Portál AbcLinuxu, 20. července 2025 22:03


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
7.6.2007 11:06 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co je to za kravinu? To jako, že doposud nevybírali to nejlepší, ale měli přesně nařízeno z jaké množiny budou vybírat? Tomu říkám svobodný trh Ameriky :-)
7.6.2007 11:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Tržní pravidla. Armádní zakázky. To se nikdy a nikde nerýmovalo.
7.6.2007 12:40 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
A není to prostě jen další pravidlo na tendry? Jako třeba to bylo s IBM a součástkami (nekupovat nic, co nemá kompatibilního záložního dodavatele)?
7.6.2007 17:40 Xercs
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Ja teda nejsem zadnej expert na obchod, ale mam pocit ze jestli nekdo mohl vybirat tak to byla americka armada od hajzlpapitu az po dodavatele ruznych vehiklu, tak jaky trendy? Proste vyberu to co povazuju za nejlepsi (z kratkodobyho/dlouhodobyho hlediska) bez ohledu na aktualni cenu. To ze je OS zatim cenove nekde jinde nez closed source nevypovida vubec nic o kvalite (respektive vypovida :-)). Pokud doposud OS nezvazovali tak to svedci maximalne tak o jejich omezenem prehledu v technologiich.
otula avatar 7.6.2007 19:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Hm, a máš tušení, že mezi slovy „tendr“ a „trend“ existuje zcela zásadní rozdíl?
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
7.6.2007 21:11 Xercs
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Promin ctu tendry, pisu trendy. Taky jsem mohl napsat tundry. Jo jo tohle byl nastesti jenom prepis, ale stejne v tom logiku nevidim.
7.6.2007 12:12 Čert
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přepadení a okupace Iráku stojí hodně peněz tak se hledá kde ušetřit. I armády se bez počítačů dnes neobejdou.
freshmouse avatar 7.6.2007 12:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
A ještě nám řekni, jak jsi včera ukradl z obchodu lízátko. To bys byl teprv hrdina!
Jiří Hubka avatar 7.6.2007 13:42 Jiří Hubka | skóre: 17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Nějak nechápu Vaši reakci na předchozí příspěvek. Pokud s Vám líbil napište "souhlas" pokud ne postačí "nesouhlasím". Protože pokud Vám dělá obtíže sformulovat odpověď/reakci nebo Vaši pozornost rozptyluje náhlý nález cukrovinky v kapse, pak je snad lepší nereagovat.
freshmouse avatar 7.6.2007 13:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Situace, kdy nestačí odpovědět černým, příp. bílým praporkem... Znáte?
7.6.2007 14:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
To jsou takove ty situace, kdy odpovedet "Ano" nemuzu, protoze by mi to nikdo nesezral a "Ne" se mi odpovedet nechce, protoze celou dobu tvrdim neco jineho?

:-D

Tak co, uz ses naucul novou pisnicku? ;-)
freshmouse avatar 7.6.2007 14:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Co to tady žvástáš?
Jiří Hubka avatar 7.6.2007 14:13 Jiří Hubka | skóre: 17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
:-D
Nikola Ciprich avatar 7.6.2007 17:46 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
:-D
Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
unknown_ avatar 10.6.2007 13:51 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Výstižné ;-)
unknown_ avatar 9.6.2007 22:00 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Vypadá to, že agresivnímu amerikanofilovi někdo šlápl na kuří oko.
freshmouse avatar 10.6.2007 12:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Agresivnímu? Možná. Amerikanofilovi? Vůbec. Kuří oko? Nikdo mi na něj nešlápl, jsem prostý kuřích čehosi. Ale víš co bych mohl? Projít se ti po úsměvu. To bych mohl. Možná by tě neidentifikovali ani podle chrupu. Jo, teď jsem agresivní. A ty máš konečně důvod mě OPRAVDU nenávidět, jelimane.
David Heidelberg avatar 7.6.2007 13:02 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
7.6.2007 13:52 ANONYM :-)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Byt jima tak se do toho nepoustim.Po vetsinou jsou zvykli na tlacitkou Start a kdyz se jim tam objevi GNU/Linux,byt treba s KDE tak se zmasakrujou jeste mezi sebou nez pochopi,ze to ozubene kolecko na tlacitku je logo produktu a ne tlacitko pro otaceni delove veze :-D
fx-95 avatar 7.6.2007 14:00 fx-95 | blog: Achjo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Zato ty jsi absolutní génius, co hned všechno pochopil, všude byl a všechno zkompiloval…
Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
Jiří Hubka avatar 7.6.2007 14:12 Jiří Hubka | skóre: 17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
No to víte vojáci, to je taky národ. Aneb jak bylo řečeno v seriálu Ano pane premiére "armáda ta nikdy neodmítla negramotného" a v USA tohle platí dvojnásob. Ale nechme politiky, u nás by se to pravidlo taky hodilo.
David Heidelberg avatar 7.6.2007 21:54 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Tenhle seriál je fakt skvělej :-) dokonce, v tuhle chvíli mě běží na pozadí někde v okně s VideoLANem ;-)

