4.2020 18:45 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jistě, je potřeba podpořit hračky pro boháče, a chudí to zaplatí.
Problém bídy si představuje zbohatlík lehko rozřeřitelný: Čím bude míti plnější stoly, tím více chuďasů se obživí drobty s nich spadlými.
(Vtip vyšel v časopise Kopřivy roku 1918)
4.4.2020 19:42 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Počítáš i s drastickým snížením své životní úrovně?
4.4.2020 20:52 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
nejde o jednotlivce, ale o prumer
4.4.2020 21:28 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ok, takže o kolik se průměrně sníží tvoje úroveň?
4.4.2020 22:15 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Irelevantni
4.4.2020 22:37 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ale no ták, neboj, klidně to vysyp
4.4.2020 09:39 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jako se jim zakázalo chodit po ulici bez roušek, chlastat v hospodách a olizovat rohlíky v supermarketu?
4.4.2020 13:18 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Tak chci vidět ty frajery jak jezdí po ulicích v autech bez platného techničáku. Schválně jak dlouho jim to vydrží.
4.4.2020 13:49 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Zažil jsem dobu, kdy byla STK dobrovolná. Jel jsi někdy v autě bez podlahy? Totálně shnilá Š100 a pár prkýnek, tomu se říká adrenalin :-D
4.4.2020 20:51 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
does not compute. to bys musel psat z rakve.
4.4.2020 22:59 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To si jen myslíš. Ony ty stovárny vydržely neuvěřitelné věci. Kolega z práce jí také měl, zaparkovanou na zahradě. Sekal kolem ní kosou trávu, a když sekl pod zadním nárazníkem, vypadl motor. Asi ho tam držela nějaká pampeliška :-D

Ale dneska je to vlastně stejné, měl bys vidět zespodu autobusy, co vozí lidi do práce a děti do školy. Rámy shnilé, děravé, rozpraskané, má to vyvalené boky a prohnuté podlahy... Ale hlavní je aby to jelo a vydělávalo Němcům peníze.
Jendа avatar 3.4.2020 22:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Jak souvisí pandemie se spalovacími motory? Pokud s něčím, tak s letadly a auty obecně (vč. elektromobilů), díky kterým byla roztahána po světě.
3.4.2020 22:58 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Souvisí to s nesmyslně levnou a tudíž příliš dostupnou dálkovou dopravou.
Dalibor Smolík avatar 4.4.2020 18:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
No já jsem četl dokonce studii, kde tvrdili, že pandemie souvisí i se seismickou činností Země. Snížená aktivita lidí, snížení počtu vozidel na silnicích a dálnicích snížená průmyslová výroba ovlivnila a snížila celkovou seismickou činnost. No, kdo nevěří, ať tam běží :-D :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.4.2020 18:47 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To jsem také zahlédl, že omezení pohybu lidí v karanténě má vliv na otáčení Země. Řekl bych že pokud ano, tak jedině pozitivní ;-)
Dalibor Smolík avatar 4.4.2020 21:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Potká Mars Zemi a povídá: "Proč jsi tak smutná?"
"Ale," odpovídá země. Chytila jsem lidstvo". Mars odpovídá: "Neboj se, to přejde".
Takže asi tak ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Gréta avatar 5.4.2020 15:34 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
3.4.2020 19:48 /dev/urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
po korona viruse pride social credit system, universal basic income a bezhotovostna spolocnost... a plosne cipovanie obyvatelstva...
Dalibor Smolík avatar 3.4.2020 21:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
No, tenhle černý scénář mě napadl taky. Tak to fakt radši umřu :-D :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.4.2020 22:03 Dirka | skóre: 15 | blog: dirka12345
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
všetko je len súčast plánu - https://www.youtube.com/watch?v=pYGX38zuF2c (2009 pico, je to fake jak wrestling)
Darth Phantom avatar 4.4.2020 11:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
pride social credit system, universal basic income a bezhotovostna spolocnost... a plosne cipovanie obyvatelstva...
Já si myslim, že se začne na tuty bezhotovostní společností (protože hygiena atd.), ty tendence jsou zřetelné už teď. To ostatní přijde nejspíč časem taky.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
4.4.2020 14:49 Willimas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
spam
4.4.2020 15:14 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Nejem hnusný kabáty, ale z těch tlustých pánských modelů by zvadnul i Heronovi.
4.4.2020 16:59 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Ty jsi na anorektiky?
4.4.2020 19:50 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
To ne, ale proč vystatovat oblečení na tlustoprdech s panděrem moc nechápu. Že by cílený spam na IT weby?
4.4.2020 20:50 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Imho dává daleko větší smysl vystavovat na průměrných modelech než na anorekticích. 9 z 10 chlapů středního věku je taková nebo tlustší. V Praze, Berlíně i New Yorku.
4.4.2020 19:10 5G
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
17:18

