Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 23:05


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
13.10.2011 01:11 Jan
Rozbalit Rozbalit vše Re: DNLA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
DNLA vs DLNA
Luboš Doležel (Doli) avatar 13.10.2011 01:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: DNLA v praxi: Android
A to jsem myslel, že tenhle překlep už nikdy neudělám. Díky.
Max avatar 13.10.2011 07:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak takto používat Androida, to mně nenapadlo. Osobně bych ale takové fce stejně nevyužil. A za mně musím říci, že raději strčím do televize telefon kabelem (pokud kabel je :) ), než řešit něco jiného.
Zdar Max
PS: mám Desire Z a HTC Sense mně začíná dohánět k šílenství, asi se vykašlu na záruku a půjdu do CM7.1
Měl jsem sen ... :(
David Watzke avatar 13.10.2011 07:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
To s tou ztrátou záruky je nesmysl - uvědomuješ si, že to lze kompletně vrátit zpátky? Osobně jsem rootoval stejnej telefon týden po koupi (skoro před rokem).
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Max avatar 13.10.2011 09:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Uvědomuji, ale také si uvědomuji, že když se telefon posere, tak ten HTC Android zpátky asi těžko vrátím a na záručním se mi pak vysmějou ;-).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Max avatar 13.10.2011 09:46 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Myšleno tak, že tam hodím CM7.1 a za dva měsíce ho třeba vykoupu(spadne, nebo se sám posere) a nepůjde ani zapnout. U HTC pak mohou zjistit hacknutý tel a je to víme kde.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
13.10.2011 11:41 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Plus navic nikdo ti negarantuje ze pri nahrani CM se ti z telefonu nestane cihla (kterou pak nepujde vratit do puvodniho stavu, ani vyreklamovat).
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
Bedňa avatar 13.10.2011 13:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Tak to vieš kulové o HW a SW od HTC.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
14.10.2011 09:28 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Ne, to se opravdu stát _nemůže_, pokud člověk flashuje skutečně jen firmware (stát se to může třeba při flashování radia, ale to není nutné provádět). Tedy tak je to alespoň u telefonů HTC, jiné značky mají řešeno flashování jinak, tam nevím jak to je.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
13.10.2011 14:44 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
A myslis, ze ked ti spadne alebo ho utopis, tak ti zaruku uznaju?
Max avatar 13.10.2011 22:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Pravda, to jsem trochu přehnal. V jobu máme už pár let HTC a některý odcházely docela dost.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
13.10.2011 11:44 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Když se vám vysmějou na záručním, vy se jim vysmějete u soudu (nebo s Novou) :-) U nás o záruku nemůžete přijít, pouze se nevztahuje na změny, které jste provedl. Takže když vám třeba odejdou konektory napájení, musel by napřed prodejce dokázat, že za to může nový software, aby vás mohl odmítnout.
13.10.2011 12:55 J
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
:D ad zaruky, pokud nebudes reklamovat nefunkci SW, tak jakakoli SW uprava nemuze ovlivnit zaruku. Vysmeju se jim mozna tak ja - az budou platit 30k+ soudni poplatky. Zamitnout reklamaci totiz nelze, pokud uzivatel zpusobil nesouvisejici vadu. Tudiz napr pokud poskrabu kryt, ale reklamuju nefunkcni elektronicku, tak to mechanicky poskozeni nemuze byt duvodem zamitnuti reklamace.

