Portál AbcLinuxu, 14. srpna 2025 07:13


Nepříjemná vlastnost nového Adobe Reader

Upozornění na jednu nepříjemnou vlastnost nového Adobe Readeru přinesl 30. března ve svém článku server lwn.net.

20.4.2005 11:33 | finn | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

20.4.2005 12:45 Christof | skóre: 22 | Havířov
Rozbalit Rozbalit vše Vlastnost
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je tedy hodně vykutálená vlastnost :(
20.4.2005 13:54 Michal Kubeček
Rozbalit Rozbalit vše hm, co se dá dělat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nu což, zajímavý pokus. Viděl bych to na

iptables -A OUTPUT -d www.remoteapproach.com -j REJECT

20.4.2005 16:10 kciii
Rozbalit Rozbalit vše Re: hm, co se dá dělat
Tymto vobec nic neporiesis... Ja som to pochopil tak ze Acrobat umoznuje Javascriptu vytvarat sietove spojenia (SOAP ?) bez toho aby o tom uzivatela informoval... Skor treba zakazat vytvarat spojenia Acrobatu ako takemu... V diskusii k povodnemu clanku bolo ze SELinux to vraj zvladne.
20.4.2005 16:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hm, co se dá dělat
Když na ten server z tvého počítače nic neodejde, tak prostě neodejde.
20.4.2005 16:43 Michal Kubeček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hm, co se dá dělat
Problém je v tom, že server, kam se to posílá, není zadrátovaný v Acrobatu, ale rozhoduje o tom JavaScript (v PDF dokumentu). Takže je pravděpodobné, že se podobných služeb vyrojí mraky a nebude v lidských silách je všechny usledovat… :-(
20.4.2005 16:53 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: hm, co se dá dělat
Hmm, a co v tom spyware smejdu nastavit nejakou neexistujici proxy? (Nechce se mi to kvuli instalovat, ale IIRC tam takove nastaveni je).
20.4.2005 19:37 martink
Rozbalit Rozbalit vše Re: hm, co se dá dělat
Co treba iptables -A OUTPUT -m owner --cmd-owner acroread -j REJECT ??
20.4.2005 14:40 Cronin
Rozbalit Rozbalit vše Aka vlastnost?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to taky problem, napisat o aky problem sa jedna, aj do spravicky? Rad by som sa to dozvedel bez toho, ze by som musel ist na nejaku stranku. Takto ta spravicka silne pripomina reklamu.
20.4.2005 14:44 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Je to opravdu takovy problem - zkus ten clanek shrnout do jedne vety a pak si zase prijd postezovat. :-P
20.4.2005 15:05 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
"Acrobat Reader 7 umožňuje zasílat pomocí Remote Aproach a javascriptu informace o chování uživatele, píše se v LWN.net."

Zprava typu: "Jeden server upozornuje na jednu vlastnost jednoho programu" neni zprava, ale upoutavka bez obsahu.

BTW najit a shrnout podstatny obsah patrivalo k zakladnim dovednostem vzdelaneho cloveka.
20.4.2005 15:28 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Aaa, pan expert na seriozni zurnalistiku prisel poradit - to uz tady dlouho nebylo. :-p
Nikola Ciprich avatar 20.4.2005 19:28 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
proc ten sarkasmus? mi taky leze na nervy kdyz musim na clanek kliknout jen proto, abych zjistil ze me to nezajima (ne ze by tohle byl ten pripad - moje nadseni z noveho readeru znacne pokleslo)
Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
20.4.2005 19:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Jo, přesně takovéhle zprávičky tu už několikrát byly a dost mě štvou. Je to sice lepší, než ty růťácké hrůzy na které se musí pro užitečnou informaci klikat pokaždé, ale i tak. Nemyslím, že by abclinuxu potřebovalo zvyšovat návštěvnost odkazovaných stránek :-)
Copak toho není dost?
20.4.2005 19:29 Cronin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Preco do neho rypes? Lebo Ti ukazal ze si neschopny? Sorry, ale mal si reagovat ospravedlnenim, nie ironiou az urazkou, lebo priamo odpovedal na Tvoju priamu otazku a ukazal, ze sa to da.
20.4.2005 22:59 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Ne, protoze me ty jeho neustale ironicke poznamke, jak vsichni autori zpravicek krome nej stoji za *piip* a jsou to polointeligentni pologramotni pseudozurnalisti uz *piip*. V archivu flamesu si dohledej sam.
20.4.2005 14:45 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Naopak takhle ma zpravicka vypadat. Je to odkaz na neco zajimaveho/aktualniho.
20.4.2005 15:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Jenze nase zpravicky si lide ctou pres wap, kde odkazy nefunguji. A take v PDF abicku, obvykle tistenem. Proto casto mazeme zpravicky a zadame doplneni.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
Jiří Svoboda avatar 20.4.2005 14:55 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
V zasade jde o to, ze pokud si to autor PDF dokumentu preje, tak Adobe Reader 7 nabonzuje po internetu kazde otevreni dokumentu (IP adresa plus nejake dodatecne udaje).
20.4.2005 22:05 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Aka vlastnost?
Tak mě napadá, není to náhodou tak trochu na hranici zákona? Pokud to není nikde uvedeno tak nemá nikdo právo shromažďovat o mě informace. Aspoň vím co mě nesmí do compu :-) .

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.