FÁMY KOLEM 5G. V Birminghamu a Merseyside na jihozápadě Anglie se v posledních dnech objevily případy podpálení vysílačů pro mobilní síť 5G. Tu někteří zastánci spikleneckých teorií spojují s koronavirem. Mobilní operátoři i úřady varují před šířením takových fám.

„Neexistuje naprosto žádný věrohodný důkaz o souvislosti mezi sítí 5G a koronavirem,“ uvedlo podle BBC v prohlášení britské ministerstvo pro digitalizaci, kulturu, média a sport.
source: https://www.irozhlas.cz/koronavirus Bude 5G;)
4.4.2020 21:38 M
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Proto tu mame povinne rousky; Cesi siji rousky, bonzuji odhalovace tvari policii a nemaji cas na takove lumparny.
xsubway avatar 4.4.2020 19:48 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ivermectin

POssible coronavirus drug identified by Australian scientists

... tak nevím jestli to není jen fáma, nebo bulvár.
⧠ A = 0 avatar 4.4.2020 21:39 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Svět po koronaviru nebude, resp. svět po koronaviru bude svět po lidstvu. Koronavirus tu bude pořád s námi, stejně jako s námi je chřípka nebo herpes.
Nevolte zmrdy.
cbrpnk avatar 4.4.2020 22:28 cbrpnk | skóre: 8 | blog: bl0gium
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Aj SARS a MERS je tu stale s nami (neberiem do uvahy 57 BSL-4 labakov po svete) ?
5.4.2020 00:40 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
SARS a MERS byli chcípáci, kteří se neuměli šířit, tohle je jiný sekáč
5.4.2020 04:51 /dev/zero
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
tohle je jiný sekáč
ten se nezakecááááá...
5.4.2020 21:50 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Spousta ruznych koronaviru tu s nami je jiz dlouho, a bez ohledu na tento fakt se lidstvo zvladlo premnozit. :-D Ale ten novy typ viru si muze gratulovat. Par molekul a zvladne to zlikvidlvat zapadni ekonomiky takovym zpusobem, jako zadna zbran. :-D Je to fascinujici. :-D
Gréta avatar 5.4.2020 21:56 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?

nóóóó jestli je náš koronavirus umělej nebo ne nevim ale jako potenciál zbraně má slušnej :O ;D

JiK avatar 6.4.2020 00:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
je to skoro, jakoby si nekdo v nejake rodici se supermocnosti daleko na vychode udelal klasickou SWOT analyzu a nasel v cem je ten otevreny, bohaty, liberalni "zapad" nejzranitelnejsi. Zavislost na obchode a sluzbach, panika, burzy, svobodni novinari, lidska prava a svoboda, neochota tolerovat lidske ztraty, zbabelost a nedisciplinovanost, preregulovanost systemu, kazdy jeden segment z toho je jako kamen na krku v tehle valce.
Dalibor Smolík avatar 6.4.2020 09:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
No, když jsme se tu zmiňovali o různých fámách, jednou z nich je, že podle operátorů v Ćíně od listopadu do března zmlklo 20 milionů čísel. Kdo ví, co se v té Říši středu děje :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
7.4.2020 11:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký bude svět po koronaviru?
Opraváři BTS sedí v karanténě?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.