Portál AbcLinuxu, 28. července 2025 00:43


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Limoto avatar 11.11.2008 15:53 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A nVidia? Zase nic...
11.11.2008 16:00 Riddick
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Tak teraz vidim, že som urobyl dobre, že som si kúpil Radeon HD 2400.. :)
11.11.2008 16:29 Kverulant
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Kurwa urobil... urobil... furt pises "urobyl" jak Madar, sa to uz nauc...
11.11.2008 18:47 Riddick
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
billy the kid :)
dayvee avatar 11.11.2008 18:51 dayvee | skóre: 4 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
oprav me, jestli se pletu, ale kurwa je polsky, ne ?
debian was first announced on my 3rd birthday :)
kozzi avatar 11.11.2008 16:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Neuděla, jsme skeptik. Já jí mám a zatím nadávám a věřím že to bude trvat ještě dlouho, než se z těchto karet stanou karty použitelné, ale kdo ví, třeba se to opravdu podaří ;-)
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
11.11.2008 16:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Vždycky jsem říkal, že je praktičtější být pesimista, pak jsou veškerá překvapení příjemná. :-)
11.11.2008 17:01 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
pokud se jich člověk dožije psychicky zcela zdráv :-D
12.11.2008 16:42 Adam Pribyl | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Mam tez, ale za prozirave povazuji pouze to, ze mam jeste onboardovku nvidii 6xxx. Prave jsem prohnal pres HD 2400 vsechny tri dostupne ovladace (fglrx, radeonhd, radeon) a je to na pendrek. fglrx je uz pul roku nepouzitelna kuli novemu X serveru, radeonhd ani radeon neumi XVIDEO.. o tom ze by snad fungovala 3D akcelerace nemuze byt ani rec, kdyby ale aspon dokazali nastavit rozumna rozliseni a opakovaci frekvence... A to jiz brzy pak znamena nekdy touhle dobou pristi rok, ale to radeon HD2400 uz bude akorat kus srotu.
12.11.2008 18:59 mnn | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
no mne funguju vsetky spominane ovladace na cistej instalacii Ubuntu 8.10, takze sa tu laskavo nestrapnujte.
12.11.2008 20:49 Tommy Angelo | skóre: 2 | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
pozri co ide tebe druhym ist nemusi...mne napr nvidia s kde 4-kou nejde dobre, inym nvidiam ide ok
kozzi avatar 13.11.2008 11:22 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Aspon nelzi. Co ti na nich funguje? A jakou mas kartu? radeon a radeonhd neumi xvideo, takze ti to proste jit nemuze. Fglrx jede i me ale neni to nic extra.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
13.11.2008 16:02 mnn | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
lol no proste Sapphire HD2600Pro, driver z restricted-manager, v pohode mi idu aj hry pod Wine (napr. C&C3, Stalker,HL2). Videa jedine pod VLC, akykolvek iny nefunguje spravne (mplayer hned spadne,xine-based cierna plocha).
11.11.2008 16:28 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
blbost. než se dočkáš reálné dostupnosti a použitelnosti, bude už v křemíkovém nebi :-D
11.11.2008 16:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Ne všichni vyměňují videokartu čtyřikrát do roka… :-)
11.11.2008 17:00 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Aha. Takže za 3 měsíce (1/4 roku) můžu očekávat plně funkční 3D drivery? :-D

11.11.2008 17:05 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Tak tak. Zlata ati r.9000 nebo 9250 (z pohledu dneska)... proste chodi, totez by se dalo tvrdit o vetsine intelu ... prace lidi, kteri na tom makaji, ikdyz ne treba nemaji plne funkcni vysledek pred uvedenim karty a se stalymi recmi o tom, jak jsou pomali, si opravdu vazim.

Tim, ze nvidia udrzuje binarni drivery jen pro "nove" karty a na stare seeeekasle, tak se jejich pouziti komplikuje.

