Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 15:08

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
corwin78 avatar 30.4.2010 15:16 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To mi připomíná, že největší pedofil na světě je kapitán Iglo, protože jeho prsty znají všechny děti :-D
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
AsciiWolf avatar 30.4.2010 16:39 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
+1
otasomil avatar 30.4.2010 17:22 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Na kindrpornu neni nic spatnyho ....

Samozrejme ze jde o neco uplne jinyho. Zakonodarcum je putna nejaky porno s deckama. Stejne tak jak je jim jedno zda se kindr zabije pri nehode v aute. Dulezity je aby melo sedacku jez si rodice za drahe mince poridi a pokud ne tak je taky dobre pac mohou organi davat vysoke pokuty.

To stejne je s audiovizualnim dilem - je treba aby si je lidi kupovali a ne kopirovali. Zakonodarce nezajima zda se hudba neda poslouchat ci na film se neda divat. To stejne SW.

Farmaceuticky prumysl a medicina nema za cil uzdravovat lidi, ale vydelavat na jejich nemoci. Nic vic. Pokud se vylecime sami tak vlastne okradem farmacii i statni zdravotnicky aparat.

Tomu je potreba ucinit pritrz a zakazat bylinkareni a podobne tisicileti pouzivane metody vetsinou funkcni a bez vedlejsich ucinku.

Pokud si vypestujete mrkev, nasadite slepice, prase ..... ve vsech pripadech okradate zemedelstvi (potazmo stat) a tomu je tez potreba ucinit pritrz.

Dulezity je jen byznys

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
kotyz avatar 30.4.2010 19:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
amen
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Bluebear avatar 30.4.2010 22:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
+1
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
1.5.2010 02:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
podobne tisicileti pouzivane metody vetsinou funkcni
a zpravidla založené na tom, že bylinky neškodí a tělo se nakonec uzdraví samo.
Quando omni flunkus moritati
otasomil avatar 1.5.2010 06:55 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>>a zpravidla založené na tom, že bylinky neškodí a tělo se nakonec uzdraví samo.

Telo se vzdy uzdravuje samo. Zadny lek nedokaze telo vylecit.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
Bluebear avatar 1.5.2010 17:15 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Telo se vzdy uzdravuje samo. Zadny lek nedokaze telo vylecit.

To ne, to přeháníš :-)

Tělo se uzdravuje samo v tom smyslu, že se musí samo zregenerovat po zásahu choroby, to ano; jenže to je až potom, co je choroba samotná už pryč.

Při likvidaci choroby léky často zasahují přímo proti původci choroby (proti jeho metabolismu) a tedy skutečně léčí tělo, resp. likvidují chorobu: takhle fungují skoro všechna antibiotika, těch pár antivirotik, co máme, a i většina cytostatik (uznávám, že ta si kousnou i do zdravých, ale mnohem větší škody způsobují nádorovým buňkám a specificita se každou generaci zlepšuje).
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
1.5.2010 19:18 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Tělo se skutečně uzdravuje samo. Ve skutečnosti je vše jen samoopravný mechanismus člověka, který je velmi mocný (protože musí překonat teorii spolehlivosti, která tvrdí, že systém o tak moc součástkách, jako je tělo není nikdy ve 100% fungujících součástkách).

Krásně to poznáte v okamžiku, kdy nasadíte Vaše antibiotika člověku, který nemá funkční imunitu (třeba v těžkém stadiu AIDS). Nebudou k ničemu a smrti člověka nezabrání.

Všechny léky jen dostávájí organismus do stavu, kdy z nějakého důvodu není schopen se svými samoopravnými a regulačními smyčkami se uzdravit sám. Ironicky bych mohl také napsat, že většiny medicíny je zbytečná, protože se nasazuje na obrovskou spoustu věcí, které tělo zvládne samo, ale farmaceutický byznys se musí točit (viz aféra H1N1).

Kde se skutečně léčí, pak je třeba při transplantacích, nebo podobných tvrdých akcích.
otasomil avatar 2.5.2010 09:31 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> Kde se skutečně léčí, pak je třeba při transplantacích, nebo podobných tvrdých akcích.

Presne tak. Pouze "mechanicke" zasahy lze oznacit za leceni.

Antibiotika, antivirotika morbidne ruinuji hlavne zbytek zdraveho organismu, ktery potrebuje v dobe nemoci hodne sil a tyto jsou mu ubirany temito preparaty.

Kdyz ctu jak lidi berou antibiotika nekolik mesicu a porad bez vysledku ......

