Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 22:31

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Max avatar 8.7.2013 22:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Heh, MS se dobře snaží. Když se na Windows Server Oracle vykašlal (dávno před tím, než uvedl OEL), tak ho MS chce k sobě dostat přes zvirtualizovaný OEL :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
9.7.2013 14:53 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Microsoft si umí spočítat, jak je pro něj podniková sféra důležitá. Protlačit většímu zákazníkovi systém certifikovaný pro spouštění Solitaire a vendor lock-in softwaru asi přestává být pro obchodníky snadné ;-)

A nenechte se mýlit. I dnes existují zákazníci, kteří provozují Oracle dokonce i nativně pod Windows. Jde především o byznys a schopnost zákazníka přesvědčit ke špatnému manažerskému rozhodnutí. Technické argumenty ("ajťácké kydy") hrají málokdy významnou roli.
Luk avatar 9.7.2013 14:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
I dnes existují zákazníci, kteří provozují Oracle dokonce i nativně pod Windows.
Samozřejmě, že existují. Když je pro Windows napsán zbytek IS, tak si přece nebudou vytvářet heterogenní prostředí.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Max avatar 9.7.2013 19:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Ano, a my jsme mezi nimi. Kromě provozu RAC na linuxu, testovacíh strojů na linuxu, DMS s Oraclem na linuxu, aplikáče s Oraclem na linuxu, tak i provozujeme Oracle na windows. Jednak na pobočkách, kde je jeden server, který slouží i jako share, ale také v hlavní serverovně, kde nám outsourcovaná firma rozjela SAP s Oraclem na Windows serverech :(
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
10.7.2013 13:24 AlYoSHA
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
SAP s Oraclem na Windows serverech - huuusteee
10.7.2013 17:24 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Nejspíš developerský projekt pro české firmy před nadcházejícími volbami: Oracle with Windows aSAP! (Věštírna s okny ihned!) :-D
11.7.2013 18:18 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Perfektní názor. Přesto se nijak netenčí řady adminů a userů pracujících vědomě či nevědomky v hybridním prostředí, kteří nejen vnímají problémy, ale také se začínají hlasitě ozývat tam, kde by Mirek Dušín očekával vrcholnou odpovědnost... Nadměrnou koncentrací blbosti vznikají jedovaté výpary...
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
12.7.2013 03:37 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Nikdo neovládne vítr, aby jej lapil... i kazatel musí vážit slova, neboť matka hlupáků je stále těhotná...
8.7.2013 23:06 Rellix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Boh nas ochranuj ...
Luk avatar 9.7.2013 01:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Proč? Myslím, že je to právě naopak. Teď se krásně vyjasňuje na hřišti. Svůj k svému. Proč používat něco od Oraclu, když existuje spousta jiných kvalitních technologií? Akorát ta Java mě fakt mrzí, protože za ni není adekvátní náhrada (ledaže by následovala OpenOffice.org a Oracle by spolu s Microsoftem zakotvil u kombinace C# + .NET).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Max avatar 9.7.2013 07:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Vzhledem k tomu, že Oracle všechno jede na javě, tak přechod na C# nepřichází v úvahu a jeho primárním cílem tedy bude nedělat žádné unáhlené kroky s javou a spíš držet vývoj.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Luk avatar 9.7.2013 11:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Hmmm, proto například vypustil do světa Javu 7 s kritickou chybou, o které věděl...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Max avatar 9.7.2013 12:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Já osobně jen vím, že to vypustili. Neznám managerská rozhodnutí na pozadí ani nic jiného. Nevidím do toho, nevím, zda za to někdo pykal apod. Pokud ty ano, tak pusť chlup. Pokud ne, tak bych nedělal jakékoliv závěry.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Luk avatar 9.7.2013 14:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Neznám managerská rozhodnutí na pozadí ani nic jiného. Nevidím do toho, nevím, zda za to někdo pykal apod. Pokud ty ano, tak pusť chlup.
