Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 17:11
Nemluve o tom, ze kdyz se clovek nauci ve ViM, zkombinuje to s LaTeXem, stane se z toho velmi silna kombinace.Jako Vimar vim o cem mluvis
Zdá sa mi rozumné, aby sa autor sústredil na písanie textu a odborník na sadzbu.A přesně v tom podle mě word-like programy na plné čáře selhávají.
Chalani čo písali v *Office mali o pár starostí menej.Já jsem spíš slyšel o starostech, co měli navíc, než co měli namíň. Už kvůli rozsypaným stylům, času tráveným předčasnými úpravami grafiky apod. Neříkám, který nástroj je na to obecně lepší, či dokonce nejlepší, ale představa, že Word/Writer je všeobecně lepší volbou na diplomku než TeX mi přijde hodně odtržená od reality.
Obhajoba závěrečné práceNejlepší na tom všem je hodnocení oponentury za A. Fakt netuším, jak může za tohle někdo dostat diplom.
Proběhla 9. 2. 2009, práce byla úspěšně obhájena.
"... použitím současných technologií (počítač, monitor, technologie Flash) simuluje herní automat z dob dřívějších."Hmmm, tak by mne zajímalo, co si asi tak paní MgA oponentka myslí, že bylo v těch automatech, do kterých jsme na pouti házeli dvoukoruny. Asi tam v dřevěné bedně běhali za sklem trpaslíci s omalovánkami.
Pokud mám hezky vysázenou knihu, tak se mi s ní dobře pracuje, rád se k ní vracím a doporučuji ji spíše, než nějakou sbírku kvalitního textu vysázeného v WordPadu Comic Sansem i kdyby ten text byl skvělý.Kvůli tomu přece není nutní ji sázet dvakrát.
Osobně píšu všechno v TEXu a jsem naprosto spokojenOsobně píšu v TeXu momentálně vše, co nutně vyžaduje formátování. Ale že bych byl spokojený, to se říct nedá. Spíš jsem zatím nenarazil na dobrý nástroj, tak používám ten nejlepší ze špatných.
Analýza nákupního košíku ======================== Qaxi Kvaxovič, <qqq@qqq.cz> 0.1, 20.2.2012 Motivace -------- Analýza chování koncových zákazníků při nakupování a to ať v kamnenných nebo internetových obchodech je motivováno mnoha faktory, především to však je maximalizace tržeb. Ztracené projdeje mohou být způsobeny jedním nebo kombinací těchto faktorů: nedostatečnou zásobou zboží:: měli jsme zákazníka v obchodě, ale nemohl koupil zboží které nebylo k dispozici neschopností zařadit zákazníka do správného segmentu:: zboží jsme nabízeli, ale někomu koho vůbec nezajímalo neschopností přizpůsobit obchod/nabídku chování zákazníka:: zboží jsme nabízeli avšak ne způsobem který by odpovídal způsobu jak zákazník rozhoduje o koupi neschopností zaujmout zákazníka nejziskovějším zbožím:: nejziskovější zboží je špatné umístěno, nebo nabízeno nedostatečnou znalostí nákupních vzorců:: měli jsme zákazníka v obchodě, ale nenabídli jsem mu doplňkové zboží ke zboží již vybranému A právě řešení posledního problému - analýza nákupního košíku - je tématem této práce. Analýza nákupního košíku ------------------------ Některé vzory jsou tak zjevné, že máme tendenci je přehlížet. V některých případech může být všímavos a uvědomění si těchto vzorců velmi užitečné. .Nákupní vzory ========================== Ten kdo kupuje plenky a přesnídávku by velmi pravděpodobně mohl chtít i piškoty. asciimath:["plenky" ^^ "přesnídávka" -> "piškoty"] asciimath:[ sum_{x=1}^k {sin(x)^3}/{(x-1)}="co já vím"] ========================== Analýza nákupního košíku slouží ke zjištění nákupních zvyklostí zákazníků, zejména pak jaké komodity pořizují společně, tedy jaké položky nakupují najednou. Při analýze se hledají pravidla typu: když zákazník koupí položku A, tak s určitou pravděpodobností koupí také položku B.<<usluno>> Jak probíhá ----------- Základní činnosti obsažené v prováděné analýze: - Sběr informací, zejména z pokladních systémů - Selekce košíků s charakterem běžného či velkého nákupu a s nadprůměrným výskytem akčních položek - Asociační analýza, jejímž výsledkem jsou „soubory promočních položek“ - Modelování zákaznického chování při snižování promočních položek v jednotlivých souborech - Výběr vhodných modelů dle strategie společnosti - Postupné snižování promočních položek v praxiNo a z tohohle jsem schopen generovat html nebo docbook a tudíž (pdf, ps, dvi, tex ....) a to i s aparátem (obsah, rejstříky, apendixy, sidenote, footnote, bibliography ... ) zamiloval jsem se ...
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.