Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 11:22
V zadání také není nikde uvedeno, že nekoupila ještě jeden pro sebe…Neni. Priste to zadam jeste lepe…
Nebo třeba (trochu morbidní) řešení, že se počet dětí mezitím změnil…Ale jo, to tam je:
Přijde domů, a každému ze svých pěti dětiček dá jeden loupáček.
Tak v této fázi mě napadá už jen jediná hádanka - jak Sněhurka rozdělí šest jablek mezi sedm trpaslíků?
...
Upeče štrůdl a dá všem!
Upřímně se omlouvám všem útlocitným, ale nedokážu odolat pokušení na pasáž "trpaslík dostane kousek Sněhurky" odpovědět známým moudrem - piča není mýdlo, neubude...
Tak tomu vůbec nerozumím. Jak by mohla neupéct štrůdl a dát všem?
Ona přece z těch šesti jablek napřed upeče ten štrůdl a pak dá (jednu sedminu štrůdlu) všem, respektive každému. Vůbec si neumím představit, jak by mohla dát všem, když by napřed ten štrůdl neupekla.
Samozřejmě, místo štrůdlu by mohla udělat kompot, puding, koláč, nebo tak něco... Ale stejně to nechápu...
matfyzáci opět dokazují, že jsou vskutku matfyzáciJde o to, co myslíš tím "matfyzák". S oblibou tvrdím: "Jsem student MFF, ale nejsem matfyzák, doufám."
S tou životností loupáků je to všelijaké. Když pozoruju svou roční dceru, jak jí loupák, kolikrát mám dojem, že je životná nejen ona, ale i ten loupák.
A navíc mi to zase připomnělo další hádanku: Na dvorku stojí bidlo. Na tom bidle mají ptáci bydlo. Zafoukal vítr a obě b?dla spadla. Jaké tam patří i/y?
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.