V cekarnach u lekaru casto visiva cedulka na nastence: "pomozte zachovat ucinnost antibiotik"

Pritom jedine lekar muze predepsat antibioticke preparaty. Bohuzel v zajmu byznysu to dela i na kdejakou chorobu s niz si organismus poradi sam a s mnohem nizsima nasledkama.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 12:40 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Antibiotika, antivirotika morbidne ruinuji hlavne zbytek zdraveho organismu, ktery potrebuje v dobe nemoci hodne sil a tyto jsou mu ubirany temito preparaty.
Blbost. Kolik sil organismu tyto preparáty ubírají by ti mohli vyprávět veteráni z druhé světové. A vyprávět by ti to mohli, protože díky antibiotikům přežili válečná zranění, aniž by je zabila sekundární infekce.
Pritom jedine lekar muze predepsat antibioticke preparaty. Bohuzel v zajmu byznysu to dela i na kdejakou chorobu s niz si organismus poradi sam a s mnohem nizsima nasledkama.
Ne, lékař to většinou dělá kvůli pitomcům z druhé strany - kvůli těm, co chtějí antibiotika předepsat na všechno včetně virových onemocnění.
Quando omni flunkus moritati
2.5.2010 12:52 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Ad 1) Dneska by ti samí veteráni na ní umřeli, protože díky nadužívání antibiotik už tolik nezabírají.

A nejsou to jen lékaři. Například všechny velkochovy dnes stabilně podávají zvířatům dávku antibiotik. Protože v monochovech i monokulturách je vše náchylné na nemoci mnohonásobně více a navíc po antibiotikách zvířata rychleji přibývají. Ekonomika především. Ostatní ať se podělá.

Ad 2) Já bych lékaře nehájil. Já osobně vyhazuji antibiotika mně předepsaná lékařem na každou blbost. Takže většina pitomců je na straně lékařů. Bohužel. Často jsou navíc i finančně zainteresováni na co nejvyšší spotřebě léků. Ekonomika především. Ostatní ať se podělá.
2.5.2010 14:18 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Dneska by ti samí veteráni na ní umřeli, protože díky nadužívání antibiotik už tolik nezabírají.
Další blbost. Ano, původní antibiotika přestala zabírat, proto se vyvíjejí nová a silnější. A vzhledem k tomu, že vojáci v polních nemocnicích pořád neumírají, asi fungují.
Já osobně vyhazuji antibiotika mně předepsaná lékařem na každou blbost.
Jo, to je skvělé řešení, jak ušetřit peníze rozpočtu zdravotnictví a jak obrat ty finančně zainteresované na spotřebě. Zkusil jsi někdy svému doktorovi říct, že ta antibiotika nechceš?

Btw. nepředpověděl jsi náhodou, že už tady nebudeš přispívat? Nějak to nevyšlo...
Quando omni flunkus moritati
2.5.2010 14:56 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Ad 1)

a) Naprostá většina lidí by se uzdravila i bez zásahu léků.

b) Antibiotika bez dalšího působení samoopravných mechanismů těla nejsou schopna vyléčit.

Ad 2)

Ano, zkusil jsem říci, že lék nechci. Bohužel ješitnost a hrdost lékařů je tak vysoká, že kdybych mu plivnul do obličeje a před ním 3× ojel ženu, urazí ho to méně.

Vůbec celý ten předpoklad, že lékaři jsou chápaví andělé s pouze kladnými vlasnostmi, což je asi tak základní a nedotknutelná premisa, ze které vycházíš, je trochu virtuální realita.

Takže pokus říci že lék nechci skončilo několikaměsíčním trapným obdobím vrcholícím změnou lékaře. Věřím, že je nemálo lékařů, kterým to říci lze, ale raději budu už léky vyhazovat.

Nebudu přispívat, s přestávkou, dokud nedoinstaluji a nepřipravím nový počítač, což doufám bude co nejdříve.

Velmi věřím, že se pak vyhnu extrémním černobílým názorům typu „lékař je světec, který vše dělá jen dobře a pokud je něco špatně, dělají to všichni okolo, jen ne on“. Tím ani náhodo neříkám, že by za vše mohl lékař, ale to černobílí lidé jako Vy stejně nepochopí. Netušíl jsem, že tu ještě někdo věří na ježíška.
2.5.2010 19:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
a) Naprostá většina lidí by se uzdravila i bez zásahu léků.
[citation needed]
b) Antibiotika bez dalšího působení samoopravných mechanismů těla nejsou schopna vyléčit.
Ono dost často se není schopno vyléčit pro změnu tělo bez léků... Proč by jinak umíralo ve vyspělých afrických státech na malárii mizivé procento lidí a v méně vyspělých státech daleko víc? Ale ono to chce hodnotit racionálně a netahat do zdravotnictví víru.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
otasomil avatar 2.5.2010 20:24 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> Antibiotika bez dalšího působení samoopravných mechanismů těla nejsou schopna vyléčit.