0K!AS
7.6.2007 16:00 peso
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Micro$oft je v USA, Red Hat je v USA, Apple je v USA, Linux ;) Torvalds je v USA, Feng Shui je v USA - no, iste su vsetci navyknuti na tlacidlo Start. Viac ako Cesi a Slovaci. ;)
7.6.2007 19:12 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
je to blbost, to si vymyslel nějakej linuxák aby měl o čem psát, proč by armáda měla mít něco zadarmo?
hmm
7.6.2007 19:23 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Bože, odpusť mu, že ani ve třiceti nezná jednotlivé významy slova "free"... :-(
7.6.2007 19:49 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
kdyby šlo editovat, přepíšu ta open source, dopadne to stejně jako s linuxem na dellu atd. Někdo někde něco prones a linuxáci se toho hned chytli.
hmm
7.6.2007 20:40 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Co na tomhle vlastne nedopadlo? ;)
^D
8.6.2007 01:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
8.6.2007 09:33 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
ano asi jsem neinformovyný a špatně jsem pochopil to se ztrátou záruky na hw. Byla tu nějaká zprávička.
hmm
8.6.2007 09:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
To je fakt. A Dell si to pak uvědomil/hodil zpátečku a prohlásil, že šlo o chybu v systému, a že podpora bude.
8.6.2007 10:23 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
O žádnou ztrátu hw záruky se opravdu nejednalo. To je ostatně nesmysl kolosálních rozměrů. Šlo o completecare - to je nadstavba nad zárukou - když si třeba laptop poleješ limčou, tak záruka se nato nevztahuje, ale v rámci completecare ti ten problém odstraní.
7.6.2007 21:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Dej si facku..
7.6.2007 23:52 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Spíš ty se nad sebou zamysli. :-/
7.6.2007 22:06 Maverick
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč ne ;-) US Army potřebuje ušetřit, aby mohli investovat v zemích bývalého východního bloku.
8.6.2007 11:41 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Jen pro kontrolu - co s tím má společného US Army? Článek se týkal námořnictva a námořní pěchoty.
8.6.2007 11:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Treba bude u Rozmitalu pristav...
8.6.2007 12:07 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
A co má US Army společného s Rožmitálem?
8.6.2007 12:28 Lotfi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Doufejme, že nic.
8.6.2007 12:40 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
US Army zcela určitě, protože protiraketová obrana spadá pod letectvo.
8.6.2007 14:16 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Máš to asi trošku pomotané. Když tu Air Force bude mít radar, Army s tím nic společného mít nebude.
8.6.2007 18:41 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Jen jsem to špatně napsal. US Army s radarem samozřejmě nic společného nemá, tak jsem to myslel.
8.6.2007 14:17 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
Máš to asi trošku pomotané. Když tu Air Force bude mít radar, Navy s tím nic společného mít nebude.
10.6.2007 00:26 Aldagautr | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Americké námořnictvo musí zvažovat open source
noo, v tech maluvkach s vsemoznou americkou technikou, co ma zastavit zlou iranskou raketu, byly i lodicky :)
o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.