Portál AbcLinuxu, 4. prosince 2025 05:41
NVIDIA se aktuálně snaží řešit problém s koexistencí vícero implementací OpenGL (tedy knihoven libGL.so) na jediném systému. Přichází s ukázkovou open source implementací knihovny libglvnd (Vendor-Neutral GL Dispatch), se kterou je možné v jediném procesu používat různé implementace libGL, mezi kterými libglvnd volí na základě aktuálního kontextu (obrazovky, kam se vykresluje).
Tiskni
Sdílej:
Running synchronized to the vertical refresh. The framerate should be approximately the same as the monitor refresh rate.
nvidia-settings -q SyncToVBlankTakže je to problém aj pre vývojárov, ktorý spoliehajú na túto hodnotu.
To je tezke, pokud jste skutecne schopny rict "oprava na dva radky", pak jim zaslete patch.
Pokud to je komplexnejsi problem, jak jste dosel na "opravu na dva radky"?
Neberte to zle, ale je dobre ze je zde nejaky "progress", nez cista stagnace a ignorovani
A ne vzdy se vsem zavdecite.
U OpenCL se s tím počítalo už v návrhuICD loader je oficiálně součástí OpenCL AFAIK až od 1.2... Předtím to bylo, pokud vím, jen rozšíření a nikdo to reálně nepodporoval. Si vzpomínám, jak jsem musel šířit osvětu v Arch Linuxu... dalo to určitou práci, než byly všechny bylíky ICD-ready
Ale jinak souhlas.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.