Pokud nefunguji samoopravne mechanismy tak se telo opravdu nevyleci. Viz HIV

Pekne cteni o teto samoopravne funkci tela lze nalest zde.

Vice napovi Google.

Zadne sarlatanstvi. Kazdy si to muze vyzkouset na chripku, anginu ... ci jen blby opar na rtech prestane byt pres noc bolestivy a behem 1 - 2 dnu zeschne a odloupne se stroupek.

Staci pit vodni roztok par kapek 2 x denne a na noc.

Jsou jen dve moznosti: Vyzkouset, nevyzkouset. Na detaily pouzijte vyhledavac. Nemam sil opakovat jiz veci napsane jinyma lidma.

Neptejte se na "overene studie" teto metody ... tyto proste neexistuji. Farmaceuticke firmy vsak je provadely ci provadi, dost kopou a maji strach z masoveho rozsireni.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 20:40 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Pekne cteni o teto samoopravne funkci tela lze nalest zde.
Je vidět, že šarlatáni se zázračnými vodičkami se uživí v jakékoliv době.
Quando omni flunkus moritati
otasomil avatar 2.5.2010 20:58 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

Je videt ze jste toho hodne precetl.

Nicmene nemam potrebu nikoho presvedcovat.

Neni to nic svetaborneho. Proste patogeny jsou z hlediska chemie kysele povahy a CLO2 narusi jejich stavbu resp rovnovahy v atomech a bunky zahynou.

Zdrave bunky a prospesne bakterie v tele jsou zasadite povahy a CLO2 jim neublizi.

Molekuly CLO2 obsahuji i homeopatika. CLO2 je nejsilnejsim zabijakem patogenu co lidstvo zna. Nemohou si na tento plyn vytvorit zadnou obranu.

Patogen = obecny vyraz pro mikroorganismy napadajci zdrave bunky v tele a vyvolavajici nemoci.

V extremnich pripadech virovych infekci se pacientovi davaji infuze sycene timto plynem.

Zadne sarlatanstvi. Pouze chemie.

Jak jsem psal vyse  ... vyzkouset ci nevyzkouset je veci rozhodnuti kazdeho.

 

PS nejstrasnejsi pro farmacii a medicinu je lidstvo jez se bude lecit bez jejich pomoci. Proto toliko rozruchu.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
kotyz avatar 2.5.2010 21:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
proste v podstate obycejna chlorovana voda, ktera tece i z vodovodniho kohoutku ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
otasomil avatar 2.5.2010 21:21 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

Z chemicke podstaty mate naprostou pravdu.

Do vody ve vodarenskych nadrzich se vhani (probublava) CLO2 vyrobeny na miste reakci NACLO2 + HCL

Oboje chemikalie jsou velmi nebezpecne.

Je to namisto drive provadeneho chlorovani jez ma mensi ucinnost a je nakladnejsi. Navic voda osetrena CLO2 mene smrdi.

 

 

Nic vic to neni. Jen se do tela dostava podstatne vic CLO2 jehoz ukolem je hubit patogeny v tele stejne tak jako ve vode.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 21:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Zdrave bunky a prospesne bakterie v tele jsou zasadite povahy a CLO2 jim neublizi.
Aha. A proto je ClO2 toxická látka (LD50292 mg/kg)? A co taková kyselina deoxyribonukleová, citronová, mléčná, askorbová? :) Ono ale celé to srovnání "patogeny jsou kyselé, dobré buňky zásadité" je nesmysl a [citation needed] :) Jinak, tady se píše o EMMS trochu seriózněji.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
otasomil avatar 2.5.2010 21:42 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

No snad rict: Vzdy se najde ten podle nejz to memuze fungovat a i ten podle nejz ano. Cela vec je budto jednoducha jak facka, a nebo slozitejsi vice nez sami odbornici mohou tusit.

Ony v lecich jsou casto tez toxicke latky. Dulezita je koncentrace.

Latky jez maji za ukol chemickym zpusobem hubit patogeny v tele jsou a telo si je samo vytvari. Jsou to slouceniny chloru tez. Telo neustale bojuje s patogeny 24 h denne ... 365 dni v roce ....