(a vzhledem k tomu, ze mi pohyb ve 3d nedela dobre od zaludku (resil to nekdo?), tak mi nevelky vykon tech "starych" karet ani nevadi :-/ )
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
11.11.2008 17:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Já mám 2400 vlastně jen proto, že mi 8500 nešla nacpat do PCI-E slotu a X300 už se neprodávaly…
11.11.2008 17:31 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
(a vzhledem k tomu, ze mi pohyb ve 3d nedela dobre od zaludku (resil to nekdo?), tak mi nevelky vykon tech "starych" karet ani nevadi :-/ )
Tomu se rika simulatorova nemoc (simulator sickness) a je to jen specialni forma kinteozy, zpusobena tim, ze pohybove seznory (vnitrni ucho) davaji mozku data, ktera se rozchazeji s optickymy vjemy. Podle vyzkumu tim trpi zhruba pulka populace, i kdyz ruzni lide jsou ruzne citlivi na rozdilne podmety (nekomu se dela spatne uz v autobuse, nekomu teprve na lodi).

Bohuzel, reseni, ktere pomahaji proti klasicke kinetoze (zavrit oci, koukat se na horizont a pod.), jsou proti simulatorove nemoci nepouzitelne (zkuste hrat se zavernyma ocima :-) ). Jedina reseni jsou adaptovat se, nebo pockat, az se budou data posilat primo do mozku a la Matrix, takze nebude problem posilat souhlasne udaje jak od oci, tak od vnitrniho ucha.
12.11.2008 08:53 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Tak tymto trpi moj sused. Vzdy mi vravel, ze nemoze hrat hry typu Quake alebo Call of Duty, lebo ho pri otacani postavy strasne rozboli hlava. Preto hra uz iba Fifu.
12.11.2008 11:20 Tommy Angelo | skóre: 2 | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
tiez som trpel zcasti touto chorobou, prejavilo sa to pri hrani staruckej hry Might & Magic 7 vtedy este originalka z Level-u. Pri otacani postavy sa nam [sme to hravali vsetci, brat, sestra a ja] spravilo zle, ale nas ta hra bavila tak sme u toho vydrzali a preslo nas to :) a hry hravame doteraz
12.11.2008 13:03 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
no, ano, skoncil jsem u freeciv, a tome angbandu. :-) Vlastni pokusy v opengl mi delaji taky zle, takze jen staticke sceny, zadna akce :-)
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
12.11.2008 09:39 Ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Ja prave kvuli 9250 presel na Nvidii. Byl to nejakej specialni model kterej se lisil od vsych brasku a propr. ovladace s nim mely desny problemy.
11.11.2008 17:46 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
blbost. než se dočkáš reálné dostupnosti a použitelnosti, bude už v křemíkovém nebi :-D
Pokud se karta neupece nebo ji nevytecou kondezatory, muze vydrzet dost dlouho. Osobne mam Radeon9600 (rv350), ktery byl v dobe nakupu v Linuxu pororovan velmi spatne (skrz padave fglrx), kdezto dnes mam v opensource driveru skoro plnou podporu.

A karta dodnes chodi bez problemu, hlavne diky tomu, ze ma pasivni chlazeni a nema se na ni tudiz co zadrit (i kdyz ventilatory a chladice dnes neni problem vymenit). Problem je spis v tom, ze do nove desky AGP grafiku proste nedam a pokud bych chtel hrat moderni hry (coz nechci), mam smulu :-(

BTW: Dokonce mam doma historicke graficke karty MDA/Hercules (jednu dokonce jeste s TTL svaby) stare mozna dvacet let a jsou doposud funkcni :-)