Jina vec je, ze ti samo foun premaznou do defaultu a prijdes o veskery data na nem.
David Watzke avatar 13.10.2011 22:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
K tomu co již padlo bych ještě dodal, že je to celý dost blbuvzdorný a když uděláš několik opatření (nahodíš engineering hboot a tak), tak je prakticky nemožný se dostat do situace, ze který byses nemohl vyhrabat.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Beetljuice avatar 13.10.2011 08:45 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já používám iMediaShare.Má to i možnost přehrát internetové televize (ty HD z přírody mě vždycky dostanou). Jinak samozřejmě přehrávání vlastního obsahu v telefonu, jako i opačně, procházet a přehrávat soubory z místního DLNA na telefonu.
Aj dont spík ÍÍngliš :-(
13.10.2011 09:11 siro
Rozbalit Rozbalit vše DLNA v HTC
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pouzivam telefon na prehravanie suborov z pocitaca dost casto, je to pohodlnejsie ako notebook. Mam HTC Desire HD, a rovno v telefone program connected media. Tam len zvolim video -> albums -> media servers. Vyberiem si svoje PC kde bezim DLNA, film a mozem pozerat. Na samsungoch je podobna aplikacia allshare.
Grunt avatar 13.10.2011 09:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Často opakovaným nedostatkem je nepodpora FLAC, což mě osobně nepostihuje, protože rozdíl mezi Vorbis VBR q6 a FLAC prostě neslyším.
A dobře děláš. Protože skoro žádný tam není. FLAC ani tak není určen k přímé spotřebě ani jako archivní formát. Sám i na SSD nic jiného něž komprimované formáty (i když je velikost jaká je) necpu. Navíc zasírat bezdrátové spektrum při přenosu (většinou tak polovina nekomprimovaného PCMka, takže 705kbps) jen kvůli tomu pocitu…no paprče za to urazit. Takže si to klidně jako nevýhodu vyškrtni.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jakub Lucký avatar 13.10.2011 09:37 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Prerekvizitou" tuto funkčnost je to,
Syntax error!

Navrhuju "Prerekvizitou této funkčnosti", případně "Prerekvizitou pro tuto funkčnost"
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Luboš Doležel (Doli) avatar 13.10.2011 10:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Opraveno. Asi je na mně ta rýmička opravdu znát, podobných chyb bylo v textu víc :-)
13.10.2011 10:16 eMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobré povídání, ale myslím, že DLNA by si zasloužilo větší rozsah textu.

Už proto, že existuje i varianta TV coby klient, disk jako zdroj dat a telefon s Androidem, který to ovládá.

Samozřejmě DLNAmá i některé mouchy. Nefunguje přetáčení videí, apod.

Jinak ale děkuji za článek
Luboš Doležel (Doli) avatar 13.10.2011 11:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Už proto, že existuje i varianta TV coby klient, disk jako zdroj dat a telefon s Androidem, který to ovládá.
Tohle jsem ještě neměl příležitost ozkoušet.
Samozřejmě DLNAmá i některé mouchy. Nefunguje přetáčení videí, apod.
Ale tohle mi někdy šlo... minimálně na PS3. I když to asi bylo řešeno "rychlým přehráním" spíš než skutečným skokem.
13.10.2011 11:04 eMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Samozřejmě DLNAmá i některé mouchy. Nefunguje přetáčení videí, apod. Ale tohle mi někdy šlo... minimálně na PS3. I když to asi bylo řešeno "rychlým přehráním" spíš než skutečným skokem.
Ono to někdy funguje, někdy ne. Někdy na to má vliv použitý kodek videa, někdy "vyšší moc"... Bohužel co se videa a DLNA týče, jsem bohužel pouze uživatel, a proto by mne zajímalo, jestli s tím někdo má nějaké zkušenosti. A jak to řeší.
cezz avatar 13.10.2011 13:16 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Samozřejmě DLNAmá i některé mouchy. Nefunguje přetáčení videí, apod. Ale tohle mi někdy šlo... minimálně na PS3. I když to asi bylo řešeno "rychlým přehráním" spíš než skutečným skokem.
Ono to někdy funguje, někdy ne. Někdy na to má vliv použitý kodek videa, někdy "vyšší moc"... Bohužel co se videa a DLNA týče, jsem bohužel pouze uživatel, a proto by mne zajímalo, jestli s tím někdo má nějaké zkušenosti. A jak to řeší.
Imho proste zalezi na implementacii klienta a servera. Mne to s Dlink DNS-323 a PS3 chodi super (ten seeking) - za predpokladu ze je video v jednom z podporovanych formatov. (DNS 323 nerekoduje server-side)
Computers are not intelligent. They only think they are.
multi avatar 14.10.2011 09:57 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
sice se to netyka DLNA v kombinaci s androidem, ale me posun ve videu funguje. konkretne napr mpeg2 perfektne, mp4 uz se posouva pomalu, mam rok novou TV samsung a miniDLNA na serveru
13.10.2011 22:19 Paul
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co titulky? Ty se mi nikdy nepodařilo rozchodit na dlna-jedině skopnout title do telefonu. Když jsem měl rootnutej telefon, tak jsem mountnul a vše šlapalo ok.
15.10.2011 14:32 m-a
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mna by zaujimali prakticke skusenosti DLNA a Android tablet (hlavne samsung galaxy 10.1). Ma niekto?
17.10.2011 09:08 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