V pripade nemoci (patogeny se dostanou do tela ve vysokem mnozstvi, premnozi se a tato chemicka zbran nestiha je hubit = propukne nemoc) je celkove telo oslabeno vcetne tvorby techto latek a zde nastava prilezitost je do organismu dostat ze zevnejsku jako pomoc.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 21:49 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
No snad rict: Vzdy se najde ten podle nejz to memuze fungovat a i ten podle nejz ano. Cela vec je budto jednoducha jak facka, a nebo slozitejsi vice nez sami odbornici mohou tusit.
Ne. Celá věc je jednoduchá jak facka - buď to funguje nebo to nefunguje. Naprostá absence studií na dané téma docela nahrává tomu, že nefunguje :) Nebo snad chcete říct, že se jedná o cenzuru ze strany farmaceutického průmyslu?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
3.5.2010 03:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Latky jez maji za ukol chemickym zpusobem hubit patogeny v tele jsou a telo si je samo vytvari. Jsou to slouceniny chloru tez.
Sám seš sloučenina s chlóru :-D Tělo hubí patogeny bílejma krvinkama, a ty jsou složený asi z bambiliónu sloučenin.

Nádherný video o bílé krvince je tady. Dává docela slušnou představu o tom, že celý problém je mnohem, mnohem komplexnější, než tu líčíš...
Bluebear avatar 3.5.2010 02:17 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Proste patogeny jsou z hlediska chemie kysele povahy a CLO2 narusi jejich stavbu resp rovnovahy v atomech a bunky zahynou.

Cožéééé?!

Já se strašně omlouvám, ale tohle je hrozná pitomost. Kyselá povaha z hlediska chemie znamená, že látka je ochotná poskytnout vodíkový kation, nic víc. (Používám teď klasickou, "anorganickou" definici kyselosti.)

Patogeny, s výjimkou prionů, jsou nesmírně složité živé struktury obsahující desítky a stovky (u virů) až statisíce, milióny a víc proteinů (u bakterií a prvoků); hovořit u nich o "kyselé povaze" nedává žádný smysl - není definovaná.

Aby to aspoň jakžtakž dávalo smysl, dalo by se tvrdit, že patogenům se dobře daří v kyselejším prostředí než v zásaditějším. Jenže to taky není pravda, protože různé bakterie mají různé spektrum pH a jakožto jednobuněčná stvoření mají širší toleranci, takže změnou pH vlastní krve zahubíš mnohem dřív sebe než je. Pokud jde o viry, tak tam je to mnohem jasnější - ty parazitují na buňkách a tudíž potřebují stejné pH jako tyto buňky.

Jestli je to CLO2, které doporučuješ, skutečně ClO2 (oxid chloričitý), tak potěš pánbu; to je agresivní chlorové bělidlo, v podstatě Savo :-D
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
3.5.2010 06:13 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
No, možná by mohly být na cytoplazmatické membráně (u buněčných patogenů) navázány nějaké kyselé látky. Ale proč by to tak mělo být jen u patogenů? Příroda nerozlišuje patogen/nepatogen. Navíc to je celé tak nějak postavené na hlavu :)
Jestli je to CLO2, které doporučuješ, skutečně ClO2 (oxid chloričitý), tak potěš pánbu; to je agresivní chlorové bělidlo, v podstatě Savo :-D
Jojo, je. Akorát na lahvičce se Savem jsou uvedené R a S věty, na tomhle ne a stojí to cca 100x víc :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
otasomil avatar 3.5.2010 15:19 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> a stojí to cca 100x víc :)

Stoji proto ze si z toho uz nekdo udelal byznys tak jak je v kapitalismu bezne.

1 L  25 % roztoku chloritanu sodneho vyjde na nekolik desetikorun. Kyselina citronova tez za par korun.

1 mala lekovka chloritanu vyjde na nekolik desetihaleru.

 

 

CLO2 je velmi nebezpecny to ano.

Chlorid sodny - (bezna kuchynska sul jez kazdodenne se pouziva) pokud dokazete nejak dostat polevkovu lzici soli do traviciho ustroji tak cloveka zcela jiste zabije.

Vse je jen o koncentraci.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
3.5.2010 16:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Stoji proto ze si z toho uz nekdo udelal byznys tak jak je v kapitalismu bezne.
Jistě, to ale ještě neznamená, že to je dobrá koupě. Prodejce naopak imho spolíhá, že kupující je blb.
Chlorid sodny - (bezna kuchynska sul jez kazdodenne se pouziva) pokud dokazete nejak dostat polevkovu lzici soli do traviciho ustroji tak cloveka zcela jiste zabije.
Tak jako na většinu těch výroků i tady platí: [Citation needed]
Mám zkusit sežrat lžíci soli? Imho se mi nic nestane...
otasomil avatar 3.5.2010 16:24 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>>Prodejce naopak imho spolíhá, že kupující je blb.