11.11.2008 23:36 Jim
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Přesně, ... pokud se neupeče. Jsou to asi 3 týdny co jsem svého milého Radeona 9500 upekl. Do té doby to bylo naprosto bez problémů i s ovladači x11-drm/xf86-video-ati. Teď mi už nezbývá, než s velkým očekáváním prohlížet changelogy na radeonhd.
12.11.2008 09:59 TM
Rozbalit Rozbalit vše ATI ? Proč?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když tak občas čtu, jak se pořád trápíte s ovladači pro ATI grafiky, říkám si, jestli je ta ideologie opravdu tak důležitá, že vám to za to stojí...
Přitom stačí koupit téměř libovolnou kartu s čipem od Nvidie, stáhnout si od výrobce Linuxový ovladač, nainstalovat a prostě kartu používat...
Chápal bych to v případě, kdybyste se na vývoji otevřených ATI ovladačů nějak podíleli nebo byli aspoň testery, ale troufám si tvrdit, že to z vás 95% nedělá. To je fakt tak důležité mít pocit, že nemám zlý a ošklivý uzavřený ovladač a přitom mít polofunkční grafiku ?
12.11.2008 10:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Ty seš asi troll, viď? Přál bych ti trápení jaké jsem zažil s nvidiou na kompu od kámošky. Naštěstí je to už dost dávno. Od té doby se nvidiím s úspěchem vyhýbám.
12.11.2008 11:49 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
1/ Netykáme si
2/ Jako troll se zde občas projevuje někdo úplně jiný než já, zkuste se nad tím zamyslet
3/ Vycházím ze svých zkušeností. Používání Nvidia karet v mém případě spočívá v tom, že koupím kartu, zasunu kartu do slotu, stáhnu ovladač pro Linux, spustím v runlevelu 3 instalaci ovladače pro Linux, odpovím na pár Yes/No a chvíli čekám než se zkompiluje modul do jádra a proběhne kompletní instalace, restartuji, pracuji s PC.
4/ Proti ATI nic nemám, jen mně jako uživateli Linuxu nepřipadá racionální se trápit s nehotovými ovladači, pokud se nepodílím na jejich vývoji či testování. A proto se ptám v této diskusi - chci vědět co k tomu některé lidi vede a zda je ideologie opravdu tak důležitá.
12.11.2008 11:54 Wire64
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Většina zdejších Opensource Zealotů to nepochopí. Marná snaha. Takovýmto lidem nevysvětlíte, že zprovoznit nVidii je snadné. Cokoli aktuálního za poslední 2-3 roky od nVidie jsem strčil do PC, okamžitě to fungovalo ve 2D včetně přehrávání filmů. Nainstalovat 3D driver bylo pak jednodušší než ve Windows. Bohužel u ATI člověk po zasunutí čumí na VESU, a když už se mu náhodou povede fglrx nainstalovat korektně, ten debilní driver neumí ani přehrávat video přes xv.
12.11.2008 15:19 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
No jo, většinou to funguje. Jenže já mám desku s AGP, kartu nvidia FX5200, tj. podpora v legacy driverech 173.14.xx. No a teďka se mi do Fedory 9 stáhl nějaký kernel 2.6.27 a ouha, driver nelze zkompilovat. Za chvilku bych rád upgradoval na Fedora 10, kde má být kernel 2.6.27 a nevím, co budu dělat.
Nicky726 avatar 12.11.2008 16:35 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Mám Arch Linux, kernel 27 a FX5700 s distribučním legacy driverem. Nějak to tedy fungovat musí.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
13.11.2008 08:57 PEAK
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
13.11.2008 10:49 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Příloha:
Mel by pomoci prilozeny patch. Resil jsem totez na PC s FX5500.
12.11.2008 14:36 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
3/ Vycházím ze svých zkušeností. Používání Nvidia karet v mém případě spočívá v tom, že koupím kartu, zasunu kartu do slotu, stáhnu ovladač pro Linux, spustím v runlevelu 3 instalaci ovladače pro Linux, odpovím na pár Yes/No a chvíli čekám než se zkompiluje modul do jádra a proběhne kompletní instalace, restartuji, pracuji s PC.
Používání ATI karet v mém případě spočívá v tom, že koupím kartu, zasunu kartu do slotu, a karta buď:
a) chodí okamžitě se vším všudy 

b) přes balíčkovací systém naisntaluju proprietární ovladač, restartuju X a funguju
Nemyslím si, že bych byl nějaké dítě štěstěny, kterému by to zrovna na těch několika desítkách sestav co za poslední roky instaloval, fungovalo nějakou čirou náhodou.
12.11.2008 15:57 Wire64
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Tak si to probereme od začátku. Od roku 2006 jsem měl tyto modely grafických karet ATI (chronologicky):

(zkušenosti se vztahují k období, kdy jsem kartu používal, nikoli ke stavu v jaké je dnes)

(2006/2007)

ATI X1650 Pro - staré fglrx, to byl děs a hrůza. Kvalita přehrávání videa s každou novou verzí vytrvale klesala.

