Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 21:43


Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech

Byl dokončen nový ACID3 test podpory standardů ve webových prohlížečích. Výsledky testů prohlížečů si můžete prohlédnout v článku na WEB-GRAPHICS. Absolutním přeborníkem je vývojová verze WebKitu (s velkým odstupem následovaná vývojovou verzí Opery a posledním Konquerorem z KDE 4). Suverénně nejhůře dopadl Internet Explorer 7.

4.3.2008 12:16 | xm | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

4.3.2008 13:16 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mne by zajímalo v čem ten ACID test odlaďují, když ani jeden prohlížeč nemá 100%. :-}
cezz avatar 4.3.2008 13:25 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Mozno ho neodladuju, len ho proste napisu spravne. ;-)
Computers are not intelligent. They only think they are.
4.3.2008 14:04 Láďa | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Neladí ho, naopak hledají nepodporované konstrukce (tedy ladí ho aby prohlížeče neprošly). Na blogu Martina Hassmana jsem četl výzvu, aby uživatelé přispěli s věcmi pro Firefox a Operu, pro IE toho prý už měli dost :-)
4.3.2008 14:12 zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem zkusil firefox, měl 50 ze 100. A taky konqueror 3.5.6 z Mandrivy 2007.1, ten však okamžitě spadl. Takže stabilita nulová.
4.3.2008 14:46 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
ACID3 byl vytvářen speciálně tak, aby jím dnešní prohlížeče neprošly, takže 50 ze 100 není překvapivé. Ale v požadavcích na testovací příklady myslím bylo, že nemají prohlížeč shodit :-)
pavlix avatar 4.3.2008 22:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Ale v požadavcích na testovací příklady myslím bylo, že nemají prohlížeč shodit
Nečetl jsem... ale to by bylo dost hloupé omezení. Podle mě je lepší ho sestřelit, pokud to jde... a tím podnítit opravu chyb (což je přece účel toho testu, ne?).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
5.3.2008 08:41 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Konkrétně v požadavku na další testy bylo: The test must not crash any of Firefox 2, IE 7, Opera 9.25, and Safari 3. Důvod je zřejmě ten, že ACID3 je „politický“ test a má být hodně medializován – tudíž se musí k prohlížečům a uživatelům chovat „slušně“, i když se prohlížeče snaží nachytat na švestkách. Když běžnému uživateli ukážete 50/100, bude mít zájem, aby se jeho prohlížeč zlepšil. Když si běžný uživatel nainstaluje všechny tři prohlížeče, které je schopen a ochoten do svých Windows nacpat, a test mu všechny tři prohlížeče shodí, akorát se na ten test naštve a bude ho považovat za nesmysl. No a navíc sestřelení prohlížeče je asi bezpečnostní chyba (i když méně závažná), takže by asi nebylo dobré veřejně publikovat a propagovat kód, který takovou chybu předvádí, před tím, než je chyba v prohlížečích odstraněna. Tedy aspoň pokud se jedná o nově objevenou chybu. Chyba vedoucí k pádu prohlížeče, která už je roky zadaná v Bugzille a nic se s ní neděje, by si sice propagaci zasloužila, ale buďme rádi za to, že Firefox je alespoň takový, jaký je :-)
Radek avatar 4.3.2008 14:25 Radek | skóre: 15 | blog: rad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uz se vi, jestli bude KDE 4 pouzivat KHTML nebo (Q)WebKit?
4.3.2008 14:32 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Současní zbylí vývojáři KHTML (ti původní už dávno vyvíjejí WebKit) se snaží proti WebKitu bránit zuby nehty (když si člověk přečte jejich blogposty, čiší z toho uražená ješitnost), ale vzhledem k tomu, že WebKit je už defaultní součástí nového Qt 4.4 a třeba taková Plasma ve vývojovém KDE 4.1 ho už využívá (a je na něm závislá), tak si myslím (doufám), že dlouho jim to nevydrží a WebKit časem KHTML nahradí.