Tak samozrejme ze je tak.

S tou soli to nezkousejte !!!

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
3.5.2010 19:56 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
S tou soli to nezkousejte !!!
to ho máš tak rád, že nechceš, aby se zabil? - třeba by taky dostal Darwinovu cenu :-)
kotyz avatar 3.5.2010 21:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
jenom jedna lzice by ho asi nezabila, ale takovyho pul pytliku soli ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.5.2010 08:21 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
pokud dokazete nejak dostat polevkovu lzici soli do traviciho ustroji

jsem si představil střeva, moje chyba, samozřejmě trávící ústrojí začíná dutinou ústní, při klasickém žraní a polykání by asi bylo potřeba víc, pravda
4.5.2010 12:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
On možná myslel případ, kdy se tam s tou solí dostane i ta polívková lžíce. Filuta ;-)
kotyz avatar 4.5.2010 12:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
:-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
3.5.2010 21:43 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Mno, smrtelná dávka kuchyňské soli je 3-8 gramů na kilogram živé váhy, takže průměrný člověk by jí musel sežrat asi tak čtvrt až půl kila. Za to by si Darwinovu cenu rozhodně zasloužil :D Jinak ale jedna polévková lžíce soli odpovídá asi tak jednomu nebo dvěma větším balíčku čipsů.
4.5.2010 08:26 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Mno, smrtelná dávka kuchyňské soli je 3-8 gramů na kilogram živé váhy,
ehm, za jakých okolností? - ono nejde o to zabít X kilo masa, nýbrž o kolaps orgánů, který už se o ten zbytek postará ...

jinak ale pravda, trošku jsem to poplet
6.5.2010 00:01 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Jo, jenže aby ten kolaps orgánů nastal, tak se musí překročit kritické množství soli v tělních tekutinách. A objem tělních tekutin je přímo úměrný váze.
10.5.2010 18:12 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
to ovšem předpokládá rovnoměrnou distribuci soli ...
12.5.2010 15:33 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Ona se taky celkem rovnoměrně vstřebává. Krev obíhá v těle moc rychle na to, aby se sůl mohla vstřebávat ve velkém množství do malého objemu tělních tekutin.
kotyz avatar 2.5.2010 21:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
jo, tahle kouzelna vodicka uz tu jednou byla a taky ji nam tu cpal otasomil. to nebude nahoda, jestli z toho treba neco nema ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
otasomil avatar 2.5.2010 21:10 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

Nemam z toho nic. Nikomu to necpu. Jen o tom pisu nic vic nic min.

Chapu ze to lidi tady treba s**e stejne tak jako nekoho s**e Amigapower s jeho (ufo) kockama.

Ja proti Amigapowerovi a jeho kockam nemam naprosto nic. Proste chova kocky a tady se s nima chlubi.

Je na tom neco nenormalniho ?

Berte jako prirovnani.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
kotyz avatar 2.5.2010 21:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
tak me to nesere, jenom za tim hledam nejaky konspirace. protoze me to bavi ;-)

na amigapowerovo kocky mi nesahej, to se s timhle neda srovnavat :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
otasomil avatar 2.5.2010 21:23 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> na amigapowerovo kocky mi nesahej, to se s timhle neda srovnavat

To bych si ani nedovolil samozrejme.

>>> jenom za tim hledam nejaky konspirace

Sak jasny. Od toho konspirace jsou.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 21:19 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Na chřipku funguje jenom vyhřátá postel a horký čaj, funkční lék na ní ještě nikdo nevymyslel. Na opar zase funguje jenom Aciclovir a ne antibiotika, to je taky viróza.

A pokud chtějí kouzelníci z emms.cz vypadat důvěryhodně, mohli by si pro začátek zjistit aspoň to, že "chlorine dioxide" se česky jmenuje oxid chloričitý a je klasifikovaný jako oxidující, vysoce toxický, žíravý a nebezpečný pro životní prostředí. Když jsou o takovém sajrajtu (který se mimochodem používá na dezinfekci vody a jako průmyslové bělidlo) schopní napsat, že "očividně postrádá toxicitu," tak už to není ani vtipné.

A navíc se mi zdá, že výsledkem té reakce nebude ani tak oxid chloričitý (respektive ten za ty 3 minuty stihne vyprchat), ale spíš citronan sodný a možná vitamin C, ale nejsem chemik, takže nevím jistě.
otasomil avatar 2.5.2010 21:29 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

CLO2 je velmi nebezpecny. To nikdo nepopira samozrejme.