ATI HD2600 Pro - neexistující ovladače. Později ovladač vydán, špatná podpora 2D i 3D, o videu ani nemluvím.

(2008)

ATI HD3650 - nefunkční RadeonHD, bez proprietárního ovladače je to nepoužitelné. Fglrx v konfliktu se Soundblasterem,
pravděpodobně kvůli IRQ. Akcelerace videa Xv nefuguje, Wine nefunguje, nativní 3D tituly nefungují, v Ubuntu nelze ve
fglrx nahodit vykreslování OpenGL.

ATI HD3200 - to samé jako HD3650

ATI HD4850 - to samé jako HD3650

Už jsem se ktomuto tématu jednou obsáhleji vyjádřil.
12.11.2008 22:48 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
V čem ta kvalita byla špatná ?

Mě by zajímalo, jak může mít grafická karta vliv na přehrávání videa, které je v 99% dekódováno procesorem (to jedno procento jsem nechal jako rezervu, protože netuším, jak jsou používané tuším MPEG2, které karta umí, ale nevím jestli to přes iXa je akcelerované).

Předpokládám standardní linuxové nástroje (mplayer, xine, ...)
12.11.2008 23:05 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?

Zásadní. Existuje docela dost cest, jak natlačit obrázky do videopaměti. (Budu hovořit o kartách od nVidie, ale asi to je podobné i jinde.)

Začít můžeme u klasického framebufferu (vesa, fb), pak přejít na X11 (totéž jako framebuffer, ale navíc režie X11 protokolu, naopak se ušetří při rozkopírování stejných čtverců), XVideo (overlay adaptér poskytuje v současnosti asi nejrychlejší přenos; blitter adaptér je pomalejší, na starších kartách nepoužitelný), OpenGL (na starších kartách dvojnásobně pomalejší o proti video overlayi) a nakonec tu máme přímý video overlay bez XVidea (ale to je celkem nepoužitelné). K tomu všemu je třeba přidat, že některé metody jsou neslučitelné nebo velmi problematické s OpenGL kontextem. Např. na GeForce 440MX (NV11) se zatížení procesoru pohybuje od 7 % do 70 % v závislosti na použité metodě při přehrávání téhož videa.

12.11.2008 11:49 Wire64
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
No jistě. Na jeden problém s nVidií připadá 150 problémů s ATI, ale protože vy jste měl zrovna ten jeden problém, vyhýváte se nVidii. Gratuluji :-D
12.11.2008 15:48 Rada | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Hehe - on binární driver od NVidie funguje perfektně na první pohled... ale už na ten druhý se v něm dějí prapodivné věci... (tak jak v rybníčku Brčálníčku):-D No dobře - teď vážně... ano, nainstalovat téměř vždy šel a zprovoznit taky, ale - spousta aplikací s ním havaruje, spousta aplikací s tímto driverem způsobuje vytuhnutí systému - a to naprosté vytuhnutí, některé věci dělají chyby... a ano - problém je právě uzavřenost driveru, to že se nevyvíjí a to, že se v něm neopravují chyby - především některé bezpečnostní problémy zůstávají neopraveny už roky(pokud se teda v poslední době něco nezměnilo). Vlastně - kromě her(kde až na občasné vytuhnutí funguje NVidia velmi dobře) se mi karty NV jeví téměř vždy jako horší alternativa (s binárním driverem). Ano - fglrx je dodnes strašák, ale drivery z rodiny Rxxx naopak fungují ... když už nic, tak spolehlivě:-)
12.11.2008 15:59 Wire64
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Ano. Také se těším na úžasné opensource ATI drivery. Ale do doby, než budou umět alespoň to co umí proprietární nVidia dnes, hlavně přehrávat video, jsou pro mě tabu.
Luboš Doležel (Doli) avatar 12.11.2008 17:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
spousta aplikací s ním havaruje, spousta aplikací s tímto driverem způsobuje vytuhnutí systému - a to naprosté vytuhnutí, některé věci dělají chyby
Můžete být konkrétní? Zaslal bych do nVidie bug report.
15.11.2008 10:18 Rada | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Problémy spolehlivě způsobovala například hra Scorched3D. Bylo toho víc - v spousta různých hříček používajících OGL, na jejichž názvy si už nevzpomínám. Příklad věcí, které jen padaly je například Sauerbraten (netestoval jsem nejnovější verzi). Jak ale říkám - bylo toho podstatně víc - paměť už mě zrazuje. Mohl bych to zkusit dohledat detailněji. Je ale otázkou, zda to má smysl - GF-FX5200 je už nějaký ten pátek "legacy"...
12.11.2008 22:53 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
Já nevím, co s tím linuxem všichni děláte :-)