Trolltech vyvíjí QtWebKit KPart (ale jak moc je nyní použitelný, to netuším), takže KHTML půjde nahradit jednoduše (stačí nainstalovat QtWebKit KPart). Chvilku budou žít v KDE společně, ale časem doufám KHTML definitivně umře...
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Radek avatar 4.3.2008 14:47 Radek | skóre: 15 | blog: rad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Me slo prave hlavne ten (to?) KPart. Takze tak...
4.3.2008 15:14 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Kdepak, KHTML žije a bude žít věčně pod jménem WebCore. :)
David Watzke avatar 4.3.2008 15:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Proč doufáš? :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
4.3.2008 15:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Protože fandím WebKitu jakožto sjednocenému vývojářskému úsilí.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
4.3.2008 17:04 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Protože fandím WebKitu jakožto sjednocenému vývojářskému úsilí.
tak to jsi mohl rovnou napsat "protože jsem totální idiot bez znalosti špetky historie" :-(

nejdřív někdo forkne KHTML, odmítne přispívat zpátky patche, čili vysere se na nějakou společnou práci, a ty ho potom chválíš za sjednocené vývojářské úsilí? - fakt sis dneska nic nešlehnul v dávce vyšší než obvyklé?
4.3.2008 17:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
tak to jsi mohl rovnou napsat "protože jsem totální idiot bez znalosti špetky historie" :-(
Historii KHTML znám moc dobře. To ale nc nemění na tom, že to co dnes předvádějí zbylí vývojáři KHTML je jen ukázkou uražené ješitnosti a přerostlého ega (charakterové rysy, které přímo nesnáším).

Apple se sice v minulosti choval špatně, ale napravili to. Současný model vývoje WebKitu je otevřený a transparentní. A WebKit je rozhodně podporovanější a aktivněji vyvíjená platforma než KHTML, zkrátka mnohem perspektivnější.

Současné idiotské chování zbylých vývojářů KHTML (podtrhávám to slůvko zbylých, protože původní vývojáři KHTML už dnes dělají na WebKitu) je opravdu k smíchu (nebo k pláči, záleží na úhlu pohledu).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
4.3.2008 17:42 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Současný model vývoje WebKitu je otevřený a transparentní. A WebKit je rozhodně podporovanější a aktivněji vyvíjená platforma než KHTML, ...
A to je důvod, proč podle mě časem dnešní KHTML umře. Otázka je jestli to bude s grácií (jako třeba původní ug.cz) nebo s kopanci do poslední chvíle jako (s velkou nadsázkou) SCO.
4.3.2008 22:07 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
no vidíš, a já zase přímo nesnáším, kdy někdo ignoruje příčinnost ... asi kdyby neexistoval WebKit, tak by nynější vývojáři nepředváděli "uraženou ješitnost", že? (jako "přerostlé ego" bych to rozhodně necharakterizoval, to máš tak akorát ty :-p)

ostatně nejsem si jist, jestli zrovna "uražená ješitnost" je úplně správné označení, neboť jestliže někdo si ušetřil práci tím, že vzal jejich kód, delší dobu odmítal dávat cokoliv zpět, a za pár let přijde a z pozice moci se snaží zlikvidovat jejich práci, mají dle mého názoru celkem právo být nasraní
Apple se sice v minulosti choval špatně, ale napravili to.
vážně? takže chceš říct, že to co rozdělili pak zase sjednotili? - tak to tu historii teda moc neznáš, ačkoliv tvé přerostlé ego si myslí, že jo :-)
Současný model vývoje WebKitu je otevřený a transparentní. A WebKit je rozhodně podporovanější a aktivněji vyvíjená platforma než KHTML, zkrátka mnohem perspektivnější.
zajisté ... má to jenom jednu drobnou chybičku, a to že ta "perspektiva" je podřízena potřebám zainteresovaných firem, nikoliv potřebám KDE
Současné idiotské chování zbylých vývojářů KHTML (podtrhávám to slůvko zbylých, protože původní vývojáři KHTML už dnes dělají na WebKitu) je opravdu k smíchu (nebo k pláči, záleží na úhlu pohledu).
k smíchu je to, že při svém plivání na lidi, kteří se snaží uhájit to, co dělají dobře, máš problémy vůbec se základní logikou - jestliže původní vývojáři KHTML dělají na WebKitu, potom by jaksi na KHTML museli dělat vývojáři noví, nikoli zbylí ;-)
4.3.2008 22:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
jestliže původní vývojáři KHTML dělají na WebKitu, potom by jaksi na KHTML museli dělat vývojáři noví, nikoli zbylí ;-)
Původní vývojáři KHTML opravdu přešli na WebKit (nepletu-li se včetně samotného tvůrce KHTML), zbylo jich tam jen pár (plus pár nových).

Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, naše názory jsou v tomto příliš nekompatibilní (vidím to zkrátka úplně jinak) a akorát bych zbytečně dál přiživoval flame.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
4.3.2008 17:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Kdy byly zmraženy tvé informace o webkitu? Od té doby, co apple zpřístupnilo CVS webkitu (AFAIK 2003) nemůže být o někdo forkne KHTML, odmítne přispívat zpátky patche řeč. Později už začalo KHTML přebírat větší změny (třeba podporu acid2) z webkitu.
4.3.2008 21:48 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
seknul ses jenom o dva roky ;-) ale to je jedno, ve kterém roce to bylo, podstatné je, že to bylo až tehdy, kdy bylo jasné, že už neexistuje cesta k opětnému sloučení codebase (jak to nejlíp říct česky?) - tedy mají na svědomí roztříštění komunity, takže chválit je za nějaké "sjednocení vývojářského úsilí" je úplně zcestné, i kdyby kromě otevření CVS ještě ke každému stažení zdrojáků od nich rozdávali lízátko
4.3.2008 23:44 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
seknul ses jenom o dva roky ;-)
Jasně, v r. 2003 začli vydávat velkopatche a o dva roky později teprv zpřístupnili CVS.
ale to je jedno, ve kterém roce to bylo, podstatné je, že to bylo až tehdy, kdy bylo jasné, že už neexistuje cesta k opětnému sloučení codebase (jak to nejlíp říct česky?) - tedy mají na svědomí roztříštění komunity, takže chválit je za nějaké "sjednocení vývojářského úsilí" je úplně zcestné,
Mícháš dohromady dvě různé věci: uzavřený vývoj WebCore a JSCore* a nesvobodnou licence samotného WebKitu mezi lety 2002 a 2005 (což je minimálně eticky zavrženíhodné) a integraci existujících i plánovaných portů do projektu od půlky minulého roku, a to podle mě spolu s odpoutáním se od Apple sjednocení vývojářského úsilí beze zbytku naplňuje. Zkrátka to, že dříve byl WebKit "ten zlý" projekt, by dnes nemělo být důvodem jeho odmítání, když je dnes výrazně lepší co se týče podpory webových standardů a rychlosti vývoje a stejně vhodný pro použití v rámci KDE.

* Nicméně sama samostnost vývoje je celkem pochopitelná, když KHTML AFAIK nestálo o patche, které by ho abstrahovaly od základů KDE a projekt KDE chtěl mít v té době nad vývojem KHTML plnou kontrolu.

PS: jedině scestné - z povrchu pryč. ;-)
4.3.2008 23:57 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
PS: jedině scestné - z povrchu pryč. ;-)
Pokud vím, scestný je od slova scestí, žádný směr z povrchu pryč tam nevidím ani se zavřenýma očima :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
5.3.2008 00:00 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Scestí je místo, které láká k sejití dolů z povrchu cesty - takže se tu přidal ještě směr "dolů". ;-)
5.3.2008 08:23 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Mícháš dohromady dvě různé věci: uzavřený vývoj WebCore a JSCore* a nesvobodnou licence samotného WebKitu mezi lety 2002 a 2005 (což je minimálně eticky zavrženíhodné) a integraci existujících i plánovaných portů do projektu od půlky minulého roku, a to podle mě spolu s odpoutáním se od Apple sjednocení vývojářského úsilí beze zbytku naplňuje.
ale ty věci spolu souvisí - kdyby to nerozdělili, tak není co sjednocovat ...
Zkrátka to, že dříve byl WebKit "ten zlý" projekt, by dnes nemělo být důvodem jeho odmítání,
to máš samozřejmě pravdu, nicméně že aktuálně "je už hodný" neznamená, že by si některé věci z minulosti nevláčel s sebou - například to, že rozděluje vývojáře, a tvrdit, že je sjednocuje je prostě pitomost, kdyby je sjednocoval, tak na KHTML nikdo nedělá, což zjevně pravda není
když je dnes výrazně lepší co se týče podpory webových standardů
to jsem ještě nezaznamenal :)
a rychlosti vývoje
co se týče dosažení cíle, samotná rychlost je jaksi k ničemu, otázkou je jaksi i směr ... a ten má KHTML lepší :-p
a stejně vhodný pro použití v rámci KDE.
s tím bych si dovolil nesouhlasit, a s tím souvisí i to, co jsi napsal dále:
* Nicméně sama samostnost vývoje je celkem pochopitelná, když KHTML AFAIK nestálo o patche, které by ho abstrahovaly od základů KDE a projekt KDE chtěl mít v té době nad vývojem KHTML plnou kontrolu.
na druhou stranu ovšem Apple nestálo o vlastnosti, které by KHTML vázaly na KDE, že ...