Dulezita je davka. Voda z vodovodu takto upravena taky nikoho nezabije.

Patogeny v ni vsak tato latka znici spolehlive.

No a to stejne v tele.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 22:14 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Voda z vodovodu nikoho nezabije, protože zbytková koncentrace ClO2 v ní je zanedbatelná proti koncentraci ve vodárně, když skutečně probíhá hromadná likvidace patogenů. Kdyby koncentrace ClO2 ve vodě, která nám teče z vodovodního kohoutku, stačila na likvidaci patogenů, tak se například legionela nemá šanci usadit ve sprchových hlavách, odkud se dost často šíří.
2.5.2010 21:21 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Neptejte se na "overene studie" teto metody ... tyto proste neexistuji. Farmaceuticke firmy vsak je provadely ci provadi, dost kopou a maji strach z masoveho rozsireni.
Aha. Takže budu do sebe lít vysoce toxické látky bez jakékoliv záruky, že mi to vlastně pomůže? Super.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
2.5.2010 20:38 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Naprostá většina lidí by se uzdravila i bez zásahu léků.
To vykládej těm, co umřeli na zápal plic a další podobné dnes víceméně snadno léčitelné choroby.
Antibiotika bez dalšího působení samoopravných mechanismů těla nejsou schopna vyléčit.
To nikdo nepopírá, ale ty samoopravné mechanismy nejsou u některých nemocí dost účinné na to, aby tělo vyléčily samy bez pomoci.
Vůbec celý ten předpoklad, že lékaři jsou chápaví andělé s pouze kladnými vlasnostmi, což je asi tak základní a nedotknutelná premisa, ze které vycházíš
[citation needed] Žes to vyčetl z hvězd neberu jako citaci, vylešti si dalekoholed.
Quando omni flunkus moritati
otasomil avatar 2.5.2010 20:12 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> by ti mohli vyprávět veteráni z druhé světové.

To ovsem antibioticke preparaty byly nasazovany az v krajnich pripadech.

Zeptejte se rodicu ci prarodicu. Pokud nekomu lekar nasadil antibiotoka tak to uz slo do tuhyho, takovy clovek byl doslova na smrt nemocen. Neargumentujte neschonosti povalecneho potazmo socialistickeho zdravotnictvi a jeho neschopnosti vyrabet vyse uvedene preparaty ve vetsim objemu.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
2.5.2010 20:45 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
To ovsem antibioticke preparaty byly nasazovany az v krajnich pripadech.
Hm, jestlipak je voják za války v polní nemocnici, který se tam asi nedostal kvůli chřipce, krajní případ...?
Neargumentujte neschonosti povalecneho potazmo socialistickeho zdravotnictvi a jeho neschopnosti vyrabet vyse uvedene preparaty ve vetsim objemu.
... protože ?
Quando omni flunkus moritati
otasomil avatar 2.5.2010 21:05 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> jestlipak je voják za války v polní nemocnici,

Spravne pisete za valky tj pred vice jak 50 lety kdy se antibiotika opravdu nasazovala az skutecne zavaznym pripadum.

V dobe moderniho kapitalismu se predepisuji doslova plosne na jakoukoli blbost cimz jejich ucinnost klesa.

>>> ... protože ?

To je jen veta pro uplnost pac by tu nekdo mohl napsat ze z toho duvodu se antibiotika predepisovala tak malo a pouze doslova nasmrt nemocnym narozdil od rozvinuteho kapitalismu kdy je jich dostatek i pro leceni rymy a to doslova.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
3.5.2010 14:28 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Spravne pisete za valky tj pred vice jak 50 lety kdy se antibiotika opravdu nasazovala az skutecne zavaznym pripadum.
Ponechám stranou, jestli je to pravda a jestli to bylo z důvodu nedostatečné produkce antibiotik socialistickým průmyslem.

Nicméně ty jsi řekl toto:
Antibiotika, antivirotika morbidne ruinuji hlavne zbytek zdraveho organismu, ktery potrebuje v dobe nemoci hodne sil a tyto jsou mu ubirany temito preparaty.
To zjevně nesouvisí s tím, za jakých okolností jsou antibiotika podávána. A přes veškeré snahy v tomto vlákně jsi stále neprokázal, že to není blbost.
Quando omni flunkus moritati
3.5.2010 15:01 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Faktem je, že spousta antibiotik likviduje bakterie bez rozdílu, včetně například bakterií v trávicím traktu, které pomáhají při trávení potravy.
otasomil avatar 3.5.2010 15:34 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> To zjevně nesouvisí s tím, za jakých okolností jsou antibiotika podávána.