Bohužel taky nevím.
Pokud ne, tak bych nedělal jakékoliv závěry.
Já závěry dělám z toho, že to je na úrovni, jako kdyby automobilka vědomě vypustila do světa vozy, kterým po pár kilometrech upadne kolo. Tady by sice nemělo dojít ke ztrátám na životech, ale k ekonomickým škodám dojít mohlo. Navíc je to jen jeden kamínek v mozaice toho, jak Oracle k Javě a dalším technologiím (viz např. nedávno rozbitý GlassFish) přistupuje.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
9.7.2013 21:50 typek_pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
co myslis pod rozbitym glassfish-om? my na nom vo firme bezime, a celkom sme spokojni (3.x OSE).
Luk avatar 9.7.2013 22:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Ve verzi 3.1.2.2 se rozbil přenos parametrů z HTTP požadavků (pokud si to člověk zpracovává sám, tak se k nim dostane, ale metody jako getParameter() z instance implementace rozhraní HttpServletRequest poskytnuté servletem vrací vždy null). Předchozí verze 3.1.2 je přitom OK (se stejnou konfigurací). Nezáleží, zda se 3.1.2.2 instaluje čistě nebo se na ni aktualizuje z 3.1.2. Tehdy jsem k tomu snad našel i bugreport, ale zatím to nevypadá, že by před 4.0 byla vydána nějaká jiná (opravná) verze.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
9.7.2013 10:59 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Bez javy by toho Oraclu moc nezbylo.
Luk avatar 9.7.2013 11:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Pro mě tedy vždycky platilo: Oracle = Oracle Database. Tohle byla jejich vlajková loď. Pravda, zašlou slávu už teď těžko oživují (nepovedlo se to ani svého času poskytnutím omezené verze zdarma), protože databázový vlak už je dnes jinde. Čili z Oraclu by bez Javy ještě dost zbylo, ale je otázka, jak dlouho. Ale třeba se něco zrodí z partnerství s Microsoftem, nevím...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
9.7.2013 12:03 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Ta jejich databaze je dnes uz tak provazana s Javou, ze by fakt moc nezbylo. Primo do databaze se daji davat metody v jave, vetsina nastroju(i externich) pro tu DB je v jave...
Max avatar 9.7.2013 12:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Přesně tak.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Luk avatar 9.7.2013 14:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Tohle šlo AFAIK už někdy ve verzi 8i, tedy dávno před tím, než Oracle začal uvažovat o akvizici Sun Microsystems. Proto si myslím, že by vůbec neškodilo, kdyby se o Javu staral někdo jiný (ať už Apache Foundation nebo třeba IBM), možná by to prospělo i Oraclu samotnému.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
9.7.2013 16:14 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Samozrejme uz to bylo davno pred tim. Oracle mel(ma) i vlastni JVM, kterou koupil spolu s BEA. Proste se na to dlouhodobe zameruji a lejou tam prachy. Jak vsechno skupuji, tak v jednu chvili meli snad az 5 aplikacnich serveru. Mozna, ze se skutecne nejaci tlustosi na golfu dohodli ze skoncuji s Javou, ale to by imho Oracle polozilo.
9.7.2013 16:22 Roslav | skóre: 6 | blog: mamblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Taku radost ako zlikvidovat Javu by RedHatu s OpenJDK neuribili
Hmmpf... Niečomu tak deterministickému ako počítače sa jednoducho nedá veriť.
10.7.2013 10:09 Ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Zas takova slava to neni. OracleJVM se da pouzit jen na hodne maly veci. Velka aplikace se v tom udelat neda - ta JVM je moc stara. Do verze 9i to jeste vypadalo nadejne. Ve verzi 9i pridali HTTP server do listeneru a servlet server do JVM. Takze to vypadalo, ze primo v databazi budou moct behat serlety jako na Tomcatu. Taky to vypadalo, ze bude mozne pristupovat k databazi pres RMI (bez JDBC). Tohle ale bohuzel nikdy poradne nefungovalo. Od verze 10i se uz o tyhle technologii nikde nedoctete.

Verze 9i, 10i, 11i maji opatchovanou verzi JVM 1.5. Takze se to da pouzit pouze pro JavaSE - neni mozne pouzit beany, jaxb, anotace ani dependency injection. Dneska uz se tezko daji sehnat nejaky JARka ktery by se daly pod tou JVM spustit.