tyto dva požadavky byly neslučitelné a v jednu chvíli prostě muselo dojít k tomu, že místo udržování patchsetu (což bylo na Apple, jakožto straně beroucí, proč by KDE mělo akceptovat patche prospěšné pouze jedné straně?) vznikne plnohodnotný fork

a tyto požadavky, i když padla přímá vazba na Apple, v principu trvají - WebKit je vyvíjen jako obecné jádro, které má běhat jenom s Qt i na různých embedded šmejdech atp., zatímco KHTML je určeno pro KDE, tedy unixové desktopové prostředí ... proto si myslím, že WebKit není pro použití v rámci KDE stejně vhodný jako KHTML, protože dělá ústupky, které KHTML dělat nemusí, a nevyužívá věci, které KHTML využívat může
5.3.2008 09:42 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
On ta svině Webkitovská dokonce může dokonce běhat i bez Qt spolu s Gtk ;-).
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
5.3.2008 11:08 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
ono už jim to funguje? - no tak dík za doplnění ;-)
5.3.2008 11:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
5.3.2008 18:38 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Příloha:
Práve dnes som sa zase odhodlal skompilovať WebKit s GTK+ podporou, aby som mohol vyskúšať jeden plugin pre Pidgin. Naposledy sa mi to dvakrát nepodarilo, ale dnes som bol úspešný a dokonca ten plugin pre Pidgin funguje :) Ten plugin nahradzuje GtkIMHtml práve WebKit-om, takže sa dajú napr. používať Adium témy správ. Funguje to iba čiastočne, ale vyzerá to celkom zaujímavo (priložil som obrázok s ukážkou).
5.3.2008 11:11 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
jinak tedy ještě na doplnění, to "jenom s Qt" nebylo myšleno jakože ne s něčím jiným, ale "bez kdelibs"
5.3.2008 11:19 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Tak nebuď tak tajemnej a řekni, o co se tím konkrétně přišlo, že si musí vystačit jen s qt.
4.3.2008 15:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
No na moje nahlášené bugy na Konqueror4 mi vývojáři odpověděli, že se jim v jejich buildu s WebKitem a Qt4.4 neprojevují, takže asi tak.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
4.3.2008 14:55 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Můj Konqueror 3.5.8 dostal 11, tedy přesněji signal 11. Takže ehm nic moc. Ostatně v poslední době vůbec nějak moc padá, dřív to nedělal.

Zdeněk
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
Limoto avatar 4.3.2008 15:43 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Možná by pomohlo:
rm -rf ~/.kde
Max avatar 4.3.2008 18:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Spíše asi :
mv ~/.kde ~/.kde-backup
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Limoto avatar 4.3.2008 18:59 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Teoreticky je to jedno...
pavlix avatar 4.3.2008 22:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Prakticky to jedno neni :D. Zrovna nedávno jsem přišel třeba o historii na Jabberu (holt... server-side history ještě neni, no).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
5.3.2008 07:43 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
jo, a třeba takovej kmail si tam v defaultu ukládá poštu (do ~/.kde/share/apps/kmail), což pro některý lidi taky není jen tak smazatelná věc ...
5.3.2008 10:19 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
A prist o cely kwallet tiez potesi...
5.3.2008 07:17 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
ja mam vo FF (2.0.0.12) tiez 11 :))
stativ avatar 5.3.2008 07:59 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test podpory standardů v browserech
Konqueror 3.5.9 má 51 bodíků a ten obrázek si přitom není ani trochu podobný.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
4.3.2008 15:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Absolutním přeborníkem je vývojová verze WebKitu (s velkým odstupem následovaná vývojovou verzí Opery a posledním Konquerorem z KDE 4)."

Opravte zavádějící zprávičku, protože: 1. Podle článku dosahuje Konqueror v KDE 4.0.1 49 bodů, Firefox 2.0.0.12 50 bodů a Firefox 3 beta 3 59 bodů, takže i rok a půl starý Firefox 2 si vede lépe než nejnovější Konqueror. 2. Aktuální vývojové verze Firefoxu 3 dosahují 67 bodů, a to je více než dokáže nejnovější vývojová verze Opery (65).
Petr Tomeš - Blog
4.3.2008 16:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
Ad bod 1: a co je tedy nepravdivého na "a posledním Konquerorem z KDE 4"? ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
4.3.2008 16:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
Zmátlo mně to, že zatímco u Opery autor zmiňuje vývojovou verzi, tak poněkud zmatečně a spíše nejednodznačně píše o "posledním Konqueroru z KDE 4".
4.3.2008 16:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
1. Podle článku dosahuje Konqueror v KDE 4.0.1 49 bodů
To sice ano, ale poslední Konqueror má 63 bodů (je tam taktéž zanesen).