Antbiotika jsou jiz spoustu let podavana i tam, kde jsou zbytecna.

Bohuzel medicina nezna ucinnejsi zbran a tak se predepisuji jak na bezicim pase.

Antibiotika ano, ale minimalne na chripku a tezsi choroby. Rozhodne nepatri malym detem na nachlazeni a podobne detske nemoci jez si spousta z nas prodelala v zabalech ci pozdeji o horkem caji.

Antibiotika lze podavat pouze kratkodobe a ne je brat nekolik mesicu !!!

Jeden pribuzny bral 8 mesicu bezuspesne lekarem predepisovana antibiotika na tuto nemoc a sam vytusil ze dal to takhle nepujde - zacal s alternativama. Nemoc kuze se uspesne vytraci. Lekar zije v domeni jak jsou jim predepisovana antibiotika ucinna pritom se hromadi ve skrini na policce. Tuto skutecnost lekari samozrejme nikdy nerekne.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
3.5.2010 16:33 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Antibiotika ano, ale minimalne na chripku a tezsi choroby. Rozhodne nepatri malym detem na nachlazeni a podobne detske nemoci jez si spousta z nas prodelala v zabalech ci pozdeji o horkem caji.
OMG... Chřipka je virová infekce. Na tu antibiotika nezabírají.
otasomil avatar 3.5.2010 16:44 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno

>>> Chřipka je virová infekce. Na tu antibiotika nezabírají.

Tak proc se predepisuji lekarem ???

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
3.5.2010 20:02 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
protože si to pacienti žádají, a lékaři už dávno rezignovali na nějaké přísahy atp. a jdou cestou nejmenšího odporu?

ale ponecháme-li stranou tyto různé nezdravotní důvody, tak obvykle se nasazují jako podpůrná léčba (i preventivně), aby oslabený organismus neskolila sekundární infekce - což platí i při řezničině, antibiotika se z toho důvodu nasazují třeba i při větším šití
Bluebear avatar 3.5.2010 20:09 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Antibiotika na samotný průběh chřipky samozřejmě vliv nemají, chřipka je virus. Ale přesto může dávat smysl je nasadit, pokud se lékař obává následné bakteriální infekce, která může napadnout organismus oslabený virem.

Samozřejmě i antibiotika samotná představují pro organismus zátěž. Minimálně to všecko odnášejí játra, může se poškodit střevní mikroflóra a rozhodit další chemické rovnováhy. Je to poněkud složité rozhodování.

Doktor, pokud si zaslouží tento titul, musí pečlivě vážit, co je větší či menší zlo a ve které chvíli co nasadit; musí vzít v úvahu celkový stav pacienta včetně toho, co mu pacient neřekl nebo říci nemohl; musí vzít v úvahu i subjektivní názor pacienta (například: nasadit staršímu člověku pro jistotu antibiotika s tím, že bude mít dva týdny průjem jako hrom, nebo to risknout a nepřidělávat mu zbytečně životní komplikace?)

A samozřejmě musí do svých kalkulací započítat i to, že pacient na lék zapomene, vezme si ho jinak a jindy, nebo ho přestane brát právě v době, kdy ustoupí chřipka, protože subjektivně už se cítí dobře a netuší, že právě v tu chvíli je bakteriální infekcí zranitelný. Nebo si přečte leták nějakého podvodníka, vyhodí léky oknem a začne brát místo toho hadí olej.

Být dobrým doktorem je kurevsky těžké. Bohužel je taky možné, že doktor je idiot, předepíše léky fakt blbě a poslechnout jeho rad znamená cestu do hrobu, zatímco ten hadí olej aspoň neublíží (většinou).

Suma sumárum, život není peříčko, ale kurevsky těžká traverza, jak říkal jeden z mých otců.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
30.4.2010 21:11 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je jasné, že filtrování dětského porna bude mít na jeho producenty malý vliv a na zneužívané děti ještě menší - podle statistik totiž většinu zneužívání páchají na svých dětech rodiní příslušníci a nejbližší příbuzní typu "hodný strýček". Je dokonce možné, že v takovýchto případech by byla cenzura dokonce kontraproduktivní, protože když "hodný strýček" nebude mít možnost ukojit se na materiálu staženém z internetu, hádejte, co asi udělá ... (a dobrovolná kastrace to asi nebude).