já bych teď ze sebe potřeboval udělat trochu vola a srovnat si informace:

1) - upnp server - běží na routeru co jsm ted koupil a má sdílet videa a podobně - mám ho zapnutý v administraci, ale v běžících službách mám jen klasiku - ftb, samba, ssh a web rozhraní - je to tak v pořádku, nebo tam někde musí běžet další služba?

2) - jak se na něj připojím (jestli běží)?

nikdy jsem se tímhle nezabýval, tak to potřebuju trochu polopaticky prosím - googlit jsme zkoušel, něco o tom četl, ale pořád tomu úplně nerozumím

Luboš Doležel (Doli) avatar 17.10.2011 13:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
1) V jádře to opravdu není, takže bych nějakou službu čekal

2) Zkus si najít nějakého DLNA klienta pro Linux. Mělo by to umět i VLC, ale to mi nikdy nefungovalo.
cezz avatar 18.10.2011 18:05 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Ja k tomu VLC len dodam, ze maximum, co to zvladlo u mna, bolo najst server a vypisat prvu uroven "adresarovej" struktury, cize to by som pouzil iba fakt ako zakladny test. Ak niekto poznate pouzitelny DLNA klient pod linux sem s nim - ja som nic co by som chcel pouzivat nenasiel, takze to zatial isti samba a akykolvek player.
Computers are not intelligent. They only think they are.
18.10.2011 20:59 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
u samby + vlc jsem skončil

- jedný problém jsou titulky - vlc je načte jen z lokálního souboru (nevím proč), totem je načte přes ftp, xbmc je načte v pohodě i přes sambu

prostě bordel, ale aspoň něco funguje
cezz avatar 19.10.2011 09:35 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Zaujimave, ja si na podobny problem nespominam. (mozno to bude tym, ze k suborom pristupujem cez GVFS?) Ale je to uz davno, co som pozeral nieco s externymi titulkami, takze je mozne, ze to medzicasom nejde ani mne.. :)
Computers are not intelligent. They only think they are.
22.10.2011 23:14 O co takhle zkusit DLNA jinak
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
VLC fungu je s DLNA uplne bez problemu. ět i VLC, ale to mi nikdy nefungovalo.
17.10.2011 19:07 jank
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rád bych jen upozornil na aplykace, které jsou pro přehrávání pomocí DLNA podle mě používanější - iMediaShare přehraje skoro vše (jsou mezi aplykacemi velké rozdíly ohledně podpory formátů videa), dále pak ShareMeFree - Android zařízení jako server - zdroj dat. Jen přidám odkaz na svůj blog, kde také píšu o vlastních zkušenostech s DLNA krabičkou od HTC MediaLink: http://jank.blog.root.cz/2011/02/14/dlna-android-a-linux
22.10.2011 23:09 O co takhle zkusit DLNA jinak
Rozbalit Rozbalit vše Re: DLNA v praxi: Android
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mozna nekterym doporucim zkusit Twonky.Twonky ma jak server tak klient pro Android a iPhone. Kombinaci Twonky + Android + Samsung TV pouzivam vice jak rok s nekolika telefony od HTC nebo Samsungu a zaroven s linuxem + UPnP av control a rozhodne jsem nikdy nemel problem s prehravanim, pretacenim videa, audia ci fotek jak tu nekdo pise. A 15$ za twonky server je v tom to ohledu nekolik nasobne vraceno.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.