Jako občas může nastat nějaký problém, ale to co popisujete mi přijde jako kdyby jste používal nějakou testovací distribuci pro vývojáře, nejlépe s KDE4;) . Já jsem ještě nikdy neměl s nVidií problém. Na noťasu mám ATI, menší problém jsem měl na začítku z inicializací (noťas byl tehdy moc nový), ale opět to nebyla žádná tragédie.

A nevěřím, že je to tím, že používám Gentoo :-)
12.11.2008 22:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
A nevěřím, že je to tím, že používám Gentoo :-)
Není... Já mám openSUSE, mám ATI a taktéž žádný problém.
13.11.2008 10:54 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: ATI ? Proč?
To je zajímavé. Asi oba používáme úplně jiný ovladač od úplně jiné Nvidie.
Kde je ta spousta aplikací, které s tímto ovladačem způsobují vytuhnutí? Nejste pohádkář?
12.11.2008 19:08 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mne napadlo, jestli by pod takovymi prispevky neslo udelat link na centralni flame server, protoze tech argumentu jak ho ma kdo vetsiho se tu naopakuje vdyzky strasna spousta. :-D Jeden symlink a uspora v gigabytech. A nebozi pisatele by mohli vyuzit cas ke zlepsovani toho sveho reseni a ne vysedavat hodiny u stroje a klovat do nej, zajiste padne, argumenty proc je ten jejich vetsi (alespon s ohledem na jejich merici metodu).

Je tu nekolik protichudnych nazoru. Jeden extrem chce aby jim fungovalo vsechno hned a na plny vykon (s ohledem na rozumnou spotrebu rekneme do pul kila plutonia na den) a jsou za timto ucelem ochotni zahodit cast svoji svobody. Nasledne proto, ze to ne-jejich-oblibene-reseni neumi, pohani hodiny DOBROVOLNE prace lidi, kteri se chteji zbavit zavislosti na libovuli vyrobce konkretniho hw.

Druhy "extrem" nehraje (alepon ne moderni) hry, nespecha s modernou a chteji kartu, o ktere budou VEDET, ze jim bude chodit i za nejakych 5 let, protoze drivery jsou v jadre a je velka sance, ze po upgrade neceho(tm) se to "samo" nedoprasi.

No a pak je tu skupina lidi, kteri se budou alespon hadat, podle potreby. :-)

... a pak je tu debil mti, kteremu se muze vzdycky vynadat, ze nejde pochopit, co tim myslel.

Co myslite: anketa jakou kombinaci karty/driveru pouzit * Ati+bin , Ati+oss,Nv+bin,Nv+oss,Intel,via/s3/trident...) ... dostal by se flame pres 1000 zaznamu? :-)

... nebo jeste tipovaci anketa: "Narostl by pod anketou na tema Ati/nvidia - oss vs binarni drivery" flame nad 10/100/1k/10k prispevku? (a verte, ze by se strhl flame uz jenom kvuli pocitani toho 1k a 10k :-D
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
12.11.2008 22:55 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3D akcelerace ATI R600/R700 o krok dále
+1 - Co dodat, ale zůčastnili jsme se oba ;)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.