Navíc většina zákonů je psaná stylem "dětské porno je špatné, protože je to dětské porno" a ne "dětské porno je špatné, protože jsou při něm zneužívány děti". Jsou totiž zakazovány i materiály, ve kterých se žádné skutečné děti či nezletilí nevyskytují, animované filmy (včetně těch, ve kterých jsou antropomorfizovaná zvířáta) a v některých zemích dokonce i pornografická literatura, ve kterých vystupují nezletilí.

Jak mohou takovéto zákazy ochránit děti před przněním? Naprosto nijak, ale politicky to vypadá dobře (a voliči na to slyší) a pomůže to udůvodnit (spolu s bojem proti sw piráctví a terorismu) vybudování celé cenzurní mašinerie, která po té, co už je jednou funkční, může být využita na cenzurování čehokoliv jiného ...
1.5.2010 13:06 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Proboha chlape! Jakoby někoho zajímaly nějaké zneužité děti!

Naopak. Je výborné využít přirozený ochranitelský pud dětí, který je v každém člověku k tomu, abychom posílili represe, zlepšili byznys a utáhli lidem opasky! A oni tomu budou jeětě tleskat, takové maminy s dětmi se budou tetelit blahem!

Já vím, stejně jako Vy, že ve skutečnosti následkem opatření bude znásilněno, či zneužito ještě více dětí. Ale když to neprohlídnou bění lidé, tak svůj účel to plní.

Naopak, jakmile se zvýší počet zneužitých dětí, bude to další báječná záminka k tomu posílit moc nahoře a zvýšit represe těch dole! Vidíte, děláme to pro blaho Vašich dětí! I pro Vaší dceru, maminko! A lidé sami tomu budou ještě tleskat.

Tak tu prosím nešiřte bludy, nějaké zneužité děti nikoho nezajímají. Koho prosím Vás?

AsciiWolf avatar 1.5.2010 17:38 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
+1
30.4.2010 21:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To odkazované sarkastické video je výborny. Díky za něj.
SPD vůbec není proruská
kotyz avatar 30.4.2010 22:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vzhledem k tem zviratkumilovnejm antimasozroutskejm blogum o kus niz, kdyz sem videl titulek "salamove porno" tak sem si predstavil blog plnej fotek z useku maso-uzeniny, prase na rozni, kotletky, rizecky, polican, debrecinku, anglickou slaninu a jiny mlask, mlask zalezitosti. o jak sem se mylil a jak sem byl zklaman. mohlo to dal pokracovat treba protiutekem v podobe sojovyho porna a az do tri do rana by to jelo takovym fofrem jakym knedlik po sadle zajede do krku :-D no nic, to byl jen takovej napad (a ze me to napadlo teprve co sem se vratil z toho paleni carodejnic, po par burtech a po par pivech, sice to byly asi sojovo-skrobovy z hypernovy v akci a k tomu gambrihnus, ale lepsi nez dratem do voka, mel sem to jen sto metru od baraku a naladu to o nakej ten stupen zvedlo, vsak noc je jeste mlada a lednice cerstve doplnena vecma kteryma si muzu pripadne spravit chut) ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
30.4.2010 22:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Já zas napoprvé četl "Slámové porno" a říkal jsem si, jestli to není něco jako slámové víno... :-D
kotyz avatar 30.4.2010 22:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
no, holt co si clovek neudela sam, to nema:

:-D :-D :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 30.4.2010 22:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
az sem z toho dostal chut na nejakou vyuzenou ulezelou zvireci mrtvolu s horcici a chlebem ... :-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
30.4.2010 22:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
To mi nedělej tohle... kde mám jako teď v 11 večer shánět bůček (nebo co to je), když jsem na něj dostal takou chuť kvůlivá tobě? :-D No nic, jdu si dát aspoň topinku...
kotyz avatar 30.4.2010 22:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
podle hesla nemusi prset, staci kdyz kape by ses moh spokojit i s nejakym prachsprostym salamem (zdravim uzivatele s nickem salamek :-D ) ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
xsubway avatar 2.5.2010 00:15 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
Děkuju pěkně - dal jsem si debrecínku, chléb ementál a zajedl jsem to celé hořticí s křenem - výborná snídaně :-D
kotyz avatar 2.5.2010 10:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
ehm, ehm, pise se "hořčice", ale to jen tak pro formu. ja mel debrecinku k veceri a k snidani dojim co zbylo. asi s nejakym eidamem platkovym a houskou (ze tady je tolik jedlejch nicku, kralyk, salamek, houska, to neni nahoda :-D ). ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
xsubway avatar 2.5.2010 12:20 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Salámové porno
díky za upozornění ;-) ... mno a ještě ta interpunkce ...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.