Minuly tyden konecne vysle verze database 12c, ktera uz obsahuje alespon verzi 1.6.
10.7.2013 11:01 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Ja mel ale na mysli JRockit.
xkucf03 avatar 10.7.2013 17:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
kdyby se o Javu staral někdo jiný (ať už Apache Foundation nebo třeba IBM)
Hlasuji pro Pavla Tišnovského :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
11.7.2013 18:24 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
IBMka by to možná zkousla navzdory faktu, že další vývoj javy zaplatí sám sebe, ale těžko vysokonožce, kteří kolem sají. A dále, kdo je imunní vůči korporátně-státnímu crackingu v podobě NSA?
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
8.7.2013 23:06 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hřebýk do rakve..
8.7.2013 23:23 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Budou pak taky tak kopat jak SCO?
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
9.7.2013 08:08 bukvatýr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
podle vzoru "býk"?
9.7.2013 09:01 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Jo, to je takove divne zvire... krava krizena s konem. Hrebyk a kliva. A mlade je hrile. :-/
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
9.7.2013 09:17 Bill Gates
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
:DDDDD
9.7.2013 10:19 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
pozor pozor, to máš úplně blbě, hřebýk, klivna a hříle jsou koňové s krávama, kráva s koněm je býbec, krána a tebě!
little.owl avatar 9.7.2013 10:42 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Tak ted jste me rozesmali. Nejhorsi je, ze tohle anglickym kolegum, kteri koukaji co se deje, rozumne nevysvetlite.
A former Red Hat freeloader.
9.7.2013 10:47 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Rozumne mozna ano, ale asi se u toho nebudou tak bavit. :-)
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
pavlix avatar 9.7.2013 11:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Na druhou stranu k jejich pobavení stačí regulérní česká slova.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
9.7.2013 11:26 pavec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Njn, nekomu staci opravdu malo ;)
Jiří Svoboda avatar 9.7.2013 11:47 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Obdobné tigon a liger jsou už prakticky mezinárodní slova (z angličtiny), tak jim to demonstruj na nich. Jen s tím, že jde o jiná zvířata. :-)

I když, proč bys nemoh přeložit třeba jako stallow? :-)
little.owl avatar 9.7.2013 13:37 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Tak nova slova vznikla kombinaci jinych slov nejsou neobvykla, ted se mi vybavuji treba bankster, clopen, jorts, Oxbridge, ginormous, fugly, fucktard, linner, brunch, staycation, stagflation, ale uz i bezna jako treba camcoder ci cyborg.

Spatne se vysvetluje, proc z toho mam druhe Vanoce; obecne treba cesky cerny humor je pro ne trochu zahada.
A former Red Hat freeloader.
9.7.2013 15:17 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
ale prosímtě, co je na tom pro ně záhadného? - dyť voni zase maj v oblibě bičovat mrtvý koně, no tak jim vysvětlíš, že my nejsme ten dalekej východ jak si myslej, my jsme kulturní, do mrtvol nekopeme nýbrž dáváme je do rakve, no a že to nejni kůň, ale kůň kříženej s krávou, to už bylo vejš objasněno s tím ligerem apod.
little.owl avatar 9.7.2013 15:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
:-D

Toho by se naslo vice, treba:
Don't stop and kick at every dog that barks at you. Put lipstick on a pig. Shooting fish in a barrel. Canary in a coal mine.
A former Red Hat freeloader.
9.7.2013 15:52 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Tak zrovna kanárci v dolech jsou velmi reální, viz třeba tady.
11.7.2013 18:27 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Už je jasné v čem spočívá výhoda českého jazyka a jeho vládců? Čím to je, že si z české gramatiky a syntaxe neberou příklad programátoři, když pořádek musí bejt?
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
9.7.2013 14:48 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
+1
9.7.2013 09:20 Bill Gates
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
o 9 mesicu pozdeji:

AbcLinuxu.cz / Zprávičky

Společnost Microsoft odkoupila firmu Oracle. Veškeré portfolio produktů tak přechází pod tohoto Redmondského giganta včetně populární databáze MySQL.
9.7.2013 09:25 poky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Jó, kdyby to byl alespoň vtip :(
9.7.2013 10:16 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
je to předzvěst budoucí multiplatformnosti technologií Microsoftu, až bude trh řádné diverzován, malware pro windows přestane být pro crackery tolik zajímavý... a teď už ale spát, nemůžeme si povídat pohádky celou noc! :-D
9.7.2013 10:38 pavec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Prilis velke sousto, na to nema ani MS love.