A zprávička není zavádějící - jsou v ní uvedeny hodnoty naměřené v odkazovaném testu (ne někde jinde). To že už nějaká nejnovější vývojová verze Firefoxu může mít víc je sice hezké, ale v onom odkazovaném testu v době vzniku zprávičky nebyla a upravovat zprávičky recipročně je totální nesmysl.

A i tak by to nezměnilo nic na tom, že WebKit s naprostým přehledem vítězí :-P
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
4.3.2008 16:46 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
A zprávička není zavádějící - jsou v ní uvedeny hodnoty naměřené v odkazovaném testu (ne někde jinde). To že už nějaká nejnovější vývojová verze Firefoxu může mít víc je sice hezké, ale v onom odkazovaném testu v době vzniku zprávičky nebyla a upravovat zprávičky recipročně je totální nesmysl.
V tom případě by bylo lepší, kdyby věta "Absolutním přeborníkem je" začínala "podle něj (= podle zmiňovaného testu) je absolutním přeborníkem...".

To nic nemění na tom, že vyvozovat takové zprávičky z porovnání nejnovějšího týdenní snapshotu Opery a Konqueroru s betaverzí Firefoxu je hovadina, a autor testu nemůže za to, že to bude někdo takto blbě a ohnutě interpretovat. Jediné, co lze psát a tvrdit je, že podle toho testu byla ta či ona verze lepší/horší a daný počet bodů - nic jiného, když ani nezmiňujete vůči čemu porovnáváte (co všechno se konkrétně měřilo). Jinak si takové zavádějící zprávičky ani nemusíte psát.
lmanik avatar 4.3.2008 20:57 lmanik | skóre: 11 | Vracov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
Jedine, co lze psat a tvrdit je, ze jsi si zase potreboval vyhonit ego a opet ti to nevyslo. Takze je lepsi tve zavadejici komentare radeji necist, nejlepsi by bylo, kdyby jsi je nepsal vubec. Tve komentare vzdy ctu pro pobaveni pred spanim a az jednou budu mit deti tak jim to budu vykladat misto pohadek. Vsichni to prijmou jen ty musis vzdy napsat neco originalniho, cim to bude?

Nez tu zacnes zase spamovat a flejmovat tak pripadne reakce smeruj na L4k1@seznam.cz, dik a rm -rf...
A komu to cpes?
4.3.2008 21:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
To je tvůj názor. Každopádně to, že upozorňuji na nesrovnalosti ve zprávičce, která by šla určitě s malou snahou formulovat lépe, je prostě fakt. A nic na tom nezměníš, ani kdyby ses na hlavu stavěl a psal své příspěvky mimo téma.
5.3.2008 22:48 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokončen ACID3 test ... - opravte zavádějící zprávičku
A nic na tom nezměníš, ani kdyby ses na hlavu stavěl a psal své příspěvky mimo téma.
Dnes jsem musel pro změnu ocenit (ex-)manželčinu výchovu mojí pětileté dcery. Poslední 2 dny jsem zkoumal její reakci na pozici záchodového prkénka. Zajímavé je, že důsledně, po návštěvě oné místnosti, zanechává prkénko v pozici, v jaké bylo před její návštěvou. Trochu jsem ji dnes testoval. Jednou jsem zanechal prkénko dole, jednou nahoře, a jednou dokonce prkénko položil dolů, a přikryl i horním poklopem. Test vždy zvládla na výbornou, a vše vrátila přesně do původní polohy.

To jsou fakta. Vše ostatní jsou kecy. Co dělají klučíci? No, nic. Píšou si své bezcenné poznámky do svých bezcenných blogů, většinou se ani neobtěžují aby jejich ukradené články jiných autorů proložili alespoň citací.

Celou tu dobu mi stálo péro. Kromě Schnee jsem si vzal po pár hodinách i 50 mg Viagry. V poledne pak někdo klepe na dveře. Jdu otevřít, nahý, ale pořád s tou rozepnutou bílou košilí na sobě, a s neustále stojícím pérem. Nechávám si na sobě rozepnutou bílou košili od Armaniho, a jinak nic, vypadá to skvěle, zvláště, pokud je člověk „dole“ perfektně oholen.

Prostě fajn den, a za chvíli bude fajn party. Je skvělé být geniální, chytrý, charismatický a krásný. Jak asi mohou žít ti hloupí a škaredí lidé kolem? No, nevesele…

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.