MySQL bych moc neresil. Bud je tu MariaDB, na kterou se celkem bez problemu podarilo prejit a pro novy projekty rovnou zacit s Postgresem.

9.7.2013 12:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Kde by na to Microsoft měl přesně vzít, když Mkt. Cap. Microsoftu je jen 2x vyšší než ta od Oraclu?
Bystroushaak avatar 9.7.2013 15:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Nasadí jim do vedení kukačku, jako to udělali s nokií? :)
Sešívaný avatar 10.7.2013 01:25 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Kde? Normálně fúzí. Tak velké nákupy se prakticky nikdy nerealizují za hotové, ale tak, že si firmy vymění akcie nebo akcionáři Oraclu dostanou za své akcie akcie Microsoftu. Vzhledem k tomu, že Microsoft má dvakrát vyšší kapitalizaci, je celkem jasné, kdo by zfúzovaný subjekt ovládal a kdo je tedy kupujícím.
11.7.2013 18:35 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
No, MySQL je dnes populární leda tak v populárních médiích a tam, kde je šedý populus. Přechody distribucí na MariaDB extrapolované do blízké budoucnosti silně marginalizují obsah večteného. Mimochodem není mi zcela jasné, jak by chtěl Balmer současně zaplatit za Oracle a současně za lidi schopné jeho produkty vyvíjet současně s tím, že velký Larry kývne na souhlas. Revoluce s jakýmkoli protagonistou rozhodně Oracle nerevitalizuje.
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
9.7.2013 12:25 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ked sa 2ja looseri spoja :D
9.7.2013 13:33 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Teda mít od takovejch looserů nějaký akcie by mi vůbec nevadilo. Pár miliard dolarů v tržbách každej kvartál, no uznávám že to je mrzkej pakatel, ale já jsem člověk se skromnými potřebami.
little.owl avatar 9.7.2013 13:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
loser
A former Red Hat freeloader.
9.7.2013 13:47 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Třeba bylo míněno, že v těch firmách panuje uvolněná atmosféra (nebo mravy hehe).
9.7.2013 15:39 Gloglo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Já bych to přeložil spíš jako "vytahanější". Protože se bavíme o tvojí mámě.
9.7.2013 20:25 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Tyhle "vtipy" už dorazily do Čech?

Chlape, reku jdi do sebe a trochu upgraduj, protože když používáš ke generování vtipnosti tohle, je efekt žalostnej :P
11.7.2013 18:44 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kam ten svět spěje? Pár managorů ovládá pár hypersystémů a miriády dat v nich. Kolem toho se v šeru plíží pár živých nekonformistů, jejichž ksichty visí na každém nároží s obligátním "Wanted" a sumou zaokrouhlenou o tři řády nahoru. Utěsněnými stěnami datahousů ven nedoléhá úpění zbylých lidských koleček v systému, co nestačili svléknout ovčí kůži. Ti, jejichž platy kdysi dávali za příklad, dnes loví zatoulané kočky, pokud se neadaptovali asketickým restartem mimo "civilizaci". Buzzzzzz - uáá, noční můra...? Ještě že někdo raději platí svobodný systém s živými lidmi jako jeho součástmi...
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
Bystroushaak avatar 11.7.2013 20:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft spustil užšiu spoluprácu s Oracle
Kam ten svět spěje?
Podle toho tvého popisu
Pár managorů ovládá pár hypersystémů a miriády dat v nich. Kolem toho se v šeru plíží pár živých nekonformistů, jejichž ksichty visí na každém nároží s obligátním "Wanted" a sumou zaokrouhlenou o tři řády nahoru. Utěsněnými stěnami datahousů ven nedoléhá úpění zbylých lidských koleček v systému, co nestačili svléknout ovčí kůži. Ti, jejichž platy kdysi dávali za příklad, dnes loví zatoulané kočky, pokud se neadaptovali asketickým restartem mimo "civilizaci". Buzzzzzz - uáá, noční můra...?
To zní jako že svět je na tom pořád stejně a nespěje nikam.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.